Recenze

10 Majitel

Honda Legend KA7

4.33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

auto bez obrázku
 

Technické info

Přezdívka auta Honda Legend Rok výroby 1995 Koupeno ojeté najeto [km]:235000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3206 výkon [kW]: 151 kroutící moment [Nm]: 294 maximální rychlost [km/h]: 255 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Brnda".

Je to má již má 6tá honda a mezitím byl i jeden golf VR6, první byl Civic anglán předfacelift rok 1995 označení MA8 s motorem 1.4i 66kW/90k bylo to mé první auto tak sem si pískal, byl sem spokojený až do chvíle kdy odešel motor, bez výstrahy se rozletěl, tak se tam dala 1.6ka 83kW která měla najeto 60tisíc, motor byl jak novej a ještě doteď jezdí, auto bych si nechal, ovšem sem z anglického předku udělal předek japonský a tím si celé auto znechutil tak šla pryč, výměnou za na zadek bouranou hondu civic 4Generace s motorem z CRX D16A8 tzv. GT:) bylo to úžasný auto, motor byl postavenej parádně, odlehčený setrvák, hlava, sání, výfuk, spojka atd prostě super, auto jsem si spravil a vypadalo jak nové aš na zadní límečky, ale nebylo to nic vážného, ovšem sem se nechal zvyklat na výměnu za VW golf 3 VR6, jenže z toho auta nic nebylo, motor KO, podvozek KO akort sem přišel o úžasnou hondu, no co poučil jsem se a začal nahánět další auto, tím byl accord 4g cb7 s motorem 2.2 litru 110kW, bylo po vyvaření, nová spojka, ovšem LPG(první věc co šla ven) to byl top stav, fakt krasný auto když se naleštilo tak každý čučel :-) ale prostě mi to nedalo a pořád jsem naháněl můj sen a tím byla Honda Legend coupé, pořád sem burcoval jednoho člověka z chomutova zda by to nevyměnil, nakonec se ozvál sám, že vymění s tím, že k accordu bude LPG, tak sem začal shánět člověka co sem mu prodal LPG a koupil jej zpátky a jel jsem si pro legenda :-) Když sem přijel tak sem učuraval blahem, když jsem to auto viděl :-) jeli jsme se projet, plácli sme si, napsali smlouvy a jel jsem domů, ovšem převodovce se nechtělo řadit, tak sem jezdil za vyšší spotřebu, auto tipicky načaté zadní lemy a to bylo vše :-) s autem jsem byl spokojeny, ale poářd mi chyběl manuál, a najednou dotyčný člověk dovezl ze slovenska Hondu legend v sedanu s manualem, tak sem se s ním domluvil a jel to s ním vyěmnit opět :D jenže to byla chyba velká, po cestě domů cca 300km sem se fakt strasne bál, auto vydávalo zvuky všelijaký, nebrzdilo no hrůza povědět, nakonec sem to překousl dal to vše dokupy a jezdil, ovšem byl to takový otlokánek zralý na celolak, a obevil sem jeste dalsiho legenda ka7 bez stk v poměrně lepším stavu karosářskym nez to moje tak sem se vydal na prohlídku, pozor opět se jednalo o výměnný obchod, dojel jsem do prahy zase 200km a zklamaný auto uhnilé okno, lemy na nic no ale prostě porád mě lákalo. No prohlídl jsem auto, projel a tak sme si s paní/slečnou plácli a vzhledem ke korozi rozsáhlé, poškozenému ložisku a brzdovému válci se to domluvlilo bez doplatku, už mě opravy vyšli na 30 tisíc korun, ale už se s tím dá konečeně jezdit, prošlo stk bez jediné závady, v brzké době mě čekají rozvody a karosařina, snad už zůstanu u nějakého auta dele jak půl roku :-)) Legend byl můj sen a asi pořád bude, sou to prostě káry s velkým K:-))

Silné stránky

Motor vynikající, pokud máte seriový výfuk tak ta V6 jen šumí ani se auto netřepe, Výkon a váha auta je taky vcelku vyrovnaná 151kW/1550kg, můžete to přišlápnout v 1500 otáčkách a jste zaražený v sedačce až do omezovače, což se mi líbí :)
Dále mezi silné stránky patří brzdy, které fakt brzdí :-)) a kožený interiér, vyzkoušel sem všechny barvy co se dělají v coupé béžový, v první KA7 šedý a nyní si vozím prdel v černém interiéru :-)) fakt luxus a pohodlný, ovšem díky kůži se v autě špatně spí.

