Diskuse

Volkswagen Jetta (2010)

18.4.2009

Úvod: Mé předchozí auto byla Škoda Octavia 1.8 20V turbo ve výbavě Laurin-Klement r.v. 2000. Auto mělo sériový výkon 110kW/210Nm a předchozí majitel…

 

Volkswagen Jetta (Jetty)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.2009  18:57

    Fotky

    Máš to pěkné ale přidej fotky pak předělám hodnoceni
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 18.04.2009  19:55

    sestricka

    tak vidim ze se objevila dalsi sestricka akorad silnejsi a na krasnych origo kolech!ten motor je spickovej mel sem moznost ho ridit a musim rict ze sem si fakt liboval!tak jen pridej foto a pak ohodnotim ted nebudu zbytecne kazit hodnoceni :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.2009  23:39

    Jetta je fajb¨n

    Auto je fakt pěkné, skoro zaměnitelné s passatem;-) jen není takový mamut... Přidej pár fotek a hodnocení opravím :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 19.04.2009  12:37

    407 2.2

    Je to biturbo, takže chod od nižších otáček musí být znát :-)

    Osobně bych se ani chvíli nerozmýšlel a sáhl po Peugeotu, mám ho už teď a musím říct: paráda! Interiér se mi hodně moc zamlouvá, 2.0HDi jede také pěkně :-)
    407 je pro mě prostě srdcovka, to auto má temperament, určitej punc exkluzivity (nelíbí se každému) a je to vyvážená kombinace všeho co já jako mladej a energickej člověk potřebuju.

    Zpátky k tvému autu - Jetta se mi na začátku líbila, teď už bohužel ne :-( k VW nějak netíhnu, jediný vůz co se mi líbí je Passat CC a Touareg :-( každopádně přeji spoustu šťastných km
    • 00 Reagovat !

      foto Matt26

      Matt26 19.04.2009  13:15

      « Re: 407 2.2

      Jakub ! Ty máš krásnu 407čku a ešte tu nie je recenzia? !!! Ale poďme to švihom napraviť !! >:D Mne sa Peugeoty tiež strašne páčia - však sa aj na jednom vozím >:D . Môžeš kuknúť na moju recenziu. A osobne musím povedať, že tiež by som rozhodne volil 407 čku, keby so mal vyberať auto podľa tvojich kritérii :-)
      Ale je zvláštne že si do svojho výberu nezahrnul aj Audi A4 2.0Tdi - cena by nebola o neviem ako vyššia a bolo by to audi.
      Ale každopádne aj tvoja Jetta nie je zlá, tie disky tomu dodávajú šmrnc :yes: Tiež ti prajem veľa šťastných km a radosti z jazdy ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 19.04.2009  17:03

        « Re: Re: 407 2.2

        Na tu tvou recenzi jsem zrovna včera koukal :-) o 307 jsem také přemýšlel, ale nelíbil se mi interiér. Navíc profilově je 407SW prostě kráska, prostě nedalo mi to ani 5 minut a podlehl jsem :-)

        Jetta dle mě byla mnohem levnější než je právě A4, A4 by v takové výbavě vyšla na M+ :-(

        Co se recenze týče, mám jí teprve 2 měsíce (i když jsem s ní jezdil už dřív, navíc jsem zvládl přes 6.000km)
        • 00 Reagovat !

          foto Matt26

          Matt26 19.04.2009  17:16

          « Re: Re: Re: 407 2.2

          No vidíš, koľko ľudí toľko chutí. Mne sa na 307čke páči hlavne interiér a jeho usporiadanie, prehľadnosť, ergonómia a hlavne priestor. Ale to majú všetky Peugeoty. 407 má na môj vkus veľa gombíčkov na stredovom panely, hlavne modely s navigáciou ;-) Ale motor tam máme asi rovnaký (máš asi tiež 100kw verziu) a ten je naj na celom aute. A ak sa ti moj Drobček páči a recenzia s fotkami tiež, tak mi ho môžeš ohodnotiť ;-)
          A4 125kw by do 1 melka v kľude zohnal - ceny šli dole, kríza ....
          • 00 Reagovat !

            foto positivemind

            positivemind 19.04.2009  19:31

            « Re: Re: Re: Re: 407 2.2

            Máme stejný motor, jen jsem teď s hrůzou zjistil že nemám FAP :no: a děsně mě to štve, je to kouřák jako bejk :-( nikdy jsem si toho nevšiml, ale teď známý okukoval a tůroval motor, je za tím dýmu jako z prvních Oktávií a to je prostě ostuda :no:

            Drobečka ohodnotím zítra, dneska se mi už nechce vůbec nic číst :-)
            • 00 Reagovat !

              foto positivemind

              positivemind 19.04.2009  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: 407 2.2

              Jinak co se týče toho výkonu - je parádní (i na tak těžké auto jako je 407), ale 2.2 nebo 2.7 je prostě jiné kafíčko. Už bych bral jen silnější, přece jen 100KW není v dnešní době vůbec žádný zázrak - a když natrefím na * co začne při předjíždění přidávat plyn, mám chuť ho vytlačit ze silnice :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Matt26

                Matt26 19.04.2009  20:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 407 2.2

                Tak ale 307ma je ľahšia a aj tak väčšinou jazdím sám. Ale v lete sa chystám na menšie úpravy - zaslepenie ERG, prečistenie turba, KN filter a keď budú penízky tak aj čip na 120kw/410Nm :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto positivemind

                  positivemind 19.04.2009  20:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 407 2.2

                  O čipu jsem také přemýšlel, uvidíme ale po prohlídce v servisu :-) pokud bude vše vitální, bude to supr. Díval jsem se teď do service boxu a zjistil, že předchozí majitel měnil 2x turbo - takže asi musel létat jako pořádné hovado :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.2009  13:40

    krásná kola

    opravdu super, nejhezčí co se tam dají vzít, ať slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto golfgt

      golfgt 19.04.2009  16:56

      « Re: krásná kola

      ty kola jsou uzasny >:D >:-[] >:D
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 19.04.2009  20:22

    Ještě k porovnání s HDi

    Tuhle jsem se honil s Passatem (musel to být ještě starý motor PD), jeli jsme oba nachlup stejně - on 103KW, já 100KW. Oba jsme tomu šlapali na krk, takže jestli jsou ty nové 125KW CR motory jinak vyladěné netuším.
  • 00 Reagovat !

    foto Matt26

    Matt26 19.04.2009  20:26

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 407 2.2

    2x turbo? Koľko to má preboha na tachometri? :-O Však turbo je stavané na MINIMÁLNE 70 tis.km Alebo s tým fakt jazdil ako kkt. :no: Ja sa drobca snažím šetriť. Max. do 3 tis otáčok. Pri bežnej jazde bohate stačí 2200ot. ;-)
    Čekni tu moju recenzku - nie je tak strašne dlhá a myslím že ani nie nudná >:D
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 19.04.2009  20:32

      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 407 2.2

      Má pravých 95k :-) nevím co s tím ten magor blbnul, buď od výroby blbej kousek nebo tomu šlapal na krk jako hovado a pak to nenechával odpočinout :-) na recenzi ti tedy mrknu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Matt26

        Matt26 19.04.2009  20:46

        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 407 2.2

        Díky za hodnoteníčko ;-)
        To je 40tis na jedno turbo a to je strašne málo. Buď tá vada alebo ho nenechával dochladzovať - vtedy praskajú ako haluze. Mne aj jeden chalan písal do diskusie, že má najazdených 29tis. a mu tiež turbo odišlo. Ale to tak býva, kým si na niečo sám nenašetríš, tak si to nevieš patrične vážiť. :-|
        • 00 Reagovat !

          foto positivemind

          positivemind 19.04.2009  20:52

          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 407 2.2

          Nemáš zač, budeme pokračovat v diskuzi u tebe ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 22.04.2009  12:00

    A4

    Co se týká A4 tak rozdíl v základních cenách je někde kolem 200tis. Navíc audi si nechá za doplňky tučně připlatit. Taky má o 200kg větší pohotovostní hmotnost, takže dynamika je trochu jinde než u Jetty. U A4 by byla moje volba spíš 3.0 TDI - to bych ale na ni musel mít :-(
    Ještě tu někdo spomínal motor 2.7HDi - měl jsem možnost se s touto motorizací svézt v 407 coupe a poznatky mám tyhle - jeho volba je podmíněna automatickou převodovkou, která sice není špatná, ale je to přeci jen typ s komfortním naladěním. Nějaké rychlé reakce a kickdowny jsou pro ni cizím slovem. Co se týká dynamiky, tak motor dost svazuje. Taky spotřeba je jinde. Myslím si, že 2.7 má smysl pouze pokud chcete automat a nechcete úplně přijít o dynamiku 2.2HDi. U 607 je to asi taky otázka prestiže V6.
    Jinak díky za hodnocení a přání šťastných km. Přeju je i vám :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Matt26

      Matt26 22.04.2009  12:13

      « Re: A4

      No kto by nechcel A4 v naftovom trojlitri, že >:D . Už som pozeral technické parametre auta a s tou hmotnosťou máš pravdu. Ale je to zvláštne, 200kg na + - rovnakú kategóriu áut je dosť rozdiel. A o cenách príplatkov sa nemá cenu ani baviť >:D . Aj keď VW si tiež nechá zaplatiť. ;-\
      2.7Hdi rozhodne nie - konštrukčne zastaralý motor, objem ani 2.5 ani 3 a jedine s automatom a je všeobecne známe že PSAčko má slabé automaty.
      Inak nemáš za čo ;-) - ale kľudne môžeš oplatiť, keď sa ti moja recenzka páči >:D . Tak nech slúži a pridávaj fotky a novinky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto jarousak

    jarousak 01.05.2009  22:08

    budeš spokojenej

    měl jsem Jettu 2.0 TDI Sportline, jezdil s ní 3 roky a 120 tis. a nezbývá než říct, že to bylo super povozeníčko a nebylo moc co vytýkat, škoda jí holky... Ale operativní leasing je už holt takovej, jednou to přijít muselo :-(
    Teď čekám každým dnem nový auto, ale značce jsem věrnej nezůstal, zakoukal jsem se do jinýho...
    • 00 Reagovat !

      foto Ronnyp-RSKa-

      Ronnyp (RSKa) 01.05.2009  22:09

      « Re: budeš spokojenej

      takze jak vidim ses zakoukal do mondea?a co spokojenost?lepsi nez jetta ze?a co jsi mel v jette za motor? :-!
      • 00 Reagovat !

        foto jarousak

        jarousak 02.05.2009  15:49

        « Re: Re: budeš spokojenej

        mel jsem 2.0 TDI PD, 140k, ale velmi dobre zajetej a udrzovanej "ve forme", tenkrat jeste ta 170k verze nebyla, jinak by to bylo jasny.
        Mondeo mam prebirat cca do tejdne, jsou to muka ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronnyp-RSKa-

          Ronnyp (RSKa) 02.05.2009  19:06

          « Re: Re: Re: budeš spokojenej

          jasny no to ti verim ze se nemuzes dockat!sem pak zvedavej na tvoje srovnani jetty a mondea :-!
          • 00 Reagovat !

