Diskuse

Volkswagen Jetta (2012)

18.3.2012

VW Jetta: výbava Trendline, plus origo hlinikáče, hmlovky, prahové fólie a gumové rohože v celom aute. Tak ako k tomu došlo: nakoľko každý deň…

 

Volkswagen Jetta (kekso)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Delfin2

    Delfin2 18.03.2012  17:34

    Jetta

    Pekná Jetta, Prajem veľa šťastných km ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 18.03.2012  17:49

      « Re: Jetta

      Dík, taktiež prajem veľa šťastných km :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Delfin2

        Delfin2 19.03.2012  18:18

        « Re: Re: Jetta

        Dikes :-) Poprosím ťa, aby si hodil ešte nejaké fotky aj z interieru ;-) Otec rozmýšľa o Jette v 2,0 TSI :-) V bielej je veľmi pekná.. Aj cenovo je dosť zaujímavá :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 19.03.2012  19:11

          « Re: Re: Re: Jetta

          No keď tak cez víkend, momentálne so mnou absolvovala prvú cestu do práce a je dosť špinavá a to už neviem ako bude vyzerať na konci týždňa... :-( , Každopádne cez víkend idem do školy tak ju trochu očistím nech nevyzerám ako sedlák..., čiže potom no problem s fotkami inak ten interiér by som mohol zvládnuť už zajtra uvidím ako to časovo zvládnem... ;-) Inak ja môžem len odporučiť za 5 dní som najazdil 1400 km a je to jedna báseň, takže nielen cena ale aj jazda určite presvedčí... :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Delfin2

            Delfin2 19.03.2012  21:40

            « Re: Re: Re: Re: Jetta

            Dnes som aj ja umyl svojho Leona, už vyzerá k svetu celá zima bez umývania-dosť špiny :-) Tak Jetta sa mi veľmi páči a preto si určite zasluží aj viac fotiek ;-) Tak, len nech pekné slúži ako ma ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 19.03.2012  22:15

              « Re: Jetta

              Delfin2
              Kdybych si do tvého příspěvku dosadil za Leona pánské přirození a za Jettu zase dámské (i ty jazykové rody sedí), tak by z toho (ve finále) mohlo být i docela naturalistické "porno"... >:D ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto blowiik

                blowiik 19.03.2012  23:44

                « Re: Re: Jetta

                Ježiš, teď jsem se docela solidně nasmál >:D :yes: dík
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 20.03.2012  01:07

                  « Re: Jetta

                  >:-[]
                  A teď vidím, že i ta předchozí reakce keksy by se dalo podobně přeložit skoro celá... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto kekso

                    kekso 20.03.2012  06:43

                    « Re: Re: Jetta

                    Tak teraz ste ma fakt pobavili >:D :yes: :yes: :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 20.03.2012  18:08

                      « Re: Jetta

                      Jak pobavili, to k tomu uznání přišel blowik jak slepý k houslím... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 18.03.2012  18:20

    gratulujem

    pekne auticko vela stastnych km prajem, ja by som len na origo laktovej opierke nesetril, predsa vyzera s nou ten interier inak a aj vydrzi kdez to tuningovy felicia styl budes menit kazdy pol rok a nikdy to nebude ono ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 18.03.2012  18:28

      « Re: gratulujem

      Ďakujem a po uzdravení prajem aj tebe veľa šťastných km. Úplne súhlasím len origo stojí komplet 480 eur len materiál, to by ešte nebola tá katastrofa ale že sa nedá polohovať a nastaviť tak to už áno. Samozrejme to nebude žiadna hobby, však potom určite spoznáš s čoho bola dopasovaná. Už je doma len keby som mal ten čas... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 18.03.2012  18:26

    Len malá poznámka k textu

    Medzi slovami "holt" a "hold" je podstatný rozdiel. Používaš to nesprávne a trčí to z textu jak burina... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto vursum

      vursum 31.08.2012  08:57

      « Re: Len malá poznámka k textu

      To je jediné, čo ťa na tom texte upútalo? :-) Ja som to nemal silu dočítať, lebo také množstvo pravopisných chýb som už dlho nevidel, hádam štvrták na základnej škole by to napísal lepšie. Vlastne určite. Proste typický priaznivec koncernu >:-[] . Ja len dúfam, že v tom TN študuje slovenský jazyk pre spomalených, lebo ako sa toto môže dostať na nejaké iné štúdium...? 8-s . Nemyslím, že by zo škôl vychádzali nejakí inteligenti, ale veď toto nemohlo cez regulárne prijímačky ani prejsť...
      • 00 Reagovat !

        foto kekso

        kekso 31.08.2012  11:24

        « Re: Re: Len malá poznámka k textu

        Čo povedať, máš recht... >:D Na druhej strane skús písať niečo tak obsiahle s 2 ks maloletými deťmi a 1 ks manželkou za zadkom príp. prevažne v práci a možno pochopíš, myslím že kto si o tom aute chce spraviť dojem číta fakty a nie pravopis nakoľko ja nemám čas celé to ešte raz čítať a opravovať. Myslím za ten čas čo som to písal sa nemám za čo hanbiť t.j. rýchlo a vecne a že sú tam nejaké chyby no tak sú... :-! Inak v škole fajn ani na strednej som nevykazoval také výsledky... >:D >:D >:D Vieš nikdy som neašpiroval na 1+ zo SJ skôr to bolo prevažne za 3, ale čo je podstatné dnes som manager bez tlačeniek a známostí len na základe výsledkov a vieš kde sú tí čo mali 1+ zo SJ...? :-! :-! :-! Takže no a na margo príjmačiek nie je to niečo kde sa kladie dôraz na SJ takže som prešiel ako po masle, ale to je už nejaký ten piatok za nami... >:D >:D >:D Inak som rád že sa tu nájdu aj takýto ľudia aspoň je možne prebrať aj niečo iné ako autá, tak prajem veľa zábavy pri hľadaní a polemizovaní o gram. chybách tu sa môžeš vyblázniť... >:D >:D :-!
  • 00 Reagovat !

    foto brepus

    brepus 18.03.2012  21:03

    Supr auto

    Zdravim.Také jsem o ní uvažoval ale nakonec vyhrál SuperbII..Bílá mu moc sluší a hlavně je to moc pěkný auto.Nevím proč ale trošičku my připomíná Audi A4 :-) :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 19.03.2012  08:50

      « Re: Supr auto

      Tak to si dosť ľudí míli s tou audinou... Inak aj mne sa páči superb a zvlášť combi ale to už bolo nad môj rozpočet, ale aj tak som spokojný... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jednooky

    jednooky 18.03.2012  22:39

    Farba

    Keď som videl to auto videl na živo v čiernej tak ma vobec neoslovilo, ale bila Jette fakt sluší ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 19.03.2012  08:53

      « Re: Farba

      To máš pravdu videl som aj ja čiernu naživo a nejak ma to nenadchlo, keby som objednával tak by som bral striebornú, ale tá zľava no nekúp to... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto blowiik

    blowiik 19.03.2012  10:59

    parádní

    Jetta je moc hezkej sedan a ta bílá jí ohromně sluší. Takhle ve světlý barvě mi i zezádu docela evokuje audiňáckej designovej jazyk. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 19.03.2012  11:43

