Diskuse

Toyota Highlander (2021)

29.10.2021

Kdo trochu sleduje diskuzi, ví nebo má představu, co jsem hledal/potřeboval. Abych tedy nastínil cestu, která mne dovedla k Highlanderu. Před…

 

Toyota Highlander (Mikesus)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 29.10.  12:49

    Symbol spolehlivosti

    A ani ne po pul roce tě nechal stát !:D Ja myslim, ze to máš za to (včetně stejných problémů s Corollou ), jak si se smál mne , když mi taky umřela baterka >:D Karma je zdarma ! >:D

    Jinak se Higlander povedl, je to asi nejdospělejší hybrid od Toyoty v tom smyslu, že ani řidič spalovaku si už nebude muset zvykat na lehce odlišné řízení a vysavačový efekt je někde v dáli utlumen. Je obrovksý a bla bla , to si sám popsal >:D nebudu to opakovat, ale reknu pr postrehu co mne zajualy.

    U spolujezdce vepředu je docela malo misto , diky obrovksemu stredovemu tunelu. Na zadnich sedadlech je to pak královské.

    Chybi mi dira na natahnuti leve nohy, odpočívací podpěra je široká až k brzdě - na dlouhe trasy bych asi namítal

    Na beznou jizdu na snehu iAWD naprosto staci, highlander mne vyvedl z predstav, ze je to slabe, ale nejde to moc poslat bokem, jako haldexove 4x4 ci plnotucne AWD. Mozna je to pri velikosti HL vyhoda >:D

    Z nuly ze semaforu uz neni nejrychlejsi a mel problem i s Meganem >:-[] Ale je to autobus.

    Celkove plnohodnotne rodinne auto, ktere funguje i s hybridem komfortne a tiše (ciz u predchozich Toyot HSD ne vzdy platilo) Osobne by se mi jeste vice libil Explorer, ale ta cena, za kterou si dostal HL je padny argument. Je videt, ze Toyota prodavat chce a taky jich jezdi uz celkem dost.

    At slouzi a preji co nejmene hejtu v diskuzi >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 29.10.  14:04

      « Re: Symbol spolehlivosti

      Půl roku? nepřeháněj, baterku jsem zvládnul vybít za 2 měsíce >:D

      U spolujezdce je místa taky dost, jen jsi měl sedačku vepředu. I když tam hodně páček chybí zrovna na té sedačce, tak jedna taková na posouvání dopředu a dozadu tam je >:D

      A té chybějící mezery jsem si všiml, když jsme dostávali instruktáž v Mostě, jak si nastavit sedačku. Zjistil jsem, že tam nenarvu nohu vedle brzdy. Naštěstí nemusím nohu protahovat ani po delší cestě, to spíš změnit trochu polohu a dávám si ji naopak pod sebe.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 29.10.  14:10

        « Re: Re: Symbol spolehlivosti

        Ja uz myslel, ze to je pulrok >:D

        No mista na sirku mi prijde v tak obrovskem aute prumerne :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 29.10.  16:16

          « Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

          jo na šířku, no tak to mi nepřišlo, že jsi tak tlustej >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 29.10.  16:57

            « Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

            Tlustej je tvuj stredovej tunel !:D vzdyb by se tam vesla jeste jedna sedacka ! Jako v Multiple ;)
            • 00 Reagovat !

              foto Mikesus

              Mikesus 29.10.  17:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

              no vešla. Místo toho je tam schránka v loketní opěrce, kam se dá schovat třeba milenka. Tedy řádně naporcovaná.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.10.  14:16

        « Re: Re: Symbol spolehlivosti

        Tak to je prima recenze. Je skvělé si počíst zkušenosti s autem, které vlatní majitel natolik velkých koulí, že se nebojí podívat retrospektivně do zrcadla.

        Jakkoliv bych pro sebe vybíral jinak, tak tohle mám rád. Vím co chci, co potřebuju a podle toho vyberu. I když si vyberu nemám problém ukázat na nedokonalosti.

