Diskuse

Cadillac CTS (2009)

27.12.2014

Back to the Roots. Evropskou prémii, zastoupenou vozy Volvo, Jaguar a BMW sem vyzkoušel, takže po téměř 2,5 letech, kdy sem jezdil evropskými vozidly…

 

Cadillac CTS (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 28.12.2014  10:06

    Krasavec

    Baríku,ať slouží.

    V tech.datech máš napsané, že se jedná o rwd.Ty píšeš že máš awd.
  • 25 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.12.2014  19:49

    Bazarový kovboj

    Nebráň sa tomu označeniu bazárový kovboj, naopak prijmi ho. Ten pojem neznamená automaticky urážku, je to jednoducho označenie stavu mysle. Bazárový kovboj je človek, ktorý aj keď má na nové menšie auto, túži vždy po väčšom a výkonnejšom, ktoré si však nové nemôže dovoliť. Preto stále pokukuje cez plot bazáru či ofiko dílera na viac či menej ojazdené super káry. Nikomu nemožno vytýkať, že si kúpi radšej ojazdený Focus či Mondeo namiesto novej Fiesty, keď je jasné, že Focus/Mondeo uspokojí úplne iné prepravné nároky, ako tá Fiesta. Nadávka sa z bazárového kovboja stáva vtedy, ak niekto má na kúpu toho nového Focusa kombi/Mondea (ako auta, ktoré uspokojí veľkostne 99% potrieb), ale napriek tomu túži po niečom viac, pretože mainstream je predsa pre plebs a on je niečo viac, on má na veľkú káru, najlepšie prémiu. Nie síce novú, na to nemá, ale predsa prémia je vždy viac, aj keď je bazárová, on predsa vie nájsť vždy tú správnu jazdenku po nemeckom doktorovi v preddôchodkovom veku, preto jeho len mierne ojazdená kára je v super stave a on je ten múdrejší a chytrejší ako tí hlupáci, čo kúpia ten obyčajný nový Focus/Mondeo. Vtedy je z označenia bazárový kovboj nadávka. A hoci sa tomu Ty tak brániš, z Tvojej citlivosti na toto označenie, ako i zo zoznamu Tvojich doterajších áut sa mi javí, že Ty si práve ten prípad. ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 29.12.2014  00:23

      « Re: Bazarový kovboj

      Odpoved na tu tvoji reakci ma tyto casti:

      1) Pokud nejste schopni rozlisit mezi bazarovym kovbojem, ofiko dealer kovbojem a soukroma ruka kovbojem, tak me to velmi mrzi, ale je to vyrazne fauxpas na vasi strane, nikoliv na me. Mezi nakupem v bazaru, primo z rukou majitele a nakupem od ofiko prodejce sou doslova nebetycne rozdily a jelikoz sem zazil vsechny tyto formy nakupu a defakto i prodeje, vim o cem je rec. Tvarit se ze nejsou je ignorace a arogance.

      2) Pokud ti jde o nalepku kovboj, co kupuje ojety kary, tak tahle nalepka mi vubec neva. Ani v nejmensim. Nemam s tim problem a nikdy sem o novem voze nepremyslel a vubec to nemam v planu.

      3) Co se tyce meho vyberu aut - ja myslim, ze si z nej mohl pochopit, ze me z evropske produkce zajima pouze velice uzky okruh modelu, da se rict ze doslova casto i jediny model od jedne evropske znacky.A ty evropske znacky nesou nazev Bmw, Jaguar,Mercedes,RR a Bentley. Tim jejich vycet mimo sportovni vozy konci. Zbytek me vubec nezajima. A ano - pokud evropa neco zajimaveho udelala, vetsinou je to par let az desitek let stare a ano vetsinou je to vyssi nebo dokonce ta nejvyssi trida. Ostatni evropska produkce me nikdy nezajimala a nenachazim v ni nic zajimaveho.

      Me predevsim zajima vzdy design, motory, vykon, dale pak vybava, interier, historie a tradice.
      A ne vse nove je dobre. To treba plati o aktualni evropske nabiazce Cadillacu - 2,0 T R4 me opravdu nezajima.
      Stejne tak me nezajima diesel, suv, kabriolety.

      K uspokojeni potreb daneho jedince zalezi na tom, zda se jedinec potrebuje prepravit z A do B nebo zda nakupuje srdcem, potreby sou mu sumak a vybira si co se mu libi, co mu imponuje bez ohledu na objem kufru, spotrebu atd.