      « Re: parádní

      Tak, tak tá podoba z audi... ;-) , ešte aj keď som ho prihlasoval si ho jeden chlapik zmílil s audi a to tam je znak VW jak prasa takže... :-! . Inak pekná mazda a dobré zmýšľanie do mesta tiež by som takto uvažoval keby chcem auto do mesta pre manželku, ale ona sa jazdiť bojí takže o jednu dilemu menej... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto GregorZV

    GregorZV 19.03.2012  11:16

    unicom

    Majka z autounicomu vo ZV je výborná predajkyna :)) moja kamaratka to je :-) gratulujem ku jette a prajém veľa šťastných a beznehodovych km :-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 19.03.2012  11:39

      « Re: unicom

      Pozdrav, že som nadmieru spokojný čo sa týka auta aj prístupu predajkyne... >:D :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Andrej-mpower

    Andrej mpower 20.03.2012  15:21

    jetta

    Ahoj.velmi pekna je ta Jetta mame doma presne taku istu bielu len ine elektrony a je tam benzinovy motor .tiez sme rozmyslali nad Octavia 2 facelift ale Jetta je krajsia menej vidana na cestach a lepsie vybavena a lacnejsia ako octavka v podobnej vybave. a predajcovia u vw si myslim viac vazia zakaznika lebo vo skodovke to brali tak ze" ked sa vam nepaci tak pride niekto iny co si tu octaviu kupy" a neviem do kedy im to sebavedomie vydrzi.som s tou Jettou velmi spokojny je to fajn auticko.
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 20.03.2012  18:48

      « Re: jetta

      Tak to je skoro nemožné že má niekto tie isté skúsenosti ako ja... :yes: Presne ako hovoríš myslia si že predávajú bohviečo ale keď si to človek spočíta tak je Jetta jednoznačne lepšia ako cenovo tak celkovo. Inak veď keď to ľudia kupujú tak nech kupujú tie otrhance, ja som veľmi spokojný že som sa takto rozhodol. Inak myslím že aj v tom benzíne je to dobrá voľba, keby sa nebol naskytol tento chrochňo tak som vedel o jednej plnke benzínovej za rozumné prachy a tú by som bol zobral ale... ;-\ Určite by som ale nejazdil za 4 litre ako teraz... :-! Inak prajem šťastné km a hlavne bez nehody nech čo najdlhšie vydrží.
      • 00 Reagovat !

        foto Andrej-mpower

        Andrej mpower 21.03.2012  12:59

        « Re: Re: jetta

        no vdaka snad sa nic zle nestane na cestach .zatial jazim so spotrebou rovnych 6 litrov na 100 ale viem ist aj na 5.5 litra na sto ale tak motor ma nieco cez 2000 km tak este sa to mozno usadi .ale som s motor velmi spokojny je pruzny da sa tocit ale da sa aj jazdit na nom ako na diesli pri 1900 ot za min a stalej polohe plynoveho pedalu uz indikuje zaradenie vysieho prevodoveho stupna.cize pri 60km/h uz tam ma 6 a toci to nejakych 1400 ot.cize fajn skala vyuzitelnosti motora.uvidime aku ma zivotnost toho sa najviac bojim ze tam chcipne tubro alebo tak ale po nastartovani cakam tak 100 sekund a aj po dojazdeni pockam min 2 minuty kym vypnem motor nech sa dochladi turbo.a skusenosti s predajcom jen tie najlepsie AUTO-COMODEX Trnava ma super obsadenie predajcov servisakov a tak cize aj ochota na predvadzacivh jazdach da potencionalnemu zakaznikovy kludnejsie rozhodovanie .to bohuzial u skody nebolo co som bol prekvapeny.Jedina vec pre co mi skoro spadli oci na stol ked som videl priplatok za plnohodnotnu rezervu a zdvyhak a kluc na koleso .stalo to tusim okolo 300 € ale mam to v aute ,mam vacsi pocit istoty ako mat len maly kompresorck s trochou kaucuku v pixli ako to dava Fiat >:D
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 21.03.2012  13:26

          « Re: Re: Re: jetta

          Tak, tak rezerva je rezerva! Poznám ľudí čo vravia že zbytočná váha, len potom keď dostali defekt na sračky už takéto reči neviedli... >:D Inak ja som sa zasa pozastavil nad ESP tu to mám štandard a v škodovke za to chceli okolo 500 eur... no čo dodať, snáď len to čo ti povedia sami: keď to ľudia kupujú... 8-s Inak pokiaľ sa k tomu turbu budeš správať ako človek tak som presvedčený že ti ešte dlho bude robiť radosť. ;-) Ja mám zasa už teraz dilemu kde s tým pôjdem na servis, mám v práci pasata a keď s tým dojdeš do servisu tak ... :no: :no: :no: Uvidím ak sa mi niečo zapáči dám vedieť a doporučím, ale zatiaľ??? Ešte mi nedá k tomu motoru, sú ľudia čo ti povedia že to nemôže tak málo žrať ale minimálne ja viem že sa s tým dá jazdiť aj za rozumné peniaze. Samozrejme dojazdové sady :no: :no: :no: :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Andrej-mpower

            Andrej mpower 21.03.2012  20:34

            « Re: Re: Re: Re: jetta

            jasne servis je dolezity ale tak snad ho nebudeme nejakeo extra potrebovat >:D ale tak ja budem chodit na servis do VW nech mi plati garancia mobility pri nejakom probleme sa postaraju velmi dobre kamosa tak nechal auto v slovinsku a prisli vzali auto do vw opravili poskytli nahradne auto ako servis pre zakaznika jak sa patri..no ked niekto neveri nech neveri ja na tom jazdim aj mesto aj dialnica aj kombinovane a da sa stym jazdit za dobry peniaz .i ked pri dnesnych cenach benzinu to ide stale hore.keby je benzin za 1€ tak to vrcie aj v garazi nonstop >:D no to ESP je fajn ze je v zaklade a ta skoda sa snazi len cenu tlacit dolu silou mocou co najnizsie ale aj za cenu bezpecnosti .lebo to ESP ked zasiahne tak to auto zrovna pokila sa neprepiskne uz aj fyzika.a potom nalozit octaviu takymito systemami a vybavou to stoji peniaze .a v nojom pripade bol rozdiel medzi octaviou a jetto v rovnakej farbe a vybave 1000€ a myslim ze radsej VW a tych 1000€ prevozit na benzine.inak si pisal ze si chcel cervenu tym si u mna zabodoval aj ja som nad takym rozmyslal a mam rad cervene auto alebo nad tou hnedou Toffee ale ta nebola k maniii a cakacia doba bola 5 mesiacov.a este tych bielych octavii je jak dreva ale jetty nie a to sa mi paci.ja som z tt a v trnave je ich tusim 7 prihlasenych a su cierne a strieborne jedna hneda a dve biele cize moja a este jedna.vzdy ked ideme oproti sebe s typkom tak si len blikneme a pritom sa ani nepozem ale to sa mi paci >:D s octaviou sa to nemoze stale lebo to je nemozne.a vieme o sebe ze sme si kupili nieco specifickejsie a lepsie ako obycajny priemer >:D
            • 00 Reagovat !

