Honda Accord (2006)
13.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "babo". HONDA... Vždy som obdivoval túto značku. Vždy trochu diskutabilný, ale v poslednom čase dosť…
Honda Accord (babo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- rs 13.06.2007 04:37
- body 13.06.2007 08:10 Focusman
- konecne:-) 13.06.2007 08:11
- KONECNE 13.06.2007 09:16 Asphalte MoDo
- 10b 13.06.2007 09:17
- krasa 13.06.2007 09:42
- Paráda 13.06.2007 10:18 pepavasa
- H 13.06.2007 10:23
- 190 hP z 2,4 bez turba 13.06.2007 10:27 Barrichello
- Dávám deset 13.06.2007 13:22
- hodnocení 13.06.2007 14:04
- Sestka... 13.06.2007 15:10 _dabel
- jasnych 10b 13.06.2007 15:40 majki
- parada 13.06.2007 15:58 GuitarsHero
- hodnotenie 13.06.2007 16:28 jmurjr (H22A7)
- Re: Auto 13.06.2007 16:40
- 10b 13.06.2007 17:48
- supis auto 13.06.2007 21:51
- posledny prispevok 13.06.2007 23:55
- tak tomuto hovorim recenzia na urovni:) 14.06.2007 11:50 Loptos
- Hodnocení 14.06.2007 14:43
- moc pěkný 14.06.2007 15:30
- AUTO 14.06.2007 21:32
- 14.06.2007 23:09
- Hodnotenie Accordik 10b 15.06.2007 07:41 2.0VTEC
- 18"disky 15.06.2007 08:31
- 19"ky a oda na krasu 15.06.2007 09:04
- 10 b. 15.06.2007 10:46
- hodnocení 15.06.2007 13:43
- 8b 15.06.2007 15:49
- honda 15.06.2007 19:42 Kuka
- Výborné... 15.06.2007 23:32
- dobra recenzia 16.06.2007 11:37
- nice 17.06.2007 10:38 skejpa
- Ocenenie 17.06.2007 11:21
- :-) 17.06.2007 13:16 2.0VTEC
- 9b 25.06.2007 10:27 mura11
- super kára 26.06.2007 11:50
- Nemám slov 28.06.2007 20:41
- Hodnocení 02.07.2007 22:18
- skvělé 07.07.2007 21:04
- mmm 14.07.2007 11:07
- deset bodů 21.07.2007 14:18
- Jedinej dobrej japonec 13.08.2007 16:44 Ajin(MoDo Team)
- Moc pěkný 13.08.2007 16:57 STi (Modo Team)
- Gratulace 14.08.2007 18:43
-
Honda Accord 2.4 i-VTEC 17.08.2007 09:08
kewlarsiet
-
Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC 18.08.2007 01:22
-
Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC 20.08.2007 11:23
kewlarsiet
- Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC 20.08.2007 14:07
-
Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC 20.08.2007 11:23
kewlarsiet
-
Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC 18.08.2007 01:22
- Honda 04.09.2007 17:52 Konwi
- My máme Hondu Odyssey, 12.09.2007 04:33
- krasavec 18.09.2007 14:29
- Komentar 20.09.2007 15:25 MinoTui
- 10 02.11.2007 08:10 Deutscher
- umyvanie 02.12.2007 09:38
- nemuzu jinak 23.12.2007 14:53
- Aktualizacia hodnotenia 09.01.2008 17:32 2.0VTEC
- Hm... 09.01.2008 18:42 Merkur
-
Ziarovky 21.01.2008 18:29
- Re: Ziarovky 22.01.2008 00:24
-
Vaha, stretko? 29.01.2008 23:21
LuboshGT (RS Kaa)
-
Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 01:02
-
Re: Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 10:39
LuboshGT (RS Kaa)
-
Re: Re: Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 13:08
-
Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 17:26
LuboshGT (RS Kaa)
- Re: Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko? 31.01.2008 13:58
-
Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 17:26
LuboshGT (RS Kaa)
-
Re: Re: Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 13:08
-
Re: Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 10:39
LuboshGT (RS Kaa)
-
Re: Vaha, stretko? 30.01.2008 01:02
- Accord 08.02.2008 12:53
- spotreba 05.03.2008 13:48
- Body 26.03.2008 13:17 majki
- Nazdo 08.04.2008 22:00 2.0VTEC
- Perfektna jazda 11.04.2008 17:56 LuboshGT (RS Kaa)
- Krásný auto 17.04.2008 13:11
- je to super 05.08.2008 09:43
- parada 09.08.2008 13:47
- iPod 01.02.2009 16:21 hubby2
- akordík 02.08.2009 13:58 pouk
- HONDA 29.09.2009 20:36 rooney
- super autí i recenze 27.12.2010 11:05
- Super 26.07.2012 18:09 Gabo1
- ... 02.09.2012 12:27 Gabo1
-
"-- skrytý --" 13.06.2007 04:37
rs
no prave strasne silno premyslam,ze vymenim aj ked s tazkym srcom svoje auticko, a moji top favoriti vyzeraaju takto!bmw 330i,subaru wrx, a tvoja honda acord tak si to este poriadne musim dat prelezat v hlave.prajem vela stastnych kilometrov!-
"-- skrytý --" 13.06.2007 14:50
« Re: rs
Ako pokial naozaj mas na 330i, tak preco nie (teda chces nove, E90, ci starsi model E46?). Co sa tyka noveho, pre mna uz bolo drahe 325i s trochu lepsou vybavou. Inak ale BMW s novymi motormi respekt, aj ked dizajn novej 3-ky (E90) sa mi prilis nepaci, krajsi bol E46, aj co sa interieru tyka. Motory su ale zas super tie nove. Zas ale E92 (COUPE) je super aj dizajn, ale rodina je este predo mnou a predsa len praktickost je slaba...
Co sa tyka WRX, tak to je tiez spica, aj ked skutocna bomba je Sti (viackrat som soferoval). Novy model ale tiez je neprakticky, do zadu si nesadne ani 170cm zena, kufor maly... Pokial ale planujes jazdit sam, alebo s jednym spolujazdcom, tak tiez sa da... :)
No a ze ja ACCO super, o tom sa snad mozes docitat dost :) Pre mna super kompromis. Keby si chcel este nieco vediet, kludne napis, rad odpoviem. Jedina mensia skoda, ze europe nie je dopriany ten 210k motor, to by bola uplna spica.-
neregistrovaný: "Valeres" [80.188.155.XXX] 23.08.2007 14:00
« Re: Re: rs
No abych byl uprmny, to WRX mi mezi 330i a Accord jaksi nepasuje:-) Spis mas na mysli Legacy, ne? To je preci podobny typ vozu, ale Impreza??-
"-- skrytý --" 23.08.2007 15:51
« Re: Re: Re: rs
Ja som len reagoval na telfordov prispevok. Je jasne, ze IMPREZA je auto z inej kategorie, ako 330i, alebo ACCO. ZO SUBARU presne do tejto triedy naozaj patri LEGACY (co je inak fajn voz, s 3.0l som behal 3 mesiace a mal som moznost kupit, ale je na mna drahe).
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 13.06.2007 08:11
konecne:-)
Sevas Babo, tak si sem konecne dal svoje ACCO, recenzia, ale hlavne fotky nemaju chybu, parada, tesim sa ;-) -
-
"-- skrytý --" 13.06.2007 09:42
krasa
konecne vidim tvoju krasnu japonku :-) .jednoznacne 10b ine sa ani neda :)stymi spojlerami vyzera skvelo...pekne fotky aj recenzia ktory je vazne vycerpavajuca :-) len jednemu nechapem ze preco ide 1len do 50,accord mojho otca tiez 2,4 VTEC ide do 60uplne v pohode.
A stym zvukom mas absolutnnu pravdu. Je to balzam na usi :)
Vela stastnych km!-
"-- skrytý --" 13.06.2007 14:40
« krasa
No, mozno ide I az do 55, ale fakt sa mi nezda, ze viacej. Rozhodne ale ked som pri obmedzovaci na 1ke (a to fakt nerobim casto), tak na 2-ke klesnu otacky fakt tesne nad 3000 - 3500. Inak ale prevodovka HONDA je super super, vsak to asi poznas zo svojej (Ty mas tusim 5 MT, nie 6, aspon sa mi zda, ze diesel pred facelftom to tak ma, nie), ci otcovej :)
-
-
pepavasa 13.06.2007 10:18
Paráda
Krásná recencze, krásného auta. Četl jsem to s chutí až do konce. Jen malý doplněk, k výčtu motorů s technologií i-VTEC patří i 1.4 IMA, ta je dokonce 3-Stage. Podle mého pozorování se do tebe H-virus pěkně zakousl, vítej v rodině. Dávám ti tu nejlepší desítku, kterou jsem tu kdy komu zatím dal!! -
"-- skrytý --" 13.06.2007 10:23
H
Velmi pekna hondicka. Dufam, ze ani napriek tym velkym vyrezom v blatnikoch podvozok neznizis. Bolo by to nie len neprakticke, ale podla mna aj skaredsie.-
"-- skrytý --" 13.06.2007 16:14
« Re: H
Ja som videl len na fotkach znizenie o 30mm a prislo mi to krasne. V reale som videl asi len "dabel"-ove a to uz mi prislo malinko moc, aj ked jazdit to moze super - tvrdsie tlmice - absolutne ziadne nakolny v zakrutach...
A BTW, ze si Ty Zuzkin brat :)
-
-
Barrichello 13.06.2007 10:27
190 hP z 2,4 bez turba
je sice hezký výsledek to ano, klobouk dolů ale někteří jiní šli cestou V6 taky bez turba s objemem o nějaké 0,3 víc a těch koníků z toho vydolovali ještě tak o 13-15 víc...
Nehledě na zvukový projev, který je u V6 ale naprosto, ale úplně naprosto někde jinde....
A spotřeba je v průměru vyšší tak o 1,7 litru. Holt každý na to de jinak...
Což vy hondisté asi znáte z verze Accord kupé či z amerických modelů značky, kde ovšem ty 3,0 V6 těhle výkonů nedosahují. Tak není důvod brečet, ona Toyota (např. Camry)taky ne :o)-
"-- skrytý --" 13.06.2007 10:50
« Re: 190 hP z 2,4 bez turba
třeba takový Renault 2,0 litr atmosféra rovných 200hp-
neregistrovaný: "Well" [62.240.191.XXX] 13.06.2007 11:09
« Re: Re: 190 hP z 2,4 bez turba
Nebo Honda atmosféra 2,0 litr a rovných 240hp >:D-
Barrichello 13.06.2007 14:36
« Re: 190 hP z 2,4 bez turba
Jo to je ten slavný z modelu S2000 >:D Co točí 10 tisíc nebo kolik.
Hm, víš ono ta V6 točí při 100 KM/h 2500 otáček. A vo tom to je :o)
-
-
"-- skrytý --" 09.07.2007 23:17
« Re: Re: Re: 190 hP z 2,4 bez turba
Nieco na tom bude, ale netreba to prehanat ako donedavna v USA, 4.0l motor o vyokne 200k... :)
Ked zavodim s kolegom, ktory ma motor ako Are (co je na kona presne taky isty, ako moj), tak nemam sancu, predsa len 3.0l ma tocak 280Nm a hoci je tazky, tesne mi ujde. Stoji ho dost dlhe preradovanie, tak sem tam ak nema den ho dam, ale inak nie... :)
-
-
-
-
-
-
-
-
Barrichello 14.06.2007 11:23
« Re: 190 hP z 2,4 bez turba
Martin1: 2001 pokud umím počítat je 6 let. Jen sem tím chtěl říct že Honda (a japonci obecně) umí výkonné motory, ale ne vždy maj ty nejvýkonnější. Ona jistá 2,7 rověž z roku 2001 dává totiž 203 HP. A na ty oni tenkrát potřebovali 3,0, stejně jako u Toyotoy...
A už vůbec nemaj ty nejúspornější, naopak někdy papají japonské motory při stejném obsahu a výkonu více než evropské či americké....-
"-- skrytý --" 14.06.2007 22:44
« Re: Re: 190 hP z 2,4 bez turba
HONDA mavala uplne navjykonnejsie nepreplnovane motory. Napriklad slavny B16Bx mal 136kW pri objeme 1.6l! :) To bol sojho cas jasne svetovy rekord. Pri 2.5 si to uz asi ozaj pyta 6valec, ale V6 nie je jedina moznost! (co takto R6 pri BMW, alebo B6 - SUBARU?). HONDA uprednostuje V6, ten 3.0l je na svoj objem dobry priemer, vo V6 ale HONDA nehra uplne prvu ligu, ako pri R4, to je jasne.
Taketo absolutne rekordy su asi ale u HONDY minulostou, zacala sa velmi zaujimat o ekologiu (uz ma nejaky titul najzelenejsia automobilka v USA a pod.) No a zeleny image proste nejde s maximalnym vykonom pri danej kubature uplne dokopy, to je jasne
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 13.06.2007 13:22
Dávám deset
Přesně plochá křivka točivého momentu je fajn. Ale takové auto už zkrátka není sportovní! -
"-- skrytý --" 13.06.2007 14:04
hodnocení
Nádhera. Moc pěkný auto a recenze. Po delší době zase jedna Honda. Dávám jasných 10 bodů :-) ;-) :yes: -
_dabel 13.06.2007 15:10
Sestka...
10b samozrejme... ale nesuhlasim so sestkou... kukni v mojom profile fotku s pokusom max. rychlosti - dosiahnuta na sestku.-
"-- skrytý --" 13.06.2007 16:02
« Re: Sestka...
Veru som tam mal blbost (bolo to okolo tych 223), ale na 6-ke som zatial fakt viacej nevytlacil... Niekedy este skusim, na kolegovom sme ale dali max 243 na tacho a fakt na 5ke, ani je mu to tak vysoko na 6-ke neslo...-
neregistrovaný: "_dabel_" [89.173.44.XXX] 13.06.2007 21:01
« Re: Re: Sestka...
