Diskuse

Renault Fluence (2010)

15.8.2010

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Key-B". Konečně přišla chvíle, kdy se s Váma můžu podělit o první zážitky a zkušenosti s tímto šarmatním…

 

Renault Fluence (Key-B)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 16.08.2010  13:45

    "Na letisko Albert!"

    Vitaj medzi reanulťákmi. Tvoju recenziu som si s chuťou prečítal, určite niekoho navedie na kúpu Fluencu. V danej kategórií je to asi to najkrajšie čo je na trhu, tak ti prajem nech ti auto robí radosť a je tvojím verným spoločníkom.
    Ešte pridaj viac fotiek nech je moje hodnotenie oprávnené ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.08.2010  16:34

      « Re: "Na letisko Albert!"

      děkuji moc za přivítání, věřím, že auto bude pořádně sloužit, jinak fotky určitě budou, jen až bude hezčí počasí a na hezčím místě než na našem sídlišti :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.2010  13:53

    moc pěkné

    Moc pěkné autíčko :-) Přesně takový Fluence se mi líbí (akorát mě víc voní benzín). Pěkný černý interier se stříbrnými doplňky je velice elegantní a je to podle mě hezčí volba než v nejvyšší výbavě ten béžový. Už jsem ho někde viděl na parkovišti a je to tedy pořádný kus auta :-) Ještě nějaké fotečky by se mi líbili :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.08.2010  16:36

      « Re: moc pěkné

      souhlasím, já jsem bral tuto výbavu právě proto, že je uvnitř tmavý interiér, který se mi zkrátka líbí víc, k tomu jsem nechtěl navigaci, nelíbí se mi jak tam trčí a nejde sklopit...jinak benzín je super pokud nenalítáš moc kilometrů, nicméně vřele doporučuji naftu, dle reakcí ostatních majitelů je mnohem živější než benzín. fotky budou co nevidět :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Mirasr

      Mirasr 17.08.2010  10:50

      « Re: moc pěkné

      Taky jsem chtěl obědnávat Fluence,akorát mi řekli v dubnu že bude až na nový rok, tak to ještě rozmýšlím, jestli tohle nebo Golfa nebo roomstera s TSI motorama. Projel jsem si zkušebku v benzínový verzi a musim říct že bych do ní fakt nešel, za 1) je hlučná za 2) líná i když píšou zrychlení něco přes 11 sekund na 100kmh tomu nevěřim. Když jsem se usadil zpátky do svý thalie a zlehka rozjel, tak to bylo oproti těžkýmu fluenci pořádnej tah. Tak u tohohlee jedině naftu ani bych se nebál tý slabší nafty, ta alespon nemá turbodíru. Jinak nádherný auto!
  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 16.08.2010  14:08

    velke

    priestorne a pohodlne auto za rozumny peniaz :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.08.2010  16:37

      « Re: velke

      souhlasím, nic lepšího v stejné cenové relaci asi nenajdeme :-)
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 16.08.2010  17:26

    Pěkné

    Moc hezká recenze :yes:

    Auto se renaultu moc povedlo, za ty peníze super :yes: :-) .Navíc je to funglnovka, takže budeš mít nějaký ten měsíc klid od oprav.....

    PS: Pořádně to protáhni po dálnici, neříkej, že si nejel víc jak 120 ;-) ...jak se motor zahřeje, bez obav na to šlápni.....bacha na chlazení turba, u nových aut je to čím dál tím větší problém
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 16.08.2010  19:48

    JO - KONEČNĚ!!!

    Blahopřeju k vozítku a velice se těším, až mi také přijde. Byl jsem smutný, že tu o něm nikdo nepíše, a teď mám o to větší radost. Tohle je suprová kára, která se povedla. Mnoho radosti s tímhle vozem přeje Concionator z Renaultclubu!

    (PS: Rozhodoval jsem se mezi Renaultem Fluencem a Chevroletem Cruzem. Fluence beru ze stejných důvodů jako ty s tmavým interiérem bez navigace, ale benzín, nafta mi vůbec nevyhovuje a rád si hraju s pedálem plynu. A jakmile přidáš fotky, rád ti zvednu hodnocení.)
  • 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 16.08.2010  20:18

    zaujimave auto...

    Hoci mi francuzsky dizajn velmi nesedi a navyse mam voci francuzskym autam tak trochu despekt, musim uznat, ze toto je podarene auto, a celkom sa mi paci. Asi najkrajsi sedan z tejto triedy, co poznam.

    Za danu cenu tazko najde konkurenciu. Ak si to Renault nepo***ie nespolahlivostou, mohol by to byt prelomovy model, ktory k nim prilaka aj zakaznikov, co by este nedavno o francuzovi ani neuvazovali. No uvidime, ako bude tvoja spokojnost vyzerat po 100tisic km. Drzim palce, a uzivaj si...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.08.2010  15:28

      « Re: zaujimave auto...

      No ten přelomový model má být současný Mégane (vzpomeň si na reklamu). Se spolehlivostí bych to čekal stejné jako u Mégane II, neb Fluence stojí na jeho platformě. Je to ovšem sedan, a ten se v Evropě moc velké oblibě netěší. Kdyby to byl kombík, tak by jim lidi možná utrhli ruce.
  • 00 Reagovat !

    foto vrkuboy

    vrkuboy 16.08.2010  20:49

    Paráda!

    Krásné auto! Jen sem v recenzi přehlídnul nebo tam není označení výbavy. Zajimá mě jestli ty chromové doplňky okolo oken + kliky a polokožené sedačky jsou za příplatek. Je to opravdu krásné auto jen by si zasložil větší disky, ale jinak nemá chybu. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Psychobolos

      Psychobolos 16.08.2010  21:16

      « Re: Paráda!