      A ja si auta na z A do B nekupuju.Proto nekupuju oktavky, passaty, focusy a mondea a dalsi prepravniky potreb.
      • 13 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.12.2014  09:52

        « Re: Re: Bazarový kovboj

        Môžeš si nahovárať, že ak auto kúpiš od ofiko dílera, je to úplne iné a nie si bazárový kovboj, ale to je len snaha vidieť realitu ružovo. V princípe je to jedno, či ide o klasický autobazár, alebo bazárové služby autorizovaného dílera, alebo kúpu od súkromného predajcu, ide o princíp, že stále kupuješ len olietané staré auto, akurát pri tom dílerovi máš trošku väčšiu istotu, že to je v primeranom technickom stave. V reále si ale stále kúpil auto so skoro 100000 kilometrami, žiadnu čerstvo zabehnutú predvádzačku, teda je to bazárovka, bez ohľadu na to, kto Ti ju predal.
        Opakujem, čím skôr prijmeš fakt, že si bazárový kovboj, tým ľahšie Ti bude na duši. ;-)
        A k tomu bodu 2: donedávna si sa ešte mohol tváriť, že miluješ Ameriky a kupuješ iba tie z princípu. Ale svojimi poslednými nákupmi si priznal, že by si vlastne chcel aj európsku prémiu, lenže na ňu nemáš, lebo tá je podstatne drahšia, ako americká "prémia", tak Tvoja preferencia amerík je len z núdze cnosť a priznanie svojich možností. ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto 4bytelnykola

          4bytelnýkola 29.12.2014  09:59

          « Re: Re: Re: Bazarový kovboj

          hele iudexi, takovou ofenzivu bych zrovna od tebe nečekal, každý přece ať si kupuje na co má chuť, pravda je ta, že barrichello recenzuje doopravdy zajímavá auta a problém s tím, že nejsou nová, má tady spousta lidí až na toho barika, no přijde mi že je v tom i trochu závisti, ale to si každý přebere sám, víc nadhledu do nového roku, díky
          • 13 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 29.12.2014  10:52

            « Re: Re: Re: Re: Bazarový kovboj

            Skús trochu čítať medzi riadkami, žiadna ofenzíva, len také podpichovanie, sorry, ale nedá mi to, keď Barik tak pekne reaguje. >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 29.12.2014  11:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bazarový kovboj

              K bodu 2 - od BMW už sem měl vše co sem chtěl, od Jaguaru krom XF, které sem zvažoval a XK taky. A do těch sem nešel po zkušenostech co sem měl, neb Jaguar bylo nejméně spolehlivé auto ze všech.

              Zbývá tedy Mercedes ale tam se mi nejvíc líbí staré 450 SEL 6,9 a z nových kupé CL.

              Nic jiného mě z evropy krom sportáků neláká. A na Aston, Ferrari, Lambo a Maserati nemam, stejně jako na něj nemá 85% místních diskuterů, resp. možná na něj máme všichni, pokud bysme bydleli v tom lambu pod mostem....

              Takže si to s evropskou prémií trošku nepochopil. Kdybych mě s ní lákalo ještě něco, klidně sem si mohl jít pro další.
        • 10 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 29.12.2014  11:07

          « Re: Re: Re: Bazarový kovboj

          Už jen samotná forma prodeje a chování prodejců je v bazaru a u ofiko dealera značky úplně někde jinde.
          To je ten nejzásadnější rozdíl.

          Druhej rozdíl je, že oni nemaj potřebu ti prodat nejvíc naleštěnej šrot a nehustí do tebe jak je vše super výhodné.
          A který bazar má dílnu se zvedákem, tovární diagnostiku a servis na jednom místě.

          V tomhle je ten nejzásadnější rozdíl.
        • 20 Reagovat !

          foto Balkan

          Balkan 05.01.2015  13:07

          « Re: Re: Re: Bazarový kovboj

          ja sa tu vyjadrim na to co napisal iudex
          1- ofiko delaer jazdena a bazar jazdenka je rozdiel. Oficialna jazdenka je bezne aj 30% drahsia. Konkretne u Cadillacu neviem(ja som ho kupoval z bazaru a mal 11rokov) ale u BMW, Mercedes a pod. davaju aj 1 rok zaruku,a j ked auto ma povedzme 100tis. a Ked kupujes v bazari, garancia 0
          2- to z je niekot ma rad aj europske premie je fajn. Ja mam vysoky respekt voci znackam ako su Mercedes a BMW, ale nekupil by som si ich. A co sa tyka jazdeniek,nemas pravdu, americke su paradoxne drahsie, vid porovnanie

          [odkaz]

          vs

          [odkaz]

          a co sa tyka vyrazu "bazarovy kovboj" - nerozumiem mu, co je to za vyraz? :-)
    • 10 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 29.12.2014  07:32

      « Re: Bazarový kovboj

      iudex zbytocne ho teraz osocujes, o barrim sa tu vseobecne vie, ze je to sviatocny, vikendovy vodic. Ak by jazdil kazdy den, mal by octavku, samozrejme v tdicku.
      Ja kupujem auta tiez zasadne nove,mam 30 rokov a uz mam tretie, avsak ak by som jazdil iba cez vikend, tak mam v garazi benzinovy 6valec, asi aj z bazaru....
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 29.12.2014  09:14

        « Re: Re: Bazarový kovboj

        Kdybych potřeboval jezdit denně, mam to samé akorát v LPG >:D
      • 02 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.12.2014  09:53

        « Re: Re: Bazarový kovboj

        Neosočujem, ja sa len snažím mu pomôcť, aby konečne otvoril oči a prijal realitu. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto jurajos

      jurajos 29.12.2014  10:29

      « Re: Bazarový kovboj

      O čo Tebe ide? 8-s
      • 01 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.12.2014  10:54

