BMW řada 6 (2007)
17.3.2014Po necelých 10 letech strávených za volanty sedanů jsem se rozhodl pro změnu. Kupé, jediný další typ karoserie, který mě zajímá a vždy lákal. Jenže…
BMW řada 6 (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Trpitel 18.03.2014 04:46
webpaja
- Re: Trpitel 18.03.2014 06:52 Dinar
- Re: Trpitel 18.03.2014 09:02 Barrichello
- To: Atila 18.03.2014 19:42 Barrichello
- nechme stranou osobní útoky 19.03.2014 12:25 4bytelnýkola
- dinar ma pravdu 21.03.2014 19:02 dicky
- Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit 21.03.2014 22:46 Barrichello
- no nic 22.03.2014 18:51 dicky
- jen mala vratka z tveho cteni 22.03.2014 18:59 dicky
- Německá kvalita znovu v akci 15.09.2014 17:22 Đawson
- 10 17.09.2014 05:57 AnGeor
- Prodano! 02.11.2014 12:32 mr.hofik
-
-
Dinar 18.03.2014 06:52
« Re: Trpitel
>:D S Barikem se člověk vždycky nasměje, mustang v jedné větě s 6er, V8, která se proti kompresorovému jaguaru pomalu rozjíždí, rozdíl na sto - desetina. Interier před Callumových jaguarů jako etalon atd. Hlína. >:D Je mi ho líto, tolik skvělých amerik je na světě a on musel utrpět 650i. Ale všeho dočasu, jen co se rozpadne "nechvalně známý" infotainment. >:-[]
Bariku, a co plastové koberce á la hliník, budou? S těmi by teprve strýček z Mnichova získal ten správný šmak... ;-)-
Barrichello 18.03.2014 09:09
« Re: Re: Trpitel
S tebou se Dinare taky člověk zasměje.
Jasně že se atomosférická V8 rozjíždí hůře než kompresorová. Zkus si udělat test, změříme si to na stopkách, ju.
X350 už dělal Callum a interiér je opravdu trochu jinde, než sterilní nuda od němců (budíky vypadaj jak v káře za 300 tis, teploměr vody už se tam pro jistotu soudruhům nevešel, dřevo vypadá uměle už z 5ti metrů, narozdíl od Jaguaru) ale kvůli interiéru sem si to fakt nekupoval, takže ho přežiju.
Jo a Idrive je špička, stačí si půl hodiny googlit a poptat se pár majitelů BMW, udělej si anketu, kolik lidí tam ještě má původní CCC a kolika z nich se pravidelně seká. Myslím, že dostaneš velmi zajímavý čísla.
Halt občas se něco nepodaří i soudruhům z NSR no.
Čéče, viděl sem koberčky Hello Kitty a potah na volant, to by mohlo být něco pro tebe ne? Když si tak ujetej na koberečky >:D
Jinak pro klid tvé duše - tady je velur :o)-
Atila_ 18.03.2014 19:16
« Re: Re: Re: Trpitel
Idrive je opravdu spicka a to bez ironie. Na to v kolikatem roce prisel nemel moc konkurenci. Koneckoncu treba ten Jaguar nema doted nic srovnatelneho a co jsem zkousel posledni infotainment od Lexusu, tak i Japonci se stale uci. BMW uz ma mezitim samozrejme dalsi generaci, ktera je zase uplne nekde jinde. -
Dinar 18.03.2014 21:20
« Re: Re: Re: Trpitel
Pajův "trpitel" je eufemismus, pokrytecký kašpárek mi připadá výstižnější. Buď tu jen s rolničkami na hlavě sebezáchovně (před pár měsíci byl 6er v diskusi dle tebe šrot, a jaguar forever) pokrytecký žvaníš, anebo jsi ryzí hňup, protože nikdo jiný si auto, které mu nevyhovuje, na kterém je všechno špatně, koupit nemůže. >:D :no:-
Barrichello 18.03.2014 22:25
« Re: Re: Re: Trpitel
Ty si taky přikrášlení >:D
Tady diskuze před pár měsíci byla o M6 a o slavném V10 a o pronikání vlhkosti do předních světel u 6er, taky poměrně častý jev...A nejen u 6er, že ono zase stačí googlit a ptát se, třeba na bmw forech, vid.
