Recenze
Technické info
Přezdívka auta iV Rok výroby 2020 Koupeno nové najeto [km]:500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1400 výkon [kW]: 160 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.7 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 2.1
Popis vozu
Už dlouho jsem sem nic nepsal a přemýšlím, kde začít. Začnu tedy zklamáním pro čtenáře - auto není moje, bylo pouze zapůjčené na jeden den. Oslovil jsem místního dealera Škody, který se s iV chlubil na FB, zda je možné si ho zapůjčit na delší dobu, protože 15min jízda okolo salonu nemá žádný smysl, obzvláště u plug in hybridu. Obratem mi ze salonu volali, že to není problém a jediná podmínka je dotankovat, což jsem logicky respektoval.
Tuto recenzi píši z jednoduchého důvodu - už od představení Superbu iV jsem se zajímal o koncernovou technologii plug-in hybridu. Bohužel 99% testů Passatu se stejnou technologií je neuvěřitelně odfláknuté a informací je v nich opravdu málo, tento týden to předvedli i na tomto webu.
Tato textová recenze vychází z videa, které jsem s autem natočil a naleznete ho v recenzi.
Auto mi prodejce přes noc nabil a vyjížděl jsem tedy s plnými "nádržemi". Bylo ve výbavě Sport Line s pár příplatky. Výbavu bych hodnotil jako dostatečnou, až na pár zbytečných blbostí, které nedávají moc smysl.
Superb iV je jedním z kandidátů na nahrazení mé Audi A4 B8 3.0TDI, která má aktuálně 210kw a 600Nm a budu s ní občas srovnávat.
Exteriér
Superb po FL považuji za jedno z nejhezčích aut střední třídy na českém trhu. Překvapivě už není tolik nakopnutý jako neFL a tvary jsou elegantní a zároveň sportovně agresivní, jak je dnes módní. S přimhouřením oka bych se nebál vzhled Superbu ve Sport Line řadit do prémiové třídy. Auto bylo vybaveno matrix led, ale bohužel jsem neměl šanci je vyzkoušet.
Interiér
Vezmu to odzadu. Vzadu se nachází samozřejmě obří zavazadlový prostor. "Moje" auto mělo el. víko kufru, což je příjemná machrovinka, co mi v Audi chybí. Ložná plochá je stále obrovská, pouze se zvedla podlaha a zmizela rezerva. Místo jí je zde schránka pro nabíjecí kabely - jeden do 230V zásuvky a druhý mennekes pro nabíjecí stanice. K nabíjení se dostaneme později. Kufr samozřejmě nabízí všechny ty vychytávka ala háčky, svítilnu, sklopení zadních sedaček páčkou... Když je sklopíte, nesklopí se úplně do roviny. Pokud to vezmu z pohledu nouzového přespání, v Audi se sklopí stejně a spaní je bez problémů, takže fesťákovým testem iV prošel. Co se týče zvýšené podlahy, osobně mi to nevadí, v Audi ji máme taky zarovnanou s nárazníkem. Co mi ale vadí, je roletka, která se při úplném zasunutí zasune tak daleko k sedačkám, že menší osoba si určitě ušpiní kalhoty o nárazník. V Audi může vyjíždět nahoru, což je praktičtější.
Na zadních sedačkách je opět královský prostor, za sebe (176cm) si sednu s 10cm rezervou. Testovaný vůz měl vzadu jen informační displej a 12V zásuvku, nic víc. V příplatcích byly roletky na zadní okna za 5 000kč, což mi přijde zbytečné, za 5 000kč bych raději celý zadek zatmavil folií na nejvyšší možnou míru. Příjemným bonusem jsou úchyty isofix vzadu, rodiče pochopí.
Konečně jdeme dopředu, což je jediné místo, co mě v autě zajímá. Začnu sedačkami - ty jsou sportovní v kombinaci kůže a alcantara bez možnosti prodloužení sedáku (první mínus), kdy řidičova je elektrická s pamětí a spolujezdcova je manuální...cože? Proč? No ok, řidič musí mít ideální posaz, spolujezdec se tam nějak nakroutí, dejme tomu. Celkově mi sedačky moc nevyhovují, jsou to takové rovné lavice. Ani po 200km jsem se nedokázal "uprde.lit". Přítelkyni zase vadila nemožnost prodloužení sedáku. Prostě na sedačky v Audi se snadno zvyká a hůře odvyká.