            foto jarousak

            jarousak 06.05.2009  21:32

            « Re: Re: Re: Re: budeš spokojenej

            jo, uz aby to bylo, je to sice tak trochu o necem jinym, ale sam jsem zvedavej, jak si Ford povede, latku mam od VW nastavenou vysoko.
            Doufam, ze mi pak Jetty opravi hodnoceni, vic napsat nemuzu, nechci si vymyslet
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 06.05.2009  22:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: budeš spokojenej

              Jak to doplníš, tak mi napiš SZ - hodnocení určitě upravím ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto ByCool

    ByCool 01.06.2009  12:52

    VW sa nezaprie

    velmi pekny kusok, tie fotky sa ti podarili... sorry, ze az teraz ti hadzem komentar, mal som frmol... inac dobre miesta na fotenie su aj podzemne garaze, ked tam nie je vela aut, prípadne nejaka fabrika, kde su vseliake potrubia, pripadne idealne je aj v nejakych prazdnych skladoch, napr ja som robil fotky s kamaratom pri lome...
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 04.06.2009  16:30

    Chorvatsko

    Pěkné fotky. Na cestu do Chorvatska mám prostě slabost :yes:

    A jinak krásná Jetta s velmi dobrým výkonem. Je až "neuvěřitelné" kam se dostalo TDI s výkonem u 2,0 (125kw) ikdyž BMW má třeba 130 tak Mondeo které právě tedka nejlepší kamoš kupuje, má v 2,0 85kw....takže 125kw klobouk dolů. Ať slouží....dávám 10 :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 04.06.2009  17:09

      « Re: Chorvatsko

      BMW už má i 150kW :-) a Ford 2.2 se 129kW. Jinak díky za hodnocení. Co se týká Chorvatska, tak na cestu se vždycky těším jak malý kluk...
      • 00 Reagovat !

        foto PeT-a-RSKa-

        PeT-a (RSKa) 04.06.2009  17:18

        « Re: Re: Chorvatsko

        woow, BMW fakt 150kw z dvoulitru?? Pěkné....

        Jo a kde přesne to je v Chorvatsku?? Jezdiš přes Madary nebo přes Videň??
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 05.06.2009  08:16

          « Re: Chorvatsko

          Soory, že tak pozdě, už jsem včera nebyl na netu. Jezdím přes Vídeň a fotky jsou z Pakostane, Gradace a ty dvě s vodopády z národního parku Krka ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Blates

            Blates 05.06.2009  15:06

            « Re: Re: Chorvatsko

            cus mam jen takovou otazku mimo vsechno. jak se ti libilo na dovolene v pakostane?letos tam jedeme poprve jeste jsme tam nebyli tak jestli vis o nejakych mistech co urcite stoji za to navstivit primo v pakostane nebo okoli? ve vsech tech narodnich parcich jsme byli. dik treba i pekna hospudka nebo dobra zmrzka nebo krasna plaz nebo jen tak:) dik
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 05.06.2009  15:38

              « Re: Chorvatsko

              Ahoj, musím říct, že pláž nic moc. Je tam kus krásné pláže (podle mě uměle upravené)u takového borovicového háje, ale je to tam hlava na hlavě a když jdeš jinam, tak jsou tam zase takové větší šutry. V tomhle směru co jsem byl jinde (hlavně Vodice a Gradac) jsou na tom mnohem lépe. Ale zase se můžeš vyblbnout, půjčují tam čtyřkolky, vodní skútry - doporučuju, motorové čluny (do 5 koní výkonu nepotřebuješ ani papíry), banán, tuby a nevím co ještě. Jinak to tam celkem žije, každý večer na náměstí živá hudba, dělali tam i nějaké soutěže a tak. Já jsem si to užil. Jo a hned za Pakostanem je (myslím že největší chorvatské, ale nechci kecat) sladkovodní jezero. Byli tam taky nějací turisti - jsou tam kempy (asi rybáři a ti co nemusí slanou vodu) :-)
              Jinak jsem po okolí moc nejezdil, jak říkám jen k tomu jezeru (na čtyřkolkách) a pak v tom náridním parku. Ještě jsme měli na jeden den půjčený ten motorový člun - je tam celkem hodně ostrůvků viz. foto. Není to drahý a můžeš se tam dokola podívat. Jeden je i docela hustě osídlený.
              Tak asi tolik
              • 00 Reagovat !

                foto Blates

                Blates 05.06.2009  16:20

                « Re: Re: Chorvatsko

                super, diky. ta plaz u toho bor. haje je na sever od meste nabo na jih? nebo jak? :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 05.06.2009  16:28

                  « Re: Chorvatsko

                  Od toho malého náměstí s kostelem nahoru na sever ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto PeT-a-RSKa-

            PeT-a (RSKa) 05.06.2009  16:51

            « Re: Re: Chorvatsko

            Jáj, poznám.....Byl sem ve Vodicích, pár km od tama. Přes Pakoštane jsme jeli a byli taky jeden den, nebylo to špatné...ta hlavní pláž....

            Jinak v Chorvatsku pro mě stejně vede Makarská, to je prostě bezkonkurenční na vše :-) ....

            PS: Neva, že pozdě. Taky tu pořád nebývám, ale pokec tu je dobrý tak celkově na MACZ se odreágovat....
      • 00 Reagovat !

        foto Konwi

        Konwi 17.06.2009  22:17

        « Re: Re: Chorvatsko

        Samo malo čakali a dobro došli v Hrvatsko! Má to svoje kouzlo. Vím, o čem mluvíš.
  • 00 Reagovat !

    foto Tifossi

    Tifossi 17.06.2009  19:16

    Krasny auto

    Sice jsem nakonec koupil hravejsi Bawo ale tohle je sazka na jistotu a kvalitu. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 17.06.2009  20:56

      « Re: Krasny auto

      Díky moc, to víš - rodina se blíží... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto cb

    cb 29.06.2009  10:30

    Recenze

    Dávám Ti 3x10b. jen mi tam chybí fotka velikého zavazadelníku.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 29.06.2009  12:33

      « Re: Recenze

      Díky. V nejbližší době ještě fotky doplním ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.07.2009  06:20

    Podobnost..;)

    pěkné!..dost mi tento model připomíná zadní částí také Passata 3C..přeju ůspěch! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 16.07.2009  17:33

      « Re: Podobnost..;)

      no hlavně ty zadní světla s diodami jakoby vypadly z oka těm na Passatu :-) Jinak díky, Tobě taky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sarkasmic

    Sarkasmic 01.09.2009  21:11

    Plastový volant

    Ahoj, zdá se mi to nebo máš v autě vážně plastovej volant?
    K Jettě se 170k, s NAVIGACÍ, climatronicem, atd mi plastovej volant přijde jako pěst na oko.
    Má to nějaký hlubší důvod???
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 01.09.2009  22:43

      « Re: Plastový volant

      Čau, má. Když jsem ji minulý rok obědnával, tak v zákl. výbavě kožený paket chyběl. Objednat šel pouze v kombinaci s multifunkčním volantem za bratru 14.500Kč. To se mi zdálo fakt hodně a rozhodl jsem se, že auto koupím bez něj a radši plánuju jeho výměnu za o dost povedenější kousek z GTI, jak pojedu na garančku ve 30 000km. Dnes už kožený paket základní výbava má(ne ale multifunkční volant - za ten se stále připlácí), ale na oplátku příšla o boční airbagy vzadu :-( Ty jsou dnes za příplatek 10.000Kč. Tak asi tak, naštěstí je ten plast alespoň kvalitní, ale kůže je kůže ;-)
      P.S. navigaci mám, ale externí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto R36

    R36 18.09.2009  09:34

    Motor CR ?? - podvod

    Sedni si, sedíš ???? ...............Gratuluji ke koupi auta jsi jediný na světe kdo má v Jettě motor CR. Všichni ostatní tam mají PD (jen 170k má piezo vstřiky místo elektromechaniky a proto tak necvaká) :-))) Do dneška se pořád vyrábí v Jettě PD... tak sorry, on chtěl prodejce jen prodat ... Ber to z té lepší stránky - aspoň vidíš že ty pomlouvaný PD nejsou tak špatný.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.09.2009  09:44

      « Re: Motor CR ?? - podvod

      Bohužel se pleteš ty - Jetta a Passat dostaly CR TDI dříve než ostatní auta. Vzhledem k tomu, že vůz má 125 kW TDI a je z roku 2008, je téměř jisté, že má pod kapotou CR. A s dvoulitrem PD už Jettu neseženeš. Stačí se podivat např. na www.volkswagen.de

      Tip: Co je na typovém štítku v servisní knížce a pod kobercem v kufru? Bude tam trojpísmenná kombinace, hádám CBB.
      • 00 Reagovat !

        foto R36

        R36 18.09.2009  10:43

        « Re: Re: Motor CR ?? - podvod

        máš recht sorry, oni nechali stejný značení v modelovým kódu a změnili motory. Kulišáci jedni :-) Omlouvám se.
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 20.09.2009  18:17

          « Re: Motor CR ?? - podvod

          Nic se neděje. Je to přesně tak, jak píše Hooonza. Navíc rozdíl v motorech je patrný z fotek. Schválně jsem jej fotil i bez krytu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 27.09.2009  13:45

    Auto s navi, xenon nikde...

    ...čím to?
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 27.09.2009  17:39

      « Re: Auto s navi, xenon nikde...

      Tím, že i klasické světla na Jettě svítí výborně ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 27.09.2009  18:33

        « Re: Auto s navi, xenon nikde...

        Proč sis třeba za těch 800 (co to asi stálo, protože Jetta je sakra drahá) nekoupil třeba jeté A6 s 3.0TDI, nebo kteréhokoli konkurenta lehce jetého?
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 27.09.2009  19:52

          « Re: Auto s navi, xenon nikde...