Všechno špatně tu rozhodně není, ale ani všechno dobře, to víš, já nemam problém napsat jak to je v reálu, protože narozdíl od vás tady nejsem z německé produkce na větvi.
Ale jak vidíš nemam problém si jí koupit, kdyby nic jiného tak pod hesly zkusit se máš vše a taky v rámci programu "poznej svého nepřítele". Opět sou tady jiní experti, kteří nad vozy jistých značek ohrnují nos a přitom to nikdy nevlastnili a s bídou v tom jeli 15 km někde v půjčený káře či předváděčce. Nemam potřebu být jako oni.
Sou tu jiní borci co by si nikdy nekoupili něco jiného, než pro co adorují. Já takový nejsem, takže toho pokrytce si laskavě odpust.
6er není špatný auto, ale na etalon to má taky hodně daleko. V recenzi sem vypsal jak klady (že se jich není málo), tak i zápory.
Pan kobereček si z toho samo vytáhl to co se mu hodí do krámu, třeba spotřebu vtipně přešel vid.
Double vanos DOHC žere to samý jak OHV HEMI co tlačí o 200 kg těžší káru.
Za 13,7 sem s tím HEMI jezdil okresky totiž taky, to se čte blbě vid....Jenom potvrzení co sem tu dávno říkal, že němci totiž úspornější motory při stejném počtu válců a výkonu neumí....Tady máš důkaz, koberečkový šašku...
Pro pochybovače mam nabídku - přijdte, zajedem stejnou trasu stejným stylem a při stejném nedělním provozu s HEMI (to si umím půjčit) a pak 650ku a krásně uvidíte, že spotřeba je identická.
>:D-
Atila_ 18.03.2014 23:21
« Re: Re: Re: Re: Trpitel
Nemci samozrejme "úspornější motory při stejném počtu válců a výkonu" umi, ale jedinou vyjimkou je prave tahle padesatka, ktera zere jak prokopnuta a ma paradoxne ve vsech modelech vyssi spotrebu nez petactyricitka, kterou nahradila. Kdyby jsi si koupil drazsi 630tku, tak to jede taky celkem pekne, ale spotreba je nizsi az o tri litry a to je zatracene znat. Na druhou stranu je ta padesatka alespon neznicitelna, coz se neda rici o jejim oturbenem nastupci, ktery se tezce nepovedl.
Co se tyce porovnani s tim Hemi, tak je take dobre zminit, ze ten jsi mel v Chrysleru 300C, coz je auto ktere umi jezdit jenom rovne a fakticky s nim clovek krome primek jezdi o tricet kilometru pomaleji nez s jakymkoliv baworakem, protoze jinak by to vzal v prvni zatacce mezi smrcky. >:D-
Barrichello 19.03.2014 08:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
Neřekl bych, že tohle je jediná vyjimka. Těch motorů je víc, třeba W12 od koncernu VW, to je takoy hotový spořínek a při troše snahy bych našel i další.
Haha, že to nevzalo mezi smrčky dobové Eko od MB, které má valnou část podvozku shodnou právě s 300C (mimo přední nápravy, ta je pro změnu z S-klády). Jistě, 300C nezatáčí s tkaovou lehkostí a gracií jako BMW či jaguar, ale jezdit s tím jde v pohodě.-
Atila_ 20.03.2014 08:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
Tak W12 bych do toho opravdu netahal, zadne dvanactivalce nejsou prilis usporne motory nemluve o faktu, ze dneska uz je neni moc s kym pomerovat, protoze pokud mne pamet neklame krome Nemcu uz nikdo dvanactivalce nedela. Minimalne ne v nejakem vetsim meritku.
Ja tedy mam s 300C najeto jenom tak pet tisic mil, ale i tak nezapomenu, kdyz jsem nikterak velkou rychlosti najel na dalnicni sjezd a v polovine za dost zbesileho hvizdani pneumatik zjistil ze ten sjezd opoustim drive nez jsem puvodne planoval. >:D Na druhou stranu cast viny nesly urcite i ty korejske univerzaly do kterych ta auta v americkych pujcovnach obouvaji.-
Barrichello 20.03.2014 08:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
No nedělá no, protože ten V8 nemá výkon o monoho menší zato spotřeba je citelně nižší..
