Recenze

10 Majitel

Mitsubishi Lancer

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 56× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Lancer, foto 1 Mitsubishi Lancer, foto 2 Mitsubishi Lancer, foto 3 Mitsubishi Lancer, foto 4 Mitsubishi Lancer, foto 5 Mitsubishi Lancer, foto 6 Mitsubishi Lancer, foto 7 Mitsubishi Lancer, foto 8
Mitsubishi Lancer, foto 9 Mitsubishi Lancer, foto 10 Mitsubishi Lancer, foto 11 Mitsubishi Lancer, foto 12 Mitsubishi Lancer, foto 13 Mitsubishi Lancer, foto 14 Mitsubishi Lancer, foto 15 Mitsubishi Lancer, foto 16 Mitsubishi Lancer, foto 17 Mitsubishi Lancer, foto 18 Mitsubishi Lancer, foto 19 Mitsubishi Lancer, foto 20 Mitsubishi Lancer, foto 21 Mitsubishi Lancer, foto 22 Mitsubishi Lancer, foto 23 Mitsubishi Lancer, foto 24 Mitsubishi Lancer, foto 25 Mitsubishi Lancer, foto 26 Mitsubishi Lancer, foto 27 Mitsubishi Lancer, foto 28 Mitsubishi Lancer, foto 29 Mitsubishi Lancer, foto 30 Mitsubishi Lancer, foto 31 Mitsubishi Lancer, foto 32 Mitsubishi Lancer, foto 33 Mitsubishi Lancer, foto 34 Mitsubishi Lancer, foto 35 Mitsubishi Lancer, foto 36 Mitsubishi Lancer, foto 37 Mitsubishi Lancer, foto 38 Mitsubishi Lancer, foto 39 Mitsubishi Lancer, foto 40 Mitsubishi Lancer, foto 41 Mitsubishi Lancer, foto 42 Mitsubishi Lancer, foto 43 Mitsubishi Lancer, foto 44 Mitsubishi Lancer, foto 45 Mitsubishi Lancer, foto 46 Mitsubishi Lancer, foto 47 Mitsubishi Lancer, foto 48 Mitsubishi Lancer, foto 49 Mitsubishi Lancer, foto 50 Mitsubishi Lancer, foto 51 Mitsubishi Lancer, foto 52 Mitsubishi Lancer, foto 53
 

Technické info

Přezdívka auta Myšák Rok výroby 2008 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1798 výkon [kW]: 105 kroutící moment [Nm]: 178 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.8 maximální rychlost [km/h]: 204 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "houska".

