Diskuse

Oldsmobile Alero (2000)

16.4.2013

Po prodeji 300C sem neměl žádnou ameriku a tak se mi začlo stýskat a hledal sem něco jednoduhého, levného na srazy a na cesty jak se říká kolem komína.…

 

Oldsmobile Alero (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 07.05.13  23:51

    « Re: Nedivím se, že značka skončila

    Tak v jednom příspěvku konečně uznáš, že americké interiéry z této doby jsou otřesné a teď zase kopeš kolem sebe jak vlastně i ta Evropa stojí za prd, což musíš sám vědět, že není pravda.
    Ohledně sedaček to je věda, protože někomu prostě vyhovují měkčí sedačky a někomu ne. Ale uznávám, že to někdy evropské automobilky přehánějí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 07.05.13  23:48

    « Re: No co si budem povídat

    Já pouze konstatoval fakt, že to auto vypadá příšerně a silně jsem se ohradil proti názoru, že zrovna tohle auto je nějaká výhra, neřku-li že by se mělo srovnávat s Fabií. Kritizuj si mě jak chceš, ale Barík velice často argumentuje podivně, velice jemně řečeno. Oldsmobile jako značku respektuju, americké auta mám vcelku rád (ale pouze některá období) to jen Barík prská kolem dokola jen když mu na jeho ameriky někdo sáhne.
    Co se týká mé recenze, tak asi neumíš číst. BMW jako značka a E36 byl můj vysněný model jako 18-ti letého kluka, který myslel reálně, ale zdaleka z toho auta nedělám to co není, což předvádí zde Barík.
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.05.13  20:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

    No evropa měla taky dokonalý interiéry, fakt nádhera, jeden větší plasták než druhej....akorát byly černý.
    A k tom uty libový sedačky, na těch v oktávce bych vzádu nejel dál než 5 km a ty vepředu sou tvrdý jako sedačky v šalině.

    A podobně sou na tom i některý další evropy.
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.05.13  20:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Jo?
    Držím v ruce katalog z roku 1999, škoda octavia I, motor 1,6 55 Kw/75 HP, toč. moment 135 NM. Verze Octavia LX.
    To by znalec Evropy jako jsi ty měl vědět.

    101 HP verze byla až silnější varianta toho motoru pro verzi GLX. Spotřeba stejná, zrychlení 12,4 na sto. Maximálka 187.

    No jo, hlavně že má Oktávka megakufr vid.
    Že je mi naprosto na pikaču nebo v něm nevozím půlku domácnosti na chaloupku nebo nákup na měsíc jako typická česká rodinka z vesnice co si jede nakoupit 1x měsíčně do Tesca ti evidentě nevadí. proto si kupuju sedany. Co budu dělat s kombíkem když v něm mic nevozím.
    Takže já kufr co má oktávka nepotřebuju ,vozit sebou vzduch je mi k ničemu.

    Ten letargickej automat vystřelí z křižovatky tak, že než u tý 1,6ky zařadí dvojku, sem o 4 délky auta před ním.

    A o tom že by tahle základní oktávka pojela tohle Alero si můžeš nechat zdát, bohužel ho nepojede ani dvoulitr ani slavné TDI.
    Takže ti zbývá pouze slavný motor 1,8 s fénem, těch zas až tak moc není.
    A to je ještě manuál, kdyby ten větrníčkovej motor měl HDM automat, bude na tom asi tak stejně.
    Rozdíl je v tom, že 1,8T O1 stála v roce 1999 tolik, že v usa by sis za to ty Alera koupil dvě
    >:D

    Bubnový brzdy sou na dvě věci. Zajímavý že když je má evropa, tak je to OK.
    Běda kdyby byly na americe.
    Levnější díly - tak aby ses nespltl. Na tyhle starý GM stojí díly pakatel. Cenově srovnatelný se škodovkou.
    Antokrozní ochranu - přijd se podívat na kapota. Lem kapoty bez koroze. lemy blatníků bez koroze.
    Akorát dole prahy když si klekne až pod auto sou orezlý, ale na 13 let starý auto je to hodně velkej luxus.

    nenažraný motor, vtipálku.

