Diskuse

Škoda Favorit (1988)

5.7.2009

-Úvod- Škoda Favorit je auto, které dnes vzbudí na spoustě tváří úsměv a v mysli pohrdání. Při pohledu očima roku výroby a ZEMĚ výroby se však jedná…

 

Škoda Favorit (Popeye the Marine)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 06.07.2009  00:48

    hodnocení

    Auta už nehodnotim, ale pro Fava mam slabost a pokud by se každý o auto staral takto, nezavádělo by se šrotovné. Fotky jsou dobré, co víc chtít když jich máš 30, což je denní limit. a kdyby každý měl recenzi ajko ty, tak bychom se tu nehádali o nemazáni Faků. Popsal si vše, celekm objektivně. A navíc si to tolik neokecal jako já :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.07.2009  09:05

    srovnani vozu

    Nevim v cem tedy ty vozy srovnavas, ale golf II je rozhodne nekde jinde nez favorit. Pridej k tomu treba Uno, Fiesta, Ibiza, Escort a od r. 92 Clio a jsi fakt uplne jinde. Co sis tam mohl dat za vybavu? Tazny a pripravu na radio? To skodovce zustava pomalu az doted, tahle politika. Zazil jsem to na nekolika skodovek a kdyz za ni clovek da "pul mice" a nebude tam nic, tak si normalni nezainteresovan cech udela nazor na tuhle fabriku a rekne si uz vickrat ne. To ze dali motor do predu je uchvatne, ale uz to melo byt o 10 let driv. To podle mne neni zadny duvod k radosti. Dalsi veci jsou motorizace, clovek musel cely dny dumat co si tam dat? Benzin/naftu? vykonove varianty... Omlouvam se, ale na vychvalovani neceho co tu uz davno bylo nejsem a zrovna kdyz se jedna o skodovku, tak to nenecham byt.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 06.07.2009  10:09

      « Re: srovnani vozu

      Dovolim si reaovat já, protože srovnání s Golfem II mám a částečně i s Unem. Je fakt tak lepší? Jezdí fakt tak líp? Ne. Žádná extratřída navíc to neni. Pravda GTI nebo VR6, ale s tim se ani srovnávat nedá. Ano výbavu si mohl mít lepší. Ale nemusel. Pokud sis nepřiplatil, tak si měl stejnej holobyt jako tenhle Favorit. Ale na západě kde 40 let se rozvíjel kapitalismus. Tady byly auta podpultovka a na pořadník. Tady si přišel dostal klíče a odešel. Za to ale nemůže to auto, ale ta doba. Motor ve předu měl být dřív, to je i v recenzi napsaný. Ale s tim jak to vypadalo do té doby můžeme bejt rádi že tam byl až ted. V roce 88 se u nás daly hlavně koupit žigulíky, dacie a polský fiaty. Ve srovnání s nima je Favo uplně jinej. A každýmu soudnýmu člověku musí bejt jasný že vzhledem k okolnostem vzniku to není špatný vůz. To už se dá spíš navážet do Felicie, proč v polovině devadesátých let vyrobili Favorita II. Ta už ve srovnání s Golfem III nebo Astrou F dopadá špatně. Všichni víme dneska že Favorit měl bejt lepší. Ale koho to napadlo v roce 88? A zrovna tenhle kus je na tom líp než 3x přetočenej dotaženej vrak Golfu nebo Ibizy před smrtí
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.07.2009  12:08