No je fakt, ze od takych 225 to tam lezie pomaly - tych 240, co mam na fotke, sa tam vysplhalo asi tak za 4-5km jazdy na plny kotol. Mozno by este co-to vysplhala, ale objavil sa kamiony a tak som radsej brzdil.
-
-
-
-
jmurjr (H22A7) 13.06.2007 16:28
hodnotenie
krasne auto, kamarat ma od vcera tiez accord ale 2.2 diesel. tomuto davam 10 a navrh na kvalitnu recenziu. mozno by som ale do nej pridal diakritiku.-
"-- skrytý --" 13.06.2007 16:50
« Re: hodnotenie
Diakritika - ako programator ju nenavidim, lebo tak pisem 100krat pomlasie-
jmurjr (H22A7) 13.06.2007 16:53
« Re: Re: hodnotenie
ja ju tiez neznasam, ale ked budes mat cas na doplnenie, tak recenzia ziska novy rozmer. uz sa tesim, ked sa zvezem na tej kamaratovej honde accord...-
"-- skrytý --" 13.06.2007 17:13
« Re: Re: Re: hodnotenie
Zvezenie bude urcite dobre. 2.2 i-CTDI je prekvapivo dobry diesel, na to, ze je to prvy od HONDY. Podla mna patri medzi tri najlepsie na svete (vsak aj raz vyhral ENGINE OF THE YEAR a umiestnuje sa dobr). Dominuje uzasnou tichostou, proste kultivovany chod, ziaden traktor. Jeden by vacsinou neveril, ze sedi v dieseli.
A tu diakritiku teda pridam, snad cez vikend. Len tak pisem 100-krat pomalsie :)-
"-- skrytý --" 14.06.2007 22:45
« Re: Re: Re: Re: hodnotenie
a veru tam uz aj je, pravopisne chyby sa stale najdu, ale to chce proste viackrat precitat :)-
jmurjr (H22A7) 14.06.2007 23:04
« Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie
parada. to doladis casom. aspon budes mat auto medzi posledne aktualizovanymi.
viezol som sa v tom kamaratovom (zatial mi to nepozical, ma iba 220 km, a tak v tom bolo ticho ze som nevedel ci ma nastartovane alebo nie)- super voz.
-
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "Duro" [88.212.21.XXX] 13.06.2007 16:40
Re: Auto
Určite to musí isť dobré, keďže to tak vychvaluješ, lenže už v dnešnej dobe každé jedno auto ide výborne! Inak čo sa týka dizajnu, páči sa mi, ale že by to bola bomba tak to nemôžem potvrdiť, hlavne zo zadu to nie je bohvie čo úzke a vysoké! Pravdepodobne by som bral radšej už tu spomínanú Alfu!-
"-- skrytý --" 13.06.2007 17:04
« Re: Re: Auto
A to je na tom to pekne, ze keby sa pacilo kazdemu rovnake auto, alebo keby pre neho bolo kazdeho bombobe to iste, bola by to nuda :) ALFA je OK dizajn, super (vsak je novsia), ale interier nic moc, v zadu sa neda sediet, co ma prekvapuje, kufor maly... Ale jazdne vlastnosti urcite porovnatelne, to beriem (156ku ale podla mna ACCORD predstihol :) ). Ak sa po par rokoch ukaze, ze naozaj su nove auta ALFA aj spolahlive, urcite 159 dobra volba (navyse ak vsade zacnu davat Q2 diferencial).-
neregistrovaný: "Duro" [88.212.21.XXX] 13.06.2007 17:30
« Re: Re: Re: Auto
Tak to máš pravdu, vzadu to pokašlali, aj keď sklon operadla je výborny tak na nohy je naozaj málo miesta, ale nerozumiem tomu však celkom je to velke auto! Kufor myslkim si že by aj stačil a čo sa týka palubovky tak je síce "jednoduchá", ale preto je na nej niečo zvláštne. No nič dufam, že natrafim na niekoho kto ma tuto hondu a skusim ju, kedze v KE Honda nie je, myslim predajna!-
"-- skrytý --" 14.06.2007 13:22
« Re: Re: Re: Re: Auto
Veru, to miesto je strasne. A bola este ta 2.2 benzin verzia v rovnakej vybave ako moj ACCO myslim o 100 000 lacnejsia bez zliav (a to ja este mam v HONDE lepsie zlavy, ale to nie je objektivne, kedze niekto iny si zas moe mat zlavy v ALFE).
Miesto ale fakt v ALFE 159 v zadu pokaslali. V ACCO je to taky normalny standard na tuto triedu. Kupil som si sedan, aby sa mohli vozit ludia aj v zadu aspon obcas. Chceme ist 4 na dovolenku, veziem obcas mamu a otca...
ALFA pri tom skoro rovnako dlha, kufor mensi, tak neviem preco to tak je. Trochu ma odradovala (sorry alfisti, ja Vas mam rad) spolahlivost. Mam dvoch znamych so 156 a kazili sa hodne. Nikde ale netvrdim, ze nova 159 nebude mat za roky v prieskumoch 3-rocnych aut lepsiu spolahlivost, ako ACCORD 7G, to kludne moze byt. Zatial ale HONDA=spolahlivost
Inak ale ALFA 159 - bravo, jazdne vlastnosti spicka triedy, to som este neskusal Q2.-
neregistrovaný: "V156" [62.84.155.XXX] 18.07.2007 15:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Auto
Ahoj, Accord je pěkné auto, má skvělé Honda motory a bude i spolehlivé, ale nechci Ti brát iluze o jízdních vlastnostech. Accord se 156 nevyrovná a 159 také ne, tyto modely byly porovnávány už v několika testech a Accord zrovna moc neobstál, až mne to překvapilo. Co se týče spolehlivosti Alf, tak mi přijde, že o jejich nespolehlivosti mluví Ti, co je tolik neznají. Pokud si koupíš model po roce 2002, kdy přišly nové motory, tak ta spolehlivost je už trochu jinde.-
"-- skrytý --" 18.08.2007 14:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto
Ja som zas videl par testov, kde ALFA 156 prehrala a tiez dost. O tych testoch si casto myslim svoje, takze moc sa podla nich neriadim. Ja som isiel aj na 156 a povedal by som tiez opak, v prospech ACCO. 159 - ta mozno naozaj je o chlp v predu. Vysla ale o 2 roky neskor, ako ACCO. Nemyslim si, ze o ALFE nic neviem, vazne som o 159 uvazoval. Z benzinovych bola pre mna vhodna Ta 2.2 JTS ma predsa trochu mensi vykon, hodne zerie a v rovnakej vybave je dost drahsia (tak minimalne 120 tis.). A definitivne som sa nerozhodol pre ALFU koli mensiemu kufru a hlavne neveritelne malemu miestu na nohy v zadu. Keby som nikdy nikoho nevozil v zadu, to si mozem kupit ALFA GT, to je tiez pekne auticko, tam nikoho moc rozrusovat nebude, ze sa v zadu neda moc sediet.
Spolahlivost alfy ma vzostupnu tendendciu, to uznavam. Jeden z trych dovch kamaratov ma ALFA 156 04/2003 a uz mal zavad viacero a nebolo to lacne (aj ked to nebolo ani nic uplne tragicke) Mechanik tvri, ze naozaj 159 vyzera celkom spolahlivo ale u nas je ich zatial pomerne malo. Tiez si niekto neuvedomuje fakt - ak ma podla statistik povedzme 30% aut vaznejsich zavad po 4 rokoch, tak je to vysoke percento a bude auto oznacene za nespolahlive. Stale vsak ak ste vlastnici tohto auta, skor je pravdepodobnejsie, ze sa Vam po 4 rokoch nestane nic, ved 7/10 ludi tu zavadu mat predsa nebudu....
Takze celkovo ma alfy rad, dovolenka v Taliansku bola fajn, bolo tam tycho peknych aut strasne vela. Za niektorymi vecami si ale stojim a info som nepozbieral z casopisov :-)
-
-
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "senna" [89.125.141.XXX] 13.06.2007 21:51
supis auto
davam 10 bodov....jednoducho parada...krasne auto a vznikajuco opisane v recenzii...Ja sa asi pustim do toho diesla, len neviem ci schmatnem Sport ci Executive verziu, ale auto je to bohovske...Mal som moznost jazdit ten diesel, podvozok je absolutne neutralny, clovek fakt nevie ci je to predny nahon alebo zadny...Vela stastnych kilometrov :yes:-
"-- skrytý --" 14.06.2007 13:17
« Re: supis auto
Ja by som tiez povedal, ze SPORT pre diesel v celku staci. Nema elektricke kresla, stresne oko, vyhrievane sedadla, ma radio len s prehravacom na 1CD. To sa ale da odpustit, ak chce clovek usetrit.-
neregistrovaný: "senna" [89.125.141.XXX] 14.06.2007 16:57
« Re: Re: supis auto
Presne ak chce clovek usetrit staci aj Sport, mozem sa opytat na kolko ta vysli9 staci priblizne, len pre predstavu0 tie spojlerovane narazniky a prahy z TYPE S...do toho bz som teda siel aj ja...DAKUJEEEEMMM.-
"-- skrytý --" 14.06.2007 20:43
« Re: Re: Re: supis auto
Nuz, to si radsej sadni, bo SPORTPACK stoji normalne tusim 78 tis Sk. To som povedal, ze nedam, v Nemecku sa da origo aj tusim za 45 tis. Sk. U nas som ale cez servisnu kampan + znamost vybavil za priblizne 50 tis. Aj tak vela, ale nedalo sa odolat :) Vraj su ale TYPE-S plasty trochu ine, ako SPORTPACK na mojom, neviem ale TYPE-S som videl len raz v rychlosti a chlaik na nom isiel pekne rychlo :)
-
-
-
"-- skrytý --" 13.06.2007 23:55
posledny prispevok
koncim s moje.auto.cz kazdy tu kasle na moje auto..su tu 2krasne accord tak moj stiahnem je to zbytocne ho mat... -
Loptos 14.06.2007 11:50
tak tomuto hovorim recenzia na urovni:)
Ako vidim tak majitel tohoto auta si o svojom aute zistil vsetko potrebne aj ho perfektne vyskusal bravoooooooo !! davam urcite 10bodov, lebo tato recenzia mi skutocne vyrazila dych :yes: -
"-- skrytý --" 14.06.2007 15:30
moc pěkný
měli jsme accorda 97 2,2 a bylo to parádní auto takže za 9 :yes:-
"-- skrytý --" 14.06.2007 23:05
« Re: moc pěkný
2.2 ACCO? Super motor, ja som vazne rozmyslal aj o ojazdenom ACCORD TYPE R (ATR) s 212k 2.2 VTi motorom. trochu mrzi, ze ACCORD novej generacie nema vobec TYPE R vydanie... Ojazdney ATR sa mi ale nepodarilo zohnat v dobrom stave, tak som isiel do noveho...
-
-
"-- skrytý --" 14.06.2007 21:32
AUTO
Vsetko super recenzia a tak a 9b preto lebo to ma predn nahon....ale inac pekne :yes:-
"-- skrytý --" 15.06.2007 11:06
« Re: AUTO
Inak fakt niekedy odporucam zvezenie, naozaj sa malo prejavuje ako prednokolka. Aj pri rychlych rozjadoch na 17'' mi gumy skoro nepiskaju (cize nepresmykuju). Urcite je to ale oproti zadnemu nahonu este stale rozdiel.Ja by som sa zadneho nahonu trochu bal koli zime, inak je to ale urcite sportovejsie.
-
-
"-- skrytý --" 15.06.2007 09:04
19"ky a oda na krasu
[odkaz]
tak tu su 19"ky a nadherny accordiiiik....-
"anonym" [85.248.64.XXX] 15.06.2007 10:58
« 19"ky a oda na krasu
Na zivo som videl ACCO s 18'' len chvilocku. Je to ale podla mna uz moc, na nascich cestach by komfort jazdy uz bol asi pomerne utrpenie :-)
Ten s 19'' to uz ani nevravim. To oplastovanie uz je na mna tiez extrem, to by som si auto na kazdodenne pouzvianie nedal. -
neregistrovaný: "joe" [83.79.167.XXX] 31.07.2007 19:31
« Re: 19"ky a oda na krasu
To je myslim Mugen Tuning
-
-
"-- skrytý --" 15.06.2007 15:49
8b
Accord sedan se mi líbí subjektivně více než kombi, přesto je to vůz, který mě nechává celkem chladným. Japonci dělají kvalitní auta našlapané moderní technikou, ale často bez duše, sterilní. Ať slouží ;-)-
"-- skrytý --" 15.06.2007 15:54
« Re: 8b
V tom duchu jsem podobně zdůvodnil na přímý dotaz svoje hodnocení (7b) v diskuzi pod 6tkou. Ale zase to neplatí obecně - třeba nový civic ve mě vzbuzuje silné emoce, o Integře nemluvě.
Accord kombi je podle mě jeden z nejošklivějších kombi na trhu, v tom si nemůžu pomoct. Sedan je mnohem, ale mnohem krásnější. -
"-- skrytý --" 15.06.2007 16:47
« Re: 8b
Ja napriklad za auto bez duse pokladam TOYOTA AVENSIS. Je super auto, ale pre mna bezpohlavne. ACCORD je podla mna v tomot uplne iny, samozrejme Tvoj nazor uplne OK akceptujem, moze byt.
