Cadillac CTS (2009)
27.12.2014Back to the Roots. Evropskou prémii, zastoupenou vozy Volvo, Jaguar a BMW sem vyzkoušel, takže po téměř 2,5 letech, kdy sem jezdil evropskými vozidly…
Cadillac CTS (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 30.12.14 09:26
« Re: Re: Re: Re: caddy
Že letos těch dnů, kdy bylo 30 a víc v létě bylo, vid.
Kolik? Asi tak 15? Z toho během těch 15 dnů sem jel tak 3x >:D
Asi jako v zimě nejde jezdit na letních.
Nejde, když je venku jako je ted.
Ale tuhle v listopadu bylo 11 nad nulou a světe div se, to Alero na těch letních v tom listopadu jelo naprosto famozně. Překvapující, že....
zatímco někteří (nebudu paušalizovat, že) ostatní žvejkali zimní gumy a nemohli si vychutnat kvalitu evropských podvozků při jízdě rychlostí 57 km/h na 70ce a ploužením se 30kou po kruháči širokém na dvě tatry, kde já s tím Alerem na letních jel tak 45. To sem pirát silnic, vid.
Chce to u toho myslet a nepaušalizovat, jak si tady spoustě lidí ty a tví soukmenovníci tolikrát kladl na srdce.
Není zima jako zima a není léto jako léto, amigo.
-
Barrichello 30.12.14 09:16
« Re: Re: Re: Re: Re: caddy
Jo představ si, že když takhle jdu v létě po ulici, a trochu se nudím počítám zimáky. Prej na nich nikdo v létě nejezdí, krom mě, tka říkám snadná práce.
A ejhle, ona je měla skoro třetina ulice....
Jednou sem počítal třeba počet škodovek v jedný ulici nebo kolik je stříbrných aut.
Jednous em se takhle nudil u hypermarketu čekaje na kamarádku a napočítal sem 8 střírných Fabií a 12 stříbrných oktávek. To musí být psycho, pamatovat si, kam sem postavil tu svojí
>:D >:D -
webpaja 30.12.14 06:44
« Bazarový kovboj - návod jak číst
...vím, proč si Iudex šťouchl a pochopí každej, kdo si přečte poslední Barikův přípsěvek v tomhle vláknu.
Nejde o to kde koupil, ale jak se následně auta prezentují. Barik tu švihá ojetiny koupený jedno kde a sestavuje jakýsi dogmatický žebříčky spolehlivosti u něčeho, co nemá ověřenou minulost a s čím od začátku nejezdil.
Jinak by to byly pěkný recenze, ale vždy to upadne do patosu americkýho geroje a je po čtení :-) -
Barrichello 29.12.14 20:07
« Re: Re: Re: Re: Bazarový kovboj
Jiste ze. Bazarovej kovboj je kazdej, kdo si nekoupil novou nemeckou premii nebo novou oktavku a dovolil si koupit neco starsiho a lepsiho.
Takze pro ty co sedlaj novy premiovy kary je to looser a pro ty co sedlaj novy oktavky, logany, mondea, golfy a spol je to bloud, blazen, pozer atd protoze nebyl stadni ovce a narozdil od nich mel koule vybocit z unyleho davu, kterymu v zilach koluje seda krev prumeru a co by si tohle nikdy nekoupil. Nebot olizuje plakat a svuj sen si nikdy nesplni.
No treti sorta je uz klasickej zavistivej cechacek, co nema na nic novyho, jezdi tdi pd za 6 litru a zavidi tomu prozranci co ma sestivalec nebo nedej boze osmi. Dyt von na to mamo musel nekde nakrast, ja facham uz 30 let mamo a nemam na to. Asi jako kdyz sousedovi na odpoved ze topi na vsi plynem vsichni rika!i: teda jirko, ty musis bejt vatar. On opacil ze ani ne, jen nevykouri za rok 11000 cigaret, nevypije 8500 piv a 800 panaku. Tu otevreli svoji s prominutim drz*u a zacli mit tradicni kecy.
Tak to je ta treti skupina. -
Barrichello 29.12.14 19:53
« Re: Re: Re: caddy
Tech co nemeni sem jednou na ulici napocital 10 vc rozvazkove dodavky a mezimestskeho busu. Taky blazni, ja vim. Budu se opakovat, ale tech blaznu pribyva.Odjel sem na tom 9 sezon v lete. Tak vim co funguje a nefunguje.
Downsizing sem kritizoval vzdy a vzdy budu. Je lepsi 30 let stara skatule s V6 ci V8 nez novej verk s eko siditkem a turbem.
A reakce na majitele obyc aut - nu pokud ma nekdo tdi a mysli ze je to zazrak planety, tak nezbyva nez ironie...pokud je dotycny rozumny a prizna ze to ma kvuli cene nebo ze chce setrit na spotrebe, nemam proc byt ironicky natoz se mu smat. -
iudex 29.12.14 15:49
« Re: Re: caddy
To, že to dokonale ilustruje jeho postoj k autám en bloc. Aj pri tých gumách to podával štýlom: "vy všetci, čo meníte na sezóny gumy, ste blbci, len ja jediný som to prešťal a ušetril". Takže ak niekto rád a často povýšene a ironicky komentuje "bežné autá" a ich majiteľov, lebo on má predsa na to, aby si kúpil prémiu, kritizuje downsizing, lebo on jazdí tie jediné správne veľkoobjemové motory, tak si o trochu toho spätného podpichovania koleduje. ;-)
jestli znam historii je irelevantní, stejně jako jak se o to staral předchozí majitel, když to má závady, na které není předpsaná údržba a tudíž je nikdo neudržuje, ani kdyby to měl super pečlivka či milionář jezdící výhradně do super ofiko servisu a tankující výhradně v-power racing.
Všechny závady co mělo BMW a Jaguar neměla na svědomí špatná údržba.
Upadlý stěrače nejsou o údržbě, ale o nekvalitě produktu.
Tekoucí vana po výměně ATF, když před výměnou netekla je vinou šmejdské výroby firmy ZF (u jaguaru netekla, stejná převodovka, stejný mechanik a u BMW jo - zajímavý co)
Prosakující výparník rovněž není způsoben špatnou péčí, nebot tam se nic krom desinfekce klimy a výměnz chladící média a oleje neudržuje
Stejně tak neustále se zasekávající se cd changeru v Jagu
a nefunkční dobíjení resp. samovybijení několika různých baterií.
a to že topila jen strana u spolujezdce a u řidiče ne, závada v zaneseném heater core a nfunkční pumpě Bosch
toto jsou vše výrobní vady ypůsobené budto výrobcem, nebo jeho subdodavateli, kteří dodávají aušusové produkty.
A protože nic z toho se mi na amerikách za 9 let nestalo, mohu dělat porovnání spolehlivosti, víš.(ano ameriky měly také závady ale charakteru odešla teplotní pojistka regulátoru ventilátoru, odešla plastová páčka v shifteru převodvky nebo odešla lambda či zoxidovalo relé, to sou banální závady s opravou za pár kaček)
Tak nám tu nevěš na nos bulíky, že to má na svědomí špatná údržba.
Já bych si nikdy nedovolil napsat, že je něco aušus, když bych viděl chybu na straně mechanika nebo zanedbanou péči. Ale pokud jsou to závady, kde se neprovádí žádná předepsaná údržba (seznam položek, kde se provádí předepsaná údržba máš vypsaný v servisním manuálu od výrobce, naštuduj si to), tak není vůbec o čem, kdo je na vině.
A mechanik ani ex majitel(é) to opravdu nejsou.