        Btw: K servisu pár věcí...kdysi jsme na firmu koupili dva Aurise. Jeden jezdil v Praze a servisoval se v Modřanech, druhý jezdil na ostravsku a servis v Novém Jičíně. Modřany byl absolutní otřes, neochota, neodbornost, chování přistěhovalého pražského pepíka. NJ byl to samé, jen se u toho tvářili slušně. Nakonec se vše vozilo do AutoBond Ostrava a tam skvělé.
        Nicméně, Modřany byly na úrovni MB na Chodově (jako nejvíc nejhorší), BMW Ostrava (prý se zlepšili, ale moje story mě odradila), Audi Průhonice (po nich jsem hodil klíčky), Jaguar Průhonice (tam jsem najel autem i do vchodových dveří).
        Můj holandský kamarád říkal...bohužel některé věci dojdou až dlouholetou praxí a Čechách sice auta můžete prodávat, ale už ne servisovat.

        OT: za 14dní si manželka přebírá Lexus, zatím jednání super, tak uvidíme jaká bude další zkušenost. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 29.10.  16:18

          « Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

          No teď mám taky Autobond, ale pražskej, doufám že to bude dobré. Ten Domanský byl na začátku taky super, ale pak se začali točit lidi co pár měsíců. A z vlastního byznysu ti je určitě jasné, když se točí lidi, jak to pak dopadá. Je to prostě jen o lidech.

          Tak doufám, že ten Lex nedopadne při předání jak tenhle HL. A bereš od Autobondu?
          Já tam teď na servisu už protočil 3 auta a zatím si tedy připadám jak v jiném světě. Každého zajímá každá maličkost, technika, zkušenosti.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 29.10.  16:58

          « Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

          Aurise !? Já věděl, že si to ty Hamuno !!! >:-[] >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Mikesus

            Mikesus 29.10.  17:05

            « Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

            >:D >:D >:D >:D >:D
            A určitě byl bílej.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 31.10.  02:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

              Byl bílé, ale první generace po FL a 1,6 benzín ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.10.  14:20

        « Re: Re: Symbol spolehlivosti

        U tebe to dělají děti, u mě vždy tchán. Jinak šikovný chlap, ale jakákoliv elektronika modernější než kuličkový sčot je jeho nepřítelem. Díky jeho lampičkám jsem dobíjel X5, u Allroadu šviháním dveří znefunkčnil servo dovírání, je schopen zničit i dálkový ovladač na TV. Naučit ho telefonovat s Aligatorem dokázal až můj trpělivý mladší syn. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 29.10.  16:06

          « Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

          Tak to jsem rád, že nejsem sám, koho nenapadlo sledovat vnitřní lampičky před odchodem z auta. Navíc tady jsou nad dveřmi, nikoliv na středu, takže se člověk musí naklánět, aby to viděl.
          • 00 Reagovat !

            foto wikinko

            wikinko 31.10.  09:05

            « Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

            To akoze sa vnutorne zadne lampicky po zamknuti nevypnu? To nemyslite vazne 8-s
            Este som asi nemal auto na ktorom sa nevypnu a to deti ich maju zapnute asi furt.
            • 00 Reagovat !

              foto Mikesus

              Mikesus 31.10.  10:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

              ano, při zamčení svítí. pokud se to vypne nebo ne, to nevím. ale baterku to vybilo. Tedy zatím nevím, co jiného by to bylo.
              Já zase neznám auto, kde by se po přepnutí na svícení lampiček po zamknutí vyplo. Ale je to věc, která mně fakt nějak extra nezajímá, abych to studoval.
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 31.10.  10:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

                ….hmmm, ja čo mám posledné autá tak po zamknutí sa snáď do 10min vypne všetko.
              • 00 Reagovat !

                foto simson33

                simson33 04.11.  08:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Symbol spolehlivosti

                Podle mého názoru VW vypíná vnitřní osvětlení cca po 10 minutách ať se auto zamkne nebo nikoli. Je to pojistka, když třeba v garáži nedobouchneš dveře...
                Stejně tak se myslím vypnou i zásuvky.
  • 00 Reagovat !

    foto honza-f

    honza_f 29.10.  14:38

    cena

    Jen takový dotaz - tu cenu jste dostal, protože jste VIP zákazník, nebo jsou schopni dát "přes 25 %" každému? Protože pak nechápu, proč to auto rovnou nestojí o 4 kila míň. Za 1,8 to pro mě absolutně nedává smysl, ale v cenovém rajónu vybavených Kodiaqů už o poznání více....