Auto bylo vybavené multimediálním systémem Amundsen, který nabízí rozumnou nabídku funkcí. Z pohledu majitele 10 leté Audi to má tak nějak vše. Výbornou věcí je podpora !!bezdrátového!! Apple CarPlay, které fungovalo skvěle, až na jednu věc - zvuk občas přeskakoval, což bylo extrémně otravné. Kabel jsem nezkoušel (USB-C). Když jsem narazil na zvuk, tak auto nemělo Canton a bylo to znát. Už Canton nepovažuji za nic extra a Audi ho s prostředními repro (bez honosné cedulky) přehraje, ale tohle bylo peklo na auto s konfigurátorovou cenovkou přesahující milion. Na rádio Blaník asi ok, ale na hudební poslech fakt ne. Jinak navigace fungovala v pořádku a rychle. Objevil jsem jeden zásadní problém - ačkoli bylo auto vybaveno virtuálním kokpitem, neumělo na něm promítnout mapu, ale pouze šipky. Takže místo praktické funkce je to prostě jen cool, škoda. Příjemné bylo ale to, že umí ukázat název písničky a přebal alba z CarPlay. Virtuální kokpit nabízí několik druhů zobrazení, mě osobně nejvíce seděly klasické budíky s informacemi navíc. Informace uprostřed budíku se dá navíc nastavit. Tím pádem nemusíte mít v jednom budíku „nenastaven cíl navigace“, ale může tam být spotřeba, teplota…prostě hromada možností.
Samostatnou kapitolou celého systému auta jsou EV volby. V nich si můžete i nastavit plán, kdy se má auto začít nabíjet pro využití nočního proudu. Dost věcí je také možné ovládat přes mobilní telefon na dálku, včetně sledování vozidla, zapnutí topení/klimatizace, to jsem ale bohužel nevyzkoušel. Když se bavím o telefonu, nesmím zapomenout na jeden paradox - auto sice má skvělé bezdrátové CarPlay, ale nemá bezdrátovou nabíjecí destičku v místě pod panelem klimatizace (lze dokoupit), tím pádem sice nemusíte řešit kabely a připojení, ale za půl dne zmizí polovina baterie v telefonu.
Podvozek
Než půjdu na samotný pohon, chci napsat nějaké dojmy k podvozku. Opět budu srovnávat. Audi nemá žádný spešl podvozek, ale při jízdě se příjemně pohupuje svou zadní částí a přední náprava působí pevně a přilepeně na silnici. Superb je v režimu komfort (adaptivní podvozek) velmi, opravdu velmi pohodlný vůz a nebál jsem se přejíždět přechody na kopečku a zpomalovací boule bez ubrání plynu, to je všechno krásné. Jenže!…jenže je tak moc uhoupaný, že na rozbitější okresce se mi v autě dělalo špatně, což se mi jako řidiči nikdy nestalo. Auto je schopné se až podivně rozhoupat, což sice simuluju pohodlí, ale je to až moc. Navíc se citelně houpe i přední náprava, což mi moc nepřidává na pocit bezpečí a celé auto působí spíše jako velký offroad a ne jako kombi střední třídy. Při nastavení na sport podvozek citelně ztuhne a rány jsou slyšitelnější. Režim normal je pořád docela uhoupaný. Věřím, že po pár dnech bych si na to zvykl a asi to neřešil, ale pořád jsem měl dojem, že řídím Land Cruiser a ne Superba. Celé to umocňuje to houpání přední nápravy, které prostě z premiovek neznám. Abych to shrnul - pohodlí jako v Superbu jsem v autě ještě nezažil, ale je vykoupené silným houpáním. Nedokáži si představit, jet na místě spolujezdce, nebo nedej bože vzadu, to bych si nablil do futrálu po pár minutách jízdy.