Ano jasně, W12 má uhlazenější chod, ale to se dá dneska pořešit kvlaitním odhlučněním, takže to kabiny nic neproniká.
Tak halvně us verze bude mít podvozek naladěný jinak, navíc jestli to byla V6, tak tam byla i 4stupnová převodovka, skoro žádná výbava a další věci... To nejde s evropskou verzí moc porvnávat a celroční gumy tomu taky nepřidaly. Korejci gumy ale jinak umí, měl sem na tom zimní Hankooky a nemohu říct křivé slovo.
-
-
-
-
Dinar 19.03.2014 12:21
« Re: Re: Re: Re: Trpitel
Jen pro připomenutí, kobercový šašek jsi tu ty, u mně v autě podobnou hrůzu nenajdeš. >:D
Vlastnit vozy jiných značek, to myslíš tu sbírku krámů, co máš v historii na moje.auto? >:-[]
A znova opakuju, koupit si auto, které mu nevyhovuje, zdůvodňovat to třeba absurditou o programu, "poznej svého nepřítele", to může skutečně jen hňup. Normální člověk si kupuje to, co mu vyhovuje. Ale jak jsem psal výše, u tebe to spíš bude to sebezáchovné pokrytectví.
P.S. Adorovat co, ne "pro co", k etalonu má daleko, ne "na etalon má daleko", atd. atp., neschopnost používat správně jazyk vypovídá o vzdělání, rozhledu, já budu mít vždycky problém s tím, brát vážně někoho, kdo mluví/píše jako hotentot. ;-)-
Barrichello 19.03.2014 14:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
Aáá - pán je lingvista, češtinář, budeme tu mluvit spisovně a mohli bychom si v rámci etikety začít vykat ne, vaše lordstvo.
Ty si fakt komik, to se jinak nedá....
U mě v autech taky nic podobného nenajdeš, to bylo dočasné řešení a ty fotky sem Vám sem dal tehdá pro radost, to, že ses toho chytl jak pětileté dítko taky o lecčems vypovídá.
AD sbírka vraků: ti někdy vyfotím ty vraky na ulici...Pak tu můžem vést akademickou debatu o tom, co si kdo představuje po pojmem vrak.
Jestli třeba ošizenou mr*ku za 250 tis, která je rok stará, vyrobená z papudenklu, místo výztuhy to má trubičku jak párátko a pod kapotou zdechlý eko tříválec - naebo 6,5 roku starý bawo popř. jaguar, který je i coby ojetina o několik levelů výše.
Pojem vrak je velice relativní, pro mě je vrak polovina toho, co v čr jezdí nezávisle na roku výroby :o) -
wikinko 19.03.2014 15:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Trpitel
dinar pozor, bari si nemusí kupovat auto ktoré mu vyhovuje, pretoze je, ako ho tu z diskusie pozname, typicky sviatocny vikendovy vodic. cez vikend by mi tych par km nevadilo jazdit aj loganom, a takisto ani benzinovym V8 a jeho spotrebou, resp. inym autom, ktore by mi nevyhovovalo.
-
-
-
-
-
-
Barrichello 18.03.2014 09:02
« Re: Trpitel
Když sme u těch údajů, ty jsou taky velmi zajímavé. Mam tu údaje výrobce z Owners manuálu, mam tu katalog,mam tu prodejní brožuru. Je vcelku zajímavý, že všude je něco jiného. Někde 5,4, jinde 5,6, rovněž údaje o kombinované spotřebě sou různé. Slovy klasika - milé BMW v tom má evidentě hokej :o))
-
-
Barrichello 18.03.2014 19:42
To: Atila
Co se týče funkčnosti, nemam proti Idrive výhrady, i na točení a cvakání kolečkem sem si už zvykl, i když osobně preferuju raděj dotykové obrazovky, nicméně ta spolehlivost bohužel dle všech referencí není valná....-
Atila_ 18.03.2014 23:16
« Re: To: Atila
Ta spolehlivost iDrive neni zas tak hrozna. Masivnejsi problemy byvaly akorat u E65 prvnich dvou modelovych let, coz neni az tak prekvapive s ohledem na to, ze to byl zcela revolucni system, ktery E65 logicky dostala jako prvni. V pozdejsich letech se uz s tim da celkem fungovat, hodne pripadnych problemu lze vyresit updatem software. Vyhodou je perfektni dostupnost mapovych podkladu, coz po prechodu z XJ s jeho ctyrletymi mapami asi ocenis, preci jenom i u nas obcas nejaka ta silnice pribude.
