Recenze

8 Majitel

Škoda Favorit

9.62 Uživatelé

Hodnoceno: 32× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 6 Škoda Favorit, foto 7 Škoda Favorit, foto 8 Škoda Favorit, foto 9
Škoda Favorit, foto 10 Škoda Favorit, foto 11 Škoda Favorit, foto 12 Škoda Favorit, foto 13 Škoda Favorit, foto 14 Škoda Favorit, foto 15 Škoda Favorit, foto 16 Škoda Favorit, foto 17 Škoda Favorit, foto 18 Škoda Favorit, foto 19 Škoda Favorit, foto 20 Škoda Favorit, foto 21 Škoda Favorit, foto 22 Škoda Favorit, foto 23 Škoda Favorit, foto 24 Škoda Favorit, foto 25 Škoda Favorit, foto 26 Škoda Favorit, foto 27 Škoda Favorit, foto 28 Škoda Favorit, foto 29 Škoda Favorit, foto 30 Škoda Favorit, foto 31 Škoda Favorit, foto 32 Škoda Favorit, foto 33 Škoda Favorit, foto 34 Škoda Favorit, foto 35 Škoda Favorit, foto 36 Škoda Favorit, foto 37 Škoda Favorit, foto 38 Škoda Favorit, foto 39 Škoda Favorit, foto 40 Škoda Favorit, foto 41 Škoda Favorit, foto 42 Škoda Favorit, foto 43 Škoda Favorit, foto 44 Škoda Favorit, foto 45 Škoda Favorit, foto 46 Škoda Favorit, foto 47 Škoda Favorit, foto 48 Škoda Favorit, foto 49
 

Technické info

Přezdívka auta Puma Car Rok výroby 1990 Koupeno ojeté najeto [km]:129000 palivo: LPG počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 46 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 200 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "djtomino".

Moje první vozidlo byla Š 120, takže Favorit byl logicky dalším nástupcem. Pořídil jsem ho v únoru 2007 v jednom autobazaru jako bílého a nevýrazného, sem tam drobná orezlina, ale po těch všech Favoritech, co jsem viděl předtím, byl jednoznačně nejlepší. Jeho cena byla 20.000,- a to hlavně kvůli vestavěnému pohonu LPG. V první řadně bylo potřeba dát do pořádku základní věci. Proběhla výměna čepů, silentbloků, manžet kloubů, výměna oleje, svíček, filtrů atd... Po technické stránce bylo vozidlo v pořádku, proto mohla započít další fáze a to vylepšení vzhledu. První na řadě byl interiér. Potahy sedaček, nový střední panel, rukojeť šaltpáky, odkládací kapsy předních dveří, budíky (přístrojová deska) do červené a další drobnosti. Vychytávkou je plastový model Favorita (Klik-klak od SMĚRu), kterého jsem vylepšil do přesné podoby skutečného Favorita s jedním bonusem....Obsahuje 4 diody a po zapnutí světel se rozsvítí vpředu i vzadu i jeho světla.
Přišel březen, počasí se zlepšilo, nastřádalo se pár dalších peněz a tak začala ta zásadní úprava Favorita, úprava zvenku. V propůjčené garáži jsem z vozidla v rámci možností odstrojil vše co se dalo. Nárazníky, světla, výplně a skla dveří, kliky, lišty, 5.dveří, kapota atd., tak aby se mohlo začít s přípravami na nový lak. Papírem a páskami se zalepilo čelní a zadní sklo, kola, a otvory do interiéru, motor... Starý lak jsem zdrsnil a vybrousil, ošetřil a zakitoval jsem rezavá místečka. K mému překvapení jich bylo opravdu minimun, což jsem po odstrojení všech věcí nečekal. Přišel nástřik plničem, obroušení a nový červený lak. Nastrojování vozidla už probíhalo s plno vylepšenými a novými díly. Zadní a boční skla s tmavou fólií, lízátko pod přední a zadní nárazník, laminátové prahy, plastové lemy blatníků, vrchní křídlo 5.dveří, přední světla jsem otevřel a vnitřek natřel na černo, což ve finále budí dojem čiré optiky, zadní světla a boční blinkry lehce stříknuté průhledným černým lakem, přední světla ještě obdržela mračítka, namontoval jsem nové mlhovky (původně nebyly) a jako jednou z posledních věcí bylo nalepení stínítka "Puma Car" na čelní sklo, "Pumy" na zadní sklo a nápisu "Puma" na oba prahy. Loga a nápisy "Puma" se na vozidle vyskytují víckrát a vždy jde o vlatní výrobu - vytvořeno z obyčejné tapety z papírnictví...
Jako zatím poslední a zásadní věcí bylo letos na jaře to, že jsem sehnal pavučinové hliníkáče i s letními pneu. Byly původně světle modré, takže bylo potřeba nastříkat je na bílo.
V tuto chvíli je Favorit Puma Car, dá se říci hotov, vše co jsem měl v plánu ohledně vzhledu je provedeno a výsledek můžete posoudit sami ;)

