Ford Focus (2010)
29.11.2010Auto od 13.5.2011 už nemám, ale i přesto bych tady rád recenzi na něj zachoval, pro ty kdo by o tomto autě něco chtěli postudovat... Čtenáři MACZ,…
Ford Focus II (Mates81)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Hezká recenze 30.11.2010 08:20 Ušín
-
nepomlouvej 30.11.2010 09:48
Mirasr
-
Re: nepomlouvej 30.11.2010 10:19
Mates81
- Re: nepomlouvej 30.11.2010 16:07 Mirasr
- Re: Re: nepomlouvej 01.12.2010 11:36 dr.biker
- Re: Re: nepomlouvej 05.12.2010 21:42 vrkuboy
-
Re: nepomlouvej 30.11.2010 10:19
Mates81
- Dobrá zkušenost 30.11.2010 10:33 Hurvajz
- Recenze je typu - konečně nové fungující auto - 30.11.2010 10:40 Poustnik
- povedená recenze 30.11.2010 15:39 tai
- Diesel 30.11.2010 16:47 štíreček1
- ford je mord 01.12.2010 12:17 gagarin_cccp
- FORD je LORD 01.12.2010 17:01 The Stig Driver
- Spotreba 04.12.2010 22:50
-
hrozná recenze 05.12.2010 10:28
kexxik
- Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:03 Ronault.
-
Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:25
Mates81
-
Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:30
Ronault.
-
Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:43
das_autos
-
Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:57
Ronault.
- Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 14:47 The Stig Driver
- Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 14:53 Mates81
-
Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 16:14
das_autos
- Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 16:39 Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 17:59
štíreček1
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 18:05 Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 18:30
das_autos
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 19:57
štíreček1
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná re… 05.12.2010 20:49 Mates81
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná re… 06.12.2010 17:25
das_autos
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozn… 06.12.2010 18:17
Ronault.
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: h… 06.12.2010 19:41 štíreček1
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: h… 07.12.2010 16:05
das_autos
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 16:23
Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 16:39
das_autos
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 17:51
Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 19:26
štíreček1
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 19:53 das_autos
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 19:59
Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 20:31
štíreček1
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 21:33 Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 20:31
štíreček1
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 19:26
štíreček1
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 17:51
Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 16:39
das_autos
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 07.12.2010 16:23
Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozn… 06.12.2010 18:17
Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 19:57
štíreček1
-
Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:57
Ronault.
-
Re: Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:43
das_autos
-
Re: Re: hrozná recenze 05.12.2010 13:30
Ronault.
- Gratuluji :o) 06.12.2010 11:00 sir
- Nastavení sport, comfort, standart 08.12.2010 23:09
- Spotřeba a hlučnost 15.12.2010 21:31 Ronault.
- Osvětimany 23.01.2011 22:16 The Stig Driver
-
Spotřeba 12.05.2011 16:00
Mirasr
- Re: Spotřeba 14.05.2011 19:01 Mates81
-
Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Polska? 22.05.2011 14:01
Mates81
-
Re: Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Polska? 22.05.2011 14:13
Ronault.
- Re: Re: Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Polska? 22.05.2011 15:25 Mates81
-
Re: Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Polska? 22.05.2011 14:13
Ronault.
- Jak snadno se člověk stane modelem - vidím vystavené svoje chlup… 28.06.2011 17:20 Poustnik
-
Ušín 30.11.2010 08:20
Hezká recenze
Konečně po delší době pěkná recenze, tohle auto s benzinovu 1.6 je jedním z mojich favoritů na nástupce felicie :-) -
Mirasr 30.11.2010 09:48
nepomlouvej
Náhodou mě thalia nevrže, do kopce po dálnici drží 150kmh i v 5 lidech bez klimi, interaér je sice hrůza, ale nevadí mi, motor super tichej a výkon na 1,2 akorát. Po dálnici ve 130kmh spotřeba 6.5 litru ne 11. To žerou fábie. Mám najeto kolem 42 000km s thalií a bez poruchy. Kdyby měla klima neměnil bych (zbytečný utrácení dokud jede) ale budu chtít něco lepšího(jako bezpečnostní výbavu a motor na delší cesty a lepší sedačky). Třeba megana grandtoura nebo clio grandtour. Tenhle focus se mi líbí, projel jsem se v 1,6 benzínu, horší kravál ten motor už dělat nemohl to bych přirovnal i k favoritu. Síla taky nic moc thalie jede podobně ale hlavně potichu a úsporněji. A nafta je pro mě zbytečná zas tolik nenajezdim. Vim že forďácký nafty si lidi moc chválí. Zaujali mě i TSI motory nejlíp VW Golf. Hodně šťastných km přeju :yes:-
Mates81 30.11.2010 10:19
« Re: nepomlouvej
No myslím to samozřejmě trochu i s nadsázkou :-) O thálii jsem psal, že motor 1,2 byl super, jenomže, prostě Renault motory jsou ideální pro lidi co najezdí relativně málo kilometrů, já najezdím 2000 týdně, čili opravdu to dostávalo zabrat, a to prostě Renault motory nejsou schopny vydržet :'-( No a věř tomu, jedenáct si to v pohodě bralo >:D-
Mirasr 30.11.2010 16:07
« Re: nepomlouvej
No každej má svoje zkušenosti a vim že záleží kus od kusu jaký to auto je. Sice nevim jak ses dostal na 11 litrů to snad ani nejde, jel jsem z německa 250km rychlostí 150kmh celou cestu a pak dalších 200km po městě a asi 150 mimo za 6,5l. A v zimě si ještě o víc jak 7 litrů neřekl renault a to jezdim denně i 3 km do práce a zpět. Jinak ročně najezdim těch 17 000km to je na tenhle motůrek ideální si myslim. Toho focuse bych vzal taky v naftě těch 66kw by i stačilo ale plánuju to tak za rok a jestli bude novej focus tak do něj bych nešel :no:-
-
Stefič 01.12.2010 10:08
« Re: Re: Re: nepomlouvej
asi takhle. Taky jsem mel Thalii, jezdil jsem i Citroena a jedna vec je proste bez diskuze - francouzska auta stoji za *. Bez vyjimek. Elektronika nespolehlivá, nekvalitni jizdni vlastnosti, laciny interier. Proste setreni, kam se podivam.