Motor
Konečně to, co všechny u iV zajímá. Základní fakta jsou jasná - elektrických 85Kw a 330Nm, benzínových 115Kw a 250Nm, celkem 160Kw a 400Nm. Parametry jsou posazeny hezky mezi 2.0TDI a 2.0TSI, přičemž iV je levnější než 140Kw nafta. Jak to ale jede?
EV
Na EV při pomalé jízdě brumlá reproduktor, který jsem prvně považoval za zvuky pohonného systému, ale je to reproduktor. Je to takové brumlání jako když byste Mustangu nacpali tampony do výfuku. Jako proč ne, ale působí to vtipně, vlastně takový zvuk ala mašinka Tomáš. Nemám bohužel ověřené, zda to jde nějak snadno přes VAG/ELM vypnout, ale lidi dokáží vše. Mrkněte na video, je to tam slyšet.
A jak tedy jede na EV? Pro začátek je nutné říct, že auto netradičně i na EV řadí, nechová se tedy jako klasický EV bez převodů a pro akceleraci je občas potřeba počkat na zařazení správného převodu. Pro jízdu ve městě je výkonu opravdu dostatek, krouťák je velmi slušný a odezva na plyn je fajnová. Napojení na hlavní je naprosto bez problémů. Nezkoušel jsem doslova 0-100, prý je to HTPéčkových 16s, faktem ale je, že ten výkon prostě fakt stačí a spíše vás překvapí svojí pružností. Jede to podobně, jako starší 1.9TDI - suverénně, ale bez emocí a špičky. Na EV auto vždy startuje, takže idea Škody je taková, že nabijete baterku, vyjedete, ujedete papírově 62km na EV a pak se přidá benzín.
Benzín
Benzínových 115Kw a ještě smutnějších 250Nm vypadá opravdu jako nic moc. Kor když denně jezdím s 600Nm autem. Jenže…ono to prostě nejede blbě. Benzínový motor přijde na řadu na okresce a hlavně dálnici, kde se EV využívá minimálně a spíše nabíjí baterky. Pro bezpečné předjetí benzíňák stačí, sice bych si nedovolil předjíždět tam, co s Audi, ale stačí to. Prostě je to normální auto. Když to srovnám s 2.0TDI 140kw, jezdilo se mi s tím příjemněji. Hromady lidí se ofrňují nad tím, že se vybijou baterky a loď Superb bude mít jen 115Kw. Jenže 90% superbů ne silnici má 2.0TDI 110Kw…takže…tak. Navíc taková situace se nestane.
Hybrid
U benzínu jste si asi říkali, že motoru by měl pomáhat elektromotor, ale reálně to tak vůbec není. Pomoci elektřiny se dočkáte jen a pouze při stisknutí plynového pedálu až na podlahu a stisknutí toho tlačítka (je to cítit pod nohou). Bavíme se tedy o prudkém zrychlování. Opravdu velmi zajímavý zážitek je to, když předjíždíte na takové běžně zmáčknutí plynu, ale auto je moc pomalé, domáčknete plyn a přidá se elektrický boost a auto vystřelí. Asi jako když předjíždím s Audi a při předjíždění auto ještě podřadí a přidá. Celé to doprovází poměrně příjemná zvuková kulisa vytočeného benzínového motoru bez příkras. Velice nutné je říci, že auto má v baterkách vždy rezervu pro zrychlení s pomocí EV. Věřím tomu, že by se povedlo nějakým způsobem baterku vybít tak, aby už neměla dost kapacity na pomoc benzíňáku, ale reálně taková situace nenastane.
Hybrid ve městě
Ve všech kapitolách o hybridu se bavím o automatickém režimu hybridu a ne nabíjecím. Tady se to chová naprosto očekávaně - stojíte na červené, motor neběží, rozjedete se pomalu na EV a při plynulém zrychlování se kolem 20-30km/h přidá benzín. Pokud budete na plyn šlapat jemně, benzín se nespustí. Mezi semafory tedy lze „poskakovat“ jen na EV, ikdyž nevynutíte EV režim. Po puštění plynu nejdříve dojde na vypnutí benzínu a plachtění. Pokud auto začne zrychlovat bez plynu (jízda z kopce), začne rekuperovat a držím tím rychlost (jakoby brzdí motorem - EV). Pokud jedete z prudkého kopce, motor zůstane běžet a auto brzdí motorem a zároveň rekuperací. Každé šlápnutí na brzdu samozřejmě spouští rekuperaci. O ní ještě později. Stav baterie je stabilizovaný. Všechny ty rekuperace, vypínání motoru atd. řídí elektronika a nelze 100% předpovědět její chování, zda se motor vypne, zda bude rekuperovat apod.