          Protože jsem chtěl nové... To víš, že než jsem do toho šel, proseděl jsem x hodin u netu, dokonce jsem se byl i na pár aut podívat, jedno i projet - našel jsem A6 3.0 TDI s S-Line paketem za přibližně stejnou cenu, ale nakonec jsem se rozhodl pro nové. Přeci jen to má své výhody - jsi první majitel, v autě se nekouří (pokud Ti to vadí stejně jako mě), ale co je hlavní - sám si ho zajíždíš, chováš se k němu slušně (ne dám tomu i za studena - však je to předváděčka, nebo za rok to stejně prodám a koupím si nové)atd. atd. Nevím těžce se to vysvětluje, každý má na otázku nové nebo zánovní vlastní názor. U mě vyhrálo nové, neboť není mým primárním zájmem dělat dojem na okolí drahou luxusní limuzínou,ale vybrat si takové auto, s kterým budu ve všech směrech co nejspokojenější. Takže proto nové, ale i tak to nebyl výběr jednoduchý. Ve VW mě za tuhle cenu nabízeli i nového Passata s 2.0 TDI či Passata CC s 1.8 TFSI. Auta jsem si zkusil, hlavně CC je krásné (od té doby už mě A6 nezajímá, kdybych měl na auto za cca milion, bral bych CC 2.0 TDI 125kW tj. opravdu špička), jenže právě s 2.0 TDI motorem je pro mě cenově nedostupný a benzín u velkého sedanu se mi živit nechce, neboť najezdím ročně okolo 30tis km. Navíc všechny mé předchozí auta byly v benzínu, takže vím jak rychle roste spotřeba při šlapání po plynu a rychlé jízdě po dálnici... Ale mám je stále rád :-) Takže jsem nakonec s těžkým srdcem od CC upustil, klasického Passata jsem nechtěl, je to velmi dobré auto, ale Jetta mě osobně oslovila víc. Passat je o něco širší a delší, jenže Jetta má místa také dost, navíc je lehčí, hbitější a podvozek (zvlášť tento sportovní) hraje trochu jinou ligu. Tak asi tak, nechci tady vypisovat romány, ale můžu Ti říct, že jsem opravdu spokojen a to je to nejdůležitější. Kdybych se dnes mohl rozhodnout ještě jednou, rozhodnu se zase pro Jettu. Ty by jsi se třeba rozhodl jinak, ale na tom není nic divného, neboť každý má vlastní priority a je to tak i dobře, jinak bychom jezdili všichni stejným autem a to by pak teprve byla NUDA ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Johny-Rico

            Johny.Rico 27.09.2009  19:58

            « Re: Auto s navi, xenon nikde...

            Hm, tak k tomu nemám co říci. To je vyčerpávající. Jak říkáš, hlavně, že jsi spokojen. O to tady jde! I tak gratuluji, jetta už ze své podstaty něco vyzařuje... je to pro mě něco jako B Mercedes... taky takový luxusní vozík.
            Taky je fakt, že kdyžuž dáváš tolik peněz, asi fakt nechceš, aby se něco vysralo a musel to servisovat, takže tady taky vidím důvod, proč nové. No, je to spousta peněz.
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 27.09.2009  20:08

              « Re: Auto s navi, xenon nikde...

              Je to tak, jsem rád, že jsme se pochopili. Docela dlouho jsem na něj šetřil a budu rád, když mi bude takto dobře sloužit co nejdéle ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 19.11.2009  23:32

    recenze 1,8T

    Nádherná Jetta, musím říct, že tenhle motor bych si představoval v mém příštím autě. Ale kdo ví, zatím jsem student a mám 1,6i 75kw.
    Docela by mě zajímalo, jestli nepřidáš rezenci i na tvou Octavii.
    Jinak ta Jetta je prostě úžasná. Gratuluju k výběru.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 20.11.2009  07:07

      « Re: recenze 1,8T

      Ahoj, díky moc za pochvalu, jsem rád, že se Ti líbí :-)
      Recenzi na octávku jsem také hodně zvažoval, ale už jsem ji prodal a nemám dostatek fotek (hlavně kvalitních). Mám jen ty, co mi zůstaly v mobilu, tak jsem z nich vybral ty schopnější a umístil je alespoň sem k Jettě. Na recenzi by to bylo málo... Ale když budeš mít jakékoliv dotazy, klidně se ptej, rád odpovím ;-)
      75kw pro začátek není špatný, člověk zatím nasbírá nějaké zkušenosti :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 20.11.2009  23:23

        « Re: Re: recenze 1,8T

        No, otázky ani nějak nemám, v mém okolí se pohybuje spoustu lidí, kteří vlastní OI ať už s motorem, co mám já, nebo třeba 1,8T. Spíš mě zajímala Tvá rezence, jelikož recenze Jetty se mi moc líbila (dal jsem návrh na nej rezenci) no a vypadá to, že s OI jsi měl dobré zkušenosti, tak se člověk těšil no:-) foto by mě ani nevadilo, myslím, že 5 fotek by stačilo. Tak to ještě zvaž.
        Jinak 75kw není špatný, naopak skvělý, jelikož většinou jedu tak 15km tam a 15km zpět ( do školy, do práce, za přítelkyní) a myslím, že to by TDíčku moc neprospělo. Navíc to auto když se točí, tak opravdu jede. Sice ne tak jako 125kw (jel jsem v Leon FR, tak vím jaký je to žihadlo, ale opravdu 190kmh není problém. Tak se měj:)
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 20.11.2009  23:41

          « Re: recenze 1,8T

          Kamarád má Golfa IV s tímto motorem (1.6 75kw) jezdíme spolu do práce, takže vím, že pokud je schopný element mezi volentem, sedačkou a pedály, tak to rozhodně není brzda provozu ;-) Máme max. tachometrových 195km/hod, takže věřím, že to problém není :-) Taky se měj, tu recenzi ještě zvážím, ale nic neslibuji, přeci jen těch fotomateriálů je málo...
  • 00 Reagovat !

    foto Piggyman

    Piggyman 15.12.2009  16:42

    Very nice!

    Krásná kára, parádní fotky, vyčerpávající recenze, SUPER! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Benes

    Martin_Beneš 15.12.2009  18:20

    nehoda

    to je mi moc lito s tim autem :-( chlapovi, co pise smsku za jizdy bych usek ruku i s mobilem... Aspon, ze se Tobe nic nestalo...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.12.2009  20:24

      « Re: nehoda

      jj me se tohle stalo uz dvakrat letos a jednou me vzal z boku kdyz prejizdel do pruhu >:D vim jak to nasere >:D
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 15.12.2009  20:31

    zajímavé

    To auto musíš vážně milovat, když dáš několik desítek (stovek?) tisíc korun navíc, aby sis koupil to "samé" znova jen pro pocit nebouranosti......

    Za to palec nahoru, auto je to krásné a určitě dobré :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 16.12.2009  06:17

      « Re: zajímavé

      Kdyby to byl jen ťukanec, tak to neřeším, ale jelikož snad ani nebrzdil, tak to bylo shrnuté celkem dost a to mě vážně štvalo. Ale jinak klobouk dolů, vzhledem k bezpečnosti... mít nějaký starší hatchback a někdo sedět vzadu 8-s
      Ztratil jsem na tom přes 100 tis, ale zase to bude opět nové a lepší výbava, to se taky cení... Zachránilo mě tak trochu i to, že jsem dostal opravdu slušnou slevu, neboť jsem si bral již druhé auto během ani ne roku >:D
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 19.01.2010  13:48

        « Re: Re: zajímavé

        ach jo, co to bylo za zmr..... takový krásný auto.
        Btw: s tou výbavou jsem se právě tenkrát divil. Zkoušel jsem Jettu nakonf. s výbavou Comfortline a CR 125kw motorem a nešlo, pouze Highline. Tak doufám, že se příště už nic nestane.
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 19.01.2010  22:07

          « Re: zajímavé

          Díky, taky v to doufám... ;-)
          S tou výbavou máš pravdu, do faceliftu interiéru se dalo vybírat z typů výbav Trendline, Comfortline a Sportline. Nyní po faceliftu je namísto výbavy Sportline výbava Highline (hierarchicky vyšší). Vím, že má oproti bývalému Sportlinu nové sportovní sedačky z Golfu VI a je jí vyhrazen tento motor. Jestli je i základní výbava jiná to nevím, docela by mě to zajímalo, ale jelikož zrušili Sportline, tak si myslím že ne. :-|
          • 00 Reagovat !

            foto V6-quad-Turbo

            V6 quad Turbo 25.04.2012  11:46

            « Re: Re: zajímavé

            Zdravim, auto je paradné! Neviem ake si mal sedačky v prvej Jette, ale čo vidim foto druhej Jetty tak tie sedačky už mal Golf V 2004 ;-)
            [odkaz]
            [odkaz]
            sorač za kvalitu, v garáži je dost pritmie a fotene mobilom...
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 25.04.2012  15:33

              « Re: zajímavé

              Ahoj, v první Jettě jsem měl komfortní sedačky, tady mám sportovní. Dle fotky se opravdu hodně podobají (možná jsou i stejné), ale v podstatě ty samé, co mám já jsou i v Golfu VI [odkaz] tady na odkazu jenom bez alcantary ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 05.02.2010  14:00

    Nástupce?

    Čau, co budeš mít za střelu, pochlub se:)
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 05.02.2010  14:06

      « Re: Nástupce?

      Jak jsem psal v novinkách, výměna je kvůli té nehodě a jelikož jsem byl s autem velice spokojen, tak opět Jetta. Jen bude faceliftovaná (interiér) a v lepší výbavě. Viz. novinky ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto The-Stig-Driver

        The Stig Driver 05.02.2010  17:24

        « Re: Re: Nástupce?

        Už jsem si všiml, já osobně bych zkusil něco jiného :-) Ale samozřejmě tvoji konfiguraci bych bral hned >:-[] :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.2010  18:07

    Jetta

    Chm, moc pekna, a ta tvoje oddanost k auta i za cenu velke financni ztraty je zajimava! >:D Ja mel neco podobneho, auto melo nehodu, ne moji vinou, pojistovna i autorizovany servis me skutecne PODVEDL, jen diky pravnikovi sem platil pouze "130tisic" misto avizovanych 160, oproti puvodnimu 50 tis odhadu. Dalsich 100 tis, jsem do auta nahazel za upravy, aby nejak vypadalo, takze me to auto vyslo bezmala i s puvodni cenou zhruba na 0.5M!!, za to jsem mohl mit uz "cosi", ale ja proste GIV miluju, a toho jeste ceka spousta uprav (inter, vykon, 120kW uz nestaci :D) (VW jedine). Do budoucna uvazuji o vetsim vozitku pro rodinu (za par let, takze mozna Jetta? ;-) a R32 GIV na vikendove blbnuti) :)

    Pekna recenze, fotky, auto taktez, navic TDI, neni duvod nedat 3x10 :-) :-)

    At slouzi, at jezdi a snad uz zadnyho blbce co si pise SMS-ky nepotkas.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 06.02.2010  11:19

      « Re: Jetta

      Ahoj dík, tvůj golfík je taky povedený ;-) jen nevím, jestli to má smysl u něj ještě více zvedat výkon motoru - ty úpravy už asi vyžadují vysoké investice. Možná bych koupil něco novějšího a nechal jen upravit SW řídící jednotky. Tento 125kW CR motor takto upravují u Cimbu na cca 240k a není to ani příliš nákladné.
      Chápu ale, že máš to auto rád a i v dnešní době má stále co nabídnout, zvláště tak vymazlené jako to tvoje ;-)
      Takže ať tak čí onak :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.02.2010  13:19

        « Re: Jetta

        ze 125 kw na nejakych 177 kW? to se mi zda zatracene moc. Navic na Cimbu nejsou kladne ohlasy (aspon na VW klubu ..). Ja verim pouze 3 lidem / firmam. Mvolesko (Praha), DieselPower (sever cech), TDI fun (morava), zaruka, kvalita, spousty kladnych ohlasu, lidi z VW klubu nejezdi nikam jinam v podstate.

