Mitsubishi Lancer (2008)
12.12.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vladoXX". Na úvod chcem pochváliť MACZ a hlavne užívateľov,strašne rád si čítam Vaše skusenosti s…
Mitsubishi Lancer (vladot)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Uaau 12.12.2009 23:34 FRPE
- Trek 13.12.2009 00:09 Tymkoo
- Vítej králi!!! 13.12.2009 00:11 FRPE
- No sláva 13.12.2009 00:15 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Vlado 13.12.2009 00:45 FRPE
- EVO 13.12.2009 00:52 jpor (RSKa)
- TOP 10 13.12.2009 09:13 escorpion
- Pekne auticko... 13.12.2009 11:13 somkarci
- Male nadrze 13.12.2009 12:32 salamoon
- Evo X 13.12.2009 12:58 Parda71 (BMWfans)
- Recenzia 13.12.2009 17:38 ROBERTOO
- EVO 14.12.2009 10:49 Martin911Turbo
- EVO X 21.12.2009 10:29
- super auto 26.12.2009 11:02 klarino
- uprava 19.01.2010 14:06 klarino
-
Hodnocení EVO 19.01.2010 19:31
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: Hodnocení EVO 19.01.2010 19:45
Wiii
- Re: Re: Hodnocení EVO 19.01.2010 20:33 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: Hodnocení EVO 19.01.2010 19:45
Wiii
- Zdravim 19.01.2010 21:27 Filip .
- Nové foto 19.01.2010 21:47 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- EVO máš pěkný ale ohodnoťme nyní EVU 19.01.2010 22:46 FRPE
- Nazdar konkurent:) 20.01.2010 16:35
- Úpravy 30.10.2010 19:09 Matt26
- A co spojka? 22.12.2010 17:07 samael
- LM cup 12.02.2012 11:30 _FLASH_
- Mýtus zvaný Nm 10.07.2012 15:08 Roman Řezníček
- Super 17.09.2012 17:22 johnygreen
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 13.12.2009 00:15
No sláva
Pokud to není ,,fake,, tak rozhodně je to pro mě auto,které do top 10 patří -
jpor (RSKa) 13.12.2009 00:52
EVO
Fotiek málo, len 1 mimo salónu, ale štýl recenzie je dosť presvedčivý a taký správny stručno-vtipný, páči sa mi, na fejk mi to nepripadá...
Autíčko pekné aj dobré, oceňujem odvahu ísť do tohoto vozu, triezva výbava (pozeral som cenník na nete, to MR je o toľko drahšie, že to nie je od Japoncov až pekné; a núti k SST prevodovke a navyše z užitočných vecí má len ten podvozok, ostatné moc nie).
Jedno mi vŕta v hlave - s takýmto autom ako asi vyzerá vodič po 800 km 8-s Podľa opisu tvrdé jaxviňa, ako sa po takej štreke cítiš? Bol si/plánuješ skúsiť okruh? Slovakiaring? Ako ti to tam chodí?-
"-- skrytý --" 13.12.2009 01:14
« Re: EVO
Tak Ti poviem ,že kombinácia recaro sedačiek,podvozku a zvuku motora Ti prinesie migrénu komplikovanú bolesťami chrbátu po absolvovaní dlhších ciest. A keď mam týždeň,že sa mám veľa voziť radšej to kombinujem s Octáviou .Hm..okruh chcel by som vyskúšať,ale to chce skor nejakú partiu..-
-
-
-
-
-
LuboshGT (RS Kaa) 15.12.2009 12:54
« Re: EVO
cozeee, to co je za nezmysel ze sk ring :-) Viem ze su tam dva horizonty, ale neviem ci by som to nazval tratou do vrchu ;-)
No uvidime, neviem si predstavit ci nas tam budu pustat po jednom alebo ako... Kazdopadne rad si pojdem zajazdit. Chystas sa na ring este predtym niekedy na jar alebo si uz bol?
Ale Sturec by som veru siel velmi rad, dufam ze sa ho podari zorganizovat.-
pretekar 15.12.2009 13:34
« Re: Re: EVO
Na ringu som bol teraz na jesen a bolo super a na jar uvidime kedy a ako :-) ale kazdopadne sk ring a babu by som chcel z TDC-cka absolvovat. Jasne nie je to vrch ale beru to akoze si odskusas auto po zime aby si ho hned nerozbil na babe >:D Kazdopadne to bude zaujimave.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
somkarci 13.12.2009 11:13
Pekne auticko...
