Renault Fluence (2010)
15.8.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Key-B". Konečně přišla chvíle, kdy se s Váma můžu podělit o první zážitky a zkušenosti s tímto šarmatním…
Renault Fluence (Key-B)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- "Na letisko Albert!" 16.08.2010 13:45 pumpkin
- moc pěkné 16.08.2010 13:53
- velke 16.08.2010 14:08 kyklop
- Pěkné 16.08.2010 17:26 PeT-a (RSKa)
- JO - KONEČNĚ!!! 16.08.2010 19:48 Psychobolos
- zaujimave auto... 16.08.2010 20:18 _Teddy_
- Paráda! 16.08.2010 20:49 vrkuboy
- chapu te 16.08.2010 21:50
- To se mi líbí, 16.08.2010 22:23 d.a.m.
- Renault umí levně mno... 17.08.2010 02:05 Jacoppo
- Fluence 17.08.2010 11:16 Kubyyyk
- Toledo 17.08.2010 13:31
- gratulujem 17.08.2010 21:54 Brandon Walsh
- S obrázky je to hned veselejší! 18.08.2010 15:17 Psychobolos
- Kufr 20.08.2010 22:02 Psychobolos
- Laguna 22.08.2010 09:38
- konkurence 22.08.2010 10:58 delvan
- Srovnání s Peugeotem 206?? 22.08.2010 11:13 Switch007
-
super auto 22.08.2010 14:45
Frantizsekk
- Re: super auto 22.08.2010 20:54
- Re: super auto 24.08.2010 10:19
- Re: super auto 24.08.2010 15:16 Ronault.
- 1,5 dCi 22.08.2010 19:43 WinDiesel
- 1,5 dCi super 25.08.2010 19:42 OndraAAA
- HANDS-FREE karta 25.08.2010 22:20 mikys
- super auto 28.08.2010 01:25
- Velice slušné auto. 12.09.2010 15:54 dismay.zs
- RE 15.09.2010 09:32 dismay.zs
- Fluence. 15.09.2010 15:54 dismay.zs
- Mám ho... 03.10.2010 13:12 Psychobolos
- 3D sound by Arkamys 20.10.2010 16:54 zino
-
-
"-- skrytý --" 16.08.2010 13:53
moc pěkné
Moc pěkné autíčko :-) Přesně takový Fluence se mi líbí (akorát mě víc voní benzín). Pěkný černý interier se stříbrnými doplňky je velice elegantní a je to podle mě hezčí volba než v nejvyšší výbavě ten béžový. Už jsem ho někde viděl na parkovišti a je to tedy pořádný kus auta :-) Ještě nějaké fotečky by se mi líbili :-)-
"-- skrytý --" 16.08.2010 16:36
« Re: moc pěkné
souhlasím, já jsem bral tuto výbavu právě proto, že je uvnitř tmavý interiér, který se mi zkrátka líbí víc, k tomu jsem nechtěl navigaci, nelíbí se mi jak tam trčí a nejde sklopit...jinak benzín je super pokud nenalítáš moc kilometrů, nicméně vřele doporučuji naftu, dle reakcí ostatních majitelů je mnohem živější než benzín. fotky budou co nevidět :-) -
Mirasr 17.08.2010 10:50
« Re: moc pěkné
Taky jsem chtěl obědnávat Fluence,akorát mi řekli v dubnu že bude až na nový rok, tak to ještě rozmýšlím, jestli tohle nebo Golfa nebo roomstera s TSI motorama. Projel jsem si zkušebku v benzínový verzi a musim říct že bych do ní fakt nešel, za 1) je hlučná za 2) líná i když píšou zrychlení něco přes 11 sekund na 100kmh tomu nevěřim. Když jsem se usadil zpátky do svý thalie a zlehka rozjel, tak to bylo oproti těžkýmu fluenci pořádnej tah. Tak u tohohlee jedině naftu ani bych se nebál tý slabší nafty, ta alespon nemá turbodíru. Jinak nádherný auto!
-
-
-
PeT-a (RSKa) 16.08.2010 17:26
Pěkné
Moc hezká recenze :yes:
Auto se renaultu moc povedlo, za ty peníze super :yes: :-) .Navíc je to funglnovka, takže budeš mít nějaký ten měsíc klid od oprav.....
PS: Pořádně to protáhni po dálnici, neříkej, že si nejel víc jak 120 ;-) ...jak se motor zahřeje, bez obav na to šlápni.....bacha na chlazení turba, u nových aut je to čím dál tím větší problém -
Psychobolos 16.08.2010 19:48
JO - KONEČNĚ!!!
Blahopřeju k vozítku a velice se těším, až mi také přijde. Byl jsem smutný, že tu o něm nikdo nepíše, a teď mám o to větší radost. Tohle je suprová kára, která se povedla. Mnoho radosti s tímhle vozem přeje Concionator z Renaultclubu!