      Je to součástí auta od verze Exception. Tedy od střední verze. Privilege už má navíc pouze světlý interiér (překrásný, ale nepraktický), navigaci, elektrochromatické zrcátko, jiná šestnáctková kola (ale k Privilege si téměř každý koupí sedmnáctky) a měřič tlaku vzduchu v kolech.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.2010  21:50

    chapu te

    zdar, no ja sem cca před 5ti lety udělal uplně stejné rozhodnutí. Uplně čumim jak se ty ceny hnuly dolů, mě stál 420 benzin. Už sice Rencka nemám, ale 5,5 roku naprosto bez jediné poruchy... je to totiž o štěstí . tak ti přeju at ho mas taky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto d-a-m-

    d.a.m. 16.08.2010  22:23

    To se mi líbí,

    hned za čerstva napsat recenzi na nový auto, a ještě k tomu na novinku! :yes:

    Taky přeju spokojenost a jenom fajné zážitky s rendlíkem!
  • 00 Reagovat !

    foto Jacoppo

    Jacoppo 17.08.2010  02:05

    Renault umí levně mno...

    Renault Fluence a Dacia Logan MPV sou pro mne dvě auta s francouzskejma kořenama, který mají nejlepší poměr cena/vlastnosti ;-) Fluence jako auto pro mladý a rodiny a Logan MPV pro podnikatele... ;-) Často sem se na Fluence v červený díval u nás v ulici, ale ten byl v automatu, a divil se, co se dá za takový "malý" peníze do toho auta narvat...
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 17.08.2010  11:16

    Fluence

    Nemůžu si pomoct, ale mě se prostě Fluence a i nový Megané III. ani trochu nelíbí. Fluence mi příjde jak jezevčík a ještě k tomu po obrně. Nezlob se na mě, ale je to můj dojem.
    Píšu hlavně z toho důvodu, že jako hlavní konkurent pro Fluence je považován Chevrolet Cruze, pořídili jsme ho domu. Jezdim s ním 4 měsíce a má najeto asi 8.500 km. Za stejné peníze mi to příjde jako vzhledově i hodně vydařenější auto, co působí (v mé kombinaci černá metalíza a 17´´ kola) jako i poměrně luxusní auto.
    Proč si o něm třeba vubec neuvažoval, nebo jsi o něm nevěděl? Zajímá mě to jen ze zvědavosti.
    Nechci ti kazit hodnocení, takže tvé hodnocení vynechám, za recenzi bych ti dal plný počet, ale za fotky a auto málo.
    Ale přeji ať ti šťastně slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto Psychobolos

      Psychobolos 17.08.2010  15:38

      « Re: Fluence

      Záleží, co kdo od auta chce. Vzhledově je zajímavější Cruze, jízdně se to nedá srovnávat, protože každý vůz nabízí něco jiného, prostornější je Fluence a žravější Cruze, a to o dost. Naprosto šílená spotřeba a nestandardní rozměry dílů (horší sehnatelnost) mě odradily od koupě. Nemluvě o skvělém bezklíčkovém přístupu a ovládání. (a to píšu jako veliký příznivec Cruze, hoši z klubu mohou vyprávět, zvl. Daff a Chrudoš)
      • 00 Reagovat !

        foto Kubyyyk

        Kubyyyk 17.08.2010  16:05

        « Re: Re: Fluence

        Moc nesouhlasím s tímto příspěvkem, ale nebudem to radši řešit, abych zde nerozpoutal nějaké dohady :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Flai

        Flai 17.08.2010  16:17

        « Re: Re: Fluence

        Cruze nenabízí třeba xenony,fluence je má myslim za 20tis,dale pak to bezklíčkove startování,
        • 00 Reagovat !

          foto Psychobolos

          Psychobolos 17.08.2010  16:29

          « Re: Fluence

          Osobně jsem seděl několikrát v obou vozech, strašně jsem chtěl totiž skvěle táhnoucího jednaosmičkového cruze. Ale ačkoli je hezčí zvenku, vnitřek fluence mě skoro omámil, to se nedalo srovnávat. Víc místa, větší komfort. Jo, abych byl upřímný, v cruzu tě ta sedačka přímo obejme a v kombinaci s tvrdým podvozkem, který já ale nerad, tě přímo vyzývá ke sportovní jízdě, na palubku se taky dobře kouká (i když tam nejsou ani zvýrazněné, ani vůbec napsané "naše" důležité evropské rychlosti), ale tím to končí a místa je tam vzadu o poznání míň, taky kufr - když už má háky, tak ať je raději větší. Cruze má SKVĚLE odtlumené dveře, lépe než Opel Insignia, ale pořád na luxusní dojem nestačí. Tudíž - pro sportovce a závodníky doporučuji cruze, který opravdu jede jako drak a taky se tak chová, ale kdo chce komfort a pohodlí pro celou rodinu na dlouhé tratě, má volbu jasnou, fluence. --- (NB.: Samozřejmě zde píšu pouze svůj vlastní pohled a nikomu ho nevnucuji. Jen jsem byl zprvu opravdu vážně rozhodnutý pro cruze, ale těch několik jízd a také městská spotřeba 8,9 u nezajetého rencka a 11,5 u chvíli zajížděného chevyho /bavíme se o rušné Praze/ rozhodlo ve prospěch fluence. A cruze se mi pořád líbí a nevynechám žádnou možnost se v něm svézt.)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.08.2010  10:32

      « Re: Fluence

      Určitě se na tebe nezlobím :-) Každý má samozřejmě odlišné vnímání toho co je hezké a co není. Mě Renaulty nikdy designem neoslovovaly, nicméně příchodem Megana a Fluence jsem celkem změnil názor. Pravdou zůstává, že Cruze a Fluence jsou designově dost odlišná auta. V recenzi to sice nepíšu, nicméně i Cruze jsem samozřejmě zkoumal a zajímal se o něj. Jenže: 1)benzínové motory u Cruze docela dost žerou jak tu psal Psychobolos 2)diesel pokud se nepletu je dvoulitr, což znamená dražší povinné ručení atd. 3) Fluence je prostornější 4)Fluence nabízí lepší výbavu za míň peněz 5) Fluence se mi designově líbí víc.