        Jinak co se tyka toho vykonu, u me staci v podstate vymenit jen moje ASZ turbo za Hybridni (cca 20 tisic, 1/3 ceny dostanu zpatky za svoje turbo) a hned to muzu posopnout o nejakych 30k nahoru, spojku mam novou, FMIC taky, brzdy bude chtit lepsi (vrtane), ale to bylo v planu driv (navic je budu mit za nakupku u kluka co jsem mu programoval Eshop)

        Ja bych rad neco novejsiho .. jenze, ja jsem proste otrok 4. rady golfa :(.

        Ono staci nakouknout sem [odkaz] a hned je jasne, proc je GIV nejoblibenejsi rada ze vsech Golfu. Da se s tim autem udelat skutecne cokoliv. Ted je mi 28let, treba v 35 uz by bylo trapny jezdit timhle malym vozitkem pro "nactilety a zensky", takze to bude chtit neco vetsiho, ale zatim si to jeste uzivam, dokud to neni starej krap :-) A diky. Tu tvoji Jettu budu sledovat :-)

        PS. A vubec, regni se k nam na VW klub, sekce Jetta by tam mela byt, hod recenzi, urcite Ti to tam spousta kluku pochvali a taky se tam leccos dozvis.
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 06.02.2010  16:55

          « Re: Jetta

          Máš pravdu, že 176kw už je dost, ale píšou to [odkaz] .
          Osobně si myslím, že těch cca 145kW a 400Nm co nabízejí ostatní (dieselpower apod.) je pro běžný provoz optimum.
          P.S. jak budu mít čas a dostatek foto, tak to s VW klubem zkusím. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.2010  18:18

    Jetta

    -- prosim o smazani, refresh prispevku --
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 15.02.2010  15:49

    jeticka

    tak ty xenony ji fakt slusi vypada fakt moooc dobre a taky ti zavidim ty sedadla urcite si v nich pekne cestu uzivas ze?tak at slouzi :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 16.02.2010  09:10

      « Re: jeticka

      Díky :-)
      Ty xenony jí vzhledově prospěly a navíc parádně svítí :-)
      • 00 Reagovat !

        foto The-Stig-Driver

        The Stig Driver 16.02.2010  14:44

        « Re: Re: jeticka

        Souhlasím s Váme, vypadá perfektně vzlehodvě jak exteriérově tak i interiérově ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.2010  23:00

    Jetta

    Recenzi jsem přečetl a líbí se mi hlavně srovnání motorů a drobné detaily, škoda jenom té staré Jetty co ti rozstřelili - ať ti nová slouží a hlavně ať jezdíš bez nehod! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.03.2010  20:13

    Pěkná recenze

    Ahoj Jetty, dovolil jsem si konečně ohodnotit tvoji recenzi a tvého fešáka! Zřejmě příjemné vozítko na delší trasy, jistě si ho užíváš. Z mého pohledu bohužel v naftě, ikdyž vím že nové CR motory jsou o hodně lepší, ale stále to není volba mého srdce ;-)
    Fotky by mohli být o něco lepší, tady vidím velké rezervy, ale když už jsem byl přísnější za auto, dávám 10 za fotky a za recenzi :-)
    P.S.: Moc si mi líbeil koncept Jetta kupé představený v Detroidu, něco takového bych určitě "přežil"! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Matt26

      Matt26 13.03.2010  00:59

      « Re: Pěkná recenze

      Ahoj, tak rada, chyba môže byť vo veľkosti fotky ( príliš veľký rozmer alebo samotná veľkosť v MB). Druhá možnosť je že niekto pri rozširovaní miesta spravil chybu >:D . Máš v galérii viac fotiek, tak zrejme máš skúsenosť :-| Tretia možnosť sú cookies. Neviem aký prehliadač používaš, ale ak firefox, tak skús v možnostiach dať odstániť záložky cookies. Malo by to pomôcť ;-)
      Inak pekná nová Jeta. Xenóny tomu dizajnu spredu rozhodne pomohli :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 13.03.2010  23:51

      « Re: Pěkná recenze

      Ahoj Thomasino,
      díky za hodnocení. Charakteru mým provovozním podmínkám vyhovuje TDI CR maximálně. Jelikož jsem předtím jezdil s 1.8T/132kW, tak jsem měl strach o ztrátu dynamiky a rozhodoval se mezi 2.0TFSI a 2.0TDI CR. S odstupem roku a půl můžu zhodnotit tento motor jako ideál, vzhledem k mým provozním podmínkám. Rychlé přesuny s mnoha km jsou jeho silnou stránkou. Dlouhá šestka, výkon, kultivovanost, odhlučnění a nízká spotřeba i ve vysokých rychlostech je při dlouhých cestách k nezaplacení ;-) Opravdu špička :-) :-) :-)
      Ovšem co se týká GTI, tak pro víkendové výjížďky a okresky je 2.0TFSI Number One :-)
      Ahoj Matt26,
      jak píšeš s rozlišením, nebo velikostí fotek to není, s tím si umím poradit. Zkoušel jsem vymazat cookies, ale taky bez odezvy, fakt už nevím :-(
      Docela mě to mrzí, mám nafocené nové fota a je mi to na ... nic :'-(
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 14.03.2010  07:16

        « Re: Re: Pěkná recenze

        ahoj novu jettu mas krasnu a ked nejdu pridat fotky vymaz tu octaviu z galerie a pridaj noveho jetika ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-C3

    David C3 15.03.2010  19:22

    foto chorvacko

    jsou moc pěkné. Já jel letos trasu Brela - Dubrovník také přes NEUM a Bosnu a bylo to super.. Jen sem to s VW Eos :-) jinak Jetta super hlavně motor a u nové už i výbava jako xenon atd.. hodně km bez nehody přeji. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 10.04.2010  07:40

      « Re: foto chorvatsko

      Díky, jestli máš nějaké fotky, tak je přihoď na web :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mimas

    Mimas 06.09.2010  01:04

    Super voz

    Ahoj, Volkswagen robí parádne vozy o tvojom to zvlášť platí! Tie kolesá na tom aute sú krásne. Pekné autíčko...
    • 00 Reagovat !

      foto Mimas

      Mimas 06.09.2010  01:06

      « Re: Super voz

      A ešte som zabudol radosť čítať tvoju recenziu. Snáď tu navnadíš aj ostatných.
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 07.09.2010  18:13

        « Re: Super voz

        Ahoj, jsem rád, že se ti recenze líbila a díky za body :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 07.09.2010  18:36

    Nový vzhled stránek MACZ

    Pánové (a dámy) nevím, nevím, ale nějak si na to nemůžu zvyknout. Jak vy? Já na to čumím, jak bagr na tvrdou hlínu :-|
    Nejvíce mi na hlavní straně chybí přehled posledních příspěvků v diskusích ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Aspire

      Aspire 07.09.2010  19:40

      « Re: Nový vzhled stránek MACZ

      Přesně, moje slova... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 18.09.2010  19:27

        « Re: Nový vzhled stránek MACZ

        Tak konečně je po pár dnech MACZ doladěno do provozuschopného stavu. Díky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto R3ALista

    R3ALista 04.10.2010  11:28

    Nejen volant

    Ahoj. Koukám, že máš novej nejen volant ale i budíky, bíle podsvícenej displej a klimu - vypadá to moc hezky :yes: Nechal sis to dělat v servisu VW? Na kolik ta sranda asi vyjde? Nad tím displejem a klimatizací taky docela uvažuju :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 04.10.2010  15:26

      « Re: Nejen volant

      Čau, budíky nejsou nové. Asi tě zmátly fotky z vrchu galerie, původně jsem psal recenzi na svou Jettu, kterou jsem kupoval novou v r. 2008, jenže mi ji nabourali na zadek (psal jsem o tom někde zpátky v novinkách) a jelikož jsem nechtěl bourané auto (bylo to bouchlé dost - dodávkou), tak jsem auto prodal a objednal si novou Jettu. Mezi tím Jetta prošla faceliftem - dříve se sedačky v provedení alcantara nenabízely, dostala nové budíky a klimu (která spolupracuje s dotykovým displejem na rádiu - cokoli na klimě nastavuješ, tak se zobrazuje na obrazovce). Navíc se motor TDI se 125kW pojí pouze s nejvyšší výbavou (minule jsem měl comfortline, nyní highline a r.v. 2010). Novou poznáš na fotkách i podle bixenonů, v galerii to mám seřazené, od této fotky dolů [odkaz] se jedné o stávající auto ;-)
      Asi to napíšu dole do recenze, ať to nemate, když je to až někde vzadu v novinkách :-)
      P.S. kdyby jsi chtěl ale s podsvícením poradit, dám ti kontakt přes SZ, kde mi dělali octávku do modra - velká spokojenost, na počkání a slušná cena :-)
      • 00 Reagovat !

        foto R3ALista

        R3ALista 04.10.2010  16:34

        « Re: Nejen volant

        aha, tohle jsem úplně přehlídnul :-) ten kontakt bych uvítal, ještě se tě na něco zeptám po SZ
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 10.10.2010  09:02

    Hodnocení:

    Zdravím pána majitele.... >:D Recenze, fotky super..... takže v obou případech máš za 10b, za autí, no též za 10b, ale je pravda že se mě na můj vzkus moc nelíbí, je to takové buclaté či co, ale je to jen auto takže bych to ani neřešil...hlavní je, že slouží k tvé spokojenosti. Takže tak. Hodně štěstí a hodně najetych km na cestách..... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 10.10.2010  11:07

      « Re: Hodnocení:

      To víš, to je jako s holkama, každému se taky líbí jiná.., hubená, štíhlá, buclatá, plnoštíhlá... >:D Díky za body ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto David-Kos

        David Kos 10.10.2010  19:44

        « Re: Re: Hodnocení:

        Joóóóó, přesně tak....něco na tom bude... >:D Mimochodem, nemáš za co... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 06.11.2010  19:44

    Nefunkční hodnocení

    Pánové nevím jestli je to pouze můj problém, ale vzhledem k tomu, že nejsou nováčci vůbec hodnocení, tak asi hodnocení nefunguje nikomu. Můžete mi někdo napsat, jestli můžete hodnotit? Díky. Už jsem z toho nového MACZ opravdu zoufalý, totální primitivismus :-(
    Edit: konečně funguje :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 10.02.2011  21:12

      « Re: Nefunkční hodnocení

      nestraš jeťáku :-)))
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 10.02.2011  21:28

        « Re: Nefunkční hodnocení

        Měl jsem v textu chybku, tak jsem to opravil a příspěvek se objevil ve fungl nových... Sorry 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto prochySBK

    prochySBK 14.02.2011  19:35

    spotřeba

    *, ta spotřeba je parádní, to potěší :). čus. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 14.02.2011  20:34

      « Re: spotřeba

      Jo to máš pravdu, hlavně teď, když čekáme přírůstek do rodiny ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 27.03.2011  21:49

    Nové foto v zatáčce

    Auto vypadá velmi dobře ;-) Doufám, že si tu pěknou zatáčku aspoň pořádně řiznul >:-[] Když tam tak nebezpečně stojíš :-| >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 28.03.2011  11:50