Naprikad zas keby som isiel do nejakeho naozaj luxury car, urcite nejdem do JAGUARU. Nemozem si pomoct...-
GuitarsHero 15.06.2007 21:45
« Re: Re: 8b
Nic si nerob z kecov o bezduchych autach. Je to podla mna hovadina ... prazdne reci, ktorymi sa ludia len utesuju. Tato Honda je krasne auto su super designom a super technikou o ktorej si mozu niektore auta s dusou dat len snivat. Tak neviem o co tu ide. Nech sluzi :yes:-
"anonym" [91.127.120.XXX] 15.06.2007 23:55
« Re: Re: Re: 8b
Je to urcite subjektivne, to s dusou. Niekto by sa zas na mna mohol hnevat za to, ze taku povazem trochu TOYOTU AVENSIS, pri tom je to ale super auto, urcite bezpecne. A tie dieselove motory tam ma super, aj ked ja zatial som verny benzinu (ale ked raz pride rodina a vylety na chaty ...) -
"-- skrytý --" 16.06.2007 00:02
« Re: Re: Re: 8b
Ten prispevok nizsie anonym som samozrejme ja. A pozeram na Tvoju recenziu, pekne auto, to vies, ze MAZDA bola konkurent pre moj ACCO. A mas podobny nazor v recenzi, nechces silou mocou porovnavat a presviedcat niekoho, ze MAZDA 6 je to najlepsie :) Hned idem ohondotit, lebo Tvoja recenzia vyzera byt vazne super :yes:
-
-
"-- skrytý --" 16.06.2007 13:37
« Re: 8b
V bezpohlavnosti Avensis skutečně vede - o tom žádná. Jenom má hezčí combi než Honda.
-
-
-
"-- skrytý --" 15.06.2007 23:32
Výborné...
...nepochybně je to velice kvalitní auto našlapané skutečně pokorokovou a moderní technikou...ale nekoupil bych to...ani nevím vlastně proč...prostě mě neoslovuje...
...ale každopádně musím pochválit recenzi, autor si s ní dal opravdu hodně práce...a je tam spousta užitečných informací pro ty, kdo uvažují o koupi Accordu...takže jednoznačně desítka, i když tě body nezajímají... ;-)-
"anonym" [91.127.120.XXX] 15.06.2007 23:53
« Re: Výborné...
Ked ma ale niekto pochvali, ze som sa posnazil o dobru recenziu, tu urcite potesi, takze diky moc :) Body idu fakt bokom. Rovnako ale potesia aj napady na zlepsenie recenzie, ako dabel, ktory dokazal na svojom aute, ze sa na 6-ke da ist rychlejsie a podobne... Proste nieco ;-)
Urcite aj ja poznam auta, ktore vidim, viem, ze su dobre, ale nechel by som ich. Napriklad ja neviem - starsi MEREDES C (ten novsi sa mi uz pozdava viacej), alebo PEUGEOT 406, ci JAGUARom nemozem prist na chut, hoci je to super luxury cart... :-O ;-) ;-) ;-)
-
-
"-- skrytý --" 16.06.2007 11:37
dobra recenzia
dobra recenzia, fotky trochu zaostavaju v kvalite. Ale inac myslim ze velmi dobrych 9 ;-) -
skejpa 17.06.2007 10:38
nice
me se japonci vzdycky libili - v benzine predevsim. 2,4i je krasna volba a v ty cerny barve vypada nadherne. ja bych sice volil spis mazdu 6 a 2,3i (hezci interier) ale tohle je taktez nadherna alternativa. 10 bodu...-
"-- skrytý --" 17.06.2007 14:28
« Re: nice
Ja som pocul dost o tom zrani oleja v 2.3 MAZDACH, to ma trochu odradilo. Tiez sa neda az tak blbnut v najvyssich otackach. Interier ma ale aj podla mna M6 o nieco krajsi.-
"-- skrytý --" 17.06.2007 17:57
« Re: nice
To byl problém uplně první generace M6 s tímhle motorem. Kamarád takhle do 10tkm zadřel motory. Pak provedli upravu, zvětšili vanu motoru a lije se tam o nějaký ten litránek více...-
"-- skrytý --" 17.06.2007 19:46
« Re: Re: nice
O joj, takto zadret motor :( To je maso. Ja radsej kontrolujem az uzkostlivo kazdych 500km. Ale v tomto ACCO su zname, ze aj ked clovek vytaca motor, nezeru vobec (dufam, ze ani moj nebude).
A co Ste2, uz si zohnal garaz, aby si nemal az tolko patalii so zavistlivymi ludmi? Ja zatial tiez parkujem vonku, ale predsa zas ACCO je uplne nenapadny, co sa o 6-ke povedat neda.-
"-- skrytý --" 17.06.2007 21:37
« Re: nice
Jo, ono se totiž do těch prvních (on měl ještě ten SPORT) opravdu dávalo strašně málo oleje. A když ho zadřel, tak mu řekli, že má před každou jízdou měřit stav provozních kapalin. Tak je samozřejmě odkázal tam kam s touhle blbostí patří. Kontrolovat před každou jízdou olej....
A tím, že to upravili prý skoro o 2 litry, tak jenom přiznali, že je to jejich chyba.
Nesehnal :-(. Dnes jsem se byl ptát u nás za rohem kde je hlídané parkoviště a kam bych ještě byl ochoten parkovat (přeci jen nebudu jezdit dvě zastávky tramvají pro auto). Mají plno, ale zavolají jakmile něco bude volné. Ještě budu hledat, nouzový scénář je, že koupím něco nenápadného co nebude provokovat lidi a budu s tím jezdit do práce..-
"-- skrytý --" 17.06.2007 21:38
« Re: nice
A nebo budu jezdit tramvají nebo taxikem. Za spoluúčast za poslední dvoje zrcátka bych mohl jezdit půl roku do práce taxikem a neměl bych starosti... Ach jo.... >:D-
"-- skrytý --" 17.06.2007 22:00
« Re: nice
Takemu niekomu ako v stredoveku, ak by ho prichytili, odrezat ruku. To predsa nie je mozne takto nicit ludom majetok. Moze nejaky zlodejicek dostat prachy za zrkadielka? Ze nove stoja strasne prachy, to je jasne. Spolucast, to sa tiez cloveku platit nechce...-
"-- skrytý --" 18.06.2007 00:09
« Re: nice
Podle popisu svědků to byly nějaký dvě smažky, který to někomu prodaj tak za 500 jedno. Ten až zjistí, že to jinam než na 6tku nedá a pochybuju, že si někdo s 6tkou koupí od smažek zrcátka, tak je taky rád mít nebude.
Ach jo. Už jsem se s tím nějak smířil. Ale uplně mi trne, že si zítra dojedu pro auto a ráno ho najdu bez zrcátek....
-
-
-
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "dacice" [81.241.27.XXX] 17.06.2007 11:21
Ocenenie
Musím uznať, že si napísal veľmi dobré hodnotenie. Je to naozaj podľa môjho gusta. Dozvedel som sa z neho všetky potrebné info, čo som chcel o tom aute vedieť. Uvažujem totiž o kúpe Accordu 2,0l a niet nad osobné skúsenosti niekoho, kto podobné auto už vlastní. Zároveň si mi dal do hlavy chrobáka, či nekúpiť ACCO s motorom 2,4l. Musím si zajazdiť na obidvoch a podľa toho sa rozhodnem. Ešte raz...veľmi pekne si to napísal a prajem Ti veľa šťastných beznehodových a bezporuchových kilometrov.-
"-- skrytý --" 17.06.2007 14:27
« Re: Ocenenie
Na ACCO 2.0l som este nejazdil. Ako skusobne vozidlo maju len a len diesel. Jediny 2.0l od HONDA, na ktorom som sa viezol, je ten v CIVIC TYPE R (ma ale 201k a je to uplna supa). A este v tom v starsej CRV, ale ta ma o par koni menej, ako v ACCO.
Ako si sa zrejme docital, ja som tiez chcel 2.0l. Predsa len je o 200 tisic lacnejsi.
Som sa rozhodol pre 2.4l pretoze: 2.0l ma vo vybave len 15'' (pneu 195/65/R15) a na tych vyzera fakt trosku smiesne, dost aj koli tym vyrezanym blatnikom. Navyse nema disk z lahkych zliatin. Ja som vzdy tvrdil, ze elektrony nepotrebujem, ale uz som to zmenil, tu by som musel dat aspon 16'' elektrony ( plus gumy, to mas hned 40 000 v keli). 2.0l nema hmlovky (daju sa domontovat, stoja 18 000!!!). Nema TEMPOMAT a u nas sa objednat neda, iba v nemecku existuje verzia 2.0l SPORT a nie len COMORT. Nemecka verzia SPORT ma aj tempomat. Na dlhu cestu, kedze ma z volejbalu trochu bolia kolena, je tempomat pre mna skoro nutna vec. Mila vec je aj stresne okno, ktoru ma 2.4, elektricke sedadla sa daju ozeliet, ale v predu su vyhrievane, niekedy potesi aj dazdovy snezor. Dalsie rozdiely vo vybavach este su, ale su to drobnosti. No a motory neviem porovnat, ale predsa len, tak 2.4, to je zvezenie. Podla papierov maju rozdiel v spotrebe pomerne minimalny a 2.4 j len mierne tazsia ako 2.0. 2.4 ma v predu aj vacsie a lepsie brzdy... 2.0l ma len nosic na jedno CD (da sa dokupit do kufra, ale je dost drahy). Kede nehraju este MP3, je to tiez trochu nevyhoda
To ma nakoniec vsetko zlomilo, navyse som mal este dalsie zlavy a kedze som chcel elektrony, rozdiel uz bol priblizne iba 120 000 a to som nakoniec obetoval za vsetku vybavu navyse a vykonnejsi motor. Je ale pravda, ze je drahsia poistka, lebo som to poistil na plnu sumu, takze urcite ak chce niekto predsa len setrit, moze byt aj 2.0l dobra volba. Motor urcite poskytuje dost vykonu.
Inak v HONDE na slovensku maju vsade zlavu na ACCO uz dlhodobo 60 000 uplne pre kazdeho. Da sa vacsinou ale dohodnut aj este nieco navyse...
Keby nejake otazky, kludne napis, viezol som sa inak skoro v kazdom aute od konkurencie v segmente, tak viem nieco aj o nich, na porovnanie.... :)
-
-
-
"-- skrytý --" 17.06.2007 14:08
« Re: :-)
Chodim celkom dost na cesky HC a sem tam aj na H-K. Fotky mam tusim na H-K. Vcera som chcel ist na stretko na babu, ale frajerka zabezpecila program - oslavu u nas a kedze som nechcel "ohen na streche", tak nic z toho :(-
-
"-- skrytý --" 17.06.2007 19:44
« Re: Re: Re: :-)
Veru, veru, stretko bolo. A stretavka niekedy by nebola zla. Chcel som ist na HONDAY k nasim susedom do CR, ale je to uz dost masovka (a to ja nemusim) a navyse budem vtedy mozno na dovolenke. Aj tak by som tam ale rad.
Nieco mensie a blizsie by nebolo od veci. ACCO tu zacina byt pomere dost aj na moje.auto.cz :) Zeby po tych burkach narastli? :)-
-
"-- skrytý --" 21.06.2007 01:27
« Re: Re: Re: Re: Re: :-)
ICQ mam, aj ked som uz davno nepouzival, doma na to nemam cas a v praci neprejde cez firewall. Samozrejme, da sa obist cez instalaciu specialnej proxy, co ale je ofic. zakazane.
Skusim ale nainstalovat doma a potom by sme sa cez ICQ mohli kludne spojit... ;-)
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 28.06.2007 20:41
Nemám slov
Perfektní Hondice, jdno z aut pro které bych vypustil i duši :-) Jednoznačně 10 bodů. -
"-- skrytý --" 02.07.2007 22:18
Hodnocení
Cool auto s dobrým motorem a parádní recenze, 9bodů, ať Ti slouží!! -
neregistrovaný: "jose" [89.24.4.XXX] 07.07.2007 21:04
skvělé
Zatim tu nemam dané auto,ale až ho sem hodim a budu moct hodnotit tak tady jasná 10.Jednak za odbornou a vyčerpávající recenzi a jednak za nádhernou Hondu Accord.Většina lidí sice ve střední třídě považuje za krále BMW 3,ale pro mě je to právě Accord - odjakživa jezdím skoro jen v japonských vozech a tak je mam samozřejmě nejradši.Tahle Honda je povedená ve všech směrech,ten nepřiměřeně brutální vzhled je u sedanu střední třídy opravdu super!-
"anonym" [91.127.63.XXX] 07.07.2007 21:45
« Re: skvělé
Diky moc. Pre mna su najlepsie auta strednej triedy BMW 3, Accord a Alfa 159, v zavese asi Mazda 6. Accord ma podla mna najlepsi pomer cena/vykon, v tom je proste pre mna naozaj kral. Trochu mi je luto, ze tato generacia ACCORD nema svoj TYPE R. Predchadzajuci model mal 212k s 2.2 motora VTi, keby bolo nejakych 215-220k z tejto 2.4... hm, ale aj tak je to super auto :)
-
-
"-- skrytý --" 14.07.2007 11:07
mmm
ked som to mal sa mi to velmi lubilo. rok 2004. teraz to ma pre mna jednu chybu, je to prednokolka... inak super motor, dobra spotreba aj jazdny konfort -
Ajin(MoDo Team) 13.08.2007 16:44
Jedinej dobrej japonec
Babo, honda je jediná dobrá Japonská automobilka, příjemě si mě překvapil, myslel jsem , že budeš mít toyotu. A začínám přicházet na chuť INFINITY. U toho Lexusu mi to furt nějak nejde :-)-
-
Ajin(MoDo Team) 13.08.2007 16:58
« Re: Re: Jedinej dobrej japonec
No vidíš, ta skleróza, Subaruje samozřejmě bomba. Jen ta nová Impreza se mi nelíbí, taková divná Mazda3. EVO od Mitsubishi je taky cool-
STi (Modo Team) 13.08.2007 17:05
« Re: Re: Re: Jedinej dobrej japonec
Skoro pokaždý,když udělaj novou Imprezu,je to děs,ale oni si pak skalní příznivci holt zvyknou,protože ten design už nevnímaj,jen jízdu.Fakt je,že tahle nová už jde do extrému... ;-\-
"-- skrytý --" 14.08.2007 02:04
« Re: Re: Re: Re: Jedinej dobrej japonec
Ajin: Podla mna mame na auta celkom podobny nazor. HONDA je podla mna fakt super, SUBARU nema chybu, EVO, tiez suhlasim.... Aj pre STi -> dizajn IMPREZY je ale fakt stale horsi, oni to uz teraz snad fakt prehnali. A ten HATCHBACK, tak to v kutiku duse stale pokladam len za zly vtip :)
Len na tom LEXUSE sa nevieme dohodnut :-) Kazdy ma ale svoj nazor, ja to beriem. Nie som ziaden velky fanusik LEXUSU, ale ked sa snazim byt objektivny, chlapci robia poctivo. Zatial netuzim po ziadnom ich aute, ale az ma raz prestane bavit sportovejsia jazda, mozno od nich nieco kupim... :) Robia aj super HYBRIDY a tomu ja celkom fandim, napriklad v tom by si urcite Nemci mohli brat priklad.
