BMW řada 6 (2007)
17.3.2014Po necelých 10 letech strávených za volanty sedanů jsem se rozhodl pro změnu. Kupé, jediný další typ karoserie, který mě zajímá a vždy lákal. Jenže…
BMW řada 6 (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 20.03.14 08:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
No nedělá no, protože ten V8 nemá výkon o monoho menší zato spotřeba je citelně nižší..
Ano jasně, W12 má uhlazenější chod, ale to se dá dneska pořešit kvlaitním odhlučněním, takže to kabiny nic neproniká.
Tak halvně us verze bude mít podvozek naladěný jinak, navíc jestli to byla V6, tak tam byla i 4stupnová převodovka, skoro žádná výbava a další věci... To nejde s evropskou verzí moc porvnávat a celroční gumy tomu taky nepřidaly. Korejci gumy ale jinak umí, měl sem na tom zimní Hankooky a nemohu říct křivé slovo. -
Atila_ 20.03.14 08:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
Tak W12 bych do toho opravdu netahal, zadne dvanactivalce nejsou prilis usporne motory nemluve o faktu, ze dneska uz je neni moc s kym pomerovat, protoze pokud mne pamet neklame krome Nemcu uz nikdo dvanactivalce nedela. Minimalne ne v nejakem vetsim meritku.
Ja tedy mam s 300C najeto jenom tak pet tisic mil, ale i tak nezapomenu, kdyz jsem nikterak velkou rychlosti najel na dalnicni sjezd a v polovine za dost zbesileho hvizdani pneumatik zjistil ze ten sjezd opoustim drive nez jsem puvodne planoval. >:D Na druhou stranu cast viny nesly urcite i ty korejske univerzaly do kterych ta auta v americkych pujcovnach obouvaji. -
Atila_ 20.03.14 08:00
« Re: To: Atila
S tim iDrive a spolehlivosti to neni tak hrozne. Opravdu spatne na tom byly jenom prvni rocniky E65, ktera dostala iDrive jako prvni a tak se to na ni ladilo. U dalsich aut uz je to celkem v pohode, hodne pomuze prehrat software, coz casto odstrani zamrzavani ci rovnou vytuhavani starsich sw verzi. Holt je to pocitacovy program a tak neni stoprocentni.
Dotykove displaye maji zase prusvih v tom, ze u nich po par letech celkem casto odchazejici digitizery, coz vzhledem k tomu ze to neni nahradni dil jako u mobilu se resi vymenou cele head unit a to uz se bavime o nejakych dvaceti triceti tisicich zadny problem. Pricemz tohle postihuje i super spolehliva auta typu Lexus, protoze ty digitizery dela stejny Cinan at je auto Lexus nebo Jaguar. -
wikinko 19.03.14 15:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
dinar pozor, bari si nemusí kupovat auto ktoré mu vyhovuje, pretoze je, ako ho tu z diskusie pozname, typicky sviatocny vikendovy vodic. cez vikend by mi tych par km nevadilo jazdit aj loganom, a takisto ani benzinovym V8 a jeho spotrebou, resp. inym autom, ktore by mi nevyhovovalo. -
Barrichello 19.03.14 14:26
« Re: nechme stranou osobní útoky
Značný.
Porovnávat podvozek Jaguaru a BMW dost dobře nejde, protože X350 má vzduchový podvozek s počítačem řízenými tlumiči CATS, navíc laděný spíše do komfortu, kdežto BMW má spíše tuhý a sportovní podvozek a klasické pružiny a tlumiče.
Pokud se o srovnání přeci jen pokusíme, tak v zatáčkách na tom bude určitě lépe BMW, při kochání se po městě či po rozbité okresce ale musíš díry a kanály objíždět jak to jen jde, protože je to opravdu tvrdé. -
Barrichello 19.03.14 14:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
Aáá - pán je lingvista, češtinář, budeme tu mluvit spisovně a mohli bychom si v rámci etikety začít vykat ne, vaše lordstvo.
Ty si fakt komik, to se jinak nedá....
U mě v autech taky nic podobného nenajdeš, to bylo dočasné řešení a ty fotky sem Vám sem dal tehdá pro radost, to, že ses toho chytl jak pětileté dítko taky o lecčems vypovídá.
AD sbírka vraků: ti někdy vyfotím ty vraky na ulici...Pak tu můžem vést akademickou debatu o tom, co si kdo představuje po pojmem vrak.