              foto kekso

              kekso 22.03.2012  07:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: jetta

              Tak, tak však aj ja budem jazdiť len do značkového VW, ja už túto tebou popisovanú skúsenosť mám len zo škodovkou, prišli, odtiahli, postarali sa, opravili a to všetko bezplatne (jasné veď to zaplatíš tým značkovým servisom...). Hlavne vtedy je to výhoda keď tráviš dosť času na cestách a závada ťa môže zastihnúť kdekoľvek... A máš pravdu je to niečo špecifické a ja som s tým spokojný... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Jetty

            Jetty 22.03.2012  06:47

            « Re: jetta

            Nazdar kolego :-)
            Blahopřeju k dobrému autu :yes: Byl jsem se podívat na novou Jettu u prodejce a trochu mě zklamaly některé lacinější detaily, na které nejsem ze svého auta zvyklý, což mě trochu zklamalo... Nicméně v ničem zásadním VW chybu neudělal a podařilo se mu tím dost slušně srazit ceny :yes:
            Tak ať slouží ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto kekso

              kekso 22.03.2012  07:20

              « Re: Re: jetta

              Zdravím :-)
              ďakujem a túfam že aj dlho slúžiť bude... >:D Ja nemám s čím porovnať ale oproti octavii je to podstatný rozdiel :-! Myslím si že som za slušné peniaze dostal slušné auto... Inak aj tebe prajem nech naďalej slúži, tiež si si ju pekne doladil... >:D :yes: :yes: :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Jetty

                Jetty 23.03.2012  09:47

                « Re: jetta

                Myslel jsem lacinější detaily oproti předchozí generaci MK5, kterou mám já, čili v rámci VW. Jako například absence plynové vzpěry na kapotě, jednoduchý mechanismus zavírání kufru který zbytečně zabírá jeho prostor, absence chromových lišt okolo oken, nejsilnější nafta s pouze 103kW, absence možnosti objednat bixenony, k rádiu RCD510 pouze 8xrepro, atd, je toho víc... Psal jsem o tom v diskusi pod mou recenzí.
                Ale jak píšu níž, podařilo se jim díky tomu srazit cenu na hodně slušné peníze a osobně si myslím, že momentálně vyráběná octavie není konkurentem ;-) Samo, že když přejdeš od jiné značky, tak si toho nevšimneš, ale já jen prostě čekal nějaký pokrok, když jde o nový model Jetty... a on se taky stal, ale bohužel pro mě - v nižší ceně ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto Andrej-mpower

                  Andrej mpower 23.03.2012  10:14

                  « Re: Re: jetta

                  Presne tak .aj ja som v showroome otvoril kapotu a skoro mi padla na ruky lebo som automaticky predpokladal plyn vzperu a nebola tam.skoro som odpadol ked viem ze vw a hociaky seat to mali v r.v.1998.a necakal som taketo pochybenie.ale tak skoda ze tam nieje ale tak zatial sa pod kapotou vymiena len voda do ostrekovacou tak to prezijem >:D a motor 2.0 TDi 125kW by tom auto svedcal urcite by to bol dobry voz so super dynamikou a spotreboul lebo ponukany 2.0TFSi je sice super motor aj vykon je fajn ale ta spotreba ked sa zacne nahanat a tocit tak to ide rapidne hore .
                • 00 Reagovat !

                  foto kekso

                  kekso 23.03.2012  14:03

                  « Re: Re: jetta

                  Tak to s tým zaberaním kufru máš pravdu a aj s tými ostatnými vecami, ale ako hovorím na to aký som mal rozpočet, myslím že som kúpil dobré auto... ;-) Tá tvoja jetta vyzerá fakt dobre aj to decentné doladenie jej pristane, len ja už som chcel auto do ktorého budem liať len prevádzkové kvapaliny a origo servis... :-) a myslím si že to mám... :-! Inak tých 125kw musí byť na ceste pecka... :yes: :yes: :yes: , prajem šťastné kilometre... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Jetty

                    Jetty 24.03.2012  06:26

                    « Re: jetta

                    Díky za pochvalu Jetty :yes:
                    Kekso: Vzhledem k rozpočtu jsi určitě vybral dobře, já bych se rozhodl stejně. Podstata toho auta totiž zůstala zachovaná, nad Octavií má stále navrch, nyní stojí míň než octa a stále i dobře vypadá. U nové se mi líbí hlavně zadní část ala Audi :-)
                    Co se týká spolehlivosti, tak od novoty mám najeto již přes 50tis a jen měním olej (ale po 15tis km, 30tis intervalům nevěřím) a filtry. Jetta šlape jako hodinky, takže věřím, že nová generace v tom bude pokračovat :yes:
                    Andrej m.: 2.0TFSi - přesně jak píšeš, navíc v reálném provozu není oproti 125kw TDI o nic rychlejší, to už spíš záleží na řidiči >:-[]
                    Tak ať Vám to jezdí a když se náhodou potkáme, tak si bliknem >:D (jezdím docela často na Slovač...) ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto kekso

                      kekso 25.03.2012  09:02

                      « Re: Re: jetta

                      Tak to si píš že si blinkneme!!! >:D Ja zasa dosť často jazdím čechy ale na služobáku... Ak sa podarí dnes pridám nejaké ďalšie foto... Pozdravujem a šťastné kilometre prajem... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Andrej-mpower

                        Andrej mpower 25.03.2012  13:11

                        « Re: Re: Re: jetta

                        jasne chalani ked bude v TT a okoli a zbadate nalestenu krasnu bielu Jettu tak blikat mavat trubit.neni problem dame aj kavu >:D nech nam len sluzia nase vozy a nech sa zivi a zdravi vratime s kazdej cesty .
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 14.05.2012  20:07

    Cena

    Chci se zeptat, 14200 euro po té slevě nebo před slevou? Tak či tak v czk 355t za 1,6 TDI je super cena, za to se u ná prodává 1,2 TSI 77kw v Golfu

    Ke srovnání 1,6 TDI a 1,9 TDI. V Autodieselu jednou dělali srovnávací test těch motorů a z měřených časů jim vyšlo, že 1,6 TDI je rychlejší, jen prostě nemá ten kopanec. Dokonce jim 1,6 TDI vyšla i úspornější. Prostě to je pro mnoho lidí zvyklých na rotačku a pak PD systém pocitově slabší, ale reálně to tak není ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 14.05.2012  20:34

