Recenze

9 Majitel

Ford Focus X -Fun 1,8TDCI 85 KW

9.61 Uživatelé

Hodnoceno: 12× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Focus, foto 1 Ford Focus, foto 2 Ford Focus, foto 3 Ford Focus, foto 4 Ford Focus, foto 5 Ford Focus, foto 6 Ford Focus, foto 7 Ford Focus, foto 8
 

Technické info

Přezdívka auta Fofík Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:76000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1753 výkon [kW]: 85 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.8 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 503 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tomasontomik".

Rodinné stříbro vybíral sem a skončil u Focuse,díky tomu že Škodovka ještě loni byla tak nechutně předražená, že za ty peníze ,bych měl vykleštěnou Fóbii kombi a tu už sem jednou měl,ale hatchback.Chtěl sem auto na LPG i bych ho sám předělal jenže FII a motor 1,6 není uplně ideální na tuto přestavbu .Kůli spotřebě a časté jízdě na dálnici sem skončil u nafty.Tenhle kousek sem si vyzvedl v Jihlavě od fa. Eurodiesel .Komické ,jako každý sem chtěl 1,6 TDCI a skončil u 1,8TDCI .Autí jezdilo ,jako služebák pro německé dráhy .Vůz má tedy litinový blok motoru a dva ventily na válec a piezo elektrické vstřikovače Siemens R4 OHV 8V .Kroutící moment 280/300nm má funkci overboost umožňující krátkodobě krouťák zvýšit na 300 dobré na předjíždění.Auto plní Euro IV má turbodmychadlo s naklápěním lopatek řízené elektroservomotorem .Kompresní poměr je 17,2:1 ,maximální rychlost je 190km/h,zrychlení z nuly na 100km/h za 10,8 a spotřeba udávaná 5,2 já sním jezdím v průměru za 6,24.Fordíkovi sem hned loni pořídil nové botičky alu kola Dezent F a pneu Dunlop Fastresponse 205/55 r 16.Zatím sem neměl žádnou závadu klep klep ,jen lehce píská zřejmě turbo při studeném motoru a po zahřátí většinou zmizí.Auto drží jak přibytý ,jen je třeba umět s ním jezdit litinový agrgát nepatří k těm lehčím a tahá předek ven ze zatáčky to samé platí s motorem je to hrubián s drastickým zátahem a musíte se ho naučit krotit,jinak se ztratíte v turbodíře nebo někde jinde lol.Autí má výbavu X-Fun dle mě je to výbava pro služební flotilu.Má tedy jen rádio 5000c na kazety .Mě je to teda jedno ,protože poslouchám jen rádio,ale vůz má ESP ,vyhřívané zrcátka elektricky ovládáná a manuální klimu , 6X airbag. Podvozek největší plus auta ,jak ho nazívají ?motokára v kombíku ,lze se se pobavit s ostatními auty v zatáčkách co Focus projede ostaní končí mimo silnici .Což si vybírá svou daň v hlučnosti zavěšení kol podvozek je tvrdší a od kol se přenášejí rázy do kabiny takové buch buch .Takže 16 kola v tomto směru se jeví jako dostatečné . Recenze není ještě úplná budu doplňovat díky za pochopení.

Silné stránky

Pružný motor,pasivní bezpečnost dobrá spotřeba ,spolehlivost aut Ford Focus motor má zasebou tak dlouhý vývoj od Fordu Sierra ,že by měl být velmi spolehlivý.Podvozek etalon třídy opravdu drží .Řízení je špičkové s tím autem je radost řídit a kolikráte se těším ,kdy spolu vyrazíme polikat kilometry :-)Ceny náhradních dílů a oleje.Patří k nejbezpečnějším vozům ve své třídě.Ceny ojetin sou velmi příznivé.Auto má tuhou karoserii a kvalitní dílenské zpracování no jo Němec.Řazení je taktéž na dostatečně kvalitní úrovni.Vynikající jízdní vlastnosti, víceprvková zadní náprava .

Slabé stránky

Podvozek je opravdu hůře odhlučněn ,sluneční clony uprostřed žádná vlastně není ,občas vrže kufr nebo roleta kufru ,motor potřebuje na rozjezd více plynu(turbodíra) ,více otáček než je obvyklé ,ale de o zvyk.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

servis 2X porucha žádná ,diagnostika po 20000km bez závad kámen my spadl ze srdce
Tak doplňuji stav vozu po překonané hranici sta tisíc km.Focus šlape zatím bez závad a starty i v mrazech na poprvé.
Nutné bylo vyměnit brzdové desky všechny a kuli zvlněnému kotouči i přední kotouče.Kvalitu hluku zadní nápravy vyřešili nové tlumiče Kayaba.Problém s jejich montáží mě velmi překvapil.Na jednom místě mě odkázali kamsi jinam,že prý neoriginální tlumiče montují v kuchyni či c.Marže z originálních dílů je nechutná stejně jako servis Fordu v Praze platit 9000kč za prohlídku s výmenou oleje nebudu.Tlumiče mi nakonec vyměnili za barákem za 600 bez daně :-).
S autem 100% spokojenost.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

prostě sem ho koupil a jel ,pan Musil byl příjemnej .

 


Další vozy Ford Focus



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
8
hlučnost motoru
7
kvalita sedadel
8
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Moje výpověď je neplatná, ohradil se exšéf Národní galerie Fajt. U soudu ostrouhal

Moje výpověď je neplatná, ohradil se exšéf Národní…

Moje květnová výpověď je neplatná, bouřil se bývalý ředitel Národní galerie a obrátil se na Obvodní soud pro…

4 tipy, jak ušetřit na internetu díky Tipli

4 tipy, jak ušetřit na internetu díky Tipli

Zajímá vás, jak nakoupit v oblíbeném e-shopu levněji než kdy dřív? Potřebujete se zorientovat v množství…

 

iSport.cz

Trpišovský: Výkon na úrovni top týmů. Bürki měl zákroky z jiné galaxie

Trpišovský: Výkon na úrovni top týmů. Bürki měl…

PŘÍMO Z DORTMUNDU | Mlelo se to v něm. Trenér Slavie Jindřich Trpišovský byl po porážce v posledním zápase v…

Všichni ví, kdo je Slavia! Nesmáli se nám, zářil Tvrdík. Pražany ničila „zeď“

Všichni ví, kdo je Slavia! Nesmáli se nám, zářil…

Odjíždí s nepříznivým výsledkem, ale zároveň se ctí. Slavia ve svém posledním utkání v Lize mistrů prohrála na…

 

Reflex.cz

Benešovskou nemocnici paralyzoval počítačový vir. Obnova provozu může trvat týdny

Benešovskou nemocnici paralyzoval počítačový vir.…

Provoz benešovské nemocnice ochromil počítačový kryptovirus, který v noci na dnešek napadl nemocniční počítačový…

Tak jde čas s americkým snem: Fotografka zachytila, jak se za 20 let proměnila střední třída v USA

Tak jde čas s americkým snem: Fotografka zachytila,…

Fotografka Beth Edwardsová začala na svém časosběrném projektu pracovat v roce 1997 ve městě San Carlos…