Diskuse

BMW řada 3 (2002)

6.7.2012

Proč? Po zkušenosti s BMW 325i E30, která mi přinášela mnoho radosti, jsem se v okamžiku, kdy bylo potřeba do rodiny 2. plnohodnotné auto rozhodl jak…

 

BMW 3 (E46) (!GAS!)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto -Vojtas-

    [Vojťas] 06.07.2012  19:26

    Pekny kousek

    Skvely vyber, o nafte bych v pripade BMW nepremyslel ani milisekundu. Jenom bych poprosil jeste vice fotek, nemuzu se na nej vynadivat :-)

    Tak at slouzi a preji mnoho vykouzlenych usmevu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 07.07.2012  08:25

      « Re: Pekny kousek

      Děkuji za pochvalu. ;-) Na fotkách usilovně pracuji, již dnes jsem něco málo přidal. S úsměvem na rtech je to zatím za volantem 330i hodně dobrý.
  • 00 Reagovat !

    foto PlugIN

    PlugIN 07.07.2012  11:24

    krása

    Prostě nádhera. :-) Pěkné auto a pěkná recenze a přeju ať hodně dlouho a dobře slouží. Jinak E30-ku má kamarád a ta hravost toho auta je neskutečná, navíc spojená s nízkou hmotností.
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 07.07.2012  13:56

      « Re: krása

      Díky za přání, snad nějaký čas sloužit bude. ;-) Co se týká E30, pořád je to pro mě srdcovka s hravostí motokáry. Bohužel slušných kousků ubývá... :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto -Vojtas-

    [Vojťas] 10.07.2012  10:58

    Gt86

    Nechtel bys napsat par vet do novinek o hachiroku? Docela by me to zajimalo a jsem si jist, ze bych nebyl sam :-)))
    • 00 Reagovat !

      foto erbe

      erbe 10.07.2012  15:23

      « Re: Gt86

      Ja sa pripajam :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -GAS-

        !GAS! 11.07.2012  11:18

        « Re: Re: Gt86

        Inu, proč ne. Tedy heslovitě:
        Motor, ač jen čtyřválec zní božsky, avšak jen v kabině. Kvůli normám hlučnosti je motor z venku tichý a pro lepší zvuk byl do sacího traktu zařazen člen (turbínka) vyrábějící chrčivý velice příjemný zvuk. Ten je směřován výhradně do kabiny a spouští se nad cc4 tis otáček. Řeklo by se blbost, ale funguje a to celkem dobře. Zmíněný agregát táhne rozumně od 2 tis otáček = na běžnou jízdu, přičemž od 4tis se dostavuje jadrnější příval výkonu. Co považuju za naprosto excelentní je přesnost řazení, které se téměř vyrovná tomu u mé ex MX-5. Kožená řadící páka je relativně vysoko = blízko volantu, takže je pěkně po ruce vždy, když je potřeba. Volant padne do ruky jako * na hrnec, má příjemně tlustý věnec a především z rejdu do rejdu jsou to přesně 3 otáčky, takže během powerslidů si člověk neuplete z rukou vánočku. Podvozek překvapivě dobře pohlcuje české nerovnosti a přesto zůstává velmi stabilní, přičemž v zatáčkách se karoserie pocitově naklání jen velmi málo. Kapitolou samou pro sebe je samosvorný dif., díky kterému se z jízdy bokem stává dětská hra. V porovnání s mým BMW 330i záď vybočuje do stran i bez vyvolání smyku včetně utažených vraceček, kdy je vnitřní kolo „vyvěšené“. Relativně úzké pneumatiky přitom neprotestují u „utrhnutí“ i na suchém povrchu na dvojku a při skandinávském švihu i na trojku. Drift pomocí ručky + následného plynu jsem neměl potřebu vyvolávat. Díky nízké hmotnosti se velice dobře pracuje i s úhlem vybočení vozu v powerslidu, kdy jeho zvětšení, či naopak zmenšení lze velmi snadno korigovat velikostí protirejdu vs. množství přidaného plynu. Méně odvážné jezdce potěší 3stupňové nastavení stabilizace, kdy lze využít i polovypnuté VSC = ESP. Podle mého názoru je to však spíše na obtíž, neboť úhel vyosení GTčka systém umožní jen velmi malý, přičemž když začne jízda bokem nabírat zdravé parametry, přichází poměrně rázný zásah VSC a utíná tak veškerou zábavu. Co se týká pižek na kráse, i GT86 nějaké má. Brzdy, ač vykazují při běžné jízdě slušný účinek na pohled připomínají svými rozměry pivní tácky a na zadní sedadla si s výjimkou beznohých nesedne nikdo, jelikož místo pro nohy jednoduše neexistuje, ovšem s tím se IMHO dalo u takového vozu počítat. V porovnání s E46 pochopitelně působí GT86 výrazně lehčím a hravějším dojmem, což je logické při pohledu na pohotovostní hmotnsti obou vozů. Pravda, výkonu by mohlo být víc (zrychlení z 0-100 má GT86 s manuálem za 7,6s a BMW 330i za 6,5), nicméně do 140km/h působí dynamika motoru Toyoty jako dostačující, příjemná a především nezáludná. A o to jde v zatáčkách předecvším.

