Ale to nikoho nezajímá jestli startovala ekonomika. To mě může být jako zákazníkovi putna co kde startuje.
Operuj prosím laskvě s reálnými čísly, co si koupil za 450 český zákazník a co si koupil za 450 tis v přepoču americký zákazník. A kdo na tom byl lepší.
Pak tu budeme moc debatit o tom kdo byl napřed a kdo byl skutečně 100 let za opicema.
Koho EU automobilky nakrmili sladkými řečikama o novém sladoučkém produktu co jede za 5 litrů, ale už mu opoměli dodat že dostane holobyt bez světýlka v kufru, s bubnovejma brzdama, švihadlama a a bez klimy s chlíplým motorem o výkonu 55KW popř nádherným , nesmrtelným dieslem, který jezdí za 4,5 na sto.
Opoměli dodat druhou stranu mince a to že má zvuk jak dehtová dodávka z 60. let a že ve zrychlení to předčí 35 let starej žigulík :o)))
Hlavně že byla Evropa napřed vid, to bude jako s těmi vynálezy, kdy drtivá většina toho co se kdy objevilo v sériové výrobě bylo poprvé v amerických autech. A nebýt jich, neměly to EU automobilky jak okopírovat a vylepšit, aby to s velkou pompou za 10 let uvedli jako svůj vynález a snažili se tvrdit že to měly první na světě....
V americe to střední třída (midsize) nebyla, byl to compact car.
Takže si zase podle toho, že to má na dýlku tolik myslíš že je to střední třída. Compact car by šla označit jako niží střední, když bazíruješ na škatulkování.
Takže srovnání s passatem je taky mimo mísu
>:D