Začátkem roku 2008 jsem zahlédl někde na internetových stránkách fotky nového Lanceru. Hlavou mi tenkrát proběhla myšlenka, že je to přesně to auto, které se mi líbí - onen pověstný sen. Neokoukaný sportovní design. Zkrátka auto, které nesplyne mezi běžnými vozy ve městech. Nic méně, uběhlo několik týdnů a mé další setkání s tímto autem bylo prostřednictvím pořadu Auto salon, kde jeho prvotní hodnocení vyznělo velmi dobře. Následující týden jsem se šel informovat k místnímu prodejci vozů Mitsubishi. V prodejně jsem poprvé na vlastní oči uviděl tu nezaměnitelnou siuletu nového Lancera (měli tam vystavené 3 ks v červéné metalíze, černé a šedé barvě). Musím říct, že fotky opravdu zkreslují. Za prvé mi opět upoutal design (zamračená světla, negativně skloněná mřížka chladiče, dlouhá kapota a krátký zadek, 18 palcová kola) a co mi opravdu překvapilo byla skutečná velikost auta, představoval jsem si, že je menší (délka 4,57 m, šířka 1,76m, rozvor 2,635 m a rozchod kol 1,53m). V tenhle moment bylo rozhodnuto, Myšáka musím mít i přes to, že jsem s ním ještě nejel. S prodejcem jsme si domluvili skušební jízdu s 1,8 motorem a ta jen potvrdila mé rozhodnutí. Auto neskutečně dobře drží v zatáčkách, má přesné řízení a řazení s krátkými drahami v kulise. Sedačky krásně drží tělo. No prostě paráda! S prodejcem jsem se rozloučil s tím, že se stavím až budu mít jasno ve financování auta. V květnu 2008 jsem složil zálohu a domluvil podmínky co Myšák musí mít. Musel být v BÍLÉ barvě, ve výbavě Intense, která zahrnuje sportovní paket (spoilery v podobě předních rohových lízátek a bočních prahů), tříramený kožený volant s ovládáním rádia, Hands-free Bluetooth a tempomatu, snížený podvozek, přední sedačky s výraznějším bočním vedením, dešťový a světelný senzor, radio s 9-ti reproduktory (včetně subwooferu)a 650 W zn. Rockford Fosgate, 18-ti palcová litá kola obutý do pneu Yokohama 215/45, přední mlhová světla, ESP, systém aktivní stability a kontroly trakce (ASTC) a ABS s elektronickým
rozdělovačem brzdných sil (EBD), 7 airbagů, včetně kolenního, specialně vyztužená karoserie (RISE), ESS - systém signalizace nouzového brzdění, senzor automatického rozsvěcení světel, dešťový senzor, automatická klimatizace, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka v barvě karosérie a konečně motor Mivec s obsahem 1,8 (105kW, 143k), to vše v ceně 560 000,-Kč. Jako studená sprcha na mě však zapůsobilo sdělení prodejce, že takto vybavené auto v bílé barvě není na skladě nikde u žádného prodejce v evropě. To znamená, že auto se bude pro mne vyrábět a lodí dopraví v kontajneru z Japonska do centrály pro Evropu do Holandska, což může trvat i půl roku. Byl jsem natolik odhodlaný a zamilovaný do Lancera, že nic mi nemůže zastavit a to ani možnost půl ročního čekání. Měsíc po objednání mi volal prodejce, že si někdo v Holandsku objednal přesně stejného Lancera jako jsem chtěl já a objednávku odřekl, takže čekací lhůta se mi může zkrátit na 4 měsíce - samozřejmě že jsem souhlasil. Během toho neskutečně dlouhého čekání jsem projel na internetu snad všechny odkazy týkající se nového Mitsubishi Lancer. Lancer nakonec stejně dorazil téměř po půl roce. Začátkem října mi přišel email od prodejce s potvzením, že "mého" Myšáka vylodili a vyložili v Holandsku a připravujou ho na převoz do Plzně. Velký den nastal 26.10.2008 kdy jsem si Myšáka jel s přítelkyní vyzvednout. Můžu říct, že při pohledu na vystavěného bílého Lancera (bílá barva na tomhle autě je opravdu fantastická)a při pohledu na novotou vonící interiér, kde svítlila na pslubním počítači číslice 7 (počet na jetých km) mi rázem přešla všechna zlost, která plynula z téměř 6 měsíců dlouhého čekání. Prodejce mi nakonec k autu jako omluvu za dlouhé čekání dal gumové koberečky a pojistné šrouby na kola. Navíc vzhledem k tomu, že jsem kupoval auto, které bylo určeno pro Holandsko a cena byla v eurech (kurz byl v té době pod 25 kč). Byl Myšák o několik tísícovek levnější než byla cena stanovena u nás v Čechách. Myšáka jsem samozřejmě jel okamžitě projet. Dnes má najeto 9860 km a jsem s ním i přes drobné mouchy (viz. silné a slabé stránky) velice spokojený. Když pominu skvělé jízdní vlastnosti (sedí na silnici jako přibitý), prostorný a myslím že i dobře navržený interiér, neskutečně dobré rádio (MP3 a přídavný externí vstup audiosignálu)s měničem na 6 CD se subwooferem, je Lancer, tak jak jsem na začátku předpokládal středem pozornosti okolí.

Silné stránky

Celkový design auta.
Motor Mivec 1,8 s proměnným časováním sacích i výfukových ventilů (do 4000 ot./min se zdá být trochu línější. Od 4000 až do zásahu omezovače je to zcele jíné auto, jednak zvukovým projevem a jednak dynamičností - má neustálou snahou zrychlovat). Myšák jde skvěle za plynem.
Přilnavost k silnici, auto přesně reaguje na pohyb volantu (kam se pošle tam jede, bez toho aniž by začal předjíždět zadek).
Pohodlné přední(výborné boční vedení) i zadní sedačky.
Radio Rockford Fosgate.

Slabé stránky

Za jízdy hluk od kol a od větru.
Spotřeba - na hodnotu udávanou výrobcem ( 10,4 6,1 a 7.7)se jen těžko dostávám.
Ve zpětných zrcátkách není zcela jasně vidět kde končí zadek auta.
Přes pravý A sloupek a zpětné zrcátko není vidět šikmo v před.
Absence 6 v řazení.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Roční proběh, nebo 20 000 km najeto (u mne nastalo obojí ve stejný moment)mi nedávno přinutilo navštívit prodejce aby provedl garanční prohlídku. Přístup a poprodejní servis je i nadále na vysoké úrovni. Jen ta cena za servis ....

