Diskuse

Oldsmobile Alero (2000)

16.4.2013

Po prodeji 300C sem neměl žádnou ameriku a tak se mi začlo stýskat a hledal sem něco jednoduhého, levného na srazy a na cesty jak se říká kolem komína.…

 

Oldsmobile Alero (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Adam-Novak

    Adam Novák 17.04.2013  10:02

    Gratuluji

    Takováto auta se už dnes jen tak nevidí. Kdybych mohl hodnotit, máš 8-10-10 ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.04.2013  12:10

      « Re: Gratuluji

      Ale jo, pár jich tu v republice je. Ale jsou to jendotky až desítky ks. Nijak závratná čísla. Oldsmobile sem jako značku měl vždy rád, tak mam aspon model který jako poslední vyráběný opustil brány závodu než značku zrušili.
  • 00 Reagovat !

    foto gero

    gero 17.04.2013  12:30

    pěkný

    Taky gratuluju ,zajímavý kousek :yes: a ať tě časem "nezlobí" . ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto anti99

    anti99 17.04.2013  21:20

    farba

    farba ma zaujala ako prva; auto ma prekvapilo vzhladom k tvojim predoslym autam. To by ma zaujimalo, co Ta viedlo odist od 300C a ist do olds ? Prajem vela stastnych mil.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 18.04.2013  08:58

      « Re: farba

      No barva je zajímavá, rozhodně lepší jak stříbrná....

      No tak já neodešel z 300c k Oldsmobile se 4válcem, já odešel od 300C k Jaguaru SuperV8....
      Oldsmobile je jen druhý a záložní auto kolem komína a na srazy amerik.
      • 00 Reagovat !

        foto anti99

        anti99 18.04.2013  14:20

        « Re: Re: farba

        teraz som si presiel tvojho Jag-a, krasne auto :yes: , olds je oproti tomu naozaj ako felda... ale je to Emerika ;-) , plava ako lod >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 18.04.2013  14:31

          « Re: Re: Re: farba

          Jo Felda to je, ale přesně splnuje svůj účel.....
  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 18.04.2013  08:22

    pohoda

    autíčko, taková americká nenáročná klasika pro všechny, něco jako polo v evropě :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 18.04.2013  09:00

      « Re: pohoda

      no taková americká Felicie, ovšem s poněkud jinou výbavou a motorem >:D >:D

      Ale myslím že hrubé ceny po přepočtu byly velmi podobné....
  • 10 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 02.05.2013  17:02

    Nedivím se, že značka skončila

    Protože, jestli vyráběli tohle v roce 2000, tak se fakt není moc čemu divit. Vypadá to jako hodně nepovedený klon staré Elantry nebo Kie Clarus. Když to srovnám, co se tehdy ve třídě dělala Evropa a to ani nemluvím co dělalo BMW v roce 1990... A i to srovnání s Polem by to německý kompakt vyhrál. Minimálně co se designu týká. Nemohl bych v tomhle autě jezdit.
    Ale Baríku, nic osobního, znáš mě ;-)
    A počkat, to jezdíš touhle veteší? A kde je Jag?
    • 01 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.05.2013  17:29

      « Re: Nedivím se, že značka skončila

      wo*e, tohle je americká felicie.

      Ceny hrubým přepočtem co za to americký zákazník v roce 2000 zaplatil tolik jako tady za felicii.

      Akorát narozdíl od ní to má motor co má 150 HP, tempomat, klimu, ABS,ASR, TCS, všechna okna v elektrice, rádio s CD, litá kola, mlhovky, centrál s DO, zadní kotoučový brzdy.....
      V základu prosím.

      Ještě základní Fabie neměla ani světýlko v kufru a ten šel ovládat akorát tak pákou z kabiny. A měl si tam švihadla o klimě se ti mohlo zdát.....A vzádu bubny, to sem neměl na jediným autě který sem měl a to je tohle už 4 amerika....
      Servisní interval na výměnu svíček 160 tis nemá Fabie taky ani omylem a další věci.

      Tak si odpust o tom co měla evropa v roce 2000, evropa v roce 2000 byla sto let za vopicema a srovnání s BMW snad nemyslíš vážně.
      Tohle byl základní model značky, tzv entry level a Oldsmobile ani v USA s BMW opravdu nesoupeřil, to si hodně vedle. Soupeřem BMW je v USA tak Cadillac.

      Srovnej si to s 1999 Fabií v základu a bohužel ta Fabie ve všem krom spotřeba prohraje..A spotřebou vyhraje proto, že to má o litr menší objem...
      Jestli má jedno hnusnej plastovej interiér v béžové nebo hnusnej plastovej v černé je jedno.