        « Re: Re: srovnani vozu

        vim, ze toto auto je hodne podplatny dobe,ale co dnesni auta od skodovky? za to muze kdo? VW? mozna. Mne se skoda-auto "hnusi" az od felicii, jak pises. Ty favoriti dobra, ale proc felicie? u Favorita se proste neda vzit v potaz ta vybava, to je setjne jako u 110,120 a dalsich. Kdyz to byla plna palka, tak to melo tazny a tim to konci. A dalsi vec, proc motor z felicie, potazmo z favorita brucel jeste ve Fabii?
        Ibiza v te dobe nebyla zadnej trhak, ale rozhodne mela vykonejsi a modernejsi motor, treba horsi zadni napravu, ale alespon el. okynka a central. Kdyz se podivas do dobovych ceniku, tak neni o tolik drazsi nez Favorit (ted to neber tak, ze si tvuj deda mel koupit Ibu, to je nesmysl, tu by tu tezko shanel, ale kdyz ta cena byla jinde podobna a u nas navic byla tezka doba, tak proc byl tak drahej ten favorit?)
        nejhorsi je, ze ted plati to same, akorat, ze clovek si muze vybrat, koupit VW nebo Skodovku? Co je lepsi? je to to samy? Ani nahodou! Proc je OI stejne draha jako B5? a navic nema nic, ve vsem ztraci, nemam jediny duvod proc bych si mel koupit Octavii. Proc ten duvod maji ostatni? protoze si opet mysli ze usetri na ceskym aute, lide jsou bohuzel "zblby" z ty doby co byla pred prevratem a to je jedna z dalsich veci, proc nemam rad Skodovku. Kdyz se stykam s lidmi, kteri auta maji jen na uzivani, daji si radeji auto do servisu a vic je nezajima, tak prvni co reknou, ze by chteli octavii.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 06.07.2009  12:37

          « Re: Re: Re: srovnani vozu

          S tou výbavou nemáš až tak pravdu. V 88 bylo na příplatkové výbavě opravdu málo věcí, LS měla otáčkoměr. Ale např Solitaire v 94 měl centrál, alarm, kožený volant, ostřikovače světel, vyhřívaná zrcátka, dokonce měl kontrolku pro ABS, takže jestli tohle neměla Škoda jako příplatek někde pro D nebo GB, těžko říct. Najdou se v republice i Formany s klimou, nedávno byl jeden na prodej.
          Ve své době to byl holobyt, ale v té době byla většina těhle malých aut holobyt a ten, co měl centrál, to byl frajer.
          • 00 Reagovat !

            foto Special-line

            Special-line 06.07.2009  12:47

            « Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

            Je to tak. Na LS byly nejhodnotnější ty sedačky, konečně dle návrhu od Bertoneho.
            ABS si myslím že nebylo ani na západě, ale kontrolka tam byla. I ze Škodovky nám psaly že ve Fáčku nikdyABS nebylo a navíc je tam i kontrolka opotřebbní brzd, která se taky nepoužívala. Na klimu měli licenci k montování tohoto příslušenství údajně v Německu.
            V Mototchnách se prodávaly motorky na elektrcké sklápění opěradla pro Favorita a T 613 >:D >:D

            Chyby Favoritu bych spíš hledal ne v neschopnosti výrobce, ale ve společenském a hospodářském systému, který, a lidé jím poznamenaní nejvíc ublížili.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 06.07.2009  12:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

              jeste k te klime. U me prvni felini rok 94 jsem si nemohl dokoupit klimu, protoze se tam nedavala. Nakonec ji tam dodelala firma v r. 95. Ale na 1.3 40kW to bylo taky pekny zaprah:-D
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 06.07.2009  12:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                Na 1.3 40 kW bych ju mít nechtěl stačí mi to bez klimy:D Ano všechny tyhle výbavy nabíhaly do Felicií postupně až od roku 1995.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 06.07.2009  13:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                  Mě by spíše zajímalo, jestli by šlo klimu z Felicie 95 vymontovat a hodit do Favoritu 93 s karbecem. Nevíc něco o tom jako mechanik?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 06.07.2009  13:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                    Těžko říct. Ono když se che tak jde všechno. A když topení z Felicie pasuje s mírnými úpravami do Favorita, tak by to možná šlo. Motory 1,3 jsou taky stejné (napojení kompresoru). Problém by nastal jak by se vypořádal karburátor s volnoběhem a přechodovými režimy se zapnutou klimou. Slyšel jsem že se prý dělaly do Felicie karburátory s úpravou pro použití klimy. Ale tak kdyby se zvedl volnoběh tak by to třeba šlo.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 06.07.2009  13:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                      Hlavně to napojení kompresoru a otázka by byla o kolik by klesly otáčky, možná to pak sehnat se vším všudy.
                      Samozřejmě by se z Favoritu stala ještě větší lemra, ale v zácpě v létě je lepší klima než kW ;-)

