Já to taky nesrovnávám s BMW, jen jsem uvedl kde bylo BMW dávno před tímhle výkvětem. Podívej se na palubní desku E36 z roku 1990. Tohle je otřes. A když je tedy BMW moc vysoko, tak stačí první Mondeo nebo i Passat B4 z roku 94. Otřesnější interiér jsem snad z téhle doby neviděl, tohle neobkecáš. A i ta Fabie je vedle toho nádherná zevnitř tak zvenku. Celkem sranda, že na Americkém trhu tehda korejci vlastně nemuseli nic dotahovat. Tu veteš, kterou tehda dělali, na tohle musela v pohodě stačit >:D
"evropa v roce 2000 byla sto let za vopicema" Tohle snad nemyslíš vážně 8-s
A ano, srovnávejme to se střední třídou. Tvůj argument, že ameriky jsou vždy větší je pasé. Nebo to jako budeme srovnávat evropský pick up Amarok s americkým s F-250? Jenom protože "americké auta byly vždy větší". Nesmysl.
A další argument, který jsi použil v reakci níže je další kolosální kravina.
"A porovnávej to hlavně optikou kolik to Alero dneska stojí ojetý a co ti nabídne za stejný prachy srovnatelná ojetina"
Nic tě to nestálo, protože je to obluda a nikdo to nechce (překvapivě). Ceny ojetin je trochu složitější věc, než abys to mohl odbýt nějakým tvým poměrem cena/výkon.