    + přemýšlel jste o XC90 T8?
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 29.10.  16:15

      « Re: cena

      Nevím, kolik můžou dát každému, nicméně my máme fleetovou slevu.
      Ale pro srovnání koukni na Slovensko, tam jsou plus minus ceny, na které to dokážou stáhnout pro každého, když se člověk bude víc poptávat. V téhle výbavě tam je za nějakých 56k EUR, tedy kolem 1,45M. Takže si myslím, že pro privát to dokážou dostat takhle dolů.
      Zrovna XC90 jsem nechtěl. líbí se mi moc ( vlastně skoro všechny Volva ), ale v okolí mám pár majitelů a jsou z toho nešťastný, jak moc poruchové to je.
      • 00 Reagovat !

        foto honza-f

        honza_f 31.10.  11:54

        « Re: Re: cena

        Já mám V90, najeto téměř 90 tisíc a vyjma výměny hadice turba se zatím naštěstí nic nestalo :-) Uvidime dal... každopádně díky za info ohledně ceny a recenzi, fakt se mi to auto docela líbí :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 31.10.  13:03

          « Re: Re: Re: cena

          Tady jde ale o XC90, I ve statistikách je úplně jinde než jiné modely od Volva. V90 se mi též hodně libi
  • 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 29.10.  14:42

    3 sedacky ve druhe rade

    Mohl bys prosim pridat fotku jak se vejdou 3 sedacky do druhe rady?? Opravdu se dostanes k zamkum v sedacce, aniz by sis musel zlamat ruku??
    Ja jsem se prave kvuli 3 samostatnym sedakum v 2 a 3 rade rozhodl pro dodavku, ale jelikoz uz jsem jednu mel, musim rict, ze se na jezdeni s ni uplne netesim...
    BTW odpojeni palubnich systemu po x minutach ma i muj 15 let stary Baworak. Stejne jako to mela T 5.1 Caravelle tam svitili stropni svetla porad. Je smutny ze nove hightech auto si s takovou veci neporadi...
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 29.10.  16:09

      « Re: 3 sedacky ve druhe rade

      Kdyby jsi znal Toyotu, tam nemůžeš počítat s ničím. >:D >:D
      Fotku přidám, na lámání ruky to není, ale rozhodně to nebude jako v dodávce.Bude taky záviset na těch sedačkách. Chtěl jsem to dát, ale omezení 100 fotek je utrpení a ještě k tomu ten systém nahrávání. A to jsem to musel dělat 2x
      Pro srovnání, Corolla uměla na dálku otevřít panoramu, tohle to neumí. Camry neumí sklopit zrcátka při zamčení a Corolla zase se zamknout po rozjezdu. Je to takový kruh, kdy si nemůžeš být jist, co daný model u Toyotu umí a co ne.
  • 10 Reagovat !

    foto JirkaVejrazka

    JirkaVejrazka 29.10.  16:24

    Hezka recenze i auto :)

    Koukam, ze si s Toyotou uzivas! Pri koukani na fotky jsem se chtel zeptat, jestli to tazne ve verzi "chlap s flexou" je standard, ale text mi odpovedel.

    Musime se nekdy potkat a postavit auta vedle sebe. Jednu vec vim jiste, pohon mas lepsi, ten bych vymenil hned. Cukani pri prerazovani automatu me neuspokojuje :-) A se spotrebou te taky nedozenu, i kdyz zatim nemam najezdeno dost na presna data.
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 29.10.  16:43

      « Re: Hezka recenze i auto :)

      tak třeba jezdíš víc dálnice. Tam jsem při 130 na nějakých 8-9l, takže bych se k tobě asi víc přiblížil.

