Recenze

9 Majitel

Hyundai i30 Comfort 1.4 CVVT 80kW

8.89 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai i30, foto 1 Hyundai i30, foto 2 Hyundai i30, foto 3 Hyundai i30, foto 4 Hyundai i30, foto 5 Hyundai i30, foto 6 Hyundai i30, foto 7 Hyundai i30, foto 8
Hyundai i30, foto 9 Hyundai i30, foto 10 Hyundai i30, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta icko Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:17100 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1396 výkon [kW]: 80 kroutící moment [Nm]: 137 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.6 maximální rychlost [km/h]: 187 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 415 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.3

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Miyamoto".

Motorove vozidlo bolo zakupene nove (13km) u AutoPalace Bratislava, i30 Crossover Wagon 1.4 CVVT, 80kW, 137 Nm vo vybave Comfort za podla mna velmi rozumnu cenu (mozno nie triezva poznamka, lebo som postihnuty kupou motoroveho vozidla v case najvacsieho boom-u, kedy aj 3 valce stali 500.000,-Sk a dnesne ceny su pre mna neuveritelne). Pri kupe boli na vyber v danej cenovej hladine len Skoda Roomster, Skoda Fabia Combi II (obe s motorom 1.6 77kW) (este mala poznamka, ponuku sme mali aj na Octavia Tour prvej generacie, ale investovat do zastaralej technologie nam prislo minimalne divne) a Chevrolet Lacetti SW (motor 1.6 80kW). Zial ani Renault Megane Grandtour ani Opel Astra Caravan III sa nam nevosli do danej cenovej relacie (aj ked tesne). Zato o Kia Cee'd SW, o ktoru sme mali veky zaujem, nemalo ani zmysel uvazovat po letmom nahliadnuti do aktualneho cennika. Auto je vyuzivane ako rodinne s percentualnym zastupenim 85% mestsky cyklus a 15% mimo mesto. Hold praca je praca. :-)))

Silné stránky

V case kupy najlepsi pomer cena/vykon/uzitkova hodnota (zaruka 5 rokov). Ale aby som bol objektivny, tak vyhody su nasledovne:
• pohodlie v tomto aute je naozaj super (komfort),
• sedadlo vodica je ako z rozpravky, pohodlne s vynikajucim bocnym vedenim a nie je problem cestovat aj dlhsie trasy,
• velmi tichy motor pri standardnej jazde,
• na dany objem neskutocne vykonny motor s velkou ochotou splnit priania vodica :-) (ale zakony fyziky ani on neoklame)
• audio sustava (ovladatelnost, USB, reprodukcia),
• priestrannost a to ako na prednych sedadlach tak aj na zadnych sedadlach,
• taky neutralnejsi vzhlad, co mne osobne vyhovuje,
• velmi pohodlne nastupovanie, vdaka velkemu otvaraciemu uhlu dveri,
• pomerne kvalitne spracovanie interieru,
• a dalsie, ktore ma teraz nenapada .... :-)