Nie som ani ziaden velky fanusik MB, ale ten Tvoj CLK, to je parada, ten by som bral. A to som Ti ho najrv ohodnotil, az potom som precital vlastne vlakno :)
Mne sa paci vela aut, ale rebricek u mna je asi 1. HONDA 2. SUBARU, 3. BMW, 4. NISSAN. Nissan robi super SUV, nechapem, preco zrusil Almeru, preco najprv pokazil PRIMERU a potom ju tiez prestal vyrabat. Ale SUV robi paradne (X-Trail, Pathfinder, Murano) a moj taky platonicku sen je 350Z. Take auto za taku cenu, uplne uzasne. -
"-- skrytý --" 14.08.2007 02:05
« Re: Re: Re: Jedinej dobrej japonec
Ajin: Podla mna mame na auta celkom podobny nazor. HONDA je podla mna fakt super, SUBARU nema chybu, EVO, tiez suhlasim.... Aj pre STi -> dizajn IMPREZY je ale fakt stale horsi, oni to uz teraz snad fakt prehnali. A ten HATCHBACK, tak to v kutiku duse stale pokladam len za zly vtip :)
Len na tom LEXUSE sa nevieme dohodnut :-) Kazdy ma ale svoj nazor, ja to beriem. Nie som ziaden velky fanusik LEXUSU, ale ked sa snazim byt objektivny, chlapci robia poctivo. Zatial netuzim po ziadnom ich aute, ale az ma raz prestane bavit sportovejsia jazda, mozno od nich nieco kupim... :) Robia aj super HYBRIDY a tomu ja celkom fandim, napriklad v tom by si urcite Nemci mohli brat priklad.
Nie som ani ziaden velky fanusik MB, ale ten Tvoj CLK, to je parada, ten by som bral. A to som Ti ho najrv ohodnotil, az potom som precital vlastne vlakno :)
Mne sa paci vela aut, ale rebricek u mna je asi 1. HONDA 2. SUBARU, 3. BMW, 4. NISSAN. Nissan robi super SUV, nechapem, preco zrusil Almeru, preco najprv pokazil PRIMERU a potom ju tiez prestal vyrabat. Ale SUV robi paradne (X-Trail, Pathfinder, Murano) a moj taky platonicku sen je 350Z. Take auto za taku cenu, uplne uzasne.-
Ajin(MoDo Team) 14.08.2007 10:55
« Japan cars
Ano babo, vidím, že naše názory jsou opravdu podobné. Na Lexusu se shodnem, jsou to opravdu dobrá a kvalitní auta, já jsem jen trochu konzerva a mým "bojem" jim říkám, nedělejte z auta supervůz :-).Hybridy jsou fajn, ale ještě to chce vývoj, já měl půjčenou RX400h, jel jsem asi 15km okruh pod plným plynem a spotřebou 22 litrů na sto. Bylo mi řečeno, že elektro motor pracuje jen při pomalejší jízdě.
Nissan je teď podle mě pokusný králík renaultu, viz Primera, Almery je škoda, nová Tiida je hrůůza.350 Z můj tajný sen :-)-
"-- skrytý --" 14.08.2007 11:19
« Re: Japan cars
Nova TIIDA. Moja praca je nad redakciou nemenovanych novin na Slovensku a redaktor pisuci rubriku o autach mal pozicanu TIIDU. Ked to mal dole na parkovisku, nechcel som verit ociam, ze to vyzera na zivo este horsie ako na fotkach. Co komu to auto spravilo, ze je tak skarede??? :-) Urcite bude technicky pomerne dobre, ale proti tomu je aj HONDA CITY krasavec :)
HYBRIDY naozaj funguju len pri pomalsej rychlosti, napriklad ked auto stoji v zapche, tak je bezninivy agregat vlastne vypnuty a auto sa rozbieha len na elekotromotory, atd. atd. Fandim ale tomu, ze sa snazia, urcite ale caka este vela prace.
A NISSAN 350Z, to je fakt pecka :yes:
-
-
-
-
-
-
-
STi (Modo Team) 13.08.2007 16:57
Moc pěkný
Novej Accord je fakt pěknej,když přišel na trh,svez sem se s tim dieslem a zjistil,že i nafta může být trochu kultivovaná a pak ty sedačky - ve výbavě sport byly v kombinaci kůže,látka a mě se v nich sedělo báječně.Tvůj motor je super a vůbec celý auto,jen mě mrzí,že neudělali Type-R,ten o generaci starší byl bomba.-
"-- skrytý --" 14.08.2007 01:53
« Re: Moc pěkný
Suhlasim so vsetkym, co si napisal :yes: Veru, ten Type R ma trosinku mrzi, akurat tu dnes pribudol jeden strasne krasny.
Sedacky aj v tomto su OK (dobre tvarovane, paradne bocne vedenie) ja kozu nemam rad, ale kombinaciu koza + latka v 2.2 iCTDI Sport - ta je super. Velmi podobna je vraj aj v ACCO 2.4 TYPE-S a to je zas co ma trosicku mrzi, ze nie je u nas na predaj aspon ta, ma horsiu vybavu oproti EXECUTIVE, ale urcite by som bral TYPE-S, ak by u nas bol.
Ale to su len drobnosti, moje auto je milacik, som rad, ze sa aj Tebe paci :)
-
-
"-- skrytý --" 14.08.2007 18:43
Gratulace
Ahoj a blahopřeju k jednomu z nejlepších aut ve třídě. Nádhera jak auto tak recenze :yes: -
kewlarsiet 17.08.2007 09:08
Honda Accord 2.4 i-VTEC
Gratulujem ku nadhrenej Honde. Mal som moznost si zajazdit na Accorde ako s 2.0 i-VTEC, tak aj na 2.2 i-CTDi a 2.4 i-VTEC. Je to velmi podarene auto a nema zmysel sa tu rozpisovat o motoroch...je to Honda a to hovori za vsetko. Jedine co mi ako tak vadilo, bolo ze na takto sportovo zalozenu limuzinu strednej triedy ma Accord velky priemer volantu a uzky veniec. Dalej by som uvital lepsiu koncovku radiacej paky, ale to sa da vyriesit priplatkovou ala TYPE-R. Miesta vzadu je pomenej, napriklad u Hondy Civic 7G je ho viac a dokonca ma ja väcsi razvor. Inac je to paradna masina, ktora po facelifte vyzera stale sviezo a vdaka nadacasovemu dizajnu bude vyzerat este roky dobre. Velmi sa mi paci tvoj vyber farby ...ja by som uz len zvolil tmavsi oddien elektronov ;-) V kazdom pripade prajem vela stastnych kilometrov bez nehody. :yes:-
"-- skrytý --" 18.08.2007 01:22
« Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
Diky. Veru, da sa s Tebou suhlasit, naozaj sa zda, ze si ACCOR vyskusal (ja som s 2.0 napriklad nesiel nikdy, nepoznam nikoho, kto ho ma a moj predajca HONDA mal skusbone iba 2.2 iCTDI). Mierne nizsi priemer volanta by urcite potesil. Je mozno aj trochu uzsi, ale po stranach je sirsi, tam je aj mierna ergonomicka uprava na lepsie drzanie (celkovo sa drzi fajn, koza na volante je moc prijemna). Hlava prevodoky - ja neviem, mne sa vzdy drzala fajn, prilis prave neholdujem prevodovkam s sirsou hlavou (viem, ze vacsina je na tom inak, ale...). Po facelifte je menej preposilovane SERVO, ale taku dobru spatnu vazbu ako BMW nema ani nahodou. Riadenie je vsak velmi presne, na to vzdy kolega, ktory uz predal svoj 2.4 s laskou spomina.
Tmavsie elektrony sa zas mne nepacia - farba je velmi elegantana, ale mozno predsa len - ak by som volil este raz, vybral by som asi tu Graphite Gray ( ci ako to je, proste tak pekne sedu). Udrzat cierne auto ciste je naozaj nemozne, kazdy skrabancek, kazdu necistotu vidno. Ale zas - vedel som do coho idem, nestazujem sa na to. Hold je na rucnej umyvarke kazdy druhy tyzden :-)-
kewlarsiet 20.08.2007 11:23
« Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
Co sa tyka koncovky paky, tak paci sa mi nova priplatkova koncovka, ktora sa montuje za priplatok aj do noveho Civica. Neviem ako by padla do ruky, ale je dizajnovo velmi podarena.
Co sa tyka motorov, tak u nas v Presove je vynikajuci predajca ZONA Presov. Snazia sa mat stale zaujimavu ponuku predvadzacich vozidiel a mal som to stastie, ze mali aj 2.0 i-VTEC. A poviem ti, ze je to raketa. Ale 2.4 i-VTEC som tuzil velmi dlho si vyskusat a podarilo sa. A nelutujem...ako inak. Auticko sa mi paci a recenziu mas vybornu...je super, ked je niekto objektivny a pise bez predsudkov.
Spominas, ze si mal Civic 1.4LS... nebola nahodou strieborna a recenziu tu ma pod nickom..vlado80?
A opravujem svoj preklep...*odtien malo byt spravne ;-)
Co sa tyka serva, mas uplnu pravdu...ved ako inak ked Accord vlastnis...no BMW je naozaj inde, ale povedzme si na rovinu...ved za tie peniaze aj musi byt;-)...
No umyvat tmave farby je naozaj niekedy o hubu ako sa povie...my mame strieborny Civic a umyval by som ho najradsej kazdy druhy tyzden. :-)-
"-- skrytý --" 20.08.2007 14:07
« Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
Ano, ten CIVIC pod vlado80, je moj stary :) Inak co sa tyka priestornosti, CIVIC 7G bolo v zadu super. Podla mna miesto na nohy je v ACCO lepsie (aj ked ma naozaj o 5mm mensi razvor), ale v CIVICU si asi do zadu lepsie sadne 5 ludi. Tiez tomu pridava, ze CIVIC nemal vobec stredovy tunel, takze to tomu, co si vytiahlol najkratsiu slamku, a sedi v zadu v strede, neprekaza.
4 ludia sa ale pohodlnejsie zvezu v ACCO, to je jasne.
Inak tie predvadzacky - tak velky DEALER, ako je OMNIA ma tak malu ponuku predvadzaciek. Vzdy maju z kazdeho modelu, ale nie vzdy vsetky motory, to by sa od Presovskej naozaj asi mohli ucit...
BMW 3 je fakt strasne drahe. Akurat som to rozboral s Ajinom, ze zakladna vybava Nemeckych aut je fakt hrozna. Za cenu mojho v plnej vybave by som mal 318d, alebo 320i v zaklade (zrovna tieto dva motory nic moc, dobry je podla mna az 320d a vyssie, samozrejme). A zaklad je - ziadne elektrony, ziaden kozenny volant, alarm s dislkovym, elektricky vyhrievane a sklopne zrkadla, elektricky nastavitelne sedadla, stresne okno uplne zabudni.... Pri tych cenach by toho aspon mohlo v zaklade byt viacej. A fakt ked BMW E92 3.0d, co uz je jeden z najvyssich motorov tiez nema take zakladne veci, pri tom je ale drahy ako slak...-
kewlarsiet 21.08.2007 09:03
« Re: Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
Presne tak. BMW a nielen to, ale celkovo nemci maju velmi slabe zakladne vybavy... a priplatky si potom naratas aj na 200 000 a to v pohode. Staci si napriklad tuknut na konfigurator na webe Skodovky a v takej vybave ako ma Civic 2.2 Sport i-CTDi ta Octavia stoji o 200 litrov priblizne viac... to znamena ze je za cenu Accord Sport 2.2 i-CTDi.
Skoda ze dealer sa nesnazi viac... ja sa stazovat nemozem...jazdil som aj na novom Type-R aj na Legende...dokonca mali u nas aj S 2000, ale v tej dobe som nemal vodicak :-(
Priestor vzadu ma Accord naozaj len pre 4roch, ale v danej triede su na tom vsetci rovnako... ale ved kto potrebuje prevazat viac ludi tak si kupi MPV a nie strednu triedu.-
"-- skrytý --" 21.08.2007 22:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
Uplny suhlas. Ja som vo vsetkych tych autach jazdil, len vdaka nasemu "mini honda klubu" v robote. Z oddelenia, kde je 30 ludi je takych dobrych 8 hond. A to este z ostatnych oddeleni sa takych dalsich 5 najde (celkvo ma firma asi 300 ludi). Najde sa TYPE R 8G, CIVIC TYPE S (to je ten novy 3-dverak), CIVIV 2.2iCTDI, CIVIC 1.8, nova CRV (aj vybava TOP EXECUTIVE), starsia CRV, novy LEGEND, JAZZ, moj ACCO, samozrejme, nejaky CIVIC 4D 1.6 VTi a tak :).