      « Re: Cena

      Pozdravujem, tých 14 200 to mala byť tá benzínová 1,2 Tsi (ako píšem v recenzii) a áno to je po zľave ale aj tak si myslím že by to nebola zlá kúpa... ;-) , k tejto som sa dostal ako slepé kura k zrnu... >:D Inak cena nieje tajomstvo, bola 15 800 po zľave ako pedvádzačka a keď som ju bral tak mala 2000 km na tacho čo ja spravím v pohode za 2 týždne a okrem toho dali aj kvalitné zimáky povinnú výbavu, rohože do celého auta a ochranné fólie na prahy. Pre porovnanie mal som ponuku na dieselovú octaviu za 15 600 (otrhaný základ a toho času najlacnejšia v okolí...) a toto ako ja poviem nie je o čom v octavii som sa navozil už dosť a toto je niečo iné takže myslím že aj tak dobrá kúpa... :-) (len ESP stálo do octy 600 EUR... :no: :no: :no: 8-s )

      A s tým motorom sme sa už zžili ale je to ťažko keď ako už píšeš aj ty celý čas som lietal na 1,9 a teraz... ;-\ , ale poviem ti spotreba je skutočne ok, ešte som nemal priemer na nádrž vyšší ako 4,6 l a to tankujem každý víkend a jazdím tak aby sa mi nezanisol ten povestý filter... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 14.05.2012  20:59

        « Re: Re: Cena

        Však já píšu, že to je dobrá cena :no: I těch 15800 Euro :-)
        Jinak Oktávky konečně u nás zlevní, od 28.5. přichází edice Champion a ty se dají koupit za slušné ceny, ne nižší, ale ne až tak vysoké, jak byly doteď.

        Ta spotřeba je pěkná :-) Je pravda, že máš asi ideální trasy na naftaka a Jetta není nijak vysoká, ale i tak je to pěkné :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 14.05.2012  21:28

          « Re: Re: Re: Cena

          Aby si si nemyslel ja octaviu môžem len vtedy keď som ja jednu potreboval, taká použiteľná stála okolo 19 000 EUR a to už je podľa mňa dosť :no: :no: :no: ;-\ Inak o tej akcii som čítal, je to trochu lepšie ale ani sa nedivým čoskoro tu bude nová tak treba popredať čo sa dá... >:D A tie trasy, väčšinou jazdím na jeden šup vždy viac ako 50 km takže sa zohreje a je pravda že aerodynamika hrá učite tiež svoju rolu... :-! Však to posledujem a keď niečo určite to sem pridám... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 26.05.2012  07:24

    servis východ

    no len, aby si nebol sklamaný servis na východe = nízky plat = ako platia tak robím >:-[] a k nejakému "garáž majstrovi" kvôli záruke zrejme nepôjdeš. Ja si chodím dávať meniť olej kvôli pečiatkam v serviske, za to zoberu 30 E, presviedčajú ma, keďže máte vlastný olej a nie náš za stovku, alebo čo za to chú neuznáme Vám záruku ak sa niečo stane, minule traja do mňa hustili kvôli záruke až som musel povedať seriem na Vaše turbo mente olej >:-[] atď tých zážitkov je na extra recenziu, najviac ma dorazilo keď som bol pri 30 000 km chlap papiere pred sebou, auto kúpene u nich pred rokom a on mi povie to auto máte ešte v záruke ? >:D prípadne v prácach napísane kontrola bŕzd, v každom disku 2 bezpečnostné šrúby ku ktorým som im nastavce nenechal, no asi to majú v oku >:D
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 26.05.2012  08:30

      « Re: servis východ

      Budem konkrétny: prehliadka na roomster po 90 Tkm stála v mojom okolí (ZA a cca. 40 km okolo) asi +/- 300 eur, v okolí Stropkova máme chalupu a je tam značkový servis - prehliadka stála 75 eur... ;-) , osobne som pri aute stál ako že sa do nich rozumiem a zodpovedne ti poviem lacnejšie to nespráví ani garážnik... >:D , olej castrol a všetky diely origo, nemám čo dodať čísla hovoria za seba, ale nakoľko uvedený servis robí len škodu a toto je VW tak tam najbližší je vo VT, ešte to nie je akútne takže keď budem mať fakty napíšem... Inak taká perlička keď sa ma naposledy s roomstrom pítali kde som bol v servise nepovedal som ale len som vyplazil faktúru, to ti poviem také bledé tváre si ešte nevidel :yes: :yes: :yes: :yes: >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 28.05.2012  19:40

    Poslední foto

    Čau, ta poslední fotka - nejsou to náhodou Bojnice? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 28.05.2012  20:23

      « Re: Poslední foto

      Servus, áno sú to bojnice... :yes: :yes: :yes: Vieš už od dávna vravievam že tu na SK máme len tri poriadne hrady na ktoré sa oplatí chodiť pozrieť (Bojnice, Oravský hrad a donedávna aj Krásna hôrka), ho ho ho oprava najnovšie len dva nakoľko jeden nám skoro dotla spálili naši "spolu občania", ešte že sme tam boli s manželkou minulé leto a teraz netuším kedy to tý naši zasa opravia a sprevádzkujú... :no: :no: :no: :-(
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 29.05.2012  22:23

        « Re: Poslední foto

        Bohužel, to co se někomu nepodařilo za staletí, to zvládnou jiní jen tak, když si jdou zapálit :-|
        Jinak za Bojnicema je super cesta na projížďku. Krásné serpetiny a stále do kopce :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 29.08.2012  09:40

    Toto je dobra recenzia? Ved je neobjektivny

    Chce v plnej vybave a kupi bez laktovej opierky.

    Vybavu a cenu nenapise... lebo.

    A este k autam VW a spol., hat okatvio se 4 hviezdickami, alebo priestoró s horiacim motorom pri narazoch, treba pokracovat.. Co ty o autach vies? Fakt, a ake bezpecne je to tvoje v porovnani s konkurenciou a aku asi malo spotrebu nezabehnute a studene v meste?

    Som rad, ze si s autom spokojny. :yes: :-) >:D
    Je to pekne auto.
    • 00 Reagovat !

      foto zdravy-rozum

      zdravy rozum 29.08.2012  10:03

      « Cena Cruze 11-19, Jeta 15-25



      No a Cruze ojezdene v akcii bez opierky a Jetta nova vo vybave, potom rozdiel 300%.

      Tak tu uz je fakt treba objektivitu.

      Take iste Cruze ako moja Jetta by bolo o % ..., bolo treba napisat to by ma zaujimalo.

      No co.
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 29.08.2012  10:17

        « Bezpecnost horsia ako Cruze aj Ceed

        Cruze je v bezpecnosti lepsia pre sofera, Ceed celkovo.
        A zaruka?

        Neviem preco si kupit toto auto.

        Nebezpecne, nizka zaruka, znacka bez imidzu ci znalosti konstrukcie/sport, male, zly vyhlad, vysoka cena, neprakticky naraznik.

