Recenze

10 Majitel

Ford S-Max 2.0 TDCi automat

9.61 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford S-Max, foto 1 Ford S-Max, foto 2 Ford S-Max, foto 3 Ford S-Max, foto 4 Ford S-Max, foto 5 Ford S-Max, foto 6 Ford S-Max, foto 7 Ford S-Max, foto 8
Ford S-Max, foto 9 Ford S-Max, foto 10 Ford S-Max, foto 11 Ford S-Max, foto 12 Ford S-Max, foto 13 Ford S-Max, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Maxík Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:2157 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.9 maximální rychlost [km/h]: 193 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 1071 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.6

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "LM1".

V létě jsem začal přemýšlet o novém autě. Dvě předchozí auta byla MPV Renault Scenic I a Grand Scenic II. Takže jsem znovu uvažoval o prostorném autu pro rodinu (děti dorůstají do puberty a vypravit se ve čtyřech na dvoutýdenní dovolenou už vyžaduje kus auta), ale hledal jsem
nyní v jiných vodách. Už od uvedení do výroby se mi líbily Mazda CX7 a Ford S-MAX. Pro Mazdu hovořil "o chlup" lepší design a hlavně pohon 4x4. Pro Ford hlavě prostor, variabilita, možnost automatu a zkušenosti kolegy v práci. Obě auta ve své třídě spojuje výborný podvozek a jízdní vlastnosti. Jelikož kolegův S-MAX jsem znal, rozhodla zkušební jízda s CX7. Je to výborné auto co se týče jízdních vlastností a komfortu pro řidiče, ale vnitřní prostor a kufr je bohužel na tak velké auto podprůměrný. Takže s ohledem na komfort a prostor pro rodinu jsem nakonec zvolil FORD S-MAX s automatem.

Maxíka jsem si nechal přivézt z Německa, kde auto stálo několik měsíců v showroomu internetového prodejce. Díky tomu jsem pořídil nové auto s dobrou výbavou za cenu zánovního (které jsem původně plánoval). Jediným mínusem bylo to, že jsem musel vzít skladové auto s danou výbavou a barvou. Nakonec jsem ale narazil na téměř požadovanou konfiguraci v barvě "midnight sky".Což je tmavě šedo-modrá metalíza, která se mi líbí (dvě předchozí auta byla také šedá).

Maxík je ve výbavě TITANIUM, motor 2.0 TDCi 140k s automatickou dvojspojkovou převodovkou POWERSHIFT, navíc 3. řada sedadel, navigace s 7" displejem, bezklíčové startování a odemykání + pár dalších drobností business paketu.

Hodnocení:
- jízdní vlastnosti, odezva řízení a komfort jsou na vysoké úrovni (nesrovnatelně lepší než u předchozího auta - samozřejmě, je to o třídu výš). Auto se na dobrém povrchu chová velmi jistě. Na méně kvalitním povrchu (např. pravý pruh D2) mírně znejistí zadní náprava a sníží se komfort cestování, ale není to nic závažného.
- automat řadí bez problému, málokdy se splaší (je pravda, že zatím Maxíka moc nehoním). Koho by nebavil automat, může přepnout na manuální mód (ale proč?).
- spotřeba v průběhu prvních kilometrů stále klesá. První nádrž byla s průměrem 8,2 l, druhá klesla na 7,1 l. Po třetím tankování se držím kolem 6,6 l (kombinovaná město/dálnice/okresky cca na třetiny). Dojezd na 70 l nádrž vypadá slibně, hodně přes 1000 km.

Celkově po dvou týdnech zatím vládne velká spokojenost.

Silné stránky

design (myslím, že facelift se hodně povedl)
jízdní vlastnosti a komfort
prostornost, variabilita
úspornost

Slabé stránky

velký poloměr otáčení

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

naštěstí zatím žádné

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Celkově velká spokojenost s rychlým a profesionálním jednáním pražské firmy www.autozdovozu.cz

 


Další vozy Ford S-Max



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
8
spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Tipy na víkend: Na Pražský hrad zdarma a Českým Krumlovem projde historický průvod

Tipy na víkend: Na Pražský hrad zdarma a Českým…

Po dvouměsíční odstávce se mnohá muzea, vědecká centra, hrady a zámky  a další turistické cíle otevírají…

Co si šéf nesmí dovolit v době nouzového stavu? Advokát jasně o právech zaměstnavatele

Co si šéf nesmí dovolit v době nouzového stavu?…

Mimořádná situace, jako je nouzový stav, sice vyžaduje mimořádná opatření, ale zákoník práce platí i v době…

 

iSport.cz

Leverkusen po pauze válí. Vyhrál ve Freiburgu a posunul se na třetí místo

Leverkusen po pauze válí. Vyhrál ve Freiburgu a…

Fotbalisté Leverkusenu porazili v předehrávce 29. kola německé ligy Freiburg 1:0 a před víkendovým programem se…

Nový brankář Sparty Holec? Guľa ho nechtěl, zaujal Arsenal i v USA

Nový brankář Sparty Holec? Guľa ho nechtěl, zaujal…

Velká žilinská loupež za bílého dne pokračuje. Poté, co dva bývalé hráče klubu zadarmo získala plzeňská…

 

Reflex.cz

Vidím verze filmů, které vy nikdy neuvidíte. Za vyzrazení děje mi hrozí děsivá pokuta, říká překladatel

Vidím verze filmů, které vy nikdy neuvidíte. Za…

Vojtěch Kostiha bývá častován titulem „dvorní překladatel společnosti Disney“. Překládá a tvoří české verze…

Adame, končíme! Průšvihy ministra Vojtěcha při koronavirové krizi jsou jen malou částí jeho špatné práce

Adame, končíme! Průšvihy ministra Vojtěcha při…

Jak zneužít koronavirus k zakrytí vlastní personální neschopnosti? To předvádí premiér se svým ministrem…