      Nicméně nechci v žádném případě říct, že by Cruze byl špatný. Naopak, i jeho design se mi líbí, jenže záleží co od auta čekáš. Já jsem chtěl prostorné auto, slušnou výbavu a úsporný motor. A to Fluence splnil.

      Přeji ti hodně šťastných kilometrů, pokud tu máš recenzi na Cruze, rád si ji přečtu, pokud ne tak ji napiš a nahoď foto :-)
      • 00 Reagovat !

        foto chrudos

        chrudoš 22.08.2010  12:44

        « Re: Re: Fluence

        Ahoj, taky mam ruze, mam ho i tu, a je pravda, ze Fluence je dneska vyhodnejsi jak Cruze. V dobe, kdy Cruze prisel, nemel cenove konkurenci, Fluence sel pod cenu jeste vic a tim padem ma uspech vetsi. Vsechno je to o cene, co si budem nalhavat. Ale shodnu se se vsema, ze ty auta jsou ve skotecnosti dost rozdilne - vzhledove, vybavou, vyuzitelnosti. Kdybych vybiral auto dneska, rozhodl bych se i pres vyssi cenu, spotrebu atd stejne pro Cruze, to auto je dle meho vyborne udelane, sportovnejsi jizda i prs vyssi naklady je pro me jak stvorena.
        A co si budeme nalhavat, designove nesaha Fluence Cruzovi ani po kotniky >:-[] .

        At uz mate cokoliv, hlavne, ze je to nove a at to dobre jezdi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.2010  13:31

    Toledo

    takový motor nikdy nenabízelo ;-) Pokud jsi takové viděl, pak šlo o načipovaný vůz.

    1.9 TDI v Toledu měl max 110 kW, vůbec nejsilnější sériová 1.9 TDI měla 118 kW v Ibize Cupra. 125 kW nabízel dvacetiventilový benzínový pětiválec 2.3 litru.

    P. S. Eště foto zadních sedaček bitte.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.08.2010  10:24

      « Re: Toledo

      děkuji za opravu, opravím v recenzi, popravdě si už nevzpomínám přeně, ale máš pravdu bylo to doopravdy 110 kW. nicméně faktem zůstává, že se jednalo o nejsilnější Toledo. Jinak táhlo mě právě proto, že to byla nejsilnější verze, s rozumnou spotřebou. Jinak fotky dodám, tyhle za moc nestojí, jelikož jsem je nafotil narychlo mobilem.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.08.2010  10:52

        « Re: Re: Toledo

        Jestli mluvíš o dieselu, tak ano. Nejsilnější toledo mělo motor 1.8T a 180 koní.
        • 00 Reagovat !

          foto PeT-a-RSKa-

          PeT-a (RSKa) 18.08.2010  19:47

          « Re: Re: Re: Toledo

          Neměla verze Cupra jestě víc než 132kw?? (motor z Octavie RS) něco kolem 150kw z 1,8??

          Jestě tam byl i šestiválec s 204 Hp....
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.08.2010  19:59

            « Re: Re: Re: Re: Toledo

            Šestiválec, 1.8T 165 kW a pohon všech kol byly v Leonu. Toledo VR6 se představilo jako koncept, do série nešlo.
            • 00 Reagovat !

              foto PeT-a-RSKa-

              PeT-a (RSKa) 18.08.2010  21:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Toledo

              aha, máš pravdu! ;-) :yes:

              To Seat Leon Cupra R dostal z 1,8T 165kw.... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 18.08.2010  21:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toledo

                Ale prdlajs, v Audi TT tahle výkonová varianta byla už v roce 1998 ;-) V Audi TT Sport byla i varianta se 176 kW.
                • 00 Reagovat !

                  foto PeT-a-RSKa-

                  PeT-a (RSKa) 19.08.2010  07:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toledo

                  Fakt?? Tak to potom :yes: :yes: :-)

                  Dobré info.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 17.08.2010  21:54

    gratulujem

    presne taky fluence bol velkym favoritom pri vybere auta no nakoniec som sa rozhodol pre leon ktory mi dnes prisiel takze tvoju radost zo sekcie preberanie mam cerstvo pred ocami ;-) vela stastnych kilometrov :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto martin0102

      martin0102 22.08.2010  17:14

      « Re: gratulujem

      takisto som sa pri rozhodovani pozeral aj na fluence hlavne kvoli cene, ale ked som zistil ze je postaveny v predu z Clia a zozadu zo stareho Meganu a este k tomu sa mi vobec nepacil interier tak som sa rozhodol pre P308, hlavne kvoli akcii, ktora prebiehala. Inak by som najradsej mal asi Golf. A porovnavat P206 s novou 308 je velmi komicke- obe mame na dvore a su to totalne podvozkovo neporovnatelne auta.
      Ale prajem hlavne vela stastnych kilometrov a kludu s novym autom :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 18.08.2010  15:17

    S obrázky je to hned veselejší!

