Recenze
BMW řada 3 320dA (E46)
Technické info
Přezdívka auta Báwo Rok výroby 2003 Koupeno nové najeto [km]:203000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 330 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 440 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
BMW jako auto je hodně rozdílné, opravdu záleží velmi na tom, co od auta očekáváte, kolik hodláte investovat a z čeho přesedáte. U BMW řady 3 konkrétně přesně u tohoto modelu je to hodně složité, můžete z toho udělat luxusní limuzínu, která má krásný, bílou kůží potažený vnitřek, všechno bílé nebo světlé, dřevo... luxus a nebo z toho můžete udělat pořádnej sporťák kompletně to přeměnit. Díky tomu, že BMW nabízí specíální pakety, kterými si auto přesně přizpůsobíte pak máte přesně to, co požadujete. Já patřím do té druhé kategorie, takže moje auto obsahuje tyto věci:
M-paket II - sportovní sedačky, sportovní nárazníky,sportovní snížený podvozek, M sportovní multifunkční volant, automatická převodovka, tempomat, automatická klimatizace, xenony, vnitřek kompletně černý včetně stropu, obložení černé,taková decentní lištička nebo chcete-li malé křidýlko na víku kufru, PDC vzadu, kola letní 17" M, zimní 16"
Poznámka: M-paket II je pro verze po faceliftu.
Ještě se vrátím k té výbavě, samozřejmě někdo může říct že zrovna automatická převodovka zas tak ke sportovní jízdě a vzhledu nepatří, ale myslím, že o tom se dají vést dlouhé diskuze a za druhé mám rád dobré svezení, ale zároveň pohodlí. Jelikož cestuju hlavně po Praze a okolí, tak automat je to nejlepší, v kolonách se o nic nestaráte, když chcete přidat tak prostě jen sešlápnete plyn k podlaze...kdo má, ví o čem mluvím, kdo nemá doporučuji vyzkoušet!
U tohoto BMW je to taky hodně o vnějšim vzhledu, jelikož ten M paket to auto z vnějšku komplet změní..bez M-paketu to prostě neni ono, samozřejmě každej člověk jinej názor, ale toto BMW pro mě vypadá dobře pouze v M-paketu.
Jinak pocit z tohoto vozu je pro mě jedinečný, už od první chvíle kdy jsem do něj sednul, je to nepopsatelný, moje dřívější auto Honda Civic...to bylo jak jinej svět. Samozřejmě to se ani nedá srovnávat...ale v tomhle autě máte prostě skvělej pocit...jen se rozhlédnete kolem sebe, všechno do sebe na milimetr zapadá, všechno je kvalitní a po dlouhý čas to kvalitní zůstává! Přeci jen auto už má taky něco najeto,ale pořád je jako nové, nikde nic nevrže, nebouchá..prostě dokonalost.
Samozřejmě to, jak je auto zachovalé, záleží an tom jeký k tomu máte vztah, pokud to berete jako jen něco co slouží, tak pak je to o nněčém jiném, ale pro mě je to auto všechno! Takže řeším každé škrábnutí..no znáte to ;-)
A pak jen nastartujete, ano je to diesel, ale myslím, že hodně kultivovaný...samozřejmě v zimě, než se to zahřeje tak to neni uplně ono, ale opravdu s tim problém nemám..a když je to zahřátý tak už to skoro neslyšíte...a myslím, že konkrétně tento motor má výborný zvuk, ale je pravda, jel jsem ve 330d a to můžu rovnou říct, že to je zvuk!! Nádhera. Ale zpět k mému autu, jízdní vlastnosti jsou výborné, auto sedí opravdu dokonale, můžete si dovolit prakticky všechno, samozřejmě je tam zadní náhon, takže když je trochu mokro nebo sníh, tak pod plnym plynem se jen tak nerozjedete to pak jen pořád bliká DSC,ale jinak..;-) Posilovač neni žádná měkkota pro nějaký městský nebo rodinný autíčko, ale je příjemně tuhej a to je jedině dobře, ani u parkování to nevadí.
Jediné co se dá autu vytknout je ta tvrdost, ale zde je to dáno za prvé sportovním podvozkem a za druhé kolama 17" s gumama 225/45 ZR17 vpředu a 245/40 ZR17 vzadu. Ale to mě opravdu netrápí, jen pokud by někdo chtěl pohodlí, tak doporučuji kola 16" ty mám na zimu a je to opravdu znatelný rozdíl...
Jinak k autu nemám žádné výhrady, nejsem přiznivce nějakých úprav a myslím, že auta tohoto typu nemá cenu upravovat. Jediné co jsem vyměnil bylo origo radio, jelikož jeho funkce nejsou dostačující.
Dále jsem si dal subwoofer do kufru,ale to je tak všechno. Ve vnějšim vzhledu nemám v úmyslu nic měnit - tedy myslím nějaké nárazníky, křídla to vůbec, maximálně co se časem obmění budou světla zadní LED a dopředu možná angel eyes. Tím auto zas hezky omládne a je to zásah, který se dá vždycky celkem lehce vrátit zpět.
