Oldsmobile Alero (2000)
16.4.2013Po prodeji 300C sem neměl žádnou ameriku a tak se mi začlo stýskat a hledal sem něco jednoduhého, levného na srazy a na cesty jak se říká kolem komína.…
Oldsmobile Alero (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 03.05.13 15:51
« Re: No co si budem povídat
Design je čistě subjektivní věc a každýmu se líbí něco jinýho.....
Ono v roce 98 kdy to přišlo na svět jezdili samý designový perly, zejména v cenovém spektru 16-20 tis USD, což bylo v tehdejším přepočtu 450 - 550 tis kč baj oko.
Vytáhni si starej ceník co sis v čr koupil za 450 v roce 1999 a pak bude diskutovat o designu.
Nevím proč má někdo tendenci to srovnávat s něčím 2x dražším. -
Barrichello 03.05.13 12:47
« Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila
A když se ti nelíbí srovnání s Fabií/Filckou tak si představ že to byl americký Rapid před 15 lety, kdy to bylo představeno veřejnosti.
Akorát že ten Rapid nemá ani dneska těch 110 Kw a to ten V6 měl dokonce 127 Kw :o))
A to tahle 2,4 umí jet mimo město i za 7,5 >:D Se starým 4st automatem.....
-
Barrichello 03.05.13 12:40
« Re: Re: Re: Nedivím se, že značka skončila
Neporovnávej us auta podle velikosti. US auta byly rozměry karoserie vždycky větší jak evropa.
Říkám tohle byl základní model značky, pod tím nic nebylo, žádnej menší model.
Cutlass, Intrique, LSS/88 byly všechno větší a vlajkovou lodí byla Aurora.
A porovnávej to hlavně optikou kolik to Alero dneska stojí ojetý a co ti nabídne za stejný prachy srovnatelná ojetina....
Řešit co jak bylo v roce 1999-00 je trochu pasé....zejména když už ta značka neexistuje, což byl další důvod koupit si z nostalige poslední vyráběný model značky Oldsmobile.
Ale to vy asi nepochopíte....
-
Ingister2 03.05.13 10:46
« Re: Re: Nedivím se, že značka skončila
Ako Baríku provnávať Fabiu s týmto autom je ale hodne mimo mísu...
Ked toto je Entry level v US, tak to potom porovnaj s podoben veľkým autom v EU, určite bude to US vybavené lepšie... ale Fabia ako merítko... to snáď nie...
A btw... sorry, ale to auto je pomerne ohyzdné -
Barrichello 02.05.13 17:29
« Re: Nedivím se, že značka skončila
wo*e, tohle je americká felicie.
Ceny hrubým přepočtem co za to americký zákazník v roce 2000 zaplatil tolik jako tady za felicii.
Akorát narozdíl od ní to má motor co má 150 HP, tempomat, klimu, ABS,ASR, TCS, všechna okna v elektrice, rádio s CD, litá kola, mlhovky, centrál s DO, zadní kotoučový brzdy.....
V základu prosím.
Ještě základní Fabie neměla ani světýlko v kufru a ten šel ovládat akorát tak pákou z kabiny. A měl si tam švihadla o klimě se ti mohlo zdát.....A vzádu bubny, to sem neměl na jediným autě který sem měl a to je tohle už 4 amerika....
Servisní interval na výměnu svíček 160 tis nemá Fabie taky ani omylem a další věci.
Tak si odpust o tom co měla evropa v roce 2000, evropa v roce 2000 byla sto let za vopicema a srovnání s BMW snad nemyslíš vážně.
Tohle byl základní model značky, tzv entry level a Oldsmobile ani v USA s BMW opravdu nesoupeřil, to si hodně vedle. Soupeřem BMW je v USA tak Cadillac.
Srovnej si to s 1999 Fabií v základu a bohužel ta Fabie ve všem krom spotřeba prohraje..A spotřebou vyhraje proto, že to má o litr menší objem...
Jestli má jedno hnusnej plastovej interiér v béžové nebo hnusnej plastovej v černé je jedno.
A proč sem si to koupil?
Na ježdění kolem komína. Na tyhle účely to bohatě stačí - svítí to, brzdí to, topí to, klimuje to a jede to. Víc od toho nikdo nečeká a nechce.
A za ty směšný peníze co to stálo je tak akorát ta Felicie a proti tý je to doslova luxusní křižník >:D
Navíc si na tom jde udělat leccos sám, neb tohle je ještě typ aut kde když upustíš v motoru šroubovák, tak propadne dolů a najdeš ho na zemi :o))
Takže se klidně směj, ale tvým měřítkem se já nasměju mnohem víc.
Nedat v roce 2002 světýlko do kufru u základní výbavu, to je ale spíš k pláči.
Simply never :o) -
Parda71 (BMWfans) 02.05.13 17:02
« Nedivím se, že značka skončila
Protože, jestli vyráběli tohle v roce 2000, tak se fakt není moc čemu divit. Vypadá to jako hodně nepovedený klon staré Elantry nebo Kie Clarus. Když to srovnám, co se tehdy ve třídě dělala Evropa a to ani nemluvím co dělalo BMW v roce 1990... A i to srovnání s Polem by to německý kompakt vyhrál. Minimálně co se designu týká. Nemohl bych v tomhle autě jezdit.
Ale Baríku, nic osobního, znáš mě ;-)
A počkat, to jezdíš touhle veteší? A kde je Jag?
"evropa v roce 2000 byla sto let za vopicema" Tohle snad nemyslíš vážně 8-s
A ano, srovnávejme to se střední třídou. Tvůj argument, že ameriky jsou vždy větší je pasé. Nebo to jako budeme srovnávat evropský pick up Amarok s americkým s F-250? Jenom protože "americké auta byly vždy větší". Nesmysl.
A další argument, který jsi použil v reakci níže je další kolosální kravina.
"A porovnávej to hlavně optikou kolik to Alero dneska stojí ojetý a co ti nabídne za stejný prachy srovnatelná ojetina"
Nic tě to nestálo, protože je to obluda a nikdo to nechce (překvapivě). Ceny ojetin je trochu složitější věc, než abys to mohl odbýt nějakým tvým poměrem cena/výkon.