(PS: Rozhodoval jsem se mezi Renaultem Fluencem a Chevroletem Cruzem. Fluence beru ze stejných důvodů jako ty s tmavým interiérem bez navigace, ale benzín, nafta mi vůbec nevyhovuje a rád si hraju s pedálem plynu. A jakmile přidáš fotky, rád ti zvednu hodnocení.) -
_Teddy_ 16.08.2010 20:18
zaujimave auto...
Hoci mi francuzsky dizajn velmi nesedi a navyse mam voci francuzskym autam tak trochu despekt, musim uznat, ze toto je podarene auto, a celkom sa mi paci. Asi najkrajsi sedan z tejto triedy, co poznam.
Za danu cenu tazko najde konkurenciu. Ak si to Renault nepo***ie nespolahlivostou, mohol by to byt prelomovy model, ktory k nim prilaka aj zakaznikov, co by este nedavno o francuzovi ani neuvazovali. No uvidime, ako bude tvoja spokojnost vyzerat po 100tisic km. Drzim palce, a uzivaj si...-
"-- skrytý --" 17.08.2010 15:28
« Re: zaujimave auto...
No ten přelomový model má být současný Mégane (vzpomeň si na reklamu). Se spolehlivostí bych to čekal stejné jako u Mégane II, neb Fluence stojí na jeho platformě. Je to ovšem sedan, a ten se v Evropě moc velké oblibě netěší. Kdyby to byl kombík, tak by jim lidi možná utrhli ruce.
-
-
vrkuboy 16.08.2010 20:49
Paráda!
Krásné auto! Jen sem v recenzi přehlídnul nebo tam není označení výbavy. Zajimá mě jestli ty chromové doplňky okolo oken + kliky a polokožené sedačky jsou za příplatek. Je to opravdu krásné auto jen by si zasložil větší disky, ale jinak nemá chybu. :yes:-
Psychobolos 16.08.2010 21:16
« Re: Paráda!
Je to součástí auta od verze Exception. Tedy od střední verze. Privilege už má navíc pouze světlý interiér (překrásný, ale nepraktický), navigaci, elektrochromatické zrcátko, jiná šestnáctková kola (ale k Privilege si téměř každý koupí sedmnáctky) a měřič tlaku vzduchu v kolech.
-
-
"-- skrytý --" 16.08.2010 21:50
chapu te
zdar, no ja sem cca před 5ti lety udělal uplně stejné rozhodnutí. Uplně čumim jak se ty ceny hnuly dolů, mě stál 420 benzin. Už sice Rencka nemám, ale 5,5 roku naprosto bez jediné poruchy... je to totiž o štěstí . tak ti přeju at ho mas taky :yes: -
Jacoppo 17.08.2010 02:05
Renault umí levně mno...
Renault Fluence a Dacia Logan MPV sou pro mne dvě auta s francouzskejma kořenama, který mají nejlepší poměr cena/vlastnosti ;-) Fluence jako auto pro mladý a rodiny a Logan MPV pro podnikatele... ;-) Často sem se na Fluence v červený díval u nás v ulici, ale ten byl v automatu, a divil se, co se dá za takový "malý" peníze do toho auta narvat... -
Kubyyyk 17.08.2010 11:16
Fluence
Nemůžu si pomoct, ale mě se prostě Fluence a i nový Megané III. ani trochu nelíbí. Fluence mi příjde jak jezevčík a ještě k tomu po obrně. Nezlob se na mě, ale je to můj dojem.
Píšu hlavně z toho důvodu, že jako hlavní konkurent pro Fluence je považován Chevrolet Cruze, pořídili jsme ho domu. Jezdim s ním 4 měsíce a má najeto asi 8.500 km. Za stejné peníze mi to příjde jako vzhledově i hodně vydařenější auto, co působí (v mé kombinaci černá metalíza a 17´´ kola) jako i poměrně luxusní auto.
Proč si o něm třeba vubec neuvažoval, nebo jsi o něm nevěděl? Zajímá mě to jen ze zvědavosti.
Nechci ti kazit hodnocení, takže tvé hodnocení vynechám, za recenzi bych ti dal plný počet, ale za fotky a auto málo.