        Tak co? Stačí to nějak takhle? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto -Vojtas-

          [Vojťas] 11.07.2012  21:04

          « Re: Re: Re: Gt86

          Supr, diky moc! Jeste bych se ale chtel zeptat jaky je zpracovani interieru a kvalita materialu?
          • 00 Reagovat !

            foto -GAS-

            !GAS! 12.07.2012  13:39

            « Re: Re: Re: Re: Gt86

            Co se týká materiálů a zpracování, nenašel jsem nic, co by mě osobně pohoršovalo. Použité plasty jsou příjemné, měkčené a během jízdy byly naprosto tiché. Za sebe dávám interiéru palec nahoru. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto -Vojtas-

    [Vojťas] 06.08.2012  19:30

    Video

    Hezka kompilace :yes: :yes: Skoda, ze nejsi nekde odnekud pobliz Brna, dverma napred jsem jeste nejel :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 10.08.2012  08:35

      « Re: Video

      Díky za pochvalu videa. Doporučuju vyzkoušet (pro začátek třeba na uzavřeném parkovišti a na sněhu). Je to věc hodně návyková. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto bobot78

    bobot78 28.09.2012  11:08

    BMW je BMW

    Nádherný auto! Myslím, že bydlíme kousek od sebe, tak snad jednou o e46 pokecáme.
    Atˇslouží!
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 22.05.2013  09:56

    kiss of death :)

    [odkaz] >:-[]

    ani jsem si nevšim, žes zas přezbrojil. na recenzi kouknu večer...
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 26.07.2013  19:37

      « Re: kiss of death :)

      Nojo, jsem magor, už jsem přezbrojil opět a znova... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jfrlbc

    jfrlbc 21.06.2013  13:39

    koukam ze jsi nekde od liberce

    Ahoj, zrovna uvazuju o tyhle motorizaci a podle videa bych tipoval, ze jsi nekde od Liberce >:D ... mas jeste tohle krasny bmw?
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 26.07.2013  19:36

      « Re: koukam ze jsi nekde od liberce

      BMW už bohužel nemám... Nyní jezdím offroada. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

ONLINE Volební drama: Favoritovi Merkelové hrozí propadák! Scholz vede v prognózách

ONLINE Volební drama: Favoritovi Merkelové hrozí…

Angela Merkelová stojí v čele Německa jako kancléřka 16 let, její éra však končí. Němci se vydali v neděli…

Vaše zdraví nás baví! Kam se Blesk Ordinace vydá příště? Máme ještě 3 zastávky

Vaše zdraví nás baví! Kam se Blesk Ordinace vydá…

O tom, že má prevence smysl, se již přesvědčili návštěvníci Blesk Ordinace v Pardubicích, Liberci i Ústí nad Labem. 

 

iSport.cz

Seemanová s přítelem o filmu Zátopek: Řekli, v čem se liší od slavného páru

Seemanová s přítelem o filmu Zátopek: Řekli, v čem…

Film Zátopek není jen příběhem jednoho muže, ale sportovního páru. Odhaluje i to, jak radostné a občas smutné…

Krejčí o gólech i životě v Olomouci. Nepřišel jsem nahrávat, usmívá se

Krejčí o gólech i životě v Olomouci. Nepřišel jsem…

Znovu našvihaná „plecharéna“ a v jejích útrobách další bavendo v podání Davida Krejčího. Hokejista převyšující…

 

Reflex.cz

Nová německá vláda bude politicky nebinární, křehká a hodně nazelenalá

Nová německá vláda bude politicky nebinární, křehká…

Německé volby skončily pro dva hlavní politické hráče, kteří jsou i dnes ve vládě (CDU/CSU a SPD) vyrovnaným…

Česku hrozí diktatura inflace. Vzbouří se voliči, nebo dojde k převratu?

Česku hrozí diktatura inflace. Vzbouří se voliči,…

Ceny letí nahoru a Andrej Babiš zapojuje celý svůj politicko-mediální aparát, aby nám vysvětlil, že inflace byla…