                      Dobrá, já seženu klimu a pak to tam hodíme >:D ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 06.07.2009  13:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

              Jo, nedávno bylo to sklápění na aukru. Jsem na to nevěřícně koukal, dobrá hovadina >:D
              Tady jde o pocit jistoty, něco jako s vložkami s křidélky, už jen to, že ji tam máš (kontrolku), uklidní >:D
              S tou klimou jsem to nevěděl, když jsem ale našel na tipcars Formana s klimou Silverline, tak jsem tomu nechtěl věřit, ale měl dokonce na to vypínač vlevo pod vypínači světel. Tohle by posunulo Favorita o kousek dál. Prostornost tam je, škoda té bezpečnosti a nevýrovy 1,6.

              Ale je to tak, před 89 nebyli dodavatelé, co by měli zájem makat, po 89 nebyly peníze.
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 06.07.2009  13:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                Já viděl tu klimu tak, že ve středovým panelu co mám já byl nahoře výdech, takovej co je normálně na topení a ve spodní části byly 2 kolečka pro regulaci.

                Přesně tak bezpečnost a tuhost karoserie a podvozku a lepší motor, to auto by pak bylo někde úplně jinde.

                Poslední věta je 100% pravda.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 06.07.2009  12:48

            « Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

            to s tebou souhlasim v 94 jiz jezdili fava celkem k podivani, el. okna v originalu se jiz take daly najit. Ale muj cenik jiz nepise jejich cenu. A prave pokud to bylo jako treba ze zacatku u OII, tak clovek zaplatil za vsechno a celkem dost. Viz recenze u mne. Ted jezdim s OII z roku 08 a vysla na stejny penize jako ta 05, ale za to jiz v aut. klime, 6xabg, esp, vyhr. sedacky, litaky a vybave elegance. Ta 05 nemela v Ambiente ani dalkovy! Tak to at si s prominutim nechaj na jeste neco mensiho nez na fabii, ani tam by se to nesluselo:-( to je jiz pomalu stejne jako u bmw, ale tam s tim lide pocitaji a se skodovkou se ta automobilka neda srovnavat.
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 06.07.2009  12:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

              Ano tohle je největší nevýhoda Škodvky. Ceník skoro jako u VW nebo u BMW. Je to jedna z nevýhod svatby mezi VW a Škodovkou. Teď se to začíná lepšit viz nové Octavie. Bohužel u Fabie je to pořád to samý. Škdovka si tím podřezává větev ale sama to nevidí. Asi je to tím že poptávka stále roste a to navyšuje ceny.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 06.07.2009  13:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                plne s tebou souhlasim... jsem rad ze toto nevidim sam. Jen pokud se mohu zeptat, tak napr. proc prave u Vas do rodiny octavku? Neber to spatne, jen bych rad slysel nazor nekoho, kdo Skodovky ma a navic vidi i par slabych stranek.
                • 00 Reagovat !

                  foto Special-line

                  Special-line 06.07.2009  13:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                  Sám to nevidíš a navíc pozor Škodovka je moje dá se říct nejoblíbenější značka a nejvíc se o ni zajímám, takže si myslím že mám i trošku reálný pohled na věc. Věci které jsou špatné uznám.

                  No proč Octávku ani nevím, taťka ji prostě chtěl, líbila se mu a navíc je to velkej kombík. Navíc zrovna začala vrcholit nejostota zda si vůbec udrží svoji celkem doboru práci. Říkal že si ji koupí teď dokud ještě ví že by mohl protože nevěděl zda si ještě vůbec nějaký jiný auto mohl dovolit. Ale stejně kupovali jsme ji jako ojetou. Nějaké závady se samozřejmě vyskytly, ale na to že má kdoví kolik přes 200 000 km je na tom ještě celkem slušně.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 06.07.2009  19:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                No jo:)ale kde by škoda byla kdyby nespadla pod Vw,blya by na tom asi jako Lada,nebo Dacia než ji koupil Renault :-) buďme rádi za to že je to tak jak to je,pravda že když se dívám na tipcars po octávkách tak me naštve že část z nich nemá ani manuální klimu a okna v elektice,tohle se třeba u Renaultu stát nemůže. :-) Hold každá značka má své pro i proti.A velkým firmám špatná cenová politika asi nevadí,takže budou služební octávky kupovat pořád,a škoda nic nezmění protože nějáky odbyt mít bude.
                • 00 Reagovat !

