Recenze

10 Majitel

Honda Accord 2.0 i-VTEC Comfort, CL7

9.90 Uživatelé

Hodnoceno: 32× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Accord, foto 1 Honda Accord, foto 2 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 4 Honda Accord, foto 5 Honda Accord, foto 6 Honda Accord, foto 7 Honda Accord, foto 8
Honda Accord, foto 9 Honda Accord, foto 10 Honda Accord, foto 11 Honda Accord, foto 12 Honda Accord, foto 13 Honda Accord, foto 14 Honda Accord, foto 15 Honda Accord, foto 16 Honda Accord, foto 17 Honda Accord, foto 18 Honda Accord, foto 19 Honda Accord, foto 20 Honda Accord, foto 21 Honda Accord, foto 22 Honda Accord, foto 23 Honda Accord, foto 24 Honda Accord, foto 25 Honda Accord, foto 26 Honda Accord, foto 27 Honda Accord, foto 28 Honda Accord, foto 29 Honda Accord, foto 30 Honda Accord, foto 31 Honda Accord, foto 32 Honda Accord, foto 33 Honda Accord, foto 34 Honda Accord, foto 35 Honda Accord, foto 36 Honda Accord, foto 37 Honda Accord, foto 38 Honda Accord, foto 39 Honda Accord, foto 40 Honda Accord, foto 41 Honda Accord, foto 42 Honda Accord, foto 43 Honda Accord, foto 44 Honda Accord, foto 45 Honda Accord, foto 46 Honda Accord, foto 47 Honda Accord, foto 48 Honda Accord, foto 49 Honda Accord, foto 50 Honda Accord, foto 51 Honda Accord, foto 52 Honda Accord, foto 53 Honda Accord, foto 54 Honda Accord, foto 55 Honda Accord, foto 56
 

Technické info

Přezdívka auta Honda Accord Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:82000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 114 kroutící moment [Nm]: 190 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.1 maximální rychlost [km/h]: 217 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 459 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Bodie".

Typ CL7 se začal prodávat v ČR v roce 2003. Výběr motorizací věru nebyl moc široký - zájemce si mohl vybírat mezi benzínovými motory 2.0l (výkon 114 kW) a 2.4l (140 kW), od roku 2004 se začal prodávat první dieselový motor vlastní konstrukce o objemu 2.2l (výkon 103kW).

Jelikož jsem měl před Accordem také japonské auto (Nissan Almera, 1.6l, sedan, r.v. 1997), se kterým jsem byl maximálně spokojen, byl při koupi dalšího auta můj výběr omezen právě na japonská auta. Japonsko je mimochodem má srdeční záležitost (nejen co se týká techniky, ale i kultury, jejich stylu života, apod.).
Hned na počátku jsem ovšem z výběru musel odstranit Nissana, protože to, co se stalo z Nissanem poté, co vstoupil do aliance z Renaultem, mě dokonale odradilo. Do užšího výběru se nakonec dostal Accord (který byl mimochodem favoritem od samého začátku, ale jenom pro dobrý pocit, že jsem nic neuspěchal, jsem si udělal výběr z více aut :) Dalšími teoretickými konkurenty tedy byla Mazda 6 a Subaru Legacy. No ale ono to bylo od začátku jasné - hned jak se Accord objevil na trhu, byl jsem z něj naprosto unešen. Takže šlo pak jen o to, jaký motor a výbavu zvolit. Dlouhé a dlouhé hodiny, ba celé dny, jsem brouzdal po německých inzertních stránkách, až jsem na mobile.de narazil na tuto stříbrnou krásku. Od toho momentu jsem byl ztracen :)
Dvoulitr benzín, najeto 79 000 km, výbava comfort (ABS, 8x airbag, dvouzónová automatická klimatizace, rádio+přehrávač CD, tříramenný volant s ovládáním rádia, 6x repro, doděláváno vyhřívání předních sedadel (orig. Honda), posuvná loketní opěrka, výškově a podélně nastavitelný volant, el. ovládání oken, vnějších zrcátek, vyhřívání vnějších zrcátek, prahové nerez lišty s vypískovaným nápisem "Accord" + věci, na které jsem zapoměl :) Kola 17 palců - orig. Honda, pneu 225/45 ZR17 (Barum Bravuris 2), zimní kola - plechová 15 palců + pneu 195/65 r15, dále doděláváno: sportovní přední nárazník + mřížka, boční prahy, lízátko na zadním nárazníku - vše origo Honda.