      « Re: Nové foto v zatáčce

      Díky za pochvalu :-) Z kopce jela manželka a já jsem fotil. On tam není skoro žádný provoz (tak jedno auto za půl hodiny)...samozřejmě, jak zastavíš a chceš udělat pár snímků, tak jezdilo auto za autem 8-s zákon schválnosti funguje ;-) Já si pak projel ty serpentiny směrem nahoru, v už o poznání rychlejším tempu... :*)
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 05.05.2011  18:45

        « Re: Nové foto

        vyladena a vylestena k dokonalosti [odkaz] ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 05.05.2011  21:32

          « Re: Nové foto

          Dal jsem si práci a hezky ji umyl a vysál ;-) ale musím přiznat, že mě to i baví 8-s Divný koníček... manželka si vždycky posteskne, že mě to nebere i doma >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 05.05.2011  22:01

            « Re: Re: Nové foto

            taktiez ma to bavi je to pre mna relax dnes som siel povysavat fabiu no ked som na nu pozeral tak nakoniec dostala aj kupel, voskovanie, vysavanie, osetrenie interieru >:D je ako nova a doma sa taktiez vysavacu vyhybam dokonca by som najradsej kupil toho robota co pustis a vysava sam >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 05.05.2011  22:17

              « Re: Nové foto

              A pak že chlapi namají smysl pro pořádek ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto matii

                matii 16.08.2011  14:05

                « Re: Re: Nové foto

                Juknul jsem k tobě na profil (když už si mi tam taky přispěl) a kromě toho, že tam máš dost suprovejch fotek (miluju naleštěný káry), tak mě teda dostaly ty dvě zimní fotky z Fatry. Ten sníh proti černému autu ... dát to do fotosoutěže tak bedna je jistá. :yes: :yes: :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 17.08.2011  07:27

                  « Re: Nové foto

                  Díky za pochvalu :*) ,snažím se, ale nějaký velký fotograf zase nejsem ;-) Kolikrát auto někde vyfotím, pak se těším na fotky a když to pak dám do kompu, tak je to zklamání. Podobně to dopadlo i s fotkama z letošní dovolené. Byl jsem v Tatrách, ale moc povedených mi nevyšlo. Ale zase se můžu vymluvit na to, že fotím docela obyčejným digitálem ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 16.08.2011  14:28

    TROPEA

    Jééé a ještě koukám, že jsi byl v Tropee. Kde jste bydleli? My byli loni v Zambrone (cca 10Km před Tropeou) a příští rok na 99% někde okolo opět zakotvíme. Původně jsem chtěl přímo dolu do Tropey na ten krajní cíp pláže, ale dle recenzí ten hotýlek za ty peníze nestojí, ještě zvažuji Capo Vaticano, ale teď mám zatím v merku tohle
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 17.08.2011  08:02

      « Re: TROPEA

      Bydleli jsme v Briaticu, rezidence Green Garden. Menší městečko kousek před Tropeou. V Tropee jsme byly na výletě, nádherné město a na poměry Itálie i velice čisté :yes:
      Odkaz vypadá parádně, hlavně ty malé pláže s průzračným mořem :-)
      My jsme byli letos v Tatrách, protože máme 4 měsíční holčičku a to na moc velké cestování není. Nicméně, když to půjde dobře, tak příští rok bychom chtěli odjet zase nějaké Chorvatsko a pak asi zase Itálii. Ještě nevím kam, to je brzo plánovat, ale rozhodně to bude opět Kalábrie :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 17.08.2011  13:07

        « Re: Re: TROPEA

        Tak kamaráde přestaň mě kopírovat ... >:D >:D >:D ... nechápeš? My byli taky letos v Tatrách, holčičku mám taky, jen s tím rozdílem, že za pár dní jí bude 17. Koukal jsem že to Briatico je jen asi 4km od toho Zambrone, kde jsme byli my. Nedlužíš mi náhodou něco? >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 17.08.2011  15:44

          « Re: TROPEA

          Je to možný... >:D >:D >:D Budu to muset zjistit 8-s ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 31.08.2011  09:20

    VW JETTA

    Neostava nic ine,ako s recenziou na 100% suhlasit!!!Skvele fotky,skveleho auta...doteraz smutime s partnerkou za nasou "Redkou"(totozny motor,a skoro rovnaka vybava)...ktoru sme "museli" nechat v Charlotte...a nakolko sa nam NEW JETTA(ala Passat)vobec nepacila,skoncili sme pri "ZAJKOVY"...no nelutujeme!!!VELA STASTNYCH km s logom VW medzi rukami!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 01.09.2011  08:55

      « Re: VW JETTA

      Ahoj,
      mě se ta new Jetta taky moc nelíbí... ;-\ Byl jsem se s ní svézt u prodejce (ne, že bych už chtěl kupovat nové, ale ze zvědavosti) a mé dojmy jsou takové smíšené. Je sice o kousek delší, než předchozí generace, což se projevilo na zadních místech, ale třeba kufr je zase o 30l menší... Nejvíc mi ale vadí, že je na ní vidět šetření VW oproti předchozí generaci. Ať už je to kvalita a zpracování přístrojové desky, která má sice přednosti VW, ale nelze přehlédnout, že oproti Golfu vypadá laciněji, o trimech (dveřní plasty) ani nemluvím.. to, že nově nemá shodnou palubku s Golfem určitě není náhodné (šetření)... Taky nepotěší dost malá schránka před spolujezdcem. Ve své Jettě ji mám chlazenou, takže si tam při dlouhých cestách dávám láhev s pitím, tady smůla... Dále už kapotu motoru nezvedá plynová vzpěra, víko kufru má jednoduché zavěšení, které nesmyslně zasahuje do kufru, navíc není celé čalouněné, ale je tam pouze kousek plastu, ze zbytku na tebe čumí holý plech, potom absence chromových lišt (vyjma jedné pod bočními okny), zadní světla přišly o diody, místo antény zabudované v zadním okně má lacině vyhlížející ploutvičku, no je toho víc... Ten, koho přiláká nízká cena nové Jetty k VW poprvé, si možná těchto věcí nevšimne, ale pokud jsi na tyto "maličkosti" zvyklý, tak si připadáš jako by jsis spletl autosalon :-|
      Jsou to sice detaily, ale například já si pro takové věci (mimo jiné) VW cením a tady nejsou. Alespoň že podvozkově nezklame, jízdně patří pořád mezi nejpovedenější VW a i odhlučnění ve vysokých rychlostech je opět vynikající. Jako plus beru i to, že si zachovala plnohodnotnou rezervu.
      Stručně řečeno: zatím co předchozí generaci Jetty se snažili co nejvíc přiblížit Passatu ( jako lehčí a hbitější alternativu k většímu a pohodlnějšímu ) a to se jim i dost podařilo (sice i cenově - hlavně vrcholné výbavy a motorizace), tentokrát ji jasně odlišili. Možná je to jako tah pro prodeje dobré (díky nižší ceně zaujmout větší portfolio zákazníků), nicméně Jetta tím jako model ztratila (navíc přišla i o vrcholnou naftovou motorizaci se 125kW).
      Zlatý můj Jettík, jsem rád že ho mám ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto duotone28

    duotone28 08.11.2011  19:08

    VÝBORNE

    V JEDNODUCHOSTI KRASA!!! GRATULUJEM
  • 00 Reagovat !

    foto mnich

    mnich 11.01.2012  08:14

    Fólie

    dívám se dívám a ty už máš na autě folii na sklech a vypadá to na 35 podle toho vzorníku co sem ti posílal.Takže bude risk na 20? :-) .. naprd je, že už mají policajti měřidla na propustnost světla, zatím jen v některých městech, ale asi se to brzo rozšíří.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 11.01.2012  20:38

      « Re: Fólie

      Folie nemám, na těch fotkách to zkresluje, ale je to origo tónování. Právě proto by mě zajímalo, kolik má originál propustnost a jestli tam tu folii můžu ještě dát (klidně 70). Bojím se že ne, když to sečtu... Dozadu bych pak dal 35.
      Jak píšeš, policajti se to teď chystají měřit, navíc jezdím často ven a představa jak někde na dálnici v Německu, nebo Rakousku sundávám fólie... :-|
  • 00 Reagovat !

    foto burkos

    burkos 20.01.2012  13:03

    zadný podnaraznik

    Ahoj.velmi sa mi paci tvoja jetta a chcel by som sa spytat na ten zadny podnaraznik s otvormi na koncovky vyfuku.to si si dal taky priamo z vyroby alebo si ho tam potom dorabal?dakujem
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 21.01.2012  06:43

      « Re: zadný podnaraznik

      Ahoj kolego!
      125kW TDI a 147kW TSI mají toto provedení zadního nárazníku i s chromovanými koncovkami výfuku od výroby. Navíc je podnárazník v laku. Ostatní verze tam mají holý plast. Ale myslím, že to šlo doobjednat individuálně i na ostatní motorizace v rámci Styling packetu ;-)
      P.S. Nechceš přihodit recenzi??? :-| Ta tvoje vypadá taky jako mazlík :-)
      • 00 Reagovat !

        foto burkos

        burkos 05.03.2012  17:56

        « Re: Re: zadný podnaraznik

        ahoj ahoj.a ty kde si videl moju jettu? :-) no chcel by som aby vyzerala ako tvoja tak zacinam tym naraznikom ale musim zistit cislo toho dielu :-) urcite pridam aj recenziu ale este ho musim viac nafotit a potom napisem.nevies nahodou to cislo toho podnarazniku ze?
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 06.03.2012  20:36

          « Re: zadný podnaraznik

          Ahoj, Tvoji Jettu jsem naživo neviděl, ale soudím z té malé fotky v avataru ;-) Recenzi určitě přidej :yes:
          To číslo nevím :-( ale pokud by jsi s tím měl problém, tak napiš. Zajel bych do servisu a zjistil to :-)
          P.S. co máš pod kapotou?
          • 00 Reagovat !

            foto burkos

            burkos 07.03.2012  22:46

            « Re: Re: zadný podnaraznik

            Pod kapotou bucha 2.0 TDI 103 kW :-) .mam s tym podnaraznikom trochu problem ale to sa spravi casom :-) a odkial to vies zistit to cislo?tam kde si kupoval auto?
            • 00 Reagovat !

              foto Rubb

              Rubb 07.03.2012  23:29

              « Re: zadný podnaraznik

              Možná bych také mohl pomoct, když tak do SZ ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 07.03.2012  23:36

              « Re: Re: Re: zadný podnaraznik

              Ten lakovaný podnárazník by se mi líbil i na mém Passatu B6 2.0TDI Higline 4x4 .. recenze je tu taky :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Jetty

                Jetty 09.03.2012  09:50

                « Re: zadný podnaraznik

                Talio recenzi jsem už viděl, opět skvěle odvedená práce :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto talio2

                  talio2 09.03.2012  10:22

                  « Re: Re: zadný podnaraznik

                  Díky za pochvalu sněžný muži ;-) :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 09.03.2012  09:49