      Rád tě zase uvidím, naložím Ozzmana, posadím ho do 3. řady, když se mu na té přední nelíbí a vyrazíme za tebou. >:D

      Verze "chlap s flexou" to jsi odhadl moc dobře. Ono to tak nakonec asi i bylo.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 29.10.  17:29

        « Re: Re: Hezka recenze i auto :)

        Já už kufru jel.. i ve Fabii ;) to dám >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 29.10.  18:23

          « Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

          no a tady máš navíc sedačku a pás. Sice nohy budeš mít za ušima, ale když ses rozhodl, že chceš
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaVejrazka

        JirkaVejrazka 29.10.  20:33

        « Re: Re: Hezka recenze i auto :)

        Na dalnici mam nejakych 30km, tim to nebude. Jsem presvedcen ze HSD je proste celkove ucinnejsi nez jakykoli automat s razenim rychlosti, protoze se otacky spalovaku daji davkovat mnohem jemneji.
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 29.10.  21:29

          « Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

          no tak to dálnice mám tedy víc, plus blbnutí s Ozzmanem ( on to způsobuje, já jezdím jinak klidně, tahle fotka to dokládá >:D )
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto JirkaVejrazka

            JirkaVejrazka 29.10.  22:11

            « Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

            Ukazuje to ECO, takze je to evidentne klidna a pokojna jizda ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Mikesus

              Mikesus 29.10.  22:38

              « Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

              přesně, a aktuální spotřeba nějakých 6 litrů. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 29.10.  22:38

            « Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

            Ještě by si měl, dodat, že vyzyvatel byl 13 let starej Rendolf a když tě zarazil omezovač, byl jsem za tebou .. sice mne zarazil konec převodovky, ale neujel si ! >:D >:D A to se počítá >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Mikesus

              Mikesus 29.10.  22:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

              tohle není fotka z našeho sjezdu. Nevim, jestli uz jsem byl na omezovaci, myslim, ze par km jeste byla rezerva. Spis vetsi problem byl ten protivitr, hodne byl znat.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 29.10.  22:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

                Já bych se taky dostal asi na 200, v TP to je >:D Ale to už by stálo moc paliva >:D

                Ale tak nic, až nebudu chtít prohrát, vezmu si jiné auto, co sice neni rychlejší, ale dostane se nad 200... časem, ale dostane >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Mikesus

                  Mikesus 29.10.  22:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

                  tak ale zase, stačí se uprdelit v levém pruhu a můžeš mít maximálku jakou chceš. Pořád bude kolem 180 >:D Na těch 180 se ale s tímhle rychleji než ty asi nedostanu.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 29.10.  22:41

            « Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

            Aha, další střípek do mozaiky "Toyota pokaždé jinak". Camry neumí sklopit zrcátka, Corolla se zamknout po rozjezdu.......a tohle neumí omezit maximálku na 180. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Mikesus

              Mikesus 29.10.  22:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

              bohužel ten omezovač má jen spoždění. To je takové to když chceš u dieselu zrychlit. šlápneš na plyn a nic se několik vteřin neděje. Tak tady dovršíš 180, auto přemýšlí co s tím a než stihne zasáhnout, už tam je víc >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 29.10.  19:45

      « Re: Hezka recenze i auto :)

      Tak až by ste robili nejaký zraz dajte vedieť, a ukážem Vám ako má vypadať rodiné auto s kufrom a poriadnym ťažným. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Mikesus

        Mikesus 29.10.  19:58

        « Re: Re: Hezka recenze i auto :)

        Určitě, rád tě taky uvidím. A vem nějaké nájezdy, abys mýho HL naložil a odvezl domů, aspoň bych ušetřil >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 29.10.  20:19

          « Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

          HL je ale tiež kus auta, očumoval som ho pri nedávnej prezentácii.
          • 00 Reagovat !

            foto Mikesus

            Mikesus 29.10.  21:31

            « Re: Re: Re: Re: Hezka recenze i auto :)

            To sice je ve srovnání evropského vozového parku, ale to tvoje by to skoro i odvezlo na korbě. Teď v poslední obě jich docela dost potkávám.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 29.10.  21:52

        « Re: Re: Hezka recenze i auto :)

        Koupil sis Oktávku TDI? >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 29.10.  22:37

        « Re: Re: Hezka recenze i auto :)

        Tak už jenom to tažný je větší než leckterý evropský auto. :-O >:D
  • 01 Reagovat !