Ale přeji ať ti šťastně slouží!-
Psychobolos 17.08.2010 15:38
« Re: Fluence
Záleží, co kdo od auta chce. Vzhledově je zajímavější Cruze, jízdně se to nedá srovnávat, protože každý vůz nabízí něco jiného, prostornější je Fluence a žravější Cruze, a to o dost. Naprosto šílená spotřeba a nestandardní rozměry dílů (horší sehnatelnost) mě odradily od koupě. Nemluvě o skvělém bezklíčkovém přístupu a ovládání. (a to píšu jako veliký příznivec Cruze, hoši z klubu mohou vyprávět, zvl. Daff a Chrudoš)-
-
Psychobolos 17.08.2010 16:29
« Re: Fluence
Osobně jsem seděl několikrát v obou vozech, strašně jsem chtěl totiž skvěle táhnoucího jednaosmičkového cruze. Ale ačkoli je hezčí zvenku, vnitřek fluence mě skoro omámil, to se nedalo srovnávat. Víc místa, větší komfort. Jo, abych byl upřímný, v cruzu tě ta sedačka přímo obejme a v kombinaci s tvrdým podvozkem, který já ale nerad, tě přímo vyzývá ke sportovní jízdě, na palubku se taky dobře kouká (i když tam nejsou ani zvýrazněné, ani vůbec napsané "naše" důležité evropské rychlosti), ale tím to končí a místa je tam vzadu o poznání míň, taky kufr - když už má háky, tak ať je raději větší. Cruze má SKVĚLE odtlumené dveře, lépe než Opel Insignia, ale pořád na luxusní dojem nestačí. Tudíž - pro sportovce a závodníky doporučuji cruze, který opravdu jede jako drak a taky se tak chová, ale kdo chce komfort a pohodlí pro celou rodinu na dlouhé tratě, má volbu jasnou, fluence. --- (NB.: Samozřejmě zde píšu pouze svůj vlastní pohled a nikomu ho nevnucuji. Jen jsem byl zprvu opravdu vážně rozhodnutý pro cruze, ale těch několik jízd a také městská spotřeba 8,9 u nezajetého rencka a 11,5 u chvíli zajížděného chevyho /bavíme se o rušné Praze/ rozhodlo ve prospěch fluence. A cruze se mi pořád líbí a nevynechám žádnou možnost se v něm svézt.)
-
-
"-- skrytý --" 18.08.2010 10:32
« Re: Fluence
Určitě se na tebe nezlobím :-) Každý má samozřejmě odlišné vnímání toho co je hezké a co není. Mě Renaulty nikdy designem neoslovovaly, nicméně příchodem Megana a Fluence jsem celkem změnil názor. Pravdou zůstává, že Cruze a Fluence jsou designově dost odlišná auta. V recenzi to sice nepíšu, nicméně i Cruze jsem samozřejmě zkoumal a zajímal se o něj. Jenže: 1)benzínové motory u Cruze docela dost žerou jak tu psal Psychobolos 2)diesel pokud se nepletu je dvoulitr, což znamená dražší povinné ručení atd. 3) Fluence je prostornější 4)Fluence nabízí lepší výbavu za míň peněz 5) Fluence se mi designově líbí víc.
Nicméně nechci v žádném případě říct, že by Cruze byl špatný. Naopak, i jeho design se mi líbí, jenže záleží co od auta čekáš. Já jsem chtěl prostorné auto, slušnou výbavu a úsporný motor. A to Fluence splnil.
Přeji ti hodně šťastných kilometrů, pokud tu máš recenzi na Cruze, rád si ji přečtu, pokud ne tak ji napiš a nahoď foto :-)-
chrudoš 22.08.2010 12:44
« Re: Re: Fluence
Ahoj, taky mam ruze, mam ho i tu, a je pravda, ze Fluence je dneska vyhodnejsi jak Cruze. V dobe, kdy Cruze prisel, nemel cenove konkurenci, Fluence sel pod cenu jeste vic a tim padem ma uspech vetsi. Vsechno je to o cene, co si budem nalhavat. Ale shodnu se se vsema, ze ty auta jsou ve skotecnosti dost rozdilne - vzhledove, vybavou, vyuzitelnosti. Kdybych vybiral auto dneska, rozhodl bych se i pres vyssi cenu, spotrebu atd stejne pro Cruze, to auto je dle meho vyborne udelane, sportovnejsi jizda i prs vyssi naklady je pro me jak stvorena.
A co si budeme nalhavat, designove nesaha Fluence Cruzovi ani po kotniky >:-[] .
At uz mate cokoliv, hlavne, ze je to nove a at to dobre jezdi ;-)
-
-
-
"-- skrytý --" 17.08.2010 13:31
Toledo
takový motor nikdy nenabízelo ;-) Pokud jsi takové viděl, pak šlo o načipovaný vůz.
1.9 TDI v Toledu měl max 110 kW, vůbec nejsilnější sériová 1.9 TDI měla 118 kW v Ibize Cupra. 125 kW nabízel dvacetiventilový benzínový pětiválec 2.3 litru.
P. S. Eště foto zadních sedaček bitte.-
"-- skrytý --" 18.08.2010 10:24
« Re: Toledo
děkuji za opravu, opravím v recenzi, popravdě si už nevzpomínám přeně, ale máš pravdu bylo to doopravdy 110 kW. nicméně faktem zůstává, že se jednalo o nejsilnější Toledo. Jinak táhlo mě právě proto, že to byla nejsilnější verze, s rozumnou spotřebou. Jinak fotky dodám, tyhle za moc nestojí, jelikož jsem je nafotil narychlo mobilem.-
"-- skrytý --" 18.08.2010 10:52
« Re: Re: Toledo
Jestli mluvíš o dieselu, tak ano. Nejsilnější toledo mělo motor 1.8T a 180 koní.-
PeT-a (RSKa) 18.08.2010 19:47
« Re: Re: Re: Toledo
Neměla verze Cupra jestě víc než 132kw?? (motor z Octavie RS) něco kolem 150kw z 1,8??