        « Re: Re: Bazarový kovboj

        Just kiding, trochu škádlenia nezaškodí; ale keď tí bazáristi sú takí zmierení so svojou voľbou, prečo vždy vyskočia ako čertík z krabičky? ;-)
    • 40 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 29.12.2014  11:34

      « Re: Bazarový kovboj

      Co je komu vubec po tom, jestli si nekdo koupi auto nove nebo ojete?? At je od soukrome osoby, od autorizovaneho prodejce, nebo z bazaru. At je z te nebo one tridy vozu, vzdyt je to jenom a jenom osobni volba kazdeho kupujiciho.
      Sam si treba asi nikdy nove auto taky nekoupim, nemam duvod. Nekdo duvod ma, tak at si to uzije ve zdravi. Povysovat se kvuli tomu nad jine a vysmivat se jim za to je projevem omezenosti.
      BTW cena me "nove ojetiny" je slusne pres milion Kc.
      • 01 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.12.2014  12:20

        « Re: Re: Bazarový kovboj

        Bully, nerieš, nevieš kontext (nečítaš diskusie na ACZ) a preto to berieš vážne a nevnímaš iróniu. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto 4bytelnykola

          4bytelnýkola 29.12.2014  13:28

          « Re: Re: Re: Bazarový kovboj

          sorry, ale té ironie tam tentokrát moc není ;-)
          • 02 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 30.12.2014  06:44

            « Bazarový kovboj - návod jak číst

            ...vím, proč si Iudex šťouchl a pochopí každej, kdo si přečte poslední Barikův přípsěvek v tomhle vláknu.
            Nejde o to kde koupil, ale jak se následně auta prezentují. Barik tu švihá ojetiny koupený jedno kde a sestavuje jakýsi dogmatický žebříčky spolehlivosti u něčeho, co nemá ověřenou minulost a s čím od začátku nejezdil.
            Jinak by to byly pěkný recenze, ale vždy to upadne do patosu americkýho geroje a je po čtení :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 30.12.2014  09:39

              « Re: Bazarový kovboj - návod jak číst

              Aha. Takže kvalita vozu se poměřuje záasdně u nových aut co maj naeto 500 km. to má velko výpovědní hodnotu.

              jestli znam historii je irelevantní, stejně jako jak se o to staral předchozí majitel, když to má závady, na které není předpsaná údržba a tudíž je nikdo neudržuje, ani kdyby to měl super pečlivka či milionář jezdící výhradně do super ofiko servisu a tankující výhradně v-power racing.

              Všechny závady co mělo BMW a Jaguar neměla na svědomí špatná údržba.

              Upadlý stěrače nejsou o údržbě, ale o nekvalitě produktu.
              Tekoucí vana po výměně ATF, když před výměnou netekla je vinou šmejdské výroby firmy ZF (u jaguaru netekla, stejná převodovka, stejný mechanik a u BMW jo - zajímavý co)
              Prosakující výparník rovněž není způsoben špatnou péčí, nebot tam se nic krom desinfekce klimy a výměnz chladící média a oleje neudržuje
              Stejně tak neustále se zasekávající se cd changeru v Jagu
              a nefunkční dobíjení resp. samovybijení několika různých baterií.
              a to že topila jen strana u spolujezdce a u řidiče ne, závada v zaneseném heater core a nfunkční pumpě Bosch

              toto jsou vše výrobní vady ypůsobené budto výrobcem, nebo jeho subdodavateli, kteří dodávají aušusové produkty.

              A protože nic z toho se mi na amerikách za 9 let nestalo, mohu dělat porovnání spolehlivosti, víš.(ano ameriky měly také závady ale charakteru odešla teplotní pojistka regulátoru ventilátoru, odešla plastová páčka v shifteru převodvky nebo odešla lambda či zoxidovalo relé, to sou banální závady s opravou za pár kaček)
              Tak nám tu nevěš na nos bulíky, že to má na svědomí špatná údržba.
              Já bych si nikdy nedovolil napsat, že je něco aušus, když bych viděl chybu na straně mechanika nebo zanedbanou péči. Ale pokud jsou to závady, kde se neprovádí žádná předepsaná údržba (seznam položek, kde se provádí předepsaná údržba máš vypsaný v servisním manuálu od výrobce, naštuduj si to), tak není vůbec o čem, kdo je na vině.
              A mechanik ani ex majitel(é) to opravdu nejsou.
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 30.12.2014  16:35

                « Re: Re: Bazarový kovboj - návod jak číst

                Nekupuju si auta na ujetí 500km. V servisech patřím mezi nejnáročnější zákazníky a obvykle cítím a slyším víc než většina servisních techniků, který jsem potkal.
                A znovu opakuju, to co tu předesíláš mě nezajímá...kupuju si nový auta a prodávám je ojetý. Ale vždy v pořádku a ještě jsem nemusel řešit problémy, který by mě stály peníze (vyjma servisů).
                • 20 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 30.12.2014  20:13

                  « Re: Re: Re: Bazarový kovboj - návod jak číst

                  Mě zas nezajímá, jak spolehlivá sou auta během prvních 2 let. Závady se projevují po cca 3-6 letech a kolem 150-200 tis km.
                  Tam se láme pomyslný chlebíček.
        • 10 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 29.12.2014  15:04

          « Re: Re: Re: Bazarový kovboj

          At tam ve tvem pripade tentokrat ironie je nebo neni, tenhle pristup se tu opakuje docela casto.
          • 30 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 29.12.2014  20:07

            « Re: Re: Re: Re: Bazarový kovboj

            Jiste ze. Bazarovej kovboj je kazdej, kdo si nekoupil novou nemeckou premii nebo novou oktavku a dovolil si koupit neco starsiho a lepsiho.