Hybrid na okresce
Zde se chová auto podobně jako ve městě. Jedete 90km/h na tempomat a auto jede na benzín. Jakmile není motor potřeba, auto ho vypne a plachtí. Pokud plachtí z kopce, začne brzdit rekuperací a opět drží rychlost. To funguje nejen při tempomatu, ale i bez něj. Příjemná věc. Síla rekuperace se mění dle prudkosti kopce a auto se snaží +- držet rychlost. Jakmile potřebujete zrychlit a šlápnete na plyn, první impulz je elektřinou a pak naskočí motor a vrčíte dále. Občas auto jede chvilku i na EV, ale režim automatického hybridu jsem nezkoušel s plně nabitou baterií, spíše měla kolem 10%.
Hybrid na dálnici
Tady se z iV stává v podstatě benzínové auto, které EV využije pouze a jen při plné akceleraci. Při určitých podmínkách trochu nabíjí baterii. Málokterá dálnice má takové klesání, aby auto vyplo motor a nepovedlo se mi to nasimulovat.
Brzdy
Tato kapitola je velice důležitá, než se budeme bavit o rekuperaci a nabíjení. Brzdy totiž fungují pro mě osobně vážně divně.
1/3 pedálu je spuštění rekuperace, kterou auto slušně brzdí a nabíjí baterie. Odpovídá to síle brzdění běžného vozu. 2/3 je ale divná. Tam se sice zesílí rekuperace, ale brzdný účinek není tak silný jako u normálního auta, zesílí se jen minimálně. 3/3 - auto brzdí prudce a zastavuje. Celé to tedy působí tak, že iV brzdí normálně a pak až silně. Nemá takové to mezi, co běžně používáte při jízdě. V jakémkoli autě minimálně šlapu brzdový pedál až k podlaze, u iV to byla velmi častá nutnost a bylo to velmi nepříjemné. Připomínalo mi jízdu v Land Cruiseru, co měl brzdy před smrtí, bál jsem se každé krizovky.
Rekuperace
Takovou tu automatickou rekuperaci jsem již popsal, ale auto umí rekuperovat silněji dvěmi způsoby. První je režim B. Stačí ťuknout voličem automatu dozadu a z D na displeji se stane B. Dělá to to, že po puštění plynu auto velmi silně rekuperuje. Je to tak silné, že jsem se to nenaučil používat, jezdíte totiž potom stylem brzda plyn. Sílu této rekuperace lze ovlivnit plynovým pedálem. Když ho pustíte a auto začne silně zpomalovat, lze mírně šlápnout na plyn a rekuperaci omezit.
Druhou a lepší volbou jsou pro mě pádla. Levým (-) pádlem se logicky podřazuje, ale také tím sepnete silnou rekuperaci. Fajn při dojíždění do obce, kdy posledních 100m před značkou využijete na rekuperování.
Faktem je, že rekuperací nelze dosáhnout nějakých znatelných čísel. Nepovedlo se mi nabít ani na jeden km dojezdu. Ve městě to asi bude fungovat lépe, ale spíše tím omezíte spotřebu, než abyste auto doslova nabíjeli.
