Škoda Favorit (1988)
5.7.2009-Úvod- Škoda Favorit je auto, které dnes vzbudí na spoustě tváří úsměv a v mysli pohrdání. Při pohledu očima roku výroby a ZEMĚ výroby se však jedná…
Škoda Favorit (Popeye the Marine)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- hodnocení 06.07.2009 00:48 Martin_Happy
-
srovnani vozu 06.07.2009 09:05
-
Re: srovnani vozu 06.07.2009 10:09
Martin_Happy
-
Re: Re: srovnani vozu 06.07.2009 12:08
-
Re: Re: Re: srovnani vozu 06.07.2009 12:37
Ronault.
- Re: Re: Re: Re: srovnani vozu 06.07.2009 12:47 Special-line
- Re: Re: Re: Re: srovnani vozu 06.07.2009 12:48
-
Re: Re: Re: srovnani vozu 06.07.2009 12:37
Ronault.
-
Re: Re: srovnani vozu 06.07.2009 12:08
-
Re: srovnani vozu 06.07.2009 10:09
Martin_Happy
- No.. 06.07.2009 21:22 Popeye the Marine
-
Manga Cars 06.07.2009 23:06
Novic (Porsche team/GT-R team)
- Re: Manga Cars 06.07.2009 23:20 Martin_Happy
-
Re: Manga Cars 06.07.2009 23:23
Martin_Happy
- Re: Re: Manga Cars 06.07.2009 23:29 Novic (Porsche team/GT-R team)
- K vyráběným verzím 07.07.2009 14:59 Stejsn
- Ochrana proti korozi 07.07.2009 18:30 Petr408
- Plány 22.01.2010 14:29
- B sloupky 26.01.2010 17:06 FRPE
- Tapicerunk dveří 24.03.2011 11:14 Ronault.
-
Martin_Happy 06.07.2009 00:48
hodnocení
Auta už nehodnotim, ale pro Fava mam slabost a pokud by se každý o auto staral takto, nezavádělo by se šrotovné. Fotky jsou dobré, co víc chtít když jich máš 30, což je denní limit. a kdyby každý měl recenzi ajko ty, tak bychom se tu nehádali o nemazáni Faků. Popsal si vše, celekm objektivně. A navíc si to tolik neokecal jako já :yes: -
"-- skrytý --" 06.07.2009 09:05
srovnani vozu
Nevim v cem tedy ty vozy srovnavas, ale golf II je rozhodne nekde jinde nez favorit. Pridej k tomu treba Uno, Fiesta, Ibiza, Escort a od r. 92 Clio a jsi fakt uplne jinde. Co sis tam mohl dat za vybavu? Tazny a pripravu na radio? To skodovce zustava pomalu az doted, tahle politika. Zazil jsem to na nekolika skodovek a kdyz za ni clovek da "pul mice" a nebude tam nic, tak si normalni nezainteresovan cech udela nazor na tuhle fabriku a rekne si uz vickrat ne. To ze dali motor do predu je uchvatne, ale uz to melo byt o 10 let driv. To podle mne neni zadny duvod k radosti. Dalsi veci jsou motorizace, clovek musel cely dny dumat co si tam dat? Benzin/naftu? vykonove varianty... Omlouvam se, ale na vychvalovani neceho co tu uz davno bylo nejsem a zrovna kdyz se jedna o skodovku, tak to nenecham byt.-
Martin_Happy 06.07.2009 10:09
« Re: srovnani vozu
Dovolim si reaovat já, protože srovnání s Golfem II mám a částečně i s Unem. Je fakt tak lepší? Jezdí fakt tak líp? Ne. Žádná extratřída navíc to neni. Pravda GTI nebo VR6, ale s tim se ani srovnávat nedá. Ano výbavu si mohl mít lepší. Ale nemusel. Pokud sis nepřiplatil, tak si měl stejnej holobyt jako tenhle Favorit. Ale na západě kde 40 let se rozvíjel kapitalismus. Tady byly auta podpultovka a na pořadník. Tady si přišel dostal klíče a odešel. Za to ale nemůže to auto, ale ta doba. Motor ve předu měl být dřív, to je i v recenzi napsaný. Ale s tim jak to vypadalo do té doby můžeme bejt rádi že tam byl až ted. V roce 88 se u nás daly hlavně koupit žigulíky, dacie a polský fiaty. Ve srovnání s nima je Favo uplně jinej. A každýmu soudnýmu člověku musí bejt jasný že vzhledem k okolnostem vzniku to není špatný vůz. To už se dá spíš navážet do Felicie, proč v polovině devadesátých let vyrobili Favorita II. Ta už ve srovnání s Golfem III nebo Astrou F dopadá špatně. Všichni víme dneska že Favorit měl bejt lepší. Ale koho to napadlo v roce 88? A zrovna tenhle kus je na tom líp než 3x přetočenej dotaženej vrak Golfu nebo Ibizy před smrtí-
"-- skrytý --" 06.07.2009 12:08
« Re: Re: srovnani vozu
vim, ze toto auto je hodne podplatny dobe,ale co dnesni auta od skodovky? za to muze kdo? VW? mozna. Mne se skoda-auto "hnusi" az od felicii, jak pises. Ty favoriti dobra, ale proc felicie? u Favorita se proste neda vzit v potaz ta vybava, to je setjne jako u 110,120 a dalsich. Kdyz to byla plna palka, tak to melo tazny a tim to konci. A dalsi vec, proc motor z felicie, potazmo z favorita brucel jeste ve Fabii?
