Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 316 Ti compact (E46)

9.88 Uživatelé

Hodnoceno: 43× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 14
BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 45 BMW řada 3, foto 46 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 55 BMW řada 3, foto 56 BMW řada 3, foto 57 BMW řada 3, foto 58 BMW řada 3, foto 59 BMW řada 3, foto 60 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63 BMW řada 3, foto 64 BMW řada 3, foto 65 BMW řada 3, foto 66 BMW řada 3, foto 67 BMW řada 3, foto 68 BMW řada 3, foto 69 BMW řada 3, foto 70 BMW řada 3, foto 71 BMW řada 3, foto 72 BMW řada 3, foto 73 BMW řada 3, foto 74 BMW řada 3, foto 75 BMW řada 3, foto 76 BMW řada 3, foto 77 BMW řada 3, foto 78 BMW řada 3, foto 79 BMW řada 3, foto 80 BMW řada 3, foto 81 BMW řada 3, foto 82 BMW řada 3, foto 93 BMW řada 3, foto 94 BMW řada 3, foto 95 BMW řada 3, foto 96 BMW řada 3, foto 97 BMW řada 3, foto 98
 

Technické info

Přezdívka auta Bago Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:175100 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1796 výkon [kW]: 85 kroutící moment [Nm]: 175 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.9 maximální rychlost [km/h]: 201 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 310 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Macek.w".

Jednoho krásného dne po spokojených 12000 kilometrech se svým Oplíkem Kadett rv.79 (taky k vidění na Moje auto.cz) jsem si řekl, že už jej nebudu trápit a poohlédnu se po autě na každodenní ježdění a o Oplíka se už budu jen starat. Můj výběr byl široký od Mitsubischi Galant přes Hondu Accord, Passat až po BMW 5 jediná podmínka pro mě byla, a to i přes to že najezdím docela dost to nesmí být diesel...No nakonec jsem málem koupil BMW 520 do provozu 2000 (přece jen jsem fanda BMW:) když jsem z legrace koukl na stránky BMW.cz a podíval se na nabídku od dealerů. A tam mě zaujal můj současný vůz. Jeden telefon, víkend rozhodování a už byl doma:) Výroba 2001 provoz 4/2002 Při prodeji v říjnu 2007 najeto 144074km. Koupen v AuTecu servisován v BMW Car Tec group Ostrava, tam jsem ho i koupil.

ROZMĚRY: D:Š:V 4262X1751X1408mm rozvor 2725mm pohon zadních kol
Pohotovostní hmotnost 1375kg objem zav. prost. 310L nádrž 63L

PNEU letní: Bridgestone Turanza ER300 205/55 R16
zimní: Continental Ts 810 195/65 R15

ZRYCHLENÍ 0-100 10,9s max. rychlost 201 Km/h Pružnost 80Kmh - 120Km/h = 11,1s na 4. převodový stupeň. Spotřeba komb 6,9L 98 oktanového benzínu.

MOTOR: uložený v předu podélně před přední nápravou, vícebodové vstřikování paliva, 4 ventily na válec, obsah 1796 ccm
VANOS: variabilní časování ventilů)
VALVETRONIC: Systém Valvetronic plynule řídí zdvih sacích ventilů, čímž plně nahrazuje dosud používanou škrtící klapku čímž lépe reaguje na potřebu přivodu vzduchu a ve výsledku snižuje spotřebu až o 10%)Dalšími výhodami je i lepší odezva na plynový pedál, hladší chod motoru a tím zmenšení vibrací a i nižší produkce výfukových plynů.
Výkon 85 Kw při 5500ot/min. Max toč.mom 175Nm při 3750 ot/min. hodnoty dnes nijak oslňující ale auto solidně rozhýbou i přes 200 Km/h Motor má sametový běh a téměř není slyšet, při vyšších otáčkách má nevtíravý jadrný tón. Při obsazení 2mi cestujicími je dynamika vozu na slušné úrovni, zadokolka podle mě auto ještě trochu pocitově zrychluje...ovšem při plném obsazení kdy má auto téměř 1800Kg už to do kopečka chce hodně vytáčet trojku, no není to třílitr:)

SPOTŘEBA po 24500Km: Od 5,7L při dálkovce při 100Km/h na tempomatu přes 8,3 při vysloveném blbnutí, časté zbytečné vytáčení, sport. jízda až po skoro 10L v zasekané Ostravě...reálný dlouhodobý průměr 7,3L/100Km 100Km/h = 5.7L 140Km/h = 7,5-8L atd...Tankuju jen Schell V-power, V-power racing

VÝBAVA-jen to nejhlavnější: ABS, CBC-rozložení brzdné síly na jednotlivá kola ,ASC+T kontrola trakce
Předpínače bezp.pásů
4X airbag
El. okna, El. zrcátka s vyhříváním
Dešťový senzor, světelný senzor
Kožený multifunkční volant
Tempomat
Aut. klima s čidlem kvality vzduchu
Pal. pc
Mlhovky
Loketka, centrál s aut. dobíjením DO, vyhřívané trysky ostřikovačů, senzor opotřebení brzdových destiček, velurové koberečky atd.