Nikdy som ale nesiel zo sucasnych modelov v S2000 (velka skoda :) ), ako ani v CITY (to mi ani nechyba), FR-V.
Ked chce niekto stabilne prevazat aj vacsich 5 ludi, tak fakt MPV, alebo velke SUV. Dokonca ani v LEGENDE sa piatemu nesedi nijak uzasne... Nema miesto na hlavu, kedze nie je v strede vytvarovane miesto na sedenie...-
"-- skrytý --" 23.08.2007 07:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
ten spominany novy Type S mi parkuje pod oknom, proste nadhera :yes:-
"-- skrytý --" 23.08.2007 13:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
Pekne auto ma, cajocka, co? :)-
"anonym" [85.248.7.XXX] 23.08.2007 13:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
;-) jo jo, to S-ko ma pekne detaily. Ale folie sa mi zdali moc tmave, teda tmavsie ako mas ty.-
"-- skrytý --" 23.08.2007 14:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honda Accord 2.4 i-VTEC
Hm a nespravili ich dobre, ma v zadu podla mna minibublinky. Ono moc sa necudujem, to zadne okno ma dost nepravidelny tvar. Spravit by to ale samozrejme mali aj tak poriadne. Odtien by som tiez volil svetlejsi, ja som proti tym najtmavsim (zle cez to v noci vidno).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"anonym" [69.251.229.XXX] 12.09.2007 04:33
My máme Hondu Odyssey,
3.5L 240hp, 5 stupňový automat, a ta když se sešlápne, to je taky hukot, i když je to velké a mohutné auto. No, škoda, že si ji do Evropy nevezmeme....ale od té doby, co ji máme, jsem taky veliký fanoušek Hondy. Ať ti ta tvoje slouží a nic se na ní nekazí! Hoj!!-
-
"-- skrytý --" 12.09.2007 17:17
« Re: Re: My máme Hondu Odyssey,
Mne sa zrovna ACCO paci v ciernej, aj ked s vyberom farby to bolo zlozitejsie, preco mam zrovna ciernu (bola este na nu zlava, lebo uz bola na sklade, co si niekto objednal a nakoniec nevzal - presne 2.4 EXLUSIVE, cierna). Na inu HONDU by som ciernu asi nedal, myslim...
Oddysey som pocul, ze je fajn a naozaj skoda, ze sa u nas neda zohnat. Nezavesis ju sem tiez? Bolo by pekne si pozriet recenziu auta, ktoeho vyskyt v nasich zemepisnych sirkach je vyslovene minimalny, priam nulovy
-
-
-
"-- skrytý --" 18.09.2007 14:29
krasavec
auto supr 10b ale ta recenze na muj vkus mohla být o něco stručnější hotový román doufam že nebudeš nasranej >:D-
"-- skrytý --" 18.09.2007 20:36
« Re: krasavec
Nie v pohode. Ja som to aj planoval kratsie, ale nejak som sa rozpisal, tak som to tak nechal. Urcite budu ludia, co si to radi precitaju, ak rozmyslaju nad kopu tohto auta a su radi za kazdy detajl. Urcite su ale aj taki, co su za absolutnu strucnost :-)
-
-
MinoTui 20.09.2007 15:25
Komentar
No pekna honda fakt ako je to asi riadne zihadlo s takym motorom... (keby som ja taky mal :-) )
Je to vydarene auto, dizajn je paradny, cierna tomu tiez sekne.
Zvnutra vyzera tiez skvele na to ze sa vyraba uz 5 rokov.
Mohol by si dat este dake fotky vecer jak svietia tie budiky (aj ja sa chystam daku vecernu sadu fotiek spravit :-) ) alebo xenony jak svietia.
A tiez jak si spokojny so stredne tmavymi foliami? chcem si aj ja dat folie len neviem ci uplne tmave alebo stredne alebo ake vlastne su...co by si doporucoval?
A Mohol by si prezradit na kolko ta vysiel aj zo zlavou :-)
Aby som nezabudol nech sluzi ACCO ;-)-
"-- skrytý --" 20.09.2007 16:09
« Re: Komentar
Diky
Budiky maju modre podsvietenie a vyzeraju podla mna paradne. Snazil som sa to vyfotit, ale na to som ja antitalent... Nebolo to vidiet moc dobre, bez blesku vobec a z bleskom tiz zle, lebo sa blesk odrazal od pristrojovky. Ale mozem este skusit... Xenony? to ma nenapadalo, mozno by to slo :-) Ale kym sa k niecomu takemuto ja odhodlam... :-) Uz som aj spolumajitel celkom peknej MX-5, tak som zvedavy, kedy ju zverejnim, ale pocitam, ze tak nabuduci rok :-)
Folie: Jazdil som 3 mesiace na SUBARLU LEGACY SEDAN 3.0l a mal uplne tmave folie. Nepacilo sa mi to, vecer sa hrozne zle cuvalo, dozadu nebolo vidiet fakt nic. S tymito strednymi som spokojny. Najlepsie ale je, ked su spravne tonovane skla od vyrobcu, co musim uznat, ze HONDA neponuka...
Cena? Ked som ju kupoval, zakladna bola 1 089 000 (teraz po zohladneni EURO je 1 043 000, skoda, mohlo to byt lacnejsie). Normalna zlava je 60 000 pre kazdeho. My sme to dostali az niekde okolo 950, zimne pneu k tomu a myslim, ze nam este nieco spustili.
Potom som asi po 5 mesiacoch investoval do SPORT PACKETU asi tych spominanych 50 tis...-
MinoTui 20.09.2007 19:47
« Re: Re: Komentar
Neni zac, no tie budiky som sa snazil v tme fotit aj ja a potom som to dal do pocitaca a bolo to dake rozmazane a s bleskom to bolo ako cez den, asi na to zoberem fotak a nie mobil :-)
No tu Mazdicku MX-5 sem daj urcite cim skorej :-)
Od vyrobcu tonovane su naj to je jasne, no ale nemam, takze sa dam asi do tych stredne tmavych. :-!
Takze dokopy zhruba melon...mozno este by som vahal nad Lexusom IS 250 alebo Peugeotom 407 3,0 V6 co sa benzinu a ceny tyka tam by sa to mozno dalo dako scvaknut ale asi by to bolo o tych 100 000 viac ale tam uz zacina nemecka trojka...ale celkovo dobry vyber :yes:
Este by ma zaujimalo kolko platis povinnu a havarinnu poistku?
-
"-- skrytý --" 21.09.2007 11:51
« Re: Re: Re: Komentar
Ja mam aj celkom dobry fotak, ale aj tak to bolo rozmazane :-) Skusim mozno este. Kolegovia niektori maju aj zrkadlovku, ale nechce sa mi ich s tym otravovat :-)
Pozeral som papiere, nakoniec to bolo asi 960 aj s dodatocnymi spojlermi (cize zaklad len 910). Skoda, ze 3 mesiace po kupe isla cena o 50 000 dole, ale aj tak som moc sopkojny :-)
LEXUS IS 250 je fajn, ale pre mna predsa len menej sportovy a viac to taha zaujem ludi. Mne relativna nenapadnost ACCO vyhovuje. A hlavne IS 250 je proste drahy, len zacina na 1 mil 159 tis. V sportovosti bude za ACCO, ale kombinacia sportu a luxusu je tam celkom fajn.
PEUGEOT - 3.0 V6 ja sa priznam, ze francuzov moc nemusim, aj ked z nich je 407 asi najlepsia volba.
Keby som chcel 3.0l, tak si necham asi ten SUBARU LEGACY 3.0l, ktory som jazdil dost dlho a mal som moznost kupit za super cenu (mal najazdenych 10 000). Krasne bezramove dvere, maly MOMO sportovy volant, hliinkove pedale, velmi slusny motor, 4x4 od SUBARU ani netreba vobec komentovat. Ale aj tak by to bolo o 200 tis. viacej (1.2 mil za take auto, to by sa ale fakt oplatilo) a spotreba uz predsa len drtiva :-) S cenou uz cez melon som fakt nechcel ist, to bola horna hranica.
Som rozmyslal dost o ALFA 159 2.2 JTS - ale v rovnakej vybave, ako mam ACCO bola o hodne drahsia. Celkovo, kopa konkurcenie vyzera podobne draho, ale ked si pozries - vyhrievane sedadla, xenony, stresne okno, 17'' disky, radio s integrovanym nosicom na 6CD, SVC, tempomat.... Ak to vsetko chces, vacsina konkurencie ide s cenou strasne vysoko v segmente D u vsetkych europskych automobiliek.
A hlavne v zadu v 159 sa neda sediet a ja som auto chcel aj na dovlenky v 4 ludoch. Ten interier u alfy je niekedy strasne zalozeny na tom, aby to dobre vyzeralo. OK, ale trochu viacej prakticnosti by tiez bodlo... :-)
To by som si mohol kupit nejake coupe, pre ktore mam tiez velku slabost, ak by som stale jazdil len v dvoch.
No a optom este BMW3, ale 325i uz drahe aj v zaklade, 320d - diesel mi zatial nevyhovuje, to by som najprv musel mat nejake presuvatko typu nakupna taska na trajdanie po meste, potom by som mohol uvazovat o diesel. A opat, parkovat BMW na ulici - nic moc (uz sa ale chystam kupit garaz). No a 320i, tam zatial davaju ten 110kW motor a ten ma neoslovil. Vykon by este usiel, ale je nejaky nemastny - neslany.
AUDI A4, MERCEDES C som neuvazoval, vlastne ich nove modely vysli az po kupe mojho auta. Nova A4 vyzera dost sportovo, oproti starej...
Mazda 6 je podla mna fajn, ale motor 2.3 oproti 2.4 predsa len je menej vykonny. Verziu MPS by som urcite mohol hm, 4x4, ale to uz zase by som mozno ostal pri tom LEGACY, lebo MPS je na mna moc draha.
TOYTA AVENSIS - prilis usadla, aj ked tiez super vozidlo. Ked uz s naftou, ale tu ako som pisal momentalne nechcem...
Takze tak, ale tymto porovnaniam som sa chel vyhybat, hlavne v recenzii. Urcite vsetky auta maju svoje + a svoje -. Pre mna je v sedanoch strednej triedy v bezninakoch do 2.5l objemu kral pri pomere cena / vykon prave ACCO. Samozrejme sa ale nesnazim nazor nikomu vnutit :-! Proste moj pohlad na sedany strednej triedy, ked uz Ta to zaujimalo.
Celkom zaujimava este VECTRA C, klasicka ma ale tiez strasne makky podvozok. 160 po dialnici sa na nej ide super, clovek ma pocit, ze ide 100, ale v zakrutach sa nenormalne naklana. Mozno OPC by som zniesol, ale je to uz TURBO (co zatial nechcem z rovnakych dovodov ako DIESEL) a neviezol som sa v nej este. Samozrejme aj cena je uplne inde, takych 43 000 EURO by som za nu asi zapalil... A boli by sme asi opat pri tom LEGACY :-)-
MinoTui 21.09.2007 16:09
« Re: Re: Re: Re: Komentar
no tak za 960 za vsetko to sa fakt oplatilo to je great kupa... :yes:
Mne sa zo strednej triedy zas najviac paci bez ohladu na cenu ten Lexus IS, 407, 159, mondeo a nova A4 neni zla...
a dake Coupe no to vidim ako v buducnnosti mozneho nastupcu mojej 407...mozno aj 407 Coupe podla toho aku cenu by mi spravili... :-) alebo potom A5, alebo BMW trojkove coupe ale to je hudba buducnosti...
A co je fakt zaujimave, nechapem preco Mazda 3 MPS je drahsia ako CX-7 ked maju rovnaky motor ale CX-7 je vacsie a novsie a je to SUV...-
"-- skrytý --" 22.09.2007 13:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Komentar
Co sa tyka MPS, ja som myslel len MAZDU 6 - ked som kupoval ja, tak tusim MAZDA 3 MPS nebola na trhu ani v Nemecku.
S cenou mas ale pravdu a CX-7 ma velmi peknu cenu. Podla mna sa HONDE dizajnovo podarila CR-V. CX-7 ale vyzera tiez dobre a ta cena je naozaj priazniva. To som zvedavy, ako to jazdi, media tvrdia, ze podstatne sportovejsie, ako americka verzia. Tak skoro ju asi neskusim, ale dufam, ze sa naskytne prilezitost.
Akurat som prekvapeny, ze nedali do ponuky ziaden diesel a vacsina ludi kupuje SUV prave s dieselom. Ten 2.3 TURBO motor je ale podareny, ten mazde vysiel -
"-- skrytý --" 23.09.2007 02:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Komentar
A co sa tyka COUPE... No ja sa za mesiac zenim, asi bude rodina a uz asi si veru tak skoro ziadne nekupim... :-( To by som si musel hodne, hodne financne polepsit, aby som si mohol dovolit nieco vacsie rodinne a k tomu COUPE. A tak si asi nepolepsim :-) Ale samozrejme sa nestazujem. Ak si slobodny, tak si COUPE kup co najskor!!! :-)
Inak strasne paradne COUPE je PEUGEOUT 406 COUPE 3.0l (jeden je aj tu na webe). Kolega to ma a je to balada, pre mna as jediny PEUGEOUT, ktory by som bez okolkov bral. 407 COUPE sa mi uz moc nepaci.
No a inak COUPE su paradne od velkej trojky, to je jasne, A5, BMW 3 E92, alebo MB CLK a ten bude do roka mat novy model a tam je skoro iste, ze bude vyzerat este lepsie ako teraz (a uz teraz je krasny).-
MinoTui 23.09.2007 13:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentar
No tak to gratulujem, vela stastia nech vam to vydrzi a pevne nervy. :-) :yes:
Tak pre teba bude asi idealne BMW X6 to bude velke pre rodinu a zaroven coupe :-)
Ja som slobodny a zatial to ani neplanujem zmenit.