K tem dotykovym obrazovkam, tak u tech je zase problem, ze odchazi digitizer nekdy treba i po peti sesti letech a protoze to neni zadny standardni dil jako u mobilnich telefonu, tak oprava nestoji dva tisice, ale klidne i dvacet tricet tisic coz uz zaboli (vymena cele head unit). A pritom se to stava i jinak extremne spolehlivym japoncum typu Lexus. -
Atila_ 20.03.2014 08:00
« Re: To: Atila
S tim iDrive a spolehlivosti to neni tak hrozne. Opravdu spatne na tom byly jenom prvni rocniky E65, ktera dostala iDrive jako prvni a tak se to na ni ladilo. U dalsich aut uz je to celkem v pohode, hodne pomuze prehrat software, coz casto odstrani zamrzavani ci rovnou vytuhavani starsich sw verzi. Holt je to pocitacovy program a tak neni stoprocentni.
Dotykove displaye maji zase prusvih v tom, ze u nich po par letech celkem casto odchazejici digitizery, coz vzhledem k tomu ze to neni nahradni dil jako u mobilu se resi vymenou cele head unit a to uz se bavime o nejakych dvaceti triceti tisicich zadny problem. Pricemz tohle postihuje i super spolehliva auta typu Lexus, protoze ty digitizery dela stejny Cinan at je auto Lexus nebo Jaguar.-
Barrichello 20.03.2014 12:13
« Re: Re: To: Atila
Tam není problém v SW, co sem si tak četl, ale že odchází HW, konrétně CCC a mění se celá ta jednotka vč. mechanik >:D
Cena: cca 19 táců + naprogramování-
Atila_ 20.03.2014 20:01
« Re: Re: Re: To: Atila
Nevim jaka je situace v sestkach, ty jsou lehce okrajove, ale u petek nebo trojek se da sehnat CCC pouzita za par susnu, protoze to lidi masove vymenuji za vyrazne schopnejsi CIC a pak jim zbude stara navi.
Jinak to ze odejde mapova DVD mechanika je normalni problem u vsech aut co je maji. Opet at je to jaka je to znacka uvnitr je nejaka Matsushita, LGcko nebo neco takoveho a tyhle mechaniky nemaji neomezenou zivotnost, obzvlaste v tezkych podminkach v aute. Obzvlaste pokud do nich lidi davaji palena media, tak pak ta zivotnost nemusi byt dlouha.
-
-
-
-
4bytelnýkola 19.03.2014 12:25
nechme stranou osobní útoky
a pojďme se soustředit na auto, které si podle mě zaslouží palec nahoru, zajímalo by mě jaký je rozdíl v komfortu jízdy v běžném módu oproti jaguaru, jinak zase klasika benzínová raketa a pro mě příjemné překvapení-
Barrichello 19.03.2014 14:26
« Re: nechme stranou osobní útoky
Značný.
Porovnávat podvozek Jaguaru a BMW dost dobře nejde, protože X350 má vzduchový podvozek s počítačem řízenými tlumiči CATS, navíc laděný spíše do komfortu, kdežto BMW má spíše tuhý a sportovní podvozek a klasické pružiny a tlumiče.
Pokud se o srovnání přeci jen pokusíme, tak v zatáčkách na tom bude určitě lépe BMW, při kochání se po městě či po rozbité okresce ale musíš díry a kanály objíždět jak to jen jde, protože je to opravdu tvrdé.
-
-
dicky 21.03.2014 19:02
dinar ma pravdu
Tak po roce jsem zabrouzdal a nestacil jsem se divit jak pan Barrichello zmenil nazory a satnik v cem jezdi....
Kdo miluje americke auta tak je to laska na cely zivot ale to je asi uplne mimo misu tady pod timto predstavenim dalsiho vozu tohoto cloveka co na nemecke auta plival ohen odjakziva co jsem sem chodil..