Mam taky pocit ze to auto obcas stretavam v KE (Furca)ked stojim rano na cervenu pri Ondave.Auto super ,pozdravujem...mas moje sny... -
Parda71 (BMWfans) 13.12.2009 12:58
Evo X
Nemůžu si pomoct, ale Evo X mi přijde no... ošklivé jemně řečeno. Design se jim vůbec nepovedl, podle mě zapomněli na minulost Eva a udělali z něj něco, co vůbec není. A taky ta spousta komfortní výbavy, SST převodovka= obrovská váha. Podle mě Evo X už není Evo co bývalo. Už to je jen silnější Lancer, který potrápí Porsche, ale rozhodně mi nedá na *, což třeba Evo IX dokázala. Proto bych já osobně šel do Evo IX a peníze co by mi zbyly bych dal do úprav, ikdyž by to nebylo nové auto radosti nadělá určitě mnohem víc. Toto je pro Mitsubishi :no: :no:
Nicméně tvoje recenze je moc hezká, jde vidět, že si auto užíváš a že se ti líbí. Moc chválím, že sis nevzal SST, protože ta podle mě musí to auto úplně degradovat, zrychlení 6,3 myslím mluví dostatečně, jak to auto przní. Jen přidej další fotky. Dávám 3x10 ;-)
P.S. Všecko je jen můj názor a nikomu ho nevnucuju ;-)-
lordmystic 27.04.2010 22:56
« Re: Evo X
máš zajímavej názor a velice podobnej co já. můj sen je lehce urpavené evo ix na blbnutí a k tomu evo x sst na ježdění do práce, běžné věci a pro manželku - fofrklacek jí stále děla problémy ;).
před evem jsem ale přišel o mondeo a musel prozatím vybrat rodinné auto díky dětem, tak mám audi a4 2.0tfsi 178kw@370Nm v plné palbě a řeknu vám jednu věc - když vidím interiér eva, pak bude přechod na něj hodně bolestivý. když vidím tu pohodlnost audi, ten precizní design a luxusní výbavu, pak to bude špatné. člověk stárne a kdo ví jestli bude mít sílu se vzdát luxusu výměnou za větší dravost=radost. -
Roman Řezníček 10.07.2012 15:33
« Re: Evo X
1. Devíti z deseti Porsche 911 s prstem v nosem mimo dálnici naloží nejen JAKÉKOLI Evo, ale i třeba solidně odladěný Fiat Coupé Turbo. Nevěřte tomu, že Porsche, Ferrari, Lamborghini a podobná auta kupují závodníci proto, aby s nimi brázdili silnice II a III. třídy. Za volentem v 90% najdete vyplešatělého pupkáče, kterému dělá problém rychle přepnout i rádio, natož se soustředit na rychlou jízdu. Tato auta jsou používána obvykle jako návnady na lov škeblí a ne na rallye.
2. Evo IX je podle mého nejlepší auto, jaké kdy tato planeta spatřila, ale upřímně - jeho úžasné schopnosti prostě NELZE využít ani částečně v běžném provozu. Představa, že někdo bude posílat Evo IX dveřma napřed v běžném provozu, kde proti němu může kdykoli vyjet kloboučník ve svém shnilém Favoritu s LPG bombou za zadními sedadly, mi přijde spíše slabomyslná, než fascinující. Kromě uzavřených rychlostních zkoušek nějak nevidím moc uplatnění pro onu nesporně dokonalou souhru diferenciálů a v principu spíš zjistíme, že je vlastně budeme z 90 % v běžném provozu vozit jako zátěž a zdroj odporu (= zbytečně vysoké provozní náklady). V tomto měru vidím Evo X jako "normálnější" a "civilnější". Tomu pak odpovídá i výbava, kdy například srovnání hlučnosti mezi Evo IX RS a Evo X MR je skutečně velmi citelné, nehledě pak na sedadla a další prvky komfortu (RS je verze určená pro sport a předpokládá se radikální změna interiéru).
-
-
-
"-- skrytý --" 21.12.2009 10:29
EVO X
VladoXX můžu Ti akorád poblahopřát k úžasnému vozu!
