Diskuse

Dodge Charger (2012)

13.10.2019

Po ročním fungování s dieslovým Jaguarem XF, které bylo sice až na výměnu 2 zámků bezproblémové, ovšem motor 3,0 V6 od PSA má doslova tragickou pověst…

 

Dodge Charger (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto drdel

    drdel 14.10.  20:55

    Interiér

    Já nechci urazit, je to subjektivní věc, ale úplně žasnu, jak zrůdný interiér to má a to je auto z roku 2012. To je skutečně hanebnost nejvyšší třídy.
    • 10 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 14.10.  22:02

      « Re: Interiér

      Proti Tesle 3 je to doslova nádhera.
      A abych tě dorazil, tak FCA ten interiér montuje i v roce 2019, s tím rozdílem, že je jiný volant a středový tunel před loketkou daný převodovkou ZF, která má jiný volič.

      Jinak je to furt to samé od roku 2011 do roku 2019. Holt FCA nemá prachy.

      A ovladače sedaček, navigace atd to najdeš i v Maserati, to je ještě větší pecka vid :-)

      Kdo nevěří [odkaz]

      Stejný ovladače světel a dimmer switch
      [odkaz]

      Stejný ovladače posuvu sedadel [odkaz]

      Stejná Uconnect jednotka [odkaz]

      A kdo ví co dalšího je tam ještě z Dodge :))
    • 00 Reagovat !

      foto Martin911Turbo

      Martin911Turbo 15.10.  12:41

      « Re: Interiér

      Tak mám Jeep Renegade a byť se dost odvázali, tak ten černý interiér je hodně slabý co do designu. Jinak ale je vše bytelné a nic nevrže, je uvnitř dost místa a to mám 190cm a v zadu naprosto perfektní
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.10.  22:53

        « Re: Re: Interiér

        Tady je místa jako nikde, měřím 193 cm a z místa řidiče pokud otevřu předtím dveře nadoraz ani nedošáhnu na madlo dveří. Sem jinde nezažil. Tohle je ideální polykač kilometrů, tady se skrčeninou netrpí.
  • 00 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 15.10.  12:37

    Gratulace k americe

    Gratulace, sám jsem na něj také koukal, ale asi půjdu do 300, nebo Themy ze stejným automatem
    U Themy je super ten dvojbarevný interiér, který o dost zkrášlí klasiku 300
    Jinak jsem byl 3 týdny v americe a pořádnejch aut si užil dost, dost mě zklamal ale mustang cabrio 2018, pentastar a 10ti stupňovej automat, jakej to je pekáč...
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 15.10.  14:54

      « Re: Gratulace k americe

      V Mustangu není Pentastar, tam je 3,7 V6 nebo 4válec Ecoboost nebo V8 5,0.

      Thema má luxusnější vnitřek no, hodiny, kůží obšitá palubka , ventilovaný sedačky a zadní roletka a xenony.

      Zbytek výbavy mam i tady. A to tady šly ty xenony taky připlatit, ale někdo v USA už to nepřiplatil. Jinak je to nejlepší výbava. Nic lepšího nebylo, až pak SRT8 s 6,4 V8. A později hellcat.

      Akorát že Thema je s touhle almarou jen 3,0 V6 CRD (VM Motori), Pentastar 3,6 už má ZF. Ta řadí super a rychle, ale servis je výrazně dražší.

      Jde sehnat Chrysler 300C ve verzi s plnou výbavou, tam je i ta kůží obšitá palubka. Ale musí se hledat, hlavně v cizině, sem se většinou vozí holátka. Nebo koupit chudší verzi a věci přeházet z Themy, pasuje to.

      I tenhle Charger je velká vyjimka, v týhle výbavy je jich tu minimum. navíc to není stočenina, prověřoval sem si to v USA.
      • 00 Reagovat !

        foto Martin911Turbo

        Martin911Turbo 15.10.  15:23

        « Re: Gratulace k americe

        V Mustangu byl ten EcoBoost, koukl jsme na foto motoru.
        Nejelo to, žralo to a to jsem až na pár momentů řídit pořád eco a přepisově 35, 50, 60, 70 mil a ne víc. Za 15 dnů najeto 7 000 km....
        Vzhledem k tomu, že mám v Renegade 9st automat, tak jsem čekal že jejich poslední 10st bude podobný, ale ne, je tam tupá elektronika
        Jj u themy mám z té nafty strach, to radši z DE benzín a tam je stejnej automat co mám v Jeep jen chybí 1 stupeň pro terén. Ten automat mě už jednou ve štychu nechal a auto jelo do servisu na podvale...
        Na 300 v topu jsem koukal, jednou byla i zde. S tou výbavou to bude horší, budu chtít vyhřívaný i ventilovaný sedadla, výhřev vzadu, štelovatelný pedály, paměť na řidiče a hlavně střešní okno
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 15.10.  15:33

          « Re: Re: Gratulace k americe

          No tak to chce ty dva nejvyšší výbavy co byly.