Ibiza v te dobe nebyla zadnej trhak, ale rozhodne mela vykonejsi a modernejsi motor, treba horsi zadni napravu, ale alespon el. okynka a central. Kdyz se podivas do dobovych ceniku, tak neni o tolik drazsi nez Favorit (ted to neber tak, ze si tvuj deda mel koupit Ibu, to je nesmysl, tu by tu tezko shanel, ale kdyz ta cena byla jinde podobna a u nas navic byla tezka doba, tak proc byl tak drahej ten favorit?)
nejhorsi je, ze ted plati to same, akorat, ze clovek si muze vybrat, koupit VW nebo Skodovku? Co je lepsi? je to to samy? Ani nahodou! Proc je OI stejne draha jako B5? a navic nema nic, ve vsem ztraci, nemam jediny duvod proc bych si mel koupit Octavii. Proc ten duvod maji ostatni? protoze si opet mysli ze usetri na ceskym aute, lide jsou bohuzel "zblby" z ty doby co byla pred prevratem a to je jedna z dalsich veci, proc nemam rad Skodovku. Kdyz se stykam s lidmi, kteri auta maji jen na uzivani, daji si radeji auto do servisu a vic je nezajima, tak prvni co reknou, ze by chteli octavii.-
Ronault. 06.07.2009 12:37
« Re: Re: Re: srovnani vozu
S tou výbavou nemáš až tak pravdu. V 88 bylo na příplatkové výbavě opravdu málo věcí, LS měla otáčkoměr. Ale např Solitaire v 94 měl centrál, alarm, kožený volant, ostřikovače světel, vyhřívaná zrcátka, dokonce měl kontrolku pro ABS, takže jestli tohle neměla Škoda jako příplatek někde pro D nebo GB, těžko říct. Najdou se v republice i Formany s klimou, nedávno byl jeden na prodej.
Ve své době to byl holobyt, ale v té době byla většina těhle malých aut holobyt a ten, co měl centrál, to byl frajer.-
Special-line 06.07.2009 12:47
« Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Je to tak. Na LS byly nejhodnotnější ty sedačky, konečně dle návrhu od Bertoneho.
ABS si myslím že nebylo ani na západě, ale kontrolka tam byla. I ze Škodovky nám psaly že ve Fáčku nikdyABS nebylo a navíc je tam i kontrolka opotřebbní brzd, která se taky nepoužívala. Na klimu měli licenci k montování tohoto příslušenství údajně v Německu.
V Mototchnách se prodávaly motorky na elektrcké sklápění opěradla pro Favorita a T 613 >:D >:D
Chyby Favoritu bych spíš hledal ne v neschopnosti výrobce, ale ve společenském a hospodářském systému, který, a lidé jím poznamenaní nejvíc ublížili.-
"-- skrytý --" 06.07.2009 12:50
« Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
jeste k te klime. U me prvni felini rok 94 jsem si nemohl dokoupit klimu, protoze se tam nedavala. Nakonec ji tam dodelala firma v r. 95. Ale na 1.3 40kW to bylo taky pekny zaprah:-D-
Special-line 06.07.2009 12:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Na 1.3 40 kW bych ju mít nechtěl stačí mi to bez klimy:D Ano všechny tyhle výbavy nabíhaly do Felicií postupně až od roku 1995.-
-
Special-line 06.07.2009 13:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Těžko říct. Ono když se che tak jde všechno. A když topení z Felicie pasuje s mírnými úpravami do Favorita, tak by to možná šlo. Motory 1,3 jsou taky stejné (napojení kompresoru). Problém by nastal jak by se vypořádal karburátor s volnoběhem a přechodovými režimy se zapnutou klimou. Slyšel jsem že se prý dělaly do Felicie karburátory s úpravou pro použití klimy. Ale tak kdyby se zvedl volnoběh tak by to třeba šlo.-
Ronault. 06.07.2009 13:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Hlavně to napojení kompresoru a otázka by byla o kolik by klesly otáčky, možná to pak sehnat se vším všudy.