    7,9 na sto 1,6 oktávka forklacek
    9,4 na sto 2,4 Oldsmobile HDM automat

    Trapný co.
    A to má to Oldsmobile ten letargickej automat. Bejt v manuálu žere to 8,9 na sto.
    A litr rozdíl u auta co má o 800 ccm menší obsah je skutečně tragédie, to máš pravdu.
    Navíc ztrácí 75 resp 49 HP.

    Evropa žádný úsporný motory vůči americe vůbec dělat neumí, jediný co uměla evropa je dělat pidimotorky pro sekačky nebo ze stejnýho objemu vydolovat víc koní.
    Ale když se srovnají stejný objemy motorů, vychází spotřeba těch amerik stejně, občas i lépe.
    Ale to nemá smysl ti vysvětlovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto AnGeor

    AnGeor 06.05.13  20:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    to jsem nemyslel, spis jsem myslel ze dorostes do toho ze budes vice akceptovat nazory a postoje ostanich... z tehle diskuze mam pouze pocit, ze mas svou pravdu, ktera je jedina ta spravna... jak jsem psal, chapu proc si to auto koupil, ty zrejme ne a proto se snazis to auto "shodit".. podle tve recenze je 18ti leta 325 v dieslu tvuj vysneny poklad a nikdo ti to nebere...
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.05.13  20:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Díky :yes:

    člověk jako Parda nevidí resp. nechce vidět kde sou ty přednosti a vidí jenom slabiny.
    A začne to porvnávat s kárama, co stály pomalu jednou tolik >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 06.05.13  18:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

    Já od začátku pouze poukazuju na ten odpad, který máš v interiéru. Tys to pořád odmítal a až teď to uznáváš a ještě to přehodíš mé neznalosti, nechceš být politik? >:D
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 06.05.13  18:19

    « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    >:D >:D >:D :yes: jo, nasadil jsi tomu korunu.
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 06.05.13  18:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Ty jsi komik. Tak předně 1.6 byla především prodávána se 74kw, bubny vzadu ničemu nevadily v té době a stejně se vsadím, že by ta brzdná dráha byla obdobná, takže si i pooprav ty údaje o zrychlení. Přičti si o dva vesmíry lepší design, zpracování, větší kufr, levnější díly, servis, skvělou antikorozní ochranu... A plusem má být co? Větší prostornost vzadu a letargický pomalý automat a nenažraný motor, který stejně pojede kde co? Ale jo, koupil sis dobře, jenomže leda tak pro lidi jako jsi ty. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 06.05.13  18:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Dorůst do čeho? Koupit si ošklivou nenažranou pomalou americkou hajtru? Určitě ne ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto AnGeor

    AnGeor 06.05.13  18:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    me se to auto taky moc nelibi, ale rozumim duvodum proc jsi si ho poridil
    A Pardu nech byt, doroste do toho ;)

    At slouzi :yes:
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 04.05.13  19:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    To je rozdil vid, co si jako zakladni motorizaci dovolili nabidnout v usa zaznikovi a co tady a ty rozdily zakladnich vybav.....

    A hlavne tenusporny motor u ty oktavky.....1,6ka za osm a 2,4 za 9. Haha hehe....
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 04.05.13  19:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Kdyz se chces drzet tridy, tak Compact car=C segment.

    Takze to postav proti jednickovy oktavce 1,6 se svihadlama a bubnama. To uz bude ttridne naprosto OK a zasmejeme se taky....

    Oktavka ma 75hp, zere v prumeru 8 na sto. Tohle ma 150 hp a zere a to prosim s automatem to v prumeru 9 na sto. Zrychleni 14,6 u oktavky, tad. 10,5...maximalka oktavka 170 a Alero ma 205.
    Zakladni vybavu radsi porovnavat nebudeme vid.....

    Jeste chces nejake prime srovnani s evropou?
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 04.05.13  18:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

    Na palubni desky to nejezdi aze byly americky interiery 90.let plastaky vi asi kazdej, to si zas doslova objevil ameriku.