PODVOZEK a jízdní vlastnosti: Prostě perfektní,vše co se dalo o podvozcích BMW napsat už bylo napsáno ale přes to, neutrální, čitelné chování při každé situaci, perfektní držení stopy jak v přímém směru tak i v zatáckách, díky zadnímu náhonu a uložení motoru před přední nápravou a ideálnímu rozložení hmotnosti 50:50 se dají dělat z autem bezpečně zajímavé věci...prostě radost z jízdy:) Compact má malinko sportovněji naladěný podvozek oproti sedanu a tak jedině bych podovzku vytknul menší rázy od kol při přejezdu příčných nerovností.Zadní náhon v zimě vůbec nepovažuju za mínus spíše naopak, bydlím solidním kopci a ještě se mi nestalo že bych nevyjel a ani jsem se nedostal do svízelné situace kvůli zadnímu náhonu, do kopce to chce se nabát a nepřidávat plyn víc, než je zdrávo, pak začne pracovat ASC a auto v kopci zastaví nebo když je vyponuté tak začne auto tancovat do stran...

INTERIÉR: Perfektní materiály(až na pogumovaný nástřik lišt interiéru nic moc-loupe se: vyřešeno výměnou za dřevěné obložení:) , kvalitní měkčené plasty skvělé zpracování, vše intuitivně po ruce. Dobrá základní sedadla - dostačující boční vedení, příjemně tuhé výplně. Místa pro přední cestující spousta, vzadu jen pro dva...Odhlučnění je perfektní, minimální aerodynamický hluk a žádný hluk od kol ani se zimákama.

Silné stránky

- nestárnoucí design
- klasický Bavorácký interiér
- černá saphire metalíza
- zadní náhon
- image značky
- jízdní vlastnosti
- spotřeba
- kvalitní zpracování
- perfektní odhlučnění
- benzín:)
- skvělý multifunkční volant
- přesné řazení a řízení
- výborná pozice za volantem
- pedál plynu z podlahy
- dešťový senzor
- nerezový výfuk
- spousta vychytávek které potěší, např. stahování oken na klíči
- intuitivní ovládání audia, handsfree a tempomatu na volantu
- no nebudeme jenom chválit:)

Slabé stránky

- Černá metalíza - všechno je na tom vidět
- Loupající se pogumovaný nástřik ozdobných lišt
- Loupající se lak na kapotě od kamínkú
- lidi si rádi bouchnou dveřmi
- dražší autorizovaný servis
- nic moc odkládací plochy
- nastupování dozadu
- chtělo by to větší výkon
- Zadní sedadla mají docela tvrdou výplň

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servisu jsem svěřil výměnu zadních naprasklých pružin na které mě upozornil prodejce...Profesionální přístup, rychlá a kvalitní práce- 7600Kč včetně práce. Měnil jsem olej, filtry, svíčky vše doma včetně vynulování servisního intervalu, Olej Castrol LL04 Power flow 0W 30 1L-713Kč velkosklad za 520:) kabinový filtr 620Kč. Auto za 31000 km mělo jedinou poruchu, začalo jet na tři válce!Po telefonické konzultaci s technikem v BMW diagnostikováno jako nefunkční zapalovací cívka nějakého válce(každý má svoji) cívka 920kč 20 minut odplastovávání motoru a bylo po závadě.
V brzké době mě čeká oprava přední nápravy...už je docela slyšet

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Mohu jen doporučit, Car Tec Group Ostrava. Profesionální přístup kompletní dokumentace k vozu, přesný popis technického stavu včetně tech zprávy, s odstupem času mohu říct že vše bylo v pořádku a ni nebylo zamlčeno právě naopak, byl jsem informován i o věcech které bych se jinde určitě nedověděl.

Nějaké úpravy

Výměna loupajících se škaredých šedých lišt v interiéru za imitaci dřeva orig BMW - 7000Kč

Instalace kovových rámečků kolem budíků 830Kč obojí samozřejmě doma sám:)

Otevírací schránka na brýle pod klimou - 1081Kč

 

Novinky v recenzi

17.12.2008 00:00

Tak mi odešla další zapalovací cívka, byla by to rychlovka, kdyby měli v BMW cívku skladem, musela se objednat takže jsem dva dny nemoh jezdit:-( Až odejde další vyměním najednou radši i tu poslední:-)

16.5.2008 00:00

Nějaké new foto

15.5.2008 00:00

Konečně jsem vyměnil přední ramena, komplet 10000,-Kč Práce 0,-Kč :) Fotky v galerii.

23.3.2008 00:00

Tak nějaké slíbené foto v lepší kvalitě, v úterý konečně orig rádio na CD:)

19.3.2008 00:00

Zatím pouze foto z mobilu ale přes víkend vše napravím.


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
8
prostornost
8

Přední sedadla královský prostor, vzadu to ujde pro dva lidi. Za sebe si pohodlňe sednu a mám ještě dost místa na kolena a do stropu se nebouchám, měřím 185cm

jízdní vlastnosti
10

NO COMENT

jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
10

Pokud se někdo bojí cen náhradních dílů nechť se první informuje...

výkon motoru
5

Uvažuju o chipu na 102Kw a 220Nm co jsem zahlédl na netu.

spotřeba
10

Skvělá

hlučnost motoru
10

Odhlučnění je prvotřídní

kvalita sedadel
9

Mohly by mít lepší boční vedení

brzdy
10

Ještě mě nezradily,

zavazadlový prostor
8

Papírově nic moc ale zase dobře tvarovaný takže se do něj vejde více, než by se mohlo zdát.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…