Jestli třeba ošizenou mr*ku za 250 tis, která je rok stará, vyrobená z papudenklu, místo výztuhy to má trubičku jak párátko a pod kapotou zdechlý eko tříválec - naebo 6,5 roku starý bawo popř. jaguar, který je i coby ojetina o několik levelů výše.
Pojem vrak je velice relativní, pro mě je vrak polovina toho, co v čr jezdí nezávisle na roku výroby :o) -
Dinar 19.03.14 12:21
« Re: Re: Re: Re: Trpitel
Jen pro připomenutí, kobercový šašek jsi tu ty, u mně v autě podobnou hrůzu nenajdeš. >:D
Vlastnit vozy jiných značek, to myslíš tu sbírku krámů, co máš v historii na moje.auto? >:-[]
A znova opakuju, koupit si auto, které mu nevyhovuje, zdůvodňovat to třeba absurditou o programu, "poznej svého nepřítele", to může skutečně jen hňup. Normální člověk si kupuje to, co mu vyhovuje. Ale jak jsem psal výše, u tebe to spíš bude to sebezáchovné pokrytectví.
P.S. Adorovat co, ne "pro co", k etalonu má daleko, ne "na etalon má daleko", atd. atp., neschopnost používat správně jazyk vypovídá o vzdělání, rozhledu, já budu mít vždycky problém s tím, brát vážně někoho, kdo mluví/píše jako hotentot. ;-) -
Barrichello 19.03.14 08:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
Neřekl bych, že tohle je jediná vyjimka. Těch motorů je víc, třeba W12 od koncernu VW, to je takoy hotový spořínek a při troše snahy bych našel i další.
Haha, že to nevzalo mezi smrčky dobové Eko od MB, které má valnou část podvozku shodnou právě s 300C (mimo přední nápravy, ta je pro změnu z S-klády). Jistě, 300C nezatáčí s tkaovou lehkostí a gracií jako BMW či jaguar, ale jezdit s tím jde v pohodě. -
Atila_ 18.03.14 23:21
« Re: Re: Re: Re: Trpitel
Nemci samozrejme "úspornější motory při stejném počtu válců a výkonu" umi, ale jedinou vyjimkou je prave tahle padesatka, ktera zere jak prokopnuta a ma paradoxne ve vsech modelech vyssi spotrebu nez petactyricitka, kterou nahradila. Kdyby jsi si koupil drazsi 630tku, tak to jede taky celkem pekne, ale spotreba je nizsi az o tri litry a to je zatracene znat. Na druhou stranu je ta padesatka alespon neznicitelna, coz se neda rici o jejim oturbenem nastupci, ktery se tezce nepovedl.
Co se tyce porovnani s tim Hemi, tak je take dobre zminit, ze ten jsi mel v Chrysleru 300C, coz je auto ktere umi jezdit jenom rovne a fakticky s nim clovek krome primek jezdi o tricet kilometru pomaleji nez s jakymkoliv baworakem, protoze jinak by to vzal v prvni zatacce mezi smrcky. >:D -
Atila_ 18.03.14 23:16
« Re: To: Atila
Ta spolehlivost iDrive neni zas tak hrozna. Masivnejsi problemy byvaly akorat u E65 prvnich dvou modelovych let, coz neni az tak prekvapive s ohledem na to, ze to byl zcela revolucni system, ktery E65 logicky dostala jako prvni. V pozdejsich letech se uz s tim da celkem fungovat, hodne pripadnych problemu lze vyresit updatem software. Vyhodou je perfektni dostupnost mapovych podkladu, coz po prechodu z XJ s jeho ctyrletymi mapami asi ocenis, preci jenom i u nas obcas nejaka ta silnice pribude.
K tem dotykovym obrazovkam, tak u tech je zase problem, ze odchazi digitizer nekdy treba i po peti sesti letech a protoze to neni zadny standardni dil jako u mobilnich telefonu, tak oprava nestoji dva tisice, ale klidne i dvacet tricet tisic coz uz zaboli (vymena cele head unit). A pritom se to stava i jinak extremne spolehlivym japoncum typu Lexus. -
Barrichello 18.03.14 22:25
« Re: Re: Re: Trpitel
Ty si taky přikrášlení >:D
Tady diskuze před pár měsíci byla o M6 a o slavném V10 a o pronikání vlhkosti do předních světel u 6er, taky poměrně častý jev...A nejen u 6er, že ono zase stačí googlit a ptát se, třeba na bmw forech, vid.