No budem sa snazit si ho kupit cim skor :-) dake coupe a ten MB CLK novy to moze byt dost dobre...ale to je hudba buducnosti :-!-
"-- skrytý --" 23.09.2007 22:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentar
No mne sa X6 strasne hnusi. Nevidel som este nazivo, ale ja mu nerozumiem. Ked uz, tak 4-dverove COUPE MERCEDES CLS. Ale pomiesanie COUPE - SUV, to mi pride zvrhle, ale mozno len ja som este na to nedozrel :-)
Ked sa niekomu paci COUPE, tak urcite treba kupit, kym je clovek mlady a hlavne slobodny!!! :-)-
MinoTui 24.09.2007 20:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentar
Mne sa ani tak nehnusi aj ked nazivo to treba vidiet a potom hodnotit :-!
No mne sa coupecka pacia :-)
Sak uz som v podstate rozhodnuty, ze dalsie moje auto bude coupe, pravdepodobne z velkej nemeckej trojky, len kedy to bude...lebo mlady a slobodny clovek nieje dlho :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Deutscher 02.11.2007 08:10
10
máš to pekné až na ten benzín, ale to je tvoja vec. :yes: :yes: nech dlho súži bez problémov.-
"-- skrytý --" 05.11.2007 13:37
« Re: 10
Dik. Co sa Ti ale nepaci na benzine? :-) No hej, ked chcem obcas blbnut, tak si to cucne, to je jasne, ale pri faktoch lepsej vyvazenosti rozdelenia hmotnosti (2.4 benzin je o dost lahsi, ako 2.2 diesel, benzin je nedotacivy len velmi velmi mierne, kdez to diesel hodne), faktor toho, ze mam zatial len jedno auto a na motanie po meste podla mna diesel nie je dobra volba, pro spotrebe na dlhsiu vzdialenost 8l (ak idem len tesne za hranicou predpisov), pri mojom pocte najazdenych km (vacsinou pod 20 000 rocne) je benzin pre mna uplne jasna volba :yes:
Mozno dalsie auto bude DIESEL kombi, ked uz budu deti a bude sa vela jazdit a k tomu nejake male bezpecne auto do mesta (samozrejme benzin)... ;-) Ale uvidime, ako sa bude darit, to je vsetko tak min. 4 roky daleko.
-
-
"-- skrytý --" 02.12.2007 09:38
umyvanie
cawes,uz som zistil ako na umytie auta..mimochodom vsimol si si zes som zmenil dostavnik? :-) -
"-- skrytý --" 23.12.2007 14:53
nemuzu jinak
nemuzu jinak nez za 10 =nadhera= :yes: :yes: -
-
"-- skrytý --" 13.01.2008 11:21
« Hm...
No tieto testy milujem. ALFA 159 je super a ako vravim, podvozkovo by mohlo byt najlepsia prenokolka zo sedanov. Aj ked oproti 156 nepriniesla nic nove, ale je vyrazne tazsia (viezol som sa nedavno opat aj v 156 a potom aj v 159). Z toho testu sa mi ale zda, ze napriklad na mokre isiel na PEUGEOT vyrazne pomalsie, ako na ALFE. A ze na tak makkom aute, ako OPEL VECTRA to ustal... Aj ked tiez mu isla do pretacaveho smyku.
A zas ze ma ALFA lepsi podvozok na suchu, lepsie manevrovanie ako BMW 3, tak to uz je uplna blobst. A navyse s ACCO sa mi zda, ze isiel ako uplne drevo s nim ten chlapik. Je sice pravda, ze viacnasobna zmena smeru mu uz tak nejde, ale napriklad nedotacavy je mozno menej ako 159.
Dalsia vec je, ze po FACELIFT ma ACCO o dost lepsie podvozok (aj ked sa stale trochu naklana).
Na YOTUBE sa da najst vselico, napriklad ako LEON CUPRA rozdrti PORSCHE, ale objektivita toho porovnania je akosi... Akosi prec :-)-
Merkur 14.01.2008 17:22
« Re: Hm...
Právě nevím co si mám o acco myslet,když se honda prezentuje jako značka,která hraje na sportovnější notu.Ten výsledek mě teda dost překvapil a to,jestli v tom acco sedělo nějaký dřevo toť otázka.Osobně si myslím,že "dělník ze stavby" v něm určitě nejel.A co se týče bawca,tak ty podvozky jsou výborný,ale také dost přeceňovaný.-
"-- skrytý --" 17.01.2008 23:43
« Re: Re: Hm...
Nemysli si nic, proste si ACCO niekedy poriadne vyskusaj!!! :-) Inak v nemeckych casopisoch su hodne nepriatelski voci japoncom a neobjektivny (aj ked som videl testy, kde porazil 156 ked vysiel, alebo C-cko a podobne), ale tych je malo.
Stare C-cko na tretom mieste... Prosim nieeee. Super podvozok, ako v obyvacke, ale fakt nie sportovy. Vectra (pokial to nie je OPC, tou som nesiel) lepsie ako 407-cka? 407 sa pretoci, ale pride my, ze rovnaky user spravi skoro o sekundu skorej, ako to, co v pohode preplava ALFA 159, podla mna vobec nesli rovnakou rychlostou.
K ACCO este mozem povedat, ze je mozne, ze vo viacnasobnej zmena smeru moze byt jeho najslabsia disciplina a tiez ze povodny predaj na pneu 205/16/55 nebol uzasny a na 225/17/45 po fecelifte je to predsa len rozdiel, tiez tvrdsie pruziny po facelifte a minimalne naklnoy, ale jazda ACCA mi je tiez smiesna, nerealisticka.
Chystam sa na skolenie smyku a na folii, to budem moct este lepsie vyskusat >:-[]
A akre motorizacie test porovnaval? Je vindno, ze BMW a C-cko tam mali DIESEL... Aj HONDA bola DIESEL? Tazsia 2.2 prosti 2.0 BMW? Cudny test... Tiez este zo skuesnosti mozem povedat, ze ACCO DIESEL ma kvoli tazkemu cumaku povsimnutelne horsie jazdne vlasnosti, ako benzin...
Proste len mozem zopakovat - mysliet si netreba nic, treba to jedonzance vyskusat!!! :yes:-
_dabel 25.01.2008 14:08
« Re: Hm...
Ach jaj, stale dokola jeden a ten isty test... Este prihodte info o tom, ako tie Accordy strasne hrdzaveju (ked bol jeden pripad a importer trosku cuval) a budem celkom spokojny ;) K testu: Acco mal suverenne najlepsi motor zo vsetkych testovanych aut (dynamika, spotreba, hlucnost - testili diesle s cca. 2l objemu a 140-150k) a pretoze v ams MUSI prvych par priecok patrit nemeckym produktom, tak holt trosku "prilepsili" vysledky jazdnej dynamiky. ams som citaval pravidelne 6 rokov, poznam ich jak svoje boty ;)
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "MickeyMon" [194.121.90.XXX] 21.01.2008 18:29
Ziarovky
Zdravim Accordakov. Chcel som sa len opytat, ci sa daju na Accorde menit doma ziarovky vo svetlach (napr.na dialnici), pretoze niektore auta musia s tym do servisu. Vdaka za odpoved.-
"-- skrytý --" 22.01.2008 00:24
« Re: Ziarovky
Ja som na mojom este menit halogeny nemusel (ale zas pri celorocnom svieteni, auto ma rok, myslim, ze najneskor za dalsi ma to caka...). Myslim, ze s navodom v garazi by som to zvladol, ale bez takehoto natrenovania a na dialnici, to si nie som isty... Teda ziarovky v prednych svetlometoch, zadne su myslim celkom v pohode.
Rozhodne v navode je napisane, ze odbornemu servisu sa MUSI ponechat len vyemana smerovych svetiel v spatnych zrkadlach, co je jasne, na vymenu ostatnych ziaroviek je presny postup.-
-
neregistrovaný: "JDM" [85.13.73.XXX] 26.01.2008 19:25
« Re: Re: Ziarovky
poziční ve předních světlech se mění tak že se vytočí kola na max.a šáhnese pod podběh a otevře kryt jinak mám acco s orig. sportovním podvozkem honda a je to jiná káva pro zvědavce
honda-type-r.com/accord-euro-r.html-
"-- skrytý --" 27.01.2008 22:31
« Re: Re: Re: Ziarovky
Ja by som tych japoncov... >:-[] Alebo toho, kto zabezpecil, ze niekde maju volanty na inej strane :-)
Ten ich EURO-R, ten by som bral hned!!!
nedocital som sa ntej stranke ale nic o podvozkoch... Z tade si nejaky zohnal?-
neregistrovaný: "jdm" [88.103.146.XXX] 01.02.2008 14:04
« Re: Re: Re: Re: Ziarovky
Sportovní tlumiče+pružiny volitelná položka v doplňkové výbavě - 30mm. Pro Hondu dělá Showa
www.showa1.com. Auto sedí lépe i vyzerá. Do pružin - 50mm by sem nešel už tak chytám , se zimníma 16 je to ještě asi o 15mm nižší oproti letním 17,-
"-- skrytý --" 01.02.2008 20:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Ziarovky
Ty jdm, ja to nechapem. Ako moze byt na zimnych 16 o 15mm auto nizsie, ako na 17? Ked pneumatika 205/R16/55 a 225/R17/45 su rovnako vysoke?
DO -50mm by som ale nesiel ani ja, to som si isty. Hlavne ked mam uz garaz... (predsa len tam treba trochu strmsie ist do garaze, aj z nej a to by som tam nechal spojler). -30mm by este mohlo ist... Kolko si za to dal Ty (aj s pracou v servise - aj ked vyzera, ze si technik a mozno si si to robil sam).-
neregistrovaný: "jdm" [88.103.146.XXX] 14.02.2008 18:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ziarovky
17 x 25,4 + 45=476,8
16 x 25,4 + 55= 461,4
rozdíl je 15,4 mm ;-)
Třeba se pletu,ale obrubník se nespletl.-
"-- skrytý --" 16.02.2008 00:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ziarovky
ee, chyba :-) Ten profil pneumatiky tam pocitas zle. Celkovy priemer kola je:
17 x 25,4 + 225 x 0,45 x 2=634,3
16 x 25,4 + 205 x 0,55 x 2=631,9
Rozdiel dva milimetre aj nieco :-)-
"anonym" [88.103.146.XXX] 29.02.2008 19:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ziarovky
ok uznávám chybu, ale vzal jsem metr a přeměřil 16 el. a ejhle má 440 mm
tak babo rad
PS kdo ví jak je to správně napište sem díky
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 27.01.2008 22:28
« Re: Re: Ziarovky
Minule som za Tebou isiel, aka smola, ze som bol v maminej Fabii, tak na Teba nemalo zmysel bliknut :-) ACCO odpocivalo v mojej garazi...
Jasne, XENONY sa nedaju menit (teda vsetko sa da, ale clovek by sa musel fakt vyznat), to je jasne. Za tie Ti ale nikto nevezme technicak, ked sa Ti nahodou vypali :-) V 2.0l ale vymenis vsetko asi aj sam.
No veru, to musi byt -50mm, to je masko :-) To tiez obcas zvazujem, ale asi skorej budem setrit na nieco pre maznelku (a zas X-trail to nebude, tak dobre na tom nie som :-) )-
_dabel 28.01.2008 08:22
« Re: Ziarovky
No jasne, xen su super, kym sa nevykakaju ;) Inak skoda, ja kukam na vsetky Acc, ze kedy zbadam CestnehoAtleta, ale zatial smola... Inak X-Traila som tiez doniesol jazdeneho (3 roky) z Nemecka, cena bola ako zakladna Koktafka, nebolo o com :-) A zatial poslucha, mozem ako rodinny voz doporucit.-
"-- skrytý --" 28.01.2008 09:47
« Re: Re: Ziarovky
X-Trail sa mi velmi paci, aj ked ten starsi ma trochu nesikovny interier (a nevuritelne malo odkladacich priestorov). Ta nova generacia ale vyzera z vonku podobne a pekne, ale interier je rozumnejsi. Celkovo super auto...
Aj ked ja osobne do SUV nepojdem, sice sa mi pacia, ale pokladam to za zbytocne... Kym clovek nema chatu, kde je posledny usek teren, alebo nechodi strasne casto lyzovat... To asi pojdem niekedy do nejakeho pekneho KOMBI.-
_dabel 28.01.2008 11:42
« Re: Ziarovky
Odkladacie priestory riesi vyssia vybava: mame Elegance (benzin 2.5i - holt chrochtadlo nam domov nesmie :-) ) a oproti autam recenzovanym tu na serveri vyzera, ze interier je prepracovanejsi, genialna je napr. odkladacia plocha pred volantom (tym, ze su budiky v prostriedku), k tomu dve chladene schranky na 0.5-1l flase priamo pod budikmi. Cize toto mi nechyba. Bal som sa budikov v prostriedku, ale prekvapivo rychlo som si zvykol. Cize ako vravim, zatial som spokojny. Povodne sme rozmyslali o MPV (dlho manzelka chcela Hondu Stream), ale nakoniec sme skoncili u tohto: zenuska priznala slabost pre "terenaky" a tak sme rozmyslali medzi CR-V a X-Trail. U CR-V som sa ale docital o slabych a vadnucich brzdach, kdezto u X-Trailu iba o problemoch dieslovych verzii. Takze bolo rozhodnute. Inak fajn je vyska interieru, kocik netreba nijako rozkladat, len spustit a nalozi sa tak, ako je, proste pohodlne. Nova generacia je super, aj kufor zvacsili este viac, cize urcite bude dobra volba: uvidim, ked budeme o take 3 roky vyberat dalsieho nastupcu ;)-
"-- skrytý --" 28.01.2008 17:47
« Re: Re: Ziarovky
Ja som sedel len v diesel (ci chrochtadlo, ako to volas :-) ). A tam to nebolo nic moc. Ale moze byt, lepsia vybava, ze to riesi... Novy fakt nema chybu...