Jinak ja mel motor 1,4 a tvoje tvrzeni, ze motor v 5 lidech drzi 150 i do kopce je absolutni nesmysl. Tyhle motory jsou zname tim, ze jsou velmi citlive na obsazenost vozu. Kazde zavazadlo, kazdy clovek je citit. Pri jizde po D1 splnym obsazenim vozu jsem casto rad, ze jsem do kopce na 4ku vytocil motor na 120. Pri jizde rychlosti 150 uz si mi motor bral nad 8l.-
Poustnik 01.12.2010 11:04
« Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
Takováhle argumentace je taky na píp. Napiš konkrétní auto a výbavu, konkrétní motor. Náš Peugeot 207 má rozhodně interier nejlepší ze všech malých aut, co jsme si projeli, nežli jsme ho vybrali. To, že jsi asi jezdil v nějaké social edici, je jiný problém. >:D-
Stefič 01.12.2010 12:15
« Re: Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
ok, tak teda měl jsem Citroen C4 jako služební a najezdil jsem s tím pekáčem docela dost. Firma mi ho koupila taky jako benzín 1,6. Motor je celkem s dostačujícím výkonem, ale pokud jsem jel po dálnici s tempomatem nastavenym nekam lehce pod 150, žralo to 10l. A to je na takovéhle auto docela dost. Se Zafirou jezdím o 0,5 litru méně a to je auto o 300kg těžší. JInak co je děs a běs je neskutečně nepřesné řazení. Dál zpracování interiéru je doslova tragédie. Po 30.000 začaly vrzat dveře i přístrojovka. V servisu bez odezvy.Odkládací prostory jsou také kapitola sama pro sebe. Je jich tam mraky, ale do žádného se prakticky nic nevejde. Kufr je dobrý tak na malý nákup. Pár igelitek, karton mléka a je narváno. Posilovač silně přeposilovaný, kontakt řízení s přední nápravou prakticky žádný. Takže nějaká sportovní jízda přináší opravdu jen minimum pozitivních zážitků. Takže podle mého názoru je tohle silně nepovedené auto a za 500.000, za které se původně prodávalo si mohl koupit snad jen blázen. Ono vždycky je dobré se zeptat, jak je možné, že auto v takové výbavě je o tolik levnější než všechny konkurenti? Kde soudruzi z Francie ušetřili? Nikomu tenhle názor nenutim, je to jen moje osobní zkušenost. Jenom doplnim, že pořizovací cenabyla asi 420.000,- Coz mi teda sociální nepřijde-
Poustnik 01.12.2010 12:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
O.K. Však teď tady přibyla recenze na novou C4 a tam jsou přesně tyhle argumenty. Za 300 000 nebo za kolik to teď prodávají je to príma auto. Ale Citróny já vůbec neznám.Řídil jsem jen jeden,C3, asi 15 minut. A ten je z papíru.))) Viděl jsem, jak C3 má po relativně malém ťukanci hnuté všechny sloupky, to jsem čučel. :-)
-
-
-
Mirasr 01.12.2010 11:51
« Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
pozvy lidi a klidně tě zdarma povozim stopadesátkou do kopce v 1.2 jinak ti to asi nedokážu to je jasný že si budeš mlejt svoje když si nejel s timhle motorem. 16Ventili se skvěle vytáčí a ve svých otáčkách pak drží, Samozřejmě rozjet do kopce už je něco jinýho to je opravdu záhul ale jet po rovině rozjet to a pak jet těch 150 do kopce tak to drží a pod nejde ale ani nahoru. A s tou spotřebou je jasný že třeba při 150 žere 8 nebo 10 ale tim ježděnim po městě nemam až tak těžkou nohu tak mi to dalo tenhle průměr 6.5l na 100km. Jinak francouzská elektronika je čínská přesně jako v mazdách i pár německých autech atd, koukni na řídící jednotku bude tam made in china. U ty elektroniky se sere jen to že oxiduje toť vše,jen najít kde a očistit. Jízdní vlastnosti lepší než jiný auta a prostě to neni sporťák je tam opravdi jen 1,2 motor bože co tu lidi čekaj za stovku Lambo? A to že je thalie nejlevněší auto bych teda luxus taky nečekal, jestli někdo jo tak je magor-
-
Mirasr 01.12.2010 18:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
Já myslim že tenle focus ja za 300 000kč benzin se solidní výbavou auto úplně akorát. Až za rok budu kupovat nový autíčko plánuju s cenou kolem 400 000Kč tak nad thalii se stejně nikdy neošklíbnu je to super auto a někomu stačí a basta ;-)
-
-
-
-
Mirasr 01.12.2010 11:43
« Re: Re: Re: nepomlouvej
Je to 16Ventil nejsem blb abych tohle nevěděl. Vidiš i ostatní davaj za pravdu 4 válce 1,2 jsou super autíčka. 11 litrů to bys musel mít velkou díru v nádrži a nebo fakt blbej kus, možná zkus povolit ruční brzdu než se rozjedeš to taky pomáhá jak při rozjezdu tak spotřebě :-) tenhle focus dynamikou taky extra neoslní když má zrychlení na 100kmh jen o 0.4s lepší a jede o 7kmh víc. Ale pružnost bude určitě zase lepší.
-
-
-
dr.biker 01.12.2010 11:36
« Re: Re: nepomlouvej
Nepomlouvej Renault, ty se divíš že na těch renaultech něco odchází? Chápu, že nějaký zmetek z výroby se občas naskytne, ale v tvém případě to bude spíš způsobeno špatným zacházením a střídaním řidičů ne? Vždyť takový motor se nemůže říct o 11 l/100 km a to předpokládám, že jezdíš většinou sám. Buď jezdíš jako prase nebo máš děravou nádrž! Naše Punto 1,2 8v v plném obsazení i s plným kufrem si vezme na D1 na Prahu, což je do kopce max. 8 litrů a to jedu pořád kolem 130 km/hod, pokud nejedu po dálnici tak spotřeba klesá až na 5 litrů při dodržování předpisů.