    Zvedl jsem ti hodnocení za nové snímky. Ještě nějakou tu stylovku... a máš tam tři desítky!
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 20.08.2010  22:02

    Kufr

    Měl bych malý dotaz. Jsou v kufru v podlaze očka použitelná pro gumicuky a je součástí výbavy vozu síťka do kufru? Je použitelná? Děkuju!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2010  10:30

      « Re: Kufr

      Na ty očka se mrknu. Síťka byla součástí výbavy, ale je dle mého na nic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.2010  09:38

    Laguna

    Zdravím, dívám se na výbavu, vždyť to muselo stát jako Laguna v základní výbavě, resp. ten doplatek by byl docela malej za ještě lepší auto. Nebyla ve výběru?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2010  10:29

      « Re: Laguna

      Prodejce mi ji nabízel, problém mám s designem. Laguna se mi jednoduše moc nelíbí a moji drahé polovičce už vůbec ne. Proto jsme zůstali u Fluence, i když Lagunu bychom měli za cca 2 měsíce. Takhle jsme čekali skoro 4.
  • 00 Reagovat !

    foto delvan

    delvan 22.08.2010  10:58

    konkurence

    osobně bych za ty peníze vzal rači Astru sedan 1.7 cdti 81kw, myslím že je to lepší volba minimálně co se motoru týká...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2010  10:27

      « Re: konkurence

      Astra sedan se mi vůbec nelíbí, hlavně interier je dle mého přímo odporný.
      • 00 Reagovat !

        foto delvan

        delvan 28.08.2010  18:15

        « Re: Re: konkurence

        no, co člověk to jinej názor, já si to samý myslim zase o všech francouzích... neviděl sem jednoho jedinýho s pěknym interiérem...
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 28.08.2010  18:48

          « Re: Re: Re: konkurence

          Tak trochu otevři oči a vymaž fanatismus z hlavy. Hledat pěkný interiér u Oplu, to dá fakticky právi, právě ta astra s narýsovaným neútulným interiérem, to rozhodně nic hezkého nebylo. Když ti člověk porovnal s P307, tak to bylo jak přechod z trolejbusu do Mercedesu.
  • 00 Reagovat !

    foto Switch007

    Switch007 22.08.2010  11:13

    Srovnání s Peugeotem 206??

    Chválím racionální přístup k výběru auta, nicméně srovnávat jízdní vlastnosti nových Peugeotů s dvěstěšestkou, tedy koncepčně 12 let starým autem mi přijde trochu mimo. To je, jako byste řekl, že nechcete novou Octávku (stejná třída jako P308), protože jste se jednou svezl ve Felicii a nelíbilo se Vám chování auta na silnici. Dnešní Peugeoty jsou úplně někde jinde a 308 je sice stále docela vyměklá a komfortní, ale v žádném případě záludná a nepředvídatelná bestie, která vás v první zatáčce hodí přes palubu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2010  10:25

      « Re: Srovnání s Peugeotem 206??

      Nejste první kdo to tady píše. Nicméně po opětovném přečtení chci upozornit, že jsem v žádném případě nesrovnával P 206 P 308. Napsal jsem, že nemám v Peugeot důvěru. Je jedno zda dvěstěšestka byla vyrobena v roce 1998, jízdně a řízením se jedná o nepovedené auto, vhodné možná do města. Například já mám důvěru ve Ford. Měli jsme Ford Sierra, Ford Puma, naši mají Ford Focus. Jsem to auto vyrobená v rozmezí 18 let. Žádne z těch aut mě nikdy nenechalo na holičkách a všechny se řídily perfektně. Což se o Peugeotu nedá říct. Mimochodem řídil jsem i 308 a doopravdy nic moc
      • 00 Reagovat !

        foto Switch007

        Switch007 26.08.2010  20:24

        « Re: Re: Srovnání s Peugeotem 206??

        No ale to je přece to samé. Také bych mohl říct, že jsem se svezl ve Felicii a nemám ve Škodovky důvěru. Vím, že překonat něco, co je v člověku dlouhodobě zakotveno, je obtížné, ale auta jsou produktem, který se neustále někam posouvá. Relativně si některá auta polepšují, jiná pohoršují a srovnávat je potřeba jen aktuální modely a oprostit se přitom předsudků. Podívejte se třeba, jaká auta dělala v době modelu 206 Kia nebo Hyundai a kde jsou teď..

        "Je jedno zda dvěstěšestka byla vyrobena v roce 1998, jízdně a řízením se jedná o nepovedené auto" A s čím tu nepovedenost srovnáváte?
  • 00 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 22.08.2010  14:45

    super auto

    Vnitrek vypada jednoduse a prehledne a hlavne pekne. Pohodlnejsi podvozek je zvlast do cech velky plus(ja jsem z passata uz unavenej, je to tdi s a kazdej hrbolek je cejtit, natrasa se to) pri normalnim jezdeni. Skoda, ze ho nedelaj jako kombika.
    Zajimalo by me, kolik toci otacek pri 130 km/h
    Jedina nevyhoda je ta francouzska spolehlivost-200 tisic km a pak odchazi prakticky vsechno jedno po druhym nebo najednou. Treba to ale fluence zmeni ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.08.2010  20:54

      « Re: super auto

      No jako Fluence je vlastně Mégane II s novou karosérií, takže toť otázka co se spolehlivostí... Nicméně to neznamená, že nemá třebas novou elektroniku (nejproblematičtější část mobilních kosočtverců).
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 22.08.2010  20:59

        « Re: Re: super auto

        Fluence je Megane III a ne Megane II. A Megane II nějaké závažné problémy s elektronikou neměl. Benzínům leda odcházely cívky po cca 150 000 km. Když už byl problém, tak nejčastěji stahovačky oken, jako u všech Renaultů té generace
      • 00 Reagovat !

        foto Frantizsekk

        Frantizsekk 22.08.2010  22:14

        « Re: Re: super auto

        no prave, ujedes naky kilometry a serou se cely pocitacovy jednotky u dieselů atd..
        zaklad je megane 3, ale jinac se mi model zda celkem dost svebytnej. urcite je to krok spravnym smerem. ale jak rikam, prodat zavcasu
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.08.2010  10:36

          « Re: Re: Re: super auto

          kua já někde četl, že je to M2...
          • 00 Reagovat !

            foto Psychobolos

            Psychobolos 24.08.2010  15:11

            « Re: super auto

            Jsou tam jen některá podobná řešení - snad v podvozku ap. Na Youtube existuje jedno skvělé německé video pro servisní techniky, kde je všechno vysvětleno.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2010  10:19

