Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 330i Coupe

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 41× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19
 

Technické info

Přezdívka auta bávko Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:101000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2979 výkon [kW]: 170 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.3

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "stef27".

BMW bylo vždy mým snem. Ale při studiích jsem jen mlsně koukal a dopředu plánoval Potom se naskytla možnost prodat moje staré auto(budiž mu všechna čest) a ocitl jsem se pár měsíců bez auta. Jelikož jsem potřeboval něco spolehlivého na každodenní ježdění do práce a zároveň něco,co mi při jízdě přiroste k srdci a nebude mě bavit vypínat motor. Pokoukával jsem po Audi A4 sedan,kombi.. ale nějak mě později natáhly. Tak jsem se hned vrhl do vysněných bavoráků,koukal jsem prvně po sedanech a kombicích,už jsem i vybíral a měl pár tipů,jenže pak jsem jednoho dne viděl krásné černé kupé,tak volba byla jasná. V motorizaci jsem se rozhodoval mezi naftou a benzíňákem,přeci jen mi bylo jasné že denně najezdím asi 130 km,ale větší poruchovost dýzlů BMW a tehdejší cena nafty mě odradila. Následovně jsem hned četl několik recenzích v E46.bmwklubu na motorizaci 330i a byla to jen samá chvála,každém s roztaženou pusou popisoval tenhle motor-výborný zátah,spolehlivost a spotřeba se dá i kolem 9 litrů! V této chvíli jsem si nepřál nic jiného než už vysněný vůz řídit. Docela jsem se ulekl 231 koní,když jsem předtím řídil nejsilnější auto které mělo nejvíc 100 koní. Ale těšení se převládlo nad respektem síly motoru.
V hledáčku jsem měl poprvé jedno nádherné černé kupátko,mělo maximální výbavu,ale prodejce se mi potom už neozval,tak jsem to považoval za prodané.

Nakonec tedy jsem se jel podívat na méně oblíbenou stříbrnou barvu a hned jak jsem auto uviděl,tak mi padlo do oka… následně i hned první svezení jsem pochopil co je to radost jízdy Interiér auta byl jak nový,jakoby hned vyjelo auto s výroby. Nikde žádný větší škrábanec,nic otlučené. I z venku vypadalo auto moc hezky,metalický lak titansilber se hezky na slunku leskl.
Asi po 14 dnech jsem měl bávo doma! Abych ho konečně představil,tak je to rok výroby 2001,původ s Francie,k to,mu jsem dostal všechny papíry a kódy… bávko bylo obuto na Rondonelech ,které ale měly brutální rozměry-vpředu šířka ráfku 8,5 Ja vzadu J (ET 13 a 15!!!)!Vypadalo to nebezpečně,ale při jízdě neuvěřitelně stabilní,jen velké mínus bylo to že si předek občas škrtl.

Výbava následující:
Manuální převodovka, imobilizér, ABS, automatická klimatizace, el. Ovládání a sklápění zrcátek, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio BMW bussiness, palubní počítač, posilovač řízení, nastavitelný sportovní multifunkční volant, tónovaná skla, el. ovládání oken, dělená zadní sedadla, loketní opěrka,sportovní(bohužel látková) elektricky seřiditelná sedadla, 6 x airbag, sportovní podvozek, protiprokluzový systém kol (ASR), venkovní teploměr,tempomat,xenony...
po 3 měsících jsem si nechal udělat parkovací systém Valeo,se kterým zatím nemám problém.
Jinak mazlik dostal hned odtrhovou hranu na kufr,měl jsem v plánu angel eyes,ale nešli tam kvůli neorigo.xenonům,potom jsem koupil zadní LED světla a novou koncovku výfuku.Naposledy přední nárazník Rieger CSL look ,který dělá bávko správně „nasraný“
Na zimu jsem zvolil obutí Nokian WR G2,ale pro nedostatek sněhu jsem je nějak neotestoval na léto mám teď nové obutí a i ráfky-po velkém výběru jsem nakonec vybral repliky ///M3 18¨a pneu ve předu 225/40 R18 a vzadu 235/40 R18 Vredstein Ultra sessanta XL.
Měl jsem prvně strach z 18' ráfků na našich silnicích,ale zatím jsem mile překvapen a řekl bych že krásně žehlí nerovnosti.

Mám v plánu ještě do zadu M paketovej nárazník,ale časem asi.Za pár dní mně čekají fólie dozadu. Snížení nejspíš ne,protože díky Riegru je už tak předek nízko. Časem zvažuji sportovní kožená sedadla. A možná něco dozadu,asi M paket.