Pak si poridil anglii tak trochu šuntik s kterym jezdil na zimnich kolech a pak pri poruchach ktere bohuzel jsou drahe a prichazeji a nikdo se jim nevyhne proste laboroval se vsim moznym a zjistil ze jaksi si s anglickym vozem nabehl viz jaguar forum viz nick MARTY 88 A JEHO DOMACI STORY S VYBIJENIM BATERIE A BUH VI CIM JESTE..Je na tom videt ze to neni jen o koupit auto ale i myti napr. na servis a nekdy holt autorizovany..
A tak po dojmu ze jaguar je to prave orechove pred rokem zde predstavujes opet dalsi karu uz rovnou ji shazujes ze to neni zadna slava hm tak uprimne je mi te lito..
Mustangu je vsude dost staci se podivat v nemecku, a tady ve statech ani nemluvim ..
A kdyz pro tebe neni viper ze mas i rad automat tak pri cene dodge je dovoz camara nebo mustangu sranda...
Ale camaro uz neco stoji a a stary model mustangu (na posledni ocividne nemas a na predposledni generaci tez)by na sousedy asi dojem po jaguaru neudelal co vid tak aspon to bmw coupe nic proti bmw samozrejme jsou to hezke auta ... jak rikam je mi te lito pane kam si dosel se temi povidackami ktere mas u aut a kdyz je predstavujes
Tot vse mej se a az se za rok zas podivam hlavne nepis ze ten citroen napriklad je strasny ale citroena xsara jsi jeste nemel a to zrychleni neni jak v jaguaru .
:'-(-
Barrichello 21.03.2014 22:16
« Re: dinar ma pravdu
Já sem žádný názory nezměnil. Já mam americký auta rád pořád.
Na zimních kolech sem odjezdil kompletních 8 sezon se 4 auty a jednu zimní sezonu napak na autě s letníma. Můžu ti říct, že to funguje naprosto normálně, pokud zachováš zdravý rozum a víš co si můžeš dovolit na letních v zimě a naopak že zimní v létě fungují normálně, pokud tam nemáš protektory nebo nějaký Debicy s vzorkem na traktor.
Jaguar měl jediný technický problém a to právě to dobíjení. Jinak funguje naprosto perfektně. Prej autorizovanej servis, prosím tě, nebud trapný. Ti když jim tam přijede tohle auto, který tam maj jednou za rok, vytáhnou manuál a jmou se študovat. Já sem si četl story zdejšího italian guru Mr. Murphyho, jak reklamoval nové mondeo, které mělo taky problémy s dobíjením. Jak dlouho to trvalo a jak mu to slavný ofiko servis řešil.... A to monedo je v serivus poněkud častějí než kompresorový jaguar X350, kterých je republice tak 10-15 ks.
Nemam čas a chut na to objíždět německý bazary a hledat Mustang, všechny auta co sem měl byly koupený tady v čr a nějak neplánuju na tom nic měnit.
Takže díky za rady.
Poslední Mustang myslíš ten, kterej se ještě nezačal vyrábět?
No tak ten opravdu nechci. To není muj cup of tea. Jinak na poslední generaci, aktuálně vyráběnou - abych tě zklamal samozřejmě mam. Akorát tady budto žádný nejsou anebo sou to tunerský kreace za předražený ceny nebo všechno manuály.
Jinak doporučuju se naučit číst, já nepsal že sou všechny německý auta špatný, já sem říkal že většina těch aut pro mě zajímavá není, neláká mě anebo že maj jisté parametry horší jak ameriky. Kdybych měl nepřekonatelný odpor k němecům, tak sem si už nekoupil ani 300C, kde bylo tak 35% auta německýho.
Ale sou i vyjimky typu starého BMW 635CSi, MB 450 SEL 6,9, tohohle kupé E63 popř. Porsche Carrera, které se mi líbí a které bych si do garáže postavil hned.
Ano kritiziju nedostatky které E63 má, protože tam podle mě prostě jsou, vedle těch plusů, které sem taky vypsal.
O servis se neboj. Mam servismeny, kteří ti opraví veterána z 50. let tak i Bentley z lonska. A diagnostika taky není problém, s BMW už sme na ní byli. Takže tvoje představy o opravách někde na zahrádce při svíčce sou ale hodně mimo.