            Takze pro ty co sedlaj novy premiovy kary je to looser a pro ty co sedlaj novy oktavky, logany, mondea, golfy a spol je to bloud, blazen, pozer atd protoze nebyl stadni ovce a narozdil od nich mel koule vybocit z unyleho davu, kterymu v zilach koluje seda krev prumeru a co by si tohle nikdy nekoupil. Nebot olizuje plakat a svuj sen si nikdy nesplni.

            No treti sorta je uz klasickej zavistivej cechacek, co nema na nic novyho, jezdi tdi pd za 6 litru a zavidi tomu prozranci co ma sestivalec nebo nedej boze osmi. Dyt von na to mamo musel nekde nakrast, ja facham uz 30 let mamo a nemam na to. Asi jako kdyz sousedovi na odpoved ze topi na vsi plynem vsichni rika!i: teda jirko, ty musis bejt vatar. On opacil ze ani ne, jen nevykouri za rok 11000 cigaret, nevypije 8500 piv a 800 panaku. Tu otevreli svoji s prominutim drz*u a zacli mit tradicni kecy.
            Tak to je ta treti skupina.
  • 10 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 29.12.2014  10:04

    alles gute aus USA :)

    no tohle cts se mi v exterieru líbí víc než nový model, ty zadní "průhledný" lampy nemají chybu, vůbec ty hrany jsou parádní, motor jak má být, gratulace k novýmu potěšení :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 29.12.2014  11:11

      « Re: alles gute aus USA :)

      No ty zadní lampy sou jak u Saaba, akorát tady sou hezčí a nová generace už je nemá, ani pro evropu.
      A v USA je neměla ani ta moje generace.

      Přitom podle mě by tyhle lampy mělz mít všechny ameriky. Ono je to totiž paradoxně nejlevněší výroba - stačí vyměnit barvu diod, a pro usa to může blikat červně a pro další státz oranžádově. Lampa furt stejná, vč. krycího skla a všichni spokojeni.
      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 29.12.2014  13:31

        « Re: Re: alles gute aus USA :)

        je fakt že by byly lepší průhledný na všech, taky to líp vypadá, máš ho z němec,ne? chci do budoucna sehnat nějaký ježděný dodge caravan, ale ty ceny ojetých lancií nebo chryslerů jsou šílený,myslím ty s V6, jinej motor neřeším
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 29.12.2014  14:05

          « Re: Re: Re: alles gute aus USA :)

          Nemam ho z neměc a nemam ho z čr. Víc říkat nebudu >:D
          • 00 Reagovat !

            foto 4bytelnykola

            4bytelnýkola 29.12.2014  15:02

            « Re: Re: Re: Re: alles gute aus USA :)

            ok, já jen že je tam poměrně dobrej výběr amerických aut :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 29.12.2014  19:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: alles gute aus USA :)

              No to je. Ale ta kvalita tech aut uz neni tak hvezdna jak se tvrdi a ceny taky ne. Pravda takova italie nebo spanelsko na tom byvaj s kvaliuv prumeru jeste hur, tam uz bych nejel vubec.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 30.12.2014  06:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: alles gute aus USA :)

              Zkus Holandsko ;-) Troufám si říct, že odtamtud bude i ten Barikův. Inzerují i na mobile.de, ten si ve chvílích volna prolejzám zprava zleva :-)
              • 00 Reagovat !

                foto 4bytelnykola

                4bytelnýkola 31.12.2014  12:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: alles gute aus USA :)

                scouta i mobile taky prohlížím, no zrovna z holandu tam těch aut v porovnání tolik není, taky to už není "za rohem", ale jo, silnice tam mají pěkný, ikdyž okresky občas pěkně úzký :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 31.12.2014  16:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: alles gute aus USA :)

                  Sama voda. Z holandska to taky nejni.
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 30.12.2014  06:45

      « Re: alles gute aus USA :)

      Ano souhlas, současný CTS je nakynutější, tohle vypadá ostře a atleticky ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 30.12.2014  09:29

        « Re: Re: alles gute aus USA :)

        Ono to součastné CTS je taky delší.....
        Hlavně do evropy se vozí jediný motor a zrovna ten nejhroší, takže krom dovozu z usa/can je to pasé.
  • 21 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 29.12.2014  14:10

    caddy

    chcel som si prečítať diskusiu o tejto amerike a čo nevidím, samé srač.ky >:D gratulujem iudex 95 % ľudí diskusie na auto.cz nečíta a nevie o čo tu teraz ide >:D
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.12.2014  14:23

