Recenze

9 Majitel

Volkswagen Corrado 2.9i VR6

9.42 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Corrado, foto 1 Volkswagen Corrado, foto 2 Volkswagen Corrado, foto 3 Volkswagen Corrado, foto 4 Volkswagen Corrado, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta Corrouch Rok výroby 1993 Koupeno nové najeto [km]:157812 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 2861 výkon [kW]: 140 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.6 maximální rychlost [km/h]: 235 / 240 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 17 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.4 / 9.4 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Mattias".

Nemůžu říct že sem Corroucha koupil, mluvil bych spíš o adopci, néli dokonce o narození dítěte :o) A jak bych ho popsal? 4 kola, volant, dveře, okna, motor, převodovka a tak... No prostě nádhera...

Silné stránky

Jako nejsilnější stránku bych uved že tohle auto se narodilo dle mojeho názoru za zlatýho věku VOLKSWAGENu. Podle mě to byla doba kdy šlo hlavně o kvalitu a na ničem se nešetřilo, nic se nepodcenilo a vše se dělalo tak jak má a povětšinou i několikanásobně líp... A zlatým hřebem bylo právě Corrado... Korunní princ týhle automobilky... Nejen na svou dobu geniální motorizace, víc jak atraktyvní design, nadčasové řešení interiéru ale byl to hlavně sen... SEN který rokama přešel v absolutní KULT...

Slabé stránky

Co se slabostí týče, moc jich neni ale na druhou stranu jich je víc než dost... Bohužel tyto slabosti nejsou způsobeny konstrukčnim řešenim vozu jako spíš nešetrnym zacházenim... JÁ zatim můžu zaťukat, že je vše v pořádku... Jako hlavní a asi jedinou slabost bych uved že dost věcí je naprosto nesehnatelná záležitost, takže to musí řešit originál nový díl zakoupený ve značkovém servisu VW, což se značně prodraží. Ale na tom samozřejmě nikterak nešetřim.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Co se servisu týče, tak pravidelný servis si zajišťuju sám... Takže vše je pod bedlivym dohledem a vše se radši vyměňuje dřív než dýl... Naštěstí tím že Corro je pro mě mazlík, tak se podle toho o něj taky i starám. Celoročně je v garáži a za deště nejzdim, o sněhu nemluvě... Je to "víkendová" záležitost...

www.corrado-club.cz

Jen ještě pár řádků... Chci jenom říct že Corrada sem měl už 4, respektivě to o kterym tu píšu je moje čtvrté... Corrado neni auto na denní ježdění a to by si měl každej uvědomit. Pokud to pojmete jako "rodinný" auto na denní blbnutí tak jednou spláčete nad vejdělkem... Potřebuje péči a šetrné zacházení. Pokud mu tyhle dvě věci dáte, vrátí vám to stonásobně.... (jináč nečekejte tu u mě nikde hodnocení 10, páč nikdy neni nic tak dokonalýho aby se to nedalo minimálně ještě o jeden stupínek vylepšit, takže to nejvíc je dycky minimálně jeden pod))

 


Další vozy značky Volkswagen



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Zatim mě nikdy nenechalo ve štychu... Kam sem se rozjel, tam sem i dojel a v pořádku i vrátil... Ale co neni může být, ale doufám že ne...

praktičnost
5

Praktičnost je dost relativní pojem... Nakonec přeci i v Porsche můžete vozit brambory... Corrado je sporťák, a podle toho by se s nim mělo i zacházet... Ale bohužel do něj i ty brambory nacpete...

prostornost
5

Další relativní pojem a proto opět volim střed. Sou tam 4 místa. Při dobré vůli se tam i 4 lidi vejdou. Ale těm v zádu nezávidim. Ty "2 místa" tam sou v podstatě jen aby se neřeklo. U mě v Corru nikdy nikdo v zádu neseděl a dokud budu živ tak ani nebude.

jízdní vlastnosti
9

JÁ nikdy problémy neměl, je to myslim i dost o řidičovi... Když je špatnej řidič co předceňuje svoje možnosti, může sedět v sebelepšim autě a nic mu to nepomůže...

jízdní komfort
5

Opět volim neutrální střed... Ke sportovně loženýmu autu patří patřičnej podvozek, takže nízkej a tuhej... Ovšem může být i pohodlnej a vysokej...

provozní náklady
5

Tady je to už horší, vše si žádá své... Nemůžete mít auto za milion a čekat od něj provoz jako u Pola v litru... Na běžné poměry je provoz samozřejmě dražší ale ve své třídě je to naprosto v pořádku a JÁ sem spokojenej...

náhradní díly
5

A tohle je hlavní slabost... Díly prostě nejsou a když něco je, tak ne zrovna co člověk potřebuje... Člověk musí vědět kde se pohybovat aby měl aspoň něco, zbytek hold u VW...

výkon motoru
9

Tady neni co řešit, řeknu to jednim slovem a jednou číslicí- 190 koní...

spotřeba
5

Za výkon se platí... Asi tak no...

hlučnost motoru
9

6 válců je 6 válců, to musí bejt přeci slyšet, to je na tom ta nádhera....

kvalita sedadel
9

Kdo v nich seděl ví, že neni co řešit... Nádhera, jednim slovem nádhera...

brzdy
9

Zatím si nemůžu stěžovat, doposud sem zabrzdil všude kde sem potřeboval...

zavazadlový prostor
9

Tak ten tam je a jen čeká na to až se komplet celej osadí potřebnou muzikou... A co by ste v tom chtěli vozit jinýho, nákupy z Hypernovy?






Blesk.cz

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i doba grilování

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i…

Že grilování steaků je náročné? Omyl! Stačí dodržovat několik pravidel. Začíná to výběrem masa, přes marinování,…

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá skalka strašlivé tajemství? „Věřím, že ji zabil,“ řekla příbuzná

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá…

Jana Paurová je sedm let nezvěstná, zmizela ze dne na den. V jejím domě od tohoto pondělí znovu pracují…

 

iSport.cz

Kam s ním?! Ronalda nabízeli i Barceloně, řekl znalec a spustil bouřku

Kam s ním?! Ronalda nabízeli i Barceloně, řekl…

Cristiano Ronaldo do Barcelony? Tahle fotbalová spekulace se ve čtvrtek rozeběhla po internetu rychlostí blesku…

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali zbičovaná záda

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali…

Ve druhé etapě slavného Critérium du Dauphiné vládl po úniku na posledním kilometru Slovinec Primož Roglič, na…

 

Reflex.cz

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad íránským městem Chorramábád

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad…

K málo navštěvovaným částem Íránu patří provincie Lorestán. Právě zde přitom stojí největší íránský hrad Falak-ol-Aflak.

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se objímat s Rusem

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se…

V současné době žije necelých 20 procent lidí, kteří v dospělém věku zažili okupaci v srpnu 1968, od níž uplyne…