Jinak z Renaulty mám jen dobrou zkušenost, otec najezdil na Laguně r.v. 99 celkem 250 tis. bez vážnějších závad a poruch, kamarád má Scénika r.v. 98 a taky v pohodě. Jinak v autoškole jsem jezdil s Cliem 1,2 16v a ten motor byl docela svižný.-
Stefič 01.12.2010 12:30
« Re: Re: Re: nepomlouvej
já když jezdil v autoškole, tak mi svižná připadal Felicia 1,3 na plyn... >:D Osobně nemám s Renaulty zkušenost vyloženě špatnou. Ono obecně u francouzských aut se mi nikdy nic až takvážného nestalo. Byly to jen drobnosti. Ale objevovaly se neustále. Jednou přestal fungovat tachometr a pak zase naskočil. Pak zase blinkry...Prostě pořád takové nějaké maličkosti, které vyloženě obtěžují. Navíc ať se automobilky profilují, jak chtějí, vyrábějí prostě jen low-end. Na dnešní standard se problému u francouzů objevují příliš brzo -
"-- skrytý --" 01.12.2010 14:52
« Re: Re: Re: nepomlouvej
Tak tady musím reagovat ..... neznám to auto ale auta 1.2 pokud se s nima jezdí na dálnici 130 km/h a víc tak nežerou žádný 5.5 nebo 6 a tak to je naprostá blbost, ty těch 10 až 11 si klidně vezmou protože ten motor .....jede na plnej výkon......
To nějakej 3 litr když pojede stejnou rychlostí tak si vezme třeba jen 8 když má člověk klidnou nohu ale tady ty malý odsahy ...žerou jak prase když se jede rychle a to mi nikdo nevymluví ....... :-)
Ted mě tady asi někdo ukamenuje ...... >:D jak jezdí ve 150 km/h za 5.5 ...ale má zkušenost je taková .... ;-) ;-)-
Mirasr 01.12.2010 18:16
« Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
I v testech maj v thalii při 130kmh spotřebu 7.8l a prostě ne celou nádrž i s městem a mimo mi to udělá průměr 6.5. Jinak rekordní spotřebu jsem měl 5.25l na 100km při 500km dálnice a 250km mimo město a 50km ve městě bylo to v létě. Po tý dálnici jsem si jel asi 300km 120kmh a 200km jsem jel 150kmh. Jinak jsem rychlosti dodržoval.
A stejně až já si jednou koupím BMW 1.0 TSI 110kw s tim budu jezdit 300kmh průměrnou rychlostí a spotřeba bude 2l na 100km
Všechna tahle diskuse spěje jen tam že nikdo o svym autě neví nic kdo ví jestli ho vůbec má. A že si někdo koupí zmetek je jen smůla :yes: -
-
Mirasr 02.12.2010 09:58
« Re: Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
JJ, ale zas tak to nemyslim s těma BMWmanama ale nemam rád když něco pomlouvaj, jsou zvyklí na něco úplně jinýho a kdyby byli jako já a investovali peníze raději do cestování než do auta nebo neměli prachy tak by byli za levný auto rádi, Rychlostní limity to umí i každá škodovka a dopraví tě to takže pohoda-
kexxik 05.12.2010 10:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: nepomlouvej
hele ten Mirasr je docela husťák co?BMW a TSI no comment. Jinak ta spotřeba je samozřejmě nesmysl. Thalia 1,2 točí při 130kmh 4400ot!!! takže asi dost těžko v tu chvíli žere 5,5l >:D zvláštní, že všichni ostatní mají průměr kolem 8,2- 8,5...
-
-
-
-
-
vrkuboy 05.12.2010 21:42
« Re: Re: nepomlouvej
>:D Nechceš se stavit na kafe? Já jen že bych ti ukázal můj motor v Rendlíku kterej má 200 000km a podle toho co píšeš by už měl být někde na vrakáči a přitom kromě svíček a oleje zatím nebyo potřeba nic měnit. Jinak ta spotřeba 11 litrů? No nechci ti brát iluze, ale moje 1,6 16v při brutálním zacházení bere 10,9l/100km a větší spotřebu i přez velkou snahu jsem nezaznamenal, takže pochybuju že ta 1,2 bere víc jak 11. Každopádně to takhle nepaušalizuj. Z toho co píšeš to vypadá že všechny motory od Renaultu jsou šmejdy.
-
-
-
Hurvajz 30.11.2010 10:33
Dobrá zkušenost
Zrovna dneska se chystám na zkušební jízdu. Celkem jsi mě nabudil. Těším se jako malej kluk. ;-)-
-
Hurvajz 30.11.2010 22:02
« Re: Re: Dobrá zkušenost
Tak to máme za sebou :-) Celkem vzato - nejsem omráčen, ani zklamán. Chytl jsem se na akci Trend Plus a motor 1.6 Duratec (74kW). Protože stále něco přemísťujeme, volba padla na kombajn. Překvapení bylo, že u komba se jedná už jen o vymetení skladů ;-\ , čili žádné velké vyskakování. Ber nebo neber. Ale to může být i výhoda :-)-
Mates81 30.11.2010 22:14
« Re: Re: Re: Dobrá zkušenost
No určitě, už se nám ten nový model blíží, mohla by to být i výhoda v ceně ;-) Chce to hledat, nebo ještě teda chvíli počkat, možná že se ceny na přelomu únor/březen ještě posunou dolů. Výbava Trend Plus je dobrá, určitě by to možná chtělo nějaké ty vychytávky doobjednat ( Loketní opěrka, tempomat, rozmrazovací přední sklo, atd...) Nevím jak motor, slyšel jsem, že je docela hodně hlučný, ale 74kW by snad mohlo i stačit, na nějaké ty popojížky :-)-
paul77 01.12.2010 22:36
« Re: Re: Re: Re: Dobrá zkušenost
Mohu potvrdit. Také jsem se chytil na akci a je z toho krásné bílé combi 1,6 74 kW Trend plus s paketem Design plus (auto klima, loketní operka, ozdobné disky). Původně jsem chtěl počkat na nový focus, ale když jsem viděl fotky, tak jsem rychle běžel pro ten stávající. Myslím, že se jedná o jednu z nejlepších nabídek v poměru cena/užitná hodnota (samozřejmě bych raději bral bmw, kdybych na to měl..), auto jezdí skvěle, vzhledově se mi líbí, motor 1,6 mi na běžné ježdění stačí, i když je pravda, že by mohl být ve vyšších otáčkách tišší. Průměrná spotřeba zatím 7,5 l/100 km. V tomto počasí (sněžení) mi přijde, že se auto chová velmi jistě (stabilizační systémy pracují perfektně). Až bude čas a budu mít najeto alespoň 5tis. km zkusím napsat také nějakou recenzi.