      A proč sem si to koupil?
      Na ježdění kolem komína. Na tyhle účely to bohatě stačí - svítí to, brzdí to, topí to, klimuje to a jede to. Víc od toho nikdo nečeká a nechce.
      A za ty směšný peníze co to stálo je tak akorát ta Felicie a proti tý je to doslova luxusní křižník >:D
      Navíc si na tom jde udělat leccos sám, neb tohle je ještě typ aut kde když upustíš v motoru šroubovák, tak propadne dolů a najdeš ho na zemi :o))

      Takže se klidně směj, ale tvým měřítkem se já nasměju mnohem víc.
      Nedat v roce 2002 světýlko do kufru u základní výbavu, to je ale spíš k pláči.
      Simply never :o)
      • 10 Reagovat !

        foto Ingister2

        Ingister2 03.05.2013  10:46

        « Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

        Ako Baríku provnávať Fabiu s týmto autom je ale hodne mimo mísu...
        Ked toto je Entry level v US, tak to potom porovnaj s podoben veľkým autom v EU, určite bude to US vybavené lepšie... ale Fabia ako merítko... to snáď nie...

        A btw... sorry, ale to auto je pomerne ohyzdné
        • 01 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.05.2013  12:40

          « Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

          Neporovnávej us auta podle velikosti. US auta byly rozměry karoserie vždycky větší jak evropa.
          Říkám tohle byl základní model značky, pod tím nic nebylo, žádnej menší model.
          Cutlass, Intrique, LSS/88 byly všechno větší a vlajkovou lodí byla Aurora.

          A porovnávej to hlavně optikou kolik to Alero dneska stojí ojetý a co ti nabídne za stejný prachy srovnatelná ojetina....

          Řešit co jak bylo v roce 1999-00 je trochu pasé....zejména když už ta značka neexistuje, což byl další důvod koupit si z nostalige poslední vyráběný model značky Oldsmobile.
          Ale to vy asi nepochopíte....

        • 01 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.05.2013  12:47

          « Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

          A když se ti nelíbí srovnání s Fabií/Filckou tak si představ že to byl americký Rapid před 15 lety, kdy to bylo představeno veřejnosti.

          Akorát že ten Rapid nemá ani dneska těch 110 Kw a to ten V6 měl dokonce 127 Kw :o))
          A to tahle 2,4 umí jet mimo město i za 7,5 >:D Se starým 4st automatem.....
      • 10 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 03.05.2013  17:47

        « Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

        Já to taky nesrovnávám s BMW, jen jsem uvedl kde bylo BMW dávno před tímhle výkvětem. Podívej se na palubní desku E36 z roku 1990. Tohle je otřes. A když je tedy BMW moc vysoko, tak stačí první Mondeo nebo i Passat B4 z roku 94. Otřesnější interiér jsem snad z téhle doby neviděl, tohle neobkecáš. A i ta Fabie je vedle toho nádherná zevnitř tak zvenku. Celkem sranda, že na Americkém trhu tehda korejci vlastně nemuseli nic dotahovat. Tu veteš, kterou tehda dělali, na tohle musela v pohodě stačit >:D

        "evropa v roce 2000 byla sto let za vopicema" Tohle snad nemyslíš vážně 8-s

        A ano, srovnávejme to se střední třídou. Tvůj argument, že ameriky jsou vždy větší je pasé. Nebo to jako budeme srovnávat evropský pick up Amarok s americkým s F-250? Jenom protože "americké auta byly vždy větší". Nesmysl.

        A další argument, který jsi použil v reakci níže je další kolosální kravina.
        "A porovnávej to hlavně optikou kolik to Alero dneska stojí ojetý a co ti nabídne za stejný prachy srovnatelná ojetina"
        Nic tě to nestálo, protože je to obluda a nikdo to nechce (překvapivě). Ceny ojetin je trochu složitější věc, než abys to mohl odbýt nějakým tvým poměrem cena/výkon.
        • 01 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.05.2013  20:21

          « Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

          To je argument kde bylo BMW v roce 1990.

          To je jako kdybych ti argumentoval kde byl Rolls royce v roce 1980 a kde např. takovej Seat. Asi tak stejně trefné srovnání značek.

          No Passat B4 je doslova designová perla, hranatá škatule u který zaoblili rohy....

          No Amarok se bude provnváat s F150 nebo Silverado 1500/ RAM 1500.
          Taky je to o třídu větší... Opticky. To je problém evropy že dělá prdítka.