      « Re: super auto

      Při 130 km/h točí na 6.stupeň cca 2.700 ot/min. Ale nevím přesně, dnes se kouknu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.08.2010  10:28

        « Re: Re: super auto

        To jsem taky zvědavej, protože těch cca 2700 má taťka v Ibize 74 kW TDI na 5ku. To by znamenalo, že Renault použil neutrální převodovku.
      • 00 Reagovat !

        foto Frantizsekk

        Frantizsekk 25.08.2010  21:23

        « Re: Re: super auto

        To neni vubec zly, rekl bych tak akorat na ten motor.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 24.08.2010  15:16

      « Re: super auto

      Vždyť kombíka máš Megane, tak proč by měl být stejně velký Fluence? Stejně tak máš větší Lagunu. Nemluvě o tom, že Megane Grandtoure GT vypadá moc povedeně, lépe než Fluence
      • 00 Reagovat !

        foto Psychobolos

        Psychobolos 24.08.2010  15:48

        « Re: super auto

        Mégane GT a Fluence jsou postaveny na stejné platformě. Fluence je uvnitř prostornější než Laguna a za relativně stejný peníz vybavený větším množstvím doplňků (aby nedošlo k omylu, zdůrazňuji slovo doplňků). Věřím, že skoro každý, kdo se rozhodl pro Fluence, tohle zkoumal a zná SKUTEČNÉ údaje. Navíc Fluence má nižší spotřebu než Mégane a nižší servisní výdaje než Laguna. (nemluvě o tom, že kdo chce vyloženě sedan, tak se mu dá jen těžko vnutit jiná konstrukce)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 24.08.2010  16:05

          « Re: Re: super auto

          Fluence je ale sedan a on chce kombíka.

          Co se týče srovnání s Meganem kombi, tak Megane má k mání šestistupňovou převodovku i k benzínovým motorům, má možnost 1,4 Tce, 2,0 Tce, což je podstatné rozdíl mezi ním a Fluence. U Fluence je zákazník omezen hl. motorizacemi a převodovkami. Další rozdíl je v původu auta, kdy Fluence je z Turecka a tuším stále ještě z Francie.

          Laguna už je jiná třída, podvozek je podstatně dál, dá se objednat GT podvozek, v kombíku je rozhodně prostornější (srovnával jsem po uvedení na trh a doma máme dvojku), k mání jsou 2,0 dCi, bi-xenony proti xenonům... A taky interiér mě příjde přecejen o něco luxusnější. O podvozku jsem už psal. A taky se dělá ve Francii.
          • 00 Reagovat !

            foto Psychobolos

            Psychobolos 24.08.2010  16:22

            « Re: super auto

            Ano - ohledně motorizace je Fluence obzvlášť v ČR omezen VELMI citlivě. Mimo naši zemi se dělá ještě s dvoulitrovým benzínovým motorem, ale to je všechno.

            PŮVOD: Mégane je ze Španělska, u verze GT ale nevím, jak to je. Turecká Bursa je zaběhnutá fabrika, která vyrábí vozy s dobrou řemeslnou kvalitou, toho bych se nebál.

            LAGUNA: Ano, to je jiná třída a je obecně docela jinde než Fluence, tím spíš bych ty vozy nesrovnával. Francouzské továrně bych věřil, Laguna je kvalitní vozidlo, ale má velmi drahé díly, drahý servis, dražší pojistku a dražší provoz. Také menší a podivně nízký kufr a zvláštně se chovající stěrače. Uvnitř je vzadu méně prostoru a mně osobně vadí, že mám aspoň pocitově méně místa na chodidla (sedáky jsou nízko). Sám jsem Lagunku taky dlouho zvažoval, ale sedan je sedan. A ten podvozek je VELMI ODLIŠNÝ teprve od dražších verzí, s maličko vyšším Fluencem ale vjedu domů daleko snáz než s Lagunou, což třeba u mne také rozhodovalo.

            Obecně se ale shodneme, že Laguna je koráb hodný svého jména a je to celkově velmi vydařený a především osobitý vůz, který zaujme.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 24.08.2010  22:23

              « Re: Re: super auto

              Mě ta absence šestikvaltu na fluenci 1,6 16V prostě hodně vadí. Teď máme pětikvalt na jednašestce Laguně II a sice je ten motor na tak velké auto lenoch, ale taťkovi to na ježdění do práce stači, jen jak občas člověk zabloudí na dálnici, tak točí zbytečně moc, tím roste hlučnost, i když je izolovaná hodně a samozřejmě roste spotřeba. Takže ačkoliv podvozek v Laguně je stavěný i na 180 a auto se chová slušně, tak motor se cítí nejlépe u 130. Jelikož taťka už další auto chce menší, tak kvůli té absence šestky bych volil Megane.

              Co se týče Turecka, tak právě Megany Sedany II se taky jako jediné dělaly v Turecky a prý s nima bylo více problémů než třeba s kombíkem nebo hatch. Takže těžko říci.

              V Laguně vadí u liftbacku ta přední sedadla pod které se nedají dát nárty, ale hrůza to není. Měl jsem pocit, že proti Laguně II až na strop je stejně místa a že si u nás v autě nikdo nikdy nestěžoval, ba naopak třeba po přesednutí z českého snu Octavie byli někteří až překvapení, co tam je místa.
              Jak jsou na tom díly u Laguny III nevím, dvojku máme už 5 let, zpočátku nás díly děsily, ale vlastně nic nebylo třeba a taky nic nebylo k mání z druhévýroby. Jak taťka rozbil kryt zrcátka, tak dal za něj nějakých 1200 plus nástřik. Asi se poškodil i vnitřní mechanismus, protože zrcátko při el. sklápění se často překlápělo až naopak. Tak jsem nakonec minulý týden koupil v autokelly celé nové el. ovládané, asférické, elektricky sklopné zrcátko za NEUVĚŘITELNÝCH 1378 Kč. Zíral jsem na to jak tele na nové vrata, originál favoriťácké manuální stojí 900 8-s >:D A tak je to s mnoha díly, co jsem se díval. Rok co rok příbývá druhovýroba za slušné ceny,

              No a to je řešení tvého problému, my tu velkou šířku řešíme tak, že do vrat garáže, které byly projektované na úzkou Š105 sklápíme zrcátka, která jsou el. sklopné. Perfektní věc. I při parkování na úzké uluci je pro jistotu sklápím.