-
-
-
-
-
Poustnik 30.11.2010 10:40
Recenze je typu - konečně nové fungující auto -
takže člověk si musí nadšení trochu vydělit, taky mě malinko vadí asi třikrát použité měkké i místo tvrdého, ale přes to se snažím přenést, třeba amíci pravopis moc neřeší, tak se snažímv tomto ohledu být američan.... :-)
Nejvíc mě zaujala věta - V menu je dokonce možnost nastavení tří variant řízení - sport, comfort a standart. Zkoušel jsi to? Co to dělá? To je nastavení posilovače, či co? A možnost vypnout ABS je zajímavá, ale k ničemu. Chtěl bych vidět smrtelníka, který si u takovéhleho auta ABS dobrovolně vypne. >:D A´t auto jezdí a nezlobí. Hoj!-
Mates81 30.11.2010 15:11
« Re: Recenze je typu - konečně nové fungující auto -
No s tím ABS sem se uklepl, ABS nejde vypnout, to by byla opravdu hloupost, ale je vypinatelné ASR a ESP. Jinak k třem variantám řízení, ještě jsem to ani pořádně nezkusil, ale znamenáto to, pokud se nepletu, odezvu od volantu, čili řízení.-
Ronault. 01.12.2010 16:12
« Re: Re: Recenze je typu - konečně nové fungující auto -
To s tím řízením je Fordova vymoženost, sice zajímavé, ale u dieselového hatchbacku spíše pro rodinné užité se to dá oželet, resp. jsi to ani neodzkoušel. Navíc u dieselu se do Focusu dodává klasický elektrohydraulický posilovač, ne hydraulický jako u benzínových motorů a ten rozdíl by měl být poznat
-
-
-
tai 30.11.2010 15:39
povedená recenze
Příjemné počtení a hlavně v úvodu si člověk i trochu pousměje. Taky už pokukuji po jiném kamarádovi na cestování a kdybych měl dost peněz, hnedka jdu do fordu po tvoji recenzi. Jenže zatím nejsou :'-( S čím s tebou souhlasím, chtělo by to o pár kW víc :-). Přeji mnoho krásných kilometru. Ahoj -
gagarin_cccp 01.12.2010 12:17
ford je mord
nazdar, hihi, jak jsi psal, že ten, kdo říká přísloví o fordech neví o čem píše, tak se jukni na mou recenzi, určitě se pobavíš :-) Ale samozřejmě to nechci zevšeobecnit, vždy záleží na kusu, který koupíš a o to je větší pech, když máš ojetinu, kde se vše znásobí, takže samozřejmě nemůžu všeobecně napsat, že ford stojí za *, když třeba konkrétně můj kus měl kurevsky zanedbanou údržbu....nicméně od roku 2001 je na všech fordech znatelná úspora nákladů. No ale k Tvému kusu, přítelkyně měla dříve jako služebáka tohodle Focuse v kombále. Musím napsat, že na pohled pěknej, podvozek a brzdy supr. Motor tam měla 1.6 benzín a to prostě na tu váhu auta slabota o tom není diskuze, nehledě na spotřebu se od toho odvíjející... Ale spíš se mi hnusily ty plasty v interiéru i když měla lepší stupeň výbavy. Co bylo supr, bylo vyhřívání čelního skla, ale to Ty tam asi nemáš. Jinak přeji spoustu šťastných kilometrů a´t máš po těch útrapách klid ;-)-
Ronault. 01.12.2010 16:41
« Re: ford je mord
A nebo se taky říká u nás "Fordem tam a vlakem zpátky", nebo mají toto logo: [odkaz]
Ono na mnoho značek existuje mnoho pořekadel. V německu je hodně těchto hlášek na Opel, třeba v překladu "Každé auto se jednou stane Opelem" nebo jiné a tentokrát německy "Nur ein Trottel fährt mit Opel"
Reálně je to jedno a jakékoliv zevšeobecňování je naprosto zavádějící, stejně jako srovnávání aut v různých třídách, motorech a s diametrálně jinými cenami. Ono taky srovnávat Thalii 1,2 za nějakých 200 tis. s Focusem 1,6 tdci za nějakých 400 je slušně řečeno Trottlovina -
štíreček1 01.12.2010 17:28
« Re: ford je mord
Gagarin: ta tvoje recenze je fakt povedená. Na fordy jsem už slyšel všelico, ale zas jsem o něco chytřejší. Kdysi dávno jsem koupil v bazaru escort 1,8D a ten na tom byl podobně. Kromě kastle, interiéru a motoru se na něm sralo taky vše, jenže už měl něco za sebou a tak jsem postupně měnil na podvozku vše co se dalo a až jsem si myslel, že mám vše vyměněné, začal jsem zase od toho prvně vyměněného.Na motor jsem neslyšel hezké věci, ale pro mě je tento motor držák a startoval i v mínus třiceti. Žhaviče jsem nikdy neměnil! Jen rozvody a jednou pumpa. Do bazaru šel v nejlepší kondici, měl sice cca 300tis km, ale měl novou 14dní starou spojku, baterii, koutoče, desky, silentbloky no prostě skoro vše.Kupodivu jezdí dodnes - nejhorší investice, ale motor fakt povedený a bez poruch. Druhý focus - ten jsem měl čtyři roky, koupený jako dvouletý a kromě spotřebáku jen čepy řízení, takže spokojenost. Při 115tis km jsem ho vyměnil za ročního c maxe - zatím je jedna žárovka potkávačka!
-
-
The Stig Driver 01.12.2010 17:01
FORD je LORD
Zdravím, toto je lepší přísloví >:D >:D >:D Já se svým Focusem nemám žádné problémy a znám mnoho lidí kteří taky ne. Pravda je, že jak se trefí na špatný kus, tak je to v prdelce.....
Tak ať Vám to jezdí bez problémů ;-) -
kexxik 05.12.2010 10:28
hrozná recenze
takový bláboly jsem dlouho nečetl. A ještě mu tam někdo napíše, že tak výborná recenze tady dlouho nebyla >:D je vidět, že po odchodu dřívějšího uživatelstva, kteří opravdu měli znalosti o autech, tady zůstaly jen zbytky a jejich moudra.