          Nic mě to nestálo protože o tom 99% lidí ani neví že to existuje a najdeš to ve dvou bazarech v republice....
          Že to němci kupovali jako nový. Německo bylo jedno z mála EU zemí kam se to ofiko vozilo pod značkou Chevrolet.
          Jak si toproboha mohl někdo koupit vid a ještě ze EU ceny. A že jich tam jezdilo hafo. Sem se to ofiko nevozilo, všechno co tu je je přitahnutý právě z německa >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 04.05.2013  01:06

            « Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

            Já se ale celou dobu bavím o palubní desce, to ti asi nějak nedošlo. Dodatek o BMW byla jen zajímavost, nechápu proč se toho chytáš. Srovnávám to hlavně s třídní konkurencí té doby. A to i ta podle tebe škatule Passat B4 je čirá nádhera oproti tomu, co máš vevnitř ty.
            U toho příkladu s Amarokem jsem pouze použil tvou (nesmyslnou) logiku.
            Definuj slovo hafo. Něco se prodalo, protože fandové amerik jsou, nic víc v tom nehledej.
            • 01 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 04.05.2013  18:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

              Na palubni desky to nejezdi aze byly americky interiery 90.let plastaky vi asi kazdej, to si zas doslova objevil ameriku.

              Kvuli palubni desce sem si to fakt nekupoval.....na to mam Jaguar
              • 00 Reagovat !

                foto Parda71-BMWfans-

                Parda71 (BMWfans) 06.05.2013  18:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

                Já od začátku pouze poukazuju na ten odpad, který máš v interiéru. Tys to pořád odmítal a až teď to uznáváš a ještě to přehodíš mé neznalosti, nechceš být politik? >:D
                • 01 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 06.05.2013  20:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

                  No evropa měla taky dokonalý interiéry, fakt nádhera, jeden větší plasták než druhej....akorát byly černý.
                  A k tom uty libový sedačky, na těch v oktávce bych vzádu nejel dál než 5 km a ty vepředu sou tvrdý jako sedačky v šalině.

                  A podobně sou na tom i některý další evropy.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Parda71-BMWfans-

                    Parda71 (BMWfans) 07.05.2013  23:51

                    « Re: Nedivím se, že značka skončila

                    Tak v jednom příspěvku konečně uznáš, že americké interiéry z této doby jsou otřesné a teď zase kopeš kolem sebe jak vlastně i ta Evropa stojí za prd, což musíš sám vědět, že není pravda.
                    Ohledně sedaček to je věda, protože někomu prostě vyhovují měkčí sedačky a někomu ne. Ale uznávám, že to někdy evropské automobilky přehánějí.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 08.05.2013  20:36

                      « Re: Re: Nedivím se, že značka skončila

                      Já nikdy netvrdil že americký interiéry 90 .let byly krásný, pokud chceš hezkej interiér u ameriky tak 50-80. léta a potom až tak káry od roku 2008....

                      To mezitím je plasták, více či méně povedenej, ale plasták. Prostě GM, Ford a Mercedes (od roku 98 dikotval vývoj u Chryslera Mercedes) šetřily kde mohly, taky se jim to ale vymstilo.

                      Ovšem evropa je na tom podobně, jestli považuješ základní interiér jedničkový Fabie, Oktávie atd za nějakou nádheru, tak proti gustu....Ale je to podobnej hegeš, akorát je v černý barě. Materiály sou tvrdý jak prkno, a plasty tam kde není vidět si ošmirgluješ ruku a speciálně volanty sou totální tragédie. Zejména jejich středové kryty, tedy kryty airbagů.

                      Evropa je širokej pojem - to že měl jaguar nebo bmw za 3 mega krásnej interiér neznamená, že plečka za 200 tisíc neměla totálně tragickej interiér na bli*í.
  • 10 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 03.05.2013  13:58

    No co si budem povídat

    hezký to teda fakt není. Jak starý korejci, říznutý jedničkovým mondeem.
    • 01 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 03.05.2013  15:51

      « Re: No co si budem povídat

      Design je čistě subjektivní věc a každýmu se líbí něco jinýho.....

      Ono v roce 98 kdy to přišlo na svět jezdili samý designový perly, zejména v cenovém spektru 16-20 tis USD, což bylo v tehdejším přepočtu 450 - 550 tis kč baj oko.

      Vytáhni si starej ceník co sis v čr koupil za 450 v roce 1999 a pak bude diskutovat o designu.

      Nevím proč má někdo tendenci to srovnávat s něčím 2x dražším.
      • 10 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 03.05.2013  17:52

        « Re: Re: No co si budem povídat

        Srovnáváme to především třídně. Tvé srovnání cen je mimo. Ještě k tomu v ČR, kdy se v roce 98 pořád ekonomika startovala, proto nové auta stály děsnou raketu. 8-s Tohle je střední třída, mainstream, tak evropský konkurent je Laguna, Passat (B5 a tohle, to je jako den a noc), Mondeo a když chceš něco levnějšího, tak na tu cenu, co ty uvádíš, by se určitě v Evropě dostala i Octavie někde v Západní Evropě a tohle bys asi ty nevydýchal ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.05.2013  20:12

          « Re: Re: Re: No co si budem povídat

          Ale to nikoho nezajímá jestli startovala ekonomika. To mě může být jako zákazníkovi putna co kde startuje.

