Recenze

9 Majitel

Ford S-Max

9.87 Uživatelé

Hodnoceno: 20× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford S-Max, foto 1 Ford S-Max, foto 2 Ford S-Max, foto 3 Ford S-Max, foto 4 Ford S-Max, foto 5 Ford S-Max, foto 6 Ford S-Max, foto 7 Ford S-Max, foto 8
Ford S-Max, foto 9 Ford S-Max, foto 10 Ford S-Max, foto 11 Ford S-Max, foto 12 Ford S-Max, foto 13 Ford S-Max, foto 14 Ford S-Max, foto 15 Ford S-Max, foto 16 Ford S-Max, foto 17 Ford S-Max, foto 18 Ford S-Max, foto 19 Ford S-Max, foto 20 Ford S-Max, foto 21 Ford S-Max, foto 22 Ford S-Max, foto 23 Ford S-Max, foto 24 Ford S-Max, foto 25 Ford S-Max, foto 26 Ford S-Max, foto 27 Ford S-Max, foto 28 Ford S-Max, foto 29 Ford S-Max, foto 30 Ford S-Max, foto 31 Ford S-Max, foto 32 Ford S-Max, foto 33 Ford S-Max, foto 34 Ford S-Max, foto 35 Ford S-Max, foto 36 Ford S-Max, foto 37 Ford S-Max, foto 38 Ford S-Max, foto 39 Ford S-Max, foto 40 Ford S-Max, foto 41 Ford S-Max, foto 42 Ford S-Max, foto 43 Ford S-Max, foto 44 Ford S-Max, foto 45 Ford S-Max, foto 46 Ford S-Max, foto 47 Ford S-Max, foto 48 Ford S-Max, foto 49 Ford S-Max, foto 50 Ford S-Max, foto 51 Ford S-Max, foto 52
 

Technické info

Přezdívka auta Maxmilian Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:31700 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 96 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 755 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kejml king".

Ze vseho nejdriv bych chtel podekovat vsem,kteri delaji recenze na sve milacky a tem co spravuji tyto stranky,protoze mi to pomohlo v mem rozhodovani.Asi pred 2 lety jsem se rozhodl,ze je potreba koupit nove auto,pracuji v Nemecku a na Octavce jsem se blizil ke 400000km,tak jsem mel trochu strach z nejake vetsi poruchy(cerpadlo ap..)Mimochodem,auto jsme si nechali a nenecham na nej nikdy dopustit-zadna vetsi porucha,super spotreba,je s motorem1.9tdi66kw.Ted zpet k vybirani auta.Uz od zacatku jsem se rozhodl ze auto koupime jedine v Nemecku.Duvod?:cena,technicky stav vozidel,jistota najetych kilometru(musi to byt nemecky autohaus,ne turci ap.),velky vyber a lepsi vybava aut.Mel jsem podminku 1 az 2 roky stare najeto okolo 30000km.Zacal jsem hledat na netu,cetl testy,recenze renomovanych motoristickych casopisu ap.Ale nakonec mi nejvice pomohli recenze Vase- samotnych uzivatelu a zkusebni jizdy v autosalonech.Doporucuji ject do Prahy,skoro vsichni meli vyborne jednani a pujci vam auto na vikend o cemz si v mensich mestech muzete nechat zdat.Samozrejme vyjimky asi existuji.Ted si zrejme potom co napisi mnozi z vas poklepou na celo nebo minimalne zakrouti hlavou:Auto jsem vybiral 2 roky,puvodne jsme chteli combi,asi po roce hledani se pritelkyne projela v nove Zafire a chtela MPV.Ja uz to radsi zkratim a jenom vyjmenuji znacky,o kterych jsme premysleli.Combi-Mazda 6,Toyota Avensis,Honda Accord,MPV-Opel Zafira,Mazda 5,Ford S-Max,SUV-Honda CRV,.Muj favorit byla Mazda 6 a dodnes s velkou zavisti otacim hlavu kdyz vidim nejakou projet.Ted jeste ke zkusenosti jakou jsem ziskal po tak dlouhem vybirani-v dnesni dobe je s minimalnimi rozdily absolutne jedno jakou znacku si vyberete,samozrejme nechci srovnavat BMW s Dacii,ale napr.Hyundai nebo Kia me velmi mile prekvapily.No nakonec o koupi rozhodla cena,prodejce snizil 2000eu auto bylo mirne poskozene a s opravou prihlasenim proste sakumprask me auto vyslo na 337000kc r,v,11 2007,najeto 31700 jeste 2roky v zaruce nebo 80000km.Tak to je ke koupi asi vse.