                  foto Petr408

                  Petr408 07.07.2009  18:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                  S tím teda zásadně nesouhlasím, vzpomeňte si na prototyp Škoda 720 z roku 1969-1971 !!!!!!
                  Vždyť měla mít 3 motory: 1250 cm3, 1500 cm3 a 1750 cm3. Měla mít dokonce i klimatizaci v 70. letech. Jednou byla ukázka v Auto-moto-revue. Krásné anatomické koženkové sedačky, silný motor, vypracovaná přístrojovka, dobře synchronizovaná převodovka a motor vpředu!!!!!
                  Bychom se bez Němců krásně obešli. Ale nejdřív nás omezovali Rusové a teď nás omezují Němci. A nezapomeňte na český prototyp favorit 1,6 !!!!
                  A dokonce se uvažovalo o 2 vačkách !! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 07.07.2009  18:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                    No jo jenže 720tka neprošla právě kvůli komunistům. A po revoluci jiná možnost prostě nebyla. My sme zas tak nepotřebovali VW kvůli technice, ale hlavně kvůli penězům a stabilitě. A kvůli ryhlému návratu ne Evropskou úroveň.
                    Já vždycky říkám že naši konstruktéři byli na velmi dobré úrpvni, ale když o tom co se bude dělat a co ne rozhodovala vláda a ne sama automobilka a trh tak to bylo tak jak to bylo.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 07.07.2009  18:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                    to je vsechno moc pekne tyhle prototypy, ale co vyklopna zad u Renaultu typu twin door pred 20lety? Superb nyni z toho dela slavu. To je to same co jsi napsal ty. Akorat s tim rozdilem, ze v r. 69 se dali najit jiz auta s motorem vpredu. Pred 20lety nikdo jiny twin-door nemel...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 07.07.2009  22:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

                    Njn pěkné to je,ale jsou to jen prototypy :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 06.07.2009  13:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu

              Jo, to jsou problémy. Ale je to u více značek. Kamarád taky kupoval v 08 Octavii 2 1,9 TDI 77 kW slimitem 600 od firmy. Dneska by za ty peníze dostal podstatně lépe vybavenou, možná Passata a nebo Lagunu skoro v plné výbavě. Jo, krize.

              Škoda má u nás spolu s VW punc premiovosti, v jiných státech EU je třeba Megane dražší než Golf.
  • 00 Reagovat !

    foto Popeye-the-Marine

    Popeye the Marine 06.07.2009  21:22

    No..

    Díky za ohlasi, vy ste se teda rozpovídali. Asi takhle. Favorit není nejlepší auto na světě. Ve východním bloku byl tehdy pecka. Ale předražená. V západním byl o něco pod průměrem. Tehdejší japonce bych možná postavil skoro stejně. Svou službu udělá i dnes při péči, pokud není nějak tejranej. Pro začínajícího řidiče je ideál. Tam by to bylo o přeraz
    • 00 Reagovat !

      foto tomm123

      tomm123 06.07.2009  22:06

      « Re: No..

      Japonci boli o niekoľko tried pred favoritom ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Happy

        Martin_Happy 06.07.2009  22:28

        « Re: Re: No..

        Jak který. Já například viděl sem Micru rok 90 a ta neměla nic. Neměla ani rádio, ani centrál. Uplnej holobyt. Pravda, měla otáčkoměr, ale tenhle konkrétní kus ho má. Ale jinak na mě Micra působila dojmem že je to kus plechu kolem sedaček přivařený na 4 kolech. Nemůžu u ní posoudit jízdní vlastnosti. Jinak ale ppa12a dává za pŕavdu Corolla rok 87. V tý sem naopak viděl vše. Takže opravdu kus od kusu.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 06.07.2009  22:30

      « Re: No..