          Operuj prosím laskvě s reálnými čísly, co si koupil za 450 český zákazník a co si koupil za 450 tis v přepoču americký zákazník. A kdo na tom byl lepší.

          Pak tu budeme moc debatit o tom kdo byl napřed a kdo byl skutečně 100 let za opicema.
          Koho EU automobilky nakrmili sladkými řečikama o novém sladoučkém produktu co jede za 5 litrů, ale už mu opoměli dodat že dostane holobyt bez světýlka v kufru, s bubnovejma brzdama, švihadlama a a bez klimy s chlíplým motorem o výkonu 55KW popř nádherným , nesmrtelným dieslem, který jezdí za 4,5 na sto.
          Opoměli dodat druhou stranu mince a to že má zvuk jak dehtová dodávka z 60. let a že ve zrychlení to předčí 35 let starej žigulík :o)))

          Hlavně že byla Evropa napřed vid, to bude jako s těmi vynálezy, kdy drtivá většina toho co se kdy objevilo v sériové výrobě bylo poprvé v amerických autech. A nebýt jich, neměly to EU automobilky jak okopírovat a vylepšit, aby to s velkou pompou za 10 let uvedli jako svůj vynález a snažili se tvrdit že to měly první na světě....

          V americe to střední třída (midsize) nebyla, byl to compact car.
          Takže si zase podle toho, že to má na dýlku tolik myslíš že je to střední třída. Compact car by šla označit jako niží střední, když bazíruješ na škatulkování.
          Takže srovnání s passatem je taky mimo mísu

          >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 04.05.2013  01:11

            « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

            Nebudu ti vyvracet tvé (silně pokřivené) představy o moderním dieselu, ale tvůj Oldsmobile to je jistě výhra. Nebo když už necháme tohle muzeu, tak typický americký vůz. Ford F-150, to je jistě výhra 8-s Krám, který žere 20, s nevyužitelným nákladovým prostorem a kabinou jak z Karosy, no proč ne ;-) To já asi raději to typické evropské auto, Golfa.
          • 10 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 06.05.2013  18:19

            « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

            >:D >:D >:D :yes: jo, nasadil jsi tomu korunu.
            • 02 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 08.05.2013  20:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

              Běž se radši najíst, už nevíš na co reaguješ a blábolíš z hladu >:-[] >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Parda71-BMWfans-

                Parda71 (BMWfans) 09.05.2013  21:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                Nechápu? 8-s Jestli jsem se překlikl, tak se omlouvám, ale máme rozkecaných tolik vláken o jednom a tom samém, že se v tom ztrácím. A neměj péči, já si žiju dobře ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.05.2013  20:27

          « Re: Re: Re: No co si budem povídat

          Speciálně pro tebe a ostatní neznalé - [odkaz]

          Compact car třída odpovídá evropskému C Segmentu, typickým zástupcem C segemntu jsou např. Focus, Golf, Astra, Oktávka......

          Akorát že cenově to odpovídalo autům ještě o třídu níž.
          • 10 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 04.05.2013  01:07

            « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

            Aha, takže do EU přijede tohle a protože, je to v americe compact car, tak to srovnáme s Fabií, protože prostě Amerika >:D
            Takže si dovezu třeba Hyundai Santa Fe z Ameriky, kde to je vedené jako malé SUV a srovnám to tady s Oplem Mokka, protože to je přece taky malé SUV >:-[] Ty jsi komik fakt.
            • 01 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 04.05.2013  19:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

              Kdyz se chces drzet tridy, tak Compact car=C segment.

              Takze to postav proti jednickovy oktavce 1,6 se svihadlama a bubnama. To uz bude ttridne naprosto OK a zasmejeme se taky....

              Oktavka ma 75hp, zere v prumeru 8 na sto. Tohle ma 150 hp a zere a to prosim s automatem to v prumeru 9 na sto. Zrychleni 14,6 u oktavky, tad. 10,5...maximalka oktavka 170 a Alero ma 205.
              Zakladni vybavu radsi porovnavat nebudeme vid.....