Vozidlo bylo v perfektním technickém stavu. Koupě, pravidelný servis i prodej probíhal jen v autorizovaném salonu, ze kterého jsem Accorda koupil. Jedná se o menší autosalon poblíž Berlína. Přístup prodávajícího byl naprosto v pořádku. Jednání bylo velmi příjemné, byl ochotný, na vozidlo je záruka 1 rok na skryté vady. Tímto bych chtěl také poděkovat člověku, který mi s koupí pomáhal - na fóru hondaclub.cz vystupuje pod přezdívkou Rom.

Jízda s Accordem je velmi příjemná. A když zrovna nevezu rodinku, užívám si to někdy až nadoraz. To, že se blížím k limitu vozu při průjezdu zatáčkami, napovídá až pískání pneumatik. Do té doby je podvozek naprosto jistý (což při srovnání s některými dalšími vozy, kterými jsem jezdil, oceňuji), v zatáčkách mě výborně drží sedačky s dobrým bočním vedením. Velmi příjemný je Accord i při jízdě po dálnici. Určitě by se hodila šestka, ale vzhledem k výbornému odhlučnění a dost dobrému koeficientu odporu (0,26) je po akustické stránce vše v pořádku. A spotřeba je taky přijatelná. Díky sestému i-VTEC pracuje motor ve dvou režimech, takže když to nehoním, není problém jezdit za 8l (nebo i trochu méně). A když se rozhodnu, že autíčko proženu, tak stejně spotřebu neřeším :) Po dynamické stránce mi Accord vyhovuje. Váží necelých 1370 kg a vzhledem k výkonu atmosférického dvoulitru, který měl ve své době nadprůměrné parametry a ani dnes se neztratí, je jízda svižná. To nejlepší čeká řidiče samozřejmě až ve druhé polovině otáčkového spektra, kdy je i zvuk motoru příjemně návykový a stejně jako mnoho jiných uživatelů někdy záměrně nezapínám rádio, abych si dokonale užil té symfonie :) Leckdy mě z toho zážitku vyruší až bariéra omezovače :) Je to prostě auto, které má sportovní charakter. Co se týká maximální rychlosti, tak tu jsem zatím nezkoušel (zdůrazňuji - zatím). Rozjet vůz na 200 ale není vůbec žádný problém, tak uvidíme, kam až se ručička tachometru dostane...

Během těch pár měsíců, co Accord vlastním, jsem napřišel na žádné zásadní nedostatky, trošku mi jen vadí nepřítomnost palubního počítače a fakt, že rádio nepřehrává MP3 (což ale, jak jsem dočetl, lze řešit adaptérem). Příšte bych rád šel určitě do dva čtyřky, ale musel jsem se ohlížet na rodinný rozpočet, proto jsem zvolil dvoulitr - a nelituji. Doufám, že autko bude sloužit dost dobře a dost dlouho...

Silné stránky

- perfektní jízdní vlastnosti
- pro mě úžasný sportovní vzhled, který stárne jen velmi pomalu :)
- motor
- přesné a krátké řazení
- ticho v interiéru (hodnoceno samozřejmě za jízdy :)
- velmi pohodlný posez s dobrým bočním vedením
- pro mě naprosto vyhovující sound rádia + CD
- vzhled přístrojové desky a středového tunelu

Slabé stránky

- rádio nepřehrává MP3
- nepřítomnost palubního počítače
- ocenil bych malinko vyšší účinnost brzd

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

- zatím nic

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vůz pořízen v Německu (městečko Dessau), v autosalonu Honda. Přístup prodávajícího na profesionální úrovni. Nic víc psát ani nemusím - jednoduše naprostá spokojenost.