Ja ako vacsie rodinne ocakavam aka bude nova HONDA ACCORD TOURER, lebo ta sucasna sa prilis dizjnovo nepodarila :-) Ale je to este daleko vsetko :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
LuboshGT (RS Kaa) 29.01.2008 23:21
Vaha, stretko?
Zdravim a chvalim auto, inak to ani nejde :-) Accord tejto generacie som uz soferoval, slabsi benzin aj CDTi, ale nemohol som to nejak vytacat a skusat. Z riadenia ako i radenia som mal velmi dobry pocit. Mam jednu technicku otazku na teba - kolko auto vazi? Lebo pri vykone 190k by som cakal zrychlenie 0-100 tak okolo 7,5s. Ale najdolezitejsie, co by si povedal na stretko niekedy v ramci Bratislavy? Som na tento Acco a skusenosti s nim velmi zvedavy, na oplatku by si spoznal podobne koncipovane auto (silny motor, dokonaly podvozok a styri dvere) z konkurencneho Nissanu :-)-
"-- skrytý --" 30.01.2008 01:02
« Re: Vaha, stretko?
No pohotovostnu ma myslim tak okolo 1460 aj s naplnami, aj vodicom okolo 70-75kg. Tych 8s to ale asi bude, chlapci v hondaclube to uz viackrat asi merali a tak to vychadzalo.
Podla mna by to na 0-100 chcelo trochu lepsie sprevodovanie, myslim, ze po preradeni z I-II by malo byt tak akurat 4500 rmp, to by bolo idealne. No a preda len je ten tocivy moment vacsi, z 6-valca by sa asi dal vydolovat vacsi. A vaha je tiez dost velka, aj ked urcite ACCO netrpi nadvahou na pomery v triede.
Primera GT? No tak to je fakt parada :-) Nissan je oblubena znacka, len v poslednom case - posledna verzia PRIMERY (uplne nesportova), zruesnie ALMERY, nakoniec aj uplne zrusenie PRIMERY... Divne rozhodnutia. Jediny hatchback / sedan pre europu Tiida, ktora je teda hodne nepekna. O sportovosti nemoze by ani rec... Zas ale taky 350Z, to je parada.
Stretnutie by som samozrejme bral vsetkymi 10-timi. Len je tazko najst si na to cas. S "_dabel_"-om sme o tom hovorili uz davnejsie. Ale je to tazko, najst si cas, vela prace, zena, este aj ine hobby ako auto (u mna napr. volejbal ). Snad by sme ale na jar, alebo v lete mohli nieco vymysliet, v zime je prehanat auta asi nezmysel.... :-)
-
LuboshGT (RS Kaa) 30.01.2008 10:39
« Re: Re: Vaha, stretko?
Tych 1460 je slusne cislo, moje ma mat aj s naplnami cca 1300 kg, a to je o kolko starsie auto... Honda to proste vie :-)
Suhlas s tebou, Nissan bol kedysi velmi fajn (v Japonsku ma este stale kopu vynikajucich sportovych modelov), ale odkedy sa spolcil s Renaultom a do Europy dovaza uz len bezne a nudne auta, nie je nic moc. Myslim ze prave Primera GT rocnik 97-98 je poslednym Nissanom, kde citit japonsky vplyv co sa tyka jazdnych vlastnosti a celkoveho spracovania. Odvtedy to ide so zabavnostou dole vodou a posledna Primera, Tiida, Qashqai ani nestoja za rec. Jedinou vynimkou je 350Z a samozrejme najnovsie GT-R...
S kamosom, co ma este rozmaznanejsiu Primeru GT sa chystame na jar vo velkom chodit na Pezinsku Babu zajazdit (samozrejme v casoch ked nie je premavka, resp. je co najmensia), mozno by to bolo zaujimave generacne porovnanie. Ale pre mna v poho aj niekde len tak na polhodinku, hodinku zastavit, pokecat na pumpe. Ved ked nieco s dablom vymyslite, dajte vediet :-)-
"-- skrytý --" 30.01.2008 13:08
« Re: Re: Re: Vaha, stretko?
Na babe som uz parkrat bol, ale chodia tam aj blazni na motorkach v noci (cize ked nie je premavka). Kamos tam jedneho skoro sundal a odvtedy tade jazdim pomaly... Cize skor to pokecanie by som videl :-)
S tym Nissanom je to veru pravda. Aj ked SUV sa mi pacia, X-trail, aj MURANO (ale som videl facelift a to mi uz pride priserne). Ale osobne su fakt nudne :-) Keby bolo spojenie s RENAULTOM, ze RENAULT doda len motory, to je OK (tie zrovna robia dobre, horsia je ta elektronika). Zjavne to ma ale na NISSAN aj dalsie negativne vplyvy, to spojenectvo.
Primera GT ale bola ulpne super, ja som ich videl iba par v zivote a nesedel som ani v jednej.-
LuboshGT (RS Kaa) 30.01.2008 17:26
« Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko?
...mozeme to napravit ;-)
Co sa tyka Baby, v noci sa bojim skor divej zvery ako motorkarov (i ked niekedy ide o to iste), preto za idealny cas povazujem sobotu, nedelu rano, pripadne pracovny den doobeda. To sa samozrejme tazsie realizuje, ale raz za cas sa patri prist do prace pekne poobede, no nie?-
"-- skrytý --" 31.01.2008 13:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko?
cez pracovny den som tam nebol nikdy... Neplance sa tam nakladna doprava? Ja mam inak pracovnu dobu v celku felxibilnu...-
LuboshGT (RS Kaa) 29.02.2008 18:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko?
Uz prezute? Mam pocit ze som dnes presiel okolo teba na krizovatke Tomasikova-Seberiniho pred nejakou tretou. Acco 2.4 po facelifte, nalestena cierna, rovnake 17ky a zahliadol som aj predny spojler...-
"-- skrytý --" 02.03.2008 13:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko?
Potom som to nebol ja :-) Bol som v robote na maminej fabii, lebo som ju chcel dat umyt hlavne z vnutra.
Na ACCO mam este mam stale zimne 16'', este len minuly tyzden som bol na lyzovacke v doomitoch :). Ja som uz raz prezuval takto skoro a doadlo to tak, ze zacalo snezit a musel som prezut spat :-)
Cierna 2.4 po F/L je este jedna v nasej ulici, ale bez spoilerov. Nepamatam si, ze by som v Blave okrem mojej este videl nejaku ciernu s celym SPORTPACKOM (inak po F/L je spojlery tazsie rozoznat, ako pre F/L, hlavne na ciernej), ale urcite nejaka bude :-) )
A uz mam prepisane auto, takze nemam CA, ale novu BA znacku.
Inak a Tovju primeru by som si skoro urcite vsimol :-) :-)-
LuboshGT (RS Kaa) 03.03.2008 18:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko?
No, ja som odbacal a ta Honda sa schovavala za stojacimi autami iducimi rovno takze sa so spojlermi mozem mylit :-) Ale ak bude taketo pocasie este tyzden, prezuvam a potom uz mozeme zacat dohadovat nejaky ten meeting...-
"-- skrytý --" 04.03.2008 16:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vaha, stretko?
a ja som zas zacal rozmyslat o sportovom podvozku, ten origo SHOWA. Ze pridem viacej o komfort mi je jasne, aj ked som cital recenzie, ze je to prekvapivo dobre, ale hlavne prekvapivo ma znacne istejsi podvozok. Teda aj v serii je to na 17'' parada, ale predsa len to obcas nalahne na predne vnutorne a koreseria sa nakloni viacej, ako by sa mi pacilo. Vlastne jedine, co by mi na tovarenskom sportovom podvozku vadilo, je znizenie svetlej vysky o 30mm. Ono totiz uz teraz som na lyzovacke v Dolomitoch cestou k penzionu sa kazdy den modlil, aby som niekde neoskrel spojler a keby bol o 3cm nizsie tak... Tak neviem, to je to. Cize to bude dlha dilema :-)-
LuboshGT (RS Kaa) 05.03.2008 20:06
« Re: Vaha, stretko?
Sice neviem, nakolko schopny ma Acco podvozok, ale predpokladam ze pre velmi ostre prejazdy to nebude. A motor 2.4 si prave take ziada... O podvozku Showa teraz pocujem prvykrat, akurat zistujem na webe info. Vyzera kvalitne, bola snad moznost dovybavit tymto auto za priplatok alebo je to overena aftermarket znacka pre Hondu? Je nastavitelny?-
"-- skrytý --" 06.03.2008 18:27
« Re: Re: Vaha, stretko?
Nie, akurat prenastavitelnost mu chyba.
Seriovy podovok je velmi fajn, naozaj jedna z lepsich prednokoliek v strdnej triede. V zakrutach praveze podrzi paradne, ale sem tam sa nakloni a to sa mi nepaci... Aj ked nie je to ziadne velke hupanie, ale ALFA je na tom naprikald asi lepsie. Cize skor je horsie dvojita zmena smeru a podobne, ked ides zo zakruty hned do opacnnej....
ACCORD je mozne priamo v HONDE objednat, ako doplnok. Jedine, co mu chyba je prave prestavitelnost (aj ked niektori tvrdia, ze prestavitelne podvozky su menej kvalitne a menej vydrzia, to uz vsak neviem posudit). Predajca mi ho da za 23 tis SKK+ montaz (co bude do 5). Cize cena je super... Asi do toho pojdem, mataju fakt len 3cm dolu zo svetlej vysky >:-[]-
LuboshGT (RS Kaa) 08.03.2008 12:01
« Re: Re: Re: Vaha, stretko?
Tak to by som nevahal :yes: Tie 3 centi snad nebudu taky problem a ked tak, trosku ohoblujes spojlery ;-)-
"-- skrytý --" 08.03.2008 23:04
« Re: Re: Re: Vaha, stretko?
Buduci tyzden asi pojdem este s jednym chalanom s CR na skusobnu jazdu. Otec jedneho chalana z HONDACLUB ma ACCO s tymto podvozkom, aj lizatkami (sice diesel, ale neva). Ak nebude nejake priserne zhorsenie komfortu, tak do toho asi pojdem... :-). Ak ale chalan nebude moct, tak vraj az 6.4. a do vtedy nevydrzim :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 08.02.2008 12:53
Accord
Krásný Accord, skvělá recenze. Docela mě zarazilo to zpřevodování, ale když to tak vemu, tak to nemusí být tak špatné - když chceš ostře, jedeš 1-2-3-4-5 a 6 na economy run :yes: Možná trochu škoda, že to už není 6-ti válec, v takovém objemu by to v pohodě šlo :-) Ale i tak je to letadlo, ať slouží ;-)-
"-- skrytý --" 10.02.2008 13:13
« Re: Accord
no jo, V6 by to kludne mohlo byt. Vsetci priaznivci hondy by chceli nejaky tocivy 6-valec pre europu, ale zatial nic.
S prevodovkou - ano, da sa ist aj ekonomicky ked poctivo preradujes. Ale sem tam urcite ides 2-obmedzovat 3-obmedzovac -> ... (4-obmedzovac malokedy, lebo to uz je cca pri 180km/h). :yes:
-
-
neregistrovaný: "miro80" [194.138.12.XXX] 05.03.2008 13:48
spotreba
Cavko ta spotreba co si pisal hore je naozaj taka ? Rozmyslam totiz ze si necham doviezt z Nemecka Accord Type S 2.4i ;-)-
"-- skrytý --" 05.03.2008 14:45
« Re: spotreba
vies co, ja mam v meste v zime tak 10, v lete 9.5. Nejazdim cez zapchy, ale zas nie moc dlhu trasu. Dovolenka - uz dvakrat som dosiahol na dlhu cestu priemer 8.0l, co je podla mna super. A auto bolo na jednej nalozene 4 ludmi a do kufru by sa uz nezmestil ani zatruhany vlas :). Isli sme vacsinu casu 140 cez Rakusko, Taliansko (netuzil som po pokute).
S tymto motorom sa fakt da dosiahnut dobra spotreba, ked aspon trochu chces. Samozrejme ked blbnes, tak je to uplne inde.
A TYPE S je vyborna volba, keby sa u nas predavala, jazdim na nej. Dorobil by som si pripojku na IPOD ako do mojho (cize len 1 CD bez MP3 by mi nevadilo v TYPE S). Za to hned spojlery, tusim trochu ina mriezka chladica, sedacky vyzeraju sportovejsie... Nikdy sa mi ale nepodarilo zistit, ci ma uz aj tovarensky sportovy podovozok, alebo nie. Skor by som povedal, ze nie...
Uplne priemernu dlhodobu mam fakt 8.8 a to ho obcas pekne prehanam v zakrutach....-
"-- skrytý --" 27.04.2008 17:23
« Re: spotreba
Tak nakoniec som kupil len 2.0 Comfort, Type S ktory som mal vyhliadnuty mi predali dva dni pred tym ako som siel do Nemecka. Ked ho budem mat dlhsie a otukam sa trosku ,tak pridam recenziu, lebo na 2.0 som nevidel este :-) Ale zatial mozem povedat ze je suuuuper, pre mna taka mala raketa >:-[]-
"-- skrytý --" 28.04.2008 20:21
« Re: Re: spotreba
To ma tesi, dalsi acco. A z kade si? Na 2.0 som sa viezol len kratko, aj by som sa odviezol :-)
Ja uz som na mojom 2.4 prehodil podvozok, dal som tam originalny SHOWA sportovy, pred tym auto sedelo, ale teraz je to neuveritelna parada :-)
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.04.2008 17:53
« Re: Nazdo
Jo, vedel, ale kedze som bol uz davno pred tym dohodnuty s chalanom z ciech, co si chcel skusit sportovy podvozok, lebo o nom tiez uvazuje, tak som nemohol ist. A zas po pravde, ja som taka plahcia povaha a vacsie zrazy mi nie su az tak sympaticke... Ale niekedy sa zastavit chcem, to hej
-
-
LuboshGT (RS Kaa) 11.04.2008 17:56
Perfektna jazda
Dakujem za stretko :-) Mal som konecne moznost porovnat podobne koncipovane auta z dvoch rozdielnych obdobi ktore od seba deli 8 rokov.