Nabíjení
Superb iV je plug-in, jinak řečeno hybrid do zásuvky. Nabíjet ho můžete, ale také nemusíte. Při provozu bez nabíjení je z něj takový klasický hybrid, ale zbytečně se připravíte o možnost mít vlastně elektromobil a baterie se bude pohybovat ve spodních hranicích %, bude to tedy takový klasický hybrid ala Toyota, EV bude používat jen na pošťouchnutí auta při rozjezdu a plném plynu. Doba nabíjení u EON stanice byla 3,5hod do plna. Je tedy velmi pomalé a iV jasně ukazuje, že ho máte nabíjet, když ho nepoužíváte - v práci a nebo doma. Rychlejší nabíjení by vyžadovalo chlazení baterie a na něj nebylo místo a peníze. Z domácí zásuvky je to prý kolem 6hod, nevím, nezkoušel jsem. Ještě k tomu EONu - super věc, snadné zapnutí pomocí appky, jenže se účtuje po minutách - 1.5kč za minutu. Snadným výpočtem zjistíte, že za 300kč ujedete 40km (mnou naměřený dojezd po městě a okresce) a 1km vás vyjde na 7.5kč, což je šílenost na úrovni americké V8 pod plným plynem. To se tedy vážně nevyplatí. Ale třeba mají majitelé karty nabíjení na kw, nevím, nezkoušel jsem. Co jsem doposud nevěděl, ale je to logické - nabíjecí kabel se v masce auta zamkne. Pokud neodemknete auto, tak ho nelze vyndat a pokud byste nabíjeli např. na sídlišti, škarohlíd vám nabíjení nezruší. Ale neměl jsem odvahu to s půjčeným autem zkoušet.
Další možností nabíjení je nabíjení při jízdě, které je nejrychlejší a nejméně ekologické. Toto nabíjení lze vynutit v režimu hybridu, kdy si nastavíte, jak moc se má baterie nabít. Auto pak tlačí elektřinu do baterek, kdykoli to jde i nejde. Faktem je, že po 15km jízdy po okresce s krátkým využitím režimu sport jsem nabil baterky na dojezd 8km. Můžeme se tedy bavit o nějaké efektivitě 50%, ale vztahuji to na jeden úsek silnice a jedno nabíjení. Pokud chcete auto nabíjet často pomocí motoru, je vhodné nad tím přemýšlet a nabíjení ovládat. Třeba po D1 je před Brnem od Prahy krásné dlouhé klesání, kde můžete nabít slušně baterku, ale nezvýšíte si zásadně spotřebu, ale to teoretizuji. Spotřeba při nabíjení je opravdu vysoká. Jízda po okresce s nabíjením mi dala spotřebu 11l/100km. Nutné je také říct, že na režim auto u hybridu auto nemá jako prioritu nabíjet baterii. Stále se naopak snaží snižovat spotřebu. Pokud byste mířili do bezemisní zóny, tak ačkoli byste jeli z kopce, je lepší nabíjení vynutit, sice poběží motor, ale baterie se bude nabíjet.
Teplota motoru
Ve spojení s tímto vozem se hodně diskutuje o tom, že pojedete 30km na EV, dáte plný plyn a auto vytočí studený motor. Zaslechl jsem zvěsti o tom, že by auto mělo motor nahřívat, pravda je taková, že to tak není a ikdyž motor zahřejete jízdou, následná jízda na EV motoru opět ochlazuje. Resp. motor chladne.
Spotřeba
Spotřeby uvidíte ve videu, ale ve zkratce - město 4.1 na automatický hybrid, okresky na automatický hybrid 5.5, dálnice jen na benzín 7.6 s tím, že občas nabíjel baterky, spotřeba EV na okresce kolem 19Kwh/100km. Spotřebu ve městě a okresce hodnotím jako velmi dobrou, na dálnici je to spíše průměr, 3.0TDI to umí za 7l, ale na okresce a ve městě žere více.