Samozřejmě by se z Favoritu stala ještě větší lemra, ale v zácpě v létě je lepší klima než kW ;-)
Dobrá, já seženu klimu a pak to tam hodíme >:D ;-)
-
-
-
-
-
Ronault. 06.07.2009 13:19
« Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Jo, nedávno bylo to sklápění na aukru. Jsem na to nevěřícně koukal, dobrá hovadina >:D
Tady jde o pocit jistoty, něco jako s vložkami s křidélky, už jen to, že ji tam máš (kontrolku), uklidní >:D
S tou klimou jsem to nevěděl, když jsem ale našel na tipcars Formana s klimou Silverline, tak jsem tomu nechtěl věřit, ale měl dokonce na to vypínač vlevo pod vypínači světel. Tohle by posunulo Favorita o kousek dál. Prostornost tam je, škoda té bezpečnosti a nevýrovy 1,6.
Ale je to tak, před 89 nebyli dodavatelé, co by měli zájem makat, po 89 nebyly peníze.-
Special-line 06.07.2009 13:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Já viděl tu klimu tak, že ve středovým panelu co mám já byl nahoře výdech, takovej co je normálně na topení a ve spodní části byly 2 kolečka pro regulaci.
Přesně tak bezpečnost a tuhost karoserie a podvozku a lepší motor, to auto by pak bylo někde úplně jinde.
Poslední věta je 100% pravda.
-
-
-
"-- skrytý --" 06.07.2009 12:48
« Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
to s tebou souhlasim v 94 jiz jezdili fava celkem k podivani, el. okna v originalu se jiz take daly najit. Ale muj cenik jiz nepise jejich cenu. A prave pokud to bylo jako treba ze zacatku u OII, tak clovek zaplatil za vsechno a celkem dost. Viz recenze u mne. Ted jezdim s OII z roku 08 a vysla na stejny penize jako ta 05, ale za to jiz v aut. klime, 6xabg, esp, vyhr. sedacky, litaky a vybave elegance. Ta 05 nemela v Ambiente ani dalkovy! Tak to at si s prominutim nechaj na jeste neco mensiho nez na fabii, ani tam by se to nesluselo:-( to je jiz pomalu stejne jako u bmw, ale tam s tim lide pocitaji a se skodovkou se ta automobilka neda srovnavat.-
Special-line 06.07.2009 12:56
« Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Ano tohle je největší nevýhoda Škodvky. Ceník skoro jako u VW nebo u BMW. Je to jedna z nevýhod svatby mezi VW a Škodovkou. Teď se to začíná lepšit viz nové Octavie. Bohužel u Fabie je to pořád to samý. Škdovka si tím podřezává větev ale sama to nevidí. Asi je to tím že poptávka stále roste a to navyšuje ceny.-
"-- skrytý --" 06.07.2009 13:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
plne s tebou souhlasim... jsem rad ze toto nevidim sam. Jen pokud se mohu zeptat, tak napr. proc prave u Vas do rodiny octavku? Neber to spatne, jen bych rad slysel nazor nekoho, kdo Skodovky ma a navic vidi i par slabych stranek.-
Special-line 06.07.2009 13:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Sám to nevidíš a navíc pozor Škodovka je moje dá se říct nejoblíbenější značka a nejvíc se o ni zajímám, takže si myslím že mám i trošku reálný pohled na věc. Věci které jsou špatné uznám.
No proč Octávku ani nevím, taťka ji prostě chtěl, líbila se mu a navíc je to velkej kombík. Navíc zrovna začala vrcholit nejostota zda si vůbec udrží svoji celkem doboru práci. Říkal že si ji koupí teď dokud ještě ví že by mohl protože nevěděl zda si ještě vůbec nějaký jiný auto mohl dovolit. Ale stejně kupovali jsme ji jako ojetou. Nějaké závady se samozřejmě vyskytly, ale na to že má kdoví kolik přes 200 000 km je na tom ještě celkem slušně.