              Jeste chces nejake prime srovnani s evropou?
              • 10 Reagovat !

                foto Parda71-BMWfans-

                Parda71 (BMWfans) 06.05.2013  18:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                Ty jsi komik. Tak předně 1.6 byla především prodávána se 74kw, bubny vzadu ničemu nevadily v té době a stejně se vsadím, že by ta brzdná dráha byla obdobná, takže si i pooprav ty údaje o zrychlení. Přičti si o dva vesmíry lepší design, zpracování, větší kufr, levnější díly, servis, skvělou antikorozní ochranu... A plusem má být co? Větší prostornost vzadu a letargický pomalý automat a nenažraný motor, který stejně pojede kde co? Ale jo, koupil sis dobře, jenomže leda tak pro lidi jako jsi ty. ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 06.05.2013  20:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                  Jo?
                  Držím v ruce katalog z roku 1999, škoda octavia I, motor 1,6 55 Kw/75 HP, toč. moment 135 NM. Verze Octavia LX.
                  To by znalec Evropy jako jsi ty měl vědět.

                  101 HP verze byla až silnější varianta toho motoru pro verzi GLX. Spotřeba stejná, zrychlení 12,4 na sto. Maximálka 187.

                  No jo, hlavně že má Oktávka megakufr vid.
                  Že je mi naprosto na pikaču nebo v něm nevozím půlku domácnosti na chaloupku nebo nákup na měsíc jako typická česká rodinka z vesnice co si jede nakoupit 1x měsíčně do Tesca ti evidentě nevadí. proto si kupuju sedany. Co budu dělat s kombíkem když v něm mic nevozím.
                  Takže já kufr co má oktávka nepotřebuju ,vozit sebou vzduch je mi k ničemu.

                  Ten letargickej automat vystřelí z křižovatky tak, že než u tý 1,6ky zařadí dvojku, sem o 4 délky auta před ním.

                  A o tom že by tahle základní oktávka pojela tohle Alero si můžeš nechat zdát, bohužel ho nepojede ani dvoulitr ani slavné TDI.
                  Takže ti zbývá pouze slavný motor 1,8 s fénem, těch zas až tak moc není.
                  A to je ještě manuál, kdyby ten větrníčkovej motor měl HDM automat, bude na tom asi tak stejně.
                  Rozdíl je v tom, že 1,8T O1 stála v roce 1999 tolik, že v usa by sis za to ty Alera koupil dvě
                  >:D

                  Bubnový brzdy sou na dvě věci. Zajímavý že když je má evropa, tak je to OK.
                  Běda kdyby byly na americe.
                  Levnější díly - tak aby ses nespltl. Na tyhle starý GM stojí díly pakatel. Cenově srovnatelný se škodovkou.
                  Antokrozní ochranu - přijd se podívat na kapota. Lem kapoty bez koroze. lemy blatníků bez koroze.
                  Akorát dole prahy když si klekne až pod auto sou orezlý, ale na 13 let starý auto je to hodně velkej luxus.

                  nenažraný motor, vtipálku.

                  7,9 na sto 1,6 oktávka forklacek
                  9,4 na sto 2,4 Oldsmobile HDM automat

                  Trapný co.
                  A to má to Oldsmobile ten letargickej automat. Bejt v manuálu žere to 8,9 na sto.
                  A litr rozdíl u auta co má o 800 ccm menší obsah je skutečně tragédie, to máš pravdu.
                  Navíc ztrácí 75 resp 49 HP.

                  Evropa žádný úsporný motory vůči americe vůbec dělat neumí, jediný co uměla evropa je dělat pidimotorky pro sekačky nebo ze stejnýho objemu vydolovat víc koní.
                  Ale když se srovnají stejný objemy motorů, vychází spotřeba těch amerik stejně, občas i lépe.
                  Ale to nemá smysl ti vysvětlovat.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Parda71-BMWfans-

                    Parda71 (BMWfans) 08.05.2013  00:08

                    « Re: No co si budem povídat

                    Už jen zkrátka, nemám čas si tady s tebou vypisovat elaboráty. Ohledně té 1.6 jsem napsal především 74kw, tzn. že i 55kw verze existovala a to samozřejmě vím (kamarád jí měl), ale byla to okrajová verze prodávána pár let. Gro benzínových motorů OI tvořila v drtivé většině 1.6 74kw a po faceliftu 75kw, abys to měl komplet a nenařkl mě, že v tom nemám jasno.
                    Bubny v té době opravdu nevadily. Auto to je lehké a váha je především na předku. A ano, když má amerika bubny vzadu tak to je špatně. Např. jeden soused měl Chrysler Stratus taky tuším 1999 a bubny to mělo. A Stratus mi přijde větší a rozhodně těžší auto. Nebo dnešní Kia Picanto, prcek a má 4x kotouč vždy. K čemu? Když srovnávali v Auto Bildu brzdnou dráhu tak dřív zabrzdili i konkurenti s bubny. Ale shodneme se, že to vypadá blbě a třeba OI TDI 66kw dokázala jet hodně dobře a tam ty bubny nemusely stačit.
                    Co se týká kufru. Bavíš mě. To znamená, že když ty nepotřebuješ velký kufr a kupuješ si sedany (mám to podobně), tak to není výhoda? >:D To snad ne.
                    Co se týká spotřeby, tak 9,4 je hodně a nesnaž se to okecat. Já neříkám, že to je hodně na typ motoru a převodovku, to odpovídá, ale jen se ti snažím vysvětlit, že kvůli tomu a spoustě dalších věcí je Alero silně nepoužitelné auto v Evropě a v podstatě ho docení pouze lidé jako jsi ty. O tom to celé je, já si pouze rýpl do vzhledu a ty ses toho chytl.
                    Poslední odstavec beru jen jako tvůj výblitek, který si určitě nemyslel vážně. A pokud narážíš na neúspornost evropských velkým motorů, tak to ti odpovím velice stručně: BMW 745i E65 ;-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 08.05.2013  20:47

