Škoda 1203 (1981)
29.1.2009Ina je dvanácettroska v sanitní verzi. Je to maximální úlet, jedno z nejukrutnějších vozidel, které jsem kdy vlastnil. Papírově je to sice rok 1981, ale…
Škoda 1203 (Stejsn)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 29.12.10 23:00
« INA
Víš, že celou dobu jsem tak trochu tušil, že ta sanitka/pohřebák bude tady ta "od nás" z MACZ? :-)
Je velká škoda, že Ina byla nabouraná, ale fandím ti a věřím, že ji spravíš a dáš do kupy.
Já, jakožto snad za rok a půl začinající lékař, ti děkuji za propůjčení téhle akci :yes: :yes: :yes: -
Papír1 26.08.10 13:06
« Re: Re: Re: taz
Nejsou fotky interiéru. Ale usuzoval jsem dle světel ve předu. My měli na RZ ve předu přídavná světla + modrá světla. Ale s tím pruhem máš pravdu . Měli jsme oranžové. Je to tak dávno, že jsem na to zapomněl. Měli jme dvě verze interiéru. Buď s lehátkem a nebo se sedadlem. -
Papír1 25.08.10 14:11
« Re: taz
Máš super Auto ( 1203)!!! Gratuluji.
Vypadá to že máš verzi RZ.
S těmito auty a specifikacemi jsem najezdil +- 5000km.
Na vojně jsem byl u ZSAČR v Karlíně.
Řídil jsem jak 1200 tak 1500. Klasickou Škodárnu s blinkrama snad z MB1000 po poslední model z TAZu v té době.
Sanitky měli 4 kvalt tak 5 kvalt. Jak klasické H tak i Obrácené H.
Závady které se vyskytly:
Špatně brzdila ruční brzda. To táhlo od „deštníku“ tam bylo spíše pro okrasu.
Hrozně to hřálo, takže když bylo kolem 30C° tak se vařilo. Ale ne voda, ale karbec. Takže vozit vodu , zvednout dekl a chladit.
Vypadávali rychlosti, takže vlést do zádu, odšroubovat kryt ( už tam byl na 2 šroubech) dát tam 3 a na trojku dojet.
Spatně to brzdilo - nerovnoměrně, takže když se to zašláplo, tak to šlo do smyku.
Maják se netočil, jen blikal a houkal, zarezl.
Dvojdílné zavírání zadních dveří špatně fungovalo –konstrukční chyba.
Toto auto mělo tyto vlastnosti:
Nejelo, nebrzdilo, nesvítilo, netopilo v prostoru pro pacienty atd,
Extrémně neotáčivé, na limitu přetáčivé.
Maximálně houpavé.
Atd.
Ale vždy jsem se těšil až znova pojedu. I přes zákaz používat maják, jsem ho u Florence zapnul, hurá na tramvajové koleje a už se frčelo na generální štáb či vojenské nemocnice.
Jezdili jsme na čas z Karlína do ÚVN. Pořádali skoky v dolíku pod Čechovým mostem , občas i s pacošema. atd. Prostě nezničitelné auto. :-)
Mám hafo zážitků, jak jsem ucpal Prahu, jak jsem zastavil D11 na Hradec, brodivost 1203 při povodních v Hradišti atd. a u všeho byla 1203 –sanita.
:-) -
Stejsn 01.02.09 19:18
« Re: Foto
Jo kdyby, kámo! Ta pumpa je na území hl. m. Prahy, je na silnici která vede z křižovatky Bílý Beránek na Zličín. Je to benzínka z roku 1932, jedna z posledních které ještě stojí a bohužel místo aby z ní byla technická památka, zachovali se k ní majitelé takto macešsky :'-(
PS: i takhle se dá:
[odkaz] :-!