Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 320i (E46)

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 40× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 45 BMW řada 3, foto 46 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 55 BMW řada 3, foto 56 BMW řada 3, foto 57 BMW řada 3, foto 58 BMW řada 3, foto 59 BMW řada 3, foto 60 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63 BMW řada 3, foto 64 BMW řada 3, foto 65 BMW řada 3, foto 66 BMW řada 3, foto 67 BMW řada 3, foto 68 BMW řada 3, foto 69 BMW řada 3, foto 70 BMW řada 3, foto 71 BMW řada 3, foto 72 BMW řada 3, foto 73 BMW řada 3, foto 74 BMW řada 3, foto 75 BMW řada 3, foto 76 BMW řada 3, foto 77 BMW řada 3, foto 78 BMW řada 3, foto 79 BMW řada 3, foto 80
 

Technické info

Přezdívka auta Bávo Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:113000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2173 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.2 maximální rychlost [km/h]: 226 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 410 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "bavorak6".

Auto bolo dovezene z Nemecka v roku 2009. Pri kupe malo 109600km, je od prveho majitela, ktory ho kupil v roku 2001. Nikdy nebolo burane.
Jeho srdcom je 2,2-litrovy radovy benzinovy sestvalec s vykonom 170koni (125kW) a tocivym momentom 210Nm. Sila motora je v sprievode krasneho zvuku prenasana na zadnu napravu cez otvoreny diferencial.
Patstupnova prevodovka ma celkom presne drahy aj ked uz ma co to za sebou. Drahy su tak akurat dlhe. Trosku za minus by som povazoval umiestnenie spiatocky ktora sa radi nalavo ako jednotka a viacmenej tam nie je ziadna poistka okrem toho ze spiatocka sa musi "pretlacit" cez nejaku pruzinku. Ked som isiel prvykrat tak som na krizovatke zaradil R namiesto jednotky ..nastastie za mnou nic nestalo. potom som si uz zvykol. Na dialnici by som privital 6. stupen pretoze pri 130kmh uz toci 4000 otacok a to spotrebe prilis neprospieva. Napriek tomu je spotreba na okreskach 7,5l/100km ak clovek jazdi tak nejak vramci predpisov a nie prilis agresivne. v meste je spotreba podstatne vyssia. Splha sa az k desiatim litrom, no myslim ze toto auto je skoda trapit v meste. Na to nebolo stvorene. Co mu viac sedi su horske priechody, dlhe zakruty a vracacky.
Co sa tyka exterieru tak je to podla mna nadherne auto. Velmi vydareny dizajn a v tmavych farbach je E46ka asi najkrajsia. Ja osobne mam tmavomodru metalizu (ale z dialky vyzera ako cierna).
Vybornemu vzhladu znacnou mierou dopomahaju aj velmi vkusne disky ktore maju sice "len" 16 palcov ale myslim ze autu sa hodia ako uliate.
Na to ze je to 8-rocne auto tak nema ziadne skrabance a zvonku vyzera ako nove.
Interier je cierny s aluminiovymi listami a polokozenymi sedackami. Pre vodica a spolujazdca je cesta velmi pohodlna vdaka vyborne tvarovanym sedadlam s dobrym bocnym vedenim. Pasazieri vzadu sa musia uskromnit s priestorom na nohy, ale stale sa odvezu pomerne v pohode ak nemaju prave 2 metre.