                      « Re: Re: No co si budem povídat

                      Ona byla taky ještě 1,4ka benzín, tomu se přezdívá spolu s SDI "Mladoboleslavská strela".
                      To předjede pomalu i Hindustan Ambassador >:D >:D >:D

                      Stratus sem měl, bubny tam byly pouze pro USA v základní verzi. Si měl kámoš koupit EU verzi, tam byly kotouče.
                      Ono jde taky o průmět kotoučů, jejich kvalitu vč. destiček.

                      Ale to u ojetin nebudeme porovnávat, tam si může dát každej co chce.

                      Tady je zas výhoda že je tu automat, pro ty co nemaj rádi fofrklacek jako já.
                      Všechno má svoje výhody.
                      Kdo potřebuje stěhovat půl domácnosti, halt si koupí Avii nebo Oktávku v kombajnu.

                      9,4 hodně není se 4st. automatem je to naprosto adekvátní spotřeba na ten obsah a výkon.
                      Komu se to zdá moc, dal si to na plyn.

                      Kod potřebuje jezdit za 4 na sto, může si koupit Smart nebo jezdit busem - to ušetří nejvíc.
                      Tady furt někdo řeší co žere o půl litru méně nebo ne.....NO COMMENT.

                      Poslední odstavec je holá pravda.
                      5,7 V8 HEMI žere méně jak Panamera V8 v manuálu a milion podobnej příkladů.
                      Panamera je lehčí, abys zas neměl hlody o rozdílné váze aut.

                      • 10 Reagovat !

                        foto Parda71-BMWfans-

                        Parda71 (BMWfans) 09.05.2013  22:36

                        « Re: Re: Re: No co si budem povídat

                        Tak 1.4 16V VW motor jsem jel a úplně v klidu. Sice holobyt, ale pokud někdo potřeboval velké auto za (tehda) malé peníze tak ok, směšná musela být Octavii 1.4 44kw staré OHV od Škodovky >:D To mělo nějak kolem 20 sekund na sto, to už fakt bylo moc >:D
                        Taky bych brzdy neřešil. Třeba ty motory v Octě, které měly bubny, v brzdné dráze v ničem nezaostávaly za GIV, který měl z důvodu image vždy kotouče.

                        Ohledně té spotřeby jen opakuješ, co jsem napsal. 9,4 odpovídá, ale pro typického Čecha to je moc, každý chce jezdit levně. My taky vždy měly velké motory doma s automaty a každý si klepal na čelo. A plyn není vždy řešení, to snad víš.

                        Co se týká spotřeby velkých motorů EU vs. USA. Tady nemám naježděno, takže nekomentuju, ale pochybuju, že to je tak jednotvárné jak říkáš ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 10.05.2013  08:27

                          « Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                          Nic není jednotvárné.
                          Ale provnávat se dá.

                          Evropa tu spotřebu vždycky doháněla budto snížením objemu, použtím věcí typu dvojspojka, protože když sme u té zminované Panamery tak dvojpojka žere výrazně méně než manuál.

                          Ale pokud postaví evropa i USA stejné motory co se týče objemu, dejme tomu 5ti litr o výkonu 500 Hp plus mínus autobus, s HDM převodovkou a ve zhruba stejně těžkých autech, bývá ten rozdíl max. půl litr. Někdy ve prospěch EU, jindy ve prospěch USA.
                          Ale rozídly opravdu minimální.
                          Hodně už se to srovnalo za poslední roky
            • 01 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 04.05.2013  19:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

              To je rozdil vid, co si jako zakladni motorizaci dovolili nabidnout v usa zaznikovi a co tady a ty rozdily zakladnich vybav.....