      Jinak myslim si že na rozjetí ti poslouží. Přesně jak píšeš. A až ho trošku upravíme, dožene alespoň vzhledově trošku dobu
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009  23:06

    Manga Cars

    jedno z hlavnich pravidel Manga Cars je NIKDY NEUKLADAT V JPG/JPEG ALE VZDY V PNG!!!!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 06.07.2009  23:20

      « Re: Manga Cars

      No, to je sice hezký, ale pokud si to četl ten sloupec vpravo, tak jiná přípona než JPG není na MACZ přípustná

      viz moje Felicie a můj Golf kde mám Manga. Jinak Favorita sem Popeyovi vyráběl já a má ode mě i originál v PNG
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 06.07.2009  23:23

      « Re: Manga Cars

      P.S. Ty se zajímáš o Manga? koukal sem před časem na forum, ale přišlo mi mrtvé. Škoda, zrovna mě to začalo po maturitě bavit
      • 00 Reagovat !

        foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

        Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009  23:29

        « Re: Re: Manga Cars

        jo zajimam, zalezi na jake forum, ja koukam dost na pixelcarart.com nebo na mangacars.pl jelikoz tam jsou BASE jako prvni ale nejak nemam ted zadnou inspiraci uz asi dva mesice to trva tak mam prestavku ikdyz se snazim obcas neco udelat
        • 00 Reagovat !

          foto Martin-Happy

          Martin_Happy 06.07.2009  23:33

          « Re: Re: Re: Manga Cars

          to český. Jinak jedno z těch co píšeš je jen pro registrované, nebo ne?
          • 00 Reagovat !

            foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

            Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009  23:37

            « Re: Re: Re: Re: Manga Cars

            mno myslim ze pro oboje a dotaz, ktery cesky? ja jedno mam ale zalozil jsem ho zrovna kdy MC scena byla v trapu ale mozna ho nekdy zase rozjedu mam ho s asi druhym njlepsim ceskym MC tunerem Kubasonem ;)
            • 00 Reagovat !

              foto Martin-Happy

              Martin_Happy 06.07.2009  23:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Manga Cars

              to už ti takhle zpátky neřeknu. Ale tak co bys tak řek na moje práce No.1 až No.3 ?
              • 00 Reagovat !

                foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

                Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009  23:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Manga Cars

                na zacatek to neni az tak spatny a chvalim za to ze delas decenty a inspirujes se real auty
                • 00 Reagovat !

                  foto Martin-Happy

                  Martin_Happy 06.07.2009  23:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Manga Cars

                  decent o je moje i ve reálu. Jen decent styling a spíš si okouknou co a jak by vypadalo popř. udělat něco podle aktuálního stavu. Teď přemýšlím že to začnu dělat podle aut tady na MACZ, např se mi líbí ta Kubyyykovo Ibiza nebo pár Favoritů a felicií. Prostě aby neměly uplně seriověj vzhledn a moh sem tam alespoň něco udělat
          • 00 Reagovat !

            foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

            Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009  23:39

            « Re: Re: Re: Re: Manga Cars

            ...
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 07.07.2009  14:59

    K vyráběným verzím

    ještě Ti ve výčtu chybí pohřební forman, s neuvěřitelným o metr delším převisem za zadními koly, díky němuž auto tahalo zadek po zemi. Vyrobilo se jich snad jen 25, pravděpodobně se žádný z nich nedochoval. Marně ho sháním už léta :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 07.07.2009  16:15

      « Re: K vyráběným verzím

      Ano, ale tento Favorit neměl delší převis ale dlouhej rozvor.

      [odkaz]

      Nebo snad bylo ještě něco jinýho? Dlouhej rozvor měly i Felicie a byly to sanitky nebo pohřebáci.
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Happy

        Martin_Happy 07.07.2009  17:49

        « Re: Re: K vyráběným verzím

        to byly takzavný Felicie Lauretta. Jedna jako sanitka slouží ve Varech.