Všechno špatně tu rozhodně není, ale ani všechno dobře, to víš, já nemam problém napsat jak to je v reálu, protože narozdíl od vás tady nejsem z německé produkce na větvi.
Ale jak vidíš nemam problém si jí koupit, kdyby nic jiného tak pod hesly zkusit se máš vše a taky v rámci programu "poznej svého nepřítele". Opět sou tady jiní experti, kteří nad vozy jistých značek ohrnují nos a přitom to nikdy nevlastnili a s bídou v tom jeli 15 km někde v půjčený káře či předváděčce. Nemam potřebu být jako oni.
Sou tu jiní borci co by si nikdy nekoupili něco jiného, než pro co adorují. Já takový nejsem, takže toho pokrytce si laskavě odpust.
6er není špatný auto, ale na etalon to má taky hodně daleko. V recenzi sem vypsal jak klady (že se jich není málo), tak i zápory.
Pan kobereček si z toho samo vytáhl to co se mu hodí do krámu, třeba spotřebu vtipně přešel vid.
Double vanos DOHC žere to samý jak OHV HEMI co tlačí o 200 kg těžší káru.
Za 13,7 sem s tím HEMI jezdil okresky totiž taky, to se čte blbě vid....Jenom potvrzení co sem tu dávno říkal, že němci totiž úspornější motory při stejném počtu válců a výkonu neumí....Tady máš důkaz, koberečkový šašku...
Pro pochybovače mam nabídku - přijdte, zajedem stejnou trasu stejným stylem a při stejném nedělním provozu s HEMI (to si umím půjčit) a pak 650ku a krásně uvidíte, že spotřeba je identická.
>:D -
Dinar 18.03.14 21:20
« Re: Re: Re: Trpitel
Pajův "trpitel" je eufemismus, pokrytecký kašpárek mi připadá výstižnější. Buď tu jen s rolničkami na hlavě sebezáchovně (před pár měsíci byl 6er v diskusi dle tebe šrot, a jaguar forever) pokrytecký žvaníš, anebo jsi ryzí hňup, protože nikdo jiný si auto, které mu nevyhovuje, na kterém je všechno špatně, koupit nemůže. >:D :no: -
Atila_ 18.03.14 19:16
« Re: Re: Re: Trpitel
Idrive je opravdu spicka a to bez ironie. Na to v kolikatem roce prisel nemel moc konkurenci. Koneckoncu treba ten Jaguar nema doted nic srovnatelneho a co jsem zkousel posledni infotainment od Lexusu, tak i Japonci se stale uci. BMW uz ma mezitim samozrejme dalsi generaci, ktera je zase uplne nekde jinde. -
Barrichello 18.03.14 09:09
« Re: Re: Trpitel
S tebou se Dinare taky člověk zasměje.
Jasně že se atomosférická V8 rozjíždí hůře než kompresorová. Zkus si udělat test, změříme si to na stopkách, ju.
X350 už dělal Callum a interiér je opravdu trochu jinde, než sterilní nuda od němců (budíky vypadaj jak v káře za 300 tis, teploměr vody už se tam pro jistotu soudruhům nevešel, dřevo vypadá uměle už z 5ti metrů, narozdíl od Jaguaru) ale kvůli interiéru sem si to fakt nekupoval, takže ho přežiju.
Jo a Idrive je špička, stačí si půl hodiny googlit a poptat se pár majitelů BMW, udělej si anketu, kolik lidí tam ještě má původní CCC a kolika z nich se pravidelně seká. Myslím, že dostaneš velmi zajímavý čísla.
Halt občas se něco nepodaří i soudruhům z NSR no.
Čéče, viděl sem koberčky Hello Kitty a potah na volant, to by mohlo být něco pro tebe ne? Když si tak ujetej na koberečky >:D
Jinak pro klid tvé duše - tady je velur :o) -
Barrichello 18.03.14 09:02
« Re: Trpitel
Když sme u těch údajů, ty jsou taky velmi zajímavé. Mam tu údaje výrobce z Owners manuálu, mam tu katalog,mam tu prodejní brožuru. Je vcelku zajímavý, že všude je něco jiného. Někde 5,4, jinde 5,6, rovněž údaje o kombinované spotřebě sou různé. Slovy klasika - milé BMW v tom má evidentě hokej :o))