    foto PetrUmrd

    PetrUmrd 29.10.  16:43

    Dobrá Volba

    Je to dobrá volba tyjota takováhle, kocernový adolescenti ti,, to nepochopí wepapajové a jíní, není je velice dobře že mááš i fotosgrafie v noční jízdnách :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 29.10.  16:44

      « Re: Dobrá Volba

      díky. Chtěl jsem trochu ukázat, jak světla svítí a jak přibližně ostatní řidiče můžou a nemůžou oslňovat.
  • 00 Reagovat !

    foto CommonUser

    CommonUser 29.10.  17:15

    Recenzia

    Diky za realnu recenziu , miesto dakovnych pesniciek od testerov, ci ospevovanie vlastnej garaze. :yes:
    Nevies ci by slo nejak rozumne vymontovat 3 rad sedaciek ? Mne by boli na prd a skor potrebujem kufor.

    Este taky postreh - Citujem:
    "Z Corolly jsem si zvykl na digitální rychloměr, zde je ručičkový a přijde mi to jako krok zpět. Snadnější je přečíst číslo než odečítat, jestli jedu 92 nebo 98 na stupnici."

    S tymto nesuhlasim. Ja nemam rad ked musim preostrovat zrak na stale meniace sa cislo, ked staci mat v zornom poli rucicku tacho. A v noci mi to vadi masivne.
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 29.10.  18:22

      « Re: Recenzia

      chápu, je to každého vkus ohledně rychloměru. Mně naopak přeostřování na ručičku přijde už horší, tak používám víc HUD než předtím.

      3. řada možná nějak vyndat půjde, ale není na to dělaná, sklopí se srovná tak výšku s kufrem. Ale chápu, tu přidanou hodnotu

  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 29.10.  22:50

    Parádní recenze

    na obludu, přes kterou pomalu není vidět Proace. >:D :yes:

    Akorát na fotkách je to vážně modrý, ale naživo jsem to vyhodnotil jako šedivou. Ještěže na semaforech jsou úplně jiný barvy, protože jinak bych musel vrátit řidičák. >:-[]

    Zkušenosti se servisem při předání a nápravě škod jsou vážně bizár. Tak doufejme, že to teď bude lepší.
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 29.10.  22:55

      « Re: Parádní recenze

      obzvlášť jestli budeš objednávat Proace, tak ve vlastním zájmu by měl být lepší ten servis >:D
      No já to mám naopak. Naživo bych řekl modrou, na fotkách šedou. Asi jsme fakt chlapi a nepoznáme barvy
  • 00 Reagovat !

    foto popet11

    popet11 30.10.  17:36

    Proč ne Lexus?

    Ahoj, díky za objektivní a ctivou recenzi. Měl bych otázku - proč jsi nešel rovnou do Lexuse RX?
    Díky a at dobre jezdí…
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 30.10.  19:15

      « Re: Proč ne Lexus?

      Taky jsem o něm nejprve uvažoval, ale bohužel se nezměnilo to, kvůli čemu jsme ho odmítl i před pár lety. Dle návodu nelze umístit jakoukoliv sedačku na prostřední sedadlo druhé řady. Z jakého důvodu to je, to netuším, vejít by se tam odhadem vešla.
  • 00 Reagovat !

    foto reign88

    reign88 02.11.  09:14

    RAV4 vs. Highlander

    Momentalne som v procese vyberu auta. Situaciu mam trochu jednoduchsiu, kedze na ceste je len druhy potomok.

    Highlander sa mi velmi paci, ale viacmenej ho zvazujem len preto, ze manzelka chce 7 miestne auto. Osobne mam pocit, ze 7 miest je zbytocnych v pripade malych deti, ktore v druhom rade sedia v detskych sedackach, kedze do tretieho radu sa aj tak nikto nedostane.

    RAV4 ma zas trochu odraza infotainment systemom, ktory by si fakt zasluzil vyzerat trochu inak.
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 02.11.  14:16

      « Re: RAV4 vs. Highlander

      Tak to trochu upřesním. I když je upoutaná sedačka ve 2.řadě, do 3.řady se dá docela dobře dostat. Tedy aspoň s mými sedačkami.