Slabé stránky

Najslabsou strankou je asi sprevodovanie, aj ked nie som strojny inzinier a neviem posudit vsetky aspekty daneho technickeho riesenia, vadi mi pri 130km/h 4100otacok za minutu.
Dalsie nedostatky:
• pri kratkych jazdach a jazdach v zapchach velmi velka spotreba,
• velka spotreba (opat :-() pri jazde na dialnici a pri zapnutej klimatizacii (myslel som si, ze pri automatickej klimatizacii bude mat auto mensiu spotrebu, ale prax ukazuje, ze to nie je pravda),
• vykon/tah pri zatazeni (tu platia z odseku "Silné stránky" tie fyzikalne zakony, zial :-(),
• vacsia hlucnost podvozku,
• dost plytky kufor (aj niektore hatchbacky maju hlbsie kufre :-)),
• tazkopadne nastavovanie smerovania ventilacie,
• divny material celneho skla, ktore je poskriabane makkou plastovou skrabkou (ohyba sa v rukach), teda bez pouzitia tvrdeho plastu alebo dokonca skrabiek s kovovou hranou,
• nechce sa mi tu rozpisovat az do podrobnych detailov, ale je niekolko veci, ktore su v standardne aj v nizsich triedach motorovych vozidiel a ich nizsich vybavach, ako napr. funkcia trojblik, nepochopitelne chybajuca LED kontrolka pre alarm, riadenie alarmu a podobne. A rovnako funkcne nedotiahnute komponenty ako naprikad nemoznost ovladat zadne elektricke okna z miesta vodica, ked je aktivovana detska poistka, nedokoncene sekvencne riadenie elektrickych okien (sekvencne ide len na strane vodica a len dolu), minimalisticky palubny pocitac, podsvietenie len niektorych ovladacich prvkov (hlavne v okoli vodica) alebo koberce nepokryvajuce celu plochu spodnej casti vnutra vozidla a dalsie.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis som si vybral podla ceny za hodinovu sadzbu a podla odporucania. Aj ked ide o lacnejsii servis ako okolite servisy, za to nie je zarovne aj najhorsi. Opat nie som schopny objektivneho posudenia, pretoze s predchadzajucim servisom pre inu znacku motoroveho vozidla som mal uz takmer pribuzensky vztah. :-)
Absolvoval som niekolko navstev servisu, ci uz montaz doplnkov alebo prehliadky (jedna pred zimnou prevadzkou a jedna povinna rocna prehliadka) a zatial som v celku spokojny. Akurat mi pripada, ze snad na jeden autorizovany servis a jeden pracovny den je viac automobilov znacky Hyundai ako je dany servis schopny zvladnut.
Predsa som si spomenul na jeden problem, montaz parkovacich senzorov. Mam ich v podstate od kupy motoroveho vozidla ale nejako to nefunguje ako ma. Senzor je podla mna nasmerovany sikmo dolu, co sposobuje falosne odrazy od vozovky, teda ked by som stal na prazdnom letisku, tak by senzory reagovali, akokeby za mnou stal Boeing. :-(

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

V pohode, striktne dodrzany princip, nas zakaznik, nas pan.

Doplnkova vybava

- parkovacie senzory
- mechanicke zabezpecenie vozidla
- doplneny alarm o standardne prvky ako senzory pohybu, polohy a LED
- trojblik
- disky z hlinikovej zliatiny

 


Další vozy Hyundai i30



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Sem tam nejaka mucha (zaradenie spiatocky a podobne).

praktičnost
10

Zatial som odviezol vsetko. :-)

prostornost
10
jízdní vlastnosti
10

May be. :-)

jízdní komfort
9

Az na tu hlucnost od podvozku.

provozní náklady
8

Troska som sa zhrozil cien servisnych prehliadok. Ale uz som v strednej triede. :-)

náhradní díly
9
výkon motoru
9

Na ten maly objem 1396cm3, velmi slusne.

spotřeba
7

Dufal som, ze to bude aspon troska korespondovat s udajmi od vyrobcu. V realite je to viacej.

hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Takhle kreslí justiční stráž! Sympaťák Vojta (35) vysekl Gotta a další slavné!

Takhle kreslí justiční stráž! Sympaťák Vojta (35)…

Nad jeho realistickými portréty známých osobností se vám zatají dech! A brada vám spadne znovu po zjištění, že…

Paulínu (80) a další seniory vykutálený »pošťák« připravil o životní úspory! Jak je lákal?

Paulínu (80) a další seniory vykutálený »pošťák«…

Čtrnáct důvěřivců o úspory okradl někdejší bruntálský pošťák Miroslav D. (40). Zbohatl o 2,5 milionu a k jejich…

 

iSport.cz

Návrat po 996 dnech. Vyhlížel jsem to, přiznal Kadlec. Málem dal gól

Návrat po 996 dnech. Vyhlížel jsem to, přiznal…

I FORTUNA:LIGA píše velké příběhy. Po 996 dnech se na její scénu vrátil Václav Kadlec – a hned v dresu Mladé…

SESTŘIHY: Kolaps Slovácka! Plzeň pálila šestkrát, slaví Sparta i Slavia

SESTŘIHY: Kolaps Slovácka! Plzeň pálila šestkrát,…

Slavia si po pohodlné výhře nad Teplicemi 3:0 udržela vedení ve FORTUNA:LIZE. Výhru Sparty nad Libercem trefil…

 

Reflex.cz

Fiala je premiérem, vláda nastoupí ještě v prosinci. Zeman začíná sérii jednání s ministry

Fiala je premiérem, vláda nastoupí ještě v prosinci.…

Předseda ODS a politolog Petr Fiala se sedm týdnů po sněmovních volbách stal předsedou vlády. Prezident Miloš…