Silné stránky

Podvozek,protornost,razeni, je to vyborny polikac kilometru.7*airbag,7 mist,

Slabé stránky

Pri prevazeni tezsich a delsich predmetu se poskozuji sedacky-vytlacuji se otisky,nepomuze ani vana do kufru, nici se porad 2rada sedadel musim neco vymyslet.Rychle se znecistuje interier vozu,je tam videt kazde smitko.Asi bych bral o neco silnejsi motor,jestli ma nekdo zkusenosti s cipem tohoto motoru poradte.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatim zadne,jenom leju olej a tak.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vyborne,auto podrzeli i presto ze tam byli dalsi zajemci a nabizeli vic penez,pomohli zaridit prevozky,fakt super.

Ford S-Max -vybava

7 airbag,aux vstup,automat.sterace,automat,stmivani zpet.zrcatka,reflexni a vyhrivane celni sklo,parkovaci senzory vpredu a vzadu,7 sedadel,automat.zapnuti svetel v zavislosti na svetlu venku-(musi se svitit porad,takze trochu prebytecna funkce)dvouzonova klima,od vyrobce zatmavene postrani a zadni skla.

 

Novinky v recenzi

24.11.2009 21:05

Podvozek

Tak konecne jsem jel v Maxiku sam a mohl trochu otestovat co si muzu s autem dovolit.Jisty novinar v nejakem testu o S-Maxu napsal ze ho "neutrhnes",tak hned pri prvni zkousce musim priznat,ze jeho slova vzala za sve.Tim v zadnem pripade nechci ani v nejmensim hanit jizdni vlastnosti tohoto vozu,proste jsem nemel ty nejlepsi podminky.Chvili pred tim totiz prselo,takze vozovka byla vlhka a jeste k tomu mam auto obuty na Goodyear Eagle Vector EV-2 coz jsou "celorocni pneu" ani jsem nevedel ze se neco takoveho jeste vyrabi a jsem k jejich vlastnostem mirne skepticky.Auto jsem testnul kdyz vyjizdite z Plas smerem na Most nebo Zatec,tak kdo to tam zna,vi,ze je tam rada serpentin do kopce a v jedne pravotocive zatacce asi pri 90km auto dostalo lehky pretacivy smyk po rychlem protipohybu volantu jeste jeden smyk na druhou stranu a auto se srovnalo-nastesti,protoze sekundu nato jel naproti kamion.No pristi test si necham na jaro a hlavne nove pneu ,budu kupovat 17 z Fordu Kuga.Aspon jsem vyzkousel jak funguje stabilizacni system,protoze myslim ze ne diky mym ridicskym schopnostem,ale prave ESP vdecim za to ze to nedopadlo hur.Jinak nejvetsi rozdil proti Octavce,ale i jinym autum je stabilita auta pri vysokych rychlostech napr.na dalnici,kdyz sjizdim,tak jedu tak o 20 az 30 km/h rychleji nez s Octavkou a aouto drzi perfektne stopu.To same plati o vysokych rychlostech pri predjizdeni na dalnici.Samozrejme nekdo muze namitnout ze srovnavani s Octavkou neni zrovna to nejlepsi,ale mam moznost tu samou trasu jezdit treba s Focusem a ten ma podvozek vyborny a preston si dovolim tvrdit ze na S-max nema alespon v tech vyhybacich manevrech pri vetsich rychlostech.Jinak pro ty co jsou zvedavy ohledne prostoru,tak jsem jel pro 6 kamaradu na letiste,takze zpet v 7 dospelich lidech+ 6 kufru,tri zavazadla do kufru a zbytek si polozily na sebe 100km cesta a nikdo si nestezoval,ze by mel malo mista.Samozrejme ject takhle na dovcu nekam dal by se nedalo,ale s rakvi si to umim predstavit.V unoru jedu v 6 lidech na hory do Italie tak sem pak zas hodim nejaky prispevek.Mejte se a hodne km bez nehod.