      « Re: caddy

      Ja myslím, že Barichello je tu dosť známy a kto čo i len sporadicky číta diskusie či blogy na ACZ, jeho špecifické názory pozná. ;-) Najmä debata o tom, ako jazdí celoročne na jedných gumách je dosť známa. >:D
      • 20 Reagovat !

        foto jurajos

        jurajos 29.12.2014  15:10

        « Re: caddy

        A čo to má spoločné s jeho Cadillacom?
        • 11 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 29.12.2014  15:49

          « Re: Re: caddy

          To, že to dokonale ilustruje jeho postoj k autám en bloc. Aj pri tých gumách to podával štýlom: "vy všetci, čo meníte na sezóny gumy, ste blbci, len ja jediný som to prešťal a ušetril". Takže ak niekto rád a často povýšene a ironicky komentuje "bežné autá" a ich majiteľov, lebo on má predsa na to, aby si kúpil prémiu, kritizuje downsizing, lebo on jazdí tie jediné správne veľkoobjemové motory, tak si o trochu toho spätného podpichovania koleduje. ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 29.12.2014  19:53

            « Re: Re: Re: caddy

            Tech co nemeni sem jednou na ulici napocital 10 vc rozvazkove dodavky a mezimestskeho busu. Taky blazni, ja vim. Budu se opakovat, ale tech blaznu pribyva.Odjel sem na tom 9 sezon v lete. Tak vim co funguje a nefunguje.

            Downsizing sem kritizoval vzdy a vzdy budu. Je lepsi 30 let stara skatule s V6 ci V8 nez novej verk s eko siditkem a turbem.

            A reakce na majitele obyc aut - nu pokud ma nekdo tdi a mysli ze je to zazrak planety, tak nezbyva nez ironie...pokud je dotycny rozumny a prizna ze to ma kvuli cene nebo ze chce setrit na spotrebe, nemam proc byt ironicky natoz se mu smat.
            • 12 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 30.12.2014  06:49

              « Re: Re: Re: Re: caddy

              Ty chodíš a počítáš gumáky? Bariku, věnuj se radši zajímavým autům a přestaň ze sebe dělat vola. To co sem píšeš je k breku.
              Iudex tě chtěl podráždit a pár slovy dokázal možná víc než chtěl. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 30.12.2014  09:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                Jo představ si, že když takhle jdu v létě po ulici, a trochu se nudím počítám zimáky. Prej na nich nikdo v létě nejezdí, krom mě, tka říkám snadná práce.
                A ejhle, ona je měla skoro třetina ulice....

                Jednou sem počítal třeba počet škodovek v jedný ulici nebo kolik je stříbrných aut.
                Jednous em se takhle nudil u hypermarketu čekaje na kamarádku a napočítal sem 8 střírných Fabií a 12 stříbrných oktávek. To musí být psycho, pamatovat si, kam sem postavil tu svojí

                >:D >:D
                • 01 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 30.12.2014  17:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                  Hezké, ale počítat škodovky nebo stříbrná auta to je činnost nenápadná, kontrolovat kdo má jaké gumy, to chce při často hodně slušné sjetosti pneumatik chodit od auta k autu... rozhodně je to více trapné chodit po parkovišti a kouakt lidem na gumy než si zamatovat, kde mám auto.

                  Mimochodem, stačí zmáčknou tlačítko na centrálu a i ta nejlevnější auta zablikají.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 30.12.2014  19:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                    Vzorek zimních gum a boční strana je ještě pořád dost odlišná od letních, kde si nejsem jistej ohnu se.
                    At si lidi myslí co chtěj, to je mi šumák.
                    Navíc nedělám to pravidelně, napadlo mě to asi jen 2x - jednou v centru kde sou drahý káry a jednou na ulici na sídlišti.

                    Všude sem našel auta na zimákách v létě, pravda v centru méně, ale zas perlička že je měla zánovní Toyota RAV a Mercedes E klasse minulé generace, velmi zachovalý.
        • 10 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 29.12.2014  19:46

          « Re: Re: caddy

          Nema to s recenzi spolecneho nic, ale protoze nevime o cem psat a hlavne do ceho si u cts rypnout, tak vybereme jeden odstavec z cele recenze, tedy cca 5% textu a toho se chytime. To neznas?
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 30.12.2014  06:51

            « Re: Re: Re: caddy

            Jde o to, aby jsi tu v létě nevypisoval ódy na radost z jízdy a pak z tebe nevypadlo, že smažíš a žvejkáš zimáky při +30° a o jízdních vlastnostech vlastně nic nemůžes tím pádem vědět. ;-)

            Jinak hezký auto! To myslím vážně :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 30.12.2014  09:26

              « Re: Re: Re: Re: caddy

              Že letos těch dnů, kdy bylo 30 a víc v létě bylo, vid.
              Kolik? Asi tak 15? Z toho během těch 15 dnů sem jel tak 3x >:D

              Asi jako v zimě nejde jezdit na letních.
              Nejde, když je venku jako je ted.

              Ale tuhle v listopadu bylo 11 nad nulou a světe div se, to Alero na těch letních v tom listopadu jelo naprosto famozně. Překvapující, že....
              zatímco někteří (nebudu paušalizovat, že) ostatní žvejkali zimní gumy a nemohli si vychutnat kvalitu evropských podvozků při jízdě rychlostí 57 km/h na 70ce a ploužením se 30kou po kruháči širokém na dvě tatry, kde já s tím Alerem na letních jel tak 45. To sem pirát silnic, vid.