-
-
"-- skrytý --" 06.07.2009 19:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
No jo:)ale kde by škoda byla kdyby nespadla pod Vw,blya by na tom asi jako Lada,nebo Dacia než ji koupil Renault :-) buďme rádi za to že je to tak jak to je,pravda že když se dívám na tipcars po octávkách tak me naštve že část z nich nemá ani manuální klimu a okna v elektice,tohle se třeba u Renaultu stát nemůže. :-) Hold každá značka má své pro i proti.A velkým firmám špatná cenová politika asi nevadí,takže budou služební octávky kupovat pořád,a škoda nic nezmění protože nějáky odbyt mít bude.-
Petr408 07.07.2009 18:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
S tím teda zásadně nesouhlasím, vzpomeňte si na prototyp Škoda 720 z roku 1969-1971 !!!!!!
Vždyť měla mít 3 motory: 1250 cm3, 1500 cm3 a 1750 cm3. Měla mít dokonce i klimatizaci v 70. letech. Jednou byla ukázka v Auto-moto-revue. Krásné anatomické koženkové sedačky, silný motor, vypracovaná přístrojovka, dobře synchronizovaná převodovka a motor vpředu!!!!!
Bychom se bez Němců krásně obešli. Ale nejdřív nás omezovali Rusové a teď nás omezují Němci. A nezapomeňte na český prototyp favorit 1,6 !!!!
A dokonce se uvažovalo o 2 vačkách !! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]-
Special-line 07.07.2009 18:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
No jo jenže 720tka neprošla právě kvůli komunistům. A po revoluci jiná možnost prostě nebyla. My sme zas tak nepotřebovali VW kvůli technice, ale hlavně kvůli penězům a stabilitě. A kvůli ryhlému návratu ne Evropskou úroveň.
Já vždycky říkám že naši konstruktéři byli na velmi dobré úrpvni, ale když o tom co se bude dělat a co ne rozhodovala vláda a ne sama automobilka a trh tak to bylo tak jak to bylo. -
"-- skrytý --" 07.07.2009 18:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
to je vsechno moc pekne tyhle prototypy, ale co vyklopna zad u Renaultu typu twin door pred 20lety? Superb nyni z toho dela slavu. To je to same co jsi napsal ty. Akorat s tim rozdilem, ze v r. 69 se dali najit jiz auta s motorem vpredu. Pred 20lety nikdo jiny twin-door nemel...
-
-
-
-
Ronault. 06.07.2009 13:22
« Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
Jo, to jsou problémy. Ale je to u více značek. Kamarád taky kupoval v 08 Octavii 2 1,9 TDI 77 kW slimitem 600 od firmy. Dneska by za ty peníze dostal podstatně lépe vybavenou, možná Passata a nebo Lagunu skoro v plné výbavě. Jo, krize.
Škoda má u nás spolu s VW punc premiovosti, v jiných státech EU je třeba Megane dražší než Golf.
-
-
-
-
-
-
Popeye the Marine 06.07.2009 21:22
No..
Díky za ohlasi, vy ste se teda rozpovídali. Asi takhle. Favorit není nejlepší auto na světě. Ve východním bloku byl tehdy pecka. Ale předražená. V západním byl o něco pod průměrem. Tehdejší japonce bych možná postavil skoro stejně. Svou službu udělá i dnes při péči, pokud není nějak tejranej. Pro začínajícího řidiče je ideál. Tam by to bylo o přeraz-
-
Martin_Happy 06.07.2009 22:28
« Re: Re: No..
Jak který. Já například viděl sem Micru rok 90 a ta neměla nic. Neměla ani rádio, ani centrál. Uplnej holobyt. Pravda, měla otáčkoměr, ale tenhle konkrétní kus ho má. Ale jinak na mě Micra působila dojmem že je to kus plechu kolem sedaček přivařený na 4 kolech. Nemůžu u ní posoudit jízdní vlastnosti. Jinak ale ppa12a dává za pŕavdu Corolla rok 87. V tý sem naopak viděl vše. Takže opravdu kus od kusu.