BMW je zřejmě nejlepší na světě co, ale ještě jsi žádné neměl...Naftové Fordy patří ke špičce :-) spolupráce s TPCA???víš vůbec co to je???Ta spolupráce je s PSA...
Nejhorší, že někdo kdo neví nic moc o autech si hraje, že ví vše a pokládá se za odborníka. Proč?Kdyby sis na nic nehrál, tak to vypadá líp.-
Ronault. 05.12.2010 13:03
« Re: hrozná recenze
Tak nějak, ale eufemizovaně jsem to chtěl napsat já.
To TCPA je podobná kravina jako mirasirovo TSI u BMW >:D Když už, tak by se mělo rovnou napsat, že 1,6 tdci je vlastně HDI od Peugeotu, protože Ford prostě nafťáky moc neuměl, zatímco PSA patřilo a patří ke špičce.
No já si na tu recenzi najdu čas a důkladně napíšu, co mi nesedí. -
Mates81 05.12.2010 13:25
« Re: hrozná recenze
Jen taková malá připomínka - Když si to pořádně přečtěš, je tam napsáné - Dlé mého pohledu patří ke špičce, takže nikomu nic nevnucuji, kdybych napsal, že tyto motory jsou nejlepší na světe, to by byla jiná :-) to pak tvé pochybnosti bych bral :yes: Jinak jelikož jsem hrdý Čech, tak uvádím TPCA ;-)-
-
das_autos 05.12.2010 13:43
« Re: Re: Re: hrozná recenze
Když se tu tak hádáte,tak právě tyhle motory patří k nejnespolehlivějším co do Focusu dávaj.1,8 je mnohem spolehlivější,ale hodí se spíš na delší trasy.Jinak recenze se mi líbí.Je napsáná i celkem čtivě a slohově oproti jinejm taky v pořádku.Každej se nenarodil jako odborník přes auta,hlavně ti co maj BMW,ty si myslej ,že snědly všechnu moudrost.-
Ronault. 05.12.2010 13:57
« Re: Re: Re: hrozná recenze
V čem je 1,6 tdci potažmo HDI nespolehlivá? Dost jsem o tomhle motoru pátral po všech možných stránkách a fórech a žádné opakované problémy jsem nikde nezaznamental. Pomineme-li filtr pevných částic, který má dnes už pomalu většina aut včetně koncernu VW, tak žádné kiksy se u něj nevyskytují. 1,8 proti 1,6 je méně kultivovaná, má nelineárnější výkonovou křivku a o něco horší zpřevodávíní, každopádně oproti problematičtějšímu 1,8 tddi je to ve spolehlivosti pokrok.
Nikdo tady nežádá aby recenzent věděl vše, ale pokud si v některých věcech prostě nejsem jistý, tak to raději pokorně napíšu a ne suverénně srovnávám Thalii s Focusem, i když stojí 2x více, benzín s naftou atd...-
The Stig Driver 05.12.2010 14:47
« Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Já osobně mám 1.8 TDCi 85 kW a naprostá spokojenost. Motor má dostatečnou sílu a má přijatelnou spotřebu 6-7 L. Motory TDCi mají rády vyšší otáčky oproti TDI, proto jsou hlučnější.... -
-
Ronault. 05.12.2010 16:39
« Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Tak trochu z tipcars.com:
Dobrou volbou je i 1,6HDi s 80kW. Poměrně svižný a přitom velmi úsporný. Pokud nezanedbáte běžnou údržbu a výměny oleje, jsou tyto motory spolehlivými služebníky na mnoho kilometrů.
Problematickým HDI motorem byl částečně 2,0 HDI 66 kW montovaný do 307, který měl vstřikování od Siemensu, nyní se již nedodává.-
"-- skrytý --" 06.12.2010 19:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Tak ten motor má mouchy,ale pán má verzi 66KW ten nemá naklápění lopatek turba a celkově je jednoduší a spolehlivější nežli 80KW vybavená DPF filtrem.Motor má problém v oleji který se přapaluje v karbon ten ucpává sítko před turbem které se potom díky malému mazání přidře.Platí i pro HDI konstrukce je stejná.Nutnost je pak sundat celý sací koš a vyčistit.Pegueot několikrát snížil předepsanou výměnu oleje.
Ve vyšším nájezdu netěsní vstřikovače (podfukují).K vstřikování Siemens PSA-Ford osazuje ty to motory 1,4TDCI/HDI,1,8TDCI,2,0TDCI DW10 Focus i Mondeo,307,407 atd.Nově bude nová generace vstřikovačů1,6TDCI/HDI 82KW euroV ve slabší verzi zůstane Bosch.1.6TDCI sice patří konstrukčně k nejnovějším,ale určitě nepatří k nejspolehlivějším hlavně jako ojetina se na něj kupí řada poruch.Nového motoru bych se vůbec neobával.-
Ronault. 06.12.2010 20:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
To o oleji jsem četl, dokonce doporučují při výměně oleje sundat celou olejovou vanu, protože často se díky ne zcela vhodnému umístění vypouštěcího ventilu nevypustí vše a jak píšeš i ty, hromadí se karbon v oleji. O snížení intervalů výměny oleje není nutno ani psát, ale to už je pomalu evergreen všech dieselů.
Ad DPF. Hledal jsem teď informace o slabší verzi a našel jsem, že i do ní se nyní bude DPF montovat, protože jinak by se nesplnilo Euro V, odkdy přesně a jestli se montuje, to jsem bohužel nedohledal.
Hledal jsem ozvy u vozů ne starších než 5 let, ještě lépe do 3 let a nějaké závady, které by se objevily před 150 000 km jsem nezaznamenal, takže jak píšeš, nového motoru se taky neobávám.-
štíreček1 07.12.2010 19:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Euro V platí od příštího roku, už teď se dělají objednávky na nové motory, starý se už v podstatě nedá koupit. Už i kia do své 1,6tky v dieslu bude muset dát filtr, dodnes plnil normu euroIV i bez filtru, ale tuhle normu plní i 1,6tka od PSA i bez filtru - vím od kluků, co filtr vykuchali. Jinak ty dlouhé výměnné lhůty u olejů jsou k ničemu, pak můžou ty problémy vznikat. Takže kdo se nežene do dřívější výměny oleje, může ty problémy mít vlivem karbonu. 1,6TDCI má teď vstřikovače Bosch soleonid, jsou spolehlivé a hlavně opravitelné a v roce 09 na ně přešel i koncern, poněvadž ze siemensem měli velké problémy a s boschem auta konečně jezdí.