Na autě jsem najel po koupi už asi 20 000km a až na zmíněné menší závady tak žádný problém!

Silné stránky

Jízdní vlastnosti!! Jednoznačně motor! Táhne už od nízkých otáček a kolem 2500 otáček je slyšet nádherný zvuk 6ti válce. Přes 3000 otáček vanos přenastaví vačky a auto pořád neuvěřitelně zrychluje. Perfektní podvozek,sedí náramně. V zatáčkách neuvěřitelně sedí a mě to nutí pořád šlapat na plyn.. Akcelerace motoru-kolikrát nemusím při předjíždění ani podřezovat. Člověk jen kroutí nas tím jak i pětka táhne. Na 6ti válce nádherný zvuk,uvažuji ještě o remusu,ale nechám to nejspíš tak. Nemůžu se dočkat vždy kdy mohu stáhnout okýnka a vychutnávat si ten zvuk. Perfektní propracování interiéru,i když nemám úplně tu největší výbavu která se tam dávala tak je pro mě dostačující. Nic nevrže,nepraská,prostě pohodička…
Nadčasový design auta. 8 let staré auto a pořád se za ním lidi otáčejí jak za dlouhonohou blondýnkou v minisukni.
Zavazadlový prostor. Ač kupé,tak jsem byl velice mile překvapen kolik je tam místa. V klidu jsem odvezl komplet obutí 18'.
Spotřeba je taky výborná-jezdím v průměru kolem 9 litru na natural 98. předpisová rychlost na dálnici a auto nejde nad 10 litrů.
Audio! Nevím,každý na něj nadává ale mně vyhovuje,sice to není HK,ale už pár lidí tomu vyseklo chválu. Nevím,zda to původní majitel nějak neupravoval.
Vše je příjemně u ruky-tempomat a ovládání rádia podsvíceno.. člověk se nemusí nikam natahovat nebo něco hledat.
Dostatek místa na zadních sedadlech. I když je to kupé,tak místa akorád.
Dostupnost náhradních dílů! Měl jsem z toho strach,ale dá se slušně pár věcí sehnat. Moc jsem toho ještě nepotřeboval,ale i tak ty ceny nejsou tolik dramatické.

Slabé stránky

Absence 6kvaltu.. Když jedu asi 100 km po dálnici,tak je mi to líto,kdy motor jede 140 km/h a 3500 otáček. Šestku by si zasloužil. Řazení zpátečky..na začátku jsem měl pocit že snad urvu řadičku,ale teď už je to lepší,asi zvykem. Málo odkládacího prostoru-no je to sportovní auto tak jsem nemohl čekat něco extra,ale třeba držák na pítí bych tam uvítal. Elektricky nastavitelné sedadla-nevím čím to bude ale trošku se mi viklá.
Špatně se řídí na nekvalitní silnici. Když se jede ve vyjetých kolejích či po dírách tak motto BMW Radost z jízdy se mění na Strach z jízdy… jak je auto tvrdé a k tomu 18¨ ráfky tak to na komfortu nepřidá.
Závist lidí. Nevím co je k tomu vede,asi vrtulka ve znaku či co… ale je to 8 let staré auto a okruh lidí ho nenávidía jen zle koukají..
Spotřeba oleje. Je to všeobecně známé u těchto motorů,že si rády pochutnají na oleji. Mám teď Mobil ESP Formula 5W-30 a spotřeba je asi 1l na 3000km. Uvidím co udělá teď změna na 5W-50.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Hned po koupi jsem zajel na diagnostiku a na výměnu filtrů a oleje. Vše bylo v pořádku. Poté mi odešel odporový ježek-regulátor ventilace topení(1300Kč) a nedávno jsem měnil silentblok na diferenciálu,nehořelo to nějak,ale bouchalo to při řazení prvních třech rychlostí do kastle,tak jsem se rozhodl pro výměnu,origo BMW(něco kolem 600Kč) dál byla investice do kompletního zimního obutí a teď na léto jsem prodal původní kola a obul jsem repliky M3. Jinak auto servisuji v neautorizovaném servise v Brně,ale mají diagnostiku a solidní je jednání i ceny.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem si našel sám v českém autobazaru zaměřující se na dovozy. Dnes bych asi volil jinak,ale nelituji. Každopádně přístup byl ochotný a rychlé jednání

 

Novinky v recenzi

1.8.2009 12:05

nově AE

tak jsem se konečně dostal k montáži AE... myslím že se to povedlo:)