-
-
-
Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009 23:06
Manga Cars
jedno z hlavnich pravidel Manga Cars je NIKDY NEUKLADAT V JPG/JPEG ALE VZDY V PNG!!!!!!!-
Martin_Happy 06.07.2009 23:23
« Re: Manga Cars
P.S. Ty se zajímáš o Manga? koukal sem před časem na forum, ale přišlo mi mrtvé. Škoda, zrovna mě to začalo po maturitě bavit-
Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009 23:29
« Re: Re: Manga Cars
jo zajimam, zalezi na jake forum, ja koukam dost na pixelcarart.com nebo na mangacars.pl jelikoz tam jsou BASE jako prvni ale nejak nemam ted zadnou inspiraci uz asi dva mesice to trva tak mam prestavku ikdyz se snazim obcas neco udelat-
Martin_Happy 06.07.2009 23:33
« Re: Re: Re: Manga Cars
to český. Jinak jedno z těch co píšeš je jen pro registrované, nebo ne?
-
Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009 23:37
« Re: Re: Re: Re: Manga Cars
mno myslim ze pro oboje a dotaz, ktery cesky? ja jedno mam ale zalozil jsem ho zrovna kdy MC scena byla v trapu ale mozna ho nekdy zase rozjedu mam ho s asi druhym njlepsim ceskym MC tunerem Kubasonem ;)-
Martin_Happy 06.07.2009 23:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Manga Cars
to už ti takhle zpátky neřeknu. Ale tak co bys tak řek na moje práce No.1 až No.3 ?-
Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.2009 23:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Manga Cars
na zacatek to neni az tak spatny a chvalim za to ze delas decenty a inspirujes se real auty-
Martin_Happy 06.07.2009 23:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Manga Cars
decent o je moje i ve reálu. Jen decent styling a spíš si okouknou co a jak by vypadalo popř. udělat něco podle aktuálního stavu. Teď přemýšlím že to začnu dělat podle aut tady na MACZ, např se mi líbí ta Kubyyykovo Ibiza nebo pár Favoritů a felicií. Prostě aby neměly uplně seriověj vzhledn a moh sem tam alespoň něco udělat
-
-
-
-
-
-
-
Stejsn 07.07.2009 14:59
K vyráběným verzím
ještě Ti ve výčtu chybí pohřební forman, s neuvěřitelným o metr delším převisem za zadními koly, díky němuž auto tahalo zadek po zemi. Vyrobilo se jich snad jen 25, pravděpodobně se žádný z nich nedochoval. Marně ho sháním už léta :-( -
Petr408 07.07.2009 18:30
Ochrana proti korozi
Koukám, že ti pěkně rezne, jak vždy tvrdim nejlepší je mastnota a nic jinýho. Natři ho zespodu 3 vrstvami Resistinu, na to spotřebuj kýbl vazelíny, prolej olejem, nalešti karoserii z venku a máš na 10 let klid. ;-)-
Popeye the Marine 07.07.2009 19:42
« Re: Ochrana proti korozi
Ahoj. Díky za tip :-) Klidně bych se do něčeho podobnýho pustil, až prázdniny postoupí. Mohl bys to trošku rozvést? ;-)-
Petr408 14.07.2009 21:06
« Re: Re: Ochrana proti korozi
Taže Nejdříve ten Resistin, jsou dva druhy: Resistin Car a Resistin ML. ML je spíš nouzovka. Kup Resistin Car. Dá se koupit všude kde prodávají barvy a laky a v některých drogeriích. Vazelína je nejlepší grafitová, ale ta by tě vyšla na hodně draho. Stačí nějaká obyčejná, ale musíš počítat s tim, že jak tam dáš vazelínu tak už to nemůžeš ničim nikdy natřít. Takže nejdřív tim Resistinem. Dřív býval v takové modré plechovce. Teď nevim. Dá se sehnat i ve spreji. :yes: :yes: :yes: :yes:
Koukni se na tuhle stránku ať máš inspiraci:
[odkaz]
:yes: :yes: >:D >:D-
Petr408 14.07.2009 21:11
« Re: Re: Re: Ochrana proti korozi
Zvenku je nejlepší autobalsam, špatně se leští, ale taky dlouho vydrží. Nedělej to tempem, to nesnášim, to je dobrý akorát na nějakej vrak. Nejdřív to vem jakoukoliv brusnou leštěnkou a pak autobalsamem. Kdyby to bylo hodně špatný tak brusnou pastu, ale s tou fakt opatrně nebo by si se probrousil na plech. Ta zakryje hluboké vady na laku.