Volant je vcelku prijemny a dizajnovo velmi vydareny, ale myslim ze mohol byt na priemer o nejakych 5 cm mensi. Aspon teda ja som zvyknuty na mensie volanty, ktore mi vyhovuju viac.
Velkou vyhodou je elektricky ovladane stresne okno, ktore si clovek otvori namiesto pustenia klimy ktora by brala motoru nejake koniky.
Pri vyssich rychlostiach hlavne na nie dokonale rovnych stredoeuropskych cestach je vnutorny hluk (nie z motoru) trosku vyssi ale vsetko vyriesi zapnutie kvalitnej priplatkovej audio supravy ktora vytvara velmi kvalitny zvuk.
Ulozny priestor s objemom 410 litrov je na coupe, myslim si, celkom slusny a vojde sa do neho aj velky nakup alebo batozina na dlhsiu dovolenku.
A teraz ta najdolezitejsia cast. Zoberiem kluciky. Vyjdem z domu. pozriem sa pred seba a uplne vzdy ma moje bavo ohuri tym, ake je krasne. Kazdym pohladom nan sa mi paci viac a viac. Odomknem, opatrne otvorim bezramove dvere, ktorych sklo sa o pol centimetria zosunie dole. Sadnem si do pohodlnych sedaciek. Otocim klucikom v zapalovani a ozve sa krasny bublavy zvuk 6-valca. Ciastocne vypnem DSC (nemam rad ked sa mi elektronika prilis stara do roboty, no zas necham si zadne dvierka - myslim ze hlavne v zime to bude uzitocny system). Zaradim jednotku a vydam sa na cestu radosti z jazdy na nejaku kvalitnu klukatu cestu kde nie je prilis vela aut.
Riadenie je vcelku presne, ma dobru odozvu a predne kolesa pekne drzia stopu zatial co zadne maju chut k miernej pretacavosti a pri rychlych prejazdoch zakrutami pod plynom sa aj o par centimetrov posunu smerom do driftu no vsetko v medziach bezpecnosti...staci mierne zakontrovat, pustit plyn a pneumatiky idu znova do gripu. Vdaka pohonu zadnej napravy ma auto tendenciu viac k pretacavosti ako k nedotacavosti co je podla mna velke plus hlavne v zakrutach a vo vyjazde zo zakrut ked po zoslapnuti plynu zadna naprava pekne vytiahne auto zo zakruty.
Podvozok je tvrdsi ale velmi dobre nastaveny. Motor ochotne toci do 6500 otacok ale najlepsie taha tak medzi 4000 a 6000. prevody su od seba vzdialene tak akurat takze pri preradeni na vyssi stupen sa nemusim bat o stratu idealnych otacok.
Prichadzam na opustene parkovisko s hladkym asfaltom. Uplne vypinam DSC (dlhym podrzanim tlacitka DSC), cim sa mi rozsvieti kontrolka "velkeho nebezpecia" no ja ju povazujem za kontrolku velkej zabavy. zaradim jednotku...mierne rozbehnem auto...trochu zatocim volantom, zoslapnem plyn na podlahu a na moje prakvapenie, auto sa ochotne pretoci o 180°. Tymto faktom som bol neskutocne poteseny a uz sa tesim ked si zozeniem stare pneumatiky a trosku sa naucim jazdit bokom na nejakom vacsom priestranstve. Pred kupou som totiz len trosku dufal, ze toto auto bude vhodne aj na tento typ zabavy no ako som na velke prekvapenie zistil, ked uplne vypnem elektroniku tak auto robi presne to co spravna zadokolka robit ma. BMW ma zas a raz potesilo a drzalo sa svojho hesla "Radost z jazdy".

