Dodge Charger (2012)
13.10.2019Po ročním fungování s dieslovým Jaguarem XF, které bylo sice až na výměnu 2 zámků bezproblémové, ovšem motor 3,0 V6 od PSA má doslova tragickou pověst…
Dodge Charger (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Martin911Turbo 01.06.20 10:39
« Re: Re: HEMI v úspornom režime
Měl jsem teď o víkendu půjčeného Challengera Hemi - 375 koní, 2016 s ZF automatem
První část cesty jsem jel na pohodičku a potvrzuji spotřebu 10l a zpáteční cesta ukázala 16.5l, takže jsem byl spokojený
Na to, že to je základní Hemi, jede to krásně včetně zátahu, ZF automat řadí ještě lépe než v mém Jeepu
Je to uřvaná bestie ve sportovním módu :-)
Jinak tak titěrný zpětný zrcátka jsem dlouho neviděl, při předjíždění je to dost - -
Barrichello 13.05.20 15:18
« Re: Re: Re: Kup si naftu
Spotřeba po městě je 17-18 plynu a mimo město kolem 14-15.
Tak si to spočtni. Mě to vychází 1,70 Kč/km město a 1,40 mimo město.
Pokud bys jel vyloženě klokouka stylem jedu furt 80 někde trasa Sadská-chlumec apod. rovinky, jde jet klidně i za 1,15 :-) :-) :-)
Když vezmem tu naftu, tak V6 CRD třílitr pojede za 10 a když si natankujete u oblíbených Shell, MOL, OMV atd, kde stojí nafta pořád 27, tak jste v tom za 270 takže kilásek za 2,70, tedy výrazně hůř jak já :-)
Kdyžnatankujete u ONO nebo Globusu, tak jste v tom za 2,30 resp. 2,50 -
Martin911Turbo 15.10.19 15:38
« Re: Re: Re: Gratulace k americe
Mám Multijet 2.0 103kW 4x4 auto, lock, low, asistent jízdy z kopce + režim snow, sand, mud
Co jsem četl, je ten 8st stejný, je jen přidána jedna ultra pomalá rychlost do režimu low
Standartně se auto rozjíždí na 2 a 1 je aktivní jen v low režimu -
Barrichello 15.10.19 15:33
« Re: Re: Gratulace k americe
No tak to chce ty dva nejvyšší výbavy co byly.
Vyhřívaný sedačky vpředu má leccos, zadní, ventilovaný přední už ne.
Jeepka je FWD nebo AWD, ten 9st je jinej.
v 300 je ten co sem měl v XF. Taky sá dává do BMW, atd. V Jeepu je jen v Grandčíru. -
Barrichello 15.10.19 15:29
« Re: HEMI v úspornom režime
Při ustálené jízdě po rovince nebo pokud dáš nohu z plynu. Tohle už má ikonu ECO na palubním PC a ta se rozsvítí. Takže vidíš kdy jedeš na 4 válce.
Příklad - pokud bude volná magistrála a povalíš tam 55 tachometrových po rovince třeba kilometr nebo dva bez zastavení, valíš na 4 válce. To samý když jedeš z doouhého kopce atd.Např. ejpovičák doů bez plynu a jedeš na 4 válce.
4 válce se vypnou, výkon je samozřejmě asi zhurba poloviční, jakmile dupneš na plyn, máš těm během pár milisekund opět V8.
Stará věc, jako první to měl Cadillac, v 70. letech, tam to blyo ale 8-6-4 a moc to nefungovalo, tehdá ještě nebyly technologie.
Na dlouhých tratích to umí jezdit za 11-12. Pokud to nehoníš. Město tak 15-16 když nejsou obří kolony.
Jinak to velmi dobře snáší LPG, pokud je správně nainstalované. Známý už jich udělal asi 50 těch hemi -
Martin911Turbo 15.10.19 15:23
« Re: Gratulace k americe
V Mustangu byl ten EcoBoost, koukl jsme na foto motoru.
Nejelo to, žralo to a to jsem až na pár momentů řídit pořád eco a přepisově 35, 50, 60, 70 mil a ne víc. Za 15 dnů najeto 7 000 km....
Vzhledem k tomu, že mám v Renegade 9st automat, tak jsem čekal že jejich poslední 10st bude podobný, ale ne, je tam tupá elektronika
Jj u themy mám z té nafty strach, to radši z DE benzín a tam je stejnej automat co mám v Jeep jen chybí 1 stupeň pro terén. Ten automat mě už jednou ve štychu nechal a auto jelo do servisu na podvale...
Na 300 v topu jsem koukal, jednou byla i zde. S tou výbavou to bude horší, budu chtít vyhřívaný i ventilovaný sedadla, výhřev vzadu, štelovatelný pedály, paměť na řidiče a hlavně střešní okno -
Barrichello 15.10.19 14:54
« Re: Gratulace k americe
V Mustangu není Pentastar, tam je 3,7 V6 nebo 4válec Ecoboost nebo V8 5,0.
Thema má luxusnější vnitřek no, hodiny, kůží obšitá palubka , ventilovaný sedačky a zadní roletka a xenony.
Zbytek výbavy mam i tady. A to tady šly ty xenony taky připlatit, ale někdo v USA už to nepřiplatil. Jinak je to nejlepší výbava. Nic lepšího nebylo, až pak SRT8 s 6,4 V8. A později hellcat.
Akorát že Thema je s touhle almarou jen 3,0 V6 CRD (VM Motori), Pentastar 3,6 už má ZF. Ta řadí super a rychle, ale servis je výrazně dražší.
Jde sehnat Chrysler 300C ve verzi s plnou výbavou, tam je i ta kůží obšitá palubka. Ale musí se hledat, hlavně v cizině, sem se většinou vozí holátka. Nebo koupit chudší verzi a věci přeházet z Themy, pasuje to.
I tenhle Charger je velká vyjimka, v týhle výbavy je jich tu minimum. navíc to není stočenina, prověřoval sem si to v USA. -
okoloidúci 15.10.19 14:26
« HEMI v úspornom režime
> Při jízdě ve městě nebo ustálenou rychlostí elektronika automaticky vypne přívod paliva pro 4 válce a rázem máte místo 5,7 V8 2,8 R4
Len tak zo zvedavosti; keď sa motor prepne do tohoto eko režimu, ako sa zmenia výkon a krútiaci moment? Klesnú na polovicu alebo menej/viac ako polovicu?
Tak proti tomu mému to řadí výrazně líp, to je jasné. A i spotřeba je o něco menší.