Tady je ten autobalsam: [odkaz]
Hodně štěstí. >:D >:D
-
-
-
-
"-- skrytý --" 22.01.2010 14:29
Plány
Ahoj,
jak jsem to pročítal, chtěl bys na Endugingovi udělat opravdu hodně práce.
Musím se přiznat, že se v tobě vidím. Taky jsem chtěl favorita a všelijak si ho upravit. Měl jsem s tím opravdu moc plánů. Denně jsem přemýšlel jak mu přidal nějakou kobylu pod kapotu a jaký spoiler by mu seděl. Ale.. Později jsem dospěl k názoru, že kdybych měl favo, byť krásný a v parádním stavu, tak to je pořád jen fávo. Nastrkal bych do toho spoutu peněz, ale pořád by to byl jen favorit.. Jezdil by možná trochu lépe, trochu lépe by seděl,možná i brzdil, ale jakmile bys to porovnal s čímkoli jen trochu novějším neměl bys šanci.
Neber to jako nějaké poučování, ale spíš jen jako úvahu a radu..
Eso není taky žádný výkřik techniky, ale rozhodně to není až tak staré aby výrazně ztrácelo držet krok s moderními auty.
Já u Esa taky jen dodělám pár věcí a budu jezdit, udržovat a šetřit na mondeo MK3 ;)
Ale pokud jsi fanda přímo do favoritů a hodláš to mít později jako víkendovku a auto pro radost a pro srazy, nemám námitek ;)
Měj se hezky!
Neo5-
Popeye the Marine 26.01.2010 17:44
« Re: Plány
Ahoj.
Díky, no, já nejsem úplně zapálený fanda do aut, takže mi Fávo bude zatím stačit. A jelikož jeho nájezd je miniaturní tak si ho asi nechám, protože jednou bude mít možná hodnotu. Ale po dobu, co s nim jezdím, chci aby bylo uživatelsky příjemější a vzhledově hezčí.
Zatim nejsou finance na větší věci a možná ani nebude vše, ale ty kola, HP a sedačky RS bych fakt chtěl
A časem i ten výkon
-
-
FRPE 26.01.2010 17:06
B sloupky
Ahoj, jo to udělej jak píšeš, já to měl na Š120L taky a ještě jsem si nastříkl sprejem i ty středový a vypadalo to super, teda na tehdejší dobu ... ;-)
Světlá potažmo bílá barba bude tak trochu mafiánsky kontrastovat
s tou tmavou polepkou a bude tu určitě gut! :yes: ;-)
Dej pak fotky, rád se podívám ... :-!-
Popeye the Marine 26.01.2010 17:46
« Re: B sloupky
JJ, vypadá to lépe. Navezl mě do toho Martin Happy, kterej to má na Máje a od té doby, kudy chodí, tudy mele o černejch sloupkách, až by ho člověk praštil-
"-- skrytý --" 26.01.2010 17:46
« Re: Re: B sloupky
To je pravda, mě by je tam nejradši nalepil taky, ale zatrhla sem mu to -
Martin_Happy 26.01.2010 17:55
« Re: Re: B sloupky
A taky si za tim stojim, věc která vzhledu pomůže neskutečně. Jak můžou bejt v Boleslavi tak tupí, že to doteď neni na Octaviích?
-
-
-
Ronault. 24.03.2011 11:14
Tapicerunk dveří
Zdravím, koukám, že jsi předělával tapicerung z hnědého na pofaceliftový. Potřeboval bych vědět, jestli to byl nějaký problém na předních dveřích. Mám totiž dveře z předfaceliftového modelu a zájemce o ně chce na ně dát ten nový tapec a prý je tam nějaký rozdíl. Díky.-
Martin_Happy 17.04.2011 17:30
« Re: Tapicerunk dveří
Ahoj, odpovim já, že na dveře sme se ještě nedostali, ale výměna je složiutější, musíš něco řezat a něco přivařit...-
Ronault. 17.04.2011 18:26
« Re: Re: Tapicerunk dveří
Díky! Už je ale pozdě... jsem to potřeboval vědět akutně a nikde jsem nemohl sehnat tvoje číslo, nakonec si ty dveře dotyčný stejně koupil. Poslal jsem mu fotku a psal, že to přesně odpovídá. Jsem přesně nevěděl, které to jsou, jestli před nebo po faceliftu.
-
-