Recenze

9 Majitel

Honda Accord 2,0 i V-tec Comfort

7.97 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Accord, foto 1 Honda Accord, foto 2 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 5 Honda Accord, foto 6 Honda Accord, foto 7 Honda Accord, foto 8 Honda Accord, foto 9
Honda Accord, foto 10 Honda Accord, foto 11 Honda Accord, foto 12 Honda Accord, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Honda Accord Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:123000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 114 kroutící moment [Nm]: 190 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8 maximální rychlost [km/h]: 217 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 459 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Veetec".

Auto jsem kupoval v roce 2007 v létě jako ojeté po prvním majiteli. Má 150 koní. Motor je skvělý, klasický vysokootáčkový Japonec. Zrychlení není subjetivně závratné, ale spíše plynulé už od nízkých otáček. Skvělý dálniční polykač kilometrů, je tichý, do 140 km/hod je subjektivní výše hluku velmi nízká. Nad 140 km/hod a výše se však hluk již extrémně nezvyšuje. Nepoznáte tedy, jestli jedete 140 nebo 180 km/hod. I v této vysoké rychlosti není třeba zvyšovat hlas a se spolujezdcem si můžete šeptat:-).
Auto mělo najeto cca 30000 km. Dosud jsem neměl žádné problémy, šlape jako hodinky, nemám si na co stěžovat. Absolutní spolehnutí, pokud mu dopřáte kvalitní péči.
Při vysokých rychlostech po německých dálnicích si však žádá více oleje.

Silné stránky

- sportovní a zároveň komfortní podvozek
- odhlučnění kabiny
- aerodynamika
- kvalitní slícování plastů
- brzdy
- přesné, krátké a lehké řazení
- komunikativní řízení
- sedačky s dobrým bočním vedením
- kvalitní CD/MP3 přehrávač
- spotřeba
- výbava

Slabé stránky

- méně místa vzadu pro kolena
- horší využitelnost kufru (i přes možnost sklopení zadních sedadel 2:3)
- občas praskne žárovka v potkávacích světlech
- tvrdé plasty
- pouze 5ti stupňová převodovka, 6tka na dálnici by se hodila
- citlivá spojka

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto servisuji v Auto Jarov. Nemůžu si stěžovat, jsem spokojený.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto je kupované jako ojeté přímo u prodejce Hondy v Praze - Řepích (Motorholding). Profesionální služby, i když se dalo cenu dost usmlouvat směrem dolů.

ALU disky

ALU disky jsem kupoval zvlášť. Rozměr 17´. Pneu 205/45 r 17.

 


Další vozy Honda Accord



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Naprosto spolehlivé

praktičnost
7

I po sklopení zadních opěradel (2/3) je průchod mezi kufrem a kabinou dost úzký. Jinak otvor do kufru je dostatečně veliký. Chybí odkládací schránky v kufru.

prostornost
8

Méně místa na zadních sedadlech pro kolena. Vyšší osoby (nad 180 cm) s koleny můžou mít problém. V předu místa dost.

jízdní vlastnosti
10

Perfektní podvozek, výborné brzdy, přesné, krátké a hladké řazení. Řízení s dobrou zpětnou vazbou, i když v nižších rychlostech méně komunikativní, posilovač pomáhá trochu více, nad 60 km/hod je to ale už lepší.

jízdní komfort
10

Tichý motor, skvělá aerodynamika, dobré odhlučnění kol a podvozku. Jen na krátkých příčných nerovnostech občas poskočí. V zatáčkách se téměř nenaklání, velmi dobře drží zvolenou stopu.

provozní náklady
8

Záleží na stylu jízdy. Pokud motor hodně nevytáčíte, spotřebuje jako benzínová 1.6 (7-8 litrů). Průměrně tak 8 litrů/100 km při poměru dálnice/město : 1/2. Servisní náklady jsou srovnatelné s konkurencí.

náhradní díly
7

Náhradní díly jsou možná o něco dražší. Na druhou stranu je nepotřebujete měnit tak často.

výkon motoru
10

Na to, že jde o základní motorizaci Accordu (2.0) je výkon velmi, velmi dobrý. (150 koní)

spotřeba
10

Opět...na to, že jde o dvoulitr a jezdím dost často ve městě nebo po dálnici, je spotřeba jako u 1,6.

hlučnost motoru
10

Volnoběh neslyšíte, jen při vytáčení motoru sem tam do kabiny nějaký decibel pronikde. I ve vysokých rychlostech o motoru témeř nevíte.

kvalita sedadel
10

Dobré boční vedení, nastavitelné bederní opěrky na předních sedadlech. Tak akorát tvrdé. Dobrá podpora celých zad.

brzdy
9

Nikterak jedovaté, dobře dávkovatelné, neúnavné. Kolem 90000 km nutná výměna kotoučů.

zavazadlový prostor
8

Dostatečně velký a přístupný. Nákladová hrana je ale dost vysoko, chybí odkládací schránky nebo více popruhů (je jen jeden). Delší a vyšší předměty už nelze protáhnout po sklopení zadních opěradel z kufru do kabiny.






Blesk.cz

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak zabránit jejich mlžení kvůli roušce?

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak…

Kvůli zamezení šíření koronaviru se Česko opět zahalilo do roušek, na ochranu očí se ale často zapomíná. Experti…

Dara Rolins naměkko: O tomhle snila jako dítě a utratila za to první vydělané marky!

Dara Rolins naměkko: O tomhle snila jako dítě a…

Sen se může stát realitou! Zpěvačka Dara Rolins (47) stále nemůže pochopit, že se dostala na titulku módního…

 

iSport.cz

Kočí o nejlepším startu Hradce: Je to perfektní! Proč nehrává Chalupa?

Kočí o nejlepším startu Hradce: Je to perfektní!…

Wow, tohle byl válec. Aby si někdo na ledě nepříjemné Olomouce dělal, co chtěl, a byl celý duel totálně…

SESTŘIHY: Liberec skolil Spartu s Chlapíkem. Hradec zničil Olomouc 6:1

SESTŘIHY: Liberec skolil Spartu s Chlapíkem. Hradec…

Ani čerstvá posila z NHL nepomohla k vítězství. Hokejisté Sparty posilněni útočníkem Filipem Chlapíkem nestačili…

 

Reflex.cz

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před 130 lety se narodil protektorátní předseda vlády Alois Eliáš

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před…

Vedle Emila Háchy a Edvarda Beneše mají protektorátní dějiny ještě jednu postavu, na kterou se často zapomíná.…

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm demonstrantů na covid. Jsou to hrdinové, tvrdí organizátoři

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm…

V neděli se v Praze sešlo několik set odpůrců roušek, aby demonstrovali proti vládním opatřením a aby se v davu…