              A hlavne tenusporny motor u ty oktavky.....1,6ka za osm a 2,4 za 9. Haha hehe....
              • 00 Reagovat !

                foto AnGeor

                AnGeor 06.05.2013  18:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                me se to auto taky moc nelibi, ale rozumim duvodum proc jsi si ho poridil
                A Pardu nech byt, doroste do toho ;)

                At slouzi :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Parda71-BMWfans-

                  Parda71 (BMWfans) 06.05.2013  18:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                  Dorůst do čeho? Koupit si ošklivou nenažranou pomalou americkou hajtru? Určitě ne ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto AnGeor

                    AnGeor 06.05.2013  20:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                    to jsem nemyslel, spis jsem myslel ze dorostes do toho ze budes vice akceptovat nazory a postoje ostanich... z tehle diskuze mam pouze pocit, ze mas svou pravdu, ktera je jedina ta spravna... jak jsem psal, chapu proc si to auto koupil, ty zrejme ne a proto se snazis to auto "shodit".. podle tve recenze je 18ti leta 325 v dieslu tvuj vysneny poklad a nikdo ti to nebere...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Parda71-BMWfans-

                      Parda71 (BMWfans) 07.05.2013  23:48

                      « Re: No co si budem povídat

                      Já pouze konstatoval fakt, že to auto vypadá příšerně a silně jsem se ohradil proti názoru, že zrovna tohle auto je nějaká výhra, neřku-li že by se mělo srovnávat s Fabií. Kritizuj si mě jak chceš, ale Barík velice často argumentuje podivně, velice jemně řečeno. Oldsmobile jako značku respektuju, americké auta mám vcelku rád (ale pouze některá období) to jen Barík prská kolem dokola jen když mu na jeho ameriky někdo sáhne.
                      Co se týká mé recenze, tak asi neumíš číst. BMW jako značka a E36 byl můj vysněný model jako 18-ti letého kluka, který myslel reálně, ale zdaleka z toho auta nedělám to co není, což předvádí zde Barík.
                      • 00 Reagovat !

                        foto AnGeor

                        AnGeor 08.05.2013  15:39

                        « Re: No co si budem povídat

                        Ja se nesnazim te kritizovat, ale co jsem cetl tak Barrichello tady nepsal nic o tom, ze tohle auto ma na to, aby s nim vyhral nejakou soutez krasy. Ma to jako auto kolem komina a za ty penize mu to proste stalo poridit.

                        Nechci te chytat za slovo, ale cist umim : "Zdravím, i já přidávám svůj vysněný poklad, BMW 325 TDS" je prvni veta tve recenze. Taky mi bylo 18 a taky jsem si koupil v te dobe auto, po kterem jsem touzil ;) Ale nebyl to poklad a uz vubec ne vysneny. Ja jsem od mala snil o Lambu :-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 08.05.2013  20:27

                          « Re: Re: No co si budem povídat

                          Já tu od začátku tvrdil že je to americká Felicie/Fabie, entry model. Tedy ten nejlevnější Oldsmobile co šel koupit.
                          Nedělám tu z toho nějakou hvězdu a nepřekonatelný stroj, píšu že tak jak to je mi to stačí.

                          Pocit nutně to s něčím srovnávat co se týče EU produkce měl Parda, tak sem mu jen kývl na jeho hru a to srovnání mu převedl.

                          Co dostal v základu us zákazník a co dostal ten český, potažmo evropský.

                          Mě osobně z toho vychází že us zákazník toho dostal víc, pokud to někdo nechce vidět, tak je to jeho problém.

                          Ale švihadla, bubnový brzdy, absenci klimy, tempomatu, málo místa vzadu a motor 1,6 co žere o litr méně než 2,4 teda za výhody ani luxus nepovažuju.
                          Pokud někdo jo, má trochu zvrácený a pomotaný hodnoty, ale to je jeho boj >:D

                          Každopádně mě těší, že americká plečka za 5,50 vzbuje takový emoce a vášně.
                          Většinou když se někomu něco nelíbí drží pusu nebo max napíše že se mu to nelíbí a tečka.
                          A nesnaží se tu mermocí dokazovat jak je evropa na výši a jak musí být někdo idiot, že si takovou káru koupil.

                          Až bude 150 konová oktávka nebo Astra, Fokus atd. v automatu, s klimou a v el. stát co mě stálo tohle tak může kodkoliv přijít, pokecáme co je lepší.
                          Do tý doby je pro mě lepší Alero.
                          Jako bonus to je Oldsmobile což je moje oblíbená značka už někdy od 15ti. Tohle jako celek mi pro nákup Alera bohatě stačí.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Parda71-BMWfans-

                          Parda71 (BMWfans) 09.05.2013  21:15

                          « Re: No co si budem povídat

                          Tak mám to kvůli tebe přepsat na reálně vysněný poklad? Nebo si myslíš, že o E36 v naftě v noc sním? Auta snů mám v profilu. Až budou recenzi, tak to bude paráda.
                          A co se týká Baríka, tak já nikdy neřekl, že vybral špatně (v rámci jeho vkusu), jen jsem si rýpnul a už se to veze. Ale to s Baríkem praktikujem sem tam už nějakou tu dobu, tak to musíš brát trochu s rezervou ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 06.05.2013  20:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No co si budem povídat

