Hyundai i30 (2008)
15.2.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "I30_Martin". Odkojen 5-tiletým studentským soužitím s Fiestou, kterou mi rodiče pořídili během mých…
Hyundai i30 (I30_Martin)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
jenik1 22.10.2011 09:41
« Re: Pekne.
No nevím, mně se vůbec nelíbí, nějak tomu chybí ty italské čisté linie. Je to takový celý křivý, hlavně ta záď. Jinak můj známý má Seed se stejným motorem 80 KW a z něho nešťastný. Největší zlo je prý nejvyšší točivý moment až v 5500 otáček. To je v běžným provozu úplně na nic. Takže motor vlastně je neustále podtočený a nepodává optimální výkon.-
sotomaior 22.10.2011 09:53
« Re: Re: Pekne.
design komentovat nebudu, to je věc názoru...a kamaráda se ceedem trochu umravni, největší krouťák u 80kW verze je cca 4500ot, když už při 2000ot je na cca 115Nm...a člověk má tedy dvě možnosti, jet na pohodu kolem těch 2-3tis otáček za spotřebu do 6l a nebo se trochu svézt a prohnat rafičku po otáčkoměru... a málokterý konkurent má tak dobře použitelný základní motor, jedinou vadou je, že délku kvaltů, hlavně 5tky nedomysleli...
-
-
escorpion 16.02.2009 11:21
prevodovka
Takisto radím spiatočku niekedy na dvakrát, ale to, keď auto je v pohybe a nie vždy ide zaradiť prvý prevodový stupeň je myslým normálne. Zatiaľ som sa s tým stretol takmer vo všetkých autách, ktoré som šoféroval.-
Poustnik 18.02.2009 10:30
« Re: prevodovka
No normální to asi není. Když chceš podřadit na náledí 3-2-1 a nešlo by to, tak to by mě omejvalo.....to je zajímavý poznatek...pro to jsou príma stránky macz....je fakt, e mě trochu fascinuje výkon 80kW z 1.4L motoru....zajímalo by mě, jestli vývoj půjde touhle cestou, vyšší výkony z menších objemů.....
Jinak Martine, máš asi jedinou i30tku se zadním náhonem, jak ti jdou drifty na sněhu?????? >:D Ať ti slouží! Hoj! -
-
-
"-- skrytý --" 16.02.2009 15:03
zvu te
cus, pokud jeste nejsi mezi nami tak supej na www.hyundaiclub.net ;-)
Tam najdes kupu info o i30 a nejen o ni ;-)
jinak s tou prevodovkou nam to taky dela, treba u obchodaku byva problem, kdyz si chci pri parkovani podradit az na 1. I 2 nam nejde podle mych predstav.
Zpatecka bez problemu, diky hclubu, kde jsem se docetl, ze staci malinko dyl zamcknout spojku :-) -
PeT-a (RSKa) 16.02.2009 19:41
krása
krásné auto i fotky.... :-) Moje auto méně "materialistických snů"....
Ať jezdí.... :yes: -
pitrys 22.10.2011 18:47
i 30
Největší slabina tohohle auta a potažmo i Ceedu je tenhle motor, jako u všech asiatů je výkon motoru vyhnaný otáčkama, proto v nižších otáčkách nejede a výrobce musí použít hodně lehký stálý převod v rozvodovce. Je dokonce lehčí než ve Fábii HTP, tam točí motor při 100 km za hodinu 3000 ot., tady 3200, jaké jsou otáčky při 130 si dovedete představit, se všemi důsledky na spotřebu. Bez šestky se tady neobejdete. Není divu, že Ceed od faceliftu používá pro lepší průběh toč. momentu "umírněnější" variantu 66 kW. Jinak si myslím, že je to dobré auto, snad možná někomu může vadit moc tvrdý modvozek jako daň za dobré jízdní vlastnosti a hluk od zadní nápravy.
Keby som niekedy isiel kupovat nove auto, toto by som mal urcite medzi horucimi kandidatmi. Avsak asi s vacsim objemom, u mna na velkosti zalezi.