Diskuse

Oldsmobile Alero (2000)

16.4.2013

Po prodeji 300C sem neměl žádnou ameriku a tak se mi začlo stýskat a hledal sem něco jednoduhého, levného na srazy a na cesty jak se říká kolem komína.…

 

Oldsmobile Alero (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 09.05.13  22:36

    « Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Tak 1.4 16V VW motor jsem jel a úplně v klidu. Sice holobyt, ale pokud někdo potřeboval velké auto za (tehda) malé peníze tak ok, směšná musela být Octavii 1.4 44kw staré OHV od Škodovky >:D To mělo nějak kolem 20 sekund na sto, to už fakt bylo moc >:D
    Taky bych brzdy neřešil. Třeba ty motory v Octě, které měly bubny, v brzdné dráze v ničem nezaostávaly za GIV, který měl z důvodu image vždy kotouče.

    Ohledně té spotřeby jen opakuješ, co jsem napsal. 9,4 odpovídá, ale pro typického Čecha to je moc, každý chce jezdit levně. My taky vždy měly velké motory doma s automaty a každý si klepal na čelo. A plyn není vždy řešení, to snad víš.

    Co se týká spotřeby velkých motorů EU vs. USA. Tady nemám naježděno, takže nekomentuju, ale pochybuju, že to je tak jednotvárné jak říkáš ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 09.05.13  21:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Nechápu? 8-s Jestli jsem se překlikl, tak se omlouvám, ale máme rozkecaných tolik vláken o jednom a tom samém, že se v tom ztrácím. A neměj péči, já si žiju dobře ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 08.05.13  00:08

    « Re: No co si budem povídat

    Už jen zkrátka, nemám čas si tady s tebou vypisovat elaboráty. Ohledně té 1.6 jsem napsal především 74kw, tzn. že i 55kw verze existovala a to samozřejmě vím (kamarád jí měl), ale byla to okrajová verze prodávána pár let. Gro benzínových motorů OI tvořila v drtivé většině 1.6 74kw a po faceliftu 75kw, abys to měl komplet a nenařkl mě, že v tom nemám jasno.
    Bubny v té době opravdu nevadily. Auto to je lehké a váha je především na předku. A ano, když má amerika bubny vzadu tak to je špatně. Např. jeden soused měl Chrysler Stratus taky tuším 1999 a bubny to mělo. A Stratus mi přijde větší a rozhodně těžší auto. Nebo dnešní Kia Picanto, prcek a má 4x kotouč vždy. K čemu? Když srovnávali v Auto Bildu brzdnou dráhu tak dřív zabrzdili i konkurenti s bubny. Ale shodneme se, že to vypadá blbě a třeba OI TDI 66kw dokázala jet hodně dobře a tam ty bubny nemusely stačit.
    Co se týká kufru. Bavíš mě. To znamená, že když ty nepotřebuješ velký kufr a kupuješ si sedany (mám to podobně), tak to není výhoda? >:D To snad ne.
    Co se týká spotřeby, tak 9,4 je hodně a nesnaž se to okecat. Já neříkám, že to je hodně na typ motoru a převodovku, to odpovídá, ale jen se ti snažím vysvětlit, že kvůli tomu a spoustě dalších věcí je Alero silně nepoužitelné auto v Evropě a v podstatě ho docení pouze lidé jako jsi ty. O tom to celé je, já si pouze rýpl do vzhledu a ty ses toho chytl.
    Poslední odstavec beru jen jako tvůj výblitek, který si určitě nemyslel vážně. A pokud narážíš na neúspornost evropských velkým motorů, tak to ti odpovím velice stručně: BMW 745i E65 ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 07.05.13  23:51

    « Re: Nedivím se, že značka skončila

    Tak v jednom příspěvku konečně uznáš, že americké interiéry z této doby jsou otřesné a teď zase kopeš kolem sebe jak vlastně i ta Evropa stojí za prd, což musíš sám vědět, že není pravda.
    Ohledně sedaček to je věda, protože někomu prostě vyhovují měkčí sedačky a někomu ne. Ale uznávám, že to někdy evropské automobilky přehánějí.
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 06.05.13  18:19

    « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    >:D >:D >:D :yes: jo, nasadil jsi tomu korunu.
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 06.05.13  18:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Ty jsi komik. Tak předně 1.6 byla především prodávána se 74kw, bubny vzadu ničemu nevadily v té době a stejně se vsadím, že by ta brzdná dráha byla obdobná, takže si i pooprav ty údaje o zrychlení. Přičti si o dva vesmíry lepší design, zpracování, větší kufr, levnější díly, servis, skvělou antikorozní ochranu... A plusem má být co? Větší prostornost vzadu a letargický pomalý automat a nenažraný motor, který stejně pojede kde co? Ale jo, koupil sis dobře, jenomže leda tak pro lidi jako jsi ty. ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 04.05.13  01:11

    « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Nebudu ti vyvracet tvé (silně pokřivené) představy o moderním dieselu, ale tvůj Oldsmobile to je jistě výhra. Nebo když už necháme tohle muzeu, tak typický americký vůz. Ford F-150, to je jistě výhra 8-s Krám, který žere 20, s nevyužitelným nákladovým prostorem a kabinou jak z Karosy, no proč ne ;-) To já asi raději to typické evropské auto, Golfa.
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 04.05.13  01:07

    « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

    Aha, takže do EU přijede tohle a protože, je to v americe compact car, tak to srovnáme s Fabií, protože prostě Amerika >:D
    Takže si dovezu třeba Hyundai Santa Fe z Ameriky, kde to je vedené jako malé SUV a srovnám to tady s Oplem Mokka, protože to je přece taky malé SUV >:-[] Ty jsi komik fakt.
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 03.05.13  17:52

    « Re: Re: No co si budem povídat

    Srovnáváme to především třídně. Tvé srovnání cen je mimo. Ještě k tomu v ČR, kdy se v roce 98 pořád ekonomika startovala, proto nové auta stály děsnou raketu. 8-s Tohle je střední třída, mainstream, tak evropský konkurent je Laguna, Passat (B5 a tohle, to je jako den a noc), Mondeo a když chceš něco levnějšího, tak na tu cenu, co ty uvádíš, by se určitě v Evropě dostala i Octavie někde v Západní Evropě a tohle bys asi ty nevydýchal ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 03.05.13  17:47

    « Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

    Já to taky nesrovnávám s BMW, jen jsem uvedl kde bylo BMW dávno před tímhle výkvětem. Podívej se na palubní desku E36 z roku 1990. Tohle je otřes. A když je tedy BMW moc vysoko, tak stačí první Mondeo nebo i Passat B4 z roku 94. Otřesnější interiér jsem snad z téhle doby neviděl, tohle neobkecáš. A i ta Fabie je vedle toho nádherná zevnitř tak zvenku. Celkem sranda, že na Americkém trhu tehda korejci vlastně nemuseli nic dotahovat. Tu veteš, kterou tehda dělali, na tohle musela v pohodě stačit >:D

    "evropa v roce 2000 byla sto let za vopicema" Tohle snad nemyslíš vážně 8-s

    A ano, srovnávejme to se střední třídou. Tvůj argument, že ameriky jsou vždy větší je pasé. Nebo to jako budeme srovnávat evropský pick up Amarok s americkým s F-250? Jenom protože "americké auta byly vždy větší". Nesmysl.

    A další argument, který jsi použil v reakci níže je další kolosální kravina.
    "A porovnávej to hlavně optikou kolik to Alero dneska stojí ojetý a co ti nabídne za stejný prachy srovnatelná ojetina"
    Nic tě to nestálo, protože je to obluda a nikdo to nechce (překvapivě). Ceny ojetin je trochu složitější věc, než abys to mohl odbýt nějakým tvým poměrem cena/výkon.
  • 10 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 03.05.13  13:58

    « No co si budem povídat

    hezký to teda fakt není. Jak starý korejci, říznutý jedničkovým mondeem.
  • « 10 Reagovat !

    foto Ingister2

    Ingister2 03.05.13  10:46

    « Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

    Ako Baríku provnávať Fabiu s týmto autom je ale hodne mimo mísu...
    Ked toto je Entry level v US, tak to potom porovnaj s podoben veľkým autom v EU, určite bude to US vybavené lepšie... ale Fabia ako merítko... to snáď nie...