-
-
-
-
štíreček1 05.12.2010 17:59
« Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
To jsi nejspíš přišel z jiné doby, podfukovací vstřiky jsem viděl naposled u koncernových PD vstřikovačů ovládaných vačkou a na poslední siemens v nových commonrailech zanevřel koncern taky a přešel ke spolehlivým soleonidům, které ford používá taky. Motor 1,6TDCI 80kW patří ve své třídě mezi konstrukčně nejvyspělejší ;-)-
-
štíreček1 05.12.2010 19:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Ty si to proštuduj, pak zjistíš, že problémy mají jen jedni a ti samí - čipaři, šetřílci co nemění olej včas atd. Na německých fórech se dočteš něco o nájezdu 240tis km bez problémů a vším původním, i s DPF filtrem, který má údajnou životnost cca 120tis km, původní dvouhmoťák, původní trysky, žhaviče atd. Je to prostě o rozdílném přístupu k údržbě.-
Mates81 05.12.2010 20:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
V tomhle ohledu máš určitě pravdu. Pokud tam někdo leje naftu, od někoho kdo vytáhne šlaluch někde ze země na dvoře, pak se divte že vstřiky a turbo se mění do 100 tis. kilometrech, moderní motory jsou pěkná věc, ale daň je, že je musí člověk udržovat a dávat jim perfektní péči. -
das_autos 06.12.2010 17:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Samozřejmě s německou naftou a na německých dálnicích takovejhle nájezd není problém.U nás to bude každopádně míň aniž by už něco neodešlo a nic to nemění na tom,že je to nejmíň spolehlivej motor co se dává do Focusů už jenom z důvodu jeho složitosti a větší pravděpodobnosti že něco odejde.-
Ronault. 06.12.2010 18:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Tyyyy jo, to je mi ale obecných keců. V německu mají nejkvalitnější naftu na světě, podvodníci tam neexistují, stejně jako u nás neexistují čerpací stanice se zaručenou kvalitou... Češi vůbec nemají Fordy Focusy jako služební auta, které ročně najednou spoustu kilometrů po dálnicích a silnicích, protože dálnice a silnice u nás vůbec nejsou...
Vůbec, to německo, to je ráj na světě. Popravdě ani nevím, co tu ještě děláš? :-O 8-s-
-
Ronault. 06.12.2010 19:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
A HDI jsou komplikované, protože jeho starý TDI s rotačním čerpadlem není ;-) Common-railly jsou dnes všechny, i VW už končí s PD, filtr pevných částic je už pomalu taky všude, jinak by to neprolezlo Euro V, dvouhmotý setrvačník je už taky pomalu všude a to nemluvě o turbu, které dnes už je pomalu synonymum nafty. Takže jaképak komplikované HDI či tdci? :-O
A nebo on má v autě ještě karburátor a nebo jezdí dvoutaktem >:D
-
-
das_autos 07.12.2010 16:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Hele nějak ta debata s tebou nemá cenu a nějak se mi ztrácí podstata,ostatně jako jinde viz.diskuse OII tour.Já jsem psal,že je to nejnespolehlivější motor co se do Focusu dává a za tím si stojím a rozhodně je to pravda.Že má lineárnější zátah a menší spotřebu než 1,8 TDCI je věc jiná,ale jako diesel není spolehlivější a oproti benzínům se to se spolehlivostí nedá srovnávat.-
Ronault. 07.12.2010 16:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Ničím si své tvrzení nepodložil, nekonkretizoval jsi a na závěr porovnáš náklady na servis naftového turbomotoru s atmosférickým benzíňákem, tomu říkám pecka. Samozřejmě, kdyby nikomu nevadila větší spotřeba, tak s naftovými motory moc lidí jezdit nebude, ale opak je tak nějak pravdou, i když se to i mně nelíbí.
Takže jsi nucen měnit nicky, aby s tebou někdo ještě vůbec diskutoval, jo? >:D >:D-
-
Ronault. 07.12.2010 17:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Asi bys měl, jízda v MHD ti evidentně nedělá dobře 8-s >:D
Takže ty porovnáváš spolehlivost motorů Focusu, který aktuálně nabízí 2x 1,6 TDCi /HDI a jednu atmosférickou šestnáctistovku? No to je mi srovnání.
Co takhle porovnat s jinými srovnatelnými motory konkurence, třeba 2,0 TDI PD, 1,5 dci atd. atd. Ono ohánět se konstrukční složitostí dieselů je nošení dříví do lesa ;-)-
štíreček1 07.12.2010 19:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Tak už ho netrap nebo budem za chvíli číst, jak jsou 2,0TDI PD nebo siemensové commonraily z roku 08 nejspolehlivější ;-) Ono kdyby si člověk pořád dokola opakoval, "čím je stroj složitější, tím je poruchovější", nemohl by si dnes koupit žádné auto, leda tak ten dvoutakt v trabantu, ale ta doba už je pryč i u dnešních turbo benzínů. Když jsem se díval na testy spolehlivosti
[odkaz]
tak max se drží pořád vepředu až na nějaké vyjímky mezi samými japonci. Dvanácté místo je celkem dobré, loni šestnácté a předloni osmé. Citroeny kupodivu až na chvostu.-
das_autos 07.12.2010 19:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
To co si dal za odkaz je statistika jednoho provozovatele německých STK,kde se klasicky hodnotí světla,koroze,podvozek vůle atd. jako u nás a procento vážných závad,ale nikdo ti tam neřekne co se ti vysype na motoru nebo elektrice.-
Ronault. 07.12.2010 20:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Samozřejmě, tohle je hodně orientační a mnoho to neznamená, i když TUV tvrdí, že kontrolují několik desítek či stovek částí auta. Dá se však najít i konkrétní zastoupení závad, které vedly k neprospění, což už k něčemu může být. Podobně je na tom i ADAC, který díky vlastním "žlutým andělům" jednotlivých značek taky není objektivní a obsahuje i zabouchnuté klíče.