Slabé stránky

Jako u každé starší hondy lemy zadních blatníků, špičky prahů u lemu, a když někdo vyřízne okno, škrábne dratem o kastli sedře lak a neošetří to a jen na to připlácne nový okno tak to solidně vyhnije kolem okna a pak se není čemu divit, že do auta teče popřípadě vám okno uhnije a upadne, praskne a nové cca 8tisic není zrovna levná záležitost.
Dále na automatické převodovce odcházeji VSS senzory a z toho důvodu převodovka plynule neřadí, já mám ovšem 5ti stupnovy manual, ktery má své slabé stránky a to synchrony na 2 a 3tím stupni a chrastící ložiska, je to můj druhy legend v manualu a má stejny problém jako předchozí. Legend v coupé co neřadil, což byl můj první legend tak měl práve s automatem ten problém s VSS senzorem.
Dále u motoru se ozývají hydroštely, někdy jen za studena a někdy i za jízdy, asi 200.000km udělá své :-) To je asi vše co se dá vytknout :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Vše si dělám sám až na vyjímky a to jezdím pouze do Autoelegance Brno, servis vynikající, jednání techniků taky good co víc si přát :-) Co sisám neudělám bude karosařina, půjde ke klempířskému doktorovi, snad se povede a bude zas vypadat jak zamlada :-)
co bylo na legendovi KO zadní ložisko, vyměnili se obě cena 10 tisíc korun, práci sem si udělal sám, brzdovýválec 2000kč, čelní okno 8tisíc, brzdy kompelt 10tisíc, rozvody a mnoho dalšího, raděj to uz nebudu pocítat :-) Jinak jsou to veci co se mění na každém autě, tak mě to tak netrápilo, akorát toho bylo více, než jsem si myslel a s mým 0platem to bylo mnohem těžsí, ale postupem se to dá, nejde vše naráz, bohužel :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo vyměněno se soukromou osobou v Praze, jednání super, ačkoliv byl domluven doplatek 10 tisíc korun, vzhledem k rozsáhlejší korozi , ložisku a brzdám, se to domluvilo bez doplatku, byl jsem spokojený a snad druhá strana taky :-)

 


Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Hondy sou obecně spolehlivé auta, musí se člověk starat o motor a vydrží věčně

praktičnost
8

ve městě se hůře motá díky5ti metrům délky

prostornost
10

Je to velký a prostorný auto, co víc si k mým 199cm přát :)

jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
10

jako u každýho jinýho auta :-)

náhradní díly
10

Dostupnost ND je více než skvělá, na vrakovištích je plechů dost :)

výkon motoru
10

151kW na 1550 kilo mi vyhovuje :)

spotřeba
8

spotřeba i 8 litrů, ale když spěchám tak převyšuje 10 litrů:-(

hlučnost motoru
10

neslyším, když zrovna necinka zdvihátko :)

kvalita sedadel
10

Kožené hmmm :)

brzdy
10

dvoupístky vpředu brzdí jak drak :-)

zavazadlový prostor
6

je to sedan, takže nic moc velkýho přes víko nedostanu :-) ale jinak ej tam místa až až






Blesk.cz

Vážná krize Hanky Mašlíkové zažehnána? Dárek pro manžela!

Vážná krize Hanky Mašlíkové zažehnána? Dárek pro manžela!

V polovině letních prázdnin se moderátorka Hanka Mašlíková (38) i se synem Andreáskem (3) sebrala a na několik…

Odklad splátek hypoték vystřídá pohroma? Politici v Blesku řešili potíže s bydlením v krajích

Odklad splátek hypoték vystřídá pohroma? Politici v…

Pátá předvolební debata Blesku se nesla v duchu bydlení. Co přijde na konci roku, kdy lidem s odkladem splátek…

 

iSport.cz

The Next One! Plzeň otřískává talent, Jiříček (16) poslouchá a maká

The Next One! Plzeň otřískává talent, Jiříček (16)…

V minulé sezoně dostal David Jiříček v extralize čtyři zápasy. Bylo mu čerstvých šestnáct, dal si dvě střídání…

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A nepřesný sudí v Edenu

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A…

Čtvrté kolo FORTUNA:LIGY se zvrhlo v pořádně výbušný víkend plný diskutabilních situací v zápasech pražských…

 

Reflex.cz

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i sportovní akce, řekl Prymula

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i…

Restaurace a bary budou muset kvůli šíření koronaviru zavírat už ve 22:00 od čtvrtka. Ministr zdravotnictví…

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud definitivně očistil státního zástupce Libora Grygárka

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud…

Nejvyšší soud zamítl dovolání nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana podané proti pravomocnému zastavení…