              Chce to u toho myslet a nepaušalizovat, jak si tady spoustě lidí ty a tví soukmenovníci tolikrát kladl na srdce.

              Není zima jako zima a není léto jako léto, amigo.

              • 01 Reagovat !

                foto XTad

                XTad 30.12.2014  17:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                Myslim, ze si veci beres moc osobne a zbytecne je hrotis. Jestli nekdo jezdi 30kou po kruhaci, tak ho nech. On taky nekrizituje tvych 45. To same plati pro zimni gumy v listopadu, nebo kdyz si nekdo v klidu koupi noveho rapida, protoze nechce/neumi hledat CTS za hranicema.
                Jinak auto krasny, i kdyz takhle zbezne to vypada, jako urcity krok zpet, oproti bavu. Ale jak rikam, krasavec zvenku i zevnitr, jenom by me trochu stvala ta stribrenka na stredovym tunelu, ale bez ni to holt v minuly dekade neslo. Naopak "kycovity plastodrevo" se mi libi moc, navic je i na volantu, pro coz jsem mel vzdycky slabost a k ty namornicky modri sedne.
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 30.12.2014  19:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                  Jenže Cadillac plasto dřeva nemontuje, tohle je pravé dřevo.

                  Stříbřenku umím přežít a Bawo mi nesedlo co se týče komfortu za volantem. Moc tvrdý.
                  V6 jako krok zpět až tak neberu.

                  Vemi si, že tohle CTS, když je ve verzi RWD má stejný zrychlení 6,3s jako mělo moje 300C s V8 HEMI. Jasně, Hemi má super zvuk a toč. moment jinde.
                  Ale tohle má zas jinde interiér a výbavu.
                  • 11 Reagovat !

                    foto XTad

                    XTad 30.12.2014  20:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                    Pravy drevo, jo, tak to pardon. Ono se to blbe poznava. CTS ma urcite svoje vyhody, ale bavo vnimam preci jen trochu vys. A vubec ne kvuli motoru, nebo zrychleni. Naopak dobre naladeny zvuk V6ky zni lepe, nez vetsina V8. Ale to je muj nazor.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 30.12.2014  20:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                      Kvůli interiéru určitě ne.

                      Když sám Dinar napíše že interiér E60 (E63 je to samý ) připomíná levnou kuchynskou linku, tak mi možná budeš věřit, že ty kožený sicny a volant v Cadillacu sou proti BMW ale fakt těžkej luxus. Zejména, když nejsou v černý barvě.

                      Podvozek nejde moc srovnávat, zadokolka kupé vs sedan 4x4.....to fakt porovnávat nejde.
                      Motor je u CTS špička - 311 HP nemá žádný evropský sedan s motorem 3,5 či 3,6 atmosféra z let 07-10.
                      Převodovky oboje 6ti stupnové, ZF možná o chloupek lepší jak Hydramatic, ale to bych neřešil.

                      A výbava?

                      Tak ten cadillac byl jako nový levnější o cca 850 000, je dost logický, že tam nebude vše jako v bmw, zas naopak jsou tam ventilovaný sedačky, rádio s hdd, navi s tmc a usb, tedy to co bawo nemělo.
                      A zadní led světla sou celý led, u bawa jen brzdovky a potkávací, blinkry, couvačky a mlhovky obyč žárovka, dojezdovka nikde, teploměr chl. kapalinu nikde, disky má taky lepší cadillac.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 30.12.2014  20:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                      Jinak nebudeš tomu věřit, ale i tohle je pravé dřevo [odkaz]

                      STS má teda interiér ošklivej, ale dřevo je fakt, dřevo, akorát totálně zabitý vrstvou laku. A já mam dřevo rád. V jaguaru bylo taky super.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 30.12.2014  21:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: caddy

                      Jinak konkurenti tohoto Caddyho sou tihle:

                      [odkaz]
                      [odkaz]
                      [odkaz]

                      Zejména proti BMW a Audi teda Cadillac chudý příbuzný není a nejlíp z němců co se týče interiéru i exteriéru vypadá Mercedes.
  • 01 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 30.12.2014  22:15

    No, pekne...

    ...pro me asi nejlepsi auto z tech veteranu, co tu vystavujes (hned po nem 300C), mozna skoda toho RWD, ale co, tohle neni M5, a ted se da se ctyrkolkou hezky zablbnout.
    Interier se jim povedl, exterier taky - je to jine a pri tom nezmrsene ani neokopirovane.
    Ale, bariku, i kdybys to koupil od svatyho A.J.Dennyho, stejne budes proste bazarovej kovboj >:D
    Autu davam palec, zaslouzi si to :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 31.12.2014  00:01

      « Re: No, pekne...

      nezapomen, že prvního z těch veteránů sem měl před 10,5 rokem.

      Jo, tak mě je taky RWD líto, ale nepojedeu pro ní do trammtárie a nebudu za ní extra připlácet, když jako nová byla levnější jak to awd.