-
štíreček1 07.12.2010 20:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Samozřejmě, že to není objektivní, ale tak nějak to vypovídá o celkové kondici toho kterého vozu nebo modelu. A třeba když chčije olej, tak se to uvádí taky jako závada. Já jen nemůžu souhlasit s tím, že motor 1,6TDCI je nejméně spolehlivý nebo hodně poruchový. Každý svou péčí může životnost prodloužit nebo nepéčí zkrátit. Měl jsem escort 1,8D a focus tddi a na tyhle motory jsem se dočetl tolik negativních věcí až to pěkné nebylo, ale v praxi jsem ani na jeden motor nešáhl a dodnes je považuju za spolehlivé. Mrazy kolem třiceti pod nulou zažily taky, ale vždy jsem jel. Kromě rozvodů jsem neměnil nic, ani žhaviče.
-
-
Ronault. 07.12.2010 19:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Já teď před pár týdnu tu tabulku tak pracně hledal a ona je tady! Díky, sice s křížkem po funuse, když už jsme auto koupili, ale i tak koukám, že úplný šmejd dle TUV jsme nevybrali >:D
Koukám ale, že docela vysoko se drží Clio, ale o něm já už tvrdím hodně dlouho, že patří k vůbec nejlepším autům třídy. No nic, konec TUV, jsou to jen statistiky.
Samozřejmě, nechcu jej trápit, ono i tady u toho TDCi platí, že jezdí podle toho, jak se k němu člověk chová, moderní motory jsou komplikovanější, ale pokud si to vemem kolem a kolem, tak ta objektivní spolehlivost při počtu najetých kilometrů je čím dál lepší. Dnes není problém pro auto ročně udělat 80 000 km aniž by zaznamenalo nějaký problém.-
-
-
-
Ronault. 09.12.2010 00:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Nene, tenhle Peugeotek je nafťák, 1,6 HDI 66 kW >:-[] Takže vím za co se tu hádám, protože před koupí jakožto odpůrce nafťáků jsem dlouho pátral jak je ten motor se spolehlivostí... Navíc tohle je pro taťku, ne pro mne... já bych asi do diesela zatím nešel. Renault Laguna jsem psal u feferonky, to je pravda, ale to není nové, je to vlastně taťkovo auto, které teď budu mít já a Fanouš jde na prodej, není to ani kvůli nehody, protože Fanouš už jezdí a chybí jen opravit dveře, ale asi to chtělo něco bezpečnějšího na těch mých skoro 30 000 km ročně. Je to o hubu dneska a Favorit ač mi v podstatě po všech stránkách stačí, tak bezpečností ne. Ale bude mi chybět.-
štíreček1 09.12.2010 19:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Ten motor je super, myslím, že taťka bude spokojený. Výkon bohatě stačí, měl jsem 66kw ve focusovi a jel super, měl kratší převody, ale odspodu jel skvěle a pětka byla místo automatu. Tahle nová má ještě lepší krouťák odspodu To už máte euro5 žejo. Ta laguna má jaký motor? Kamarád má novou služební 1,5dci tuším 105koní a nemůže si ji vynachválit výkonově i spotřebou.-
Ronault. 15.12.2010 21:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Laguna je základní 1,6 16V a je přestavěná na LPG, jinak bych to neuživil. Motor je to dobrý, spolehlivý, dobře se vytáčí, určitě dokáže jezdit i za nízkou spotřebu, ale ne v Laguně, na tu je poddimenzovaný, takže na dálnici si řekne ve 130 o 9,5-10 litru LPG na 100, při plném naložení už moc nestíhá a po městě si taky řekne o 10 až 11, hlavně v Brně chlastá ve špičce jak nezřízený.
Naštěstí při ceně LPG nemusím až tolik truchlit nad spotřebou, jen ten výkon bych uvítal vyšší. Z druhé strany se člověk tou Lagunou tak nějak nechá ukolébat, že mu ten motor stačí, pohodlí, ticho a klid, ze mě se stává klidný řidič >:D >:D
Ta 207 by měla být Euro 5, dost jsem pátral, ale jelikož jsme původně šli kouknout na 308 s tím motorem a náhle to změnili díky lepší výbavě a dobré ceně na tuhle 207 SW, která našim bude stačit, tak ani pořádně nevím. Zítra se dozvím zbytek detailů :-)-
štíreček1 16.12.2010 13:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Na ten plyn se to hodí, pokud člověk hodně najezdí. Známá ho má ve felicii a taky si libuje, jenže najezdí málo, takže servis ji stojí víc než by dala za benzín. Jezdí denně do práce 10+10km plus nákupy, ale to je pořád málo. Nedávno měnila bombu a stálo jí to i s tím servisem 10500kč+emise.
Dnes max dostal nový olej a filtry po necelých 14tis km. Klidný řidič se ze mě stal po přesednutí z focuse, nyní si užívám komfortu a výhledu, i když někdy se koně splaší a výška nevýška i v zatáčkách se rychle ztrácím z dohledu >:D-
Ronault. 17.12.2010 18:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Tak to nevím kde švagrová byla, protože já předloni taky měnil nádrž a vyšla mě nová i s práci nějakých 6000 Kč. A to je už nový model s elektroventilem :-O Jinak ta nádrž vydrží 10 let, takže pokud koupila starší Felícii s tím, tak jasně, ale jinak servis LPG mě vyšel s Favoritem ročně na 200 Kč a to jen kvůli seřízení. Jinak nic. Jo a STK je tuším o pár stovek dražší. Děda jezdíval 7000 ročně a vyplácelo se to. ;-)
Jinak taťka zatím hodně nadšený z auta, resp. ne hodně, protože z Laguny, i když je 10 let stará, to není až tak velký skok, ale je nadšený z toho, jak motor krásně táhne. Spotřeba zatím 5,5 prý, no ale je doma teprve 2 dny.-
štíreček1 19.12.2010 19:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Koupil jsem si časák autodiesel, tak tam ten motor docela rozebrali, je skoro celý překopaný. Je tam i slabší verze 66kw v pežotu, ale to jsem ještě nečetl. Nejvíc mě právě zajímal motor 1,8DI-D od micubiši a ten je fakt hodně dobrý. Až to přelouskám, dám vědět víc. Ale nový motor 1,6HDI/TDCI bude taky hodně dobrý, v něčem se od sebe liší, ale to jsou jen takové mouchy co se týká třeba DPF nebo elektronicky odpojitelné vodní pumpy, ford vsadil spíš na spolehlivější řešení, takže jede dál přes klíňák, HDI ji připojuje třením.-
Ronault. 23.01.2011 22:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrozná recenze
Ten autodiesel jsem taky četl. Ano, jsou mezi Fordem a PSA dva rozdíly. Jeden je ta vodní pumpa, která se prostě vsune do rozvoďáku. Jsem zvědav, co to bude dělat, ale i tak zůstala výdrž rozvoďáku 240 000 km, což je pozoruhodné.