      Infotainment je obecně u Toyot podobný. I ten HL má v základu ten samý infotainment.
      • 00 Reagovat !

        foto reign88

        reign88 20.11.  12:29

        « Re: Re: RAV4 vs. Highlander

        Tak nakoniec uz je Highlander hlavny kandidat, kedze namiesto jedneho krpca budu dvaja :-).

        Co sa tyka predbeznej ceny, tak som od Toyoty dostal za verziu Executive v bielej perletovej farbe dostal ponuku na 51000 EUR s tym, ze by auto mohlo byt v marci, kedze je uz objednane.

        Jedine, coho sa teraz trocho bojim je ako si s autom poradi manzelka. Na vysku ma len 156cm a teda musime ist na testovaciu jazdu este pred zavaznym potvrdenim.
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 21.11.  00:47

          « Re: Re: Re: RAV4 vs. Highlander

          jo to chce určitě vyzkoušet. je z toho fakt špatně vidět. Chce to ty kamery, to hodně pomůže. Ale sedačka se dá dát dost vysoko, až tolik, že se svými 186cm bych se nevešel pod střechu. Moje žena má 164cm a řídí to v pohodě, jen ve městě odmítá, ale je to spíš že se nechce zbytečně stresovat, když obecně není moc vyježděná
  • 00 Reagovat !

    foto meddem

    meddem 03.11.  13:09

    Tazne zarizeni

    Ahoj,

    moc hezka recenze. Musel jsem se smat pri popisu tvych peripetii po predani auta. Ja bral skladoveho Highlandera, cili tazne nebylo a skladem take zadne nemeli. Rikam, prosim udelejte mi nabidku na odnimatelne tazne. Nabidka prisla, ale naprosto nejasne, kolik to tedy bude stat (jen nejake print screeny z obrazovky + jedna veta s uplne jinou cenou). Volam tam, oni ze OK, ze nestihaji a ze se omlouvaji. Prisla tedy druha nabidka, printscreen s cenou vcetne DPH, dole pak veta, ze ceny jsou bez DPH. OK, chyba se muze stat. Ctu dal a vidim asi 10k za drzak a instalaci kick sensoru - ja ovsem kick sensor nemam. Tak opet volam, ze pry kolega predal spatne info. Nu dobra, rekneme ze opet lidska chyba, urcite ne snaha o navyseni ceny.

    K dnesnimu dni tazne jeste stale nemam.

    O peripetiich se zimnimi koly se uz rozepisovat nebudu.

    A uz vubec ne o 100+1 stitcich a samolepkach z vyroby, ktere jsem dostal s autem.

    PS: po precteni tve recenze jsem si hned bezel zkontrolovat zpetna zrcatka - nastesti neposkarabana.

    Jinak ale s autem spokojenost - koupili jsme to jako takovou holku pro vsechno, daily driver autobus pro rozvoz deti a dovoz nakupu a na to je to OK.

    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 04.11.  05:42

      « Re: Tazne zarizeni

      O zimních mi nemluv. Mám je objednané přes měsíc, že už 14 dní je tam mají a tento týden v pondělí telefon. Otevřeli jsme krabici a zjistili jsme, že to nejsou kola na Highlandera. Snad do čtvrtka budou, kdy mi je měli dávat na auto při garančce. Takze dnes ještě napíšu a uvidím.
      Ohledně tazneho, jestli nemáš kick senzor, tak cena dle ceníku by měla kolem 29tis pro prestige a cca 28 pro comfort při 13pólové elektrice, včetně DPH.
      Nejsi první u koho slyším, že dostal nabídku jako printscreen. Jeden nás zákazník takhle dostal od Tsusho nabídku na kola a přesně jak píšeš, motalo se tam s DPH a bez DPH, dokonce cena odpovídala sadě, ale v popisu byl 1ks atp.

      Ty štítky, jsem sundaval asi jen jeden nebo 2 ze stropních lampiček. Tam nebyly vidět, dokud se člověk nenahnul, takže jsem to tak nějak přešel.