    A btw... sorry, ale to auto je pomerne ohyzdné
  • 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 02.05.13  17:02

    « Nedivím se, že značka skončila

    Protože, jestli vyráběli tohle v roce 2000, tak se fakt není moc čemu divit. Vypadá to jako hodně nepovedený klon staré Elantry nebo Kie Clarus. Když to srovnám, co se tehdy ve třídě dělala Evropa a to ani nemluvím co dělalo BMW v roce 1990... A i to srovnání s Polem by to německý kompakt vyhrál. Minimálně co se designu týká. Nemohl bych v tomhle autě jezdit.
    Ale Baríku, nic osobního, znáš mě ;-)
    A počkat, to jezdíš touhle veteší? A kde je Jag?
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.10.16  12:54

    « Prodáno

    náhrada je kupé, recenze časem
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 14.04.14  09:42

    « Re: Svět je trojrozměrný

    A starou televizi, bednu do toho dam taky. Zrovna sem jí o víkendu vezl na sběrný dvůr. Úplně v pohodě se vejde na zadní sedačky...

    A nic jinýho já vozit nepotřebuju, jak říkám pračku mi Přiveze PPL či toptrans, a dnešní kombinovaný ledničky se nevejdou ani do kombíku a SUV, leda do dodávky, bo maj se škatulí cca 2 metry na dýlku.

    A nic jinýho mě nenapdá co bych vozil.

    Takže sedan opět naprosto dostačující.

    Edit: dnes sem v tom odvezl i matraci do postele. Prostě sedan je super.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 18.01.14  19:22

    « Re: Svět je trojrozměrný

    Na výšku???

    Pro představu co takhle vozíte vysokého??? Nevím, zkus mě poučit, protože já skoro 10 let nic takového nevezl....jo a ledničku a pračku mi přiveze PPL a spol >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 17.01.14  17:44

    « Svět je trojrozměrný

    ... a zapomínat na třetí rozměr je čistě účelové.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 10.05.13  14:24

    « Re: Re: Re: Jag

    No náklady na servis nejsou zrovna jako u Fabie, to je jasné, ale běžné díly zas tkaový majlant nestojí. Pak už je to o tom jak šikovného mechanika máš.

    Jo ale ty tvary sou nadčasové a tradiční. Zastralost jak v čem, v použití materiálu, ve výkoech a spotřebě určitě ne. To auto je hodně moderní a klame tělem.

    Trošku azstaralejší byl infoentertaiment a absence některých nejnvoěších fičurek v interiéru.

    Ale to základní tam je, k dokonalosti tomu chybí jen větrané sedačky (až od 08) a modernější budíky a navigace.

    Jinak tomu nic nechybí podle mého vkusu. Naopak ta palubka je naprosto nádherná. Já mam dřevo moc rád.
  • « 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.05.13  14:08

    « Re: Re: Jag

    Blbý auto jako takový to jistě není...
    Ale myslím, že to není žádná legrace tohle auto servisovat... a hlavně.. když se podíváš na Jag stejné kategorie ale o dvě dekády starší, bude to velmi podobné auto...
    Tohle mi vadí...

    Zastaralost maskuje tradicností...

    Jinak v celku vzato to jistě špatné auto není a svezení bude jistě dobré..., ale to se jaksi očekává, u toho Alera je dobré svezení... ale nikdo, kdo to auto nezná by to třeba i nečekal...
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 10.05.13  13:50

    « Re: Jag

    Ok.

    Já mam angilcký auta ráda, americký a naglický mam nejradši.
    Mají svojí duši a nezaměnitelný styl.

    Druhej bod předjdu, to je individuální.

    Nic mi neříká - no mě zas říká o hodně víc než německí prémie. Není tak bohatá výbava, ale zas to má charakter.

    Na indy sis odpověděl sám, s tím že je to blbý auto ale nesouhlasím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…