Silné stránky

-velmi dobry podvozok a presne riadenie
-zadny pohon
-dobry motor
-vcelku velky batozinovy priestor
-da sa jazdit aj relativne usporne no vykon motora je postacujuci aj pre sportovejsiu jazdu

Slabé stránky

-absencia 6. prevodoveho stupna
-menej miesta na zadnych sedadlach a nastupovanie na zadne sedadla no ked clovek kupuje coupe tak nic ine cakat nemoze takze ono sa to za az tak velke minus povazovat neda
-zapinanie bezpecnostnych pasov pre vodica a spolujazdca je dllllhe natahovanie sa dozadu...ja osobne mam sedacku uplne vzadu a aj tak stale musim lovit nejakych 20cm dozadu za uroven sedacky (ale to je dan za krasne velkokridle dvere :) )

-velmi nizky podvozok. uz sa mi parkrat stalo ze som odrel podvozok na retarderi alebo som mierne chytil predny naraznik pri najazde na naklonenu rovinu a to som isiel uplne opatrne ani nie krokom
-farba-ciernu milujem i ked toto prave cierna neni no ani po troch hodinach lestenia to neni take ake by som si to predstavoval

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

co som bol s nim v servise tak jedine na kompletnu prehliadku po tom ako som ho doviezol z Nemecka a vsetko bolo v poriadku

edit: zial to ze bavu nic nebolo uz povedat nemozem...stala sa mi neprijemna vec...odlepila sa mi lista ktora lemuje horny otvor vodicovych dveri. pravdepodobne je to kvoli tomu ze auto stalo asi dva tyzdne na prudkom slnku a lepidlo nejako povolilo...
nie je to nic hrozne...uz je to zas v poriadku...po vyse hodinovom trapeni s lepenim.
TYMTO BY SOM CHCEL UPOZORNIT ludi, ktori si planuju kupit E46 coupe, aby si dali specialne pozor na tuto zrejme nie vynimocnu vadu. ja ked som si pozeral v bazare jednu E46ku, tak mala tuto listu dokonca odtrhnutu, pretoze predchadzajucemu majitelovi sa ocividne nechcelo lepit a tak problem poriesil hrubou silou :/

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto som kupoval cez jedneho pana ktory dovaza BMW z nemecka uz vyse 12 rokov a vlastne som ho kupoval naslepo. On isiel do Nemecka a ked nasiel nejake BMW tak mi ho nafotil a poslal fotky a nejake informacie o aute. Bol velmi seriozny a povedal ze dovezie len auto s ktorym bude on spokojny a ze ziadne ine nedovezie aj keby sme ho akokolvek prosili. A skutocne doviezol velmi kvalitny kus a zatial som s nim maximalne spokojny.

 


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 320i (E46)

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatial som nemal ziadne problemy a predchadzajuci majitel tiez chodil do servisu iba na vymenu oleja a pravidelne prehliadky

praktičnost
8

dostat sa na zadne sedadla je trosku neprakticke ale tak je to coupe. inak kufor velmi pekny a celkovo auto je to vcelku prakticke

prostornost
7

vpredu je to lepsi priemer...tym vzadu nezavidim. ale tak styria sa odvezu v pohode i ked nie pri najvacsom priestore na nohy

jízdní vlastnosti
10

s jazdnymi vlastnostami som velmi spokojny i ked nejako nadoraz som auto zatial neskusal ale co som skusal tak to ma nesklamalo

jízdní komfort
9

podvozok je skor tvrdsi ale mne to vobec neprekaza. ja ako vodic sa citim velmi komfortne v aute aj napriek mojim takmer dvom metrom

provozní náklady
8

viac ako benzin som zatial do toho nekupoval

náhradní díly
0

vobec neviem v akych cenovych hladinach sa pohybuju...dufam ze ziadne nikdy potrebovat nebudem

výkon motoru
9

cloveku je vzdy malo ale myslim ze 170koni taha dost slusne. spokojny som i ked z 2,2 litra sestvalca by sa urcite dalo dostat aj kapanek viac

spotřeba
9

na to ze je to sestvalec tak som so spotrebou velmi spokojny...po meste prilis nejazdim...skor na dlhsie trate a to sa da ist za 7,5/100km ked clovek prave prilis neblbne

hlučnost motoru
10

ked idem do 2500RPM tak ho ani nepocujem. ale ja mam zvuk toho motoru rad takze to nepokladam za hlucnost

kvalita sedadel
10

sedadla su polovica koža, polovica latka a som s nimi velmi spokojny...pohodlne a dobre bocne vedenie

brzdy
9

zatial ma nesklamali a v tych par krizovych situaciach ubrzdili

zavazadlový prostor
9

na to ze je to coupe tak velmi velky takze som spokojny






Blesk.cz

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

Jaromír (81) vaří povidla ze 100 kil švestek! Prozradil ale i „skromnější“ recept

Jaromír (81) vaří povidla ze 100 kil švestek!…

Jedna na povidla, druhá do sudu na slivovici. Nejdůležitější činností na konci léta je zpracování švestek, tedy…

 

iSport.cz

ONLINE: David Dvořák podruhé v UFC, vyzve Espinosu

ONLINE: David Dvořák podruhé v UFC, vyzve Espinosu

David Dvořák v březnu zvládl premiéru v UFC, teď jej čeká těžký druhý zápas. Na akci UFC Fight Night 178 v Las…

SESTŘIHY: Slavia přejela Teplice, Ondrášek se poprvé trefil za Plzeň

SESTŘIHY: Slavia přejela Teplice, Ondrášek se poprvé…

Zpátky na vítěznou vlnu se ve 4. kole FORTUNA:LIGY vrátila mistrovská Slavia, která v Edenu jasně přestřílela…

 

Reflex.cz

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými meči i kopími. Stříleli i z luků a mušket, říká odborník

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými…

Pokud hledáte v Česku odborníka na život samurajů, s mistrem Jakubem Zemanem nesáhnete vedle. Vyzná se totiž…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…