    Kvuli palubni desce sem si to fakt nekupoval.....na to mam Jaguar
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 04.05.13  01:11

    « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Nebudu ti vyvracet tvé (silně pokřivené) představy o moderním dieselu, ale tvůj Oldsmobile to je jistě výhra. Nebo když už necháme tohle muzeu, tak typický americký vůz. Ford F-150, to je jistě výhra 8-s Krám, který žere 20, s nevyužitelným nákladovým prostorem a kabinou jak z Karosy, no proč ne ;-) To já asi raději to typické evropské auto, Golfa.
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 04.05.13  01:07

    « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Aha, takže do EU přijede tohle a protože, je to v americe compact car, tak to srovnáme s Fabií, protože prostě Amerika >:D
    Takže si dovezu třeba Hyundai Santa Fe z Ameriky, kde to je vedené jako malé SUV a srovnám to tady s Oplem Mokka, protože to je přece taky malé SUV >:-[] Ty jsi komik fakt.
  • « 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 04.05.13  01:06

    « Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

    Já se ale celou dobu bavím o palubní desce, to ti asi nějak nedošlo. Dodatek o BMW byla jen zajímavost, nechápu proč se toho chytáš. Srovnávám to hlavně s třídní konkurencí té doby. A to i ta podle tebe škatule Passat B4 je čirá nádhera oproti tomu, co máš vevnitř ty.
    U toho příkladu s Amarokem jsem pouze použil tvou (nesmyslnou) logiku.
    Definuj slovo hafo. Něco se prodalo, protože fandové amerik jsou, nic víc v tom nehledej.
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 03.05.13  20:27

    « Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Speciálně pro tebe a ostatní neznalé - [odkaz]

    Compact car třída odpovídá evropskému C Segmentu, typickým zástupcem C segemntu jsou např. Focus, Golf, Astra, Oktávka......

    Akorát že cenově to odpovídalo autům ještě o třídu níž.
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 03.05.13  20:21

    « Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

    To je argument kde bylo BMW v roce 1990.

    To je jako kdybych ti argumentoval kde byl Rolls royce v roce 1980 a kde např. takovej Seat. Asi tak stejně trefné srovnání značek.

    No Passat B4 je doslova designová perla, hranatá škatule u který zaoblili rohy....

    No Amarok se bude provnváat s F150 nebo Silverado 1500/ RAM 1500.
    Taky je to o třídu větší... Opticky. To je problém evropy že dělá prdítka.

    Nic mě to nestálo protože o tom 99% lidí ani neví že to existuje a najdeš to ve dvou bazarech v republice....
    Že to němci kupovali jako nový. Německo bylo jedno z mála EU zemí kam se to ofiko vozilo pod značkou Chevrolet.
    Jak si toproboha mohl někdo koupit vid a ještě ze EU ceny. A že jich tam jezdilo hafo. Sem se to ofiko nevozilo, všechno co tu je je přitahnutý právě z německa >:D
  • « 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 03.05.13  20:12

    « Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Ale to nikoho nezajímá jestli startovala ekonomika. To mě může být jako zákazníkovi putna co kde startuje.

    Operuj prosím laskvě s reálnými čísly, co si koupil za 450 český zákazník a co si koupil za 450 tis v přepoču americký zákazník. A kdo na tom byl lepší.

    Pak tu budeme moc debatit o tom kdo byl napřed a kdo byl skutečně 100 let za opicema.
    Koho EU automobilky nakrmili sladkými řečikama o novém sladoučkém produktu co jede za 5 litrů, ale už mu opoměli dodat že dostane holobyt bez světýlka v kufru, s bubnovejma brzdama, švihadlama a a bez klimy s chlíplým motorem o výkonu 55KW popř nádherným , nesmrtelným dieslem, který jezdí za 4,5 na sto.
    Opoměli dodat druhou stranu mince a to že má zvuk jak dehtová dodávka z 60. let a že ve zrychlení to předčí 35 let starej žigulík :o)))

    Hlavně že byla Evropa napřed vid, to bude jako s těmi vynálezy, kdy drtivá většina toho co se kdy objevilo v sériové výrobě bylo poprvé v amerických autech. A nebýt jich, neměly to EU automobilky jak okopírovat a vylepšit, aby to s velkou pompou za 10 let uvedli jako svůj vynález a snažili se tvrdit že to měly první na světě....

    V americe to střední třída (midsize) nebyla, byl to compact car.
    Takže si zase podle toho, že to má na dýlku tolik myslíš že je to střední třída. Compact car by šla označit jako niží střední, když bazíruješ na škatulkování.
    Takže srovnání s passatem je taky mimo mísu

    >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…