Máš super Auto ( 1203)!!! Gratuluji.
Vypadá to že máš verzi RZ.
S těmito auty a specifikacemi jsem najezdil +- 5000km.
Na vojně jsem byl u ZSAČR v Karlíně.
Řídil jsem jak 1200 tak 1500. Klasickou Škodárnu s blinkrama snad z MB1000 po poslední model z TAZu v té době.
Sanitky měli 4 kvalt tak 5 kvalt. Jak klasické H tak i Obrácené H.
Závady které se vyskytly:
Špatně brzdila ruční brzda. To táhlo od „deštníku“ tam bylo spíše pro okrasu.
Hrozně to hřálo, takže když bylo kolem 30C° tak se vařilo. Ale ne voda, ale karbec. Takže vozit vodu , zvednout dekl a chladit.
Vypadávali rychlosti, takže vlést do zádu, odšroubovat kryt ( už tam byl na 2 šroubech) dát tam 3 a na trojku dojet.
Spatně to brzdilo - nerovnoměrně, takže když se to zašláplo, tak to šlo do smyku.
Maják se netočil, jen blikal a houkal, zarezl.
Dvojdílné zavírání zadních dveří špatně fungovalo –konstrukční chyba.
Toto auto mělo tyto vlastnosti:
Nejelo, nebrzdilo, nesvítilo, netopilo v prostoru pro pacienty atd,
Extrémně neotáčivé, na limitu přetáčivé.
Maximálně houpavé.
Atd.
Ale vždy jsem se těšil až znova pojedu. I přes zákaz používat maják, jsem ho u Florence zapnul, hurá na tramvajové koleje a už se frčelo na generální štáb či vojenské nemocnice.
Jezdili jsme na čas z Karlína do ÚVN. Pořádali skoky v dolíku pod Čechovým mostem , občas i s pacošema. atd. Prostě nezničitelné auto. :-)
Mám hafo zážitků, jak jsem ucpal Prahu, jak jsem zastavil D11 na Hradec, brodivost 1203 při povodních v Hradišti atd. a u všeho byla 1203 –sanita.
:-)