Diskuse

Renault Fluence (2010)

15.8.2010

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Key-B". Konečně přišla chvíle, kdy se s Váma můžu podělit o první zážitky a zkušenosti s tímto šarmatním…

 

Renault Fluence (Key-B)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Switch007

    Switch007 26.08.10  20:24

    « Re: Re: Srovnání s Peugeotem 206??

    No ale to je přece to samé. Také bych mohl říct, že jsem se svezl ve Felicii a nemám ve Škodovky důvěru. Vím, že překonat něco, co je v člověku dlouhodobě zakotveno, je obtížné, ale auta jsou produktem, který se neustále někam posouvá. Relativně si některá auta polepšují, jiná pohoršují a srovnávat je potřeba jen aktuální modely a oprostit se přitom předsudků. Podívejte se třeba, jaká auta dělala v době modelu 206 Kia nebo Hyundai a kde jsou teď..

    "Je jedno zda dvěstěšestka byla vyrobena v roce 1998, jízdně a řízením se jedná o nepovedené auto" A s čím tu nepovedenost srovnáváte?
  • « 00 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 26.08.10  13:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: super auto

    No, ja jsem kontroloval vsechny rozmery uvnitr a az na minimalni rozdily, tu vic ten, tu min tamten- ale o choupek, je to to samy. Stejne, jak s tim rozvorem.
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 25.08.10  23:32

    « Re: HANDS-FREE karta

    Odkud jsi? Těchhle verzí je k testování celkem dost. Sám jsem v tom jel několikrát. Nezajetý jede celkem líně a plyn nereaguje okamžitě od sešlápnutí, ale až v nižší poloze pedálu. Ale to se postupně srovná. Zajetý asi jede docela dobře a na pohodlnou cestu by to mělo stačit. V nižších otáčkách je motor tišší a línější, ve vyšších krásně táhne, ale je ho víc slyšet (přece jen je to šestnáctiventil, který má rád vytáčení). Mně se s ním jelo dobře. Karta HANDS-FREE umožňuje plný přístup ke všem funkcím a stačí ji mít kdekoli v autě. Tohle už má Renault celkem vychytané po těch všech letech. Krouťák je o 90 Nm menší než u nafty, ale mně přišla jízda s benzínem celkově komfortnější. Současně ale dodávám, že mám obecně raději benzín než naftu, tak to ber s rezervou. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 25.08.10  23:24

    « Re: Re: super auto

    Nějak se mi to moc nezdá, ale budu ti věřit... hned po sobě jsem to nesrovnával, ale vím, že do Meganu 5HB jsem se vlezl dozadu v pohodě i se svými 182 cm...
    A nebo až bude čas, tak zavítám do showroomu a zkusím porovnat ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 25.08.10  23:22

    « Re: super auto

    Ale prostor je trošičku jinak uzpůsobený. Stačí se podívat do recenzí, po internetu jich je jen v českých a slovenských vodách na desítky. GT zohledňuje především kufr, Fluence především cestující. Což je obecně výhoda sedanů. Jinak GT má podle mého nejkrásnější zadní světla.
  • 00 Reagovat !

    foto mikys

    mikys 25.08.10  22:20

    « HANDS-FREE karta

    Čau,gratuluju k autu a zárověň mam otázku...Uvažuji o koupi Fluence s motorem 1.6 16v - nesetkal jsi se s tímto motorem např.testovací jízda atd...A ještě chci se zeptat jak funguje hands-free karta - někde jsem se dočetl, že měly nějaké mouchy...Díky moc za trpělivost a ať auto slouží !!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 25.08.10  22:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: super auto

    Dle Renaultu má Fluence 2702 mm, Grandtoure 2701 mm, Megane 2641, takže pomine-li ten 1 mm, tak mají oba o 6 cm delší rozvor.
  • « 00 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 25.08.10  22:04

    « Re: Re: Re: Re: super auto

    Musim dat za pravdu, ted jsem porovnaval vnitrni rozmery a je to to samy. Myslel jsem si, ze fluence nabizi vic..
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 25.08.10  21:44

    « Re: Re: Re: super auto

    Já bych neřekl, že by Megane v kombíku měl méně prostoru vzadu než Fluence. Jak Grandtoure, tak Fluence stojí na prodlouženém rozvoru "klasického" Megane. :-O Navíc vzadu tolik neklesá střecha jako u Fluence a proto je více místa na hlavu. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 25.08.10  21:41