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Až na to dlouhé časové dodání (které se nakonec snažili vykompenzovat), velice dobré.

Alcolade

V budoucnu uvažuji nad výměnou výčka nádrže za nové z leštěného hliníku a s vyražením nazvu auta, zadního křídla a rohových lízatek na zadek. Popř. bude-li to možné koupit zadní difusor včetně paroží. Viz. stránky fa. Acolade http://www.body-kit.com/index2.html

 


Přidat názorDiskuse: Mitsubishi Lancer

Další vozy Mitsubishi Lancer



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Je nový - musí být i spolehlivý

praktičnost
9

Kufr má průměrných 400 l, což by ani tolik nevadilo jako přístup k němu a hlavně vstup do něj(úzký otvor), otevírání víka kufru se noebejde bez umazání prstů.

prostornost
10

Velice prostorný a pohodlý interier jak vepředu tak i vzadu.

jízdní vlastnosti
10

Těžko se to popisuje - to se musí zažít. Auto drží zvolenou stopu, jde za plynem. Zadní náprava neodskakuje na nerovnostech.

jízdní komfort
9

Snížený podvozek je tužší a 18 palcová kola s nízkým profilem mu na komfortu nepřidají, to se projevuje ranami do podvozku při vjetí ve větší rychlosti na příčnou nerovnost nebo nechtěným projetím díry.

provozní náklady
10
náhradní díly
10

Nevím ale asi budou drahý

výkon motoru
10

Motor do 4000 ot. působí ospalým dojmem. Nad 4000ot. se okamžitě vše mění, jako by chytil druhý dech. Dle mého názoru adekvátní alternativa k tomuto autu.

spotřeba
8

Udávaná průměrná spotřeba vyrobcem je 7,9l/100 km.Rekord kdy jsem jezdil téměř mimo město a měl opravdu lehkou nohu,byl 7,1 l/100km. Ve městě nebo při trasách s většinovým projížděním městem se spotřeba pohybuje mezi 9 - 10 l/100km.Jinak můj průměr je 8,6

hlučnost motoru
10

Motor je poměrně tichý do 4000 ot/min pak dostává zajímavý zvuk

kvalita sedadel
10

Jedním slovem - výborná!

brzdy
10

Mají rychlý nástup a nevadnou

zavazadlový prostor
9

Jak jsem již psal, 400 l se mi zdá dostatečný ale široké (nebo vysoké,jak se to veme) předměty do něj nedostanu.






Blesk.cz

Huawei dá před Vánocemi prodlouženou záruku na telefony, fólii zdarma a slevu na opravu

Huawei dá před Vánocemi prodlouženou záruku na…

Huawei si pro své zákazníky připravilo před Vánocemi další zajímavou akci, která se tentokrát týká zvýhodnění u…

Krainová, Hrachovcová, Rolins a další v slzách pro Čížkovou (†67): Františko, puká nám srdce!

Krainová, Hrachovcová, Rolins a další v slzách pro…

Smrt spisovatelky, publicistky, novinářky a módní guru Blesku Františky Čížkové (†67) otřásla světem…

 

iSport.cz

Kladrubský: Slavia je jinde. Chtěli jsme, aby aspoň druhá půle měla koule

Kladrubský: Slavia je jinde. Chtěli jsme, aby aspoň…

Poprvé od konce září se Jiří Kladrubský v ligovém zápase vrátil do základní sestavy Českých Budějovic. Zkušený…

Vrba připustil konec v Plzni. Dlouho a dojemně se loučil s fanoušky

Vrba připustil konec v Plzni. Dlouho a dojemně se…

Druhá éra Pavla Vrby v Plzni je s největší pravděpodobností u konce. Západočeský kouč to přiznal po remíze 1:1 s…

 

Reflex.cz

J. Paul Getty: Nejbohatší muž světa, který miloval umění a sex. Rodina byla pro něj na posledním místě

J. Paul Getty: Nejbohatší muž světa, který miloval…

„Dlouhodobý vztah se ženou je možný, jen pokud jste v byznysu smolař.“ Tak pravil J. Paul Getty (15. prosince…

Alexandra Udženija: Vzhůru k podpoře chudoby!

Alexandra Udženija: Vzhůru k podpoře chudoby!

Málokdy se ve svých týdenních komentářích věnuji konkrétním článkům v médiích. Přesto minulý týden v Deníku N,…