Jestě tam byl i šestiválec s 204 Hp....-
"-- skrytý --" 18.08.2010 19:59
« Re: Re: Re: Re: Toledo
Šestiválec, 1.8T 165 kW a pohon všech kol byly v Leonu. Toledo VR6 se představilo jako koncept, do série nešlo.-
PeT-a (RSKa) 18.08.2010 21:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Toledo
aha, máš pravdu! ;-) :yes:
To Seat Leon Cupra R dostal z 1,8T 165kw.... :-)
-
-
-
-
-
-
Brandon Walsh 17.08.2010 21:54
gratulujem
presne taky fluence bol velkym favoritom pri vybere auta no nakoniec som sa rozhodol pre leon ktory mi dnes prisiel takze tvoju radost zo sekcie preberanie mam cerstvo pred ocami ;-) vela stastnych kilometrov :yes:-
martin0102 22.08.2010 17:14
« Re: gratulujem
takisto som sa pri rozhodovani pozeral aj na fluence hlavne kvoli cene, ale ked som zistil ze je postaveny v predu z Clia a zozadu zo stareho Meganu a este k tomu sa mi vobec nepacil interier tak som sa rozhodol pre P308, hlavne kvoli akcii, ktora prebiehala. Inak by som najradsej mal asi Golf. A porovnavat P206 s novou 308 je velmi komicke- obe mame na dvore a su to totalne podvozkovo neporovnatelne auta.
Ale prajem hlavne vela stastnych kilometrov a kludu s novym autom :-)
-
-
Psychobolos 18.08.2010 15:17
S obrázky je to hned veselejší!
Zvedl jsem ti hodnocení za nové snímky. Ještě nějakou tu stylovku... a máš tam tři desítky! -
Psychobolos 20.08.2010 22:02
Kufr
Měl bych malý dotaz. Jsou v kufru v podlaze očka použitelná pro gumicuky a je součástí výbavy vozu síťka do kufru? Je použitelná? Děkuju! -
"-- skrytý --" 22.08.2010 09:38
Laguna
Zdravím, dívám se na výbavu, vždyť to muselo stát jako Laguna v základní výbavě, resp. ten doplatek by byl docela malej za ještě lepší auto. Nebyla ve výběru? -
delvan 22.08.2010 10:58
konkurence
osobně bych za ty peníze vzal rači Astru sedan 1.7 cdti 81kw, myslím že je to lepší volba minimálně co se motoru týká...-
"-- skrytý --" 24.08.2010 10:27
« Re: konkurence
Astra sedan se mi vůbec nelíbí, hlavně interier je dle mého přímo odporný.-
-
Ronault. 28.08.2010 18:48
« Re: Re: Re: konkurence
Tak trochu otevři oči a vymaž fanatismus z hlavy. Hledat pěkný interiér u Oplu, to dá fakticky právi, právě ta astra s narýsovaným neútulným interiérem, to rozhodně nic hezkého nebylo. Když ti člověk porovnal s P307, tak to bylo jak přechod z trolejbusu do Mercedesu.
-
-
-
-
Switch007 22.08.2010 11:13
Srovnání s Peugeotem 206??
Chválím racionální přístup k výběru auta, nicméně srovnávat jízdní vlastnosti nových Peugeotů s dvěstěšestkou, tedy koncepčně 12 let starým autem mi přijde trochu mimo. To je, jako byste řekl, že nechcete novou Octávku (stejná třída jako P308), protože jste se jednou svezl ve Felicii a nelíbilo se Vám chování auta na silnici. Dnešní Peugeoty jsou úplně někde jinde a 308 je sice stále docela vyměklá a komfortní, ale v žádném případě záludná a nepředvídatelná bestie, která vás v první zatáčce hodí přes palubu.-
"-- skrytý --" 24.08.2010 10:25
« Re: Srovnání s Peugeotem 206??
Nejste první kdo to tady píše. Nicméně po opětovném přečtení chci upozornit, že jsem v žádném případě nesrovnával P 206 P 308. Napsal jsem, že nemám v Peugeot důvěru. Je jedno zda dvěstěšestka byla vyrobena v roce 1998, jízdně a řízením se jedná o nepovedené auto, vhodné možná do města. Například já mám důvěru ve Ford. Měli jsme Ford Sierra, Ford Puma, naši mají Ford Focus. Jsem to auto vyrobená v rozmezí 18 let. Žádne z těch aut mě nikdy nenechalo na holičkách a všechny se řídily perfektně. Což se o Peugeotu nedá říct. Mimochodem řídil jsem i 308 a doopravdy nic moc-
Switch007 26.08.2010 20:24
« Re: Re: Srovnání s Peugeotem 206??