                  Díky :yes:

                  člověk jako Parda nevidí resp. nechce vidět kde sou ty přednosti a vidí jenom slabiny.
                  A začne to porvnávat s kárama, co stály pomalu jednou tolik >:D
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.05.2013  10:39

    Alero

    Tak, když pominu blbé kecy o entry modelu z jedné strany a blbé kecy o tom, že je i Polo lepší z druhé strany, tak jen konstatuju, že se mi Alero vždycky líbilo, měl sem s ním možnost jezdit v Americe v roce 2002 - 3, a bylo to příjemné (velmi) povožení...

    Osobně bych raději Auroru (pro tu mám slabost), ale i tohle je dobré...

    Jo, mě se to líbí (rozhodně víc, než ten Jaguar).

    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 10.05.2013  12:52

      « Re: Alero

      No aspon někomu se to líbí, i když přiznám že si mě docela překvapil.

      BTW co máš proti Jaguaru? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.05.2013  13:20

    Jag

    - anglický
    - nelíbí se mi
    - nic mi neříká
    - blbý auto
    - indi (jasně v době, kdy vznikla tvá ojetina o tom Indi neměli ani ponětí, ale stejně, byť obecně proti tátovi nic nemám...

    stačí?
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 10.05.2013  13:50

      « Re: Jag

      Ok.

      Já mam angilcký auta ráda, americký a naglický mam nejradši.
      Mají svojí duši a nezaměnitelný styl.

      Druhej bod předjdu, to je individuální.

      Nic mi neříká - no mě zas říká o hodně víc než německí prémie. Není tak bohatá výbava, ale zas to má charakter.

      Na indy sis odpověděl sám, s tím že je to blbý auto ale nesouhlasím.
      • 00 Reagovat !

        foto wolff

        wolff 10.05.2013  14:08

        « Re: Re: Jag

        Blbý auto jako takový to jistě není...
        Ale myslím, že to není žádná legrace tohle auto servisovat... a hlavně.. když se podíváš na Jag stejné kategorie ale o dvě dekády starší, bude to velmi podobné auto...
        Tohle mi vadí...

        Zastaralost maskuje tradicností...

        Jinak v celku vzato to jistě špatné auto není a svezení bude jistě dobré..., ale to se jaksi očekává, u toho Alera je dobré svezení... ale nikdo, kdo to auto nezná by to třeba i nečekal...
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 10.05.2013  14:24

          « Re: Re: Re: Jag

          No náklady na servis nejsou zrovna jako u Fabie, to je jasné, ale běžné díly zas tkaový majlant nestojí. Pak už je to o tom jak šikovného mechanika máš.

          Jo ale ty tvary sou nadčasové a tradiční. Zastralost jak v čem, v použití materiálu, ve výkoech a spotřebě určitě ne. To auto je hodně moderní a klame tělem.

          Trošku azstaralejší byl infoentertaiment a absence některých nejnvoěších fičurek v interiéru.

          Ale to základní tam je, k dokonalosti tomu chybí jen větrané sedačky (až od 08) a modernější budíky a navigace.

          Jinak tomu nic nechybí podle mého vkusu. Naopak ta palubka je naprosto nádherná. Já mam dřevo moc rád.
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 17.01.2014  17:44

    Svět je trojrozměrný

    ... a zapomínat na třetí rozměr je čistě účelové.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 18.01.2014  19:22

      « Re: Svět je trojrozměrný

      Na výšku???

      Pro představu co takhle vozíte vysokého??? Nevím, zkus mě poučit, protože já skoro 10 let nic takového nevezl....jo a ledničku a pračku mi přiveze PPL a spol >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 14.04.2014  09:42

      « Re: Svět je trojrozměrný

      A starou televizi, bednu do toho dam taky. Zrovna sem jí o víkendu vezl na sběrný dvůr. Úplně v pohodě se vejde na zadní sedačky...

      A nic jinýho já vozit nepotřebuju, jak říkám pračku mi Přiveze PPL či toptrans, a dnešní kombinovaný ledničky se nevejdou ani do kombíku a SUV, leda do dodávky, bo maj se škatulí cca 2 metry na dýlku.

      A nic jinýho mě nenapdá co bych vozil.

      Takže sedan opět naprosto dostačující.

      Edit: dnes sem v tom odvezl i matraci do postele. Prostě sedan je super.
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.10.2016  12:54

    Prodáno

    náhrada je kupé, recenze časem
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…