Dodge Charger (2012)
13.10.2019Po ročním fungování s dieslovým Jaguarem XF, které bylo sice až na výměnu 2 zámků bezproblémové, ovšem motor 3,0 V6 od PSA má doslova tragickou pověst…
Dodge Charger (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Martin911Turbo 15.10.19 15:23
« Re: Gratulace k americe
V Mustangu byl ten EcoBoost, koukl jsme na foto motoru.
Nejelo to, žralo to a to jsem až na pár momentů řídit pořád eco a přepisově 35, 50, 60, 70 mil a ne víc. Za 15 dnů najeto 7 000 km....
Vzhledem k tomu, že mám v Renegade 9st automat, tak jsem čekal že jejich poslední 10st bude podobný, ale ne, je tam tupá elektronika
Jj u themy mám z té nafty strach, to radši z DE benzín a tam je stejnej automat co mám v Jeep jen chybí 1 stupeň pro terén. Ten automat mě už jednou ve štychu nechal a auto jelo do servisu na podvale...
Na 300 v topu jsem koukal, jednou byla i zde. S tou výbavou to bude horší, budu chtít vyhřívaný i ventilovaný sedadla, výhřev vzadu, štelovatelný pedály, paměť na řidiče a hlavně střešní okno -
Barrichello 15.10.19 14:54
« Re: Gratulace k americe
V Mustangu není Pentastar, tam je 3,7 V6 nebo 4válec Ecoboost nebo V8 5,0.
Thema má luxusnější vnitřek no, hodiny, kůží obšitá palubka , ventilovaný sedačky a zadní roletka a xenony.
Zbytek výbavy mam i tady. A to tady šly ty xenony taky připlatit, ale někdo v USA už to nepřiplatil. Jinak je to nejlepší výbava. Nic lepšího nebylo, až pak SRT8 s 6,4 V8. A později hellcat.
Akorát že Thema je s touhle almarou jen 3,0 V6 CRD (VM Motori), Pentastar 3,6 už má ZF. Ta řadí super a rychle, ale servis je výrazně dražší.
Jde sehnat Chrysler 300C ve verzi s plnou výbavou, tam je i ta kůží obšitá palubka. Ale musí se hledat, hlavně v cizině, sem se většinou vozí holátka. Nebo koupit chudší verzi a věci přeházet z Themy, pasuje to.
I tenhle Charger je velká vyjimka, v týhle výbavy je jich tu minimum. navíc to není stočenina, prověřoval sem si to v USA. -
okoloidúci 15.10.19 14:26
« HEMI v úspornom režime
> Při jízdě ve městě nebo ustálenou rychlostí elektronika automaticky vypne přívod paliva pro 4 válce a rázem máte místo 5,7 V8 2,8 R4
Len tak zo zvedavosti; keď sa motor prepne do tohoto eko režimu, ako sa zmenia výkon a krútiaci moment? Klesnú na polovicu alebo menej/viac ako polovicu? -
Martin911Turbo 15.10.19 12:37
« Gratulace k americe
Gratulace, sám jsem na něj také koukal, ale asi půjdu do 300, nebo Themy ze stejným automatem
U Themy je super ten dvojbarevný interiér, který o dost zkrášlí klasiku 300
Jinak jsem byl 3 týdny v americe a pořádnejch aut si užil dost, dost mě zklamal ale mustang cabrio 2018, pentastar a 10ti stupňovej automat, jakej to je pekáč... -
Barrichello 14.10.19 22:02
« Re: Interiér
Proti Tesle 3 je to doslova nádhera.
A abych tě dorazil, tak FCA ten interiér montuje i v roce 2019, s tím rozdílem, že je jiný volant a středový tunel před loketkou daný převodovkou ZF, která má jiný volič.
Jinak je to furt to samé od roku 2011 do roku 2019. Holt FCA nemá prachy.
A ovladače sedaček, navigace atd to najdeš i v Maserati, to je ještě větší pecka vid :-)
Kdo nevěří [odkaz]
Stejný ovladače světel a dimmer switch
[odkaz]
Stejný ovladače posuvu sedadel [odkaz]
Stejná Uconnect jednotka [odkaz]
A kdo ví co dalšího je tam ještě z Dodge :))
Příklad - pokud bude volná magistrála a povalíš tam 55 tachometrových po rovince třeba kilometr nebo dva bez zastavení, valíš na 4 válce. To samý když jedeš z doouhého kopce atd.Např. ejpovičák doů bez plynu a jedeš na 4 válce.
4 válce se vypnou, výkon je samozřejmě asi zhurba poloviční, jakmile dupneš na plyn, máš těm během pár milisekund opět V8.
Stará věc, jako první to měl Cadillac, v 70. letech, tam to blyo ale 8-6-4 a moc to nefungovalo, tehdá ještě nebyly technologie.
Na dlouhých tratích to umí jezdit za 11-12. Pokud to nehoníš. Město tak 15-16 když nejsou obří kolony.
Jinak to velmi dobře snáší LPG, pokud je správně nainstalované. Známý už jich udělal asi 50 těch hemi