Diskuse

Honda Accord (2003)

18.7.2010

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Bodie". Typ CL7 se začal prodávat v ČR v roce 2003. Výběr motorizací věru nebyl moc široký - zájemce si…

 

Honda Accord (Bodie)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 18.07.2010  20:46

    Ano, Hondu ano.

    Ano, aj toto je pekny Japonsky sedan. U nas na vychode taky vidam v sedej metalize, veeelmi vkusne auto. Ked Primera dosluzi, tiez sa chystam na Accorda, pripadne Mazdu6.
    Ako sa jazdi z dvojlitrom v takomto pomerne tazkom aute. Ak sa nemylim, krutak velky nema, netreba ho castejsie tocit?
    Ja napriklad na Primere uplne bezne 2ku,3ku tocim do cerveneho.
    Moja zena tiez, minule sa ma pytala, ze preco to na dvojke nejde viac, nez 110, citujem: " mi to zacalo cukat a robit brm brm brm" tak som jej vysvetloval princip obmedzovaca a vypinania privodu paliva.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.07.2010  21:45

      « Re: Ano, Hondu ano.

      Auto sice není nejlehčí, ale motor to zvládá v pohodě (na vysokou hmotnost trpí dneska snad každé auto, je to holt úděl za množství prvků výbavy, bezpečnosti, atd.). Krouťák je 190 Nm, což je normální hodnota na atmosférický dvoulitr (třeba Mazda 6, r.v. 2005, dvoulitr, má krouťák 184 Nm při váze 1385 kg, tento Accord váží 1370 kg). Accord je vysokootáčkový japonec (dá se točit do cca 6900 ot/min., což je docela slušné). Já to teda do omezovače vytáčet nemusím, když chci, aby to jelo. Nejčastěji se pohybuju mezi 3000 - 5500 ot./min. Vrchol točivého momentu je v 4500 otáčkách, nejvyšší výkon v 6000 otáčkách. Je příjemné, že auto ve vysokých otáčkách nevadne, právě naopak - v těch nejvyšších otáčkách graduje výkon. A naopak v obci není problém jet na 4. rychlostní stupeň s 1700 otáčkami - auto neprotestuje. Takže ať to shrnu: vytáčet auto do červeného pole určitě nemusím, aby to jelo.
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 19.07.2010  08:38

        « Re: Re: Ano, Hondu ano.

        Diskusia o krutiacom momente je naprosto zbytocna, ak sa neuvedu zaroven aj otacky pri ktorych sa dosahuje. Samo o sebe je krutiaci moment len cislo bez vypovedacej hodnoty. Staci totiz za motor dat prevod 1:2, a hned mas dvojnasobny krutiaci moment (minus dake straty)...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.07.2010  13:25

          « Re: Re: Re: Ano, Hondu ano.

          nevím jak 2,0, ale moje 2,4 neklesá pod 190Nm od 2000otáček do 5500. Což je v podstatě dieselová hodnota krouťáku,akorát mám asi 3x větší rozmezí použitelných otáček ;-) moc příjemné.
          • 00 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 19.07.2010  16:37

            « Re: Re: Re: Re: Ano, Hondu ano.

            Ale potom mas aj 3x vacsi prepad v palivovej nadrzi. Vyska otacok je v nepriamej umere s vekom vodica.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 19.07.2010  17:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ano, Hondu ano.

              nevím, kde chodíš na tyhle rozumy >:D ale to řešit nechci.
              3x vacsi prepad v palivovej nadrzi???ve srovnání s čím?
              • 00 Reagovat !

                foto kexxik

                kexxik 19.07.2010  17:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, Hondu ano.

                Nicco: co já zažil,tak tyhle Accordy 2,4 jezdí často s nižší spotřebou než 2,0. Takže než budeš příště něco psát, tak si o tom alespoň něco přečti, když už si v tom nejezdil.
  • 00 Reagovat !

    foto TKD

    TKD 17.06.2011  11:19

    kola a spotřeba

    Ahoj! Všiml jsem si, že máš na autě stejná kola, jako plánuju dát na acco já. Zajímalo by mě: pozoruješ nějaký rozdíl ve spotřebě nebo dynamice mezi sedmnáctkami a patnáctkami? Teď tam mám R15 a přeci jen přemýšlím, aby mě R17 něčím nepříjemně nepřekvapily. Díky za odpověď!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.06.2011  13:27