A na sousedy já zvysoka víš co, to co si myslí sousedi sem nikdy neřešil, to je jejich problém a moje zbytečná starost >:D
A co bych dodal závěřem? Nejsem typ co si nechává auta 15 let, dýl jak 3 roky sem neměl nic. Rád to střídám a poznávám různá auta a jen zaslepenec a ignorant nezkusí něco jiného krom svých oblíbenců. Protože pak tlachání o tom, že jeden druh aut té či oné značky či z té či oné země je horší jak ti druzí je jen prázdné žvanění. Abys mohl skutečně vynášet soudy na základě svých vlastních zkušeností, musíš vlastnit všchny ty auta o kterých plkáš. Pak to může být skutečně fundovaná debata.Zbytek sou trapný žvásty od lidí co najeli v půčený káře pár desítek či stovek kilometrů.
To že ti někdo půjčil na 3 hodiny předváděčku a s tou si objel 4x blok dokola, když to vezmu ad absurdum nejsou žádný zkušenosti. To ti neřekne nic o dlouhodobé spolehlivosti, jízdních vlastnostech za různých podmínek a už vůec ne o spotřebě na různých typech tratí, za různého provozu a počasí.
Jinými slovy - nevidím důvod proč si nekoupit německý auto a nevyzkoušet ho. Prodat se to dá vždy, když mě omrzí a jak říkám, zkusit se má vše. Nějaké ameriky sem měl, ted je na řadě evropská produkce. Pokud se v ní nenajdu, zpět k amerikám se můžu vrátit vždy. Tam mam zkušeností dostatek a vím co mi vyhovuje. Zatím provádím průzkum v čem že je(byla) ta údajně luxusní prémiová evropa lepší než soudobá amerika a kde je realita a co jsou jen fámy a naučené fráze, které dávno neplatí.
-
-
Barrichello 21.03.2014 22:46
Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit
Německá auta sou nejlepší a veškerá kritika je nesmysl a fáma. To je výsledek diskuze, kterou si tady může nezaujatý čtenář odnést
V kostce co sem si dovolil kritizovat:
1) nudný interiér - ano tohle pro mě rozhodně není špičkový interiér vozu, který tehdá stál cca 2,5 milionu Kč, o tom mam zcela jiné představy. Toto je absolutně bez nápadu, strohé, jednoduché pojetí , dokonce ani žádné super exkluzivní materiály se zde fakt nekonají. Palubní deska a hlavně přístrojový štít by byl super tak do Golfu, ne do téměř vrcholného modelu kupé značky jako BMW. Ostatně dobové recnze na E60 mluví o gumovém inteiréru, vrzání na kostkách a o materiálech neodpovídajících ceně. Zajímavé co....Poněkud divná shoda.
2) spotřeba. To že že 4,8 V8 DOHC BMW žere stejně či nepatrně víc jak 5,7 OHV je nezvratný fakt a mohuto velmi snadno a hlavně kdykoliv dokázat
3) poruchový infotaiment - tam není o čem, otevřete se si google a začněte číst česká a zahranční bmw fora o sekání ccc, zhasíná obrazovek až totální výpadky, výměnách ccc atd. Opět nic se necucámz prstu, pro všechno sou podklady
4) tvrdý podvozek. Ano podvozek je tvrdý, u sportovního GT s tím jde počítat. Beru ale musím to zmínit v rámci objektivity.
Zcela přehlížena sou pak mnou vypsaná aktiva v pohodě bohaté výbavy, chvály head-upu či night vision, chvály převodovky, zvuku motoru, designu vozu, toho že dobře auto sedí v zatáčkách atd.
Prostě typické tendeční komentáře, kdy se vypíchne z celé recenze co se komu hodí do kapsy, co ho štve - že si někdo dovolil kritiku a to se propírá stylem kafemlejnek, zatímco na pádné argumenty žádná odpověd nepřichází nebo se jeden člen zmůže na konstatování, že tenhle motor se zrovna BMW co se týče spotřeby nepovedl.
No co bych k tomu dodal.
Dětičkám z mateřinky někdo pošlapal jejich bábovičky a tak dětičky (nebo spíš senilní staříci???) začli bouchat lopatičkama a kyblíčkama >:D
Běžte si půjčit k dealerovi zas nějaký autíčko, najedte s ním 100 km a napiště nám testík.
Anebo to zkuste jinak - obejděte dealery, nakupte 20 aut, nechte si to 3 roky, najedte s každým 100 tis km a pak tu můžem hezky rozebrat klady a nevýhody.