      Kdybys potřeboval trochu popostrčit to tažné a jsi z okolí Prahy, nebo sem občas zavítáš, mohl bych zkusit v Toyotě trochu zalobovat.
      • 10 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 04.11.  08:24

        « Re: Re: Tazne zarizeni

        Ještě k tomu tažnému zařízení. Tvůj popis a zobrazený výsledek práce servisu, to je fakt noční můra (aspoň pro mě). I kdyby to technicky provedli dobře, tak to tažné tam vůbec nepasuje!!! Myslím nejen esteticky, ale i prakticky
        Tohle "prasení" aut v českých servisech je důvod, proč asi navěky zůstanu u koncernu, kde si věci jako tažné zařízení, nezávislé topení a řadu dalšího prostě můžu objednat přímo z výroby...

        Nemohl bys přidat fotku, jak vypadá tažné po výměně zadního nárazníku??

        Přeju pevné nervy a jsem dopředu zvědavej, co napíšeš o pražském Autobondu!

        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 04.11.  08:35

          « Re: Re: Re: Tazne zarizeni

          Na všech ostatních kromě té jedné to je už finální originální verze. Mám vyfotit ve stejném úhlu?
          • 00 Reagovat !

            foto simson33

            simson33 04.11.  08:43

            « Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

            Ne díky, tak v tom případě už stačí, jak´s to nafotil...
            Asi jsem přecitlivělej estét, ale mě by to vadilo i u RAV4 (což je moje cenová kategorie), natož u Highlandera!
            • 00 Reagovat !

              foto Mikesus

              Mikesus 04.11.  10:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

              Jo esteticky je to tragédie. Já naštěstí na to nějak netrpím, obzvlášť když jsme mohl vidět "ještě lepší" zpracování >:D
              • 10 Reagovat !

                foto simson33

                simson33 04.11.  12:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                Máš pravdu. Já si jen říkám, co někoho vede k tomu, že i přes všechny tyhle trable koupí Japonce a ne Němce, který to má skvěle vyřešeno. Asi předchozí špatná zkušenost.
                Kdyby místo Highlandera stál třeba Touareg nebo X5, tak ti tažné vyjede elegantně samo jen když ho budeš potřebovat a jinak o něm ani nevíš, auto utáhne 3,5 tuny místo 2,2 a dokonce ráno u lesa nebudeš muset škrábat škrabkou namrzlé sklo, ale z pohodlí obýváku si zapneš nezávislé topení a do vyhřátého auta nastupuješ jen v košili...

                • 11 Reagovat !

                  foto meddem

                  meddem 04.11.  12:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                  Ja si dovolim odpovedet za sebe - 2 duvody.

                  1) Maximalne nam vsem v rodine vyhovuji hybridy od Toyoty - dobre se nam s tim jezdi.
                  2) Peace of mind - nikdy jsme na nasich Toyotach a Lexusech nemeli jediny problem, se kterym bychom museli neplanovane do servisu

                  Po vlastnich zkusenostech z poslednich 5 let (vse nova auta - GLC - 2x odtah; 320d - zustal jsem stat v Belgii na dalnici => odtah; predtim Superb - porad nejake drobnosti, voda ve svetlometech, odpadla chromova lista nad dvermi za jizdy atd.) a po zkosenostech z prace (Insingia - po 10km po prebarni noveho vozu nouzovy rezim a 2 tydny v servisu, nez auto zprovoznili; tebou zminovany novy Touareq - porad problikavajici kontrolka motoru, servis uz nevi co s tim) proste nejsem ochotny platit za auto, kteremu sice samo vyjede tazne, ale porad mu neco je a je treba stale jezdit do servisu, ktery v mnoha pripadech sam nevi, jak problem vyresit.
                  • 10 Reagovat !

                    foto simson33

                    simson33 04.11.  13:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                    Jo, jo, chápu, jak jsem odhadoval, předchozí špatná zkušenost. To se pak nelze divit!

                    Já mám s VW naštěstí zkušenost opačnou (doufám, že jsem to teď tedy nezakřiknul), takže proto ten nechápavý údiv, proč je někdo ochoten kupovat "polotovary", které se musí v dealerství pracně dodělávat, když můžu mít všechno rovnou z výroby.