              « Re: zadný podnaraznik

              Kamarád dělá v servise VW, takže bych to přes něj mohl zjistit, když by jsi s tím měl problém ;-) Když tak dej vědět co a jak :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto burkos

                burkos 11.03.2012  20:41

                « Re: Re: zadný podnaraznik

                cauko.mohol by si teda zistit cislo toho podnarazniku?presne toho co mas ty moze byt aj nelakovany.dakujem pekne.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 12.03.2012  09:09

                  « Re: zadný podnaraznik

                  Ok. Pokusím se ;-)

                  EDIT: máš to v SZ :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto burkos

                    burkos 13.03.2012  17:47

                    « Re: Re: zadný podnaraznik

                    dakujem pekne uz som cital sz a nepotesil si ma tou cenou :-) ale dakujem moc pekne
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 13.03.2012  18:30

                      « Re: zadný podnaraznik

                      Zkus tam nabouchat nárazník z Thalie, ten tam bude maximálně originální a maximálně tak za polovinu ceny... >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Jetty

                        Jetty 14.03.2012  06:02

                        « Re: zadný podnaraznik

                        WL - To mu nepomůže, páč nepasuje - leda by měl Golfa GTI >:-[]
                        Jinak mám na tebe (WL) dotaz: vypadá to letos, že mi letní Bridgestony na konci sezóny podají ruku. Píšu si v kolika km přehazuji letní kola za zimní, abych věděl kolik na nich najedu. Myslím, že Bridgestony udělají cca 50tis km. Přemýšlím o CSC5, ale zajímalo by mě, kolik Contíky vydrží - ptám se tebe, protože jsi přes ně místní guru ;-)
                        Díky za info.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 16.03.2012  02:13

                          « Re: zadný podnaraznik

                          Zrovna z CSC5kama nemám zatím osobní praktickou zkušenost, mám je v plánu pořídit někdy letos v průběhu letní sezony, až sjedu aktuální a výborné CSC3. Ještě loni byly reálně CSC5 až od rozměru 235/40/18, letos už snad budou i v 225/40/18.
                          50 tis km je na sportovní pneu docela dost hodně, já jezdím na letní sadě jen něco přes 30 tis. km, když mají vzorek okolo 2 mm nemilosrdně měním za nové, ale samozřejmě velmi zásadně záleží na stylu jakým převážně jezdíš.
                          Co se týče jízdních vlastností (včetně tlumení akustického komfortu!) na suchu i mokru, tak CSC3 ti na Jettu můžu maximálně doporučit, když tak mrkni třeba i do posledního EVA, kde je větší test letních pneu a kde CSC3 zářivě vítězí. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Jetty

                            Jetty 16.03.2012  20:11

                            « Re: zadný podnaraznik

                            Díky moc za odpověď :yes:
                            Můj styl jízdy gumám asi moc neprospívá. Jezdím rychle, ale zase třeba nějaké hrabání u mě neexistuje a asi jim naopak prospívá to, že jezdím hlavně dlouhé trasy (60% silnice 1 třídy, 30% dálnice, 10% město). Určitě je něco jiného, když jedeš po dálnici ustálených 160-180, nebo když to trápíš na okresce pod plynem, pak brzdy a stále dokola.
                            Gumy měním taky zhruba na 2mm, pak se totiž rapidně zhoršují vlastnosti na mokru, což je na dálnici zvlášť nebezpečné.. ;-\
                            Ten nájezd je slušný, takže je určitě zkusím. Uvidím kolik na nich najedu ;-) Jsem zvědavý hlavně na ten akustický komfort, to si myslím je jediná slabší stránka mých Bridgestonů.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jetty

                      Jetty 14.03.2012  06:05

                      « Re: zadný podnaraznik

                      Nemáš zač ;-)
                      Osobně jsem tipoval tak polovinu ;-\ Nicméně určitě to někdo dělá v replice :yes: Vždyť je to kus plastu... :-)
                      Jinak já jsem si připravil, až skončí zima, taky malý upgrade, už se těším ;-) ... a třepu na jaro - jak buzerant na pr.del >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 26.03.2012  18:59

    R-line volant

    Zdravím tě,
    dělám si teď takový soukromý průzkum o volantech :-)
    Jak se ti řídí s tím sploštěním u volantu, třeba při parkování nebo ručkování? O kolik je zúžená úchopová část R-line volantu tlustší než u standartního volantu? A neošoupává se ta měkčená kůže? Jinak spokojenost? Dík za odpověď ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 27.03.2012  18:43

      « Re: R-line volant

      Ahoj,

      k tomu sploštění:

      1) při parkování absolutně nevadí, ale jsem zvyklý točit jednou rukou přitlačením otevřené dlaně.
      2) při jízdě mimo okresky se ke sploštění v podstatě nedostaneš.
      3) při rychlé jízdě na okreskách jsem zvyklý volant v zatáčkách chytat rukou za sploštění, výborně se tak drží (přiznejme si na rovinu - kdo z nás má dlaň ve tvaru oblouku volantu...).
      4) měl jsem z toho sploštění trochu strach před koupí volantu. Teď bych ten volant za nic nevyměnil. Může to být ale dáno třeba i přímo tímto typem, je opravdu skvěle tvarovaný.
      5) v zúžené části je stejně tlustý jako byl originál po celém obvodě. Já jsem zvyklý volant držet jednou rukou, takže ho většinou držím v místě horního, nebo dolního rozšíření, anebo za příčku volantu... však to znáš ;-)
      6) kůže po cca 40tis km nenese známky použití.
      7) mě se díky tomu i lépe nastupuje (193cm, 105kg), ale to už je banalita...
      8) dle mého je to celé o osobním názoru. Někomu to vyhovuje, jinému ne.
      9) P.S. není nejlepším průzkumem si to fyzicky vyzkoušet? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 27.03.2012  21:08

        « Re: Re: R-line volant

        Vyčerpávající odpověď ;-)
        Nemám možnost si R-line nikde osahat, možná v autosalonu VW by mohli mít něco s tímhle volantem, těžko říct. Já spíš jen tak ze zvědavosti :-)
        Já jsem si pořídil taky sportovní volant z Astry OPC, nebyla to nutnost, protože i standartní volant byl příjemně tlustej a koženej, ale na OPC volant sem dostal parádní nabídku(cena v Oplu 19.700 kč, já jsem nezaplatil ani polovinu), která se prostě mezi nadšenci neodmítá. A teď je to opravdová slast :yes: >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 28.03.2012  22:48

          « Re: R-line volant

          No, po mě chtěli za R-Line 15tis... ani snad nebudu psát, za kolik jsem ho nakonec sehnal...
          Kdyby jsis chtěl volant někdy vyzkoušet, klidně písni do SZ. Pokud nejsme daleko, tak v tom nevidím problém ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Nerez

            Nerez 29.03.2012  07:35

            « Re: Re: R-line volant

            Kamoš přemýšlí, že si ho dá do Golfa, protože mu standartní příjde úzký tak možná budu mít možnost osahaní tady :-)
            Vidím, že nejen Opel si za volant nechá zaplatit 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Brandon-Walsh

              Brandon Walsh 29.03.2012  10:18

              « Re: Re: Re: R-line volant

              ja mám otázku k tým volantom, tie ceny sú aj s airbagom ? seat chce za to tiež cez 500 eur tak ak to má airbag prišlo by mi to logickejšie a k tomu úzkemu volantu nechápem prečo to koncern robí, ja som teraz zvyknutý na svoj po obšití kožou, ale keď som minule sadol v showroome do cupry, prišlo mi to ako držať šnúrku od topánky ;-\
              edit: práve pozerám na seat stránke ten volant, zľava na 355 eur, je to aj tak podla mňa dosť, ale už by to za hriech stálo
              • 00 Reagovat !

                foto Nerez

                Nerez 29.03.2012  12:33

                « Re: Re: Re: Re: R-line volant

                Cena za můj byla bez airbagu. Nevím ale, jestli oficiální cena v Oplu je s airbagem.
                Opel taky volant slevnil, asi o 1000 >:D
                [odkaz]

                Zatím co jsem měl možnost držet volanty aut od koncernu, tak všechny volanty, pokud nepočítám sportovní, byly dost úzké. Tady se příplatek za lepší volant v mých očích rozhodně vyplatí.

                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 01.04.2012  17:03

                  « Re: R-line volant

                  Tak ta moje cena byla i s airbagem, ale stejně bych za volant tolik nedal 8-s Sehnal jsem ho nakonec za mnohem lepší cenu, díky jednomu uživateli macz.

                  Jinak jak jsem psal, já neměl problém ani s původním tříramenným, koženým volantem. Jenže když je v nabídce tenhle výborný R-Line... :*)
  • 00 Reagovat !

    foto pipistrel

    pipistrel 25.06.2012  19:57

    m3 a 1m ked uz tak

    ako fanda by si mal vediet ze m1 a 1m je teda sakra rozdiel ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 25.06.2012  22:22

      « Re: m3 a 1m ked uz tak

      Díky za opravu, chybička se vloudila. Jasně že to vím, ale když oni mají na zádi jenom to emko a neuvědomil jsem si při psaní novinky, že BMW si stále schovává označení M1 pro jiný model. Myslel jsem spíš na dojmy z jízdy ;-)
      Snad to přežiješ :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mates81

        Mates81 25.06.2012  22:36

        « Re: Re: m3 a 1m ked uz tak

        M1 by se mohla objevit v roce 2016 :-) a vypadá to na pěkný "sajgon" jak výkonostně tak i cenově >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 25.06.2012  22:51

          « Re: m3 a 1m ked uz tak

          Jo to jo :-) Akorát jsem někde četl, že to chtějí dělat i s hybridním pohonem. Tuhle dnešní módu fakt moc nechápu, beru to u městského auta, ale do tohodle... :-| Elektromotor sice výkon má, ale ta hmotnost baterií se do sportovního auta moc nehodí.
          Jinak ale paráda, viděl jsem, že trochu pozměnili koncept a vypadá to zase o něco líp [odkaz] ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mates81

            Mates81 26.06.2012  08:47

            « Re: Re: m3 a 1m ked uz tak

            Myslím že ten tvůj odkaz je už minulost, možná to byla i jen nějaká studie, dokonce jsem myslím slyšel, že je to něčí žert ve photoshopu. Podle posledních info tam má být osmiválec 4,4. Výkon někde okolo 420kW a váha kolem 1250kg, zrychlení pod 3s!!! Žádné hybrit ani elektro, čistě jen spalovací motor. četl jsem to v AutoTipu :-) Snad to tak i nechají a nakonec necouvnou, cena cca 6 500 000Kč >:-[] :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pipistrel

        pipistrel 26.06.2012  17:45

        « Re: Re: m3 a 1m ked uz tak

        ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 26.06.2012  09:25

    Poznám to...

    ;-) Tiež občas potrebujem vypnúť a tak sem tam zájdem do norimbergu na okruh (mám tam kamoša :-) ). Ja som tiež veľký fanúšik BMW a určite heslo Freude am Fahren platí každým písmenom. Ja som mal posledne možnosť testnúť posledné M5 a poviem ti je to raketa, až raz budem uvažovať o "približovadle" podobného typu určite to už teraz s prehľadom vyhráva BMW... :-! Inak peknú cestu k moru, tiež mám niečo podobné v pláne. Tak sa maj a prajem veľa šťastných a bezporuchových km... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 26.06.2012  18:28

      « Re: Poznám to...

