Ano - ohledně motorizace je Fluence obzvlášť v ČR omezen VELMI citlivě. Mimo naši zemi se dělá ještě s dvoulitrovým benzínovým motorem, ale to je všechno.
PŮVOD: Mégane je ze Španělska, u verze GT ale nevím, jak to je. Turecká Bursa je zaběhnutá fabrika, která vyrábí vozy s dobrou řemeslnou kvalitou, toho bych se nebál.
LAGUNA: Ano, to je jiná třída a je obecně docela jinde než Fluence, tím spíš bych ty vozy nesrovnával. Francouzské továrně bych věřil, Laguna je kvalitní vozidlo, ale má velmi drahé díly, drahý servis, dražší pojistku a dražší provoz. Také menší a podivně nízký kufr a zvláštně se chovající stěrače. Uvnitř je vzadu méně prostoru a mně osobně vadí, že mám aspoň pocitově méně místa na chodidla (sedáky jsou nízko). Sám jsem Lagunku taky dlouho zvažoval, ale sedan je sedan. A ten podvozek je VELMI ODLIŠNÝ teprve od dražších verzí, s maličko vyšším Fluencem ale vjedu domů daleko snáz než s Lagunou, což třeba u mne také rozhodovalo.
Obecně se ale shodneme, že Laguna je koráb hodný svého jména a je to celkově velmi vydařený a především osobitý vůz, který zaujme.