      « Re: kola a spotřeba

      Rozdíl ve spotřebě jsem neměřil a palubní počítač můj ročník ještě nemá :-( Ale už z logiky věci ta spotřeba o něco větší bude, ale jestli si to vezme o půl litru na sto víc, tak to by mě zase až tak nebralo. Co se týká dynamiky, mám pocit, že na patnáctkách je auto krapet hbitější, ale je to opravdu minimální rozdíl. Taky bude záležet, jaké pneu si pořídíš (jaký budou mít valivý odpor). V každém případě R15 na tak velkém autě vypadají fakt nic moc. Myslím, že když dáš sedmnáctky, tak budeš spokojený. A jízdním vlastnostem to taky pomůže.
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 23.06.2011  09:40

      « Re: kola a spotřeba

      Dle mého rozdíl ve spotřebě není žádný, záleží na valivém odporu pneumatiky, ne na průměru disku. Já mám zimní 16tky a letní 17tky a zimní prostě lépe absorbují příčné nerovnosti, letní jsou "ostřejší" - nemáš strach, že si je v rychleji projeté zatáčce "svlíkneš". :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 30.10.2011  20:54

        « Re: Re: kola a spotřeba

        Vetsi prumer disku miva i vetsi sirku a tim zpravidla i sirku pouziteho plaste, proto miva vetsi prumer disku skoro vzdycky vyssi valivy odpor. Dalsim z faktoru je i aerodynamika, kdy sirsi plast klade logicky zase vyssi odpor. Nejhlavnejsim faktorem ale byva hmotnost soustavy disk + plast spolecne s rozlozenim tehle hmotnosti. I kdyz je vetsi disk nakrasne mnohem drazsi a i lehci nez original v mensim prumeru, hmotnost na obvodu kola ma az dvojnasobny vyznam a disk ma zase vetsinu hmotnosti bliz ke svemu vnejsimu obvodu. Stejne tak jako plast s nizsim profilovym cislem. Potom vuz s vetsim prumerem disku ma diky prekonavani vetsiho odporu horsi akceleraci i nizsi maximalni rychlost. Pri zachovani stejne dynamiky vozu je potreba vic slapat na plyn (ev. drzet motor ve vyssich otackach) a tim roste i spotreba. Vsechny tyhle vlivy slabnou s vykonnejsim motorem a krouticim momentem motoru (protoze jezdi malokdo vyhradne tesne pred zacatkem cerveneho pole kvuli blizkosti spicky vykonove krivky). Ale pisu to v silne zkratce a jenom s ohledem na zminenou vyssi spotrebu, faktoru i jejich dusledku je mnohem vic.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Tipy na víkend: Začínají vánoční trhy! Koňský povoz přiveze strom a bojovníci zkříží meče

Tipy na víkend: Začínají vánoční trhy! Koňský povoz…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Dramatický porod české zpěvačky: Syna přivedla na svět ve vlaku! Lidé tleskali

Dramatický porod české zpěvačky: Syna přivedla na…

Zpěvačka kapely Tykráso Monika Kanioková se postarala o pořádný rozruch ve vlaku na trase Ostrava –…

 

iSport.cz

Fakír užívá důchodu, Forever na start! Opatrný vychovává koňskou hvězdu

Fakír užívá důchodu, Forever na start! Opatrný…

Srdečně se pozdravil s Belgičanem Nielsem Bruynseelsem a Nizozemcem Gerkem Schröderem, s nimiž loni závodil…

Strašák i pro Čechy, pekelný los EURO: tenhle tým čeká až 20 tisíc km

Strašák i pro Čechy, pekelný los EURO: tenhle tým…

Po úspěšné kvalifikaci mohou spřádat plány na EURO 2020. Čeští fotbalisté postoupili na evropský šampionát…

 

Reflex.cz

Filmový tunel jménem Poslední z Aporveru: Nejdražší český film všech dob jde do dražby a tvůrci k soudu

Filmový tunel jménem Poslední z Aporveru: Nejdražší…

Měl to být vůbec nejdražší český film, takový náš moderní Nekonečný příběh, odpověď na Letopisy Narnie a…

Unikátní pohled do života New Yorku, taxikář 10 let fotil své cestující

Unikátní pohled do života New Yorku, taxikář 10 let…

Na zadním sedadle taxíku se může odehrát spousta pozoruhodných věcí. Lidé si taxi chytají cestou do nebo…