Režim Sport
Tenhle režim je tu přesně pro lidi, co chtějí být eco, mají rádi technologie, ale občas se chtějí projet, takže pro mě. V něm máte pod plynem stále k dispozici plný výkon EV a benzínu, auto umí být překvapivě velmi rychlé a ještě více pružné. Jakékoli nafouknutí turba eliminuje EV a po puštění plynu auto naopak velmi silně rekuperuje a energii zase vrací do baterií. To je vše super krásné a musím pochválit to, že převodovka se nepřepne do nějakého S režimu, vlastně ho nemá. Takže na režim sport lze jezdit i běžně po okresce, aniž by motor řval na „čtyřku“. Stále ale máte k dispozici plný výkon. Má to celé jednu vadu, pokud byste z iV chtěli mít na chvilku hotkombi a to je podvozek a náhon. Je to prostě předokolka, nad přední nápravou je lehký motor a baterky jsou vzadu. Výsledkem je tedy to, že přední kola stále hledají trakci a celé auto působí velmi, opravdu velmi nervózně. V zatáčce, ve které je Audi s těžkých naftovým V6 na čumáku poměrně jisté, iV odskakuje, přední kola se chytají asfaltu a jedinou „zábavou“ je to, že hledáte nějakou trakci a jistotu na silnici. Velká sranda bylo to, když jsem najel na okresku v cca 30km/h jsem dal plný. Auto do 95km/h hrabalo, resp. nemělo 100% trakci. Jinak řečeno, tohle je relativně silné auto, ale ne zábavné. Jeho zábavnost je spíše schovaná v tom, když si hrajete s plynem a sledujete, jak funguje hybridní systém.
Celkově musím uznat, že těhle hybridních 160Kw a 400Nm jede zatraceně dobře a zvykl bych si na to (na ten menší výkon, než má Audi). Za mě jeden lépe a příjemněji než 2.0TDI 140Kw. Nebál bych se tvrdit, že výkon je koncernově o něco vyšší.
Shrnutí
Pointou celé téhle recenze bylo odpovědět na otázky, které často padají v diskuzích a čeští placení recenzenti na ně nejsou schopní odpovědět. Více informací naleznete v přiloženém videu. Omluvte prosím minimum fotek, auto jsem fotil vlastně jen na IG, textová recenze neměla původně vzniknout a prioritou bylo video. Budu moc rád za jakékoli dotazy, ale věřím tomu, že odpověď na ně najdete ve videu.
Mít tohle auto 4x4, tak už je objednané.
Silné stránky
- spotřeba
- dojezd 40km na EV
- prostornost
- velmi dobrý výkon
- tichý a pohodlný provoz
Slabé stránky
- špatná trakce přední nápravy
- náhon na předek
- náhon na předek
- horší spotřeba na dálnici
- zvuk rádia
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Žádné. Vše fungovalo až na přeskakování zvuku u CarPlay.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Škoda Porsche České Budějovice - velmi ochotný prodejce. Auto je nabízené za prodejní cenu cca 880 tisíc, ceníkově asi 1 060 000kč.
Video s autem
Video, ze kterého vychází textová recenze.
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Škoda Superb iV PHEV
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 19.02.2020 14:52 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 19.02.2020 08:16 VII
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 19.02.2020 08:06 VII
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 16:18 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 15:13 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 12:31 JirkaVejrazka
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 12:29 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 12:18 JirkaVejrazka
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 12:13 JirkaVejrazka
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 12:01 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 11:48 VII
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 07:48 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 18.02.2020 07:31 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 18.02.2020 07:25 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 18.02.2020 07:22 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Konečně iV dojmy 17.02.2020 12:30 VII
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 16.02.2020 21:02 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 16.02.2020 20:06 JirkaVejrazka
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 16.02.2020 10:55 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 16.02.2020 08:53 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 15.02.2020 13:42 adamzprahy
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 15.02.2020 13:24 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 19:42 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 17:12 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 17:03 kesumb
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 16:58 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 16:37 JirkaVejrazka
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 16:22 Zetti
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 15:58 JirkaVejrazka
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru 14.02.2020 15:49 Zetti
Další vozy Škoda Superb
-
Škoda Superb (2021) Majitel: Technoid
Přidáno: 1.6.2021 629 Majitel 9.96 Uživatelé
-
Škoda Superb (2018) Majitel: poterienko
Přidáno: 1.10.2020 169 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Superb (2015) Majitel: Ámos Kl
Přidáno: 13.3.2016 4510 Majitel 9.70 Uživatelé
-
Škoda Superb (2015) Majitel: martin0102
Přidáno: 21.11.2015 98 Majitel 9.63 Uživatelé
-
Škoda Superb (2015) Majitel: zakkwylde
Přidáno: 26.9.2018 510 Majitel 9.54 Uživatelé