        Jinak o Forman pohřebák nic nevim ale přihřeu si polívčičku se Škoda 788 Sanita
        [odkaz]
        trošku podobný sou ty Lauretty
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 08.07.2009  09:36

        « Re: Re: K vyráběným verzím

        Ne, to je něco jinýho. Tohohle pikapa znám, vím i kde stojí. Ten pohřebák měl právě dlouhý převis, ne rozvor. No a Laurety občas vídám, jednu maj ja karláku v nemocnici, stříbrnou pohřební.
  • 00 Reagovat !

    foto Petr408

    Petr408 07.07.2009  18:30

    Ochrana proti korozi

    Koukám, že ti pěkně rezne, jak vždy tvrdim nejlepší je mastnota a nic jinýho. Natři ho zespodu 3 vrstvami Resistinu, na to spotřebuj kýbl vazelíny, prolej olejem, nalešti karoserii z venku a máš na 10 let klid. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Popeye-the-Marine

      Popeye the Marine 07.07.2009  19:42

      « Re: Ochrana proti korozi

      Ahoj. Díky za tip :-) Klidně bych se do něčeho podobnýho pustil, až prázdniny postoupí. Mohl bys to trošku rozvést? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Petr408

        Petr408 14.07.2009  21:06

        « Re: Re: Ochrana proti korozi

        Taže Nejdříve ten Resistin, jsou dva druhy: Resistin Car a Resistin ML. ML je spíš nouzovka. Kup Resistin Car. Dá se koupit všude kde prodávají barvy a laky a v některých drogeriích. Vazelína je nejlepší grafitová, ale ta by tě vyšla na hodně draho. Stačí nějaká obyčejná, ale musíš počítat s tim, že jak tam dáš vazelínu tak už to nemůžeš ničim nikdy natřít. Takže nejdřív tim Resistinem. Dřív býval v takové modré plechovce. Teď nevim. Dá se sehnat i ve spreji. :yes: :yes: :yes: :yes:

        Koukni se na tuhle stránku ať máš inspiraci:
        [odkaz]

        :yes: :yes: >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Petr408

          Petr408 14.07.2009  21:11

          « Re: Re: Re: Ochrana proti korozi

          Zvenku je nejlepší autobalsam, špatně se leští, ale taky dlouho vydrží. Nedělej to tempem, to nesnášim, to je dobrý akorát na nějakej vrak. Nejdřív to vem jakoukoliv brusnou leštěnkou a pak autobalsamem. Kdyby to bylo hodně špatný tak brusnou pastu, ale s tou fakt opatrně nebo by si se probrousil na plech. Ta zakryje hluboké vady na laku.

          Tady je ten autobalsam: [odkaz]

          Hodně štěstí. >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.2010  14:29

    Plány

    Ahoj,
    jak jsem to pročítal, chtěl bys na Endugingovi udělat opravdu hodně práce.
    Musím se přiznat, že se v tobě vidím. Taky jsem chtěl favorita a všelijak si ho upravit. Měl jsem s tím opravdu moc plánů. Denně jsem přemýšlel jak mu přidal nějakou kobylu pod kapotu a jaký spoiler by mu seděl. Ale.. Později jsem dospěl k názoru, že kdybych měl favo, byť krásný a v parádním stavu, tak to je pořád jen fávo. Nastrkal bych do toho spoutu peněz, ale pořád by to byl jen favorit.. Jezdil by možná trochu lépe, trochu lépe by seděl,možná i brzdil, ale jakmile bys to porovnal s čímkoli jen trochu novějším neměl bys šanci.
    Neber to jako nějaké poučování, ale spíš jen jako úvahu a radu..
    Eso není taky žádný výkřik techniky, ale rozhodně to není až tak staré aby výrazně ztrácelo držet krok s moderními auty.
    Já u Esa taky jen dodělám pár věcí a budu jezdit, udržovat a šetřit na mondeo MK3 ;)
    Ale pokud jsi fanda přímo do favoritů a hodláš to mít později jako víkendovku a auto pro radost a pro srazy, nemám námitek ;)

    Měj se hezky!
    Neo5
    • 00 Reagovat !

      foto Popeye-the-Marine

      Popeye the Marine 26.01.2010  17:44

      « Re: Plány

      Ahoj.

