Ty si taky přikrášlení >:D
Tady diskuze před pár měsíci byla o M6 a o slavném V10 a o pronikání vlhkosti do předních světel u 6er, taky poměrně častý jev...A nejen u 6er, že ono zase stačí googlit a ptát se, třeba na bmw forech, vid.
Všechno špatně tu rozhodně není, ale ani všechno dobře, to víš, já nemam problém napsat jak to je v reálu, protože narozdíl od vás tady nejsem z německé produkce na větvi.
Ale jak vidíš nemam problém si jí koupit, kdyby nic jiného tak pod hesly zkusit se máš vše a taky v rámci programu "poznej svého nepřítele". Opět sou tady jiní experti, kteří nad vozy jistých značek ohrnují nos a přitom to nikdy nevlastnili a s bídou v tom jeli 15 km někde v půjčený káře či předváděčce. Nemam potřebu být jako oni.
Sou tu jiní borci co by si nikdy nekoupili něco jiného, než pro co adorují. Já takový nejsem, takže toho pokrytce si laskavě odpust.
6er není špatný auto, ale na etalon to má taky hodně daleko. V recenzi sem vypsal jak klady (že se jich není málo), tak i zápory.
Pan kobereček si z toho samo vytáhl to co se mu hodí do krámu, třeba spotřebu vtipně přešel vid.
Double vanos DOHC žere to samý jak OHV HEMI co tlačí o 200 kg těžší káru.
Za 13,7 sem s tím HEMI jezdil okresky totiž taky, to se čte blbě vid....Jenom potvrzení co sem tu dávno říkal, že němci totiž úspornější motory při stejném počtu válců a výkonu neumí....Tady máš důkaz, koberečkový šašku...
Pro pochybovače mam nabídku - přijdte, zajedem stejnou trasu stejným stylem a při stejném nedělním provozu s HEMI (to si umím půjčit) a pak 650ku a krásně uvidíte, že spotřeba je identická.
>:D