Silné stránky

Nízké provozní náklady - LPG. Levné a dostupné díly. Většinu věcí si člověk opraví sám. Stále nestárnoucí desing.

Slabé stránky

Bouchání a vrzání interiéru které se zaboha nedají vyřešit. Nejhorší je zadní plato. Mám laminátové s přidělanými repráky, je tak docela těžké a ať dělám co dělám, ještě se mi bouchání odstranit nepodařilo...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Po koupi výměna čepů, silentbloků, manžet, gufera na klice, oleje, brzdovky, filtrů, svíček...Později výfuk a brzdy, ale to jsou běžné díly podléhajíci opotřebení. Od té doby (přes 1 rok) lze říci, že bez vážnějších závad...Pouze drobnosti.

 


Přidat názorDiskuse: Škoda Favorit

Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
7

Zatím mě nikde nenechal.

praktičnost
7
prostornost
7

Snížená nádobou pro LPG, ale jinak v pohodě.

jízdní vlastnosti
6

Mít stabilizátor, tak hodně slušná. Mám ale širší pneu a to se pozitivně projeví.

jízdní komfort
5

Vysezená sedačka na delší trasu nic moc, ale nestěžuju si.

provozní náklady
10

LPG sice taky podražilo, ale pořád se to hodně vyplatí... 1,5 kč/km

náhradní díly
9

Levné a dostupné.

výkon motoru
5
spotřeba
10

cca 10 l LPG / 100 km

hlučnost motoru
7

Nevim,poslouchám na bomby muziku :)

kvalita sedadel
3

Prosezená, ale i kdyby nová tak nic moc.

brzdy
7

Teď jsou po výměně, ale každopádně dostačující.

zavazadlový prostor
2

Nádrž LPG :(






Blesk.cz

Málem byli bez aut. Poslancům skoro nikdo nechtěl prodat nové vozy, pouze jeden zájemce

Málem byli bez aut. Poslancům skoro nikdo nechtěl…

Sněmovna vymění část starých škodovek. Na obnovu části vozového parku musela vypsat veřejnou soutěž. Termín pro…

Babské rady na rýmu: Vyzkoušejte rýmovník i bylinky! Které vybrat?

Babské rady na rýmu: Vyzkoušejte rýmovník i bylinky!…

 I když se může zdát, že nás teď ohrožuje hlavně covid, stará dobrá rýma je pořád tady a čeká na svou…

 

iSport.cz

Hoftych: Hoffenheim? Poprvé jsme hráli o rekord, teď se může stát zázrak

Hoftych: Hoffenheim? Poprvé jsme hráli o rekord, teď…

Naděje na postup i přes dva debakly v Evropské lize stále žije. Liberec v odvetě s Hoffenheimem favoritem znovu…

Třinec dal Hradci gól z ofsajdu. Hronek zuřil: To byla komedie! Nemám slov

Třinec dal Hradci gól z ofsajdu. Hronek zuřil: To…

Dvakrát za sebou Třinec blbý den nemá. V neděli dostal v Pardubicích sedm gólů, dvakrát se vyspal a v Hradci…

 

Reflex.cz

Nesvatý svatý Jan Sarkander: Rozděluje českou společnost i 400 let po své smrti. Poslední události to jenom potvrzují

Nesvatý svatý Jan Sarkander: Rozděluje českou…

Snad žádný jiný kanonizační proces u nás nevyvolal tolik polemik, protestů a takové rozdělení společnosti jako…

Odlehlá indiánská vesnice Colpitas ukrytá v andských velehorách je domovem Ajmarů. Mají i státní školu pro pět dětí

Odlehlá indiánská vesnice Colpitas ukrytá v andských…

Když po dvouhodinovém stoupání serpentinami do výšky 4800 metrů začne prašná cesta konečně ztrácet výšku,…