Chrysler Sebring (2001)
11.7.2007Jelikož sem vlastnil předchůdce tohoto vozu - Chrysler Stratus, s kterým sem byl za 3 roky provozu velmi spokojen, padla logicky volba na jeho nástupce.…
Chrysler Sebring (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
STi (Modo Team) 19.10.07 13:39
« Jen poznámečka
Ty asi opravdu nesnášíš Škodovky,co? Sice už se tu na bodování nehraje a celý žebříček je trochu podivný,ale když už se tedy stále ještě hodnotí,proč dáváš Škodovkám tak malé ohodnocení? A tak nelogické,jako třeba v případě Piranha.rs jeho Fábie RS - 7,10,10...4 ??? To nemá logiku,ikdyž mě třeba také vadí,že má hodnocení daleko lepší,než o hodně zajímavější auta.Aspoň že vím,že Octávia za 5 bodů se Ti tedy líbí víc... -
neregistrovaný: "lavius" [89.19.65.XXX] 03.10.07 12:00
« Re: Re: Sen
Tým M5 som myslel manuálnu 5stupňovú prevodovku. Stratus sa vyrábal iba ako 2,0 R4 M5 a 2,5 V6 A4(teda automat),aspoň teda tieto dva som videl v ponukách bazárov. Takže radšej by som bral ten 2,0 M5.
Na českých stránkach som našiel pár velmi pekných kúskov za dobré prachy.
Len má to ešte jeden háčik,musím totiž presvedčiť priatelku,že potrebujeme najprv auto a až potom zariadenie bytu >:D -
Barrichello 03.10.07 10:40
« Re: Sen
Jo to je.
Stratuse sem měl též, ostatně má ho tu taky. Ale 2,5 V6 Mitsubishi. Tím M5 máš na mysli co?
Vše byly řadové 4-válce Chrysler.
Naopak ta 2,5 V6 u stratuse je od Mitsubishi.
lenivý - mno ono ani ten Stratus s dvoulitrem není žádná raketa, ten motor se musí prostě totčit.
Co se týče Sebringu - juknu doma do katalogu kolik váží dvoulitrová verze a např. muj sebring 2,7 váží ještě o 30 kg méně než Stratus 2,5.....
Jo na slovensku je jich méně, ale tak daj se dovézt z čech či západu....
Stratusy dvoulitry už nejsou drahý - cca 50-70 tis. kč. -
neregistrovaný: "lavius" [89.19.66.XXX] 02.10.07 16:36
« Sen
Tá kára je super. Ja som sa tiež buchol do amerik,ale uvažujem nad Stratusom 2.0 M5,predsa som len viac zvyknutý na manuál. Viem,že aj Sebring bol s dvojlitrom M5,len či to nebude trochu lenivé,bo je vačší ako Stratus. Momentálne sa ale nachádzam v štádiu šetrenia peňazí daleko za hranicami >:D
Ale zohnať Stratus na SVK je dosť problém,je ich tu málo. -
Poustnik 27.09.07 17:37
« Jak píšeš, tempomat je samozřejmostí,
tak my Evropánci neznalí jsme si až po koupi naší Hondy říkali - má to vůbec tempomat? Prodejce se o tom nezmiňoval.....no samozřejmě jsme ho našli. Tady je to už taková samozřejmost, že o tom ani nereferujou. Ale je to pohodička. Ať jezdí v pohodě. Jsi asi pohodář, protože americké vozy tě vozí hlavně pohodlně! -
Barrichello 16.07.07 08:56
« VW
prosím tě, koncern VW a jeho interiéry konce 90. let. kapitola sama pro sebe. Strohost, tmavý nebo černošedý plasty, všude, bez nápadu, inovace, ošklivý budíky.... Co je na tom hezkého? Když chceš dávat příklad interiéru, tak japonce, to beru. Ale koncern VW leda dnes, ale roky tak 99-00....
A zapoměl si na měkčeně plasty :o) to já raděj imitaci dřeva a a kůži či imitaci kůže.... -
Parda71 (BMWfans) 13.07.07 23:57
« Re: Parda71
Zjištovat nic nepotřebuju,vím to. To co jsem vyjmenval já,je typická slabin a všech amerik dodnes. Ty to popíráš,protože máš ameriky rád. Ano ty co jsem viděl byli starší,to jsem zapomněl dopsat,ted by si snad ani amíci nedovoluli dát na tak velké auto bubny. Palubka je věcí vkusu, mi se nelíbí,tvrdá,černá ošklivá palubka. A ty se navážíš zrovna do O1 nebo Pašíka,kteří mají interiéry jedny z nejkvalitnějších >:D Jak říkám je to věcí vkusu,v žádném případě ti nic nevyčítám,auti si užij. -
Barrichello 13.07.07 11:22
« Parda71
Na tebe paltí nejdřív si něco zjistím a pak budu povídat o korábech!
Tohle je evropská verze víš, ten Stratus, který si viděl a imho se vyráběl od roku 1995, byl zřejmě americká verze dotažená z USa. Protože evropský Stratus měl kotouče na všech 4, vpředu s vnitřním chlazení a ABS standartně!
A Sebring má Oproti tomu ještě EBD. Brzdí to skoro na fleku. Takže o brzdy se neboj. Navíc mám nové kotouče a kanadské destičky (Ceraminic enhanced). Velký volant to taky nemá, plastový interiér má dnes všechno a Oproti české O1 nebo Passatu minulé generace je tenhle interiér nádhera....
Jízdní vlasnosti no ehm, porovnal bych bych třeba se Superbem či O1 (mimo RS) a můžem se bavit, kdo má jaký podvozek, jestli škoda s kusem trubky vzádu nebo Sebring s víceprvkem, navíc vše přizpůsobeno evropě. A odpružení je docela tvrdé, až moc na můj vkus. Alespoň sedačky sou velmi pohodlné, což se u O1 říct teda nedá :o) A hlavně vzádu je u 1 prd místa :o) -
Parda71 (BMWfans) 12.07.07 18:30
« hm
No tyto auta se mi nelíbí,jemně řečeno,proto raději nehodnotím. Jízdní vlastnosti jako rozhoupaný parník,brzdy o ničem,myslím že tam dávali i bubbny dozadu,možná do slabších motorů,možná i do V6,ale jednou jsem viděl Sebringa nebo Stratuse ted už nevím a měl vzadu bubny,což mě dojalo. Interiér vypadá děsně plastově,obrovský volant...To není nic pro mě. Ale tím vůbec nic nemám proti tobě,auto se ti určo líbí,si s ním spokojen,tak si jej užij.