        Ale urcite plni tuzbu prislubu pravdy.
        Nie je lepsie priblizenie k pravde lepsie, ako lepsi prislub priblizenia k pravde?
        • 00 Reagovat !

          foto zdravy-rozum

          zdravy rozum 29.08.2012  10:18

          « Re: Bezpecnost horsia ako Cruze aj Ceed

          Auto slubuje kvalitu a hodnotu, ktoru ale objektivne nema.
          • 00 Reagovat !

            foto zdravy-rozum

            zdravy rozum 29.08.2012  10:27

            « Auto vytvara imidz lepsie ako ine, ale Chevy ma este lepsi imidz

            podla mna.

            No, je reprezentativne,

            medziskok ku Mercedesu C, ktory ale ludia menia za ML. A potom neviem...

            Vo Svajciarsku sa vyrabaju dobre auta. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Brandon-Walsh

              Brandon Walsh 29.08.2012  10:31

              « Re: Auto vytvara imidz lepsie ako ine, ale Chevy ma este lepsi imidz

              nemas sa s kym rozpravat tak si pises sam so sebou ? >:D
              poradim ti zaloz si viac nickov, bude to vyzerat ako diskusia nie monolog >:D
              • 00 Reagovat !

                foto zdravy-rozum

                zdravy rozum 29.08.2012  10:32

                « Re: Re: Auto vytvara imidz lepsie ako ine, ale Chevy ma este lepsi imidz

                A keby si bol chudak vecny?
              • 00 Reagovat !

                foto kekso

                kekso 29.08.2012  13:36

                « Re: Re: Auto vytvara imidz lepsie ako ine, ale Chevy ma este lepsi imidz

                >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto zdravy-rozum

              zdravy rozum 29.08.2012  10:31

              « Aky to ma vzadu vlastne podvozok?

              A nemas fotoaparat? a cim fotis male? Z toho mozes mat neskor problem.

              Tak sprav video ak nemas fotoaparat.
              • 00 Reagovat !

                foto zdravy-rozum

                zdravy rozum 29.08.2012  10:38

                « Vyzera to ako vlecna naprava,

                [odkaz]%2Bw786%2Bar1… />
                V podstate to ma aj Cruze ale s lepsim priecnym vedenim, aj ked dobre foto Cruze neviem najst a ani jetty - pisem podla podlednej od VW co som vvidel asi bude taka ista aj v jette, ceed na ovela lepsiu zadnu napravu.

                Vpredu ma vsetko McPherson.

                • 00 Reagovat !

                  foto zdravy-rozum

                  zdravy rozum 29.08.2012  10:42

                  « Re: Vyzera to ako vlecna naprava,

                  Interier by som si vylepsil.

                  Aspon nejake potahy na sedadla, aby nevyzterali tak lacno a uchovali sa dlhsie ked budes predavat.

                  Kupi si aj nove pedale a iste to dobre predas. Ak budes dakedy chciet. Ja by som si ju nechal. :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto zdravy-rozum

                  zdravy rozum 29.08.2012  10:52

                  « Uz je tam vraj od 2011 viacprvkova

                  • 00 Reagovat !

                    foto zdravy-rozum

                    zdravy rozum 29.08.2012  10:54

                    « Re: Uz je tam vraj od 2011 viacprvkova

                    Ty mass asi tu viacprvkovu teda lepsiu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto zdravy-rozum

                      zdravy rozum 29.08.2012  10:59

                      « Re: Re: Uz je tam vraj od 2011 viacprvkova

                      Zas na druhej strane ani ceed nie je nejak lacny lebo co.

                      A drviva vacsina by s tebou menila. :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto zdravy-rozum

                        zdravy rozum 29.08.2012  11:04

                        « Zaver

                        ako teraz VW robi sucistky na viac modelov tie iste, napravy passat superb a audi 6 su tie iste, tak sa daju zohnat aj z druhovyroby a velmi lacno.

                        Po vyjazdeni vymenis cely podvozok za plus minus 1OOO euro, bezne v predajniach sucistok kupis o par rokov, len a plus robota v nejakom servise, auz len das v znackovom spravit geometriu nastavenie ako si robil.

                        Takze kupa je celkom rozumna z toho celkoveho hladiska.
                        Auto zrejme budde jazdit velmi dlho.
                        :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto kekso

                          kekso 29.08.2012  13:42

                          « Re: Zaver

                          Ako dlho jazdiť bude neviem, ale aziť sa určite niečo bude... ;-\ ;-\ ;-\
                      • 00 Reagovat !

                        foto kekso

                        kekso 29.08.2012  13:41

                        « Re: Re: Re: Uz je tam vraj od 2011 viacprvkova

                        osobne viacprvok re mňa zamená o dosť náročnjšia konštrukcia náchylná na opravy a údržbu, na druhej strane je pravda že komfort je niekde inde... A nakoľko auto budem užívať do nejakých cca. 300 tkm tak uvidíme... :-! :-! :-!
      • 00 Reagovat !

        foto kekso

        kekso 29.08.2012  13:38

        « Re: Cena Cruze 11-19, Jeta 15-25

        Na toto len jedna poznámka postav cruzea jettu vedľa seba a... :-! :-! :-! nevravím že cruze je zlý ale...
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 29.08.2012  13:53

      « Re: Toto je dobra recenzia? Ved je neobjektivny

      Keby si čítal tak sa cenu dočítaš... akeď už by si videl tú cenu a bol by si oboznámený s cenníkmi na SK potom by ti došlo prečo som určité prvky výbavy oželel, lebo áno mohol som mať benzín v plnke ale určite by som sa nevozil za 4 l a to je pri mojivh km silný argument. No a v neposlednom rade som súkromná osoba, žiadny podnikateľ ktorý si auto odpíše do nákladou... :-! :-! :-! K tej bezpečnosti: niesom žiadny odorník ale myslím že auto je "up to date" a ak si myslíš že keď niekto strávi v aute 1 mil. km a stále o autách nič nevie tak si to mysi ďalej! Inak pre tvoje info diesel sa nekupuje do mesta takže tá narážka je bezpredmetná a konkrétne toto ak nemá ísť trasu min. 40 km ani ho neštartujem :-! :-! :-! No a na záver táto recenzia neašpiruje na najlepšiu ale pojednáva vecne o skutočnostiach, čiže opäť keby si čítal tak vydíš popísané klady aj zápory... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 29.08.2012  16:07

    Mne nejde zobrazit diskusiu

    ed
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 30.08.2012  20:36

      « Re: Mne nejde zobrazit diskusiu

      Tobe hlavne nejde premyslet. Ty vyplody tady nahore, to se hned tak nevidi. Jsi jako jeho otec, ktery ma ovsem informace z hospody a navic je u toho opily - jak jinak nekdo muze psat o VW jako o "znacce bez image" a ve stejnou chvili uvadet Kiu jako priklad?
      Uvadis tady technicka reseni VW - proc jako? Jakou napr. napravu maji ostatni auta? Proc to tady vubec tahas?