No ale to je přece to samé. Také bych mohl říct, že jsem se svezl ve Felicii a nemám ve Škodovky důvěru. Vím, že překonat něco, co je v člověku dlouhodobě zakotveno, je obtížné, ale auta jsou produktem, který se neustále někam posouvá. Relativně si některá auta polepšují, jiná pohoršují a srovnávat je potřeba jen aktuální modely a oprostit se přitom předsudků. Podívejte se třeba, jaká auta dělala v době modelu 206 Kia nebo Hyundai a kde jsou teď..
"Je jedno zda dvěstěšestka byla vyrobena v roce 1998, jízdně a řízením se jedná o nepovedené auto" A s čím tu nepovedenost srovnáváte?
-
-
-
Frantizsekk 22.08.2010 14:45
super auto
Vnitrek vypada jednoduse a prehledne a hlavne pekne. Pohodlnejsi podvozek je zvlast do cech velky plus(ja jsem z passata uz unavenej, je to tdi s a kazdej hrbolek je cejtit, natrasa se to) pri normalnim jezdeni. Skoda, ze ho nedelaj jako kombika.
Zajimalo by me, kolik toci otacek pri 130 km/h
Jedina nevyhoda je ta francouzska spolehlivost-200 tisic km a pak odchazi prakticky vsechno jedno po druhym nebo najednou. Treba to ale fluence zmeni ;-)-
"-- skrytý --" 22.08.2010 20:54
« Re: super auto
No jako Fluence je vlastně Mégane II s novou karosérií, takže toť otázka co se spolehlivostí... Nicméně to neznamená, že nemá třebas novou elektroniku (nejproblematičtější část mobilních kosočtverců). -
"-- skrytý --" 24.08.2010 10:19
« Re: super auto
Při 130 km/h točí na 6.stupeň cca 2.700 ot/min. Ale nevím přesně, dnes se kouknu. -
-
Psychobolos 24.08.2010 15:48
« Re: super auto
Mégane GT a Fluence jsou postaveny na stejné platformě. Fluence je uvnitř prostornější než Laguna a za relativně stejný peníz vybavený větším množstvím doplňků (aby nedošlo k omylu, zdůrazňuji slovo doplňků). Věřím, že skoro každý, kdo se rozhodl pro Fluence, tohle zkoumal a zná SKUTEČNÉ údaje. Navíc Fluence má nižší spotřebu než Mégane a nižší servisní výdaje než Laguna. (nemluvě o tom, že kdo chce vyloženě sedan, tak se mu dá jen těžko vnutit jiná konstrukce)-
Ronault. 24.08.2010 16:05
« Re: Re: super auto
Fluence je ale sedan a on chce kombíka.
Co se týče srovnání s Meganem kombi, tak Megane má k mání šestistupňovou převodovku i k benzínovým motorům, má možnost 1,4 Tce, 2,0 Tce, což je podstatné rozdíl mezi ním a Fluence. U Fluence je zákazník omezen hl. motorizacemi a převodovkami. Další rozdíl je v původu auta, kdy Fluence je z Turecka a tuším stále ještě z Francie.
Laguna už je jiná třída, podvozek je podstatně dál, dá se objednat GT podvozek, v kombíku je rozhodně prostornější (srovnával jsem po uvedení na trh a doma máme dvojku), k mání jsou 2,0 dCi, bi-xenony proti xenonům... A taky interiér mě příjde přecejen o něco luxusnější. O podvozku jsem už psal. A taky se dělá ve Francii.-
Psychobolos 24.08.2010 16:22
« Re: super auto
Ano - ohledně motorizace je Fluence obzvlášť v ČR omezen VELMI citlivě. Mimo naši zemi se dělá ještě s dvoulitrovým benzínovým motorem, ale to je všechno.
PŮVOD: Mégane je ze Španělska, u verze GT ale nevím, jak to je. Turecká Bursa je zaběhnutá fabrika, která vyrábí vozy s dobrou řemeslnou kvalitou, toho bych se nebál.
LAGUNA: Ano, to je jiná třída a je obecně docela jinde než Fluence, tím spíš bych ty vozy nesrovnával. Francouzské továrně bych věřil, Laguna je kvalitní vozidlo, ale má velmi drahé díly, drahý servis, dražší pojistku a dražší provoz. Také menší a podivně nízký kufr a zvláštně se chovající stěrače. Uvnitř je vzadu méně prostoru a mně osobně vadí, že mám aspoň pocitově méně místa na chodidla (sedáky jsou nízko). Sám jsem Lagunku taky dlouho zvažoval, ale sedan je sedan. A ten podvozek je VELMI ODLIŠNÝ teprve od dražších verzí, s maličko vyšším Fluencem ale vjedu domů daleko snáz než s Lagunou, což třeba u mne také rozhodovalo.