    « Re: Re: super auto

    Grandtour je moc hezky auto, znamej ho ma- dal bych si rict. myslel jsem to tak, ze fluence nabizi velky vnitrni prostor, ten 1,5 diesel by stacil, na nakou divocinu se kupujou jiny auta. jen ten zadek trosku premodelovat na kombi- napr. kvuli kocarku s nakupem- a hned bych se o nej zacal zajimat.
    Vsechna ´dostupna´auta maji prostor vepredu, ale jak si tam normalne sednes, vzadu nadavaj. Takze normalni auto zacina velikostne ve stredni tride. Jezdej tim preci jen lidi-tak proc nepridat trochu plechu, at se vzadu nemackaj(a vymackat z toho penize, jeste, ze ty tridy mame). Fluence se vydal spravnym smerem, dobry rozmer za dobry penize. Ted jeste pridat neco jinyho, nez zrovna sedan. Zhruba tak :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 25.08.10  21:23

    « Re: Re: super auto

    To neni vubec zly, rekl bych tak akorat na ten motor.
  • 00 Reagovat !

    foto OndraAAA

    OndraAAA 25.08.10  19:42

    « 1,5 dCi super

    Ahoj, chci jen přidat poznámku k motoru. Mám stejný ve svém Qashqajovi a jsem s ním nesmírně spokojen. Chci tě uklidnit, že jsem měl ze začátku také asi podobný pocit lehkého zklamání z turbodíry, ale po zajetí motoru se všehno rapidně změní. Navíc máš lehčí a lépe aerodynamicky přizpůsobené auto, takže věřím, že ti to pojede ještě lépe. Motor od zajetí cca 5000 km neuvěřitelně zrál a jeho chování se rapidně zlepšovalo. Nepatrná turbodíra zůstala, ale dobré zpřevodování ji zcela vytlačuje, takže při normální jízdě vůbec nepoznáš. Větší turbodíru máme ve služebních octáviích i passatech s 2.0 TDI, i když pak po roztočení truba auta vystřelí rychleji. Předjíždění je nyní radost. Dokonce jsem si měřil po zajetí motoru čas z 0 na 100 km/hod. a měl jsem 15,5 s, nyní udělám po 16.000 km už za 12,2 s. Musím ale ještě vyzdvihnout jednu věc. Po té co jsem začal jezdit s Verva Diesel od Benziny, tak se motor, zvláště při prvních tisícovkách km, nesmírně zkultivoval a jel podstatně lépe a klidněji. Nyní střídám od Agipu DieselTech a zdá se mi také dobrý. Nicméně silně doporučuji jezdit na kvalitní palivo, zvláště s ohledem na tento motor. I z odborných článků vyplývá, že pro tento motor největším nepřítelem jsou dlouhé servisní intervaly (doporučuje se max. 20.000 km, zvláště pokud jezdíš hodně město) a nekvalitní palivo. Také určitě nechat po dlouhé jízdě turbo oddychnout, než vypneš motor. Takže pokud chceš aby ti auto vydželo a jelo dobře, tak je to na tobě. Tento motor je vynikající, ale chce taky dobrou péči. Jezdím z 90 % městský cyklus a mám dlouhodobou 6l/100km. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.08.10  22:23

    « Re: Re: super auto

    Mě ta absence šestikvaltu na fluenci 1,6 16V prostě hodně vadí. Teď máme pětikvalt na jednašestce Laguně II a sice je ten motor na tak velké auto lenoch, ale taťkovi to na ježdění do práce stači, jen jak občas člověk zabloudí na dálnici, tak točí zbytečně moc, tím roste hlučnost, i když je izolovaná hodně a samozřejmě roste spotřeba. Takže ačkoliv podvozek v Laguně je stavěný i na 180 a auto se chová slušně, tak motor se cítí nejlépe u 130. Jelikož taťka už další auto chce menší, tak kvůli té absence šestky bych volil Megane.

    Co se týče Turecka, tak právě Megany Sedany II se taky jako jediné dělaly v Turecky a prý s nima bylo více problémů než třeba s kombíkem nebo hatch. Takže těžko říci.

    V Laguně vadí u liftbacku ta přední sedadla pod které se nedají dát nárty, ale hrůza to není. Měl jsem pocit, že proti Laguně II až na strop je stejně místa a že si u nás v autě nikdo nikdy nestěžoval, ba naopak třeba po přesednutí z českého snu Octavie byli někteří až překvapení, co tam je místa.
    Jak jsou na tom díly u Laguny III nevím, dvojku máme už 5 let, zpočátku nás díly děsily, ale vlastně nic nebylo třeba a taky nic nebylo k mání z druhévýroby. Jak taťka rozbil kryt zrcátka, tak dal za něj nějakých 1200 plus nástřik. Asi se poškodil i vnitřní mechanismus, protože zrcátko při el. sklápění se často překlápělo až naopak. Tak jsem nakonec minulý týden koupil v autokelly celé nové el. ovládané, asférické, elektricky sklopné zrcátko za NEUVĚŘITELNÝCH 1378 Kč. Zíral jsem na to jak tele na nové vrata, originál favoriťácké manuální stojí 900 8-s >:D A tak je to s mnoha díly, co jsem se díval. Rok co rok příbývá druhovýroba za slušné ceny,

    No a to je řešení tvého problému, my tu velkou šířku řešíme tak, že do vrat garáže, které byly projektované na úzkou Š105 sklápíme zrcátka, která jsou el. sklopné. Perfektní věc. I při parkování na úzké uluci je pro jistotu sklápím.