Měl jsem nový Lancer sportsedan 1.8l a jel jsem v X EVU takže vím o čem hovořím. Je to úžasné auto a cena, dnes se dá běžně pořídit za 900 000 Kč za nové. A za tuto cenu je to jedna z nejlepších cenových trháků vzhledem k výkonu vozu. Nedéj se otrávit dotazy typu jenom 5 rychlostí, uvnitř strohý interier .... Každý kdo autům jenom trochu více rozumí tak ví, že toto auto splňuje beze zbytku požadavky na sportovní svezení za rozumnou cenu. Jistě 6 rychlostí by se sneslo, větší palivová nádrž taky, načančanější interier taky , ale bavme se proč si někdo pořídí EVO a odpovídám kvůli adrenalínu a toto auto tento aspekt spňuje beze zbytku a přidává ještě něco navíc!!! :yes: :yes: :yes: -
klarino 19.01.2010 14:06
uprava
ahoj,, chcem sa opytat,ako sa ta uprava prejavila v zrychleni z 0-100? lebo v max. speed moc nie...-
"-- skrytý --" 19.01.2010 15:51
« Re: uprava
ahoj,nemeral som ani osobne určite neviem zmerať presne zrýchlenie 0-100 šak sám uznaj ako stopkami na mobile? :-),osobne ma to ani nezaujíma ,už štandardne to ma 5,4sec a veľa závisí aj od šofera,však stačí nedobre preradiť z 1 do 2
a meranie je v zadku :-) a urobíš tak 5x a spojka je v zadku.. :-) ,ale subjektívne hovorím určite je zrýchlenie lepšie ale či 4,1 či 4,7 sec?neviem ...maximálka:opäť neviem :-) išiel som tachometrových 270km/h ale v skutočnosti je určite menšia...ale nerobil som si tú upravu pre tieto parametre...ale pre svoj pocit..pružnosť motora je strašná a toto hlavne pocítiš pri bežnom jazdení...
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.01.2010 19:31
Hodnocení EVO
Auto 10 - agresivní vzhled ze všech stran a úhlů,barva k tomu sedí,krásný elektrony a bezva tvarovaný sedáky,oceňuji řídký výskyt na silnicích a výkon - tady není co řešit
Recenze 10 - tady ti nadržuji,moc ses nerozepsal o jízdních vlastnostech a chybí mi tam víc záporných vlastností,což někdo,kdo má o toto auto zájem,jistě ocení.Kvůli tomu ti,bohužel,nemohu dát tip na kvalitní recenzi...zatím ;-)
Foto 10 - nic zásadního mi zde nechybí,až nato,že některé snímky jsou trošku moc tmavý ;-\ .Schází mi také nějaké běžné fotky(příroda,silničky apod.)
Je to motorově,jízdou a designem pekelně dobrá kára :yes: .V mém ,,top,,žebříčku ji řadím mezi 15 nej aut na MACZ ;-)
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.01.2010 20:33
« Re: Re: Hodnocení EVO
wii-jay - mě kufr nezajímá,ale máš pravdu,že jsem to nějak opomenul :'-( >:-[]-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.01.2010 20:46
« Re: Re: Re: Re: Hodnocení EVO
wii-jay - krásný je možná i slabý slovo!-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.01.2010 20:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení EVO
wii-jay - nezkoušel a asi by to moc dobrý nebylo 8-s
btw : zajímavý slovní spojení to je ;-)...to EVO asi neoboduji...a to hodnotím jen občas,je to k zblití ten server 8-s :no:-
Wiii 19.01.2010 21:03
« Re: Hodnocení EVO
Mojito:
Na jaře tě musím svézt... At uz v Brne nebo nekde u Humpolce (znam tam silnice, mame tam chatu). At me taky muzes ohodnotit >:D
Jinak co ty vis, kdyz to funguje tak, tak proc ne onak ;-) :yes: Nekdy ji do toho hod a uvidis >:D >:D
Jinak server je dnes hrůůůznej, uplne me to vytaci ;-\ ;-\ 8-s
-
-
-
-
-
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.01.2010 21:47
Nové foto
Krása!Evo je boží!A fotečky se povedly. :-)
Fotka č.11 - on se mnou koketuje.. :*) :-) (myslím Evo)
A koukám...v úpravách...co to??? :-O :-O
"krútiak 530Nm už pri 3.000 ot/min. max.výkon 370 koní"
WAU!-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.01.2010 22:05
« Re: Nové foto+úprava - krútiak 530Nm už pri 3.000 ot/min. max.výkon 370 koní!!