      Tak já osobně jsem fanoušek jak BMW tak Audi. Dřív jsem víc fandil BMW (hlavně M3 E46), posledních cca 5 let víc inklinuju k Audi -no vlastně když se podívám do garáže, tak spíš k VW - hlavně konto >:D Ale ať už se jedná o ///M, nebo RS, těžko jim něco podstatného vytknout :yes:
      Zajímalo by mě taky svezení v M550d, to je dle mého na dlouhé cesty ideální stroj :yes: >:D
      Díky a taky si cestu užij ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto kekso

        kekso 26.06.2012  20:10

        « Re: Re: Poznám to...

        Tak vieš pred vojnov (ZVS) som robil riamo v Mníchove v BMW tak to hold zanechalo stopy preto nič iné ani nevnímam... ;-) Ale inak ako vravíš momentálne kopem pre koncern a nesťažujem si, vieš mal som škodovky, VW a aj audiny či už služobne alebo súkromne a osobne nemám čo vytýkať :-! . Ako ja hovorím až raz budem "veľký" tak to kúpim ale dovtedy má môj súčasný povoz či súkromný alebo služobný cenu zlata... >:D . A o M5 je to na dlhú debatu ale doporučujem vyskúšať a určite mi dáš zapravdu že je to ako ja hovorím kanón s veľkým K! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 23.07.2012  22:01

    Upgrade

    Vypadá to parádně, autu to opravdu sluší. Ty rámečky okolo mlhovek bych si taky rád nějak dodělal. Tos koupil nějaký chrom rámečky a přilepil, nebo je to prostě jen nachromovaná část té mlhovky nebo nárazníku?
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 24.07.2012  07:02

      « Re: Upgrade

      Jo, mě se to taky líbí. Našel jsem to na netu v jednom obchodě. Jsou to chrom rámečky a mají zezadu lepící pásky. Já jsem to pro jistotu a po zkušenosti s kryty zrcátek, přilepil ještě silikonem ;-) Když je budeš hledat na Astru, tak doporučuji normálně google a on ti prodejce najde. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 31.08.2012  13:06

    Par otázok...

    V prvom rade servus kolega jettiak... >:D >:D >:D Nakoľko sa mi aj tvoj autiak páči (čo som aj náležite ohodnotil... ;-) ), mrknem tu a tam aj na tvoju recenziu no a upútali ma nejaké veci. Konkrétne ak to nie je tajomstvo čo ťa stál ten volant (tiež sa mi páči) a ako som tak pozeral pred tým si asi nemal multifunkčný - bolo náročné namontovať multi volant do nemulti auta? Asi tam bolo treba nejaké serepetičky okolo,či? Vieš pítam sa lebo ma znervózňuje to moje rádio RCD310 nieže by bolo vadné ale svieti na modro čo ma ako dosť ruší keď cestujem v noci a tak zvažujem výmenu za 510 no a keď už by som sa k tomu prepracoval tak by som tam šupol aj BT modul a multi volant. Ale nechcem do toho nejak vrážať tak nejaký orientačný cenový odhad by bodol aby som zistil či sa na to dám. Inak vopred vďaka za info a nech ti to naďalej dobre jazdí.
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 31.08.2012  13:51

      « Re: Par otázok...

      teda ja sa v tych nazvoch radii nevyznam, ale podla fotky interieru mam tvoje radio v leone a svieti na cerveno takze podla mojho laickeho nazoru by sa podsvietenie malo dat prekodovat a netreba nechavat vo vw stovky eur ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto kekso

        kekso 31.08.2012  13:58

        « Re: Re: Par otázok...

        Máš pravdu aj mňa to napadlo, zasa na druhej strane prečo neísť do lepšieho keď je na to "dôvod" (aspoň pred manželkou... >:D >:D >:D ). Vieš jeden môj bývalý nadriadený mi raz povedal nieje dôležité ako auto vypadá od vonku ale z vnútra nakoľko ten čas tráviš vnútri a musím povedať že mal pravdu aspoň z môjho pohľadu, tak prečo sa trošku nepotešiť... ;-) Ale zasa si nemysli že do toho chcem vraziť mailand, preto by pomohol +/- odhad, nei som predsa sponzor VW... >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Brandon-Walsh

          Brandon Walsh 31.08.2012  14:12

          « Re: Re: Re: Par otázok...

          ja sa uz vyse roka odhodlavam vymenit vsetky repraky v aute za vykonnejsie a vidim to tak, ze skor ho predam ako to zrealizujem >:D
          mne jeden terajsi nadriadeny povedal auta sa v dnesnej dobe neoplati predavat treba kupit a najazdit na tom 400 000 km >:D odvtedy nejak medzi nami viazne automobilova komunikacia kedze ja v aute nevidim iba presun z A do B >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Jetty

            Jetty 31.08.2012  16:01

            « Re: Par otázok...

            Brandon - auto se obecně nikdy nevyplatilo kupovat, je to spotřební zboží, ale co by jsme s těma penězma pak dělali. Je to koníček, navíc já to pořád vidlema přerovnávat nebudu >:D
            Kekso - ohledně montáže volantu ti posílám SZ. ;-) Jinak četl jsi v novinkách Auto cz - Jetta je 3. nejprodávanější auto na světě a nejúspěšnější VW... věděl jsem že se jich prodává hodně (hlavne v USA), ale tohle jsem nečekal :-O
            • 00 Reagovat !

              foto kekso

              kekso 02.09.2012  16:35

              « Re: Re: Par otázok...

              Brandon - ako už píše jetty je to koníče na ktorí aspoň mne zostáva čoraz menej času , ale v slabej chvíli ma to vždy nájde... >:D

              Jetty - diky za info určite mám teraz lepší pehľad :yes: :yes: :yes: Čítal som a čakal som niečo také nakoľko to havne robia pre USA, určite poteší vydieť svoje auto tak vysoko v rebríčku :yes: :yes: :yes: :-! Do ebaty som sa k tomu článku nepripojil nakoľko to nemá význam... ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto Jetty

                Jetty 02.09.2012  17:29

                « Re: Par otázok...

                Do těch debat na Auto.cz se obecně nemá význam moc zapojovat. Je to plné internetových kovbojů, kteří se akorád tak rádi hádají a o autech toho moc nevědí... 8-s Já si přečtu článek, udělám si vlastní názor a diskuse dole vedená většinou dokola o tom samém, tzn koncernisti vs zbytek světa, mě nechává chladným... >:D
                Když už diskutuju, tak v 95% tady na MACZ, je to tu přece jen "normálnější" ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 15.11.2012  16:05

    Mytí

    mám takový menší a malicherný dotaz, ta fotka ,,Už se sprchuje..." jak tam tvá žena myje auto to je v létě?
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 15.11.2012  18:16

      « Re: Mytí

      Jo tak to už si přesně nepamatuju, ale řekl bych, že je to tak koncem září, protože je to až po Chorvatsku. Krk bych na to ale nedal :-) . Proč se ptáš? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 15.11.2012  20:08

        « Re: Re: Mytí

        já vím, ale asi to vyznělo blbě ta otázka, já jen, že soused, pravidelně myje auto na přímém slunci uprostřed července...... a když se člověk podívá na jeho lak z blízka tak se zdá, nevím jestli to přesně vystihnu, prostě a jednoduše popraskaný, tak jsem se chtěl zeptat, že pokud něco takového taky děláš, zda-li máš potíže s lakem? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 15.11.2012  21:47

          « Re: Mytí

          Myju auto normálně na přímém slunci, v červenci i srpnu a nikdy jsem problém s lakem neměl. Ani u Opela, ani u Octávky a ani u Jetty. Akorát Jettu stavím ihned po umytí do stínu, abych ji mohl v klidu doleštit, protože pokud ji nechám na slunci, tak je do 3 minut komplet suchá a zůstanou na ní bílé šmouhy od chloru, nebo co to je v té vodě. To je hold nevýhoda černé, ale zase v zimě rychleji odtaje ;-) Co se týká péče o lak, tak auto vždy na jaře 1x navoskuju, jinak nic ;-) Spíš mě napadá, jestli soused nekoupil nějaké přelakované auto, každopádně můj lak viz [odkaz] a [odkaz] :-)
          • 00 Reagovat !

            foto hp21

            hp21 16.11.2012  06:05

            « Re: Re: Mytí

            jo jo, ten tvůj lak vypadá velmi dobře ;-)
            soused má Octávku (tedy lak od koncernu), která je kupovaná od firmy, takže možné je všechno :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 16.11.2012  15:46

              « Re: Mytí

              Hmm, bývalé firemního auto je většinou "výhodná" koupě... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 14.05.2013  20:00

    Pneu a sklo...

    Zdravím ťa, pozerám pekný dezén tých nových pneu... :yes: Mňa už to tiež láka s tými 17-tkami ale ešte chvíľku doderiem tie 16-tky a potom som zvedavý... Inak s tým sklom zamrzí, ja už tam mám tiež nejaké tie stopy ale na výmenu to zatiaľ nie je... No čo v garáži by sa ti to nestalo... >:D Hold kto jazdí vie... Ja už som hádam tiež skončil s trampotami a v servise ma uvidia až pri ďalšej prehliadke... Tak sa maj... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 14.05.2013  21:43

      « Re: Pneu a sklo...

      Shodou okolnosti me taky ted ceka vymena celniho skla, na CTR >:D Snad Na spodnim okraji, v cernem ramovani, jsem mel celou dobu tukanec od kaminku a ted to proste puklo do sirky nekolika desitek cm :no:
      Ad Yokohama Parada- takova klasicka tunerska pneu. Laik oceni design, ostatni si je nekoupi kvuli mekke bocnici, rychlemu sjizdeni a spatnym vlastnostem na mokru. Predevsim na auto s tezkym dieselem na predku mne to osobne prijde jako omyl, na trhu je spousta plastu co vyhovuji daleko vic.
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 15.05.2013  22:29

        « Re: Pneu a sklo...