Obecně se ale shodneme, že Laguna je koráb hodný svého jména a je to celkově velmi vydařený a především osobitý vůz, který zaujme.-
Ronault. 24.08.2010 22:23
« Re: Re: super auto
Mě ta absence šestikvaltu na fluenci 1,6 16V prostě hodně vadí. Teď máme pětikvalt na jednašestce Laguně II a sice je ten motor na tak velké auto lenoch, ale taťkovi to na ježdění do práce stači, jen jak občas člověk zabloudí na dálnici, tak točí zbytečně moc, tím roste hlučnost, i když je izolovaná hodně a samozřejmě roste spotřeba. Takže ačkoliv podvozek v Laguně je stavěný i na 180 a auto se chová slušně, tak motor se cítí nejlépe u 130. Jelikož taťka už další auto chce menší, tak kvůli té absence šestky bych volil Megane.
Co se týče Turecka, tak právě Megany Sedany II se taky jako jediné dělaly v Turecky a prý s nima bylo více problémů než třeba s kombíkem nebo hatch. Takže těžko říci.
V Laguně vadí u liftbacku ta přední sedadla pod které se nedají dát nárty, ale hrůza to není. Měl jsem pocit, že proti Laguně II až na strop je stejně místa a že si u nás v autě nikdo nikdy nestěžoval, ba naopak třeba po přesednutí z českého snu Octavie byli někteří až překvapení, co tam je místa.
Jak jsou na tom díly u Laguny III nevím, dvojku máme už 5 let, zpočátku nás díly děsily, ale vlastně nic nebylo třeba a taky nic nebylo k mání z druhévýroby. Jak taťka rozbil kryt zrcátka, tak dal za něj nějakých 1200 plus nástřik. Asi se poškodil i vnitřní mechanismus, protože zrcátko při el. sklápění se často překlápělo až naopak. Tak jsem nakonec minulý týden koupil v autokelly celé nové el. ovládané, asférické, elektricky sklopné zrcátko za NEUVĚŘITELNÝCH 1378 Kč. Zíral jsem na to jak tele na nové vrata, originál favoriťácké manuální stojí 900 8-s >:D A tak je to s mnoha díly, co jsem se díval. Rok co rok příbývá druhovýroba za slušné ceny,
No a to je řešení tvého problému, my tu velkou šířku řešíme tak, že do vrat garáže, které byly projektované na úzkou Š105 sklápíme zrcátka, která jsou el. sklopné. Perfektní věc. I při parkování na úzké uluci je pro jistotu sklápím.
S tím podvozkem velmi odlišným u dražších verzi máš pravu, ale i tak mezi Fluence a Lagunou je rozdíl.
No snad jsem tě moc nepostrašil s těmi Turky, ale co jsem teď četl, tak třeba ta Laguna podle ADACu je teď nejspolehlivější auto třídy, přímo Renault taky uvádí nějako uněmeckou statistiku v reklamních materiálech, tak se to asi zlepšilo a na MEgane nezapomněli :-)
-
-
-
-
Frantizsekk 25.08.2010 21:41
« Re: Re: super auto
Grandtour je moc hezky auto, znamej ho ma- dal bych si rict. myslel jsem to tak, ze fluence nabizi velky vnitrni prostor, ten 1,5 diesel by stacil, na nakou divocinu se kupujou jiny auta. jen ten zadek trosku premodelovat na kombi- napr. kvuli kocarku s nakupem- a hned bych se o nej zacal zajimat.
Vsechna ´dostupna´auta maji prostor vepredu, ale jak si tam normalne sednes, vzadu nadavaj. Takze normalni auto zacina velikostne ve stredni tride. Jezdej tim preci jen lidi-tak proc nepridat trochu plechu, at se vzadu nemackaj(a vymackat z toho penize, jeste, ze ty tridy mame). Fluence se vydal spravnym smerem, dobry rozmer za dobry penize. Ted jeste pridat neco jinyho, nez zrovna sedan. Zhruba tak :-)-
-
Frantizsekk 25.08.2010 22:04
« Re: Re: Re: Re: super auto
Musim dat za pravdu, ted jsem porovnaval vnitrni rozmery a je to to samy. Myslel jsem si, ze fluence nabizi vic..-
-
pali.sk 14.09.2010 09:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: super auto
Grandtour má tiež 2702, a to jediné čo má Fluence s ním spoločné. Niekde to už bolo písané Fluence je samostatne vyvýjaný model , niečo z M2, niečo z M3 atď.
A ohľadom výroby v turecku by som sa nebál kvality. Pravdou však je, že sa volia lacnejšie diely oproti M3 (viď. napr. prístrojová kaplička a pod.). Určite budú kvalitnejší turecký otroci ako leniví žabožrúti :-)
M3 sa vyrába v španielsku.
-
-
Psychobolos 25.08.2010 23:22
« Re: super auto
Ale prostor je trošičku jinak uzpůsobený. Stačí se podívat do recenzí, po internetu jich je jen v českých a slovenských vodách na desítky. GT zohledňuje především kufr, Fluence především cestující. Což je obecně výhoda sedanů. Jinak GT má podle mého nejkrásnější zadní světla.