      Nevim jestli dotycneho znas, ale bylo by fajn napsat svuj nazor, zbytecne neprudit, naucit se pouzivat diskuzi (ne, to opravdu neni psat a reagovat na sve texty) a respektovat rozhodnuti druhych. Vime, nemas rad VW, ale tohle neni Tvuj prostor na webu..
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 30.08.2012  23:32

        « Re: Mne nejde zobrazit diskusiu

        Asi tak, to co předvedl v diskusi plně svědčí o jeho "rozumu" ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto kekso

        kekso 31.08.2012  07:00

        « Re: Re: Mne nejde zobrazit diskusiu

        No rozumnejšie by som to nenapísal ani ja :yes: :yes: :yes: :-!
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 29.08.2012  16:08

    Daj si vymenit plastove cerpadlo, priruby atd. na motore

    cd
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 29.08.2012  16:08

    Tie cerpadla a priruby su na internete kritizovane, znicia motor

    de
  • 00 Reagovat !

    foto GregorZV

    GregorZV 24.09.2012  20:57

    preliačina

    fúúha, nič pekného,mal som skúsenosť tiež, nejaká veľmi "dobrá" dochodkyna vo Zvolene (asi ju niečo nahnevalo) tak z večera do rána nám poškriabala nejakým klincom alebo skrutkou či kľúčom vodičové dvere. Ináč ten servisák bol tu zo Zvolenskej predajni? lebo všetkých tam vo Zvolenskom VW poznám,tak sa len tak pýtam :-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 25.09.2012  06:33

      « Re: preliačina

      tak, tak nie je to nič príjemné ale chvalabohu za nami... ;-) Ako fakt takým ľuďom len... :no: :no: :no: :-! Inak nie bol to servis v ZA, do ZV to mám trochu ďaleko a okrem toho mám na nich trošku dosť ťažké srdce takže ma to tam ani neláka... ;-\ Ale aspoň s autom som spokojný :yes: >:D
      • 00 Reagovat !

        foto GregorZV

        GregorZV 25.09.2012  15:55

        « Re: Re: preliačina

        presne tak,hlavne že je to už potom! ééjha,možem sa ťa opýtať,že prečo ťažké srdce? užívaj si tú výhodu Das Auta :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 25.09.2012  17:38

          « Re: Re: Re: preliačina

          Nie tým das auto to nieje lebo to je naozaj pán auto... :yes: :yes: :yes: :yes: Že si domáci tak ti poviem celú story. Je to tým že im nezabudnem že mi predali auto s rozmrdanou geometriou a to sa ešte slušne vyjadrujem! Áno vedel som že je to predvádzačka, áno vedel som že má nejaké km na tacho, áno bola tam slušná zľava, ale ak chcú aby sa im zákazník na aute niekde vymrdal tak len tak ďalej!!! 8-s 8-s 8-s Vieš stačilo povedať že drbli do nejakej jamy, po zime by som pochopil ale nechať zákazníka čo im dal prachy na drevo (a nie málo!) odísť s tým že auto ťahalo do strany, volant bol nakrivo a kým som si našiel čas ísť do servisu mojej dôvery aj s poriadne pridratou PP pneumatikou, o disku ani nehovorím koľko tam je závaží 8-s tak to chce odvahu! Nevymýšľam si nakoľko mám od toho aj papier, ale to je moja chyba veril som a takto to dopadlo... ;-\ Netajím sa tým že som s nich sklamaný a odporúčanie už odo mňa nedostanú... :-| Známy neznámy toto sú holé fakty. Ale niečo pozitívne, s autom ako takým som nad mieru spokojný nakoľko za 6 mesiacov 30 Tkm tak to už by som niečo zistil... :-! Maj sa! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Aladeen

    Aladeen 26.11.2012  21:49

    Vybral

    si celkom dobre , nie som VW-Possitive , ale musím priznať že Jetta je asi jediný VW ktorí sa mi páči ! Prajem veľa šťastných km ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 06.12.2012  19:44

      « Re: Vybral

      Neskor, ale predsa - dakujem. Prajem taktiež šťastné brázdenie ciest. No zatial som spokojný ale blížim sa len hranici 50 TKM, uvidíme čo skonštatujem pri 300... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Aladeen

        Aladeen 07.01.2013  10:41

        « Re: Re: Vybral

        Momentálne mám tvoju Jettu (Trendline ,1.6 TDI) ako Taxi a dostáva zabrať , ale zatiaľ žiadne problémy ani poruchy ;-) Ale po 200 tis. treba očakávať výmenu čerpadla atď. u Dieselových áut bežné ...
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 07.01.2013  18:07

          « Re: Re: Re: Vybral

          No konečne zasa niekto k veci a nie ku gramatike... >:D A koľko máš na nej tých 200 TKM? Len tak ma to zaujíma ja sa blížim k 50 TKM a zatiaľ všetko v "kope". Samozrejme viem čo ma cca. čaká len 1,6 mám prvú, 1,9 som ich už pár podral tam to bolo zväčša pri cca. 200 TKM turbo a spomínané čerpadlo, rozvody a tieto srandy nerátam... Dokonca na jednej mi vydržali čapy 260 TKM - klobúk dolu na to na akých cestách jazdíme... Inak nech slúži...
          • 00 Reagovat !

            foto Aladeen

            Aladeen 07.01.2013  18:40

            « Re: Re: Re: Re: Vybral

            :yes: Tak , tak mám tých 200tkm veď denne behám 100-200km takže dostáva zabrať ... 1.6 TDI je na jeho obsah hrdinský motor , zatiaľ nesklamal ;-) :yes: potom napíšem recenziu na Moje auto o Jette , kedže ju používam od nova ;-) Uvidíme kedy sa rozpadne , ale zatial nič nevrzga nič neklepe...
            Na komenty typu Gramatika sa vys*r , mudrci ktorí "všetko" vedia , takých by som strieľal ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto kekso

              kekso 08.01.2013  18:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vybral

              Ďakujem za odpoveď... :yes: :yes: :yes: Na tých ľudí mám taký istý názor... Vieš je iné si písať k veci s niekým kto ako ja sedí za volantom pár sto km ako reagovať na komenty tých čo najazdia nanajvyš 10 TKM ročne. Inak ak si čítal idem fasnúť zasa octu v 1,6 tak som zvedavý ako sa bude chovať, tá švagrova je oproti jette dosť hlučnejšia. Inak prajem pekný večer a veľa šťastných km, keď sem hodíš tvoje auto určite minimálne ja rád počítam... :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 03.01.2013  17:18

    Zajimavý výběr

    Tak jsem si hezky početl. Někdy jsem souhlasil, někdy zase ne ale tak to asi chodí :-)

    Co bych rád okomentoval -

    Auto - Jetta - je to sice koncern ale musím ti dát tisíc palců nahoru za to, že si nevzal octavii, kterých je miliony (sám mám taky služební) nebo ještě hůř Alteu (na to se nedá ani dívat).

    Motor - 1.6 TDI - je to otázka priorit. Já byl zvyklý na benzín a při přechodu na 1.6 TDI mi srdce celkem zaplesalo. Chová se více jako benzíňák, musí se víc točit, má kultivovanější chod a když chceš, tak i nižší spotřebu (bohužel v reálném provozu vyšší než 1.9TDI - pokud ovšem nejezdíš jen dálnici...). Já bych při váhání mezi 1.9 a 1.6 vzal asi spíš 1.6. Jede to stejně. Jen to musíš víc točit, což mi nevadí. Kdybych platil servis, asi bych ale mluvil jinak, neboť downsizing, to je podle mě cesta do pekel.