              S tím podvozkem velmi odlišným u dražších verzi máš pravu, ale i tak mezi Fluence a Lagunou je rozdíl.

              No snad jsem tě moc nepostrašil s těmi Turky, ale co jsem teď četl, tak třeba ta Laguna podle ADACu je teď nejspolehlivější auto třídy, přímo Renault taky uvádí nějako uněmeckou statistiku v reklamních materiálech, tak se to asi zlepšilo a na MEgane nezapomněli :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Frantizsekk

        Frantizsekk 25.08.2010  21:41

        « Re: Re: super auto

        Grandtour je moc hezky auto, znamej ho ma- dal bych si rict. myslel jsem to tak, ze fluence nabizi velky vnitrni prostor, ten 1,5 diesel by stacil, na nakou divocinu se kupujou jiny auta. jen ten zadek trosku premodelovat na kombi- napr. kvuli kocarku s nakupem- a hned bych se o nej zacal zajimat.
        Vsechna ´dostupna´auta maji prostor vepredu, ale jak si tam normalne sednes, vzadu nadavaj. Takze normalni auto zacina velikostne ve stredni tride. Jezdej tim preci jen lidi-tak proc nepridat trochu plechu, at se vzadu nemackaj(a vymackat z toho penize, jeste, ze ty tridy mame). Fluence se vydal spravnym smerem, dobry rozmer za dobry penize. Ted jeste pridat neco jinyho, nez zrovna sedan. Zhruba tak :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 25.08.2010  21:44

          « Re: Re: Re: super auto

          Já bych neřekl, že by Megane v kombíku měl méně prostoru vzadu než Fluence. Jak Grandtoure, tak Fluence stojí na prodlouženém rozvoru "klasického" Megane. :-O Navíc vzadu tolik neklesá střecha jako u Fluence a proto je více místa na hlavu. :-O
          • 00 Reagovat !

            foto Frantizsekk

            Frantizsekk 25.08.2010  22:04

            « Re: Re: Re: Re: super auto

            Musim dat za pravdu, ted jsem porovnaval vnitrni rozmery a je to to samy. Myslel jsem si, ze fluence nabizi vic..
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 25.08.2010  22:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: super auto

              Dle Renaultu má Fluence 2702 mm, Grandtoure 2701 mm, Megane 2641, takže pomine-li ten 1 mm, tak mají oba o 6 cm delší rozvor.
              • 00 Reagovat !

                foto Frantizsekk

                Frantizsekk 26.08.2010  13:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: super auto

                No, ja jsem kontroloval vsechny rozmery uvnitr a az na minimalni rozdily, tu vic ten, tu min tamten- ale o choupek, je to to samy. Stejne, jak s tim rozvorem.
              • 00 Reagovat !

                foto pali-sk

                pali.sk 14.09.2010  09:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: super auto

                Grandtour má tiež 2702, a to jediné čo má Fluence s ním spoločné. Niekde to už bolo písané Fluence je samostatne vyvýjaný model , niečo z M2, niečo z M3 atď.

                A ohľadom výroby v turecku by som sa nebál kvality. Pravdou však je, že sa volia lacnejšie diely oproti M3 (viď. napr. prístrojová kaplička a pod.). Určite budú kvalitnejší turecký otroci ako leniví žabožrúti :-)

                M3 sa vyrába v španielsku.
          • 00 Reagovat !

            foto Psychobolos

            Psychobolos 25.08.2010  23:22

            « Re: super auto

            Ale prostor je trošičku jinak uzpůsobený. Stačí se podívat do recenzí, po internetu jich je jen v českých a slovenských vodách na desítky. GT zohledňuje především kufr, Fluence především cestující. Což je obecně výhoda sedanů. Jinak GT má podle mého nejkrásnější zadní světla.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 25.08.2010  23:24

              « Re: Re: super auto

              Nějak se mi to moc nezdá, ale budu ti věřit... hned po sobě jsem to nesrovnával, ale vím, že do Meganu 5HB jsem se vlezl dozadu v pohodě i se svými 182 cm...
              A nebo až bude čas, tak zavítám do showroomu a zkusím porovnat ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 22.08.2010  19:43

    1,5 dCi

    Gratuluji k výběru auta a motoru. Mohu potvrdit, že po záběhu se turbodíra částečně zacelí. Alespoň u našeho rodinného Kaškaje 1,5 dCi žádnou v podstatě necítím. Tam je ale chytře nasázeno 6 kvaltů hodně nakrátko, takže 1,5 dCi poměrně hodně točí, ale funguje to parádně, průměr 6,0 l/100 km. Ty se asi na 5,0 l/100 km můžeš udržet. Máš nižší hmotnost a mnohem lepší aerodynamiku. A pohodlí jew důležité. Sportovní podvozy v ČR, to jsou pro řidiče muka. Tak užívej nové auto !!!
  • 00 Reagovat !