-
-
-
-
-
WinDiesel 22.08.2010 19:43
1,5 dCi
Gratuluji k výběru auta a motoru. Mohu potvrdit, že po záběhu se turbodíra částečně zacelí. Alespoň u našeho rodinného Kaškaje 1,5 dCi žádnou v podstatě necítím. Tam je ale chytře nasázeno 6 kvaltů hodně nakrátko, takže 1,5 dCi poměrně hodně točí, ale funguje to parádně, průměr 6,0 l/100 km. Ty se asi na 5,0 l/100 km můžeš udržet. Máš nižší hmotnost a mnohem lepší aerodynamiku. A pohodlí jew důležité. Sportovní podvozy v ČR, to jsou pro řidiče muka. Tak užívej nové auto !!! -
OndraAAA 25.08.2010 19:42
1,5 dCi super
Ahoj, chci jen přidat poznámku k motoru. Mám stejný ve svém Qashqajovi a jsem s ním nesmírně spokojen. Chci tě uklidnit, že jsem měl ze začátku také asi podobný pocit lehkého zklamání z turbodíry, ale po zajetí motoru se všehno rapidně změní. Navíc máš lehčí a lépe aerodynamicky přizpůsobené auto, takže věřím, že ti to pojede ještě lépe. Motor od zajetí cca 5000 km neuvěřitelně zrál a jeho chování se rapidně zlepšovalo. Nepatrná turbodíra zůstala, ale dobré zpřevodování ji zcela vytlačuje, takže při normální jízdě vůbec nepoznáš. Větší turbodíru máme ve služebních octáviích i passatech s 2.0 TDI, i když pak po roztočení truba auta vystřelí rychleji. Předjíždění je nyní radost. Dokonce jsem si měřil po zajetí motoru čas z 0 na 100 km/hod. a měl jsem 15,5 s, nyní udělám po 16.000 km už za 12,2 s. Musím ale ještě vyzdvihnout jednu věc. Po té co jsem začal jezdit s Verva Diesel od Benziny, tak se motor, zvláště při prvních tisícovkách km, nesmírně zkultivoval a jel podstatně lépe a klidněji. Nyní střídám od Agipu DieselTech a zdá se mi také dobrý. Nicméně silně doporučuji jezdit na kvalitní palivo, zvláště s ohledem na tento motor. I z odborných článků vyplývá, že pro tento motor největším nepřítelem jsou dlouhé servisní intervaly (doporučuje se max. 20.000 km, zvláště pokud jezdíš hodně město) a nekvalitní palivo. Také určitě nechat po dlouhé jízdě turbo oddychnout, než vypneš motor. Takže pokud chceš aby ti auto vydželo a jelo dobře, tak je to na tobě. Tento motor je vynikající, ale chce taky dobrou péči. Jezdím z 90 % městský cyklus a mám dlouhodobou 6l/100km. :yes: -
mikys 25.08.2010 22:20
HANDS-FREE karta
Čau,gratuluju k autu a zárověň mam otázku...Uvažuji o koupi Fluence s motorem 1.6 16v - nesetkal jsi se s tímto motorem např.testovací jízda atd...A ještě chci se zeptat jak funguje hands-free karta - někde jsem se dočetl, že měly nějaké mouchy...Díky moc za trpělivost a ať auto slouží !!! :-)-
Psychobolos 25.08.2010 23:32
« Re: HANDS-FREE karta
Odkud jsi? Těchhle verzí je k testování celkem dost. Sám jsem v tom jel několikrát. Nezajetý jede celkem líně a plyn nereaguje okamžitě od sešlápnutí, ale až v nižší poloze pedálu. Ale to se postupně srovná. Zajetý asi jede docela dobře a na pohodlnou cestu by to mělo stačit. V nižších otáčkách je motor tišší a línější, ve vyšších krásně táhne, ale je ho víc slyšet (přece jen je to šestnáctiventil, který má rád vytáčení). Mně se s ním jelo dobře. Karta HANDS-FREE umožňuje plný přístup ke všem funkcím a stačí ji mít kdekoli v autě. Tohle už má Renault celkem vychytané po těch všech letech. Krouťák je o 90 Nm menší než u nafty, ale mně přišla jízda s benzínem celkově komfortnější. Současně ale dodávám, že mám obecně raději benzín než naftu, tak to ber s rezervou. ;-)
-
-
"-- skrytý --" 28.08.2010 01:25
super auto
Odporné auto odpovidající české maličkosti:
velké, prostorné, levné v ceně i hnus, který se jeví většině jako designový šperk. Žabožroutská pomsta.
No jak, řekl klasik, auto s tímto ehm znakem bych si nikdy nekoupil. -
dismay.zs 12.09.2010 15:54
Velice slušné auto.
Nesnáším fanatické vyznavače německých koncernů :-), kteří vesměs jezdí v 5 až 10 let starých autech.