      Jinak dík >:D
      • 01 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 31.12.2014  18:18

        « Re: No, pekne...

        No jo, už i amíci přecházej na AWD...

        Tak ti přeju šťastnej rok 2015 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto dicky

    dicky 31.12.2014  13:15

    ahoj

    Tak auto dobry slusny pekny chvalim v debate pod nim si se zas pohadal mozna je to zbytecne
    Jinak pozor na ten automat tady ve statech s nimi od cadiho u tehle modelu osobaku byla
    nejaka snaha to tutlat a s lidma to uhrat ale treba klasicky nabeh vyroby..
    Tak men olej asi radsi casteji v nem a bud opatrnejsi.
    mej se ahoj
  • 00 Reagovat !

    foto Balkan

    Balkan 05.01.2015  13:12

    drevo na volante

    inak, strasne sa mi paci to drevo na volante, aj ja hovorim skoda RWD,ale nevadi, posobi super,aj ja som si chcel kupit. Priznavam, na nove osm nemal a na Slovensku vtedy ked som mal prachy na auto neboli spolahlivy predajcovia jazdeniek. Ale nevadi. Ja za Barikom zajdem do Ciech a povozime sa :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 05.01.2015  14:31

      « Re: drevo na volante

      Tak na Slovensku je asi nejspolehlivější Todos, ofiko prodejce - ovšem aktuálně má v této generaci jen to CTS-V co má najeto 4 tis km a to stojí trošku jiné prachy....

      Jinak to dřevo je pěkné nejen na volantu. Měl sem dřevěný volant už takhle u Jagu a 300C, takže sem zvyklý.

      Nejhorší potah volantu mělo z kožených jednozačaně BMW, ta kůže byla jak guma - cca Srovnatelné se Sebringem (možná i Sebring o 10% lepší), problém je ten, že Sebring stál tehdá 900 000 Kč a BMW 2 500 000 Kč a ještě BMW bylo o 6 let mladší :-)
  • 10 Reagovat !

    foto mojeB

    mojeB 08.01.2015  23:11

    Gratulace

    Gratuluji ke krásnému autu. Několikrát jsme tě potkal na srazu Chrysler klubu a musí říci, že oceňuji tvůj přístup k autům. Na druhou stranu musím říci, že dost dlouho trvalo než jsi se odhodlal zkusit tu nejlepší značku z amerik. Prakticky ti mohu jen závidět, že jsi odolal všem korejským, francouzským, evropským a jiným plechovkám. Mě se to nepodařilo a ustoupil jsme faktu, že jeden cadillac pro radost stačí a na městské používání stačí 1,2 TSI. Přeji hodně radosti z auta.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 09.01.2015  09:38

      « Re: Gratulace

      Ahoj a díky. No odhodlal - mě se staré CTS nelíbilo, SUV mě moc neberou a u Seville mě odrazovali tlumiče a vysoké průběhy KM. No a zbytek už sou dneska v podstatě veteráni nebo tu ty auta skoro nejsou k mání.
  • 21 Reagovat !

    foto Lonestarstate

    Lonestarstate 24.01.2015  02:48

    Gratulace

    Moc pěkná kára. :-) Taky bych sem dal svůj aktuální koráb, ale je kupovanej ojetej od ofiko dealera a tak by stalkerovi iudexovi praskla žilka. >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 24.01.2015  17:12

      « Re: Gratulace

      Jo diky. Jen karu klidne pridej. Bude nas kovboju vic a nebudem se vlka bat nic :)))
    • 02 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.02.2015  14:42

      « Re: Gratulace

      Nehambi sa a kľudne ho sem daj, ono asi nebudú dvaja takí Barikovia, ktorí sa na jednej strane prsia veľkou károu s veľkým motorom a na druhej strane šetria na výmene gúm.
      P.S. pozri si význam slova stalker, to nie je len počítačová hra. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 12.02.2015  22:18

        « Re: Re: Gratulace

        Sem koupil cts v listopadu na zimnich. Takze vyhoda no, clovek je nemusi kupovat :-)
        A kdo setri, ma za 3 iudexi. Jak pravi stare motto. Bud jde maximalizovat vynosy nebo minimalizovat naklady. Ja sem sel vsude cestou nakladu a tak nejen co se tyce aut neplatim tolik co jini.
      • 40 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 12.02.2015  22:20

        « Re: Re: Gratulace

        Proto nemusim jezdit fabii htp nebo sazometem jako druzi co rocne vyhodi proti me navic 200 tacu. Jak rikam, minimalizovat naklady jde nejen co se tyce aut, ale zejmena energii, najmu, nakupu vseho mozneho. Staci vedet jak a kde, kdy a co.
  • 00 Reagovat !

    foto romgator

    romgator 01.04.2015  12:21

    Pěkný, moc pěkný

    Nádhera. Mám otázku, když si koupíš takové auto ( z druhé ruky ), jaký je jeho provoz? Já totiž zvažuji také Ameriku. Přesněji Dodge Durango rok výroby 2012 ( také ojetý v luxusnější výbavě ) nebo také GMC Acadia stejný ročník ( ojetý, luxusnější verze Denali ). Jde mi totiž o to, že US vozy jsou jiné než ty evropské, nemám žádné zkušenosti a vím, že ty jsi na Ameriky expert ( soudě podle příspěvků v diskuzích ). Díky za odpověď.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 05.04.2015  11:44