-
Mig_35 02.06.2014 21:10
« Re: Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit
Jenom pár drobností.
650ka bylo nejlepší auto co jsem kdy měl. Napsat o něm, že nejede, to si může dovolit člověk, co jezdí s Nissanem GT-R. Reakce 650ky na plyn byla absolutně blesková, živelná a kamarád, co jezdil ve stejnou dobu s Phaetonem 6.0 k tomu jen poznamenal:
"to je přemotorovaná bestie". Chtěl bych vidět, jak byl ten kompresorový Jaguár živější.
Ad nudný interiér - ano, je to BMW, tam byl interiér vždycky strohý, kup si Audi.
ad spotřeba - HEMI možná žere stejně, ale jede hůř.
Ad zasekávání I-drive - za dva roky jsem to nezažil ani jednou, měl jsem faceliftový model, tuším 2008.
Ad tvrdý podvozek - opět je to BMW, na obrovských kolech, není to žádná žvýkačka.
Že je to GT a ne sporťák? Tím bych si nebyl tak úplně jistý, dalo se s tím jezdit velmi ostře i zábavně, Pezinskou babu jsem měl natrénovanou z obou stran a bavil jsem se velmi dobře. Určitě bych s 650kou dokázal zajet rychleji než s XJčkem.-
Barrichello 03.06.2014 09:11
« Re: Re: Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit
Tak záleží jak na ten plyn šlápneš, pokud ho zarazíš do podlahy tak to bleksový je, ale na spostupný zrychlování byl ten jag ty první 2 sekudny fakt živější.
VW Phaeton 6,0 W12 je super stroj, bohužel výkonově i zrychlením ho dá V8 HEMI o objemu 6,1 či 6,4. A saozřejmě i spotřebou a to velmi výrazně, v případě 6,4 s vypínáním válců.
Ten W12 je na klidnou jízdu do velký limuzíny, tudíž není na žádný sportování.
Já to zasekávání zažil 2x, než se aktualizoval sw na novější verzi. Od tý doby zatím klid. Ale ne netu je o tom toho spousty.
Hemi jede hůř, než váží o 200 kg víc a je to velký sedan popč. kombi.
Ale jinak si ty motory nemaj co vyčítat, krotuák má HEMi vyšší a síly má dost.
Audi? Nikdy. Tím si to vylepšil - jestli považuješ interiér soudobého Audi za hezký, mno tak proti gustu :o))
Ale jo, já neříkám že s tím nejde jezdit zábavně. Jde. síly to má dost, podvozek sedí dobře a zvuk je fajn.
-
-
dicky 22.03.2014 18:59
jen mala vratka z tveho cteni
Par vet u tveho predstavovani jaguaru co si vlastnil predtim..
Proč Jaguar?
Odpověd je poměrně prozaická, kdo mě zná toho nijak nepřekvapí.
Jaguar je mezi většími vozy (rozuměj víc jak střední třída) prakticky jedinou evropskou značkou, jejíž produkty se mi líbí.
Když už vrcholnou kategorii "Luxusní vozy", tak pak je jednoznačnou volbou Jaguar
Německá D3 sice nabídne bohatší výbavu, ale chybí jí charakter, chybí jí to kouzlo vzhledu a v neposlední řadě někde chybí i tradice. Stačí se podívat co vyráběl Jaguar před 60ti lety a co v té době vyrábělo Audi :o))
To si asi jeste nevedel ze budes muset utrpet bmw... >:D
A nebo toto Jaguar XJ stál vždycky trošku stranou, bokem od vozů německé konkurence(MB a BMW) na kterou potutelně pomrkával s mírným pošklebkem. On je přeci aristokrat a oni jen služebáky pro manažery a ředitele.
Pro šelmu s rodokmenem totiž vlastně žádná konkurence není. Je to kategorie sama pro sebe.
And this is what I like :o)
Takze uz si manazer nebo ten reditel?? >:D
No co rict hodne stesti s bmw a at titen pruzkum dopadne skvele >:D-
Barrichello 23.03.2014 19:32
« Re: jen mala vratka z tveho cteni
A co jako?
Koupil sem si snad BMW 7, Audi A8 nebo Mercedes S??