Jinak k tomu znaku .... ehm ... doufám, že jseš na ženský a nemáš nic proti jejich znaku :-), protože jinak jseš docela hloupý a nevíš co je dobré. Chci být slušný, ale musím to sem napsat, dej si na své auto znak ve tvaru pánského přirození, myslím, že se k tobě bude hodně hodit.a bude z tebe určitě pilot formule jedna. :-)-
Psychobolos 12.09.2010 18:06
« Re: Velice slušné auto.
Tak to je bravurně vyjádřeno. >:D Palec nahoru!
Vždycky mě tu těžce unavují rádoby teze o tom, jak je něco JEDNOZNAČNĚ špatné, nebo naopak skvělé (a všichni ostatní MUSEJÍ mít stejný názor), a to, že se pak už vůbec nediskutuje o konkrétním voze, který se tu vystavuje a předvádí. Ale tahle reakce byla dost dobrá a opravdu pobavila.
-
-
dismay.zs 15.09.2010 09:32
RE
Renaulta Fluence vlastním cca od 17.8. 2010.
Jsem s ním naprosto spokojený. Když porovnám pořizovací cenu a vybavenost vozu, myslím, že v porovnání s jinými značkami vozů bych asi připlatil o dost víc za podobnou výbavu, kterou do Fluence dávají jako standart. Auto jezdí dobře i když je určitě pravda, že se nejedná o žádný závoďák, ale právě kvůli tomu jsem si ho koupil. Na našich silnicích je Fluence mnohem více k využití než auta s tvrdým sportovnějším podvozkem. Bohužel takový je stav našich komunikací. Shrnutí je takové, že je to dobré auto a ve srovnání s daleko dražšími vozy určitě důstojný zástupce své značky a třídy.
;-) ;-)
Je pro mě nepochopitelné, jak se tu výše psalo, proč se do tématu o Fluence, kde by se mělo psát hlavně o zklušenostech s tímto typem vozu, neustále naváží někteří jedinci, kteří ani neví co píšou a měli by konečně procitnout. Chyba se najde na každé značce vozu a to i v cenách hodně nad milion a více :-), tak by si ty hloupé průpovídky mohli říkat třeba doma svým manželkám, nebo dětem, které je snad budou poslouchat a mohli by si takto ukájet své už takhle "malé" ego. >:D-
Psychobolos 15.09.2010 11:36
« Re: RE
Tady mi někdo mluví ze srdce. Jsem opravdu tak naivní, když v diskusi o fluenci očekávám diskusi o fluenci? ;-\-
pali.sk 16.09.2010 13:51
« Re: Re: RE
holt jeden provokačný príspevok a kopec zbytočných reakcií ... pri každom aute sa môže a bude diskutovať aj o iných autách, najlepšie je porovnať. Nie len zatvoriť sa do vlastného sveta a všetci ostatní sú zlý! Auto je len kus šrotu či už to je auto za 2000 EUR alebo za 200tis. EUR, netreba ho brániť obhajovať urážať sa ...
-
-
-
Psychobolos 03.10.2010 13:12
Mám ho...
Tak už jsem také přičinil malé představení tohohle vozidla. ;-) -
zino 20.10.2010 16:54
3D sound by Arkamys
Ahoj, tak prv, výborná a hodnotná recenzia! :yes:
Ďalej, keďže mám v pláne čo chvíľa kupovať nové auto a moja voľba sa stále viac od Octavie presúva k Reanultu Megane III Grandtour tiež v motorizácii 1,5 dci s EDC, chcem sa spýtať či ten príplatkový zvuk od Arkamysu stojí za tých 400 €. Ja som trocha audiofil a skôr si priplatím za lepšie originál audio, ako keby som tam mal neskôr strkať niečo iné a narúšať tak dizajn palubovky. Takže oplatí sa, či nie? Ako to hrá?
A konektivita cez USB je tiež v pohode? Nemá problém napríklad s nejakými MP3 prehrávačmi? S USB klúčmi predpokladám že by problém byť nemal...
Inak slušne zhodnotené. Ja tiež radšej volím komfort ako športovú jazdu, keďže dosť často trávim v aute aj trasy okolo 1000 km. A vtedy človek jednoducho nemá potrebu honiť si ego tým, že má tvrdé tlmiče... ;-)-
pali.sk 20.10.2010 17:00
« 3D sound by Arkamys
1. arkamys za 400 EUR samotný nestojí (je to len SW vec), ale dostaneš bluetooth a 2 repráčiky vzadu plus grafický display rádia namiesto segmentového. Takže ak chceš bluetooth tak sa do toho "oplatí investovať".
2. Megane III Grandtour má tvrdé tlmiče v porovnaní s fluence tak pozor na to :-) -
Brandon Walsh 20.10.2010 17:06
« Re: 3D sound by Arkamys
zino ja pozeram co som to pisal az potom ma tuklo ze to nie som ja >:D
-
Ešte pridaj viac fotiek nech je moje hodnotenie oprávnené ;-)