 


Další vozy Honda Accord



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Byl bych vážně naštvaný, kdyby se během těch pár měsíců něco pokazilo... S japonskými auty mám výbornou zkušenost, tak doufám, že Accord tuto zkušenost jenom potvrdí.

praktičnost
8

Jelikož mám rodinu (s dvěma malými dětmi), jsou vyšší nároky na zavazadlový prostor, který je sice hůře přístupný (holt sedan je sedan), ale na druhou stranu jsme tam zatím vždy dali to, co jsme chtěli.

prostornost
9

Na předních sedadlech si cestující doslova trůní, na zadních sedadlech je to, řekl bych, průměr - já sám měřím 190 cm a když se posadím sám za sebe, zbývají mi před koleny cca 3 cm místa.

jízdní vlastnosti
10

Výborné jízdní vlastnosti :)

jízdní komfort
10

Trochu jsem měl vzhledem ke stavu našich silnic obavy ze sedmnáctipalcových kol, ale vůbec to není tak hrozné... A jízdním vlastnostem to jen přispívá.

výkon motoru
10

Pro mě dostačující, i když po čase si člověk zvykne a chce víc...

spotřeba
9

Celkem příjemné přakvapení, dá se jezdit pod 8l/100 km.

hlučnost motoru
10

Accord je výborně odhlučněný, ve vysokých otáčkách je zvuk radost poslouchat. Tak jakýpak hluk - je to koncert :)

kvalita sedadel
10

Velmi pohodlná sedadla s dobrým bočním vedením. V minulém autě mě po delší cestě (víc jak 3 hod.) bolela záda. V Accordu nic takového nehrozí.

brzdy
8

Brzdí. Ale nemůžu si pomoct, mám posit, že brzdy jsou trochu poddimenzované.

zavazadlový prostor
8

Není to nic extra, ale při výběru vozu tohle vůbec nehrálo důležitou roli. 459 litrů nám stačí.






Blesk.cz

Brzký konec Wordu, Exelu a PowerPointu? Microsoft představil aplikaci Office

Brzký konec Wordu, Exelu a PowerPointu? Microsoft…

Microsoft oznámil novou aplikaci Office, která bude zdarma dostupná na Androidu a iOS. Spojuje funkce Wordu,…

Nakoupíte 17. listopadu? Přehled svátků, kdy musí mít obchody zavřeno

Nakoupíte 17. listopadu? Přehled svátků, kdy musí…

S 17. listopadem budou supermarkety, hypermarkety či velkoprodejny s nábytkem a dalším zbožím otevřené. A to i…

 

iSport.cz

Fiala to v Kometě zabalil. Všichni nekopali za stejné cíle, řekl o konci

Fiala to v Kometě zabalil. Všichni nekopali za…

Nejdřív zhodnotil zpackaný zápas s Karlovými Vary (2:7). Věcně, jako jindy. Až na závěr propálil to podstatné.…

Bulharsko - Česko 1:0. Porážka na závěr, rozhodl gól na hraně ofsajdu

Bulharsko - Česko 1:0. Porážka na závěr, rozhodl gól…

Čeští fotbalisté v závěrečném osmém utkání kvalifikace mistrovství Evropy prohráli v Bulharsku 0:1. V 56. minutě…

 

Reflex.cz

Logo Občanského fóra jsem malovala na vložky bez křidélek. Křídla nám dala až svoboda, říka Ester Geislerová

Logo Občanského fóra jsem malovala na vložky bez…

Minutový film režiséra Ester Geislerové je součástí unikátní projektu časopisu Reflex a České televize. Spolu…

Samet na síti: Jak by to vypadalo, kdyby měl Havel Facebook a mlátičky z StB se fotily na Instagram?

Samet na síti: Jak by to vypadalo, kdyby měl Havel…

Jak by vypadaly revoluční listopadové dny v roce 1989 kdyby existovaly sociální sítě? O čem by si psali v chatu…