V roce 2010 jsem auto prodal, recenze tedy pro budoucí kupce :)
Silné stránky
Jízdní vlastnosti - výborně sedí na silnici, výborný výkon motoru, celkově velmi dobře ovladatelné, řidič má vinikající kontakt s vozovkou. Vnitřek je jednoduchý, ale účelný. Ovládání veškerých věcí je jasné na první pohled. Spousta věcí se dá nastavit na automatiku - světla, zamykání...takže člověk má při startovaní a jízdě hned o pár starostí míň ;-)
Slabé stránky
Toto auto pro mě nemá žádné slabé stránky, ale někomu jinému by mohlo například vadit, že nemá sklápěcí zadní sedačky, což je buď za příplatek, ale mně bylo řečeno že v M-paketu to nelze. Dále je zde velmi tvrdý podvozek a na českých silnicích je to znát, ale na dálnici je to krása!
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Servis v pohodě, většinou běžná výměna oleje, filtrů atd. Jednou se pokazil vstřik - vyměněno na záruku. Jediný problém je, že pokud se něco nějak pokazí tak se to neopravuje, ale rovnou vyměňuje. Protože jakmile přijdete do BMW konkrétně u Bychla, tak mi hned nabízejí všechno okolo. Takže pokud scháním nějaký díl, tak si to nafotim a pak si přesně řeknu co chci, nějaké zbytečnosti navíc nejsou potřeba. Takže v BMW nakupuji pouze originální díly, pokud jsou potřeba a jinak servisuju u známého, kde se vždycky nějak rozumně domluvíme.
Opravy:
1) Přestal mi svítit xenon, v BMW po mně chtěli 4500 Kč bez DPH za výbojku..tak jsem si jí sehnal jinde..a rovnou dvě svítivost 6000k a můžu jen doporučit, teď to svítí opravdu nádherně..!
Cena těch výbojek byla 1000 Kč za kus, což je orpavdu znatelný rozdíl!
2)Výměna předních brzdových destiček, byla mi doporučena značka Textar a jsem maximálně spokojenej - cena 1500 Kč + 400 Kč za senzor opotřebení + nějaká ta práce.
3) Cena běžného servisu oleje, filtry, brzdová kapalina, kontrola všeho 6000 - 7000 Kč.
4) Výměna přední mlhovky, jelikož je to M-paket, tak je to ta nejdražší, takže 3200 Kč/kus. Samozřejmě dá se sehnat na vrakovišti nebo tak, tam počítejte cenu 1500 - 2000 Kč.
5) Zadní brzdové destičky včetně senzorů opotřebení a práce necelé 2000 Kč.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Koupeno Bychl BMW, na auto se čekalo 3 měsíce, termín byl splněn, přesně jak řekli. Celkově u Bychl BMW si myslím, že jsou služby celkem na úrovni, ale všechno má své mouchy. Takže jako všude, je to o lidech.
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 320dA (E46)
- Re: ahoj 14.01.2009 14:37 ZdenekPha
- BMW 03.12.2008 18:06 mayki
- nadherne auto 19.10.2008 22:08 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- 3 (E46) 18.10.2008 16:55
- Re: Re: klasicca 30.05.2008 16:18 scooter_x (AlkoholixXx)
- Re: auto 28.03.2008 18:42 MarcosBMW
- auto 25.03.2008 22:09
- Oblíbený 17.03.2008 22:18
- Hodnotenie 26.12.2007 13:16 2.0VTEC
- poradit 16.11.2007 22:25
- 10b 21.07.2007 20:29
- Re: Místo pro invalidy 25.04.2007 20:46
- 8b 25.04.2007 14:19
- Re: klasika 07.04.2007 03:27
- Re: zdarec 07.04.2007 01:02 MarcosBMW
- zdarec 05.04.2007 10:51
- Re: Re: Místo pro invalidy 04.04.2007 16:43
- Re: Místo pro invalidy 04.04.2007 16:17 CrazyJester
- Re: MA TO MUJ BRACHA NO HRUZA 02.04.2007 19:06
- chcelo by to viac 02.04.2007 18:52
- Re: Re: Re: BMW 30.03.2007 21:28 MarcosBMW
- Re: Re: BMW 30.03.2007 19:27 Lance
- Re: sedlák 30.03.2007 19:22 Lance
- Re: Re: Re: MA TO MUJ BRACHA NO HRUZA 30.03.2007 19:16 Lance
- Re: Re: SVIHAK LAZENSKY 30.03.2007 18:57
- Re: SVIHAK LAZENSKY 30.03.2007 07:39 Dylan McKay
- SVIHAK LAZENSKY 29.03.2007 22:36
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Místo pro invalidy 29.03.2007 21:35 Dylan McKay
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Místo pro invalidy 29.03.2007 21:34 lorenzlubos
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Místo pro invalidy 29.03.2007 21:31
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2002) Majitel: !GAS!
Přidáno: 6.7.2012 1610 Majitel 9.96 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2003) Majitel: Petr Škrobáček
Přidáno: 27.7.2014 010 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1999) Majitel: Traviss (BMWfans)
Přidáno: 2.11.2008 8410 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2002) Majitel: JaWohl
Přidáno: 8.6.2010 399 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 1.9.2009 30310 Majitel 9.92 Uživatelé