      Díky, no, já nejsem úplně zapálený fanda do aut, takže mi Fávo bude zatím stačit. A jelikož jeho nájezd je miniaturní tak si ho asi nechám, protože jednou bude mít možná hodnotu. Ale po dobu, co s nim jezdím, chci aby bylo uživatelsky příjemější a vzhledově hezčí.

      Zatim nejsou finance na větší věci a možná ani nebude vše, ale ty kola, HP a sedačky RS bych fakt chtěl

      A časem i ten výkon
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.01.2010  11:18

        « Re: Re: Plány

        Ahoj,

        tak v tom s tebou souhlasím. Mám rád, když si někdo "udělá" auto podle svého gusta a přitom je auto stále funkční a dá se denně používat. :yes: Taky jsem si dodělal některé věci a mám plánu toho ještě docela dost udělat ;-)
        Měj se!
        • 00 Reagovat !

          foto Popeye-the-Marine

          Popeye the Marine 27.01.2010  21:24

          « Re: Re: Re: Plány

          JJ, přesně tak

          Ty sedačky pohodlnější jsou opravdu potřeba. Zpočátku budu mít alespoň sedačky z černého interiéru, ale nevim jestli bude změna o tolik lepší.

          A kola dělají auto, jak má MH v mottu. Ale bohužel finance nejsou
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 26.01.2010  17:06

    B sloupky

    Ahoj, jo to udělej jak píšeš, já to měl na Š120L taky a ještě jsem si nastříkl sprejem i ty středový a vypadalo to super, teda na tehdejší dobu ... ;-)

    Světlá potažmo bílá barba bude tak trochu mafiánsky kontrastovat
    s tou tmavou polepkou a bude tu určitě gut! :yes: ;-)

    Dej pak fotky, rád se podívám ... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Popeye-the-Marine

      Popeye the Marine 26.01.2010  17:46

      « Re: B sloupky

      JJ, vypadá to lépe. Navezl mě do toho Martin Happy, kterej to má na Máje a od té doby, kudy chodí, tudy mele o černejch sloupkách, až by ho člověk praštil
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.01.2010  17:46

        « Re: Re: B sloupky

        To je pravda, mě by je tam nejradši nalepil taky, ale zatrhla sem mu to
        • 00 Reagovat !

          foto Martin-Happy

          Martin_Happy 26.01.2010  17:56

          « Re: Re: Re: B sloupky

          no, o tom si ještě příležitostně popovídáme >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Happy

        Martin_Happy 26.01.2010  17:55

        « Re: Re: B sloupky

        A taky si za tim stojim, věc která vzhledu pomůže neskutečně. Jak můžou bejt v Boleslavi tak tupí, že to doteď neni na Octaviích?
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.03.2011  11:14

    Tapicerunk dveří

    Zdravím, koukám, že jsi předělával tapicerung z hnědého na pofaceliftový. Potřeboval bych vědět, jestli to byl nějaký problém na předních dveřích. Mám totiž dveře z předfaceliftového modelu a zájemce o ně chce na ně dát ten nový tapec a prý je tam nějaký rozdíl. Díky.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 17.04.2011  17:30

      « Re: Tapicerunk dveří

      Ahoj, odpovim já, že na dveře sme se ještě nedostali, ale výměna je složiutější, musíš něco řezat a něco přivařit...
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 17.04.2011  18:26

        « Re: Re: Tapicerunk dveří

        Díky! Už je ale pozdě... jsem to potřeboval vědět akutně a nikde jsem nemohl sehnat tvoje číslo, nakonec si ty dveře dotyčný stejně koupil. Poslal jsem mu fotku a psal, že to přesně odpovídá. Jsem přesně nevěděl, které to jsou, jestli před nebo po faceliftu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…