22.10.2009 14:24

Cesta do Spanelska

V zari jsem Maxmiliana konecne protahnul,jeli jsme na dovcu do Salou.Trasa Zatec-Salou 1800km+vylety celkem jsem najel 4100km.A dojmy z cesty?Po 1300KM ujetych s 1prestavkou me pritelkyne musela premlouvat at ji to taky pujcim,je to totiz naruziva ridicka a chudak ani neusnula jak porad cekala az ji to predam.Jeli jsme 4lidi,totalne nalozeny auto-jidlo na 14dni holky meli trosku vic veci nez by potrebovali-znate to,kolec. brusle ajine sport. nacini.Tam jsme jeli 16h a zpatky 15h,coz myslim neni spatny,kdyz je ve Francii 130max spanelsko dokonce 120max.Ve Francii jsem rychlost tak striktne nedodrzoval,ve Spanelsku uz radsi jo,jel jsem tam uz pres den.Spotreba se pohybovala mezi 7.2-7.3L,a v Nemecku se mi to z kopecka rozjelo na 220km/h samozrejme tachometrovych.Proto ta rychlost v udajich o autu,jinak podle navi tech 200km/h se to rozjede i na rovinach.Byl jsem se podivat v Barcelone,jezdeni s takovou kravou ve meste kde vetsina radsi pouziva skutri byl fakt zazitek hlavne parkovani.Jinak mesto me dokonale okouzlilo,dokonce bych rekl ac nerad,ze vic nez Praha,coz se asi o moc mestech na svete tvrdit neda.Camp Nou obzvlast doporucuji a nocni zivot na hlavni tride-La Rambla.Shrnuti:S Fordem S-Max se da skutecne komfortne cestovat a kdo rad cestuje autem potrebuje hodne mista a premysli nad koupi tohoto auta tak muzu jen doporucit.Zdar a vsem kdo to docetli az sem preji hodne kilometru bez nehod a poruch,vlastne to preji uplne vsem.


Další vozy Ford S-Max



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
7
náhradní díly
9
výkon motoru
9
spotřeba
8

octavka je octavka

hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

Jaromír (81) vaří povidla ze 100 kil švestek! Prozradil ale i „skromnější“ recept

Jaromír (81) vaří povidla ze 100 kil švestek!…

Jedna na povidla, druhá do sudu na slivovici. Nejdůležitější činností na konci léta je zpracování švestek, tedy…

 

iSport.cz

ONLINE: David Dvořák podruhé v UFC, vyzve Espinosu

ONLINE: David Dvořák podruhé v UFC, vyzve Espinosu

David Dvořák v březnu zvládl premiéru v UFC, teď jej čeká těžký druhý zápas. Na akci UFC Fight Night 178 v Las…

SESTŘIHY: Slavia přejela Teplice, Ondrášek se poprvé trefil za Plzeň

SESTŘIHY: Slavia přejela Teplice, Ondrášek se poprvé…

Zpátky na vítěznou vlnu se ve 4. kole FORTUNA:LIGY vrátila mistrovská Slavia, která v Edenu jasně přestřílela…

 

Reflex.cz

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými meči i kopími. Stříleli i z luků a mušket, říká odborník

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými…

Pokud hledáte v Česku odborníka na život samurajů, s mistrem Jakubem Zemanem nesáhnete vedle. Vyzná se totiž…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…