        Ahoj pánové,

        já to řešil hned, protože to bylo velikosti nehtu u place a měl jsem to téměř "mezi očima", což mě pekelně štvalo... Naštěstí mám připojištění u České, takže mě výměna nic nestála a v servise si dali záležet :yes:
        K Yokohamám Parada - máš vlastní zkušenosti přímo s těmito pneu, nebo čerpáš z testů viz nedávný autotip? Já už dal párkrát na testy a musím říct, že většinou zklamání... ;-\ Poslední gumy jsem koupil CSC5 (mimochodem snad největší multitalent srovnávacích testů) a přišlo zase spíš zklamání - hlavně v přilnavosti v zatáčkách a reakcemi na pohyby volantu - prostě na Bridgestony dle mých preferencí rozhoně nemají... Mám namysli Bridgestony RE050A... předtím jsem zkoušel Pirelli, Michelin, Barum, Matador, Goodyear a nejhorší snad ve všem byly Hankooky... Takže tohle je už za mnou, a řídím se spíš zkušenostma z různých uživatelských webů, než testy, které se navíc vztahují k určitému rozměru a jak známo se změnou rozměru se vlastnosti těch samých pneu dost mění... Můžu říct, že tyto gumy (PARADA) jsou docela dost chváleny zejména uživateli v Americe a ano multitalentem nejsou, protože na vodě mají o něco horší vlastnosti, ale hodně z toho ti vrátí na suchu. Tam patří mezi TOP :yes: Navíc mi budou dělat radost krásným vzorkem, na životnost jsem žádnou stížnost nečetl... neberu tunera, který ji zhrabe za měsíc - zásadně nehrabu...
        Zatím je obuté nemám, tak svoje hodnocení ti zatím nenapíšu, ale věř tomu, že nehoním každou desetinu vteřiny na okruhu, tak je mi to celkem fuk. A podle testu jsou údajně nejtišší, což taky není k zahození... Prostě pokud zklamou, už je nikdy nekoupím a spíš už nikdy nekoupím nic jiného než Bridgestone ;-) Tohle je asi poslední pokus :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 16.05.2013  22:30

          « Re: Pneu a sklo...

          Neziju v CR, takze nejaky autotip nesleduji. Tyhle plaste jsem si nikdy nekoupil prave diky primym zkusenostem majitelu vozu, u kterych se negativa techhle plastu projevi jeste pozdeji nez u druhu vozu co mas prave ty, proto jsem napsal to co jsem napsal.
          Bridge Potenza RE050A mam sam na CTR, v rozmeru 225/40 R18, ve verzi se zesilenou bocnici (XL). Jsou to velmi rozumne univerzalni UHP plaste s dobrymi vlastnostmi na suchu i mokru a presto s rel. velkou zivotnosti. Nekomu vadi jejich hlucnost a diskomfort- na urvanem H-H tohle vubec neresim, na dieselovem voze pro cestovani uz by mi to vadilo. Navic mam verzi made in Japan, od ostatnich vyrobcu (vetsinou Madarsko) maji podle zkusenosti mych pratel plaste objektivne horsi vlastnosti.
          Muzes zkusit napr. novejsi Bridge Potenza S001, maji byt podobne jako RE050A, ale maji vyssi kilometrovy najezd. Z pohodlnejsich a tissich pneu je horky tip napr. Vredestein Ultrac Vorti, napr. jedny z nejlepsich UHP plastu na suchu vubec (ADAC 2013), pritom jsou vseobecne hodnoceny jako velmi tiche a komfortni. A v rozmeru 225/40 R18 XL je vidim uz za 120€/kus ;-) Sam vozim na Accordovi Tourer 2,2i-CTDi (zase ve stejnem rozmeru) treba Good Year Efficient Grip a ted i Semperit Speed Grip- "jen" HP plaste, ale pro velky cestovni rodinny turbodiesel naprosto dostatecne jizdni vlastnosti i pro caste presuny 200km/h pres Nemecko. Nizka hlucnost, prekvapive vysoky komfort, naprosto rovnomerne sjizdeni a obrovsky km najezd. Takhle by slo pokracovat dal, ale rozhodne bych vynechal efektni tunerske radobysemislicky prave pro tuhle kategorii vozu.
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 16.05.2013  22:56

    Pneu a sklo...

    Nevím proč, ale nejde mi odpovídat na diskusi, tak to napíšu jako nový příspěvek...

    Bridgestone Potenza RE050A mám taky made in Japan, takže nemohu posoudit rozdíl, pokud jsou vyrobeny jinde. Ale jsem s nima hodně spokojen. Jediné menší mínus je trošku větší hluk. Verzi se zesílenými bočnicemi mám taky, neboť je mám přímo předepsané pro rozměr 225/40R18, ale na komfort si stěžovat nemůžu. Možná je to tím, že je to těžší auto... Mě prostě tyhle gumy vyhovují maximálně...
    Jinak Autotip patří pod německý AutoBild, tak bys to možná znát mohl :-)
    Nevím, já procházel dost serverů a jak jsem psal, většinou jsem na Yokohamy Parada četl chválu, ale nebudu se opakovat.
    Díky za tvůj názor ohledně pneu, ale asi žádná z nich mě neosloví, protože nehledám maximální komfort a valivý hluk mě taky zas tak moc netrápí. Jetta je totiž docela slušně odhlučněná od podvozku, takže ty rozdíly uvnitř nejsou tak markantní. Přemýšlel jsem před Yokohamama ještě o Bridgestonech RE070 ale zatím s něma moc zkušeností není, tak jsem zvolil, jak jsem zvolil. Až je obuju tak uvidím a můžu ti napsat co a jak. Pokud nebudu spokojený, tak se vrátím zpět k Bridgestonu a víc neřeším. S těma jsem byl spokojen vždy. ;-) :yes:
    Ale na jednu věc se tě zeptám, jaký rozměr používáš na zimu? Já mám momentálně plechy s pneu 205/55R16, ale chtěl bych si koupit litá kola velikost 17". Jenže v TP mám pro 17" předepsaný rozměr se šířkou 225, což se mi zdá na zimu jako nesmysl ;-\ Nemáš zkušenost s takovou šířkou pneu v zimě (na podobně velkém autě)? ... Nebo kdokoliv jiný?
    • 00 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 16.05.2013  23:19

      « Re: Pneu a sklo...

      :yes: Tak, neni nad to udelat osobni zkusenost, stejne tak kazdy muzeme mit proste jine pozadavky, nejenom s ohledem na svoje auto.
      RE070 jsou zhruba neco jako jeste zavodnejsi verze RE050-ek, UHP blizici se uz temer semislickum. Potiz je v tom, ze je sezenes jen v 225/45 R17, ve 225/40 R18 si je Japonci drzi buhviproc jen pro svuj trh (f*ck JDM), tak na ne muzes stejne jako ja zapomenout. Ale porad stejna otazka- proc vylozene sportovni UHP na turbodieselove rodinne auto?
      Proc menit neco s cim je clovek spokojeny, na druhou stranu obcas chci posun u nektere z jejich vlastnosti, takze me zkouseni taky nemine. Ale pujdu do plastu, se kterymi uz maji dobrou zkusenost lidi jezdici "mym" zpusobem se stejnym vozem i motorizaci jako mam sam. Napred ale znicim jeste zbytek tech RE050A >:D

      Edit- pripsal jsi jeste zminku o tech zimnich plastich. Na obou autech mam prave zimaky taky 205/55 R16, na Acco to je dokonce na originalnich kolech a tenhle rozmer auto proste bez problemu sedi, na CTR to je podle TP jedina alternativa, mimo origo 225/40 R18. Tam to beru jako nutne zlo, zase se z auta stava v zime pretaciva hracka, co se utrhne v podstate kdy a kde chci. 225/45 R17 jezdi v zime spousta aut, pri dobre volbe plastu to neni zadny problem, pokud nezijes vylozene nekde na horach, kde by se ti hodily o neco vic mozna prave ty uzsi plaste na lepsi prorezavani stale snehove pokryvky. Zase vyssi profil pneu znamena i nizsi riziko jeho poskozeni, ev. disku kola. Coz je v zime taky plus. V zasade ale 225/45 R17 problem urcite neni nikdy, navic to vypada podstatne lip nez na 16" a krome snehu to i lip sedi ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 18.05.2013  14:11

        « Re: Pneu a sklo...

        Hmm, tak to jsem vůbec nevěděl s těma RE070, že se nedodávají v rozměru 225/40R18 ;-\ To je škoda, byl to můj favorit na příští gumy... Ale třeba si to japončíci do té doby rozmyslí :-)
        K tvému dotazu - proč vyloženě sportovní UHP na rodinné auto - odpověď je vcelku jednoduchá, mám jen jedno auto na cestování i zábavu a když jedu sám, nebo se jdu jen tak projet, tak se rád svezu rychleji. A právě proto obouvám tyhle pneu, ten rozdíl v jízdních vlastnostech prostě poznáš i na rodinném autě a stojí mi za to :yes: ;-)
        Dík ohledně infa o těch zimních pneu. Na horách nebydlím, takže tu sněhovou kalamitu si užiju max. tak týden v roce, jinak jezdím po upravených vozovkách. Když jedu na lyže, tak beru řetězy, ale zatím jsem je potřeboval pouze 1x... Uvidím, ale zkusím asi ty 17", ještě mám čas do zimy se rozhodnout ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 20.03.2014  19:29

    Disky...

    Ahoj, tak musím povedať že si jeden z mála čo vybral skutočne pekné disky... :yes: Keď miestami vydím čo sú schopný ľudia zavesiť na auto za kolesá aj komentáre mi dochádzajú... Určite budú na jette dobre vypadať. Tak nech slúžia.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 21.03.2014  01:32

      « Re: Disky...

      Ahoj, no abych pravdu řekl, tak jsem chtěl něco kvalitního a ne moc překombinovaného. Mám rád jednoduchý a čistý design. Když jsem je uviděl (jsou to origo kola Škoda) tak jsem měl jasno ;-) Pokud někdo shání kola na koncernové auto, tak určitě doporučuji Škoda e-shop. Mají tam podle mě hodně pěkných kol s originálním designem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 15.04.2015  20:47

    Struna...

    Tak to ju fakt riadne seklo. Ale ak je disk ok tak su tie original disky fakt kvalitne. Inak auto vyzera stale top tak nech dalej sluzi... ;-) Uz sa musim nejak dokopat k tej recenzii na toho mojho noveho furika... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 15.04.2015  23:30

      « Struna...

      Kopanec to byl slušný. Navíc komplet narvaný kufr věcma (2 děti), no naštěstí disk to přežil. Na první pohled vypadal ok, ale chlapík v pneuservise, když viděl tu díru v pneumatice, tak tomu nechtěl moc věřit. Tak první zkoušel pouze samotný disk na vyvažovačce, jestli není nakoplý, nebo neháže do strany a nic. I na autě vše ok :yes:
      Vypadá to, že originál disky fakt něco vydrží ;-) Proto jsem rád, že jsem koupil originály i na zimu, na toho mého Das furika >:D
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 18.08.2015  07:01

    HR...

    Servus, tak Jetta stale vypada jak nova, tak len nech sluzi dalej... ;-) Fakt tiez vidno ze sa o to auto staras... :yes: Tak sa maj a prajem este vela stastnych KM.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 18.08.2015  23:08

      « Re: HR...

      Ahoj, díky. To víš, má se u mě dobře... 120 tis km a stále jak nová, ale zaslouží si to :yes: ;-) Akorát jedna věc se změnila s dětma - teď ji častěji vysávám, jak myju. Dřív to bylo naopak >:D
  • 00 Reagovat !

    foto janpww

    janpww 03.05.2016  13:41

    Test

    Test
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 04.05.2016  20:04

      « Re: Test

      ???
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 04.05.2016  20:15

        « Re: Re: Test

        To neřeš, on je zvláštní. Tímhle obesílá různý recenze. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 05.05.2016  18:25

          « Re: Re: Re: Test

          Jj, pak jsem si všiml z jeho příspěvků na profilu, že je asi po lobotomii 8-s ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…