Jaguar XJ (2005)
30.7.2012Po osmi letech strávených za volanty tří amerických vozů sem se rozhodl pro změnu. Ta přišla díky výhodné možnosti prodat předchozí 300C do rukou…
Jaguar XJ (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 30.07.12 11:24
« Re: Střibrokůń
No jo, já stříbrnou taky nemusím, ale jaksi jiná barva zas jako tradičně nebyla k mání ani v Německu, ani tady.
A když byla tak za totální nesmysl cenu.
Ty kola sou vlastně kola z verze Daimler. Maj středový pokličky kde je vyražený part number Daimleru. -
Pekelná Micinka 30.07.12 11:15
« Střibrokůń
Pěkný kus hliníku. :-) Ta stříbrná mi nic moc neříká a kola by se hodila jiná, tyhle se mi líbí, ale ne ke stříbrné, spíš k vínové. Myslel jsem, že máš ty pětipaprsky, jak jsme se tehdy v nějaké diskuzi bavili... Ale i tak, je to Jag. :-) :yes: -
Atila_ 06.03.13 14:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier
Vstriky Denso nevydrzi o nic vic nez Bosch, ale za to stoji dvakrat az trikrat tolik, o cemz by mohli vypravet majitele D-CATu od Toyoty. Nevim jak ted, ale jeste pred nedavnem se prodaval nahradni vstrik Denso za lidovych patnact tisic korun. To uz fakt radeji ten Bosch, ktery se da repasovat a kdyz neda tak se da sehnat za pet az osm tisic podle typu.
Co se tyce vybavy zejmena vnitrni, tak na Nemce opravdu nikdo nema a konkretne Japonci jsou bezne deset let za nimi. Ja ted udelal vyberove rizeni na auto a v kategorii vybava dostali sto procent v hodnoceni pouze Nemci a jinak uz nikdo s tim, ze vetsina konkurence neprosla ani pres KO kriteria a krome Nemcu s odrenymi usima postoupilo do dalsiho kola jen Volvo S80 a Lexus GS, pricemz druhy ovsem ze souteze v zapeti ovsem vypadnul kvuli nepouzitelne navigaci. On ten pokrok ve vybavach automobilu opravdu prichazi primarne z Nemecka. Oni totiz Nemci narozdil od Japoncu se zamysleji nad otazkami ergonomie a obecne interakci mezi ridicem a strojem. Tohle Nemci neumi, to je narod robotu, ktery navrhne technicky kvalitni auto doplnene strasidelnymi ergonomickymi prohresky.
Každopádně cestovní komfort těchto aut z luxusní třídy je neskutečný, kdy člověk jede rychlostmi zakázanými na dálnici a má pocit, že jede ještě pod povoleným limitem a se spolujezdcem se baví bez zvyšování hlasu. Bohužel kultura za volantem u některých řidičů je na nízké úrovni. Nyní o víkendu jsem cestou na Ostravu od Lipníku na 3 proudu potkal většinu aut jedoucích v prostředním pruhu, kdy pravý byl volný (uprostřed rychlost 130, v levém 135 ...). Neříkám, že jsem nějaký pirát silnic, ale na to, že byl minimální provoz, tak tímto způsobem tito řidiči dokáží udělat pořádný špunt ... hlavně překvapivě tento styl jízdy aplikovali i hojně řidiči z D, u kterých by člověk předpokládal trochu té kultury na cestě, když jsou pověstní svými Autobahny