13.6.2009 21:06

zvuk remusu.....

asi takový (jistě že ve vyšších otáčkách) není to žádné "otunidlo"
http://www.youtube.com/watch?v=yrkuGz7kyYE

10.6.2009 18:26

M-packet...

přidávám nové fotky,snad už jsou k lepšímu... jinak vzadu je M packet,dále fólie(vzadu 20% a předek 50% propustnost)a jako bonus remus...zvuk je víc než výborný!:)

18.4.2009 22:26

Fotky

Udělal jsem dnes nějáké fotky,ale není ze mě dobrej fotograf,takže snad se polepším a něco nafotím příště lepšího..


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím bez problému,nikde mě nenechalo,nastartoval jsem kdykoliv a dojel jsem všude!

praktičnost
9

Kupé není moc o praktičnosti.. ale i tak spokojenost!

prostornost
9

na kupé má pro mě dostačující kufr. zatím jsem vše odvezl co jsem potřeboval. i 18 komplet obutí jsem zvládl převést. co se týče prostoru u řidiče tak výborné,může se ležet u řízení.. místo spolujezdce taktéž výborné na prostor.

jízdní vlastnosti
10

tady není co vytknout! jen když je nekvalitní silnice tak to není pravý ořechový,jinak je to excelentní!

jízdní komfort
8

no na tvrdého němce se nemůže čekat zázrak.

provozní náklady
9

na úspornou jízdu jsem si nekupoval 3 litr... takže takové věci nemá cenu řešit,musí se počítat že jsou větší než kterékoliv jiné

náhradní díly
9

dobrá dostupnost buď na e-shopech nebo u soukromých prodejců. naštěstí jsem jich zatím moc nepotřeboval,ale co je známo tak se to dá a za velice dobrej peníz.

výkon motoru
10

tady není co dodat,kdo se neprojel,neuvěří:) táhne už pěkně "zespoda" a nad 3 tis. otáček neuvěřitelné zrychlení

spotřeba
9

jsem spokojen,čekal jsem ji vyšší.

hlučnost motoru
10

rád poslouchám a rád si vychutnám zvuk motoru. není to ani moc a ani málo:)

kvalita sedadel
7

brzy půjdou do "kytek" jsou pohodlná to ano,ale čím dál více se opotřebovávají a viklají se. už mám vyhlédnuté sportovní a kožené!

brzdy
9

mohly by být malinko ostřejší,ale mně vyhovují i takto.

zavazadlový prostor
10

stačí mi,jsem spokojen!!






Blesk.cz

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila ve sportovní podprsence. Sexismus, rozčiluje se!

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila…

Fitness nadšenkyně Julia Marenová ze Spring Hillu ve státě Tennessee tvrdě narazila v tělocvičně ve Franklinu.…

Utržené končetiny, hadi a vyhřezlá střeva: Záchranáři lákají nové kolegy šíleným videem!

Utržené končetiny, hadi a vyhřezlá střeva:…

Práce u pražské záchranky není jen o „akčním“ zachraňování zraněných lidí na ulici. Aspiranti na tuto životně…

 

iSport.cz

Siniaková se zvedá. Po roce dvě výhry v řadě, ve Štrasburku čeká čtvrtfinále

Siniaková se zvedá. Po roce dvě výhry v řadě, ve…

Kateřina Siniaková postoupila na antukovém turnaji ve Štrasburku poprvé v sezoně do čtvrtfinále. Česká tenistka…

Palička: Teď bude zlodějem míčů Slavia. Zima roste, Kolář nezůstane

Palička: Teď bude zlodějem míčů Slavia. Zima roste,…

Do odvety dává Slavii dobré naděje. Zkušený trenér a expert deníku Sport Vlastimil Palička si myslí, že výchozí…

 

Reflex.cz

Jesenicko: Unikátní krápníkové jeskyně i lázeňská města se vyplatí navštívit v každém ročním období

Jesenicko: Unikátní krápníkové jeskyně i lázeňská…

Pokud uvažujete nad víkendovým výletem, z osobní zkušenosti bych vám rád doporučil navštívit Jesenicko. Tato…

Za přijetí migrantů úplatek, jinak sankce pro suverénní stát. Z EU je obchodník s lidmi a dráb

Za přijetí migrantů úplatek, jinak sankce pro…

Neomarxističtí sociální inženýři a pachatelé dobra ve vedení Evropské unie to budou zkoušet do nekonečna. Už to…