    S tím podvozkem velmi odlišným u dražších verzi máš pravu, ale i tak mezi Fluence a Lagunou je rozdíl.

    No snad jsem tě moc nepostrašil s těmi Turky, ale co jsem teď četl, tak třeba ta Laguna podle ADACu je teď nejspolehlivější auto třídy, přímo Renault taky uvádí nějako uněmeckou statistiku v reklamních materiálech, tak se to asi zlepšilo a na MEgane nezapomněli :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 24.08.10  16:22

    « Re: super auto

    Ano - ohledně motorizace je Fluence obzvlášť v ČR omezen VELMI citlivě. Mimo naši zemi se dělá ještě s dvoulitrovým benzínovým motorem, ale to je všechno.

    PŮVOD: Mégane je ze Španělska, u verze GT ale nevím, jak to je. Turecká Bursa je zaběhnutá fabrika, která vyrábí vozy s dobrou řemeslnou kvalitou, toho bych se nebál.

    LAGUNA: Ano, to je jiná třída a je obecně docela jinde než Fluence, tím spíš bych ty vozy nesrovnával. Francouzské továrně bych věřil, Laguna je kvalitní vozidlo, ale má velmi drahé díly, drahý servis, dražší pojistku a dražší provoz. Také menší a podivně nízký kufr a zvláštně se chovající stěrače. Uvnitř je vzadu méně prostoru a mně osobně vadí, že mám aspoň pocitově méně místa na chodidla (sedáky jsou nízko). Sám jsem Lagunku taky dlouho zvažoval, ale sedan je sedan. A ten podvozek je VELMI ODLIŠNÝ teprve od dražších verzí, s maličko vyšším Fluencem ale vjedu domů daleko snáz než s Lagunou, což třeba u mne také rozhodovalo.

    Obecně se ale shodneme, že Laguna je koráb hodný svého jména a je to celkově velmi vydařený a především osobitý vůz, který zaujme.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.08.10  16:05

    « Re: Re: super auto

    Fluence je ale sedan a on chce kombíka.

    Co se týče srovnání s Meganem kombi, tak Megane má k mání šestistupňovou převodovku i k benzínovým motorům, má možnost 1,4 Tce, 2,0 Tce, což je podstatné rozdíl mezi ním a Fluence. U Fluence je zákazník omezen hl. motorizacemi a převodovkami. Další rozdíl je v původu auta, kdy Fluence je z Turecka a tuším stále ještě z Francie.

    Laguna už je jiná třída, podvozek je podstatně dál, dá se objednat GT podvozek, v kombíku je rozhodně prostornější (srovnával jsem po uvedení na trh a doma máme dvojku), k mání jsou 2,0 dCi, bi-xenony proti xenonům... A taky interiér mě příjde přecejen o něco luxusnější. O podvozku jsem už psal. A taky se dělá ve Francii.
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 24.08.10  15:48

    « Re: super auto

    Mégane GT a Fluence jsou postaveny na stejné platformě. Fluence je uvnitř prostornější než Laguna a za relativně stejný peníz vybavený větším množstvím doplňků (aby nedošlo k omylu, zdůrazňuji slovo doplňků). Věřím, že skoro každý, kdo se rozhodl pro Fluence, tohle zkoumal a zná SKUTEČNÉ údaje. Navíc Fluence má nižší spotřebu než Mégane a nižší servisní výdaje než Laguna. (nemluvě o tom, že kdo chce vyloženě sedan, tak se mu dá jen těžko vnutit jiná konstrukce)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.08.10  15:16

    « Re: super auto

    Vždyť kombíka máš Megane, tak proč by měl být stejně velký Fluence? Stejně tak máš větší Lagunu. Nemluvě o tom, že Megane Grandtoure GT vypadá moc povedeně, lépe než Fluence
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 24.08.10  15:11

    « Re: super auto

    Jsou tam jen některá podobná řešení - snad v podvozku ap. Na Youtube existuje jedno skvělé německé video pro servisní techniky, kde je všechno vysvětleno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.10  10:36

    « Re: Re: Re: super auto

    kua já někde četl, že je to M2...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.10  10:30

    « Re: Kufr

    Na ty očka se mrknu. Síťka byla součástí výbavy, ale je dle mého na nic.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…