    foto OndraAAA

    OndraAAA 25.08.2010  19:42

    1,5 dCi super

    Ahoj, chci jen přidat poznámku k motoru. Mám stejný ve svém Qashqajovi a jsem s ním nesmírně spokojen. Chci tě uklidnit, že jsem měl ze začátku také asi podobný pocit lehkého zklamání z turbodíry, ale po zajetí motoru se všehno rapidně změní. Navíc máš lehčí a lépe aerodynamicky přizpůsobené auto, takže věřím, že ti to pojede ještě lépe. Motor od zajetí cca 5000 km neuvěřitelně zrál a jeho chování se rapidně zlepšovalo. Nepatrná turbodíra zůstala, ale dobré zpřevodování ji zcela vytlačuje, takže při normální jízdě vůbec nepoznáš. Větší turbodíru máme ve služebních octáviích i passatech s 2.0 TDI, i když pak po roztočení truba auta vystřelí rychleji. Předjíždění je nyní radost. Dokonce jsem si měřil po zajetí motoru čas z 0 na 100 km/hod. a měl jsem 15,5 s, nyní udělám po 16.000 km už za 12,2 s. Musím ale ještě vyzdvihnout jednu věc. Po té co jsem začal jezdit s Verva Diesel od Benziny, tak se motor, zvláště při prvních tisícovkách km, nesmírně zkultivoval a jel podstatně lépe a klidněji. Nyní střídám od Agipu DieselTech a zdá se mi také dobrý. Nicméně silně doporučuji jezdit na kvalitní palivo, zvláště s ohledem na tento motor. I z odborných článků vyplývá, že pro tento motor největším nepřítelem jsou dlouhé servisní intervaly (doporučuje se max. 20.000 km, zvláště pokud jezdíš hodně město) a nekvalitní palivo. Také určitě nechat po dlouhé jízdě turbo oddychnout, než vypneš motor. Takže pokud chceš aby ti auto vydželo a jelo dobře, tak je to na tobě. Tento motor je vynikající, ale chce taky dobrou péči. Jezdím z 90 % městský cyklus a mám dlouhodobou 6l/100km. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mikys

    mikys 25.08.2010  22:20

    HANDS-FREE karta

    Čau,gratuluju k autu a zárověň mam otázku...Uvažuji o koupi Fluence s motorem 1.6 16v - nesetkal jsi se s tímto motorem např.testovací jízda atd...A ještě chci se zeptat jak funguje hands-free karta - někde jsem se dočetl, že měly nějaké mouchy...Díky moc za trpělivost a ať auto slouží !!! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Psychobolos

      Psychobolos 25.08.2010  23:32

      « Re: HANDS-FREE karta

      Odkud jsi? Těchhle verzí je k testování celkem dost. Sám jsem v tom jel několikrát. Nezajetý jede celkem líně a plyn nereaguje okamžitě od sešlápnutí, ale až v nižší poloze pedálu. Ale to se postupně srovná. Zajetý asi jede docela dobře a na pohodlnou cestu by to mělo stačit. V nižších otáčkách je motor tišší a línější, ve vyšších krásně táhne, ale je ho víc slyšet (přece jen je to šestnáctiventil, který má rád vytáčení). Mně se s ním jelo dobře. Karta HANDS-FREE umožňuje plný přístup ke všem funkcím a stačí ji mít kdekoli v autě. Tohle už má Renault celkem vychytané po těch všech letech. Krouťák je o 90 Nm menší než u nafty, ale mně přišla jízda s benzínem celkově komfortnější. Současně ale dodávám, že mám obecně raději benzín než naftu, tak to ber s rezervou. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.2010  01:25

    super auto

    Odporné auto odpovidající české maličkosti:
    velké, prostorné, levné v ceně i hnus, který se jeví většině jako designový šperk. Žabožroutská pomsta.

    No jak, řekl klasik, auto s tímto ehm znakem bych si nikdy nekoupil.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 28.08.2010  01:32

      « Re: super auto

      Ten klasik je klasikem proč? Že pije denně 20 piv Radegast Klasik?
    • 00 Reagovat !

      foto Psychobolos

      Psychobolos 28.08.2010  11:43

      « Re: super auto

      To je mi zase srandovní příspěvek! >:D Asi někdo vnitřně churavý...
    • 00 Reagovat !

      foto Mirasr

      Mirasr 12.09.2010  17:09

      « Re: super auto

      >:D Ty musíš bejt hoodně zapšklej dědek se škodovkou nebo bohatej fracek coo mu papínek řek ž jsou levný auta na nic. A jestli jsi měl někdy renaulta a došel ti v něm benzín a bereš to jako poruchu, jsi chytrý hoch ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Psychobolos

      Psychobolos 13.09.2010  14:07

      « Re: super auto

      Bez komentáře...
      [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto dismay-zs

    dismay.zs 12.09.2010  15:54

    Velice slušné auto.

    Nesnáším fanatické vyznavače německých koncernů :-), kteří vesměs jezdí v 5 až 10 let starých autech.
    Jinak k tomu znaku .... ehm ... doufám, že jseš na ženský a nemáš nic proti jejich znaku :-), protože jinak jseš docela hloupý a nevíš co je dobré. Chci být slušný, ale musím to sem napsat, dej si na své auto znak ve tvaru pánského přirození, myslím, že se k tobě bude hodně hodit.a bude z tebe určitě pilot formule jedna. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Psychobolos

      Psychobolos 12.09.2010  18:06

      « Re: Velice slušné auto.

      Tak to je bravurně vyjádřeno. >:D Palec nahoru!