    Karoserie - sedan - No řekni sám. Opravdu ti to tak vadí, že máš sedana ? Já mám zkušenost takovou, že pokud vyloženě nemáš velkej kočárek, tak ten sedan bohatě stačí. Jako plus je ještě většinou hezčí (což platí i v případě Jetty). Jediné co mě na sedanech štve je absence zadního stěrače. To tam nemůžou strčit aspoň malej ?

    Jinak díky za recenzi. Velmi kvalitně zpracovaná a ačkoliv já bych lovil spíš v japonských vodách, i tak jsem si hezky početl.
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 03.01.2013  19:46

      « Re: Zajimavý výběr

      Uvodom, vďaka za pochvalu. Pisal som to tak ako to citim a tak aby si potencionalny zaujemca počítal aj tie plusy a aj mínusy. To že to je sedan mi absolutne nevadi, čo potrebujem odveziem a keď je niečo väčšie tak sú iné možnosti... ;-) Octavii už mam plné zuby, ešte aj teraz idem meniť starú služobnú za novú... :'-( No čo... Neviem prečo som si myslel že ten Kabaň spravi niečo iné ale tá trojka to je štandard... nič wow... Ale nakoniec flotily sa potešia a našinci sa za tým poserinkajú, veď má aj škrabku... >:D Inak záverom k motoru: keby nebol za tie prachy tak v garáži stojí benzín a stále tvrdím že až budem za vodou kúpim jedine benzín nech žere koľko chce... :-! Treba povedať že mám na tom niečo okolo 47 TKM a som veľmi spokojný až na to že im asi budem reklamovať sedačku, je lehce vysedená a to už mám v oku nakoľko mi na služobnej octe menili 2 v záruke... ;-\ Hold kto veľa jazdí...
      • 00 Reagovat !

        foto skejpa

        skejpa 03.01.2013  20:02

        « Re: Re: Zajimavý výběr

        Jak dlouho plati zaruka na sedacku ? Ja abych vedel, kdy to jit aplikovat ? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 03.01.2013  20:11

          « Re: Re: Re: Zajimavý výběr

          No štandard dva roky... Hold clever... km ich moc netankovali ale bolo to pri 110 a 204 tkm, tak asi tak... :-! Inak ak by si niečo take riešil tak sa nenechaj odradiť v servise, niekde v pohode uznajú niekde... :no: :no: :no: Je to o ľuďoch... 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Beekey

    Beekey 06.01.2013  17:52

    Jetta je sympaticke auto

    Tak som si vravel, precitame si o tom aute nieco od majitela... Ale sorac, toto sa nedalo citat. Nezaujatost od majitelov vazne neocakavam, ale pre Boha ziveho, nieco na tom skolskom systeme bude u nas vazne spatne... i/y si pises kam chces a ako chces, predlozky "s" a "z", pripony "-ov" a "-ou" su v slovencine v podstate tiez zbytocne, ked clovek aj tak nerozozna rozdiel... no, hlavne ze si korejcom vYdel pod tu suknu... >:-[]
    Inak auto je pekne, farba tiez :yes: (aj ked vypada dobre aj v tej univerzalnej zlatohnedej, ktora sa stala hitom poslednej doby), ale odporucam reviziu toho textu, je to praca mozno iba na 15 minut, ale myslim si, ze to stoji za to.
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 06.01.2013  18:33

      « Re: Jetta je sympaticke auto

      Som sa zasa pobavil... :-) Nie vážne toto nie je Slovenčinárska práca ale recenzia, komu sa nepáči pravopis či gramatika existujú iné stránky... >:D Inak o chybách viem ale 15 min v mojom prípade je dosť zbytočného času nakoľko celá recenzia je písaná pomimo v práci takže tam času nie je nazvyš a zvlášť nie v mojej pozícii... Tak napr. ty pravdepodobne sedíš doma a ja hádam dnes o siedmej skončím v práci... :-! Inak v práci mám síce na gramatiku sekretárku ale asi sám uznáš že by nebolo vhodné ju zaťažovať aj s týmto... Ten kto si chce s tejto recenze vziať podstatu, ten ju tu aj nájde... :-! Kto rád gramatiku... :-! Inak tú hnedú už fakt dávajú všade, zasa ale na nektorých autách vynikne... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beekey

        Beekey 06.01.2013  20:22

        « Re: Re: Jetta je sympaticke auto

        Samozrejme, je to tu o autach a nie o gramatike, ale predsa si clovek da zalezat ked uz nieco vyda z ruky, ci uz je to CV-cko, alebo recenzia na auto, nedajboze seminarka na vyske...
        Ano tu hnedu davaji vsade, ale je pekna a v neposlednom rade celkom prakticka farba tiez.
  • 00 Reagovat !

    foto objekt21

    objekt21 13.02.2013  16:40

    fuj,

    docital osm to len do polovice... OTRASNA gramatika, OTRASNA stylizacia, OTRASNY slovosled. OMG, clovece, kde si chodit do ZS?? Ta ucitelka ma mala ujebat hned v prvej triedy, aby si nespatil internet takym grcom! ;-\ :no:
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 20.02.2013  18:38

      « Re: fuj,

      Uf, no ešteže sa tu najdu aj gramatici... >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Loki

    Loki 25.02.2013  09:08

    Vyborna recenzia

    Super recenzia, najpr v som mal pocit, ako by ju pisal predajca >:D
    Biela patri do TOP 3 farieb ktore ma Jetta....ale aj medzi tu, na ktorej vidno kazdu spinu...ale tak za krasu sa plati ;-)
    Super volba ten multi volant + RNS 510...nas to tiez caka. Škoda, ze laktova tam nebola, pri tom motore = dlhsie trasy je to nutnost, hlavne, ze si dorobil polohovatelnu...ta by sa nam tiez hodila, aj ked ta zakladna neurazi.
    Nech sluzi a vela km bez nehody :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 26.02.2013  20:06

      « Re: Vyborna recenzia

      Ale konečne niekto kto nie je gramatik... :yes: >:D Pozri ako píšem v recenzii, bola za tú cenu takže že nemala lakťovú a bola biela, bolo šuma fuk... :-! Inak keby som objednával tak tu šedú čo máš ty, manželke sa páči... S tým volantom a rádiom je to fakt dobré. Samozrejem nech slúži aj tebe, možno sa niekedy vydíme = jetty u nás nie sú také tuctové... :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Loki

    Loki 28.11.2013  16:08

    servis po 90

    Ahoj, co ti robili pri 90tkm a kolko ta to stalo v autorizovanom servise ? :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 29.11.2013  07:20

      « Re: servis po 90

      Zdravim ta, v kolonke servis je popisane vsetko potrebne... Co robili a co to stalo... ;-) Inak dufam s rozvodmi uz budes mat pokoj... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto baca42

    baca42 02.02.2014  19:01

    Tak gumovou rohožku

    jsem taky nedávno prošoupal a tou dírou mi tam teklo bláto a hromadilo se pod ní, tak šla ven a zatím jezdím bez ní.
    Jinak opravdu pěkná recenze, ať ti to nadále pěkně jezdí. :yes:

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 03.02.2014  07:24

      « Re: Tak gumovou rohožku

      Tak aspon niesom sam... ;-) Nie ale nastve to... Inak nech sluzi aj tebe... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Loki

    Loki 21.02.2014  16:35

    Gratulujem k 100.000km !

    nech auto poslucha a sluzi aj dalej...

    inak teraz ti vlastne padla zaruka kvoli km alebo az ked budu tie 2 roky co si mal od vyrobcu ?
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 23.02.2014  14:37

      « Re: Gratulujem k 100.000km !