          Vyhřívaný sedačky vpředu má leccos, zadní, ventilovaný přední už ne.

          Jeepka je FWD nebo AWD, ten 9st je jinej.

          v 300 je ten co sem měl v XF. Taky sá dává do BMW, atd. V Jeepu je jen v Grandčíru.
          • 00 Reagovat !

            foto Martin911Turbo

            Martin911Turbo 15.10.  15:38

            « Re: Re: Re: Gratulace k americe

            Mám Multijet 2.0 103kW 4x4 auto, lock, low, asistent jízdy z kopce + režim snow, sand, mud
            Co jsem četl, je ten 8st stejný, je jen přidána jedna ultra pomalá rychlost do režimu low
            Standartně se auto rozjíždí na 2 a 1 je aktivní jen v low režimu
  • 00 Reagovat !

    foto okoloiduci

    okoloidúci 15.10.  14:26

    HEMI v úspornom režime

    > Při jízdě ve městě nebo ustálenou rychlostí elektronika automaticky vypne přívod paliva pro 4 válce a rázem máte místo 5,7 V8 2,8 R4

    Len tak zo zvedavosti; keď sa motor prepne do tohoto eko režimu, ako sa zmenia výkon a krútiaci moment? Klesnú na polovicu alebo menej/viac ako polovicu?
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 15.10.  15:29

      « Re: HEMI v úspornom režime

      Při ustálené jízdě po rovince nebo pokud dáš nohu z plynu. Tohle už má ikonu ECO na palubním PC a ta se rozsvítí. Takže vidíš kdy jedeš na 4 válce.

      Příklad - pokud bude volná magistrála a povalíš tam 55 tachometrových po rovince třeba kilometr nebo dva bez zastavení, valíš na 4 válce. To samý když jedeš z doouhého kopce atd.Např. ejpovičák doů bez plynu a jedeš na 4 válce.

      4 válce se vypnou, výkon je samozřejmě asi zhurba poloviční, jakmile dupneš na plyn, máš těm během pár milisekund opět V8.

      Stará věc, jako první to měl Cadillac, v 70. letech, tam to blyo ale 8-6-4 a moc to nefungovalo, tehdá ještě nebyly technologie.

      Na dlouhých tratích to umí jezdit za 11-12. Pokud to nehoníš. Město tak 15-16 když nejsou obří kolony.

      Jinak to velmi dobře snáší LPG, pokud je správně nainstalované. Známý už jich udělal asi 50 těch hemi
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

4 tipy, jak ušetřit na internetu díky Tipli

4 tipy, jak ušetřit na internetu díky Tipli

Zajímá vás, jak nakoupit v oblíbeném e-shopu levněji než kdy dřív? Potřebujete se zorientovat v množství…

Koupili si místenky, přesto ve vlaku seděli na zemi. RegioJet si sype popel na hlavu: Mrzí nás to

Koupili si místenky, přesto ve vlaku seděli na zemi.…

Cestující na trase z Prahy do Košic čekal po nástupu do vlaku šok. Svá místa k sezení ve vlaku nenašli, sedačky…

 

iSport.cz

Prospal zpátky na ledě. Ve druhé lize debutoval dvěma body proti Číňanům

Prospal zpátky na ledě. Ve druhé lize debutoval…

Bývalý vynikající útočník a nyní trenér prvoligového Motoru Václav Prospal dnes po téměř šesti letech oslavil…

Jablonec táhne kvarteto pražských

Jablonec táhne kvarteto pražských "S"! Zůstanou…

Ztráta pěti bodů na druhou Plzeň, k tomu páteční možnost ve vzájemném zápase přidusit Mladou Boleslav a…

 

Reflex.cz

Babišova vajíčka: Česká legislativa zaspala v oblasti reprodukční medicíny o desítky let

Babišova vajíčka: Česká legislativa zaspala v…

Jedna žena po darování vajíček zemřela, jiná byla v ohrožení života a další budou mít doživotní následky. Proti…

Nahota a zločin: Opilý Rus v pražském bordelu a fotogalerie unikátních aktů z přelomu století

Nahota a zločin: Opilý Rus v pražském bordelu a…

Nový speciál Reflexu Procházky hříšnou Prahou by se klidně mohl jmenovat Jak se mordovalo za císaře pána? Čtenář…