wo*e, tohle je americká felicie.
Ceny hrubým přepočtem co za to americký zákazník v roce 2000 zaplatil tolik jako tady za felicii.
Akorát narozdíl od ní to má motor co má 150 HP, tempomat, klimu, ABS,ASR, TCS, všechna okna v elektrice, rádio s CD, litá kola, mlhovky, centrál s DO, zadní kotoučový brzdy.....
V základu prosím.
Ještě základní Fabie neměla ani světýlko v kufru a ten šel ovládat akorát tak pákou z kabiny. A měl si tam švihadla o klimě se ti mohlo zdát.....A vzádu bubny, to sem neměl na jediným autě který sem měl a to je tohle už 4 amerika....
Servisní interval na výměnu svíček 160 tis nemá Fabie taky ani omylem a další věci.
Tak si odpust o tom co měla evropa v roce 2000, evropa v roce 2000 byla sto let za vopicema a srovnání s BMW snad nemyslíš vážně.
Tohle byl základní model značky, tzv entry level a Oldsmobile ani v USA s BMW opravdu nesoupeřil, to si hodně vedle. Soupeřem BMW je v USA tak Cadillac.
Srovnej si to s 1999 Fabií v základu a bohužel ta Fabie ve všem krom spotřeba prohraje..A spotřebou vyhraje proto, že to má o litr menší objem...
Jestli má jedno hnusnej plastovej interiér v béžové nebo hnusnej plastovej v černé je jedno.
A proč sem si to koupil?
Na ježdění kolem komína. Na tyhle účely to bohatě stačí - svítí to, brzdí to, topí to, klimuje to a jede to. Víc od toho nikdo nečeká a nechce.
A za ty směšný peníze co to stálo je tak akorát ta Felicie a proti tý je to doslova luxusní křižník >:D
Navíc si na tom jde udělat leccos sám, neb tohle je ještě typ aut kde když upustíš v motoru šroubovák, tak propadne dolů a najdeš ho na zemi :o))
Takže se klidně směj, ale tvým měřítkem se já nasměju mnohem víc.
Nedat v roce 2002 světýlko do kufru u základní výbavu, to je ale spíš k pláči.
Simply never :o)