Otevři si stránky SDA, najdi si kategorie aut, nevšiml sem si,že BMW 6 patří do kolonky luxusní vozy, to patří pod sporotvní vozy či kupé a o kupé v článku o sedanu Jaguar logicky nepadlo ani slovo. A mohu tě ujistit, že třeba pro BMW 750 bych skutečně nešel, nic mě na něm totiž nezaujalo.
Co tam máš dále....Audi sem si taky nekoupil....
A XJ stávalo opravdu vždycky stranou, navíc tuhle větu sem nevymyslel já, ale vypůjčil sem si jí z jednoho testu na autowebu :o))
Takže pláčeš sice hezky, ale úplně mimo.
Jaguar byl jasná volba mezi luxusními vozy, navíc Jaguar sem vždycky chtěl.
Stejně jako třeba 300C.
Ale mezi kupé sem tentokrát jasnou volbu neměl, možná to někoho překvapí, ale zvažoval sem široké spektrum modelů. Nejen z ameriky. Nejsem zaujatý, pokud mi někdo nabídne atmosérický V8 ,automat, dobré parametry výkonu, zrychlení, a design, který mě zaujme, sem věci jako interiér schopen vozu odpustit. Ono dokonalého totiž není skoro nic.
Když to vezmu ab absurdum, kdybych v článu ted hypoteticky napsl, že BMW 6 bylo to nejlepší co sem si mezi dostupnými kupé našel a další recenze pak byla třeba na japonské SUV, budeš z toho mít zas šok???
To co píšu platí na jednu třídu aut, a ještě by to chtělo znám význam slova prakticky nebo téměř.
Zeptej se na význam Dinara, coby lingvista a expert na český jazyk ti vysvětlí, že slovo prakticky a téměř znamená,že tam existuje nějaká vyjimka. Ta vyjimka je v tomhle případě právě BMW 6. A když tak hezky sleduješ co kde píšu, mohl bys vědět, že krom amerických a anglických aut mam rád i nějaké to německé a japonské. Není jich mnoho, ale sou. Veřejně sem to tu několikrát v minulosti proklamoval.
No jenže to by chtělo číst pozorně, nemít na očích klapky a necházet mě do škatulky zaslepený fantik us cars, protože zaslepený fanatik us cars by si nikdy nic jiného nekoupil. Protože nemá potřebu bádat, zjištovat a zkoušet. Já jen nemam rád bezostyšné vychvalování jednoho a bezdůvodné zatracování druhého. To je případ us cars vs german cars.
-
-
Đawson 15.09.2014 17:22
Německá kvalita znovu v akci
Koukám, že máš asi velký štěstí na auta >:D z toho si nic nedělej, já i kdybych si koupil toyotu corollu po důchodci, tak mi vybouchne a nechá mě nejlépe na trajektu někde v cizině ;-)-
Barrichello 15.09.2014 19:49
« Re: Německá kvalita znovu v akci
Hihi, no tak zle na tom snad ještě nejsem. Je fakt, že nemam poslední dobou štěstí na klima topení. Ameriky taky měly občas chybky, ale takové to někudy kape voda, zoxidovalo relé, odešla lambda. Spotřebák no.
Kdežto ta prémie má naprosto netradiční závady a věci, co rozhodně nejsou spota běžně se nemění no...-
-
Barrichello 16.09.2014 09:01
« Re: Re: Re: Německá kvalita znovu v akci
Prímie by se měla vyznačovat lepší kvalitou než obyčejná kára. Ale asi ne. Ono je to dneska nastejno, jedno plácá portorikánec na cracku a druhý turek od vokurek. Zrovna klima a stěrače už sou základ dobrých 40 let (teda v evropě ne, ale jinde) >:D
-
-
-
-
-
mr.hofik 02.11.2014 12:32
Prodano!
Cau Barrichello , Tak Bavoracik je prec...Na Jaguara asi nemal , alebo sa mylim? Co za Cadillac si kupil?-
Barrichello 03.11.2014 09:21
« Re: Prodano!
Zatím žádnýho ještě.
co se týče srovnání, tak je těžký porovnávat kupé, GTko, se sedanem, i když sportovním (aspon dle britského pojetí). Prakticky to nejde, ale pokud bysme srovnali interiéry, tak tam kvalitou a designem vede Jaguar, výbavou zase BMW.
-
Jinak jsi už podruhý koupil auto, super! :yes: ;-)