Ford Focus (2005)
19.4.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tomasontomik". Rodinné stříbro vybíral sem a skončil u Focuse,díky tomu že Škodovka ještě loni byla tak…
Ford Focus II (tomasontomik)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
sir 21.04.2009 11:48
« Re: nafta - benzin
Mam sluzebni Focus 1,6 TDCI (tedy i pro soukrome ucely) vybiral jsem si ho sam, jen byl stanoven cenovy limit. Verze rok 2005, od te doby najeto 118 tis.km Jedina zavada pri 40 tis. trhlinka v "trubce" co vede k turbu - tahalo to falesny vzduch . Vymeneno v zaruce - subdodavatel pro Ford uz udelal upravu toho to kusu. Jinak akurat vymena zarovek. Celkove k auto velka spokojenost, jen na me je 90 kobylek malo, kor na dlouhe cesty - hodne predjizdeni v horach atd. Jezdim defakto porad pod plnym plynem a tudiz spotreba je kolem 6 l. Za to kdyz jedu se dovolenkovat. Napriklad trasa skrze Rakousko cca 800 km jedna cesta - spotreba 4,8 l Nedavno jsem jel na vikend do Lazni do Madarska. Jel jsem na spotrebu..a cely vikend jsem se pohyboval kolem 3,8l :D:D Samozrejme ze jsem enpresahl rychlost 110km/h a nemel pustenou klimu.-
Nicco 21.04.2009 14:35
« Re: Re: nafta - benzin
Dik za info. Som bol zvedavy na skusenosti po 100.000km. Asi tie diskusie na internete, to su iba ti, co sa im fakt nieco pokazilo. Komu to funguje, ten to neriesi.
Samozrejme, ze v pripade, ze mi auto kupi firma a bude platit servis, tak beriem naftu. Tam nie je o com. Dobre si vybral.-
sir 22.04.2009 08:32
« Re: Re: Re: nafta - benzin
Presne tak..kdo je spokojeny tak nema potrebu moc psat...me se taky nechtelo, ale prijde me to trosku skoda. Jinak doma u rodicu je uz pate Mondeo a kazde z nich nez slo pryc melo pres 170 tis nalitano. A po poslednich dvou dieslech jsme se vratili opet k benzinu 2,5T ..famozni...jen potom co je clovek zyvkly na spotrebu dieslu je tady jak v jinem svete >:D
-
-
-
-
"-- skrytý --" 20.04.2009 21:03
nafta-benzin
Ano může se tostát zatím máme spolu naběháno 2000km .Čerstvě sem po diagnostice bez závad .Peizo Siemens sou velmi dobré vstřiky ,ale a ni jim určitě nepomůže naše blbá nafta snažím se jezdit na topq a Vervu zásadně používám VIF aditivum.Setrvák Ahoj,může odejít ,ale je třeba si uvědomit že to auto mělo 57000km a já za něj dal 250 tisíc v tý době stáli všechny o 30-45 víc .Tím řikám jestli odejde setrvák zaplatím ho a budu jezdit dál to auto sem koupil na 5let a hlavně kuli dálnici a X ročně jezdím D1 na Vysočinu naposled za 6,2 a jel sem 140 dálnice ten krouťák je super.Tu 1,6 bych bral ,ale jen novou nebo hodně málo jetou filtr DPF a další věci sou další složitosti již tak komplikovaného motoru na údržbu že ojeté ,je časovaná bomba, bez jasného a garantovaného původu nee.Zatím spokojenost-
Nicco 21.04.2009 14:43
« Re: nafta-benzin
Ano suhlasim, ze ked som kupil ojete auto, tak mi nieco zvysilo aj na opravy. Len s tym asi musi clovek pocitat, ked si vybera benzin-nafta. Teda nie len porovnavat ceny benzinu a pocitat s nizsou spotrebou, ale aj ratat s aditivami a moznymi opravami. ked sa pokazi, dam opravit, neriesim to. Len niekedy zamrzi, ked ide clovek s rodinou do Chorvatska a v Slovinsku mu odidu vstrekovace. Je noc, dieta v aute, auto nabalene po strechu.
Kto ale nabeha vacsi pocet km, tak asi nema na vyber.
Snad za par rokov budu hybridy aj v peknych autach a nebudu tak strasne drahe.
Nech ti auto sluzi.
-
Tiez som kupoval FoFoII. Mali na vyber 1.6tdci a 1.6 benzin.
Dlho som rozmyslal, previezol som sa v obidvoch. Nakoniec som zo strachu pred poruchami a z dovodu maleho rocneho najazdu zvolil benzin.
Moj nazor po prevezeni sa. 1.6 benzin je taky slabucky motorcek pre kludne povahy co nejazdia na dialnici, ale hlavne za mestom a trochu v meste. Je prijemnejsi na radenie a mackanie spojky. Ma tichsi a jemnejsi zvuk.
Diesel je hrubsi, ma tuhsie radenie a dlhe gumene pedale. Ale ten zaaaatah na dialnici, to je parada. 130kmh a 2500 otacok.
Benzin ma na 130 4000otacok. Nafta je proste na to, ze ju nastartujes a ides 300km, potom mas prestavku a zase ides 200 km. Ziadne tu 1km, tam 100m, potom stop, potom semafor. Potom vypnut motor a zase hned startovat.
Ked idem dlhu trasu bez dialnic spotrebu mam 5,3-5,6 benzinu. Idem ale najviac 110 a radim casto a velmi netocim. Kludna jazda
Ak by v tedy nebol diesel o 30tis drahsi tak mam asi PSA 1.6 hdi/tdci.
Sam som zvedavy, ako sa ti bude darit. Samozrejme nikomu neprajem ziadne poruchy, ale nieco som precital o Focusackych a Mondeackych dieseloch. Zda se, ze dvojhmotovy zotrvacnik je tutovka na vymenu skor ci neskor. Su ludia, co ho menili pri 40.000km. Vstrekovace asi zalezi od nafty a jej mazivosti. Ale asi tiez maju z principu svoj horizont pod 100.000. Dalej tu mame este ERG ventil, zhavice, palivovy filter a vahy vzduchu a ano - turbo.
Neviem, ci to vidim prilis cierne. Ja som sa bal nafty a mozno som urobil zle, ze som ju nevzal. Mono niekto odpise, co ma skusenosti vacsie s benzinom a naftou. Ja som zatial urobil iba 3000km.
Tiez mi prode, ze TDI je sice zaostalejsie oproti CR, ale menej poruchove. Tak neviem.