Recenze

9 Majitel

Toyota Supra RZ TT

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 29× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Toyota Supra, foto 1 Toyota Supra, foto 2 Toyota Supra, foto 3 Toyota Supra, foto 4 Toyota Supra, foto 5 Toyota Supra, foto 6 Toyota Supra, foto 7 Toyota Supra, foto 8
Toyota Supra, foto 9 Toyota Supra, foto 10 Toyota Supra, foto 11 Toyota Supra, foto 12 Toyota Supra, foto 13 Toyota Supra, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Toyota Supra Rok výroby 1994 Koupeno ojeté najeto [km]:96750 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3000 výkon [kW]: 265 / 345 * kroutící moment [Nm]: 390 / 512 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.5 / 4.6 * maximální rychlost [km/h]: 180 / 312 * počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 / 18 * pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10 / 13.5 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Trmn8or".

1994 Supra RZ TT ( Twin Turbo) s Veilside "Combat 1" aero kit.


Barva "Diablo Red" dabelska cervena, je tak tmava proto ze zakladni barva je cerna a pak az na te nastrika cervena. Nechal jsem is jeste pak davat 5x cisty lak, aby barva mela velky lesk.

Na lesteni jsem jenom pouzival Zymol vosk a pak dolestil ze sprejem vodou.

Supra byla dovezana z Japonska protoze sa tady ( v Australii)neprodavala. Prisla ve standartnim vybavenim a vypadala dost nudne. Bohuzel fotky uz nemam. Kdyz jsem ji koupil v roce 2000, stala me A$ 40 tisic. Mela 45000 km najeto. Jela sice pekne, ale nic moc vykon na auto ktere ma na hodne vic. Byl jsem jeste svobodny a bez pujcky na barak, tak jsem mel penize ji trochu upravit.

Uprava stala asi A$ 15 tisic a trvala 3 mesice.


Tuning bylo delano u firmy JC Racing.

Stereo byl Pioneer "Double DIN" z CD a Pioneer 4 x 100W zesilovac pod sedadlem. Vsehcny tovarni repraky byli vymeneni za Pioneer a Alpine, ze 500W basakem namomntovanym do kufru. Problem byl ze jsem potom nemel pristup k nahradnimu kolu.

Silné stránky

Vizualni postaveni vozu, vypada ze je ostry a jede jako ostry.

Nez byla Supra modifikovana tak mela silny, vysoko otackovy motor, tlacenym s dvema sekvencni turbiny. Prvni turbina zapinala okolo 2000 otacek a druha okola 3500. Max tlak turbin byl 9 PSI.

Obe osicky turbin jsou dost male, vlastne maji stejnou velikost jako na Toyota Starlet turbo, takze se rychle roztaceli a nepotrebovali hodne plynu a otacek. Motor mel dobry tocivy moment a byl usporny, okolo 10 L/100 km na 92 RON Benzin.

Jezdit se Suprou bylo jak chodit na rande ze 19 letou blondynkou s velkejma nadrama, ktera nenosila podprsenku. Kazdy za na vas diva a kazdy by se chtel s ni "projet".

Ale kdyz pritelkine mela mini-sukni a sedala do velmi nizke Supry, tak me vzdycky potesila protose bylo hned videt jestli nahodou nezapomela spodni pradlo :)

Slabé stránky

Supra na to ze je kupe, je dost tezka a vykon motoru neodpovidal jizdnim vlastnostem. Taky elektronika byla velice komplikovana a vuz mel pres 100 elektronickych sensoru ktere casto selhavaly a delali problemy.

Brzdy byly velice zakladni a na to ze vuz mel automatickou prevodovku nebyly dost silne.


Dlouhe dvery znamenali ze parkovat blizko jiny aut byl problem, protoze jste je nemohli poradne otevrit a vystoupit.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Electronika byla porad problem. Mechanicky vuz byl spolehlivy ale protoze vsechno bylo rizenou elektronikou, sensory tlaku paliva, turbin, oleje porad selhavaly a museli se menit nebo ECU " vymazat" a "nahrat" znovu.

JC Racing

Vuz byl upraven Australskou Tuning Firmou JC Racing.


Veilside Combat 1 Aero kit byl instalovan s Racing Hart 3 castnymi koli.

Palubni deska ze TRD ( Toyota Racing Development) 320 km/h tacho byla instalovana.

TRD 4 pistove brzdy a vrtane kotouce.

Apexi elektronicky turbo controler a tlak turbin zvysil na 18 PSI.

HKS pod filter instalovan do predniho spojleru vedle blinkru aby bral vzduch z venku motoru.

Apexi mezi-chladic a HKS sportovni vyfuk a potrubi.

Apexi " Fuel cut limiter" a " speed cut limiter" umoznily vic paliva a zvysit maximalni rychlost ktera orginalje byla limitovana z Japonska do 180 kh/h az na 325 km/h.

S autem jsem se dostal, ( jen jednou) protoze jsem se malem posral, do 313km/h ale v te rychlosti se uz vsechno trepalo a auto nebylo stabilni.

Tyto modifikace lehce zvedli vykon na 345 KW, asi 270kw u kol.

Vykon - 345kw, 0-100km/h - 4.7, 0-400m, 12.69 sec


.

 


Přidat názorDiskuse: Toyota Supra RZ TT

Další vozy značky Toyota



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
7
praktičnost
5
prostornost
4
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
4
náhradní díly
4
výkon motoru
8
spotřeba
6
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
7
brzdy
8
zavazadlový prostor
3





Blesk.cz

Kam na dovolenou, pokud neotevřou hranice? Cizokrajná místa s klidem nahradí tyto české skvosty!

Kam na dovolenou, pokud neotevřou hranice?…

České republice reálně, i podle předsedy vlády Andreje Babiše, hrozí, že v létě zůstanou hranice uzavřené kvůli…

Masakr s vyhřezlými střevy a vytrhanými očními bulvami ze staré školy! Recenze Doom 64

Masakr s vyhřezlými střevy a vytrhanými očními…

Brány do pekel se nepodařilo nadobro uzavřít. Matka všech démonů a její poskoci ohrožují lidstvo napříč…

 

iSport.cz

To jste ještě něviděli. Poklady z Jágrova fotoalba: Kdo je krásná nevěsta?

To jste ještě něviděli. Poklady z Jágrova fotoalba:…

Aby si připomenul zlaté časy, kdy se ještě nesmělo ven jen pro nákup, vytáhl ze šuplíku fotoalbum a začal…

Jak se měnil Baroš: obletovaný střelec, ikona z Ostravy i pyšný táta

Jak se měnil Baroš: obletovaný střelec, ikona z…

Za poslední dvě dekády byl často středem pozornosti. Milan Baroš na sebe poutal pozornost vždy: ať už jako…