Recenze

8 Majitel

Volkswagen Jetta VW

7.27 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Jetta, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Jetta Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:22000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1897 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.2 maximální rychlost [km/h]: 187 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Burda2".

Jettu jsem koupil jako ojetou nicméně je stále v záruce výrobce. Vlastníkem auta byl škofin, kde auto jezdilo mi nikdo nebyl schopen říci. Jedná se podle mě o nějaké pronájmy. Auto bylo uvedeno do provozu 14.4.2008 a já ho kupoval 20.2.2009 takže s ním za cca 8 měsíců někdo najezdil 21 962 km což není mnoho (záruka VW platí do 14.4.2010). Poškození auta: menší škrábanec na nárazníku a na předních dveřích. V interiéru není téměř nic poškozené (drobné škrábance na jednom místě). Původně jsem chtěl novou jettu, ale moje starší POLO (rv. 2007) muselo zůstat u přítelkyně a já neměl tolik finančních prostředků, takže jsem zvolil ojetou JETTU se zárukou od AUTO-PLUS v Hodoníně. Auto stálo 359 000 kč což se mi cenou právě zamlouvalo. Motor Jetty je 1.9TDI 77kW/105 PS což už na ježdění (jakékoliv) plně dostačuje. Jezdím hodně a moje POLO 1.2, 40kW bylo pro mé ježdění slabounké. Motor hodnotím kladně, pokud je potřeba vypálit z místa stačí sešlápnout plynový pedál, z toho plyne bezpečnější předjíždění a celkově lepší dojem při cestování (konečně si nepřipadám méněcenný). Vozidlo dokáže vyvinout rychlost až 210 km/h (max), při této rychlosti je spotřeba 12,5 l/100 km. Při rychlosti 160 km/h je spotřeba 6,2 l /100 km. Motor TDI jsem zvolil z důvodu vysokého kroutícího momentu, který právě dokáže s vozidlem perfektně akcelerovat. Benzínové 1.6 - tky bych radši nekupoval. V nízkých otáčkách je to "líné" a honit motor nad 4000 rpm/min s velkou spotřebou mi příjde v dnešní době zbytečné a příliš luxusní. Od auta požaduji velký výkon s nízkou spotřebou. Moje průměrná spotřeba (dlouhodobá) je 6,5 l/100 km a to jezdím normálně (ani pomalu ani jako "prase"). Velké MÍNUS motoru uděluji za hluk, který je přenášen do kabiny vozu (tohle kluci z VW moc nevychytali), třívalcový motor HTP byl taky uřvanej, ale myslím že to křičelo méně než v autě za 0,5 mil. Zahřívání motoru TDI není také moc rychlé nicméně topení funguje dobře vč. odmlžování. Výbava TRENDLINE kterou mám je trošku slabší (POLO bylo COMFORTLINE, takže jsem takovej rozmlsanej). Ve vozidle je 10 airbagů což je v základu velké PLUS, dále protikluzový asistent ASR (klasika), digitální klimatizace, elektrická všechna okna vč. zrcátek a jejich odmlžování, dobrý rádio (i když v POLU hrálo lépe) celkově se mi interiér dost líbí, popravdě řečeno si mě vnitřními interiéry VW získává, myslím že na interiéry je VW nejlepší, neznám auto v této cenové relaci ve kterém bych se lépe cítil. Co mi na TRENDLINE vadí je to že pod sedadli nejsou šuflíky a že není alarm. To je až o třídu výbavy výše tzn. COMFORTLINE. Chybí mi i tempomat, ale co se dá dělat snad příště až bude více peněz.
Prostor JETTY mi připadá již dostačující, konečně nemusím posouvat sedadla při nástupu cestujích do zadní části vozu. Kurf je oproti POLU "hangár", jejo nevýhoda je malý vstupní nakladací otvor (v tomto česká OCTAVIE boduje). Naložíte tam všechno, úplně všechno, ale jenom "malé" předměty. Úplně z počátku jsem snil o octavii, ale cena za stejně vybavenou octavii a "hromada" octavií na silnicích mě odradila i za cenu toho že má mnohem propracovanější kufr. Po koupi se mi zdálo jako by bylo pravá část vozu havarovaná, začal jsem si říkat slovíčko "podvod", takže jsem projistotu zavezl vozidlo na kontrolu do autorizovaného servisu kde mám tak trošku známého aby vozidlo prohlédl, naštěstí s ním nic není.

Silné stránky

Motor a jeho výkon (tah odspodu)
spotřeba motoru (6,5 l - dlouhodobá spotřeba)
příjemný interiér
dostatek prostoru
málo prodaných vozidel v ČR
velký kufr

Slabé stránky

Hluk motoru
malý vstupní otvor do kufru (octavie to má mnohem lépe promyšlené)
zájem zlodějů

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné, pouze kontrola u autocentrum ROS (dobrej servis = spokojenost).

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

koupě přes AUTO-PLUS (prověřená kvalita ojetých vozů bla bla bla) - radši nevěřit! Pro mě autobazar jako autobazar.

 


Další vozy Volkswagen Jetta



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

Uvidíme

praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
0

Zatím jsem nepotřeboval

výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
3
kvalita sedadel
8
brzdy
9
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Odvážná oslava 39. narozenin: Vlaďka Erbová všem ukázala své »zlobivky«!

Odvážná oslava 39. narozenin: Vlaďka Erbová všem…

Pořádný holčičí mejdan si užila modelka Vlaďka Erbová. Své 39. narozeniny oslavila ve společnosti svých sexy…

Krvavý masakr samurajů! Recenze Ghost of Tsushima

Krvavý masakr samurajů! Recenze Ghost of Tsushima

Píše se rok 1274 a začala mongolská invaze do Japonska. Jako první byl napaden ostrov Cušima, kde došlo ke…

 

iSport.cz

Životní triumf v bolestech. Knapková popsala, jak se protrápila ke zlatu z OH

Životní triumf v bolestech. Knapková popsala, jak se…

K dobrému výsledku na olympijských hrách je toho potřeba spousta. Skvělá příprava, načasovaná forma, pevné…

Procházka: V UFC jsem chválil Čechy. Oslavy doma? Odstřelíme vesmír!

Procházka: V UFC jsem chválil Čechy. Oslavy doma?…

O premiéře v UFC už Jiří Procházka mluvil během pár dnů tolikrát, že je s podivem, že dokáže stále prozrazovat…

 

Reflex.cz

Setkání s kůlem v plotě: Miloš Jakeš i po revoluci slepě věřil ideálům zločinného komunismu

Setkání s kůlem v plotě: Miloš Jakeš i po revoluci…

V době vrcholící revoluce, devatenáctého prosince 1989, jsme zazvonili u dveří jedné smutné dejvické vily.…

Karel Steigerwald: Zvedněte kotvy a plnou parou do říše chudoby

Karel Steigerwald: Zvedněte kotvy a plnou parou…

Kdysi jsem se učil německy z učebnice občanské výchovy středních škol ve Spolkové republice Německo. Vyšla…