Druhým rozdílem je filtr pevných částic, kdy Ford šel cestou občasné nutnosti jet na vyšší výkon, či si to řídí řj přidatným vstřikem paliva, PSA má i nadále aditivum, které by mělo vydržet 120 000 km, což ale snižuje spotřebu.
Takže sečteno by měla být verze PSA o krapet úspornější, otázkou bude ta vodní pumpa, ale prý to není jediný motor, který tohle v současnosti má. Prý Mercedes to má taky, jen nevím, jestli stejně řešené.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sir 06.12.2010 11:00
Gratuluji :o)
Fajn auticko, se stejnym motorem ale v kombajnu jsem najezdil 165tis bez zavady a co se tyce jistoty na snehu atd....parada.. A takove rozmrazovani okna, to je u nas v rodinne povinna vybava :o).Ted uz auto preslo na drahou polovicku a ja povyrostl.
V kazdem pripade hodne stestastnych km -
"-- skrytý --" 08.12.2010 23:09
Nastavení sport, comfort, standart
Ahoj, rád bych se Tě zeptal, kde máš v palubním počítači, že si můžeš nastavit sport, standart, comfort. Mám taky focuse ale v 1,6 benzín a nikde jsem to tam nenašel :(. Díky za odpověď -
Ronault. 15.12.2010 21:31
Spotřeba a hlučnost
Spotřeba koukám příjemně klesá, na nižší střední třídu se mi to líbí. :yes: Navíc je zima a zimní gumy, takže ještě by to mohlo klesnout v létě. :yes:
Jen ta hlučnost mě překvapuje, člověk by čekal, že spíše bude klesat. :-O-
Mates81 16.12.2010 07:37
« Re: Spotřeba a hlučnost
No třeba i ta hlučnost způsobuje ta zima, přece jen nějakých mínus 8 je prostě mínus 8. Nicméně na motoru zajímavě lítá teplota, dělá to všem kdo má tento motor, v zimě lítá ručička teploměru jak otáčkoměr :-) Stačí když se chcviličku stojí v koloně a už teplota spadne na nějakých 60, dokonce spadne i když se jede z kopce, bez plynu a v klidu. Je to zajímavé, motor se naplno zahřeje až tak po 20km. Proto kdo koupil nějakou ojetinu s tímto motorem, nelekněte se, a neměňte hned termostaty >:D ;-)-
Ronault. 23.01.2011 22:30
« Re: Re: Spotřeba a hlučnost
Jo, taťka tvrdí totéž, že teploměr se chová dost aktivně, ptal se na to přímo u prodejce a prý je to normální. Takže klid ;-) Ale Peugeot má u tohodle motoru navíc vodní pumpu, která se umí vypnout, to u Fordu nedávají, kdo ví, jestli je to výhoda, ale prvně jsem tím vysvětloval to kolísání teploty, což koukám dělá i Focus.
Jinak taťka má dlouhodobou spotřebu teď 5,7 a to je zima, nic moc zimáky a samé popojížděčky. Když jsem včera vzal auto na projížďku já, tak jsem měl po 2x30 km průměr na 5,1, takže příjemné. A to jsem auto nijak nešetřil :-)
-
-
-
Mirasr 12.05.2011 16:00
Spotřeba
Já bych zase řekl že je tohle moc vysoká spotřeba na naftu, proč je dražší když žere jak prase?-
Mates81 14.05.2011 19:01
« Re: Spotřeba
Určitě spotřeba kolem 6 litrů na naftu je docela hodně, hlavně když se jedná o šestnáctistovku, ale zase docela to nekdy i přistoupnu, takže je to ještě docela v normě, zkusil sem jet 100km tak nějak normálně, trochu i spořivě a spotřeba byla 4,3l, což už je krásně :yes: -
-
-
-
-
Ronault. 22.05.2011 19:41
« Re: Re: Re: Re: Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Polska?
To je kus od kusu. O ty bouračky by ani nešlo, stejně jako u nás, tak i v Polsku můžeš koupit dobrou nebo špatnou ojetinu. Myslet si, že v Polsku nejsou zloději nebo naopak, stejně jako si myslet, že v Polsku nejsou dobří lidé nebo naopak, je omezené.
Problém bych viděl, že taková běžná ojetina bude z Polska asi více vyklepaná, protože přecejen mají krapet horší cesty.
Celkově ale moc nechápu, že se koukáš dnes po ojetinách. Kolik máš strop? Jen jestli by nebylo lepší popřemýšlet o něčem třeba skromnějším novějším pro začátek. Při tvé auto orientaci klidně o Fiestě. ;-)-
-
Ronault. 22.05.2011 22:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Polska?
A jaké auto by sis představoval? Kdybys přihodil třeba 20-30 litříků, tak bys měl pěknou novou Fiestičku, Fobku, Clio, 207 v benzínu. Možná by se našlo nějaký vyprodejový Focus 2 za 260 000 včetně pěkné výbavy a ten Duratec 1,6 16V není k zahození. I když je to končící model, tak jezdí dobře a ty to víš ;-) Zvaž to, zvaž to, nové auto je nové auto, máš jistotu, máš záruku a ten POCIT, že máš své nové auto, které si sám zajedeš... ;-)-
Mates81 22.05.2011 22:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Polska?
Určitě máš pravdu, nové auto je nové :-) Ale toto auto co mám v plánu koupit bude jen asi na jeden rok, a pak půjde o dům dál ;-) Chci nějaké zajímavé, malé rychlé auto :-! Když to dobře půjde, tak do 14 dní by už mohla být recenze :yes:
-
-
-
-
-
-
-
-
Poustnik 28.06.2011 17:20
Jak snadno se člověk stane modelem - vidím vystavené svoje chlupaté nohy!
:-) A co to nové malé rychlé auto? Už ho máš? Ford Fusion? Nebo stále vybíráš?