Nějaké video by nebylo?Alespoň jak si ten rošťák brumlá?? :-)-
"-- skrytý --" 19.01.2010 22:13
« Re: Re: Nové foto+úprava - krútiak 530Nm už pri 3.000 ot/min. max.výkon 370 koní!!
zatiaľ len také nepodarené od syna..
-
-
-
-
FRPE 19.01.2010 22:46
EVO máš pěkný ale ohodnoťme nyní EVU
Moje Eva = poklad. Hezká, milá, příjemná, v kuchyni hospodyně, v posteli coura, u dětí chůva, v práci nekompromisní a dobře vydělávající manager s vysokým platem, ke mě se chová jako k bohovi, ostatní nápadníky odmítá, je mě věrná stále ... >:D
A mě nezbývá než volat z tohoto snu : EÉÉvo!!! Kde jsi? Kde tě najdu? Kdy konečně poznám? ;-) ;-) >:D -
"-- skrytý --" 20.01.2010 16:35
Nazdar konkurent:)
Maš nádherného Mišiaka,fakt paráda a tak tiež perfektná farba >:D ..máme rovnaký vkus ;-) a vidím že si z KE....tak niekedy môžme dať niekde stretávku a podelíme sa o zážitky s našimi autiakmi, STI vs. EVO ;-) .... -
Matt26 30.10.2010 19:09
Úpravy
Ahoj :-) . Úžasné Evo, no to je proste lahoda :yes: (síce si to na môj vkus trošku po.. s tým karonovým "paketom" a hlavne tými bielymi kolieskami), ktoré mi prídu naozaj gýčove. Ale aj tak ti ho závidím. >:D .
Napíš ešte niečo viac o úprave. Hlavne aká to bola firma a čo tá sranda stála. Vydolovať z dvojlitra prepĺňaného len jedným turbom 530Nm je iná brutalita. Čo na to hovorí spojka? :-! -
-
"-- skrytý --" 22.12.2010 19:03
« Re: A co spojka?
už je tam nová keramická aj s odľahčeným zotrvačníkom...ale stará je v pohode...nevydržal to len spojkový valec (praskol)...ale vymenený a upravený(zapúzdrený je)-
-
Roman Řezníček 10.07.2012 15:39
« Re: Re: Re: A co spojka?
Na Lanceru Evo je spojka tlačná, ta je o něco levnější než tažná. Extra Strong Racing jednokoutoučová spojková sada vyjde kolem 15 000 Kč, pokud se dává i odlehčený ocelový (nikoli litinový) setrvačník a dvoulamelová spojka, stojí ta legrace kolem 35 000 Kč.
-
-
-
-
Roman Řezníček 10.07.2012 15:08
Mýtus zvaný Nm
Vážení, prosím, než budete psát o mýtech v podobě milionů Nm, prostudujte si, prosím, alespoň základ fyziky. Je to opravdu neštěstí takové nesmysly číst. Děkuji.
Na vysvětlenou: výkon je práce za čas, u motoru bychom řekli krouticí moment (udává se v sílakrátrameno, tedy Newtonmetr) krát úhlová rychlost (radiálny za čas). Hranice nejvyššího krouticího momentu motoru nám pouze a jenom oznamuje, od kolika otáček výkon motoru pouze roste a nikdy neklesá. Údaj 550 Nm nebo 720 Nm je nám úplně k ničemu, o motoru nevíme nic. 550 Nm při 3500/min. nám říká, že od 3500/min. výkon motoru pouze roste (a umíme i vypočítat okamžitý výkon v těchto otáčkách), ale zajímá nás kam, tedy bez údaje 500 koní při 7500/min. je nám počet Nm číslem úplně k ničemu.
Paradoxně se pak dostává takový trouba zahlcený Newtonmetrama do trapné situace, kdy motor A má maximální krout. moment 320 Nm při 2500/min. a max výkon 300 koní při 6000/min. a proti němu stojí motor, který má 350 Nm při 3500/min a max výkon stejných 300 koní při 6000/min. a trouba se diví, jak to, že stejné auto je s prvním motorem rychlejší, když 320 je méně než 350. Podle toho se jenom pozná, že trouba je trouba.
Chápu, že když mají turbodiesely mizerné výkony, musí si majitelé mindráky léčit hodnotami maxima krouticího momentu (jsou to ostatně v absolutních hodnotách i vyšší čísla), ale jen tím ukazují, jak moc jsou mimo. -