      « Re: Pěkný, moc pěkný

      Provoz je v pohode ale zaklad je mit servismana co se v tech autech vyzna. Dily jdou sehnat v pohode,neni zadny problem a jeste sou levnejsi jak na evropu. Pokud si z prahy, mohu kontakt na servismana dat. Jinak vybrat si dobry kousek je zaklad, pokud zvazujes cca 3 roky stary auta nemel by byt problem. Hlavne proveri aby to nebyla opravena bouracka za levno koupena v usa a tady opravena. Idealni by bylo auto, co jezdilo od noveho v cr ci evrope s jasnou historii
      • 00 Reagovat !

        foto romgator

        romgator 10.04.2015  17:04

        « Re: Pěkný, moc pěkný

        No to je problém, nejsem z Prahy ani okolí. Jsem z MS kraje. U nás v Ostravě je firma Impexta 3000, ta dováží vozy z USA nové nebo ojeté podle tvých požadavků. Vím, že tam mají svůj servis. Problém, že neznám nikoho, kdo by odtamtud auto koupil. Tedy až na pár řádků na internetu, nic víc. Zájem o koupi mám veliký. Někdo na netu doporučoval Auto Outlet v Praze. Tak uvidím. Tam nemají ale v nabídce GMC jen Dodge.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 12.04.2015  20:22

          « Re: Re: Pěkný, moc pěkný

          Tyhle firmy umí dosvést cokoliv, jak Auto Outlet, tak Impexta. To samé Denker či Caliber cars v Brně. Tak v Ostravě je komunita kolem amerik slušná, krom Impexty tam působí Cartime, který má servis na ameriky a prodej ND, je tam i tuším někdo ko opravuje automatické převodovky atd.

  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 06.11.2015  11:19

    recenze/fotky

    Zdar, díky za super recenzi velmi zajímavý káry... osobně bych ji nekoupil, ale o to s větším zájmem jsem ji přečetl! Celkově je mi tvůj postoj moc blízkej, protože taky se nejlíp necítím "jako jeden z davu" (přestože mám davovou Oktávku, ale to se tak prostě přihodilo ;-)).
    No, spíš jen prosba / nápad... přidat pár fotek... píšeš o kufru a supr originál Cadillac sadě... nechtěl bys to vyfotit... když už jste s polu ten rok? Ostatní to bude určitě taky zajímat ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 06.11.2015  18:28

      « Re: recenze/fotky

      Ahoj, nemáš zač. Od toho tu ty recenze jsou.

      Sadu co k tomu byla rád vyfotím, je to fakt pěkné a k žádnému jinému autu to nikdy nebylo :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 16.02.2016  11:25

      « Re: recenze/fotky

      fotky originál výbavy Cadillac přidány - olej Mobil vč. tašky s logem, druhá taška s logem vč. lékárničky, škrabky, rukavic a kladívka. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jozkazhor

    Jozkazhor 14.05.2016  19:53

    Ambientní osvětlení

    Ahoj Barri ,bylo by možné přidat fotku ambientního osvětlení interiéru za tmy? Nikde jsem toho moc nenašel, jenom pro zajímavost jak to svítí. Jinak super recenze :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 15.05.2016  20:48

      « Re: Ambientní osvětlení

      Udělám, ale otázka je co bude na tý fotce vidět. S bleksme to nebude ono, bez blesku to zas bude zrnitý....ale zkusím.

      Jinak díky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 17.06.2016  17:55

    amerika

    tak tu si fakt nikdy nekoupím. Ale bylo pro mě velmi zajímavé se o tom autě něco dozvědět z pohledu toho kdo těmto autům fandí. Fakt je že taková kára je u nás originální nepřehlédnutelná, majestátní a působivá.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 28.06.2016  09:20

      « Re: amerika

      Nikdy se nemá říkat nikdy a dnešní ameriky sou už velmi moderní stroje s podvozky laděnými na Nurburgringu apod. a s poctivými motory, pěknými interiéry a bohatou výbavou.

      Měl sem i dvě prémiové evropy, další půjčené tak můžu srovnávat
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 19.03.2018  11:47

    Prodáno

    hodně spokojených km novému majiteli
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 19.03.2018  12:59

      « Re: Prodáno

      a čo plánuješ kúpiť ? Konečne poriadne auto z EU , alebo ostávaš v "jú es ej" ? :-) (srandujem)
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.03.2018  14:25

        « Re: Re: Prodáno

        Plánuju zůstat v USA. Ještě potřebuju prodat Camaro a pak bude něco nového
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 21.03.2018  08:29

      « Prodáno

      koľko km si s tým spravil za dobu vlastníctva ?
      Poruchy , problémy ? Spotreba?
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 21.03.2018  18:16

        « Prodáno

        Měnil sem akorát zamykání víčka nádrže, jinak jen náplně, filtry, pneu. Spotřeba průměr 12-13, čistě Praha 16-18.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…