      Vždycky mě tu těžce unavují rádoby teze o tom, jak je něco JEDNOZNAČNĚ špatné, nebo naopak skvělé (a všichni ostatní MUSEJÍ mít stejný názor), a to, že se pak už vůbec nediskutuje o konkrétním voze, který se tu vystavuje a předvádí. Ale tahle reakce byla dost dobrá a opravdu pobavila.
  • 00 Reagovat !

    foto dismay-zs

    dismay.zs 15.09.2010  09:32

    RE

    Renaulta Fluence vlastním cca od 17.8. 2010.
    Jsem s ním naprosto spokojený. Když porovnám pořizovací cenu a vybavenost vozu, myslím, že v porovnání s jinými značkami vozů bych asi připlatil o dost víc za podobnou výbavu, kterou do Fluence dávají jako standart. Auto jezdí dobře i když je určitě pravda, že se nejedná o žádný závoďák, ale právě kvůli tomu jsem si ho koupil. Na našich silnicích je Fluence mnohem více k využití než auta s tvrdým sportovnějším podvozkem. Bohužel takový je stav našich komunikací. Shrnutí je takové, že je to dobré auto a ve srovnání s daleko dražšími vozy určitě důstojný zástupce své značky a třídy.
    ;-) ;-)
    Je pro mě nepochopitelné, jak se tu výše psalo, proč se do tématu o Fluence, kde by se mělo psát hlavně o zklušenostech s tímto typem vozu, neustále naváží někteří jedinci, kteří ani neví co píšou a měli by konečně procitnout. Chyba se najde na každé značce vozu a to i v cenách hodně nad milion a více :-), tak by si ty hloupé průpovídky mohli říkat třeba doma svým manželkám, nebo dětem, které je snad budou poslouchat a mohli by si takto ukájet své už takhle "malé" ego. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Psychobolos

      Psychobolos 15.09.2010  11:36

      « Re: RE

      Tady mi někdo mluví ze srdce. Jsem opravdu tak naivní, když v diskusi o fluenci očekávám diskusi o fluenci? ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto pali-sk

        pali.sk 16.09.2010  13:51

        « Re: Re: RE

        holt jeden provokačný príspevok a kopec zbytočných reakcií ... pri každom aute sa môže a bude diskutovať aj o iných autách, najlepšie je porovnať. Nie len zatvoriť sa do vlastného sveta a všetci ostatní sú zlý! Auto je len kus šrotu či už to je auto za 2000 EUR alebo za 200tis. EUR, netreba ho brániť obhajovať urážať sa ...
        • 00 Reagovat !

          foto Psychobolos

          Psychobolos 16.09.2010  16:38

          « Re: Re: Re: RE

          To zrovna není můj případ. Ale chodím sem pro zkušenosti s fluencem, který jsem si sám objednal, a jiná auta tohle opravdu nenahradí. Naštěstí existuje skvělé renaulťácké fórum, kde se konkrétní informace dají dohledat.
  • 00 Reagovat !

    foto dismay-zs

    dismay.zs 15.09.2010  15:54

    Fluence.

    Pokud chceš diskutovat o Fluenci, nebo jiném typu Renaultu, stačí se zaregistrovat na foru :
    Renault Club ČR / SR a můžeš klást otázky a čerpat uživatelské rady :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 03.10.2010  13:12

    Mám ho...

    Tak už jsem také přičinil malé představení tohohle vozidla. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto zino

    zino 20.10.2010  16:54

    3D sound by Arkamys

    Ahoj, tak prv, výborná a hodnotná recenzia! :yes:

    Ďalej, keďže mám v pláne čo chvíľa kupovať nové auto a moja voľba sa stále viac od Octavie presúva k Reanultu Megane III Grandtour tiež v motorizácii 1,5 dci s EDC, chcem sa spýtať či ten príplatkový zvuk od Arkamysu stojí za tých 400 €. Ja som trocha audiofil a skôr si priplatím za lepšie originál audio, ako keby som tam mal neskôr strkať niečo iné a narúšať tak dizajn palubovky. Takže oplatí sa, či nie? Ako to hrá?

    A konektivita cez USB je tiež v pohode? Nemá problém napríklad s nejakými MP3 prehrávačmi? S USB klúčmi predpokladám že by problém byť nemal...

    Inak slušne zhodnotené. Ja tiež radšej volím komfort ako športovú jazdu, keďže dosť často trávim v aute aj trasy okolo 1000 km. A vtedy človek jednoducho nemá potrebu honiť si ego tým, že má tvrdé tlmiče... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pali-sk

      pali.sk 20.10.2010  17:00

      « 3D sound by Arkamys

      1. arkamys za 400 EUR samotný nestojí (je to len SW vec), ale dostaneš bluetooth a 2 repráčiky vzadu plus grafický display rádia namiesto segmentového. Takže ak chceš bluetooth tak sa do toho "oplatí investovať".

      2. Megane III Grandtour má tvrdé tlmiče v porovnaní s fluence tak pozor na to :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 20.10.2010  17:06

      « Re: 3D sound by Arkamys

      zino ja pozeram co som to pisal az potom ma tuklo ze to nie som ja >:D
      • 00 Reagovat !

        foto zino

        zino 05.11.2010  17:52

        « Re: Re: 3D sound by Arkamys

        no mne už sa to tiež párkrát stalo... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

Barbie Jessica Alvesová podstoupila drastickou operaci: Lékaři ji zbavili letitého problému!

Barbie Jessica Alvesová podstoupila drastickou…

Chodící Barbie Jessica Alvesová (37) informovala na svých sociálních sítích fanoušky o dalším, na první pohled…

 

iSport.cz

Mertl po výhře nad Spartou: Pomohly i tyčky, ale můžeme hrát s každým

Mertl po výhře nad Spartou: Pomohly i tyčky, ale…

Plzeň si to při vstupu do extraligové sezony rozdala stejně jako loni opět se Spartou, tentokrát na svém ledě.…

Trpišovský po bůru: Okolnosti nám šly na ruku, s Dány to bude jiné

Trpišovský po bůru: Okolnosti nám šly na ruku, s…

Radost mu nezahnala starost, že už v úterý ho čeká úplně jiná šichta. Po výhře 5:1 nad Teplicemi Slavii čeká…

 

Reflex.cz

Adéla Knapová: Absurdní drama v kauze Kramný pokračuje

Adéla Knapová: Absurdní drama v kauze Kramný pokračuje

Zpackaná kauza Petra Kramného nabírá čtyři roky po jeho odsouzení ještě víc na absurditě. Inspirací je zjevně…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…