      A tak že dík... Tebe tiež nech slúži... ;-) Záruka je dva roky, nezávisle na KM nakoľko máš zo zákona nárok na 2 ročnú záruku bez ohľadu na opotrebenie... ;-) Manželka je právnička tak to musí vedieť... ;-) Inak treba behať a ak sa čosi vyskytne hneď to riešiť ako píšeš u seba v recenzii, ja už vsom snáď všetko vychytal tak ma už čaká len ďalších xy km... >:D Maj sa.
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 13.04.2015  18:41

    New car

    Nazdar chlape,

    prozraď jakou novou káru jsi zvolil a jakou motorizaci? Jestli to není tajné do uvedení recenze... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 14.04.2015  07:50

      « Re: New car

      Servus,

      tak asi moc nezahviezdim ale to mi je v zasade fuk nakolko som ja spokojny... :-) Je to Nissan Qashqai 1,5 DCi 81 KW N-Tec... Vravim ze som sa na minimalne 4 roky sukromne rozlucil s koncernom... ;-\ Neboj sluzobne mam este stale koncernove, len sukromne sa mi nechcelo vysalovat cez 30 tis. eur... stanovil som si limit okolo 20 a ten som aj dodrzal... :-) Napisem recenziu ked budem mat cas a tam napisem co a ako... ;-) Na zaver len tolko ze nove ma zatial bavi, ma svoje muchy ktore popisem ale v zasaje som spokojny ked sa pozriem na cenu vs. vybava no a plavam v trende... ;-) Tebe dufam autiacik sluzi. Sa zatial maj, vsak vravim recenzia bude len si musim najst cas.
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 14.04.2015  20:29

        « Re: Re: New car

        No tak já mám aktuálně najeto 112tis km. Jetta šlape jako hodinky, akorát jsem musel neplánovaně měnit zadní pružiny na nápravě. Trefil jsem na podzim díru na SK, při předjíždění kamionu a prosekl zadní pneu. Sem tam jsem pak na díře zaslechl nějaký pazvuk od nápravy, tak jsem si říkal, že se na to podívám, jak budu přezouvat na letní. No a našel jsem kus ulomené pružiny dole v misce... ;-\ Takže následovalo objednání nových pružin a výměna... ale už je to OK :-)
        Jinak auto mě zatím pořád dost baví (i díky motoru), takže po novém nepokukuji. Mám ho navíc stále jak nové :yes: Byl jsem se podívat v Ženevě, ale zatím mě žádné nové auto neoslovilo tak, že bych zvažoval výměnu (chtěl bych se zase vejít někam mezi 700-800tis). Takže to vidím ještě aspoň na 3 roky :-)
        Jinak nejsem nějaký koncernově zarytý fanda. Takže s Nissanem nemám problém ;-) Já mám teď služebního Peugeota 308 1.6HDi (předtím 2008) a musím říct, že hlavně ta 308 je hodně povedená. Konečně opravdu srovnatelná s Golfem :yes: Možná bych taky někdy mohl nahodit recenzi :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 14.04.2015  21:57

          « Re: Re: Re: New car

          Tak ja keby som mal na nej najazdenych tiez niekde okolo 100 TKM tak nemenim... ale 140 to uz treba uvazovat, coskoro velky servis zodrate pneu leto a zima... A toto bolo take neplanovane... v stvrtok som videl a v piatok kupil... ;-) No jo tie nase cesty... katastrofa ale aspon sa tebe nic nestalo...
          Tiez som nemal nieco vyhliadnute, skusil som vsetko ale klik to nespravilo... ;-) aaale zase tu som dostal zlavu 4700 eur na uplne nove auto tak preco nie som si povedal... :-)
          Inak som zvazoval opät aj jettu ale vies uz som v nej stravil 140 TKM takze ked nieco ine povedal som si... :-)
          Ja zasa som ale moja penazenka uz nie, zijeme predsa v 21 storoci... :-) mam sluzobnu novu Octaviu ale poviem ti suktomne by som za to auto tie peniaze nikdy nedal... skoda uz hold davno nieje lacna znacka.
          Vsak pocitam ze cez vikend napisem recenziu aby zas bolo co ofrflat a precitat... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Jetty

            Jetty 14.04.2015  23:43

            « Re: Re: Re: Re: New car

            Když bych měl mluvit za sebe, tak novou Jettu bych už nekupoval... Je to pořád pěkné auto, jenže od 6. generace začal VW na ní šetřit (oproti Golfu), aby ji více vzdálil Passatu, protože topové verze už cenově brousily v jeho vodách a spíš se snažili udělat ji jako konkurenta Fluencům apod. Viz absence bixenonů, jiná palubka (než Golf), atd... U nás ji dokonce VW úplně stáhnul z prodeje... ;-\ Když jsem ji kupoval já, bylo to lepší, ikdyž o něco dražší auto než Octavia. Dnes je to naopak.
            Škoda už dávno nedělá levná auta ;-) Hlavně Octavia se posunuje pořád dál a nemá zapotřebí se podbízet cenou. Pro toho, komu chybí v nabídce Škody Octavia 1.gen, mají dnes Rapid. Docela jsem koukal v Ženevě, že v top verzi vypadá opravdu pěkně i interiér :yes:
            RS 3. generace by mi nevadilo, myslím že i cena je na takto vybavené auto slušná, ale jak jsem psal, není to až takový pokrok, abych ty peníze už teď investoval. ;-)
            Ať ti nové auto šlape a těším se na recenzi :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 15.04.2015  18:43

    Ještě dotaz

    Tahle fotka [odkaz] není to focené kousek za Martinem, směr Ružomberok, na odpočivadle u Váhu (vodní nádrž Krpelany)? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto kekso

      kekso 15.04.2015  20:39

      « Re: Ještě dotaz

      Tak pozorny cestovatel si ty... ;-) Mas pravdu je to tam, kusok od mojej rodnej hrudy... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 15.04.2015  23:43

        « Re: Re: Ještě dotaz

        Poznal jsem to, protože touto cestou relativně často jezdím (rodina, kamarádi). Na Oravu, do Ružomberka, do Tater - všude nádherná krajina. Se vždy kochám :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…