                    Díky za reakci
                    :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 04.11.  13:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                  Hybridná X5 má na ťažnom iba 2.7t.
                  Dízlový Turek má celkom slušnú “dieru” na reakcie plynového pedála. No a tie autá sú min tak 0,5M ( skôr viac) drahšie.
                  • 00 Reagovat !

                    foto simson33

                    simson33 04.11.  13:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                    Ok, díky za rozšíření obzorů.
                    Pokud jde o SUV, tak žiju jen v dieselu, takže proto u "velkých" automaticky předpokládám 3,5 tuny.
                    Doma máme Tiguana 2.0 TDI DSG a ten má na tažném stále slušných 2,5 tuny!
                    • 00 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 04.11.  14:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                      Ja som práve hľadal auto čo má na ťažnom 3,5t.
                      • 00 Reagovat !

                        foto simson33

                        simson33 04.11.  14:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                        Třílitrové diesely v X5, GLE i Touaregu mají 3,5 tuny. Zvládnou i více, ale pak už naráží na úřední limity, nikoli technické.
                        Na tahání jachty do Chorvatska je stále diesel bez konkurence >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Mikesus

                  Mikesus 04.11.  19:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                  odpovím snadno. Jsou to trable zapříčiněné nějakým technikem, resp. estetické. Když jsme měli VW, auta byla každou chvíli nepojízdná kvůli závadě. A to se vlastně děje stále u Leonu nebo Passatu, které ještě v rodině jsou. Takže radši budu mít ošklivější auto, než trávit život v servisu a ničit si tím podnikání, že já nebo někdo ze zaměstnanců nedojede na schůzku. Což se nám stávalo docela často.
                  • 00 Reagovat !

                    foto simson33

                    simson33 04.11.  22:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                    Jasně, chápu, jak jsem psal ve 13.35, vlastní špatná zkušenost…
                  • 01 Reagovat !

                    foto CommonUser

                    CommonUser 10.11.  10:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tazne zarizeni

                    Ja tiez este prilozim - minule AUDI som volal tamagotchi a to nebolo servisom. Ked skocil nudzak pri predbiehani, tak som tvrdo pochopil, ze nemeckej sraaacky stacilo. >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Fotografie zašlé slávy SSSR: Zchátralý plavečák, polorozpadlé lázně i sovětská sci-fi

Fotografie zašlé slávy SSSR: Zchátralý plavečák,…

V nové fotografické knize Opuštěný Sovětský svaz přináší fotograf Terence Abela snímky kdysi navštěvovaných…

Paulínu (80) a další seniory vykutálený »pošťák« připravil o životní úspory! Jak je lákal?

Paulínu (80) a další seniory vykutálený »pošťák«…

Čtrnáct důvěřivců o úspory okradl někdejší bruntálský pošťák Miroslav D. (40). Zbohatl o 2,5 milionu a k jejich…

 

iSport.cz

Bek Košťálek vyrovnal extraligový rekord: Jen jsem to pral na bránu

Bek Košťálek vyrovnal extraligový rekord: Jen jsem…

Do pátečního večera dokázal mezi obránci jenom Adam Polášek posbírat v jednom zápase 5 asistencí. Při výhře nad…

SESTŘIHY: Dynamo skolilo Třinec 6:3, Košťálek 0+5. Gazda 3+1 zničil Spartu!

SESTŘIHY: Dynamo skolilo Třinec 6:3, Košťálek 0+5.…

Hokejistům Pardubic se povedl parádní kousek, ve 29. kole Tipsport extraligy přestříleli vedoucí Třinec 6:3.…

 

Reflex.cz

Jak s českým bohémstvím, přejídáním se a láskou nejen k pivu zamávala pandemie?

Jak s českým bohémstvím, přejídáním se a láskou…

Skoro dva roky s koronavirem se podepsaly nejen na zdraví a životech Čechů, ale i na jejich návycích. Dříve…

Karel Steigerwald: Hora Říp, vlajková loď Agrofertu. Prezident v akváriu

Karel Steigerwald: Hora Říp, vlajková loď Agrofertu.…

Hora Říp je památka zabydlená v pověstech a legendách. Na samotném kopci krom jedné z románských rotund nic…