Prvy dojem bol ten, ze faceliftovany Acco na 17kach so znizenym Showa podvozkom a drobnymi spojlermi je neskutocne atraktivny. Pri jazde po meste smerom na Babu som si vsimol niekolko zaujatych pohladov z chodnikov, nemohli z Hondy spustit oci. Necudujem sa.
Velmi ma vsak prekvapil podvozok, ktory mal podla mna este limity v gripe, jedinym obmedzenim su zrejme nie prilis lepive pneumatiky. Zakruty prechadza znizeny Accord absolutne isto, pri pohodli, ktore v aute panuje sa to nechce verit. Motor samozrejme taha perfektne, i ked zospodu sa mu velmi nechce, treba ho po japonsky tocit :-)
Uz len vymenit pneu, opat sa dostat do tempa a na kopci nebudem mat sancu...-
"-- skrytý --" 11.04.2008 19:51
« Re: Perfektna jazda
ale nie, Ty si mlady chalan, myslim, ze budes mat podstatne viacej casu trenovat, ako ja. Predsa len uz manzelka, robota na plny uvazok a este aj hravam volejbal v podstate normalnu 2.ligu (aj ked pod nou uz je len jedna)... Takze casu moc nie je :).
Zospodu sa urcite motoru moc nechce, 223 Nm nie je ohurujuce cislo, ale take su uz hold benzinove atmosfery, mne to vsak vyhovuje... Medziplyny, alebo ak niekto chce DOUBLE CLUTCHING sme si predviedli, ze celkom vieme (na cisto rekreakcnu uroven), takze ked je treba - v momente je tam trojka a mozem ficat ako divy.
Ked to tocim pri 6000 a pocut hukot sania, tak sa pytam, ze kto vlastne vymyslel TURBO? A ked uz TURBO, tak poriadne, STi-cko, alebo EVO... :-) Alebo 3.5i od BMW, tam by mi vsak zase kludne stacil 3.0i, ktory TURBO zase nema :-)
Pravdou je, ze skuseny jazdec by asi bol predsa len o chlp rychlejsi na mojom aute ako na Tvojom, ale rozdiel by bol maly... Ale ked si clovek uvedomi, ze primerka je o 8 rokov mladsia, o jednu generaciu, moj ACCO sa da porovnavat s P12... HOLD HONDA je uz jeden z mala takych poriadnych japoncov, stale nechapem, ako mohol NISSAN po skvelej sportovej P11 vyrobit P12... to je fakt cisty Francuz a sportovost bola prec.
Z HONDY sa ten sportovy duch tiez vytraca... Minula generacia mala ACCCO TYPE R s LSD v zaklade (na tom by sa este len isla baba). Sice nemal nejaku uzasnu torznu tuhost karoserie, bo bolo dane aj 4-mi dverami, ale 2.2 VTi motor s 212k (aj ked tomu sa teda vobec v nizkych otackach nechcelo). Nova genereacia asi opat neposkytne 6-valec, najskor mozno tak po F/L a aj v to veria len najvacsi fanuskovia znacky :-( Hoci HONDA to stale vie - S2000 ma 2.0l 240PS, TYPE R 220, v Japonsku je aspon ACCORD EURO-R s 2.0l motorom a ma 210, alebo 220k... Proste HONDA umi, len nam to v EUROPE nechce predviest :-(
A atraktivita - vsimol som si, ze ludia v pezinku sa obzerali za autom... Ale myslim, ze ich uputali aj take dve auta za sebou... To Tvoje ma lak neuveritelne zachovany, povodny majitel snad mal stale v garazi a vyberal len za krasneho slnecneho pocasia :-)
V pneumatikach urcite rezerva je... Ale zatial mi vyhovuju paradoxne tym, ze dost piskaju a vyslovene hovoria - pozor, toto uz nemusim zvladnut a mohlo by auto zacat ist bokom von zo zakruty...
Co mi pripomina, ze na to, ze je predsa len 2.4 o nieco tazsi motor, tak chovanie na hrane je velmi dobre, fakt nejde cumak von zo zakruty, ked tak tym bokom :yes:-
LuboshGT (RS Kaa) 12.04.2008 17:44
« Re: Re: Perfektna jazda
Heh, ano mlady chalan :-) Ale praca takisto takmer na plny uvazok, k tomu skola denne studium (i ked u nas to "denne" nastastie neplati) a par dalsich aktivit. Najma dufam ze si stretnutie na kopci niekedy opat zopakujeme.
Ano, Nissany tak ako ich v Europe pozname su niecim uplne inym ako doma v Japonsku. Viem ze Primera bola aj stvorkolka a pouzivali sa motory 2.0 s variabilnym casovanim ventilov (187k) ci mnohe oturbene varianty tychto modelov. Svetlou vynimkou je len GT-R, ktory sa vyrobca konecne rozhodol importovat aj ku nam, i ked za ceny neporovnatelne vyssie ako doma. Za take auto su to vsak ceny stale fantasticke.
Ale spat k Accordu :-) Ked som isiel prvu jazdu za tebou, bolo vidno, ze auto sedi vynikajuco, na hrboloch sa len pohupne a rychlo stabilizuje. Drzanie v zakrutach tiez skvele aj pri vonkajsom pohlade aj potom zvnutra. Bolo vidno, ze by podvozok niekedy zvladol este priostrenie zakruty, nehovoriac v pripade lepivejsich pneu. Mna Acco tiez prekvapil, cakal som ze bude po aplikacii Showa drzat, ale nie ze az takto.-
"-- skrytý --" 12.04.2008 23:30
« Re: Re: Perfektna jazda
Ale iste, o tom co Nissan ma v JAPONSKU, to su iste velke vecy... Tam ma to rozculuje asi este viacej, ako u HONDY, aj ked som fanusik HONDY (Najviac HONDA, potom asi BMW, SUBARU a NISSAN). P12 - akurat liftacbku som uznal, ze ten dizajn je taky uceleny, predok, bok aj zadok sa drzali rovnakeho konceptu, nemam pocit, ked sa na neho pozrem z nejakeho uhlu, kde vidno povedzme bok a zadok naraz, ze by to bolo nejake zlepene, alebo nieco.. Napriek tomu sa mi nepacil (sedan bol ale uplna katastrofa, jeden mala modelov, kde sa mi LIFTBACK pacil viacej ako sedan, este je to tak asi u OPEL VECTRA C)... No a sportovost? Teda aspon modely pre europu okolo sportovosti ani nesli. Priznam sa, ze ked ma P12 nebavila, neskumal som, ci k nej v Japonsku existovali nejake ostrejsie verzie (Japonici su pacienti, oni su schopny dat kridlo ako z lietadla aj na auto velkosti BMW 5).
GT-R - kolega zadrel, ze on si to urcite kupi, ale uz som cital, ze bude stat 2.2 mil CZK, co je teda dost, ked je v japonsku vraj za 1.2... Ked to ale ma konkurovat pyche PORSCHE, jej 911 TURBO, tak to nazdar, ta cena je stale skoro polovicna :-) Mna ale strasne paci aj 350Z. Sice som asi uz zavrhol myslienku, ze by som si ho ako jazdenku kupil (podobne ako S2000), lebo to fakt potrebujes asi 3 auta, rodinne pre zenu, pre seba nieco, co moze jazdit v poho aj v zime (no a medzi ne teda Z-ko nepatri, ani S2000) a 350Z len uz na vyblbnutie... No a v LOTTO som nevyhral, takze smola :-)
Musim aj uznat, ze je to dost, skola a robota. Ja som studoval mat-fyz a tam sa to skoro vobec nedalo, dala sa robota len na hodne ciastocny uvazok. Vsak ale Ty zistis, ked sa raz ozenis >:-[] >:-[]. Ale nie, vazne, to nic nemeni na tom, ze mas tiez asi narvany program, ale casu si proste vies najst viacej na auto :-)-
LuboshGT (RS Kaa) 13.04.2008 22:20
« Re: Re: Re: Perfektna jazda
Chlape, so svadbou este nestras, casu mam dost ;-)
No keby si kolega GT-R kupil, tak sa urcite ozvi... Ale zrejme bude mat na najblizsie mesiace obsadeny kalendar, ako sa budu chciet vsetci zviezt. GT-R je jeden zo snov, tak vydarene auto (podla recenzii) po vsetkych strankach som snad este nevidel. Jedinou nevyhodou moze byt tvrda jazda alebo aj prilisna hmotnost (skoro dve tony), ale myslim ze vahu uspesne maskuje motorom i podvozkom. Ale prajem si, aby mal aspon nejake muchy, clovek predsa nemoze mat rad nieco, co je uplne dokonale :-)
Sportovost novych JPN modelov importovanych do Europy uz skoda rozoberat, ako sme hovorili, je prec. Len pevne verim, ze spolu s celkovym boomom spickovych modelov v poslednom obdobi (Focus ST ako aj RS, Golf GTI, Laguna GT, Lexus IS-F, nova Honda CTR a pripravovana CTRR, spominany Nissan GT-R, C63AMG, nova M3 sedan...) uz aj japonski vyrobcovia pochopia, ze mame zaujem. A ze si jednym Accordom Type R vyrobia meno, ake im nespravi ani bilion predanych Qashqaiov.-
"-- skrytý --" 13.04.2008 23:20
« Re: Re: Re: Re: Perfektna jazda
No prave ze nechapu, Japoncici to nechapu :-) . ACCORD 7G nema svoje R (teda ma, ale len v tom nestastnom Japonsku), 8G na 99.9% nebude mat tiez. Nova Mazda 6 je dost mozne, ze nebude mat MPS.. Aspon LEXUS sa tak prisposobuje modelovou radou velkej trojke, ze spravil IS-F :yes:
Japonci nechapu ani, ze do ACCO urcite patri V6, ze mat v ponuke aspon jeden dobry tocivy 6-valec by pomohol, ked uz sa chcu presadit do premiovej triedy, mozno posledna vec, co novemu ACCO chyba. Kvoli image, nie kvoli predajom... (aj ked ja osobne - keby bol ACCO V6, uz v nom asi jazdim, samozrejme ani nehovorme o ATR, ten by som kludne "zniesol" aj R4 >:-[] )-
"-- skrytý --" 13.04.2008 23:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Perfektna jazda
Na V6 a spol zabudnite... pokial chce mat automobilka predaje v Europe, musi ist vyvoj cestou downsizingu, uz aj EU vydala predpisy, kto musi o kolko znizovat emisie. Rozne motoricke klenoty zostanu zrejme len ako image v rydzo sportovych autach, ktore sa predavaju len minimalne, a tym padom moc nekazia priemer emisii na automobilku.
Inak, babo, dnes som Ta tusim videl na pumpe, pekne to vyzera znizene, zrazu aj disky posobia viacsie ako predtym :yes:-
"-- skrytý --" 14.04.2008 14:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Perfektna jazda
Cau Zuzkin brat :-) No jo, ale ked moze dat BMW do M3, ktorej sa preda par kusov 8-valec, moze dat HODNA kvoli image do ACCO V6, ktoreho sa tiez preda malo... Nie? :-)
Som rad, ze sa ze sa Ti znizenie pacilo, tusim si mi tu raz pisal, ze to bude nepohodlne a skarede :-) Pohodlie je fajn, kvoli vyzoru som to nerobil, ale naoaj je to krajsie, lebo ACCO v serii ma tu medzeru medzi blatnikom a kolesom fakt zbytocne velku... A jazda zakrutami je fakt, ze fajn, ja som spokojny :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.08.2008 13:47
parada
tvoje auto je paradne, recenzia tiez, uz som si objednal acco novej generacie a neviem sa dockat len musim este dva tyzdne pockat. cital som prispevky v diskusii a zbadal som tam ze sa s tym da jazdit v meste pod desat je to pravda?-
"-- skrytý --" 11.08.2008 00:30
« Re: parada
A takze uz do 8G ides? :yes: A do akej motorizacie? No isiel som s nou takych 40km pekne ostrej jazdy (2.4 EXECUTIVE) a bez srandy je snad 8G lepsia ako moja na sportovom podvozku. Pri tom 8G ma komfort uplne niekde inde... Problem len je, ze 8G zakladna verzia je homologizovana na straslivych Yokohama dB gumach, ktore maju nizky valivy odpor (a zrejme su aj tiche oproti konkurecnei), ale v zakrute teda nepodrzia ani trochu. Takze je to vsetko skreslene, hlavne komfort a hluk (bude to rovnako uzasne aj na nejakych poriadnych UHP pneu?)
Ja spotrebu moc nesledujem, ale mam ju zrejme pod 10 (tak 9.2, 9.5 kedy ako), nejazdim po meste uplne dlhe trasy, tak 6km, co je este pomerne kratko, ale zas nejazdim cez zapchy... Cez vyslovene mesto - samy semafor mam tak 11.
Ak clovek trochu chce, tak spotrebu ma to auto prekvapivo dobru. Problem je, ze v poslednom case hlavne na sportovom podvozoku moc nechcem ;-) Chodim domov oklukou cez obludene zakruty, alebo idem neskoro vecer ked nie su auta poskusat nejake zakruty... a ucit sa jazdit.
Co sa inak tyka spotreby a novej 2.4, tak vyzera, ze spotreba bude este o liter nizsia, ako ma sucasny motor. Zas je ale otazka, na kolko pomahaju tie Yokohama dB, ktore by som ja proste na aute nechcel, ani keby mi zacharnili 3l...
-